Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar FIFA 10 besteld, krijg hem morgen binnen. Dus zal dan wel gaan spelen. Kan ik dan gelijk in de GoT club joinen?

Ik zal wel zuigen in FIFA want normaal speel ik PES :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:04:
Ik heb ook maar FIFA 10 besteld, krijg hem morgen binnen. Dus zal dan wel gaan spelen. Kan ik dan gelijk in de GoT club joinen?
Ik zou eerst ff een maandje of wat oefenen en je virtual pro door middel van veel spelen "beter" maken voordat je begint aan de club.

Gemiddeld genomen is je pro wel speelbaar na 2 seizoenen in een competitie o.i.d.

Dat is mijn advies 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:02:
Dnova, waarschijnlijk moet je dan gewoon even uit de league stappen, er weer terug ingaan en dan kan je (denk ik) opnieuw een team kiezen. Ik kon daar geen specificaties voor doorgeven, dus ik denk dat je zelf je team mag kiezen.
Kan je me een invite sturen, want na het verlaten kom ik er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nadat gisteravond ook de technische problemen verholpen zijn voor poule 4, lijkt poule 4 van start te kunnen gaan. Dnova en ik hebben gisteren vast de spits afgebeten. Snelle samenvatting, want ik moet er snel vandoor:

Australië (Dnova) - B-team Frankrijk (Joostius XI)

Beide spelers waren vermoeid: de een van een dag in de tuin werken (en het vooruitzicht dat de dag erna weer te mogen doen), de ander van die rotkoters van de avondvierdaagse die allemaal NU meteen een pizza wilden.
Dit was ook goed te zien in de 1e helft, passes verliepen voor geen meter en het gebrek aan Ribery, Anelka en eigenlijk alle andere veteranen werd duidelijk gevoeld bij Frankrijk.
Toch viel de eerste goal betrekkelijk snel, al moet daaraan toegevoegd worden dat de coach van Australië met z'n kaak op de grond lag van het spel van z'n verdedigers. Gomis stormde met de bal de 16 in, werd ondersteboven gelopen door een verdediger, die over Gomis struikelde. De Franse neger stond op en had een vrije schietkans, die hij benutte.

De 60 minuten daarna werden gevuld met om zeep geholpen kansen door gepruts van de hele Franse aanval. De 1-1 lag dan ook op de loer, zeker toen Australië met een paar fraaie passes ineens met 3 aanvallers tegen 1 verdediger stond te spelen. De kans werd echter verspeeld door een fata morgana van één van deze toppers, die meende dat er nog een medespeler bij de zijlijn stond (of de Left-Stick werd door Dnova's duim de verkeerde kant op gestuurd). Zonde.

Zeker omdat enkele minuten later Gignac zich voor had genomen dat 'de 8e cross, scheepsrecht was' en hij eindelijk een hoge pass van Gourcuff wist om te zetten in een goal.
In de 90e minuut werd de wedstrijd dan echt op slot gegooid door Gomis, die op staande voet uit het team gezet was als hij deze terugspeelbal niet had gescoord.

Kortom, late beslissing in een aanvankelijk oersaaie wedstrijd, die halverwege door beide partijen beslist had kunnen worden. De kwaliteit van het spel werd wel duidelijk toen achteraf bleek dat Eric Abidal (Franse verdediger) de MOTM was geworden. Eindstand: 0-3.

Hoop van harte dat het spel nog wat verbetert aan Franse zijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:16
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:44:
Ok, nadat gisteravond ook de technische problemen verholpen zijn voor poule 4, lijkt poule 4 van start te kunnen gaan. Dnova en ik hebben gisteren vast de spits afgebeten. Snelle samenvatting, want ik moet er snel vandoor:

Gefeliciteerd Joost, DNOVA je hebt nog 3 kansen dus nog niks aan de hand (NL werd in 1988 ook EK terwijl ze de eerste wedstrijd verloren).

Vanavond ban ik van de partij .... !!! Ik heb even wat geoefend met kroatie en moet zeggen dat deze ploeg mij positief verrast..

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20646171
Doelpuntmaker komt uit buitenspel positie terug lopen

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20645296
Met de Franse slag!!!

En deze komt uit FIFA WC 2010
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20599568

[ Voor 5% gewijzigd door i-dj op 06-06-2010 07:59 ]

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten Kriss en ik ons nu bedreigd voelen? Met die filmpjes waarin je België en Frankrijk vernedert? Want ik denk dat ik ook namens Kriss spreek als ik zeg dat er [insert Typisch Kroatisch Gerecht] van je elftal gemaakt zal worden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:44:

Beide spelers waren vermoeid: de een van een dag in de tuin werken (en het vooruitzicht dat de dag erna weer te mogen doen), de ander van die rotkoters van de avondvierdaagse die allemaal NU meteen een pizza wilden.
Dit was ook goed te zien in de 1e helft, passes verliepen voor geen meter en het gebrek aan Ribery, Anelka en eigenlijk alle andere veteranen werd duidelijk gevoeld bij Frankrijk.
Toch viel de eerste goal betrekkelijk snel, al moet daaraan toegevoegd worden dat de coach van Australië met z'n kaak op de grond lag van het spel van z'n verdedigers. Gomis stormde met de bal de 16 in, werd ondersteboven gelopen door een verdediger, die over Gomis struikelde. De Franse neger stond op en had een vrije schietkans, die hij benutte.

De 60 minuten daarna werden gevuld met om zeep geholpen kansen door gepruts van de hele Franse aanval. De 1-1 lag dan ook op de loer, zeker toen Australië met een paar fraaie passes ineens met 3 aanvallers tegen 1 verdediger stond te spelen. De kans werd echter verspeeld door een fata morgana van één van deze toppers, die meende dat er nog een medespeler bij de zijlijn stond (of de Left-Stick werd door Dnova's duim de verkeerde kant op gestuurd). Zonde.

Zeker omdat enkele minuten later Gignac zich voor had genomen dat 'de 8e cross, scheepsrecht was' en hij eindelijk een hoge pass van Gourcuff wist om te zetten in een goal.
In de 90e minuut werd de wedstrijd dan echt op slot gegooid door Gomis, die op staande voet uit het team gezet was als hij deze terugspeelbal niet had gescoord.

Kortom, late beslissing in een aanvankelijk oersaaie wedstrijd, die halverwege door beide partijen beslist had kunnen worden. De kwaliteit van het spel werd wel duidelijk toen achteraf bleek dat Eric Abidal (Franse verdediger) de MOTM was geworden. Eindstand: 0-3.

Hoop van harte dat het spel nog wat verbetert aan Franse zijde :P
Goed verslag Joost.

Dankzij een paar goede verdedigers (op 1 na, maar die is al op weg naar huis) en een middenveld dat steeds beter ging spelen, kon ik de de 0-1 achterstand vrij lang beperkt houden en zat de 1-1 zeker in de lucht.
De 1-1 Had gewoon uit de geweldige counter aanval, waarbij mijn spelers een perfecte omschakeling uit voerde maar jammer genoeg verprutsten bij de laatste schakel.

De 0-2 en 0-3 waren doelpunten waar bij mijn team gewoon kansloos was, en de Fransen gewoon duidelijk lieten merken dat ze meer kwaliteit in het elftal hebben zitten.

Nu de eerste wedstrijd gespeeld is en ik gezien heb waar het team toe in staat is, ben ik blij om de coach van dit team te zijn dat zeker een kans maakt op de volgende ronde .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
Zou ik me voor de volgende GoT league kunnen opgeven? O-) live id vinp0wer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:47:
Moeten Kriss en ik ons nu bedreigd voelen? Met die filmpjes waarin je België en Frankrijk vernedert? Want ik denk dat ik ook namens Kriss spreek als ik zeg dat er [insert Typisch Kroatisch Gerecht] van je elftal gemaakt zal worden! >:)
Ik denk dat je Ćevapčići bedoeld ????? Dit is een typisch Kroatisch gerecht, Staafjes van gekruid gehakt :P

Ik maak PATAT en FOIE GRAS van jullie >:) En DNOVA wordt WALIBI BURGER .... ik vrees alleen IanHendon :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:32:
[...]

Ik denk dat je Ćevapčići bedoeld ????? Dit is een typisch Kroatisch gerecht, Staafjes van gekruid gehakt :P

Ik maak PATAT en FOIE GRAS van jullie >:) En DNOVA wordt WALIBI BURGER .... ik vrees alleen IanHendon :|
_O-

Je moet niet zoveel naar de mac gaan I-dj :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilt alucarduu zich melden in de pool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:32:
[...]

We zullen zien mr. DJ! Laten we onze vingers maar spreken >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:33:
Wilt alucarduu zich melden in de pool?
Hey! Ja graag, ik heb een superdrukke week gehad! Mijn broer is getrouwd dit weekend en er moest nog een hoop worden geregeld! Ik ben nu nog in Sneek maar morgen ben ik in Groningen en zal ik mij meteen melden in de pool!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond iemand spelen (Poule 2 ik ben brazilie)

gooi even een tyd door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Het blijft af en toe een bizar spel wat betreft overtredingen.

Ik had weer eens een WTF overtredingsgevalletje, dus ik dacht toch maar eens terugkijken wat er gebeurt. Bijkt een speler zijn arm dwars door de rug van een tegenstander te steken. Dit lijkt mij toch een niet erg realistische overtreding, ik zou in zo'n geval toch op zijn minst ook een hoop bloed verwachten.

screenshotje: Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/343qiw5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed, ik kan niet zeggen dat ik Ćevapčići van I-DJ heb gemaakt, maar hij is in ieder geval wel verslagen. Lamlendige 1-0 in de 3e minuut. Goeie cross weer van Gourcuff, de zwakste volley die ik ooit heb gezien van Gignac, maar het was genoeg om de sterk spelende Pletikosa (de Kroatische keep, schaam je als je 'm niet kent) te passeren.
En verder kabbelde de wedstrijd wat voort...

Waar blijf je Kriss? Je hebt toch geen geheim trainingskamp belegd? Same goes for IanHendon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:41:
Nou goed, ik kan niet zeggen dat ik Ćevapčići van I-DJ heb gemaakt, maar hij is in ieder geval wel verslagen. Lamlendige 1-0 in de 3e minuut. Goeie cross weer van Gourcuff, de zwakste volley die ik ooit heb gezien van Gignac, maar het was genoeg om de sterk spelende Pletikosa (de Kroatische keep, schaam je als je 'm niet kent) te passeren.
En verder kabbelde de wedstrijd wat voort...

Waar blijf je Kriss? Je hebt toch geen geheim trainingskamp belegd? Same goes for IanHendon.
Ik ben er vandaag weer! Heb een lang lui weekend gebruikt als trainingskamp.
Als je vandaag online bent dan maak ik Frank arm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een poging dan, iemand van Poule 2 die vanavond de eerste pot wil spelen?

Drop een tijd hier. ik ben vanaf half 7 beschikbaaaaaaaaaaaaaar.

als iemand anders een potje wilt spelen kan ook altijd natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turkije - Brazilie 0 - 3

Vond het niet zon super wedstrijd, Turkije had heel veel buitenspel had best 1-2 doelpuntjes misschien kunnen maken.

Thx voor de match turkije!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duitsland - Brazilie - 1 - 1

Ik stond voor met brazil... want ik zelf redelijk onterecht vond. gelukkig maakte duitsland 1-1 op het einde waar ik zelf tevreden de wedstrijd mee afsloot:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een klote wedstrijd achter de rug.. alles zat tegen voral 2x de lat met zonder rebound heeft me dit duel gekost.

Bra - Argentinie - 1- 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 wedstrijden gespeelt tegen Dnova en I-DJ.

Australie - Belgie 1-1
Dnova gefeliciteerd met je punt!

Kroatie - Belgie 0-2
I-DJ, het spijt me van de eerste treffer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:12:
net een klote wedstrijd achter de rug.. alles zat tegen voral 2x de lat met zonder rebound heeft me dit duel gekost.

Bra - Argentinie - 1- 4
Ik kwam er soms wel aardig mee weg ja ;). GG.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:20:
Kroatie - Belgie 0-2
I-DJ, het spijt me van de eerste treffer :P
En terecht dat het je spijt!!!! Mijn Aanvaller, de held van Bayern wordt door de belgische houthakkers door de Frietsnijder gehaald en de scheids kijkt "even de andere kant op". Bal wordt bruut naar voren getrapt en waar heel Kroatië al klaar staat om de vrije trap te mogen nemen loopt Tom de SCHUTTER zo door om de verder uitstekende keeper van kroatië schaamteloos te verschalken..... SCHANDE!!!!

2e doelpunt van de SUTTER was trouwens een prima combinatie met een schijnbeweging waarbij alle Kroatische verdedigers het bos in werden gestuurd en kansloos werden afgemaakt!!!!

1e wedstrijd tegen DNOVA geflatteerd gewonnen met 5-0. Alles liep perfect en de Australische doelman zal wel, samen met de verdediger die tijdens de wedstrijd tegen JOOST faalde, op weg zijn naar Sydney.......met zo'n keeper win je het toernooi niet. Deed niks af aan de kwaliteiten van Dnova die de eerste helf prima partij bood. Pas in de 2e helft kon Kroatië 4 extra doelpunten aantekenen.

Alleen IanHendon nog en dan zitten wij ook weer in het vleigtuig op weg naar huis :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heer-lij-ke beschrijving van je eerste tegendoelpunt, I-DJ. Heerlijk. Ik vrees dat ik vandaag en de twee dagen daarop alleen begin middag kan fifaen in verband met een vrij hardcore rooster. 'S avonds ben ik ook misschien online, maar pas na 00.00.

Ian! Kom online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:15:
[...]

En terecht dat het je spijt!!!! Mijn Aanvaller, de held van Bayern wordt door de belgische houthakkers door de Frietsnijder gehaald en de scheids kijkt "even de andere kant op". Bal wordt bruut naar voren getrapt en waar heel Kroatië al klaar staat om de vrije trap te mogen nemen loopt Tom de SCHUTTER zo door om de verder uitstekende keeper van kroatië schaamteloos te verschalken..... SCHANDE!!!!

2e doelpunt van de SUTTER was trouwens een prima combinatie met een schijnbeweging waarbij alle Kroatische verdedigers het bos in werden gestuurd en kansloos werden afgemaakt!!!!

1e wedstrijd tegen DNOVA geflatteerd gewonnen met 5-0. Alles liep perfect en de Australische doelman zal wel, samen met de verdediger die tijdens de wedstrijd tegen JOOST faalde, op weg zijn naar Sydney.......met zo'n keeper win je het toernooi niet. Deed niks af aan de kwaliteiten van Dnova die de eerste helf prima partij bood. Pas in de 2e helft kon Kroatië 4 extra doelpunten aantekenen.

Alleen IanHendon nog en dan zitten wij ook weer in het vleigtuig op weg naar huis :-(
Tegen kriss was hij wel weer de man of the match in mijn team 8)7 , tegen Joost was hij ook sterk met ballen uit het doel te koppen.
Maar juist tegen de ploeg waar ik kansen zag om te winnen of een punten te pakken, gaat hij als een clown keepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
badboynova schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:27:
[...]

Tegen kriss was hij wel weer de man of the match in mijn team 8)7 , tegen Joost was hij ook sterk met ballen uit het doel te koppen.
Maar juist tegen de ploeg waar ik kansen zag om te winnen of een punten te pakken, gaat hij als een clown keepen :+
Misschien had je jezelf al teveel rijk gerekend en was de scherpte eraf. Daarna was je zo gebrand op punten dat je Kriss Os op een gelijkspelletje wist te houden......

Maar ik ben natuurlijk geen Psycholoog dus ik kan het mis hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet in onze pool nog gespeeld worden tegen Royzzz door iedereen.
Dan zijn alle wedstrijden gespeeld.

Word een spannende eindstrijd en er kan nog van alles gebeuren.
Voorlopig staan de Duitsers nog aan kop met 5 punten _/-\o_
Daaronder staan de nummer 2 en 3 met ieder 4 punten.
Nummer vier heeft 3 punten, moet zowieso de laatste wedstrijd nog winnen en hopen dat eerste drie punten laten liggen tegen Royzzzz.

Nummer 5 heeft nog geen wedstrijden gespeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig heeft alucarduu zich nog niet gemeld in de poule :(

Genaamd: GoT Poule 1
Wachtwoord: poule1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Whut? ... :X heb ik me in de verkeerde poule gezet?!

Ik heb mij aangemeld in pool 2...

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 09-06-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kriss, jou spreek ik vanavond vermoedelijk na 11en. Zeg wel tegen m'n baas dat ik belangrijke bezigheden thuis te verrichten heb / of een sportblessure heb.
Na vandaag zal ook Vlaanderen franstalig zijn, MWUHAHAHA >:) }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:47:
Whut? ... :X heb ik me in de verkeerde poule gezet?!
Poule 2

Spanje (RoYZZ)
Turkije (Bbeyazz)
Duitsland (Flawlesz)
Brazilië (JonKoooh)

OMG....Allu heeft in de verkeerde poule gespeeld en niemand heeft dit opgemerkt :-S
Dat betekend dat de wedstrijden in Poule 2 komen te vervallen en alle wedstrijden opnieuw gespeeld moeten worden. Sommige mensen hebben geluuuuk (kijkt naar turk ;-))

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anders gooi je RoYZZ er uit als die niet meer meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:07:
Anders gooi je RoYZZ er uit als die niet meer meedoet.
Dat kan ook, dat zou betekenen dat alle wedstrijden zijn gespeeld.
Het slot zou juist extra spannend worden voor iedereen dus ik weet niet of dat zo een goed idee is ;-)

Wat ook een optie is:

De nummer 2 3 en 4 zullen een playoff moeten spelen.

Nummer 2 en 3 beiden 4 punten - nummer 4 3 punten.

Roept u maar!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heeft poule 1 maar 3 spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan stel ik het volgende voor:

Allu verhuisd naar Poule 1.

BBeyaz
Jonkooh
Flawlesz

spelen alle 3 2 wedstrijden tegen elkaar.
Top 2 gaat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat als alucarduu nu weg gaat de gespeelde wedstrijden blijven bestaan, behalve die van alucarduu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:X excuses trouwens... niet goed opgelet.

Ik zal wanneer ik thuis ben even kijken hoe het zit met moven uit pools :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:38:
Ik denk dat als alucarduu nu weg gaat de gespeelde wedstrijden blijven bestaan, behalve die van alucarduu :)
We moeten onderling maar wat afspreken.
Ik zou me voor kunnen stellen dat sommige mensen gaan stijgeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:05

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Wss ben ik vanaaf ook nog online. Mensen aanwezig die gewoon wat potjes 1 vs 1 willen spelen? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:55:
[...]

We moeten onderling maar wat afspreken.
Ik zou me voor kunnen stellen dat sommige mensen gaan stijgeren ;-)
Groot gelijk man :D gewoon opnieuw spelen, maken we anders ff een nieuw poule aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Okay, ik zit samen met Matsetst in Poule1, ik weet niet hoe ik mezelf uit Poule 2 kan verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
En de eerste ploeg ligt eruit, net met 0-1 verloren van Rusland (Ian)in poule 4.

4 gespeeld 3 verloren en 1 gelijk.

The Aussie's are going back under ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:09:
Er moet in onze pool nog gespeeld worden tegen Royzzz door iedereen.
Dan zijn alle wedstrijden gespeeld.

Word een spannende eindstrijd en er kan nog van alles gebeuren.
Voorlopig staan de Duitsers nog aan kop met 5 punten _/-\o_
Daaronder staan de nummer 2 en 3 met ieder 4 punten.
Nummer vier heeft 3 punten, moet zowieso de laatste wedstrijd nog winnen en hopen dat eerste drie punten laten liggen tegen Royzzzz.

Nummer 5 heeft nog geen wedstrijden gespeeld.
Dat klopt, door omstandigheden kan ik pas exact over 1 weekje weer xbox-en. Hopelijk geeft dit geen problemen? :)

Ah, ik zie dat ik er al uit gegooid ben ;). Volgende keer dan maar wee rbeter :)

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 09-06-2010 21:53 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, sorry, sorry gasten, ik was de afgelopen week op vakantie, en wilde het nog even posten, maar was het door een combinatie van de Spaanse zon en sangria vergeten :$.

Anyway, ik heb vanavond mn eerste pot gespeeld, tegen Dnova, en die, enigszins gelukkig, met 1-0 gewonnen. Wanneer kunnen de rest van mijn poulegenoten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:50:
[...]

Dat klopt, door omstandigheden kan ik pas exact over 1 weekje weer xbox-en. Hopelijk geeft dit geen problemen? :)

Ah, ik zie dat ik er al uit gegooid ben ;). Volgende keer dan maar wee rbeter :)
Nee je bent nog er nog niet uit gegooid :-)
Kan je op korte termijn nog wedstrijden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
Wanneer is het mogelijk dat ik mee kan doen met die Poules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Ian weer is opgedoken en Kriss ook voor de grap weer eens op een tijdstip online kwam waarop ik ook online was, zijn er gisteren weer 3 wedstrijden voor Poule 4 gespeeld:

België (Kriss) - Frankrijk (Joostius XI): 1-2
Kriss kwam aanvankelijk voor, toen werd Frankrijk wakker. 1e helft was ruk, 2e erg vermakelijk.

Frankrijk (Joostius XI) - Rusland (IanHendon): 1-1
Erg oninteressante wedstrijd. Ditzelfde resultaat werd in het vorige toernooi ook gehaald in de groepsfase.

België (Kriss) - Rusland (IanHendon): 0-6 (dacht ik?)
Heb de wedstrijd uiteraard niet kunnen volgen, anders dan via de geluiden die Kriss voortbracht (Ian heeft geen mic of zo), dus zal ik daar maar wat uit citeren en dan mogen jullie het wedstrijdbeeld voor jezelf erbij bedenken:
(chronologisch) "Huh? WAT DOET IE?!"
"Oh my god, die verdediger..."
"Dit geloof je toch niet! WAT DENKT DIE GAST!'
"HOE... KRIJG.... JE... 'M... EROVER?!?!" (kan ook ernaast zijn geweest of gemist)
"Dit is echt een slachtpartij"
"Wat dacht ik in godsnaam toen ik Kroatië inruilde voor België..." (in dit stadium had Kriss zich verzoend met z'n lot)
"Deed 't eigenlijk voornamelijk vanwege Tom de Sutter, die 2m lang schijnt te zijn..."

P.S. 24 mei is dus de datum dat de meeste mensen naar A'dam kunnen komen voor een Oranje-wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:13:

Frankrijk (Joostius XI) - Rusland (IanHendon): 1-1
Erg oninteressante wedstrijd. Ditzelfde resultaat werd in het vorige toernooi ook gehaald in de groepsfase.
Nadat ik de 1-1 had gemaakt speelde ik ook wel verdedigend, loerend op dat ene countertje, maar er werd te goed verdedigd om daar iets mee te kunnen forceren. Nou ja, het resultaat is heilig en met een 1-1 tegen Frankrijk mag ik tevreden zijn.
België (Kriss) - Rusland (IanHendon): 0-6 (dacht ik?)
Heb de wedstrijd uiteraard niet kunnen volgen, anders dan via de geluiden die Kriss voortbracht (Ian heeft geen mic of zo), dus zal ik daar maar wat uit citeren en dan mogen jullie het wedstrijdbeeld voor jezelf erbij bedenken:
(chronologisch) "Huh? WAT DOET IE?!"
"Oh my god, die verdediger..."
"Dit geloof je toch niet! WAT DENKT DIE GAST!'
"HOE... KRIJG.... JE... 'M... EROVER?!?!" (kan ook ernaast zijn geweest of gemist)
"Dit is echt een slachtpartij"
"Wat dacht ik in godsnaam toen ik Kroatië inruilde voor België..." (in dit stadium had Kriss zich verzoend met z'n lot)
"Deed 't eigenlijk voornamelijk vanwege Tom de Sutter, die 2m lang schijnt te zijn..."
Kriss had zeker meer verdiend in deze wedstrijd, maar alle ballen vlogen er gewoon in bij mij. Een uitslag van 3-2 of 3-3 had meer recht gedaan aan het wedstrijdverloop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor jullie credit dudes
was gister echt een wanvertoning van mijn kant.
Neemt niet weg dat jullie verdiend hebben gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.S. 24 mei is dus de datum dat de meeste mensen naar A'dam kunnen komen voor een Oranje-wedstrijd?
Op 24 mei juni pak ik mooi metro 53 richting de stad :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:57:
[...]

Nee je bent nog er nog niet uit gegooid :-)
Kan je op korte termijn nog wedstrijden spelen?
Volgende week woensdag, jullie mogen beslissen of dat korte termijn is :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Hierbij meld ik mij af voor de Club. De lol is er voor mij af op dit moment.

succes met Tweakers2 en/of welke andere club er maar doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Het ziet er naar uit dat de GoT club is opgehouden met bestaan. Blijkbaar was er onvrede over de gang van zaken binnen de club en heeft een deel van de leden het nodig gevonden zich zonder aankondiging af te splitsen.

Aangezien er nu nog weinig regelmatig spelende leden over zijn heb ik de club ook maar verlaten want in je eentje wordt het lastig spelen.

Wel jammer dat het zo moet eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat (bijna) iedereen weer terug komt naar de club.
Mocht dat niet zo zijn zou dat zeker zonde zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Ik ben aardig geschrokken van de negatieve reacties hierboven en daarom zal ik namens de 'quitters' als eerste wat opheldering geven, want volgens mij is er sprake van een misverstand.

De nieuwe club (Super Any) is opgericht omdat een aantal leden de behoefte voelden om eens lang achter elkaar met gecontroleerde hoeveelheid spelers in dezelfde samenstelling te kunnen spelen. Bij tweakers2 is dat lastig omdat het vaak een wirwar van komen en gaan is, waarbij er ook constant wordt gerouleerd tussen de posities. Dat draagt bij aan het open karakter van de club, maar het beperkt wel de mate waarin leden op elkaar ingespeeld zijn. Omdat het niet mogelijk en niet wenselijk zou zijn om het beleid van tweakers2 drastisch om te gooien, is er dus begonnen aan een tijdelijke andere club. Vanavond werd er dus voor een keer geprobeerd met de nieuwe club resultaten te halen, wat bijzonder goed lukte. Ik en Joost joinden de club verderop in de avond omdat we ook simpelweg wilden kijken hoe dat zou lopen. Daarmee was echter ook de limiet van het aantal spelers dat in een team samen kan spelen bereikt. Omdat het net zo goed ging en de ultieme trophy van 10 overwinningen op een rij al in zicht was, werd na overleg besloten dat we die trophy toch echt even binnen moesten slepen en verzochten wij onder andere I DJ, Cala en Kriss vriendelijk doch dringend om verderop in de avond of een andere dag weer gewoon met ons bij tweakers te spelen. De op dat moment spelende leden waren gewoon erg goed ingespeeld, dus wij wilden even niets veranderen. Het was totaal niet de bedoeling dat het verkeerd over kwam, maar jullie reactie is goed te begrijpen.

We voelden al dat er niet positief werd gereageerd op onze keuze, en er werd daarom afgesproken dat we na het halen van de trophy weer gewoon bij tweakers zouden gaan voetballen. Deze trophy werd echter niet gehaald omdat we in de tiende wedstrijd de nummer 1 van onze league tegenkwamen met 7300 punten, waar wij strijdend tegen ten onder gingen. Uit frustratie zijn wij toen maar opgehouden, bovendien was er bij tweakers2 op dat moment ook niemand meer in de dressing room.

Super Any was dus niets meer dan een experiment voor naast de tweakers club en er is dus ook totaal geen sprake van een grote leegloop. Bij tweakers2 is het gewoon altijd gezellig, met de vele leden bij elkaar, en dat willen we echt niet missen. Bij Super Any kregen we de mogelijkheid om onze winning mood weer te hervinden, en we kunnen er dus ook bij tweakers weer vol tegenaan!

Ik heb zelf alweer een join request bij tweakers2 ingediend die Tom zsm moet aannemen en ik hoop dat iedereen snel weer bij mekaar is. Tevens hoop ik dat het plan om samen een NL-elftal wedstrijd te bekijken hierdoor niet in het gedrang komt, want dat is gewoon een topidee.

Nu ga ik slapen.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me duidelijk genoeg beschreven. Niets meer aan toe te voegen. Tot zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt voor mij op het volgende neer:

BBeyazz en ik blijven in SUPER ANY zowieso bestaan om hierbij met een kleinschalig team aan de slag te gaan.

Waarom?

Op vaste postities en in een kleine samenstelling boek je veel meer resultaat (Uit mijn hoofd gezegd 19 winst partijen 2 verlies 2 gelijk, 2000 punten in 2 dagen tijd)

De opzet van deze club is een klein schalige club - met vaste posities - niet meer als 10 members.
Enkele members welke al gespeeld hebben zullen rouleren tussen SUPER ANY en GoT2.

Waarom geen GoT2?

Tweakers is een wat meer "open minded" waar men voor de fun kan spelen. Niets mis mee! Het nadeel hiervan is dat de resultaten niet constant zijn omdat de spelende spelers varieren en er constant gebutton bashed moet worden om een leuke (aanvallende) positie te bemachtigen.

De opzet van deze club is een klein schalige club - met vaste posities - niet meer als 10 members. Diit komt de kwaliteit van het spel ten goede.

Enkele members welke al gespeeld hebben zullen clubhoertjes worden en switchen tussen SUPER ANY en GoT2, afhankelijk van de online spelers in GoT 2.

No big deal - naar mijn weten blijft GoT2 gewoon bestaan maar moet het maar met twee a drie man minder doen.

Niets aan de hand mensen!

:+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WickedWbah en ik geven ons bij deze op als clubhoertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het wel jongens.
Ik was niet echt van plan om te stoppen met de club, want dan verlies je het contact met de meeste jongens en dat zou zonde zijn.
Mocht de pimp nog opzoek zijn naar een Ho'tje zegt ie t maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Kvind het maar rare praktijken. Voor mij komt het er op neer dat als het jullie zelf uitkomt dat jullie bij Super Any spelen en als dat ff niet kan ivm te weinig mensen, gaan jullie weer ff terug naar GoT 2. Komt een beetje raar over: wel profiteren van GoT 2 en de gezelligheid daar, maar ondertussen niet anderen toelaten in jullie eigen club. Bovendien: ik zou het ERG op prijs hebben gesteld indien jullie dit hele verhaal EERST hadden besproken/uit de doeken hadden gedaan VOORDAT jullie dit daadwerkelijk gingen uitvoeren.

Imho fun >>>> resultaat. Just my 2 cents, maar ik neem aan dat het jullie begrijpen dat het wel raar op me over komt: "Thrace (en vele anderen), blijf lekker in GoT 2, in Super Any ben je niet welkom omdat je er nog nooit hebt gespeeld. Als je lekker alleen in de lobby zit, omdat de rest in Super Any speelt atm, heb je pech..".

GoT2 is op deze manier (denk ik) al ten dode opgeschreven.

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-06-2010 22:50 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Zoals ik het begrijp komt er dus een topteam SUPER ANY en een tobteam Tweakers2 wat min of meer bij de gratie van SUPER ANY kan bestaan. Fijn dan als je tot het tobteam veroordeeld bent. :(

Ik vraag mij ook af op welke criteria in eerste instantie voor het topteam geselecteerd is, moet ik dan denken aan speelkwaliteiten of gedragingen van personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

kwiebus schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:59:
Zoals ik het begrijp komt er dus een topteam SUPER ANY en een tobteam Tweakers2 wat min of meer bij de gratie van SUPER ANY kan bestaan. Fijn dan als je tot het tobteam veroordeeld bent. :(

Ik vraag mij ook af op welke criteria in eerste instantie voor het topteam geselecteerd is, moet ik dan denken aan speelkwaliteiten of gedragingen van personen?
Precies, zo komt het ook op mij over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus totaal niet de bedoeling geweest. Selecties hebben al helemaal nooit plaatsgevonden, het was gewoon zo dat Beyaz en Flawlesz en club hadden opgericht om te kijken of een kleinschalig team levensvatbaar is met een beperkt aantal mensen. Deze mensen werden gewoon geinvite als ze het vroegen bij het online komen. Dus van selectie is hoe dan ook geen sprake.

Ten tweede vind ik dat dit allemaal ongelooflijk sterk wordt opgeblazen; spreken van een tobteam (terwijl 3/4 van Any gewoon in beide teams zit en dus ook deel uit zou maken van dit 'tobteam' (zo zie ik het dus niet)) of van 'profiteren van de gezelligheid'. Dus als je GoT tijdelijk leavet om in een ander team wat wedstrijdjes te spelen en je komt weer terug, zou dat alleen zijn omdat er bij GoT grappend en grollend gefifa'd wordt?

Echt jongens, er wordt hier veel te veel achter gezocht.

P.S. ben het trouwens wel eens met het feit dat flawlesz en beyaz hun plannen best van tevoren uit de doeken hadden mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:26:
Dat is dus totaal niet de bedoeling geweest. Selecties hebben al helemaal nooit plaatsgevonden, het was gewoon zo dat Beyaz en Flawlesz en club hadden opgericht om te kijken of een kleinschalig team levensvatbaar is met een beperkt aantal mensen. Deze mensen werden gewoon geinvite als ze het vroegen bij het online komen. Dus van selectie is hoe dan ook geen sprake.

Echt jongens, er wordt hier veel te veel achter gezocht.
Je kunt mooi l#llen Joost, moet je wat mee doen. Maar dit neemt niet het gevoel weg dat Trace en Cala beschrijven over het TOP/TOB team.

Er wordt gesproken over het "Button Bashen" en het "vrolijke" karakter van Got2. Als hier problemen mee zouden zijn geweest dan had dit toch bespreekbaar gemaakt kunnen worden hier in dit Forum. Ik denk dat we volwassen mensen zijn en we dus ook best afspraken hadden kunnen maken over Positie of over bijvoorbeeld een Serieuze aanpak bij het spelen van wedstrijden.

Ik kreeg gisteravond in ieder geval het gevoel dat ik niet gewenst was (om welke reden dan ook). Ik heb dus geen zin om als "speelbal" gebruikt te worden als er toevallig even niet met Super Any gespeeld kan worden.

Vandaar dat ik gestopt ben met Tweakers2. Ik maak namelijk wel een keuze!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Ik ben het met i-dj eens.

Op dit moment wordt er lekker door een aantal ex-Tweakers2 spelers met SUPER ANY gespeeld terwijl bij het Tweakers2 team maar 2 personen online zijn (als ik mezelf meereken). Ik zou nu graag ook online teamplay willen spelen maar dat kan door de "nieuwe opzet" van de GoT club dus niet meer omdat ik (net als een aantal anderen) blijkbaar niet in het profiel van SUPER ANY pas.

[ Voor 3% gewijzigd door kwiebus op 12-06-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Ouder dan 18, dus ik stem op I_DJ .

Als ik zelf in club speel, dan sta ik altijd op dezelfde plek op rechts.
Al bak ik er zelf niet altijd er iets van, maar toch vind ik het gezellig.

En als je een top team wil hebben, meldt het dan en doe niet zo op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Ik moet zeggen dat over de uitleg van flawlesz ook niet echt te spreken ben. Hij heeft min of meer gezegd dat we hem en bbeyazz niet meer hoeven te verwachten bij tweakers2 en dat is gewoon jammer. Maar goed hun keuze...

Wel wil ik toch ECHT EVEN DUIDELIJK MAKEN dat ,zoals Joost al zei, er helemaal geen selectie is gemaakt op basis van individuele kwaliteiten. Het ging puur om het op elkaar ingespeeld raken met een vast systeem en met dezelfde spelers, en naar mijn idee kan iedereen die regelmatig bij t2 speelt het niveau ook aan. De constantheid in het team was de key factor voor de goede resultaten.

Dat neemt niet weg dat de Tweakers-club voor mij sowieso belangrijker is dan super any of wat dan ook. Donderdag wilde ik net als joost, i dj, calabarboon en kriss gewoon club spelen, maar iedereen die verder online was speelde dus bij super any. Ik en joost waren nog op tijd om te kunnen joinen, tegen anderen werd gezegd dat er even geen plaats is bij super any. Dat is bot, maar de wens was er om dit systeem in ieder geval voor één avond uit te voeren. De kritiek van de mensen die buiten de boot vielen is grotendeels terecht, doch aardig opgeblazen.

Ik beloof hierbij in ieder geval dat ik wanneer het kan bij tweakers2 zal spelen, omdat ik die club zelf gewoon nog steeds prefereer, vanwege de fun. Naar mijn mening kunnen de wensen van flawlesz, bbeyazz en wellicht nog andere leden ook prima binnen tweakers2 zelf uitgevoerd worden. Er kan gewoon worden afgesproken dat een bapaalde match room dan de hele avond uit dezelfde spelers zal bestaan, met een max van bijvoorbeeld 6 spelers. Dan is er ten minste nog enige flexibiliteit, zodat de mensen die even niet met de 'vaste formatie' mee kunnen doen toch kunnen spelen, bijvoorbeeld doordat iemand uit de vaste formatie zich bij de nieuwkomers voegt: Eén speler die weggaat zal het de kwaliteit van het spel heus niet drastisch beïnvloeden.

Dat is ten minste mijn idee, als Flawlesz echt wil dat er een aparte club is die avond na avond in dezelfde samenstelling speelt, lijkt het mij beter wanneer de leden daarvoor ergens anders gezocht worden, want het 'clubhopper' principe wordt hier geïnterpreteerd als het wegkapen van tweakers2-spelers.

En kom alsjeblieft toch terug, dj en calla :'(

[ Voor 57% gewijzigd door Woembah op 12-06-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mijn god.
Dit is het laatste wat ik hierover te zeggen heb en ik zeg het nog eenmaal want ik word hier een beetje naar van - wat een groot probleem wordt hiervan gemaakt...!

Nog eenmaal alles op een rijtje:

- Als het merendeel van de leden van GoT2 online is ga er maar vanuit dat er daarin gespeeld gaat worden
- Ik heb geen zin om zelf pappa te spelen of ik ben erg geconcentreerd in mijn spel - Join de party oid / stuur een msg maar ga niet als een klein kind lopen bleren als dit niet meteen gebeurd.
-BBeyezz en ik hebben vaker op en neer geswitched tussen clubs - nix raars aan. Er zijn 25 actieve + members oid.
-Mensen die switchen zijn op een andere tijdstip wellicht online als het grootste gedeelte van GoT offline is.

Ik heb geen zin om nog vijf boeken vol te schrijven hierover want ik blijf de bovenstaande feiten herhalen.
Jullie zoeken er nog steeds teveel achter.

Mijn laatste woord hierover is gesproken.

Adiu paraplu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Zaken die voor jou een feit zijn hoeven dit voor anderen niet te zijn. Het plotselinge vertrek van veel leden uit Tweakers2 heeft nu eenmaal veel verwarring onder de achterblijvers gesticht en jouw reacties maken het naar mijn bescheiden mening eerlijk gezegd ook niet echt duidelijker.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:35:
- Als het merendeel van de leden van GoT2 online is ga er maar vanuit dat er daarin gespeeld gaat worden
Dus als er bijvoorbeeld 2 leden van Tweakers2, de 2 vaste leden van SUPER ANY en 2 leden van SUPER ANY die tot de selecte groep switchende leden behoren online zijn dan wordt er met 4 leden Tweakers2 gespeeld en de 2 vaste SUPER ANY leden spelen niet?
- Ik heb geen zin om zelf pappa te spelen of ik ben erg geconcentreerd in mijn spel - Join de party oid / stuur een msg maar ga niet als een klein kind lopen bleren als dit niet meteen gebeurd.
Ik vraag mij af waar jouw opmerking op slaat en aan wie bovenstaande opmerking gericht is?
-BBeyezz en ik hebben vaker op en neer geswitched tussen clubs - nix raars aan. Er zijn 25 actieve + members oid.
De laatste keer dat ik keek waren er nog maar 13 members waarvan ongeveer een stuk of 6 regelmatig spelende. De kans dat er voldoende leden tegelijkertijd online zijn om te spelen is dus een stuk kleiner geworden.
-Mensen die switchen zijn op een andere tijdstip wellicht online als het grootste gedeelte van GoT offline is.
Mensen die niet mogen switchen kunnen wellicht ook online zijn als het grootste gedeelte van GoT offline is en die vallen nu dus buiten de boot (zoals bijvoorbeeld ik gisteren avond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ok ok, ik zal ook maar even proberen iets uit te leggen:

Flawlesz en ik zijn gewoon zelf een club begonnen, zonder enige bedoelingen om de overige (vaste)members van GOT2 over te nemen. Ik zet vaste tussen haakjes omdat ik bijv me neef(ibrahim06) wel mee vraag omdat hij door mij aanwezig zijn is gejoined, en waarschijnlijk flawlesz(outlaw en prodigy) mee vraagt omdat ook deze stomweg gejoined zijn vanwege flawlesz.

Om nog terug te keren van; wanneer spelen de members bij got2 of bij super any.. Simpel, super any bestaat uit een aantal vaste spelers als die online zijn kunnen wij aan de bak en als die niet online zijn gaan wij NIET got2 members uitnodigen om zo de team van got2 te verneuken, even grof gezegt!

Nu dan nog even de hoofd reden waarom wij de club zijn gestart, ten alle eerste we mogen iedereen binnen GOT2 allemaal top gasten! Niet mis mee, alleen hebben wij de lat altijd iets hoger willen leggen. Met de huidige opzet van GOT2 was dit niet mogelijk, het was meer voor de fun gezelligheid waar wij overigens niets tegen hebben. Wat ook al te zien is bij de resultaten, 19 gewonnen 2 gelijk 2 verloren..

Ik hoop hiermee WEL een duidelijkheid te hebben verschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Als jullie gewoon van tevoren duidelijk waren geweest en niet eerste instantie de hele Tweakers2 club hadden leeg getrokken dan was denk ik misschien een hoop frustratie en een aantal misverstanden voorkomen.

Zelfs onderling lijkt bij jullie de opzet van jullie nieuwe club niet helemaal duidelijk. Misschien moeten Flawlezz en jij eerst eens op één lijn wat betreft standpunt zien te komen.

Flawlezz heeft het over een beperkt aantal switchende spelers tussen Tweakers2 en SUPER ANY, maar als ik jou moet geloven gaan uiteindelijk dus maximaal 5 leden van Tweakers2 naar SUPER ANY en wordt er in het geheel niet geswitched tussen Tweakers2 en SUPER ANY?

Schiet mij maar lek als dat duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Ik was gister nog iets vergeten te zeggen, ik blijf gewoon bij de club. *O* HUP TWEAKERS2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
badboynova schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:45:
Ik was gister nog iets vergeten te zeggen, ik blijf gewoon bij de club. *O* HUP TWEAKERS2 *O*
Zal ik dan ook maar terugkomen bij de club of ben ik niet meer welkom?

Wel een beetje flauw maar ik kan het niet laten, voor prestatiegericht voetbal hoef je schijnbaar ook niet bij SUPER ANY te zijn want volgens mij hebben ze hun laatste 3 wedstrijden verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
kwiebus schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:52:
[...]
Wel een beetje flauw maar ik kan het niet laten, voor prestatiegericht voetbal hoef je schijnbaar ook niet bij SUPER ANY te zijn want volgens mij hebben ze hun laatste 3 wedstrijden verloren.
_/-\o_ ;)

Misschien zijn de tegenstanders boven de 2000 punten wel moeilijker te verslaan en ligt het dus niet aan Tweakers2 dat er niet altijd gewonnen wordt? (I-DJ gooit nog even wat olie op het vuur }) )

[ Voor 23% gewijzigd door i-dj op 12-06-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
i-dj schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:43:
[...]

_/-\o_ ;)

Misschien zijn de tegenstanders boven de 2000 punten wel moeilijker te verslaan en ligt het dus niet aan Tweakers2 dat er niet altijd gewonnen wordt? (I-DJ gooit nog even wat olie op het vuur }) )
Ik denk dat wanneer de wedstrijden onder de Tweakers2 vlag gespeeld waren en er één of twee kneusjes van Tweakers2 mee hadden gespeeld de gelijke spelen voor en na de 3 nederlagen gegarandeerd verliespartijen zouden zijn geweest en dat de 3 nederlagen bovendien veel zwaarder zouden zijn geweest.

Of draaf ik nu iets te veel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Wel ff vriendelijk blijven tegen elkaar nu :) Thrace blijft vrolijk bij Tweakers2 in ieder geval. Heb zin in komende week weer flink wat potjes te spelen!

En Cala en DJ: gewoon terug komen! Jullie blijven wat mij betreft van harte welkom. Wil ook sowieso fr wat losse potjes spelen nog :)

[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-06-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cala und IDJ...

Ik ben blij dat jullie er nu om kunnen lachen.
Je klonken wel net als de 10 jarige kindjes die niet gekozen waren voor de gym. ;w
:+

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
kwiebus schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:34:
Flawlezz heeft het over een beperkt aantal switchende spelers tussen Tweakers2 en SUPER ANY, maar als ik jou moet geloven gaan uiteindelijk dus maximaal 5 leden van Tweakers2 naar SUPER ANY en wordt er in het geheel niet geswitched tussen Tweakers2 en SUPER ANY?

Schiet mij maar lek als dat duidelijk is.
Als Joost of Mats, om maar even wat namen te noemen, met ons een potje willen spelen om vervolgens weer terug te keren naar GOT2 vinden wij dat niet erg.. snappie?
i-dj schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:43:
[...]
_/-\o_ ;)

Neuuu hoor, we hebben al genoeg tegenstanders boven de 5000 verslagen waaronder teams als Kings waar we destijds met tweakers hard onderuit gingen..

Soms gaat niet alles als gewenst, waar je toch de betere partij bent verlies je.. Of je speelt slecht en verliest ook.. Tis allemaal wat in de werkelijkheid ook gebeurt :z

[ Voor 36% gewijzigd door beyazz06 op 12-06-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het nu maar laten zoals het is jongens.
Het zou zonde zijn om het online contact op deze manier op zeep te helpen.
De situatie is nu hopenlijk duidelijk genoeg en hij (of zij) weet wat de standpunten zijn.

Eindstand:

GoT2 blijft nog doorbestaan en er is geen leegloop.
SUPER ANY gaat gewoon door - wellicht met een andere memberstructuur als voorheen.

Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
beyazz06 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:37:
[...]

Als Joost of Mats, om maar even wat namen te noemen, met ons een potje willen spelen om vervolgens weer terug te keren naar GOT2 vinden wij dat niet erg.. snappie?
En daar wringt hem nu juist de schoen, waarom zijn genoemde personen wel welkom en anderen niet? Dat impliceert dat je bepaalde personen (om mijzelf maar niet te noemen) er om bepaalde redenenen er liever niet bij hebt, wat ik mij voor kan stellen, maar zeg dit dan gewoon eerlijk recht op de man af.

@Flawlezz
De tijd zal het leren, vooralsnog is er met Tweakers2 mede dankzij het hele gedoe sinds afgelopen maandag geen wedstrijd meer gespeeld.

Ik hoop dat je kunt begrijpen dat ik er even flink van baal als ik als enige van het Tweakers2 team online ben terwijl ex-leden lekker samen aan het spelen zijn en je bij hun niet welkom bent.

Maar goed, life goes on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik ben vanavond online voor een potje, zo rond 11u ofzo..maarja zaterdagavond..weinig kans :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Ik denk dat het niet helemaal te ontkennen is dat er voorkeuren voor bepaalde spelers zijn uitgesproken, maar ik denk dat het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt-principe' een belangrijkere factor is geweest. De angstbeelden van calla dat er mensen in hun uppie worden buitengesloten zullen denk ik niet meer voorkomen. Gewoon rekening met elkaar houden moet niet zo moeilijk zijn.

Maar goed, deze week heb ik ook weer tijd om met tweakers2 flink wat ass te kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]i-dj schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:52:
[Je kunt mooi l#llen Joost, moet je wat mee doen.]

In mijn ogen onnodig agressief en zie niet waar ik dit aan verdien, maar goed.

Feit is dat Tweakers2 enigszins is uitgedund omdat Flawlesz en Beyaz al hun vriendjes en familie mee hebben genomen. Feit is ook dat ik bij Tweakers2 zal blijven omdat jullie echt topfiguren zijn, maar af en toe misschien zal meespelen met Super Any, als er niet genoeg Tweakers online zijn. Deal with it. Noem me een clubhopper, ik wil gewoon meespelen met leuke gasten en dat kan bij allebei de teams.

Het is nooit m'n bedoeling geweest om Tweakers2 te leaven voor Super Any omdat ik het niveau te laag vond bij Tweakers en zo verwarring te stichten. Ik dacht er niet echt bij na en wilde gewoon club spelen. Niks diepers.

Inmiddels heb ik een request to join gestuurd naar Tweakers2 en hoop dat het wordt aangenomen, we gewoon weer club kunnen doen, en dit hele gechagrijn kunnen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Vooralsnog gaat het zo niet werken.

Ik denk dat het het handigst is Tweakers2 een public club te maken zodat iedereen kan joinen zonder een CM approval nodig te hebben of iedereen die vast lid is moet CM gemaakt worden.

Vanavond waren IanHendon en ik van Tweakers2 online en werd Joostius XI gesommeerd van SUPER ANY naar Tweakers2 te gaan. DIt was echter niet mogelijk omdat Joost en ik beiden niet tot Tweakers2 waren toegelaten en er geen CM aanwezig was.

SUPER ANY kon dus met 4 spelers (flawlesz, Madian94, Prod1gy en Joostius XI) blijven spelen en Tweakers2 kon met 2 spelers (IanHendon en Calabarboon) niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cala, ik kan je echt niet volgen. Rationeel bekeken heb ik het volgende gedaan: op xbox live gekomen om te ontdekken dat om club te kunnen spelen met Flaw en Beyaz ik tijdelijk naar Super Any moest moven. Geen probleem. Dan worden een paar andere Tweakers niet toegelaten door Flaw en Beyaz tot Super Any (moeten zij weten, het is hun club). Hele discussie als gevolg. Ik heb me inmiddels aangemeld voor Tweakers2, maar ben nog niet aangenomen, dus ging ik gisteravond maar weer met Prodigy, Flaw en Madian in Super Any spelen (zij waren de enigen online!).

Vervolgens komen Cala en IanHendon online en vraag ik of ze zin hebben om club met Tweakers2 te gaan spelen (niet in het besef dat Cala zichzelf eruit gegooid had en dat we dus moesten w8en op de enige CM over: Tom). Krijg ik van Cala bericht dat er niemand in de club zit die ons kan uitnodigen, behalve Tom en een kwartier later bericht dat 'ik tot Tom online komt dus Super Any kan blijven spelen met m'n andere vrienden'... Klonk wederom erg bijtend. En dan blijkt nu dat ik gisteren door Cala 'gesommeerd' was Super Any te leaven en Tweakers2 te joinen, wat klinkt alsof ik gedwongen moest worden om met Tweakers2 te clubben.

Ik begrijp simpelweg niet waar die hatelijke houding in vredesnaam goed voor is ;( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Ik kan het wel uitleggen. Ik kreeg van jou een voice message die wat mij betreft nogal vaag was en moeilijk te ontcijferen was. Het bleek dat je vroeg of ik club wilde spelen. Uit de toon van de voice message dacht ik toen op te kunnen op maken dat je niet echt enthousiast was maar dat het meer zo iets was van ik moet het vragen maar liever niet. Het kan natuurlijk zijn dat dit jouw normale manier van communiceren is en dat ik helemaal fout zat. Daarnaast was ik in de veronderstelling dat je wist dat ik de club had verlaten (is hier al een paar keer ter sprake gekomen) en dat je alleen om een soort van goodwill te tonen mij vroeg om club te spelen wetende dat dit toch niet mogelijk was.

Opgeteld leidde dat uiteindelijk tot mijn bijtende opmerkingen, hiervoor mijn excuses.

Ik zag dat Tom online is/was dus heb hem een message gestuurd met de vraag de openstaande joinrequests te honoreren.

[ Voor 8% gewijzigd door kwiebus op 13-06-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat we daar ook weer uit zijn :). Denk dat ik maar ophoud met voice messaging, aangezien niemand ooit iets van elkaar begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:42:
Blij dat we daar ook weer uit zijn :). Denk dat ik maar ophoud met voice messaging, aangezien niemand ooit iets van elkaar begrijpt.
In dat geval is het dus niet vreemd dat jouw voice message een vreemde indruk bij mij achter liet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk eerlijk gezegd dat we een clubtherapeut nodig hebben om toekomstige problemen niet zo uit de hand te laten lopen :P. Kriss lijkt me een prima gegadigde voor deze vacature als ik mijn mening mag geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
he wanneer doen we super any vs got2 :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

JAAA!!! Dan wil ik graag any spelen, ff jullie ass whoopen :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens nog een beetje vooruitgang in het toernooi, of is dat nou door het gezeik van de afgelopen tijd ook al een stille dood gestorven?

Hoewel ik de laatste tijd al niet vaak meer meespeelde, is de motivatie helemaal weg nu er nooit meer iemand online lijkt te zijn. Ik ga nog steeds graag door met tweakers2, omdat het gewoon leuk is om met deze groep een balletje te trappen, en heb er ook geen enorme problemen mee dat super any is opgericht, maar het was natuurlijk niet netjes dat dit niet even van tevoren werd gemeld.

Verder lijkt het me handig om even wat afspraken te maken over de relatie tussen tweakers2 en super any. Mij lijkt het geen strak plan als members kunnen switchen van super any naar tweakers2, maar niet andersom. Hoewel je de beste intenties kan hebben, en daarmee doel ik vooral op JoostiusXI :), is voor mij de lol er vanaf als tweakers2 een open huis wordt waar alleen gespeeld wordt voor de gezelligheid en omdat er toevallig even niemand bij super any is. Het ligt natuurlijk niet zo zwart-wit, maar dat is wel het gevoel wat ontstaat. Super any kan dan maar beter gewoon een aparte club worden, in plaats van een soort elitaire sub-vereniging. Begrijp me niet verkeerd, als mensen met tweakers2 willen meedoen omdat het gewoon erg leuk is, dan is dat alleen maar tof, maar om de club permanent open te zetten voor iedereen gaat mij te ver. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt, maar dit zijn gewoon my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:23:
Denk eerlijk gezegd dat we een clubtherapeut nodig hebben om toekomstige problemen niet zo uit de hand te laten lopen :P. Kriss lijkt me een prima gegadigde voor deze vacature als ik mijn mening mag geven ;)
Hmm speler/therapeut klinkt als een uitdagende dubbelfunctie :9
hoop dat het alles nou uitgesproken word en gewoon als club voort kunnen bestaan richting de volgende fifa :D (weet niet of jullie deze gaan aanschaffen, ik wel tenminste!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:23:
Zit er trouwens nog een beetje vooruitgang in het toernooi, of is dat nou door het gezeik van de afgelopen tijd ook al een stille dood gestorven?

Hoewel ik de laatste tijd al niet vaak meer meespeelde, is de motivatie helemaal weg nu er nooit meer iemand online lijkt te zijn. Ik ga nog steeds graag door met tweakers2, omdat het gewoon leuk is om met deze groep een balletje te trappen, en heb er ook geen enorme problemen mee dat super any is opgericht, maar het was natuurlijk niet netjes dat dit niet even van tevoren werd gemeld.

Verder lijkt het me handig om even wat afspraken te maken over de relatie tussen tweakers2 en super any. Mij lijkt het geen strak plan als members kunnen switchen van super any naar tweakers2, maar niet andersom. Hoewel je de beste intenties kan hebben, en daarmee doel ik vooral op JoostiusXI :), is voor mij de lol er vanaf als tweakers2 een open huis wordt waar alleen gespeeld wordt voor de gezelligheid en omdat er toevallig even niemand bij super any is. Het ligt natuurlijk niet zo zwart-wit, maar dat is wel het gevoel wat ontstaat. Super any kan dan maar beter gewoon een aparte club worden, in plaats van een soort elitaire sub-vereniging. Begrijp me niet verkeerd, als mensen met tweakers2 willen meedoen omdat het gewoon erg leuk is, dan is dat alleen maar tof, maar om de club permanent open te zetten voor iedereen gaat mij te ver. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt, maar dit zijn gewoon my 2 cents.
Wow... Ik ben het met een Feyenoord fan eens.. Well spoken, my friend! Nog mensen online atm? Zit in de trein eg kom zo nog online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
no big deal dudes, but just lets finish our WK!

Tom, wat zijn de standen en etc etc etc..? Je spreadsheet is niet toengakelijk >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:23:
Hoewel je de beste intenties kan hebben, en daarmee doel ik vooral op JoostiusXI :), is voor mij de lol er vanaf als tweakers2 een open huis wordt waar alleen gespeeld wordt voor de gezelligheid en omdat er toevallig even niemand bij super any is.
Het wordt hier toch weer verkeerd geïnterpreteerd: Joost en ook ik hebben juist gezegd dat er bij super any gespeeld zal worden als er even niemand online is bij tweakers2, en dus niet andersom. Geen enkel probleem zo toch? Wie die bevoegdheid heeft wordt bepaald door de managers van Super Any en heeft verder niks te maken met tweakers2 als club, dus daar aub geen gezeik meer over...

Ik ben er trouwens van overtuigd dat er ook bij tweakers2 met de huidige 'open-minded' opzet gewoon prestatiegericht gespeeld kan worden. Wanneer de boel gewoon weer serieus wordt aangepakt zie ik ons nog behoorlijk wat punten verzamelen. Regelmaat en een goede rolverdeling zijn daarbij vooral van belang.

Het is momenteel wachten op Tom, die als enige overgebleven clubmanager onze requests moet accepteren. Tot die tijd zit spelen er voor mij en anderen er niet in. Dus Tom, doe dat even ASAP. ;)

En die spreadsheet van Tom wil ik ook wel eens zien :P Het moet allemaal afgewerkt zijn voordat er mensen op vakantie gaan, anders gaat het niet meer lukken. Dus de vaart erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Voor de degene die met een brakke connectie onder ons(ik noem geen namen :P :P :P ), misschien biedt dit wat hulp:
http://www.ibood.com/nl/n...HD_Gaming__Networking_Kit

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Poule 4 zijn volgens mij alle wedstrijden gespeeld behalve de topper I DJ - IanHendon. Voor IanHendon erop of eronder :| . De dood of de gladiolen :| . De (obv doelpuntensaldo) 1e of de 3e plek (denk ik) :| .

Gisteravond is de eerste Super Any-grap gemaakt door de dappere Dnova, om aan te geven dat we er nu overheen zijn, dus we wachten op een request to sign van I DJ :D

En natuurlijk op die slowpoke van een vliegtuigpoetser, ons aller Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:23:
In Poule 4 zijn volgens mij alle wedstrijden gespeeld behalve de topper I DJ - IanHendon. Voor IanHendon erop of eronder :| . De dood of de gladiolen :| . De (obv doelpuntensaldo) 1e of de 3e plek (denk ik) :| .

Gisteravond is de eerste Super Any-grap gemaakt door de dappere Dnova, om aan te geven dat we er nu overheen zijn, dus we wachten op een request to sign van I DJ :D

En natuurlijk op die slowpoke van een vliegtuigpoetser, ons aller Tom.
Moet je er wel bij zeggen dat ik als any speelde, maar niet bepaald super was :+
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste