* schrapt een n en een p *
meuk: PlayClaw 1.6 build 600
"PlayClaw kan overweg met OpenGL en DirectX 8 of nieuwer, maar aan de ondersteuning voor DirectX 10 wordt nog gewerkt."
En als 1e feature:
Version 1.6 build 600:
Added DirectX 10 support;
"PlayClaw kan overweg met OpenGL en DirectX 8 of nieuwer, maar aan de ondersteuning voor DirectX 10 wordt nog gewerkt."
En als 1e feature:
Version 1.6 build 600:
Added DirectX 10 support;
http://tweakers.net/nieuw...aio-cw-en-vaio-x-uit.html
Bij de 2e serie plaatjes (van de Vaio CW) lijkt het 1e plaatje wel erg veel gelijkenis te vertonen met een Vaio X.
Sterker nog, volgens mij staat ditzelfde plaatje ook al bij de 1e serie plaatjes van de Vaio X.
Bij de 2e serie plaatjes (van de Vaio CW) lijkt het 1e plaatje wel erg veel gelijkenis te vertonen met een Vaio X.
Sterker nog, volgens mij staat ditzelfde plaatje ook al bij de 1e serie plaatjes van de Vaio X.
Science is the new religion
reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa
De eerste zin: "De HD 5870 weet erg goede prestaties neer...", moet dat niet: "De HD 5770 weet erg goede prestaties neer.." zijn?
De eerste zin: "De HD 5870 weet erg goede prestaties neer...", moet dat niet: "De HD 5770 weet erg goede prestaties neer.." zijn?
Verwijderd
Goed gezien Spiked!
EDIT, we bedoelen echt de 5870, maar de formulering is misschien wat verwarrend; die heb ik even ge-edit
Advanced Woods, ik vond geen spel- of tikfoutje in je melding. Ik geef je melding even door aan de betreffende redacteur, maar gaarne voor dit soort onderwerpen voortaan een apart topic openen.
EDIT, we bedoelen echt de 5870, maar de formulering is misschien wat verwarrend; die heb ik even ge-edit
Advanced Woods, ik vond geen spel- of tikfoutje in je melding. Ik geef je melding even door aan de betreffende redacteur, maar gaarne voor dit soort onderwerpen voortaan een apart topic openen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 09:43 . Reden: Het zat natuurlijk toch weer anders dan we dachten ;) ]
In Lego: Rock Band maakt alleen familievriendelijke songs speelbaar
staat de zin
staat de zin
Deze zin loopt niet heel lekker. Ik denk dat er een "te" tussen wel en downloaden moet staan.Vanuit andere versies van Rock Band zijn alle songs uit de Lego-game wel downloaden.
Op reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa
staat vlak boven de 2e grafiek het volgende:
De HD 4850 is met slechts 512MB geheugen overduidelijk een maatje te klein voor de met iGB uitgeruste HD 5770.
Ik neem aan dat dit 1GB moet zijn
staat vlak boven de 2e grafiek het volgende:
De HD 4850 is met slechts 512MB geheugen overduidelijk een maatje te klein voor de met iGB uitgeruste HD 5770.
Ik neem aan dat dit 1GB moet zijn
In de HD5770-review, tweede zin.
anisotropicAnti-aliasing en aniosotropic filtering staan op respectievelijk x4/x16.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Moet zijn compatibiliteitDe HD 5770 legt echter extra gewicht in de schaal door zijn lagere verbruik en door zijn DirectX 11-compatabiliteit.
nieuws: HTC laat gebruikers frontjes voor Android-toestel Tattoo ontwerpen
(laatste regel).
De ram? Zo spreken ze bij ons in de achterbuurt
(laatste regel).
De ram? Zo spreken ze bij ons in de achterbuurt
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
In de meuktracker, laatste update van Returnil Virtual System.namelijk dor middel van het scannen van de computer
dor = door
EDIT:
virusen = virussenbeschermen tegen virusen en malware
[ Voor 15% gewijzigd door afraca op 13-10-2009 15:39 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Verwijderd
meuk: MyDefrag 4.2.3
Wellicht heb ik het fout, maar volgens mij is "niet langer meer" dubbelop. Ofwel het is "niet langer", of het is "niet meer".Dit programma, dat voorheen de naam JkDefrag droeg, is niet langer meer opensource, maar wordt nu als freeware uitgebracht
Tot slot beschikt de X-10 over een vingerscanner om de toegang tot het systeem te beveilien.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Volgens mij is bovenstaande niet echt dubbelop, maar 'meer' kan zonder problemen weggehaald worden. Ook de rest is aangepast.
Verwijderd
"waardoor de weerstand van zijn huid verminderd."
nieuws: Rationalizer van Philips moet emotionele belegger waarschuwen
Onderwerp= de weerstand persoonsvorm=verminderen => vermindert (stam+t)
In plan: Tweakers.net drie keer genomineerd als beste website wijst de link 'Stem op Tweakers.net in de categorie Vergelijken' naar de verkeerde locatie.
Aargh! Fix....Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:49:
"waardoor de weerstand van zijn huid verminderd."
Ik ga even iemand roepen die dat kan makenHeikanu schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:44:
In plan: Tweakers.net drie keer genomineerd als beste website wijst de link 'Stem op Tweakers.net in de categorie Vergelijken' naar de verkeerde locatie.
Thanks voor de meldingen weer
GemaaktJan Laros schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:01:
[...]
Aargh! Fix....
[...]
Ik ga even iemand roepen die dat kan maken.
Thanks voor de meldingen weer.
plan: Tweakers.net drie keer genomineerd als beste website
in haar zak stekenZo kan de redactie een nominatie in de categorie Nieuws en Informatie en haar zak steker,
Ok, 160 dollar is omgerekend 110 euro, maar toch ziet het er heel erg raar uit. En een beetje kort door de bocht ook; vaak worden prijzen in de EU naar boven bijgesteld. Misschien de prijs in euro er ook bijzetten; OF de adviesprijs van de GTX 260 in dollar erbijzetten.De GTX 260 kost in de winkel rond de 130 euro en de HD 5770 zou, met een adviesprijs van 159 dollar, een stuk goedkoper moeten worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Parasietje op 14-10-2009 00:19 ]
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Eén na laatste zin:
Tot slot beschikt de X-10 over een vingerscanner om de toegang tot het systeem te beveiligen.
Verwijderd
robvanwijk, fixed & thanx 
Parasietje, misschien is jouw constatering wel een discussie waard, maar dit topic is echt alleen bedoeld voor het melden van spel- en tikfoutjes. Dus voor jouw inbreng even een apart topic in Geachte Redactie aanmaken als je wil
Parasietje, misschien is jouw constatering wel een discussie waard, maar dit topic is echt alleen bedoeld voor het melden van spel- en tikfoutjes. Dus voor jouw inbreng even een apart topic in Geachte Redactie aanmaken als je wil
nieuws: Nikon D3s-dslr tilt maximale lichtgevoeligheid naar iso 12.800
Vierde alinea (na dikgedrukt), eerste zin:
Verder heeft Nikon het activeren van de live view-functionaliteit een eigen knop gegeven en heeft het bedrijf de vrijgekomen plek op de modusring linksboven verruilt voor de 'stille modus'-stand.
Dat moet verruild worden.
Verder heeft Nikon het activeren van de live view-functionaliteit een eigen knop gegeven en heeft het bedrijf de vrijgekomen plek op de modusring linksboven verruilt voor de 'stille modus'-stand.
Jelle E schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:40:
nieuws: Nikon D3s-dslr tilt maximale lichtgevoeligheid naar iso 12.800

Of iemand heeft het al gemaakt, of er lijkt een probleempje aan jouw kant te zitten. Hier werkt het gewoonVerwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:06:
nieuws: LG kondigt blu-ray-soundbar aan
De laatste 2 van de 4 plaatjes doen het niet
nieuws: Alle Britse provider gaan iPhone verkopen Lijkt me alle providers (dus meervoud)
In Firefox werkt het gewoon, in IE8 natuurlijk weer niet
Tweakers als beste website de middelste link: http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=301 bevat een "www" de andere 2 niet. Wanneer de middelste www weggedaan wordt, hoeven we maar 1 maal ons e-mail adres en naam in te typen. Alvast bedankt!
M'n Oma is een site aan het haken.
plan: Tweakers.net drie keer genomineerd als beste website
moet denk ik 'in haar zak steken zijn'...in de categorie Nieuws en Informatie en haar zak steken...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Verwijderd
Vreemd. Zelfs na meermalig hard refreshen en handmatig plaatjes opvragen bleven ze dood.Jan Laros schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:11:
[...]
Of iemand heeft het al gemaakt, of er lijkt een probleempje aan jouw kant te zitten. Hier werkt het gewoon.
Edit: nee ze zijn nog steeds dood. Als ik er op klik worden die 2 ook niet in het light frame weergegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 11:36 ]
meuk: Synology Assistant 2.2-1062
Synology heeft een nieuwe versie uitgebracht van Assistant. Dit programma kan worden gebruikt om een Disk-, Cube- en Rackstationte vanaf een computer te installeren.
Synology heeft een nieuwe versie uitgebracht van Assistant. Dit programma kan worden gebruikt om een Disk-, Cube- en Rackstationte vanaf een computer te installeren.
IRC logje:Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:35:
[...]
Vreemd. Zelfs na meermalig hard refreshen en handmatig plaatjes opvragen bleven ze dood.
Edit: nee ze zijn nog steeds dood. Als ik er op klik worden die 2 ook niet in het light frame weergegeven.
code:
1
2
3
4
| 11:02 crisp IE kan wel eens moeilijk doen met bepaalde jpegs ja 11:03 crisp CYMK ipv RGB denk ik 11:07 crisp openen in GIMP, opnieuw opslaan en het werkt wel in IE :P (en is meteen 37KB ipv 176KB zonder visueel verschil) 11:08 crisp was geen CYMK iig, dus gewoon weer eens IE-vaagheid |
nieuws: Hynix kondigt op 54nm geproduceerde 1Gb ddr3-chips aan
ProducerenGrotere chips, met een capaciteit van 2Gb, zullen naar verwachting pas in 2011 het overgrote deel van de geheugenmarkt uitmaken. Tegen die tijd denkt Hynix ontwerpen te hebben voor zuinige 2Gb ddr3-chips en deze op 40nm te kunnen producederen.
Verwijderd
Wat de reden is weet ik niet, ik kan alleen stellen dat ze het nog steeds niet doen. Zowel de thumbnails als de grote versie. Alleen de laatste twee. De 1e twee doen het wel. Uiteraard na hard-refresh.
Ik heb eventjes http://tweakers.net/ext/i/thumb/1255442712.jpeg geopend in Photoshop, en die geeft weer aan dat het wel een CMYK afbeelding betreft.Jan Laros schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
IRC logje:
code:
1 2 3 4 11:02 crisp IE kan wel eens moeilijk doen met bepaalde jpegs ja 11:03 crisp CYMK ipv RGB denk ik 11:07 crisp openen in GIMP, opnieuw opslaan en het werkt wel in IE :P (en is meteen 37KB ipv 176KB zonder visueel verschil) 11:08 crisp was geen CYMK iig, dus gewoon weer eens IE-vaagheid
Verwijderd
Idd. In Irfanview wordt ook aangegeven dat het om CMYK jpeg/jfif gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 12:09 ]
De zin "Axel Arnbak van Bits of Freedom laat aan Tweakers.net weten te hopen dat de website in januari online kan maar noemt ." in nieuws: Bits of Freedom komt met website voor inzage persoonsgegevens klopt niet. "Maar noemt" is geen goed einde van een zin.
nieuws: Bits of Freedom komt met website voor inzage persoonsgegevens 2e alinea:
Axel Arnbak van Bits of Freedom laat aan Tweakers.net weten te hopen dat de website in januari online kan maar noemt .
Die zin is niet af.
Axel Arnbak van Bits of Freedom laat aan Tweakers.net weten te hopen dat de website in januari online kan maar noemt .
Die zin is niet af.
"Axel Arnbak van Bits of Freedom laat aan Tweakers.net weten te hopen dat de website in januari online kan maar noemt ."
Deze zin in dit artikel moet nog worden afgemaakt...
Ah, laat.
Deze zin in dit artikel moet nog worden afgemaakt...
Ah, laat.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Beetje laat, maar volgens mij is de hierboven voorgestelde verbetering helemaal geen verbetering. In de oorspronkelijke vorm, "bevinden zich onder aan de lijst", was het volgens mij goed. Als het laatste stukje ("de lijst") wegvalt, wordt het wel "bevinden zich onderaan[punt]". Vergelijk het laatste punt op http://woordenlijst.org/leidraad/6/8/.
Alles fixed.
2 opmerkingen: voor de plaatjes-discussie mag de volgende keer best een topic worden gemaakt, da's namelijk hardly een spel- of tikfoutje
En ik onthou geen spelfouten van twee dagen geleden, dus die terugverwijzing mag de volgende keer wel duidelijker, dat scheelt een boel gezoek
fwiw: volgens mij is het "onderaan de lijst"...
2 opmerkingen: voor de plaatjes-discussie mag de volgende keer best een topic worden gemaakt, da's namelijk hardly een spel- of tikfoutje
En ik onthou geen spelfouten van twee dagen geleden, dus die terugverwijzing mag de volgende keer wel duidelijker, dat scheelt een boel gezoek
nieuws: WikiReader geeft gebruiker mobiel toegang tot Wikipedia-content
Verder is het mogelijk om voor 29 dollar tweemaal per jaar een nieuw nieuwe microsd-kaartje opgestuurd te krijgen met een recente Wikipedia-uitdraai.
In hetzelfde bericht als hierboven:
Niet hoort daar nietdie moet voorkomen dat 'gevoelige content' niet onder kinderogen komt.
Casemod: Cubeleon
In nieuws: Acer Liquid is eerste Android-smartphone met 1GHz-cpu
Bovendien zijn de webdiensten Facebook, Twitter, Youtube, Picasa and Flickr geïntegreerd in het adresboek van het toestel.
and misschien even veranderen in en
Bovendien zijn de webdiensten Facebook, Twitter, Youtube, Picasa and Flickr geïntegreerd in het adresboek van het toestel.
Niks misschien, zeker! Bedankt voor de meldingeekhoorn12 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:53:
In nieuws: Acer Liquid is eerste Android-smartphone met 1GHz-cpu
reviews: JVC DV1 lcd-tv
dan!De ronddraaiende filmscenes bij het hoofdmenu van de film zien er echter wat minder vloeiend uit als bij de concurrentie.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX
edit: is al aangepast...
eens dwars te liggen, maar vanacht/vanochtend was het zo erg dat onze monitoring

edit: is al aangepast...
[ Voor 5% gewijzigd door Sosabowski op 15-10-2009 10:00 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
nieuws: 'E-reader Barnes & Noble combineert e-ink- met kleurendisplay'
presenterenBarnes & Noble zou volgende week een nieuwe e-reader prosenteren die zowel is voorzien van een kleurendisplay met touchscreen-functionaliteit als een 6"-e-ink-scherm voor het leeswerk, zo meldt gadgetblog Gizmodo.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
6"-e-ink-display met een
die 'met' moet weg
die 'met' moet weg
Verwijderd
Nieuws: Ati-radeon-hd-5870-x2-gaat-hd-5970-heten.
Aan deze videokaart werd tot nog toe gerefereerd onder de noemer HD 5870 X2, maar deze gaat HD 5970 gaan heten.
Geen idee hoe het er had moeten staan......maar eh... isse niet kloppe.
Aan deze videokaart werd tot nog toe gerefereerd onder de noemer HD 5870 X2, maar deze gaat HD 5970 gaan heten.
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX
bleek > blekenDoordat er twee kampen gevormt waren, waarvan elk van de twee vond dat de andere down was, bleek we uiteindelijk een situatie te hebben waar je eigenlijk he-le-maal niets aan hebt, aka downtime.
Daar gaat inderdaad iets mis gaan.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:28:
nieuws: Crytek geeft CryEngine 3 vrij aan ontwikkelaars
Moet het niet 'naar PC, Xbox 360 en PlayStation 3' zijn?
Een komma in een opsomming voordat de opsomming daadwerkelijk begint?Het pakket kan een level realtime omzetten en uitsturen naar, pc, Xbox 360 en PlayStation 3 met de nieuwe feature Live Create.
FixdGJtje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:54:
nieuws: Crytek geeft CryEngine 3 vrij aan ontwikkelaars
[...]
Een komma in een opsomming voordat de opsomming daadwerkelijk begint?
Ik ben helemaal geen stagiair
In nieuws: Asus roept accu's die mogelijk oververhit kunnen worden terug
[quote]
Ook woordvoerder van Asus Milan Rado verwacht dat het probleem te maken heeft met
oververhitting, zo zei hij tegen Tweakers.net.
[quote]
Dit moet zijn
[quote]
Ook woordvoerder van Asus Milan Rado verwacht dat het probleem te maken heeft met
[quote]
Dit moet zijn
Milan Rado is immers een bijstelling in deze zin (zonder komma's leest het echt niet).Ook woordvoerder van Asus, Milan Rado, verwacht dat het probleem te maken heeft met
nieuws: 'Komende PlayStation 3-firmware zorgt voor cross game voice chat'
Wel consequent PS3 of PS 3 gebruiken.
Wel consequent PS3 of PS 3 gebruiken.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
reviews: JVC DV1 lcd-tv
audioweergaveen moet de gebruiker serieus overwegen de audioweegave
The devil is in the details.
2 keer het zelfde foutje... een duidelijk gevalltje copy/past 
meuk: Nvidia nForce 15.45 WHQL
meuk: Nvidia nForce 15.49 WHQL
"waarbij Force 4-, 6-, 7- en 9-series chipsets ondersteund worden."
die 4 moet een 5 zijn. nvidia maakt al jaren geen drivers meer voor de nforce4, die hebben ze ongeveer gelijk laten vallen toen vista uit kwam. (de luie ******)
meuk: Nvidia nForce 15.45 WHQL
meuk: Nvidia nForce 15.49 WHQL
"waarbij Force 4-, 6-, 7- en 9-series chipsets ondersteund worden."
die 4 moet een 5 zijn. nvidia maakt al jaren geen drivers meer voor de nforce4, die hebben ze ongeveer gelijk laten vallen toen vista uit kwam. (de luie ******)
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
In nieuws: Verizon hoeft niet te betalen voor afspelen ringtones:
ok => ookAscap wilde het downloaden van ringtones op die manier laten behandelen, zodat providers ok daarvoor moesten betalen - naast de royalties die al worden betaald voor het reproduceren van een ringtone.
Lettertje toegevoegd, bedankt!
reviews: LG Watchphone: Knight Rider spelen
8e alinea, 2e regel:
8e alinea, 2e regel:
zien -> zijn ?... een echte middenweg lijkt er niet te zien.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan:
Moet eindigen op -t.Bas Paumen van de Windows Client Business Group verbaasd zich ook over het aanbod:
nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan
De url onder "kwam" (hier aangegeven met een onderstreping) loopt nog door naar de spatie.Dit plan werd echter overbodig nadat Microsoft tot de conclusie kwam dat het implementeren van een scherm waarin gebruikers konden kiezen welke browser ze gingen gebruiken een eenvoudiger oplossing was.
enDiocletianus schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:41:
nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan:
[...]
Moet eindigen op -t.
Zijn done. De review heeft Dhr. Koevoet gemaaktRegeneration schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:49:
nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan
zijn done. De reviewer heb ik even geroepen. Die zal het zo komen maken.
[...]
De url onder "kwam" (hier aangegeven met een onderstreping) loopt nog door naar de spatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Jan Laros op 16-10-2009 14:30 ]
nieuws: AMD ziet verlies maar ook omzet afnemen
Mist een spatie.Traditioneel is het vierde kwartaal een goede periode voor techbedrijven, maar de ceo van AMD, Dirk Meyers, liet weten dat hij slechts een 'bescheiden'groei verwacht: "We zien nog steeds dat de wereldeconomie niet al te robuust is naar veel maatstaven."
reviews: LG Watchphone: Knight Rider spelen - Pagina 3
reviews: LG Watchphone: Knight Rider spelen - Pagina 4
De kop Dagelijks gebruikt mist de sDagelijk gebruik
reviews: LG Watchphone: Knight Rider spelen - Pagina 4
Kitt -> KITT (Wikipedia: KITT)En dan is het leukste om te zien dat mensen zich even Michael Knight wanen en proberen Kitt op te roepen.
nieuws: Samsung brengt eerste geheugenkaarten onder eigen naam uit
1ste alinea voorlaatste zin, een 'j' te veel. Of het zou moeten eindigen met een 's' als in memorykaartjes.
1ste alinea voorlaatste zin, een 'j' te veel. Of het zou moeten eindigen met een 's' als in memorykaartjes.
In november 2007 werd overigens al gemeld dat het bedrijf van plan was om onder de eigen merknaam memorykaartjen te gaan verkopen. Twee jaar later is dat plan dus verwezenlijkt.
[ Voor 8% gewijzigd door kluyze op 16-10-2009 16:34 ]
nieuws: 'Acer heeft 1GHz-cpu in Android-smartphone ondergeklokt'
2e alinea, 1ste regel:
2e alinea, 1ste regel:
--> niets ?maar wilde verder niet kwijt
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
http://tweakers.net/nieuw...onder-eigen-naam-uit.html
van plan was om onder de eigen merknaam memorykaartjen te gaan verkopen.
moet memorykaartjes zijn denk ik
van plan was om onder de eigen merknaam memorykaartjen te gaan verkopen.
moet memorykaartjes zijn denk ik
meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 9.0.686
AGV -> AVGOp de website van AGV was het volgende over versie 9 te vinden:
Die twee even van plaats verwisselen.Het bedrijf behaalde afgelopen kwartaal een omzet van 5,94 miljard dollar en dat is 7 procent meer in dan hetzelfde kwartaal vorig jaar binnengehaald werd.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
reviews: LG Watchphone: Knight Rider spelen
Kopje: Binnenwerk
Tweede alinea.
Kopje: Binnenwerk
Tweede alinea.
... maar die hebben alledrie nog een aparte procesor om 3d-graphics mogelijk te maken.
reviews: Brütal Legend
- Hinkt op twee gadachtes
-> gedachtes
- Hinkt op twee gadachtes
-> gedachtes
[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 17-10-2009 09:03 ]
Cunning linguist.
In redactieblog: Overklokken met vier HD5870's: volg de livestream
De livestream zal dan ook tussen beide setups afwisselen zodra er iets spannends gebeurd.
Moet natuurlijk gebeurt zijn.
De livestream zal dan ook tussen beide setups afwisselen zodra er iets spannends gebeurd.
Moet natuurlijk gebeurt zijn.
nieuws: Meerdere netbooks en nettops met nieuwe Atom-generatie opgedoken
Ook een ontbrekende spatie in de eerste zin van de middelste alinea:
En ik neem aan dat het "die maand" moet zijn.
Ook een ontbrekende spatie in de eerste zin van de middelste alinea:
En twee dingen in de laatste alinea:het uiterlijk en de specificatieszijn niet bijzonder.
-> de release is geplandDe systemen zijn waarschijnlijk voor oem's bedoeld en komen niet eerder dan januari op de markt aangezien de release van de nieuwe Atoms voor de maand gepland zijn.
En ik neem aan dat het "die maand" moet zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Raynman op 17-10-2009 12:35 ]
nieuws: Voorlopig geen overgeklokte HD 5870's
Begin oktober of moet dit begin november worden?
Klopt de laatste zin van het artikel?Begin oktober zal duidelijk worden of en wanneer er speciale uitvoeringen uitkomen van de HD 5870.
Begin oktober of moet dit begin november worden?
[ Voor 28% gewijzigd door JordyOnrust op 17-10-2009 18:28 ]
Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5
nieuws: Voorlopig geen overgeklokte HD 5870's
het is 'overgeklokt' zonder 'e'Verschillende partners hebben al enige tijd een overgeklokte model klaar liggen...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
redactieblog: Overklokken met vier HD5870's: volg de livestream
piza => pizzaquote: update 2Enkele driver-problemen zorgen voor wat oponthoud, maar we hopen al snel weer aan de slag te kunnen, nadat de piza's opgegeten zijn.
updatenummer even corrigeren en beeindigd van een trema voorzienUpdate 3 4:
De overkloksessie is beëindigd en de livestream is afgesloten. Bedankt voor het meekijken allemaal.
[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 17-10-2009 20:52 ]
nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark
Voor de 3DMark Vantage score mist de 'letter' waarmee de gedraaide benchmark wordt aangeduid, E/P/H/X (waar P de standaard setting is en dit ook klopt volgens het bijgevoegde screenshot)Zo werden er 107.606 3DMark03-punten, 42.649 3DMark05-punten, 32.027 3DMark06-punten en P23444 3DMark Vantage-punten gescoord.
[ Voor 12% gewijzigd door Wiethoofd op 17-10-2009 21:47 ]
twee keer vetgedrukte tussenkop 'update 3' (Geen quote nodig verder, spreekt voorzich)
edit: zie dat een ander boven mij het in een edit ook gemeld heeft, is inmiddels opgelost
twee keer vetgedrukte tussenkop 'update 3' (Geen quote nodig verder, spreekt voorzich)
edit: zie dat een ander boven mij het in een edit ook gemeld heeft, is inmiddels opgelost
[ Voor 13% gewijzigd door thof op 18-10-2009 11:10 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Bij update 1, 2e regel:
Bij update 1, 2e regel:
geinstalleerd
Verwijderd
nieuws: Laserapparaat controleert profieldiepte banden van rijdende auto's
eerst gaat het over de TyreEye en vervolgens over de TrueEye
eerst gaat het over de TyreEye en vervolgens over de TrueEye
nieuws: Laserapparaat controleert profieldiepte banden van rijdende auto's
De eerste keer heet het product TyreEye, later in het artikel wordt het steeds TrueEye genoemd.
edit:
Damn you thekip!
De eerste keer heet het product TyreEye, later in het artikel wordt het steeds TrueEye genoemd.
edit:
Damn you thekip!

[ Voor 5% gewijzigd door MadMarky op 18-10-2009 12:29 ]
All fixed en dank. TrueEye heb ik meteen als trademark geregistreerd.
Abort Retry Fail?
meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 9.0.686
De URL onderaan de beschrijving is niet correct:
De URL onderaan de beschrijving is niet correct:
http://tweakers.net/forums.avg.com/nl-nl/avg-free-forum --> http://forums.avg.com/nl-nl/avg-free-forumGratis ondersteuning wordt geleverd door andere AVG-gebruikers in ons specifieke forum op forums.avg.com/avg-free-forum
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.