I have no life, and therefore no signature
Nee ik stond in Lyon, maar ik heb even die startersgids doorgelezen.ralpje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:46:
[...]
Vanaf waar neem je die route dan? Wat je mee kunt nemen is namelijk afhankelijk van de plaats waar je gaat laden, volgens mij.
Ben nu onderweg naar Porto met Rock.
Maar heb nu een fatique van 10, dus nu moet ik 10 uur wachten om weer verder te rijden
Ik denk dat er iemand ergens een rekenfoutje heeft gemaakt van servertime naar onze tijd toe.
Het lijkt er dus op dat de speling minder groot is dan dat we hier aan het inschatten zijn.
Ik wens ieder een veilige trip op weg naar Porto (of een andere plek
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Kater? Eerst water, de rest komt later
Huh? Meerdere mensen zeggen dat, maar de biedingen op dat Rock contract sloten om 6.55 Nederlandse tijd, Ook krijg je om 7.00 uur NL tijd de nieuwe quickrest dus ik ging er vanuit dat dit 0.00 uur game tijd is.Saffie_time schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:05:
Vanochtend om klokslag 8.00 onze tijd was ik online. Servertime was toen middernacht.
Ik denk dat er iemand ergens een rekenfoutje heeft gemaakt van servertime naar onze tijd toe.
Het lijkt er dus op dat de speling minder groot is dan dat we hier aan het inschatten zijn.
Ik wens ieder een veilige trip op weg naar Porto (of een andere plek) en laten we snel die stenen daar dumpen zodat we weer een nieuwe uitdaging hebben.
Het is nu 5.30 game time, 12.30 nl tijd. Dat scheelt 7 uur, geen 8. Misschien rekenen jullie met CET ipv CEST?
De inkomsten / uitgaven zijn ook wat stabieler nu
1 Day: Income $10,642.67 Expenses $-6,894.76 Net $3,747.91
7 Day: Income $23,058.88 Expenses $-19,819.89 Net $3,238.99
Wie heeft er problemen mee als we de rates even zo laten staan:
Collection Percentage: 7%
Repair Assistance: 30%
Fuel Assistance: 12%
Ticket Assistance: 0%
Om een idee te geven waarom we geld nodig hebben in de company:
Truck Purchase Discount - $72,400.00 - Provides a 10% company wide discount on truck purchases for all company members. Good until 3/11/2010.
Fuel Discounts - $72,400.00 - Provides a 10% company wide discount on fuel purchases for all company members. Good until 3/11/2010.
Repair Discounts - $72,400.00 - Provides a 10% company wide discount on repair fees for all company members. Good until 3/11/2010.
Item Purchase Discounts - $72,400.00 - Provides a 10% company wide discount for all driver item purchases for all company members. Good until 3/11/2010.
Een tweede terminal kost: $7,500.00, dit bedrag wordt hoger per extra terminal. Mijn plan was eigenlijk om weinig terminals te hebben en die te verkopen als het contract weer voorbij is en een nieuwe te kopen waar deze nodig is. Maar dat is toekomstmuziek op dit moment.
[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 12-10-2009 12:55 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ook omreken van mph naar kph en lbs naar kg is wel leuk
/▌
klikkerdeklik
Persoonlijk kan ik nog geld verdienen met de ritten die ik maak voor WET.
Als dit als resultaat heeft dat we een aantal maanden spullen goeedkoper kunnen krijgen dan sta ik hier alleen maar positief tegenover.
Op het moment dat je ziet dat de meeste chauffeurs het niet meer redden en dus geen winst maken zodat ze voor snellere/grotere trucks kunnen gaan moet je misschien wat gaan aanpassen.
Is het mogelijk om per persoon in te stellen hoeveel die af moet dragen aan WET van zijn inkomsten of is dat voor iedereen gelijk?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Is dit per afgelegde mijl?
Ja dat kan per persoon. Ik betaal zelf 50 % zonder assistentieSaffie_time schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:20:
Ik vind het een goed plan om wat geld te gaan sparen als company.
Persoonlijk kan ik nog geld verdienen met de ritten die ik maak voor WET.
Als dit als resultaat heeft dat we een aantal maanden spullen goeedkoper kunnen krijgen dan sta ik hier alleen maar positief tegenover.
Op het moment dat je ziet dat de meeste chauffeurs het niet meer redden en dus geen winst maken zodat ze voor snellere/grotere trucks kunnen gaan moet je misschien wat gaan aanpassen.
Is het mogelijk om per persoon in te stellen hoeveel die af moet dragen aan WET van zijn inkomsten of is dat voor iedereen gelijk?
Ja dat is de contractprijs per mijl. Daar komt nog de normale prijs bij en een klein percentage omdat het de prefered cargo van WET is. Ik weet alleen niet per hoe veel Rock ze dan rekenen, dat zal ook wel ergens in de regels staan (ik neem bijvoorbeeld 61.000 lbs mee en krijg daardoor meer per mijl).Rubencs schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:25:
ik heb een vraagje mbt de contracten ik zag staan $1,99 staan als prijs. (rocks)
Is dit per afgelegde mijl?
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 12-10-2009 13:28 ]
/▌
Collection van 10% zou prima zijn. Zodra we genoeg geld hebben lijkt het me verstandig om een terminal in Porto aan te schaffen dat scheelt ons allemaal FP
Weet niet hoe goed dat is voor beginnende spelers. Merk zelf al dat brandstof e.d. er redelijk inhakt met de Volvo WIAT. Hangt er denk ik ook vanaf hoe lang t duurt totdat we waarschijnlijk fuel discount kunnen kopen. Dit zou iig flink helpen.Phoenix1337 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:29:
Ik zou zeggen t collection percentage op 10%. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt ?
Wat is het voordeel van een Terminal in porto? Je zegt dat het FP scheelt, hoezo dan?llevering schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:
@Marzman vanochtend om 08:00 was de game time 01:00 dus dat klopt met jou berekeningen. En het klopt ook met startersguide waar staat dat de cargo wijzigd op 01:00 (het gebeurde alleen na het precieze uur waardoor er wat verwarring ontstond bij/door mij).
Collection van 10% zou prima zijn. Zodra we genoeg geld hebben lijkt het me verstandig om een terminal in Porto aan te schaffen dat scheelt ons allemaal FP
/▌
Dan lijkt het mij verstandiger om het voor een nieuw contract meteen vanaf de start te doen in plaats van nu en er daardoor minder voordeel van hebben.
Lijkt me ook wel iets dat onze CEO zou kunnen beslissen die heeft immers al een schat aan ervaring opgedaan.
Dan kun je tanken & repairen zonder het een FP per keer kost. Met andere woorden we kunnen meer van onze tijd met de vlam in pijp touren!EvilWhiteDragon schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:40:
Wat is het voordeel van een Terminal in porto? Je zegt dat het FP scheelt, hoezo dan?
Geen idee wat het verkopen van een terminal oplevert, als dat weinig is dan inderdaad per volgend contractSaffie_time schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:43:
Porto is leuk maar als we klaar zijn met dit contract heb je er dus bijna niets meer aan (kijk maar eens hoeveel mensen er nu nog in Rotterdam zitten bijvoorbeeld.)
Dan lijkt het mij verstandiger om het voor een nieuw contract meteen vanaf de start te doen in plaats van nu en er daardoor minder voordeel van hebben.
Lijkt me ook wel iets dat onze CEO zou kunnen beslissen die heeft immers al een schat aan ervaring opgedaan.
[ Voor 0% gewijzigd door llevering op 12-10-2009 13:45 . Reden: Excuses ik had mijn vorige bericht moeten aanvullen, in al m'n enthousiasme vergeten. ]
Of juist in de buurt van Portugal, We kunnen nieuwe contracten wel een beetje uitzoeken in de buurt waar de oude stopten. Op dit moment is het regelen van contracten voor iedereen nieuw, ook voor mijSaffie_time schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:43:
Porto is leuk maar als we klaar zijn met dit contract heb je er dus bijna niets meer aan (kijk maar eens hoeveel mensen er nu nog in Rotterdam zitten bijvoorbeeld.)
We kunnen de hometerminal niet verkopen. Alleen verplaatsen 1 keer per 2 weken (net als je hometown). Dat plan wat ik hierboven schetste met het kopen en verkopen van terminals zit er voorlopig nog niet in. Ik denk dat we eerst voor de company items moeten gaan (eventueel een terminal in de buurt van ons volgende contract als we dat kunnen betalen)llevering schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:45:
[...]
Geen idee wat het verkopen van een terminal oplevert, als dat weinig is dan inderdaad per volgend contract
Wat een terminal oplevert weet ik ook nog niet als je die verkoopt, ik kan dat misschien wel terugvinden als ik nog toegang heb in het forum van mijn vorige company.
[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 12-10-2009 14:06 ]
/▌
Verwijderd
Ik sta nu met mijn Volvo in Barcelona uit te rusten van een rit met electronica uit Praag. Vanavond zijn mij FP's allemaal weer weg en kan ik weer van start. Mijn hometown is nu overigens Rotterdam, maar het lijkt me (achteraf) handig om die volgende week te verplaatsen.
Merge wuurd 't beter
Direct maar even aangemeld bij WET, en een GPS en lening afgesloten voor CB radio (zonde)
GPS is vond ik wel handig om in te schatten hoe en wat.
Snel vraagje, quick rest vind ik nergens, terwijl ik die 1x per 24u kan doen, en het nog niet gebruik heb.. of moet account ook langer bestaan dan 24u? (opzich logisch)
ik ben maar van rotterdam naar porto aan het karren met 40,000Lbs general goods.. Compleet fout waarschijnlijk.. maar kzou niet weten wat ik anders kan doen (help?? iemand? )
Zal eens kijken of mijn oude account het nog doet en me dan aansluiten bij de glorieuze Tweakers company
edit: Helaas, mijn oude account is weg. Jammer, want die stamde nog uit het tijdperk dat er alleen Noord Amerika was
[ Voor 13% gewijzigd door Jeoh op 12-10-2009 14:17 ]
Je moet stones kiezen ipv general cargoCyberSpeedy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:14:
Ben ook maar eens gaan kijken wat het is, zit er wel grappig uit.
Direct maar even aangemeld bij WET, en een GPS en lening afgesloten voor CB radio (zonde)
GPS is vond ik wel handig om in te schatten hoe en wat.
Snel vraagje, quick rest vind ik nergens, terwijl ik die 1x per 24u kan doen, en het nog niet gebruik heb.. of moet account ook langer bestaan dan 24u? (opzich logisch)
ik ben maar van rotterdam naar porto aan het karren met 40,000Lbs general goods.. Compleet fout waarschijnlijk.. maar kzou niet weten wat ik anders kan doen (help?? iemand? )
Ahja zie het net: preferred cargo: Rock!
ik zie nu ook de contracten... het wordt me langzaam duidelijker!
betekend dat dat ik vanuit Porto bijv boeken mee kan nemen naar Rotterdam? of mobile homes?
[ Voor 28% gewijzigd door CyberSpeedy op 12-10-2009 14:18 ]
Het spel is tegenwoordig van Jolt. Ik denk dat jij het gespeeld hebt toen de orginele developer het nog bijhield.Jeoh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:15:
Leuk om te zien dat het nu ook op Tweakers wordt gespeeld. Ik heb vroeger een tijdje gespeeld, ook speel ik het andere spel van dezelfde maker, CyberNations. Hij heeft ook ooit CyberCitizens gehad maar dat is hard geflopt, wat niet zo verbazingwekkend is aangezien de admin nogal een lutser is.
Zal eens kijken of mijn oude account het nog doet en me dan aansluiten bij de glorieuze Tweakers company
edit: Helaas, mijn oude account is weg. Jammer, want die stamde nog uit het tijdperk dat er alleen Noord Amerika was
/▌
Vanuit Porto moet je met 'iets' (maar geen General merchandise) naar Lyon rijden. In Lyon moet je Rocks laden en die moet je weer naar Porto brengen. Dat levert jou het meeste op en als we als company dat contract goed afronden krijgen we een bonus (en belangrijker hoeven we geen penalty te betalen waardoor we failliet gaan).CyberSpeedy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:16:
ik zie nu ook de contracten... het wordt me langzaam duidelijker!
betekend dat dat ik vanuit Porto bijv boeken mee kan nemen naar Rotterdam? of mobile homes?
Oké Helemaal duidelijk!llevering schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:31:
[...]
Vanuit Porto moet je met 'iets' (maar geen General merchandise) naar Lyon rijden. In Lyon moet je Rocks laden en die moet je weer naar Porto brengen. Dat levert jou het meeste op en als we als company dat contract goed afronden krijgen we een bonus (en belangrijker hoeven we geen penalty te betalen waardoor we failliet gaan).
Let op dat dit $100,00 kost en die moet je dus wel op zak hebben.CyberSpeedy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:14:
Heb je dat geld niet ter beschikking krijg je die optie ook niet te zien.
Ja, zag het. Hele goede zaak, het was echt vroeger een drama.Marzman schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:18:
[...]
Het spel is tegenwoordig van Jolt. Ik denk dat jij het gespeeld hebt toen de orginele developer het nog bijhield.
Merge wuurd 't beter
OK bedankt, maar meteen een nieuwe vraag danMarzman schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Benzine zo veel mogelijk oprijden, je truck repareren en dan de items op de truck verkopen en dan de truck zelf. Daarna heb je de optie een truck te kopen.
Waar verkoop ik mijn truck ?
Sorry als het voor de hand liggend is, maar ik zie het niet
Staat iig niet tussen items of "edit driver"
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Zolang je nog niet gereden hebt kun je de route ook annuleren. Met de eerste trucks kunnen langere routes krap worden, maar je zou gewoon kunnen kijken. Denk je dat het te krap is dan annuleer je de route en begin je er later mee.Haan schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:34:
Hoe kan je zien wanneer je vracht verwacht wordt? Want als je een nieuwe route wilt gaan rijden staat er dat je $50 fine krijgt voor iedere dag dat je te laat aankomt. Ik sta nu in Lyon en heb 8 FP, dus ik zou nog 2x kunnen rijden, maar dan kan ik tot morgenochtend niet meer inloggen en blijf ik stil staan. Zou dat een probleem vormen?
/▌
Estimated Time of Arrival, ergens linksonderin op je route dashboard.Haan schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:34:
Hoe kan je zien wanneer je vracht verwacht wordt? Want als je een nieuwe route wilt gaan rijden staat er dat je $50 fine krijgt voor iedere dag dat je te laat aankomt. Ik sta nu in Lyon en heb 8 FP, dus ik zou nog 2x kunnen rijden, maar dan kan ik tot morgenochtend niet meer inloggen en blijf ik stil staan. Zou dat een probleem vormen?
Graag ook mij accepteren binnen WET.
User: rubencz
[ Voor 24% gewijzigd door Rexcore op 12-10-2009 19:24 ]
http://irc.tweakers.net/wetRexcore schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:24:
is het misschien ook iets om met z'n allen in dezelfde radio channel te gaan zitten?kunnen we daar ook nog eens ouwehoeren
we hebben keuze uit 100 channels.. dus daar zal vast wel 1 rustige tussen zitten..
apt-get moo
Voor de mensen die joinen en starten. Begin stad Bordeaux als het even kan
"Mekker, blaat"
Ik had een van de laatste ritten vanuit bordeaux maar stom genoeg kwam ik aan met general merchandise
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ze zijn eigenlijk allemaal bezet. Ik had 92 geclaimed omdat die leeg leek maar toen bleken daar opeens nog 3 andere bedrijven te zittenRexcore schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:24:
is het misschien ook iets om met z'n allen in dezelfde radio channel te gaan zitten?kunnen we daar ook nog eens ouwehoeren
we hebben keuze uit 100 channels.. dus daar zal vast wel 1 rustige tussen zitten..
De meeste zitten op:
http://irc.tweakers.net/wet
/▌
Inderdaad starten in Lyon en niet gaat rijden voordat je geacteerd ben in WET anders rij je nog niet voor het contractdjidee schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:38:
CB Channel 92 is the place to be![]()
Voor de mensen die joinen en starten. Begin stad Bordeaux als het even kanWe kunnen vrachtjes Rock naar Porto erg goed gebruiken
apt-get moo
Grappig spelletje, dat wel!
BTW, in de min met 'Cash on Hand'? Hoe zit dat dan?
[ Voor 13% gewijzigd door The Realone op 12-10-2009 19:52 ]
nee, lyon bordaux levert geen rock meer toch?djidee schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:38:
CB Channel 92 is the place to be![]()
Voor de mensen die joinen en starten. Begin stad Bordeaux als het even kanWe kunnen vrachtjes Rock naar Porto erg goed gebruiken

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
nu slapen

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
[ Voor 6% gewijzigd door E-Rick op 12-10-2009 22:37 ]
Choose life
Dan los ik mijn lening afAdmiral Freebee schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:28:
Niets, buiten dat je kan zien waar je bent
/▌
Maar de resources gaan morgenochtend weer veranderen, right?
Marzman, wordt dit spel na een tijdje niet erg saai (lees: er is weinig interactie, weinig in te stellen)?
Of is er meer dan de beginner ziet
[ Voor 12% gewijzigd door SH4D3H op 12-10-2009 23:26 ]
Als je alle endorsements hebt en de duurste truck valt er weinig meer te halen, dat klopt. De company voegt wel veel toe als je daar een actieve rol in hebt. Op IRC is er trouwens bijna de hele dag door wel interactie tussen verschillende mensen, in de CB gebeurd niet heel veel
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 12-10-2009 23:41 ]
/▌
Tons Required: 4,790 (Approx. 240 Loads)Marzman schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:11:
1,738 (Approx. 153 Loads Left). Dat ziet er goed uit voor het RockcontractIk ben benieuwd waar we morgenavond op staan, nu het uit Lyon komt.
Tons Hauled: 1,778 (Approx. 151 Loads Left)
Dus nu bijna nog niet op de helft maar ook bijna halverwege het aantal dagen van het contract - als alle mensen die zich hebben aangemeld blijven rijden is het haalbaar maar aangezien het nu zowat twee maal zover rijden is (dus meer fp voor refuels en repairs) zal het niet veel sneller gaan denk ik.
We zullen zien, nu met prut onderweg naar het noorden en dan weer zuid met steentjes (misschien eens wat teveel laden als ik een goede brandstofprijs kan krijgen want de diesel is duur momenteel).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
/▌
"Mekker, blaat"
Dat schiet een partij niet op
Haal het denk ik net om 1 lading steen af te gooien in dit tempo......
[ Voor 35% gewijzigd door heuveltje op 13-10-2009 08:15 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Tanken lukt me trouwens wel steeds voor onder de $2, als je een beetje op de prijs let kun je daar best wat op verdienen dus.
Er komen er steeds meer bij, en ik zat zelf nog in Helsinki op het moment dat dit contract begon.franssie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:26:
[...]
Tons Required: 4,790 (Approx. 240 Loads)
Tons Hauled: 1,778 (Approx. 151 Loads Left)
Dus nu bijna nog niet op de helft maar ook bijna halverwege het aantal dagen van het contract - als alle mensen die zich hebben aangemeld blijven rijden is het haalbaar maar aangezien het nu zowat twee maal zover rijden is (dus meer fp voor refuels en repairs) zal het niet veel sneller gaan denk ik.
We zullen zien, nu met prut onderweg naar het noorden en dan weer zuid met steentjes (misschien eens wat teveel laden als ik een goede brandstofprijs kan krijgen want de diesel is duur momenteel).
Heb nog 427mi to go voor ik mijn tweede lading rock kan afwerpen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Lees er net iets over op CB radio
[ Voor 30% gewijzigd door CyberSpeedy op 13-10-2009 09:10 ]
/▌
Begin steeds een klein beetje meer te snappen van het spel
Mijn hometown is overigens Lyon.
[ Voor 29% gewijzigd door Pizzaman op 13-10-2009 11:09 ]
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
We zijn nu halverwege met een lading steen
Your driver is exhausted. It is about time to take a break from the game to rest your driver. It takes one hour of real world inactivity from the game to regain one fatigue level for your driver. Your driver will be fully rested by 10/13/2009 7:43:35 PM.
Estimated Trip Legs: 23
Route Legs Taken: 15
Origin City: Lyon, France
Destination: Rivne, Ukraine
Cargo Type: Rock
Cargo Weight: 40,000 lbs (20 tons)
Mijn chauffeur heeft nog 3 legs nodig voor z'n eerste lading rocks
En aangekomen met 11FP
Nu mooi geld verdiend om de startschuld af te betalen, CB radio te kopen en nieuwe brandstof voor de terugreis naar Lyon.
[ Voor 38% gewijzigd door Haan op 13-10-2009 15:29 ]
Verwijderd
Waarom rij je helemaal naar de Oekraine met je steen?burp2001 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:
arg, sta vast in duitsland grens bij polen..
Your driver is exhausted. It is about time to take a break from the game to rest your driver. It takes one hour of real world inactivity from the game to regain one fatigue level for your driver. Your driver will be fully rested by 10/13/2009 7:43:35 PM.
Estimated Trip Legs: 23
Route Legs Taken: 15
Origin City: Lyon, France
Destination: Rivne, Ukraine
Cargo Type: Rock
Cargo Weight: 40,000 lbs (20 tons)
- Verdient zo goed als niets, want het is geen "demanded" cargo in Rivne.
- De company heeft er niets aan, want het contract voor steen is in Porto.
- Je had ook naar Rotterdam kunnen rijden met je steen, want daar is het wel "demanded" cargo. (En als Rotterdam je home-town is, had je dan meteen even kunnen repareren en tanken zonder dat het FP's oplevert.)
Ik zou 500$ krijgen voor mijn route lyon > porto. en ben bijna 400$ kwijt aan benzine op dat stukje.........
Dan heb je waarschijnlijk iets anders als rock geladen, of je bent vertrokken voordat je geapproved was bij WET.heuveltje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:33:
Hmm hoe fix je dat dan ?
Ik zou 500$ krijgen voor mijn route lyon > porto. en ben bijna 400$ kwijt aan benzine op dat stukje.........
Dan heb je geen rock geshipped? want ik zit naar mensen te kjiken welke 40,000 LBS aan rock hebben en die krijgt toch echt: €1972heuveltje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:33:
Hmm hoe fix je dat dan ?
Dat dusllevering schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:35:
[...]
Of je bent vertrokken voordat je geapproved was bij WET.
Kom ik natuurlijk ook achter, 2 legs voor porto ........
Telt mijn lading nou ook niet mee voor het totaal ?
Ik sta nu zelf in Porto met 14 FP, net de boel afgeleverd. Een lading plastic gaat vanavond weer richting Lyon.
Hoe lang duurt dit contract nog?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
http://www.trukz.com/company_display.asp?ID=2097heuveltje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:33:
Hmm hoe fix je dat dan ?
Daar moet je je even aanmelden
Nog tot 17/10/2009Arjan A schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:55:
Halverwege tanken als de prijs laag is helpt ook. Je moet echt niet voor $3.10 gaan tanken. Liefst onder de $2, en niet perse als je tank leeg is. Je kan hem ook half vol gooien. Kost je wel een FP, maar dan heb je wel goedkoper brandstof.
Ik sta nu zelf in Porto met 14 FP, net de boel afgeleverd. Een lading plastic gaat vanavond weer richting Lyon.
Had ook al getankt voor iets van 2.05 leek me veiliger dan nog hopen dat het ergens lager werdArjan A schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:55:
Halverwege tanken als de prijs laag is helpt ook. Je moet echt niet voor $3.10 gaan tanken. Liefst onder de $2, en niet perse als je tank leeg is. Je kan hem ook half vol gooien. Kost je wel een FP, maar dan heb je wel goedkoper brandstof.
En de duur Kun je zien op company contracts. tot de 16e geloof ik.
Had ik al gedaan, maar was ondertussen vast vertrokken naar port. niet handig dus.........Awsom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:57:
[...]
http://www.trukz.com/company_display.asp?ID=2097
Daar moet je je even aanmelden
Mensen, pas op dat je niet te hoog met je FP komt. Driver rating is een stuk belangrijker dan snel effe wat geld verdienen
Merge wuurd 't beter
[ Voor 23% gewijzigd door Admiral Freebee op 13-10-2009 17:39 ]
Dit topic is gesloten.
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.