And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
1. Ontvetten MDF en voorzien van verdund MDF grondverf
2. Even zacht schuren
3. MDF grondverf onverdund aanbrengen
4. Zacht schuren
5. Eerste laag zwarte verf aanbrengen
6. Drogen en dan zacht schuren
7. Tweede laag zwarte verf erop
8. Klaar.
Tip: zwarte verf kun je mooist aanbrengen met verfroller. Hiermee voorkom je bekende kwastsporen en bij roller wordt alles vlakker verdeeld.
Zo heeft mijn kast geen vlekken en is mooi zwart geworden.
Spuiten met spuitbus is eigenlijk hetzelfde; ook kan MDF hier weer aan zuigen. Gewone grondverf werkt wel, maar MDF is gewoon sterk zuigend waardoor MDF grondverf toch verstandiger is. En zeker niet met maar één laag grondverf, dat is gewoon niet genoeg! Twee lagen is veel zekerder.
Als je de gelukkige eigenaar bent van een compressor is dit echt handig.
Ik doe altijd de volgend stappen voor een zeer goed resultaat:
1: MDF goed opschuren naden gelijk maken.
2: grof plamuren grote naden dicht maken
3: schuren
4: Naden nog een keer af plamuren (niet alles in een keer dicht proberen te krijgen)
5: schuren
6: Laagje spuitplamuur over de hele kast
7: Schuren
8: 2 dunne lagen Grondverf (spuitbus action)
9: schuren
10: 1 dunne laag grondverf
11: 2-5 lagen verf met paintgun ( je moet de verf uit blik wel eerst even verdunnen)
Daarna heb je echt een zeer mooi resultaat.
Door het vele malen schuren en het laagje spuitplamuur krijg je als het goed is zeer goed alle oneffenheden uit de kast.
Vooral op de zaagranden is dit erg belangrijk daar mag je wel wat vaker overheen gaan met spuitplamuur voor een mooi resultaat.
Heb zelf 6 speakers gebouwd en pas bij de laatste (mijn subwoofer) kon ik het geduld op brengen om dit te doen maar het resultaat is dan ook echt super!
Nog een laatste tip als je denkt 2 spuitbussen nodig te hebben gebruik je er altijd 3-4 dus wees ruim met je verf berekeningen
[ Voor 5% gewijzigd door HellMoH op 04-11-2009 14:41 ]
Ik ben de gelukkige bezitter van een compressor (nouja, mijn vader dan

En ik zorg wel dat er overal eerst wat grondverf op komt. Maar op de een of andere manier zuigt dat MDF van mij niet zo heel erg. Kan er aan liggen dat het word/werd bewaard in een loods waar bijna een buitenklimaat heerst. Dus koud, en soms vochtig(maar de platen zijn nog helemaal in uitstekende staat hoor mensen!)
Update VIII
Dat is een tijd geleden dat ik een update heb geplaats zeg!Dat komt allemaal doordat ik nu windows 7 op mijn pc heb staan. De foto's neem ik met mijn mobiel, en om dan de foto's er weer af te halen zit er speciale software bij. Maar die software wil natuurlijk weer niet werken onder windows 7

Maaruh, hier de foto's waar jullie op zitten te wachten
Foto's:

Ik heb maar even wat nieuwe boren gekocht, want ik had nog maar 3 boortjes over. En dat waren ook nog eens metaalboren. Nu heb ik dus echte houtboren

Hier zie je het gat dat ik heb gemaakt voor de temperatuursensors, en fancontroller.

Dit is dus de temperatuursensor. Ziet er niet zo heel mooi uit he?

Daarom hebben ze deze sticker meegeleverd. Ik kon kiezen uit drie kleuren, maar het word natuurlijk zwart

Hier zie je ze er beiden in zitten!

Bijna vergeten: ik had het gat niet helemaal goed op maat gemaakt. Dus ik heb het toen nog maar wat groter gemaakt, en dan een latje aan de zijkant geplakt.

Owja, ik heb de kast ook weer helemaal geschuurd.

Zijkanten zijn nu ook helemaal gelijkgeschuurd.

Ik heb ook nog een ondersteuning voor de voeding gemaakt.

Deze voeding is niet mijn echte hoor! Gewoon een dummy

Niet helemaal mooi, maar je ziet er straks toch niks meer van.

Ook zjin de harddisk steunen gemaakt.

En ook voor deze disks geld: het zijn niet mijn echte

En aan de zijkant heb ik alvast gaatjes gemaakt.

Toen moest ik toch maar eens de latjes maken om het panel op te bevestigen.

Ik heb maar even moeilijk gedaan, en alles onder een hoek van (ongeveer) 45 graden afgezaagd

Hier zie je mijn eerste panel in de maak. (had ik al een poosje geleden gemaakt, maar op de een of andere manier heb ik volgens mij deze foto's nooit geplaatst

Maar dit panel was niet helemaal goed qua vorm. Hij was niet helemaal haaks... En hij was ook te dik om gewone thumbscrews doorheen de doen.

Dus daarom heb ik deze maar gemaakt.

Dit lijkt dezelfde foto ongeveer. Maar nu zitten de latjes er al achter, en op de vorige nog niet

Omdat er natuurlijk een window in komt heb ik er maar eens een gat in gezaagd.

En hij past nog steeds
Zo, dat was een flinke update!
If water polo was easy, it would be called football
Bijzondere plaatsing van je harde schijven,
zit hier nog een reden achter?
Hier is de koeling van de pc denk ik het best, en ik denk dat hier ook het meest geluidsdemping is. Want op het moment maken mijn harde schijven het meest herrie.V-Power schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:19:
Design van je windows is erg leuk
Bijzondere plaatsing van je harde schijven,
zit hier nog een reden achter?
Zou kunnen, maar dat ondervind ik dan vanzelf welParadox schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:07:
Ziet er allemaal leuk uit, maar zou je nou last kunnen krijgen van Trilling met CD speler, HDD etc?
En de plannen voor de volgende casemod worden hier al weer uitgewerkt.
dacht ik ook al aan.. en voeding.... kun je daarvoor niet beter wat rubber onderplakken of wat kussentjes ervoor makenParadox schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:07:
Ziet er allemaal leuk uit, maar zou je nou last kunnen krijgen van Trilling met CD speler, HDD etc?
voor zover ik weet wil mdf nogal aardig doortrillen
ja, daag.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Tsja, heb ik niet aan gedacht. Anders had ik er wat binnenband onder gedaan. Maar voor de harde schijven gebruik ik wel binnenband om ze vast te maken.Remmes_NT schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:56:
[...]
dacht ik ook al aan.. en voeding.... kun je daarvoor niet beter wat rubber onderplakken of wat kussentjes ervoor maken
voor zover ik weet wil mdf nogal aardig doortrillen
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Maar wat mij opviel. Die steun voor je voeding, blokkeert die de intake van je psu fan niet?
Nee, de balkjes zijn in de lengte van de kast geplaatst, dus als het goed is kan hij alsnog lucht aanzuigen.BlackWhizz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:50:
Originele vorm van sidepanel! Strak!
Maar wat mij opviel. Die steun voor je voeding, blokkeert die de intake van je psu fan niet?
En anders doe ik de voeding op zijn kop, en zuigt hij zijn lucht aan van boven.
ligt er net aan wat voor een voeding je hebt denk ik.. maar zo wat ik zie heb je maar 8-10 cm? voor de fan... daar gaat dan ook het het midden van dan fan af ( omdat he middenste dele niets zuigt)... bllijft er niet al te veel over,boazkl0p schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:01:
[...]
Nee, de balkjes zijn in de lengte van de kast geplaatst, dus als het goed is kan hij alsnog lucht aanzuigen.
En anders doe ik de voeding op zijn kop, en zuigt hij zijn lucht aan van boven.
ook zou ik er een gat onder maken ( tenzij de kast geen poten krijgt)
ja, daag.

Maar ik denk dat ik de voeding vanaf boven aan laat zuigen, en dan de lucht naar buiten laat blazen.
Dat is een prima oplossing, ziet er wel weer tof uit:)boazkl0p schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:35:
Hij krijgt waarschijnlijk geen poten, maar een gat onderaan zagen doe ik zowieso niet. Dan functioneert het gewoon als stofzuiger![]()
Maar ik denk dat ik de voeding vanaf boven aan laat zuigen, en dan de lucht naar buiten laat blazen.
Nee, helaas...V-Power schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:56:
Inmiddels al weer wat vorderingen gemaakt? Volg dit draadje op de voet namelijk
Door sinterklaaswerkzaamheden en het opruimen van de werkplaats licht het even stil.
Maar na 5 december ga ik weer verder hoor!
Probleem met mij en surprises is altijd dat ik het veel te ingewikkeld maak

Update IX
Zozo, dat heeft een poosje geduurd zeg!Maar er is weer vooruitgang geboekt
Nouja, jullie willen natuurlijk de foto's zien.
Foto's:

Ik het heb window nog een klein beetje veranderd. Mogen jullie me vertellen wat

Verder nog maar eens geverfd

Dit is nog steeds niet helemaal mooi...

Front

Achter

En toen kwam ik bij de backplate tot een vervelende verrassing... De verf uit de spuitbus lost de verf die ik er al eerder op had gesmeerd op

Hier zie je het nog wat beter.
Nouja, er is weer een teken van leven in dit project getoond. Maar ik ik wil nu eerst mijn ander pc afmaken, voordat ik deze afmaak
Verwijderd
en jammer van die spuitbus
Is dat niet een gevolg van verf op thinner basis (spuitbus) op verf op therpentine basis (grondverf)?boazkl0p schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:52:
En toen kwam ik bij de backplate tot een vervelende verrassing... De verf uit de spuitbus lost de verf die ik er al eerder op had gesmeerd op
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Huh, wat bedoel je???
Tsja, wat doe je er aan.
Zou goed kunnen, want thinner lost terpetine op ofso. ja toch?blitzkrieg schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:27:
[...]
Is dat niet een gevolg van verf op thinner basis (spuitbus) op verf op therpentine basis (grondverf)?
Dat is wel wat ja. Maar uit elkaar halen is denk ik nog vrij lastig aangezien de dingen (als ik het me goed herinner) vastgelijmd waren...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:15:
Ziet er goed uit alleen zou ik die tempratuur sensor uit elkaar halen en de behuizing zwart spuiten, die sticker is niks. lijkt mij dat het naar een paar jaar erg lelijk word zo sticker.
en jammer van die spuitbusmaar daar leer je van
het is wel een mooie case aan het worden ware het niet dat je verf problemen hebt nu
Les voor de volgende keer, kijk eerst wat de basis is van de verf en koop dan de verf die op dezelfde basis is gemaakt. Zelfde merk of iig zelfde methode (alleen spuitbussen) helpt vaak om dit te voorkomen.
Blijf iig bezig!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Succes met de mod verder
haha, ik zit er nu aan te denken om er de binnenband van een fiets tussen de doen. Die heb ik hier namelijk nog liggenjens17 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:46:
Is het geen geniaal idee om je hardeschijven in rubbers te hangen? Gezien je zelf al aangeeft dat de hardeschijven het meeste kabaal maken! Bij ikbenstil.nl hebben ze geloof ik wel hardeschijf rubbers (of bij een willekeurige webshop). Dit scheelt echt aanzienlijk, ik heb er zelf namelijk ook rubbers (eigenlijk elastieken) tussen zitten, dat scheelt al het gebrom en de resonantie!
Succes met de mod verder
Update X
Er is weer een teken van leven hier! Na even alle reacties hebben doorgelezen kwam ik erachter dat ze best wel positief warenDus toen bedacht ik me dat jullie misschien wel weer eens een update willen. Dus ik ging even bezig, maar behalve alle spullen naar mijn huis halen vanuit de werkplaats waar ik eerst werkte heb ik nog niet veel gedaan
Nouja, alles is beter dan niets he? Hier de foto's dan maar
Foto's:

Ik kwam er achter dat ik niet zo netjes had gewerkt op het laatst. Dus de ondersteuning voor de voeding maar even weggerukt met het breekijzer

Ook dit schuine schotje maar even netjes recht afgezaagd.

Verder nog wat kleine aanpassingen gedaan zodat hij nu wel past

Nog een stukje op maat gemaakt zodat dit ook dicht zit

En dat was het al weer. Maar vanaf nu ben ik weer van plan om er aan te gaan werken.
done
[ Voor 12% gewijzigd door boazkl0p op 15-03-2010 12:19 ]
Update XI
Nou, vandaag weer wat gewerkt. Dus hier een update. Kijken of er deze keer wel reacties komenFoto's:

Aan de andere kant ook een stukje op maat gemaakt.

En vervolgens er een roerstokje (of hoe je zo'n ding dan ook noemt) bovenop geplakt.

Stukje uit de voorkant gebeiteld. Over de witte lijn boven dus. Beetje rare foto, want in het echt zijn die witte lijnen niet echt zo duidelijk

En toen even passen of er werkelijk 3 in konden, en jawel

Zo ziet de voorkant er nu dus uit. Alvast best mooi al zeg ik het zelf. Alleen die rare witte rand gaat nog verdwijnen
Weer een mini-update gedaan. Ik zal het in het vervolg denk ik wat meer opsparen, maar dit wou ik gewoon even kwijt
Ik mocht alles er weer afschuren
Ontopic: Hoe ga je de aarding regelen van harddisks/opticals?
My favorite programming language is solder.
Bedoel je nou die problemen van een hele poos terug? Als ik het goed begrijp het je de hele thread maar eens doorgelezenPuch-Maxi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:00:
Vervelend van die verf, ik het zelf ook eens gehad maar dan met een brommer. (iets met nickname enzo)
Ik mocht alles er weer afschurenmaar gelukkig ben ik dus niet de enigste die dit overkomt.
Uhm, niet? Ik zorg dat mijn voeding is geaard, en dan steek ik de voeding in de harddisks.Puch-Maxi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:00:
Ontopic: Hoe ga je de aarding regelen van harddisks/opticals?
Je loopt anders het risico op een dood systeem
En gewoon de stroomdraad erheen is niet goed?Blue-Tiger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:17:
Je weet dat de onderdelen statische elektriciteit produceren? Daarom zitten ze ook in alu behuizingen, deze geleiden / aarden de st.e direct naar je voedingIk ben zelf nml. met een soortgelijk projectje bezig, maar je moet even letten op dat je een contactpunt wilt hebben tussen je componenten en je voeding (behuizing).
Een vriend van mij heeft namelijk ook een houten kastje gemaakt, en aard volgens mij ook zo (of hij heeft dus helemaal niks geaard, wat zou verklaren waarom zijn moederbord laatst is overleden
Dat jouw vriend zijn moederbord kapot is gegaan zegt naar mijn mening al genoeg
Maar, het is opzich niet zo moeilijk om een oplossing te vinden? Schroef bijvoorbeeld een schroefje aan de bovenkant van je HDD en soldeer daar een draadje aan. Ik weet niet of jij een standaard mobo tray wilt gaan gebruiken, maar dan ben je iig verzekerd dat je mobo veilig is
Nogmaals: Het probleem is niet enorm groot, maar ben je bereid het risico te nemen?
Dat lijkt mij wel een leuk idee. Ik heb zelf wel een schermpje liggen van een portable dvd speler. Zaten 2 schermpjes bij, en ik wil er dan wel 1 inbouwen. Enige probleem is dat ik niet weet hoe ik het moet realiseren. Er zit alleen maar een video ingang op. Gewoon zo'n 3,5 mm plug. Nu zit er wel supervideo op mijn grafische kaart, maar dan moet ik het weer buitenom linken...sebasmac schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:03:
Je kan misschien ook aan de voorant nog een scherm in bouwen ofzo ook wel een leuk idee een 3" scherm en daar kan je tijd opzetten of hem als tweede beeldscherm gebruiken voor je mail bijv
Ik heb ook nog wel een oude 9400 GT die ik er voor op wil offeren, maar alleen als het dan binnenom kan.
graag tips om dit voor elkaar te krijgen
is trouwens dit scherm
[ Voor 5% gewijzigd door boazkl0p op 16-03-2010 18:12 . Reden: link toegevoegd ]
Laat jouw project dan eens zienBlue-Tiger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:11:
Ja, graag tips om zoiets te realiseren... ben mogelijk ook geïnteresseerd in het gebruik maken van
Kan ik waarschijnlijk ook weer iets van leren/ inspiratie opdoen
Update XII
Eindelijk weer eens een wat grotere updateFoto's:

Allereerst maar even gelijkgeschuurd.

Toen deze maar eens gekocht.

Dit moet gaatje boren voorstellen.

Lijm en een moertje erin.

Lastig te fotograferen, omdat het allebei licht is. Maar er zit echt een moertje in! ECHT!

Daarna maar eens met de ondersteuning van de voeding bezig.

Zit nog net wat ruimte onder.

En de schroefjes waarmee het latje vastzit even verzonken.

En mijn pasvoeding past nog steeds

Toen was het tijd om alle hardware uit mijn huidige kast te slopen. Dit is het slachtoffer bij gebrek aan een slechtere kast

Geen idee wat nou weer op deze foto staat

Close-up van de kast

Zoefzoefzoef met de boor, en even later heb ik dit leuke onderdeeltje eruit

En nog even later ook deze. Alles word nog zwart gemaakt.

Dit latje zat er nog vanwege mijn vorige plan. Dat moet dus weg.

En weg is ie. Grappig was wel dat het hout afbrak, en de lijm met nog een dun stukje hout bleef zitten. De lijmverbinding is dus sterker dan het MDF

Uh, ja. Dit is dus hoe het er nu voor staat.
En toen ging mijn camera tijdelijk kapot

Het rekje voor de opticals wat ik uit m'n kast heb gesloopt word hier dus ingebouwd. Even een stukje hout gezaagd en aan 2 kanten met kit ingesmeerd.

En lijmen maar. Ik heb nog flink wat aan moeten passen voordat dat ding hier zo leuk paste, maar daar heb ik ook geen foto's van

Zo zie je het nog wat beter.

En tot slot nog wat gekliederd met plamuur.

Ook bij de ondersteuning voor de voeding
Aangezien m'n pc nu uit elkaar ligt omdat ik mijn kast heb gesloopt (ja, die waarbij ik die popnagels heb uitgeboord) ga ik nu even wat vaart achter dit project zetten. Ik wil eigenlijk m'n kast dinsdag zo ver af hebben dat ik hardware er al in kan bouwen. Waarschijnlijk lukt verven voor die tijd niet, maar dat komt dan een andere keer nog wel. Dan denk je misschien: waarom nou weer dinsdag
[ Voor 3% gewijzigd door boazkl0p op 27-03-2010 21:32 ]
beetje een quote op een oude reactie maaruh, je weet ook dat dat gelul is??Blue-Tiger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:17:
Je weet dat de onderdelen statische elektriciteit produceren? Daarom zitten ze ook in alu behuizingen, deze geleiden / aarden de st.e direct naar je voedingIk ben zelf nml. met een soortgelijk projectje bezig, maar je moet even letten op dat je een contactpunt wilt hebben tussen je componenten en je voeding (behuizing).
in de antec performance series hangen de hdd's tussen silliconen noppen...dan zeg jij dat mijn hdd stuk moet zijn.. i don't think so
dat je kast geaard is is voornamelijk voor je eigen veiligheid
ja, daag.
Dan ga je vingers lekker tintelenduifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
Nee maar op een ongeaarde case kan 115 volt staan. Raak jij maar eens een niet geaarde case en de verwarming aan.
OK, en nu? Zo erg is dat echt niet, hoor.duifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
Nee maar op een ongeaarde case kan 115 volt staan. Raak jij maar eens een niet geaarde case en de verwarming aan.
115 volt dc dan , tot 120v dc is het voor de mens ongevaarlijk , je voelt het wel natuurlijk, maar als hij de voeding gewoon op een geaard wcd zet lijkt mij dat deze 115 volt gewoon niet kan optredenduifi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:45:
ja, daag.
Maar nu even iets heel anders. Ik heb al een beste poos nagedacht over een naam voor deze CiP, maar ik kom er niet echt uit. En MDF-Casemod is ook weer zo saai. Dus bij deze een oproep aan iedereen om een leuke naam aan het kastje te geven. Ja, ik weet het. Genoeg creativiteit hier, maar een naampje bedenken lukt hem weer niet
anyway een naam.. hmm woodbox :P:o
ja, daag.
Dan ga ik voor BoiSte
(Komt van : Boîte en bois, houten kist)
Edit:
Of je gaat voor BOiS (hout in het frans, maar lijkt ook op boss (baas in het engels) of je kunt er BIOS in zien, ook weer computer-achtig )
[ Voor 42% gewijzigd door T-!-M op 31-03-2010 20:14 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Klomputer?Xenomorphh schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:34:
Ik ga voor Klomp. Gewoon omdat het hollands is en van hout.
Goed koper is duurder dan slecht koper

Haha klomputer lijkt me wel een goede
Ik zal eens proberen verwarming + pc = gebeurt helemaal niks, heel klein beetje tinteling

[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 31-03-2010 21:48 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.

Maar ik ga nu even bezig met een mooie update typen. Kan wel even duren want er zitten ongeveer 35 foto's bij

w00td
Update XIII
Zozo, weer een hoop gedaan de laatste paar dagen. Maar aangezien mijn pc nu uit elkaar ligt omdat ik de kast heb gesloopt heb ik deze update nog niet eerder kunnen posten. Maar hier komt ie dan met een hele bende aan foto's (iets als 30Foto's:

Het dvd/cd rekje was dus klaar met drogen.

En wat ik volgens mij nog niet had laten zien was dat ik ook wat had weggebeiteld zodat ik hem kon vastzetten.

Zo ziet het er aan de achterkant uit...

Niet echt netjes, maar dat snijd ik nog weg

Herinneren jullie je dit plankje nog? Even aftekenen

Beitel er langs

Heey, dat gaat misschien wel passen

Alsof het er voor gemaakt is

Maar we zijn nog niet klaar. Even aftekenen en gaatjes boren.

En de gaatjes nog wat groter maken

wat een troep geeft dat mdf zeg

Hey, achter die gaten die ik heb geboord zitten ook gaten in het metaal. Da's toevallig

En we maken de gaten nog groter.

Klaar.

Zo ziet dat er nu achter het window uit. Er is nog wel een probleem op te lossen. Er is nu namelijk waar dit plankje zit geen ruimte meer om er ook plexiglas achter te doen...

Even met kit knoeien

Tadaa!!!

Heerlijk scheve foto

Maar de volgende dag moet het natuurlijk weer kapot zijn gegaan

Dus weer even oude kit weggehaald, en er nieuwe op gedaan. Dit keer wat meer geklemd, etc.

En tot slot nog even mijn mobo tray ( heet dat eigenlijk wel zo, of heeft het ook een nederlands naampie??? )

Afgetekend

En gezaagd.

Maar 2 kanten hebben ronde hoekjes, en 2 rechte hoekjes. Dat kan natuurlijk niet

Afgetekend
En vergeten een foto van het gezaagde resultaat te maken

Hierop zie je het een beetje

Omdat de vorige keer dat ik mijn mobo eraf wou halen ik sommige spacers makkelijker losdraaide dan de schroefjes erin (en dat was HEEEEL vervelend

En toen schroefde ik voor de grap alvast mijn "nieuwe" moederbord erop. Het is een XFX nForce 780i SLI. Kunnen leuk 3 grafische kaartjes in SLI
En let maar niet op die deuk in de koeler. Is ooit eens een elektrische gitaar met de hals op gevallen. Vraag me niet hoe

Dat was het updatje weer. Ik heb veel foto's dubbel, maar dat komt omdat ik meestal een foto 3 keer neem voordat hij redelijk te zien is ( en nog steeds zijn mijn foto's niet altijd even goed