☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
geinig spel iig. Vond de truck games ook altijd wel leuk om te doen!
apt-get moo
Onder de grote rots, naast die kleine
Keep on truckingAs if you needed any more support, all multi checks have been run and turned up a clean company :^)
Happy trucking, and welcome to the game!
/▌
Moest je nog voor iets hulp nodig hebben. Je laat het maar weten.
Moet ik dan op map gewoon headquarters aanklikken en er dan eentje kiezen ? Ik kom vanuit marseille...
Zou iemand hier een uitleg over kunnen/willen schrijven ?
Heb net mijn eerste rit gemaakt van rotterdam naar marseille dus sta nu lekker onderin, ging wel iets over mijn fat point heen, maar gelukkig zonder extra boetes!
apt-get moo
moet je even naar de eerste pagina van deze thread, daar staat een link, das makkelijkerMarmot84 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:35:
Ik kan eigenlijk niet goed terug vinden hoe ik nu voor de "company" kan rijden ?
Moet ik dan op map gewoon headquarters aanklikken en er dan eentje kiezen ? Ik kom vanuit marseille...
Heb net mijn eerste rit gemaakt van rotterdam naar marseille dus sta nu lekker onderin, ging wel iets over mijn fat point heen, maar gelukkig zonder extra boetes!
De contractroutes gingen een beetje mis vandaag dus wat overblijft zijn de hotroutes (al zijn er nog geen vegetables binnen dus dat contract staat nog voor 100 % open. Maar ik denk dat iedereen wel onderweg is en dat je daarvoor niet meer op tijd bent tenzij je vlak bij Kiev of Helsinki bent)Marmot84 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:35:
Ik kan eigenlijk niet goed terug vinden hoe ik nu voor de "company" kan rijden ?
[ Voor 70% gewijzigd door Marzman op 09-10-2009 16:52 ]
/▌
Ok, belangrijk is dat we de contracten op tijd af krijgen. We hebben eigenlijk geen geld voor boetesCrazyclaws schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:53:
ben morgen avond in Helsinki. Ga vanavond wel ff loeren voor contracten
/▌
Waar kan ik zien wat ik dan moet meenemen?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
/▌
Vanuit Helsinki, groentes ( vegatables) naar brussel graagArjan A schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:06:
Als ik geluk heb, haal ik Helsinki vanavond laat nog.
Waar kan ik zien wat ik dan moet meenemen?
Heb de geadviseerde Volvo gekocht en ben nu onderweg van Kiev naar Brussel met Vegetables. Leverde best wat op in vergelijking met de paar routes die ik heb bekeken van bestemmingen dichterbij Brussel
Duurt alleen wel even voor ik weer kan spelen. Heb nu een uitputtingspercentage van 10 en heb m'n quick rest al gebruikt. Brussel is.. best ver, vanaf Kiev.
Nick = DominicToretto.
Vanavond 'ns uitzoeken hoe het werkt en m'n eerste ritje maken
In games ben ik behoorlijk competatief ingesteld. Kort gezegd komt het er op neer dat ik in alle spellen die ik speel de beste probeer te zijn. Dat maakt het voor mij leuk.
Probleem is echter, de #1 op dit moment heeft 1.4 miljoen miles gereden en is 821 dagen oud. Meer dan 2 jaar. Daar ga ik nooit boven komen. Wordt het spel ooit reset? Zijn hier plannen voor?
Ik denk het niet. Als je de beste wilt zijn moet je andere doelen stellen, bijvoorbeeld een hogere efficiency halen. Veel van de spelers zijn echte truckers die een laptopje in hun vrachtwagen hebben liggenPromWarMachine schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:48:
Ik zit met een groot probleem!
In games ben ik behoorlijk competatief ingesteld. Kort gezegd komt het er op neer dat ik in alle spellen die ik speel de beste probeer te zijn. Dat maakt het voor mij leuk.
Probleem is echter, de #1 op dit moment heeft 1.4 miljoen miles gereden en is 821 dagen oud. Meer dan 2 jaar. Daar ga ik nooit boven komen. Wordt het spel ooit reset? Zijn hier plannen voor?
Is dat trouwens toevallig mr18wheels waar je naar keek?
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 09-10-2009 18:53 ]
/▌
Ben met 20 ton aan electronics onderweg van Stockholm naar Barcelona

kijken of het wat wordt met de vlam in de pijp
[ Voor 16% gewijzigd door Hoeloeloe op 09-10-2009 19:04 ]
Nee, onemanteam, die #1 is clickable.Marzman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:50:
[...]
Ik denk het niet. Als je de beste wilt zijn moet je andere doelen stellen, bijvoorbeeld een hogere efficiency halen. Veel van de spelers zijn echte truckers die een laptopje in hun vrachtwagen hebben liggen
Is dat trouwens toevallig mr18wheels waar je naar keek?
Ik zei trouwens eerder dat ik vanuit Kiev onderweg was naar Brussel met vegetables. Dat klopt ook wel, alleen was ik te ongeduldig om op een approval te wachten. Zodoende ben ik wel onderweg, maar is het niet 'automatisch' voor het contract, neem ik aan.
Morgen maar kijken naar de nieuwe contracts..
Vraag: Kost refuel / repair alleen geld of ook fatigue points?
[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 09-10-2009 19:14 ]
maar eventjes uitvogelen hoe het allemaal werkt;)
Als het bedrag niet in de buurt van de $2600 zit (gokje, ruime schatting enz) dan ben je inderdaad te vroeg vertrokken.PromWarMachine schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:12:
[...]
Nee, onemanteam, die #1 is clickable.
Ik zei trouwens eerder dat ik vanuit Kiev onderweg was naar Brussel met vegetables. Dat klopt ook wel, alleen was ik te ongeduldig om op een approval te wachten. Zodoende ben ik wel onderweg, maar is het niet 'automatisch' voor het contract, neem ik aan.
Morgen maar kijken naar de nieuwe contracts..
Vraag: Kost refuel / repair alleen geld of ook fatigue points?
Refuel repair kost ook FP punten tenzij je in rotterdam zit (de terminal) of in je hometown (waarschijnlijk ook rotterdam omdat iedereen uit nederland dat kiest
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 09-10-2009 19:23 ]
/▌
De route van Kiev naar Brussel is 1367 miles. Mijn truck (Volvo) rijdt 5,73 miles per gallon. Er past 200 gallon in, dus je rijdt max 1146 mile op een volle tank, bij 100% efficiency.EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:17:
Ook FP inderdaad. Ik denk dat je dat het beste kan doen nadat je een route gereden hebt tenzij je niet anders kan.
Tijdens deze route moet ik dus altijd tanken. Over tanken gesproken. Wat is duur en wat is goedkoop? Ik kan hier tanken voor ~2$/gallon. Ik zit ergens tussen Duitsland / Polen.
$828. Ik dacht eerst dat het wél een pewpewpew snel spel was, dus ik was vanaf m'n werk maar meteen vertrokken, direct na registratie. Nou ja, jammer dan.Marzman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:21:
[...]
Als het bedrag niet in de buurt van de $2600 zit (gokje, ruime schatting enz) dan ben je inderdaad te vroeg vertrokken.
Refuel repair kost ook FP punten tenzij je in rotterdam zit (de terminal) of in je hometown (waarschijnlijk ook rotterdam omdat iedereen uit nederland dat kiest) Je kan je hometown een keer per 2 weken verplaatsen en ik denk dat hetzelfde geld voor de terminal. Als het bedrijf eenmaal goed loopt dan zou het moeten lukken altijd een terminal aan een van beide kanten van een contractrun te hebben maar dat kunnen we momenteel niet betalen.
Voor mij is Rotterdam niet m'n hometown. Aangezien er vanaf Kiev naar Brussel spullen gebracht moesten worden, heb ik Kiev gekozen. Scheelde me weer vanaf X eerst naar Kiev rijden he.
Met dit aantal gebruikers moet het lukken z.s.m. terminals te kopen. Alleen zag ik wel dat niet iedereen 'on route' is. Dat is dan wel weer jammer.
[ Voor 3% gewijzigd door djidee op 09-10-2009 19:54 ]
"Mekker, blaat"
Ik heb niet bedacht dat ik een lening kon nemen enz.
Welnee, je kan kan op de pof tankendjidee schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:53:
Hehe, mooie beginnersfout, starten in Rotterdam, daar Clothing mee naar Odessa om in de buurt van Kiev te komen (voor de contractvrachten). Volvo truckje, alles in orde, en rijden maar... Ik kijk nog even naar het aantal miles wat ik nog moet, voor hoeveel miles ik nog diesel heb, en hoeveel geld ik (100,-) nog heb... Oke, we have an issue straks
Als iemand trouwens een leuk contract voor morgen denkt te weten, stuur me even een DM, ik bespreek dat liever niet hier omdat andere companies ons in de gaten houden.
[ Voor 84% gewijzigd door Marzman op 09-10-2009 20:02 ]
/▌
We zullen de vlam er eens in gooien!
Ben nu op weg naar Rome met een vrachtje vol kleding.
Tot nu toe ziet het er erg leuk en origineel uit.
Eens kijken of we niet de snelst groeiende company ever worden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
ik zit in Barcelona maar moet nog een truck kopen. Deze is goedkoper als ik in de companie zit toch?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Maar dat geld gaat komen, we horen nu bij de grote jongens, dus de grote contracten worden nu ook mogelijk. Meer info hierover komt na het volgende contract
[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 09-10-2009 22:49 ]
/▌
Ik ben nog in Rotterdam dus laat maar even weten wat de beste move is voor de company atm. Ik heb de Volvo gekocht trouwens.
Powered By C8H10N4O2
/▌
Iig bedankt voor de snelle feedback!
P.S. Als je uitlogged, "rest" je dan ook ?
Powered By C8H10N4O2
/▌
Thanks.... Dat wilde ik weten...
[/slowchat]
Dan ga ik me verder maar eens een beetje inlezen en verdere tactieken bedenken .....
Powered By C8H10N4O2
Ik zie dat het CB channel ook al door een andere company bezet is. #WET @irc.tweakers.net gejoined en zie alleen de topictitle. Iedereen offline or what?
[ Voor 80% gewijzigd door Nobby op 10-10-2009 03:52 ]
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Wie zijn er nu nog onderweg met groenten?Cargo Type: Rock
Destination: Porto - Norte - Portugal
Tons Required: 4,790 (Approx. 240 Loads)
Tons Hauled: 31 (Approx. 238 Loads Left)
Contract Dates: 10/10/2009 - 10/17/2009
Low Bid: $1.99
Low Bidder:
Western European Trucking [Bidder - Marzman]
Reward: $11,975.00
Penalty: $71,850.00
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 07:41 ]
/▌
Ik ben bijna in Odessa, dnaar Kiev, en neem dan groenten mee naar Brussel en dan op naar ZW-europa...Marzman schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:08:
We hebben het Rockcontract, dus iedereen kan richting Bordeaux of Lyon gaan rijden en van daaruit Rock naar Porto vervoeren. Vanuit Bordeaux is het 570 miles dus dat moet dit weekend wel een paar keer lukken voor de steden veranderen (Lyon blijft ook na het weekend)
[...]
Wie zijn er nu nog onderweg met groenten?
Oh, check je bericht ff ingame
"Mekker, blaat"
Hahaha, ik zie nu pas dat heul vroeg je bed uit was.... LOL
[ Voor 23% gewijzigd door Crazyclaws op 10-10-2009 09:56 ]
Eens kijken hoeveel ton we daar kunnen dumpen =)
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik ben op 300 miles van Brussel, wat veel pech onderweg, maar aan het einde van middag moet ik er wel zijn. Dan zal ik daarna door naar Brussel of Lyon gaan.Marzman schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:08:
We hebben het Rockcontract, dus iedereen kan richting Bordeaux of Lyon gaan rijden en van daaruit Rock naar Porto vervoeren. Vanuit Bordeaux is het 570 miles dus dat moet dit weekend wel een paar keer lukken voor de steden veranderen (Lyon blijft ook na het weekend)
Wie zijn er nu nog onderweg met groenten?
Wat is zon aproval dan? Hoe gebeurt dat?Marzman schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:21:
[...]
Als het bedrag niet in de buurt van de $2600 zit (gokje, ruime schatting enz) dan ben je inderdaad te vroeg vertrokken.
Refuel repair kost ook FP punten tenzij je in rotterdam zit (de terminal) of in je hometown (waarschijnlijk ook rotterdam omdat iedereen uit nederland dat kiest) Je kan je hometown een keer per 2 weken verplaatsen en ik denk dat hetzelfde geld voor de terminal. Als het bedrijf eenmaal goed loopt dan zou het moeten lukken altijd een terminal aan een van beide kanten van een contractrun te hebben maar dat kunnen we momenteel niet betalen.
Ik had geen wekker gezet hoorCrazyclaws schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:22:
Ik ben 500 Miles van Helsinki. Vanavond laat moet ik daar wel komen en dan met groenten terug naar Brussel.
Hahaha, ik zie nu pas dat heul vroeg je bed uit was.... LOL
[ Voor 72% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 10:14 ]
/▌
/▌
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
/▌
Zou er ook wel bijwillen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 10:35 ]
/▌
Was meer een gevalletje : heb ijzer, wie wil er ijzer ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Company mededelingen en vragen kunnen hier denk ik wel. Het probleem met IRC is dat mededelingen alleen zichtbaar zijn voor wie dan online is daarom zet ik het ook in de CB en hier in een Nederlands verhaaltje.
Er zijn momenteel 8 mensen onderweg naar Brussel met vegetables dus dat contract gaat goedkomen. Er zijn ook al aardig wat mensen op weg naar Zuid Europa en wat mensen die totaal andere routes rijden (maar het contract is ook pas net bekend gemaakt
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 11:09 ]
/▌
/▌
Verdien er bijna $3000 mee.
Merge wuurd 't beter
Ik had het idee om een klein gidsje te schrijven voor beginnende chauffeurs. De startpost bevat al zeer goede informatie, maar een klein beetje meer sturing kan nooit kwaad natuurlijk. Als hier interesse voor is, kan ik er de volgende dagen mee bezig zijn
Verder denk ik dat we een beetje centralisatie van belangrijke informatie nodig hebben. Vooral in verband met de contracten. Zodat iedereen weet waar we de meeste chauffeurs nodig hebben.
[ Voor 87% gewijzigd door Admiral Freebee op 10-10-2009 12:30 ]
De centrale plaats voor mededelingen zijn in principe de buletins. Ik kan wel wat linkjes in de startpost er bij zetten naar de contracten, maar mensen die dan net beginnen die zien dan ook die twee contracten waar je niks mee kunt wat het op dit moment even niet overzichtelijker maakt.
[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 12:41 ]
/▌
Hier kan je pagina's kwijt en mededelingen.
Via RSS kunnen mensen dit makkelijker volgen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat gaat inderdaad wel handig worden. Maar doen we dat in het Engels of Nederlands? Het lijkt me eigenlijk wel leuker om de Company uit alleen GoT'ers / Nederlanders te laten bestaanOsxy schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:45:
We hebben op IRC wat overlegd en als test ga ik op mijn prive server een wordpress weblog opzetten.
Hier kan je pagina's kwijt en mededelingen.
Via RSS kunnen mensen dit makkelijker volgen.
/▌
Raar maar wel leuk spel.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
-edit-
en onderweg naar bordeaux
[ Voor 60% gewijzigd door Rexcore op 10-10-2009 14:16 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Marmotje op 10-10-2009 13:57 ]
apt-get moo
/▌
Kwestie dat jullie weten welke gebruiker er bij de trucker Harrie hoort
/▌
Vraag me alleen af wat redelijke fuelprijzen zijn. Als ik hier in bordeax refuel kost me dat bijna 2/3 van m'n verdiensten over m'n 1e rit.
Als je een beetje goed gokt kan je rond de $ 2 per gallon uit komen. Bij een stad is dit 2.5
[edit]In het IRC kanaal is na wat overleg besslist de percentages voor fuel en repair assistance voorlopig wat naar beneden te halen. Zie ook het bullitin
[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 10-10-2009 18:56 ]
/▌
Buy Red Bull.. $2....-1 fatigue point
(Normaal is het in de transportsector zo dat je voor contracten minder krijgt, maar maar daar tegenover staat dat je wel verzekerd bent van werk.)
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Momenteel krijgt de company 7% van je opbrengsten. Hiernaast is er ook een reward voor het voldoen van contracten.ZenTex schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:41:
Uitgerust, refueled (2.05/gallon) en onderweg naar porto. Aan de beloning te zien levert het flink wat op. Hoeveel daarvan is voor de company, en hoeveel voor mij?
Wat krijgen wij dan, omdat wij bij een company zitten? Oftewel, wat is het voordeel om bij een company te zitten?Admiral Freebee schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:52:
[...]
Momenteel krijgt de company 7% van je opbrengsten. Hiernaast is er ook een reward voor het voldoen van contracten.
[ Voor 31% gewijzigd door ZenTex op 10-10-2009 23:57 ]
True, maar misschien is er nog meerZenTex schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:56:
Lucratieve ritten? (vanwege contracten)
Je kunt doorgaan tot 10 en dan voor elk uur dat je uitgelogd bent krijgt je er weer 1 terug?
Ik was iig onderweg naar Lyon nadat ik het contract zag, komt mooi uit dat dat ook het advies van hier is
Heb voor m'n 1e rit 13 FP's verzameld. Dus de laatste 3 legs was ik exhausted, maar moest en zou m'n rit afmaken.
Ik ga meestal door tot 13 (5x gedaan, 2x een boete) en inderdaad, per uur gaat er 1 vanafSH4D3H schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:05:
Hoe werken die FP's nou?
Je kunt doorgaan tot 10 en dan voor elk uur dat je uitgelogd bent krijgt je er weer 1 terug?
Ik was iig onderweg naar Lyon nadat ik het contract zag, komt mooi uit dat dat ook het advies van hier is
Huh? 13 verzameld?ZenTex schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:08:
Heb voor m'n 1e rit 13 FP's verzameld. Dus de laatste 3 legs was ik exhausted, maar moest en zou m'n rit afmaken.
Ze tellen toch juist af?
Of ben je tot 13 doorgegaan?
Ik ben na 8 al 'sleepy'?
11 FP's trouwens, geen 13... foutje.
Theoretisch dus 11 uur wachten tot je volledig uitgerust bent.
Mijn ingame nickname is hetzelfde als hier (GJtje dus), en heb ook al applied voor WET.
Heb hometown momenteel trouwens Bordeaux, dus ik kan gelijk inladen en daarna vertrekken!
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 11-10-2009 00:28 ]
Je krijgt inderdaad de mogelijkheid om aan contracten deel te nemen. Bovendien betaalt het bedrijf een bepaald percentage van je brandstof en een deel van je reparatiekosten. Sommige bedrijven betalen ook een deel van je boetes. De percentages hangen van bedrijf tot bedrijf af natuurlijk. Sommige bedrijven betalen hun chauffeurs ook een loon.maarud schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:53:
Wat krijgen wij dan, omdat wij bij een company zitten? Oftewel, wat is het voordeel om bij een company te zitten?
[ Voor 5% gewijzigd door Admiral Freebee op 11-10-2009 00:17 ]
Voor mij hetzelfde.UlyssesNL schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:23:
gejoined en applicatie verstuurd we gaan dit eens proberen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hij is mooi hoor, hij past ook precies lijkt het in dat vlak voor het logothemaxter schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:47:
Ik ben zo vrij geweest om even een idee voor een logotje te maken:
[afbeelding]
Ik zit ook te denken hoe ik mensen meer op de contracten krijg en de bullitin van Admiral Freebee is ook duidelijk
Volgens mij weten de meeste het wel maar duurt het even voor jullie trucks in Zuid Frankrijk zijn. Zou het helpen als we het in een soort wedstrijdje gieten? Dat degene die de meeste rondjes porto haalt voor het contract voorbij is een korting krijgt op de collection wage voor een week. Julllie hebben allemaal een beetje dezelfde trucks dus op dit moment is dat nog redelijk eerlijk. Er zijn verschillende manieren waarop je op aan extra beschikbare FP's kan komen (je hometown naar porto verplaatsen zodat je daar kan tanken en repareren, FP bijkopen via de quickrest wat op contracten voor jezelf ook rendabel is)
Je kan beter stoppen na 10 FP, anders zal je driverrating niet stijgen en kun je nooit de endorsements kopen. Tanken en repareren kan wel als 11 en 12 FP.franssie schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 02:29:
laatste bulletin gelezen - ik sta klaar in Bordeaux maar kan pas om ca 12 uur lokaal Nederlandse tijd gaan rijden ivm 15fp die ik nu aan het wegwerken ben. Of ik een tweede rit ga halen weet ik niet. (moet ook weer terug natuurlijk).
Hoe veel uur (FP) duurt een rit naar porto voor jullie ongeveer? Dan kunnen we vanmiddag een bulletin maken dat mensen niet meer naar Bordeaux moeten maar naar Lyon.
[ Voor 41% gewijzigd door Marzman op 11-10-2009 09:00 ]
/▌
Edit: Ohhh, ik zit er al bij
[ Voor 19% gewijzigd door Sjeik op 11-10-2009 09:09 ]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Dit topic is gesloten.
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.