Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Waarom wordt er bij slechts één van de drie bedragen een punt achter de duizendtallen gebruikt?Volgens Clubs Australia zal het tarief voor een etablissement met 150 zitplaatsen omhoog gaan van 124,19 naar 9227,40 Australische dollars per jaar. Grotere zaken zullen zelfs bijna 36.000 dollar moeten afdragen.
[...]
De tarieven worden gemaximeerd op 50 zitplaatsen, zodat zelfs het grootste restaurant niet meer dan 1022 dollar per jaar zal moeten betalen.
Is er een bepaalde regel voor dat dit pas bij vijf cijfers wordt toegepast of iets dergelijks?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Niet dat Brütal Legend Moeilijk is, absoluut niet zelfs.
1 Hoofdlettertje teveel
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Verwijderd
De volgende downloads zijn beschikbaar:
NewsBin Pro 5.53 build 9644 (32bit)
NewsBin Pro 5.53 build 9644 (64bit)
Dat moet 5.54 zijn
Verwijderd
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/Dothan schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:23:
Een aantal is enkelvoud.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 00:09 ]
De Google Maps-applicatie heeft volgens Boy Genius onder andere ondersteuning voor het tonen van diverse informatielagen gekragen
[ Voor 54% gewijzigd door jvo op 19-10-2009 09:35 ]
De 'gepushte' iso 12.800-stand is in onzo optiek niet echt meer bruikbaar.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Lte is samen met wimax verwikkeld in een strijd om de opvolginv van 3g.
Op iw.net zal ook matchmaking plaatsvinden, waardoor spelers van hetzelfde niveau aan elkaar geloppeld worden.
De update is precies 16MB groot en kan vanaf deze pagina worden gedownload
[ Voor 18% gewijzigd door Fairy op 19-10-2009 11:31 ]
De Evangelische Omroep heeft hier weinig mee van doenMet de introductie van de semi-professionele EOS 7D heeft Canon een splitsing aangebracht in zijn midrange-segment van dslr's. Voorheen vervulde de EOS 50D de wensen van de gevorderde fotograaf, maar met de komst van de EO 7D is de EOS 50D verwezen naar een plaatsje op de tweede rang in het segment.
Het toestel datDe nieuwe versie van het OS zal onder andere te vinden zijn op Motorola's nieuwste Android-toestel, die Droid zal gaan heten.
Dit moet natuurlijk SSDs zijn (zonder schijven, dat is vrij dubbelop, net als RAM-geheugen).Een onderzoeksproject van het Japanse ministerie van onderwijs gaat zich richten op de ontwikkeling van betrouwbare, draadloze ssd-schijven. De schijven moeten bestand zijn tegen zware omstandigheden en een hoge schrijfsnelheid krijgen.
En in het stukje erna staat het nog een keertje.
[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 19-10-2009 12:57 ]
Tweede zin laatste alinea:
-> moetOnduidelijk is welk bereik de draadloze verbinding van de schijven moeten krijgen.
Terminis -> Terminus
Moet Dane-Elec zijn.De usb 3.0-ssd's zijn gebaseerd op Intels M-25-reeks. Dan-Elec brengt een 80GB- en een 160GB-versie uit en voorziet deze van een adviesprijs van respectievelijk 400 en 800 dollar. De fabrikant claimt dat de doorvoersnelheid van zijn ssd's op 250MB per seconde ligt.
Dat moet 250Mbps zijn. In de intro staat het wel goed.De usb 3.0-ssd's zijn gebaseerd op Intels M-25-reeks. Dan-Elec brengt een 80GB- en een 160GB-versie uit en voorziet deze van een adviesprijs van respectievelijk 400 en 800 dollar. De fabrikant claimt dat de doorvoersnelheid van zijn ssd's op 250MB per seconde ligt.
[ Voor 0% gewijzigd door Givanisovic op 19-10-2009 14:30 . Reden: Ik heb me vergist. Het moet wel degelijk 250 MB per seconde zijn... :z ]
doorvoersnelheden van Dan-Elecs harde schijven zijn.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
zien is denk ik zijnEr schijnen 50 mensen ontslagen te zien, maar de mmog die Slipgate Ironworks in productie heeft, loopt geen gevaar.
Moet zijn, 'zijn'.Er schijnen 50 mensen ontslagen te zien
*snif* te laat ..
[ Voor 7% gewijzigd door ookhoi op 19-10-2009 15:21 ]
Mis een komma, mag ik hopen.terwijl de dikte 85mm bedraagt.
"De QUE proReader meet 21,6cm bij 28cm, terwijl de dikte 85mm bedraagt."
Ik denk dat dat moet zijn 8,5mm, 8 centimeter dik lijkt me net niet zo handig voor een e-reader
*Ik moet vaker refreshen
[ Voor 7% gewijzigd door HotFix op 19-10-2009 16:10 ]
ondersteunt -> ondersteundterwijl ook de raw-bestanden van meer dan 300 digitale camera's ondersteunt worden.
If you can't beat them, try harder
Jeuj ik heb er ook een :'DDe gebruikers kan wisselen van weergave tussen de twee schermen.
Nu niet meermcDavid schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:00:
nieuws: Spring Design komt met Android-e-reader
[...]
Jeuj ik heb er ook een :'D
Ik ben helemaal geen stagiair
Mist een naar woordje.op weg de ster Aldebaran,
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Verwijderd
Gameplay
Tot zover, ondanks de nodige aanpassingen in de details, weinig nieuws onder de zon. PES heeft het nooit moeten hebben van dez zaken om de wedstrijden heen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 14:50 ]
_
In nieuws: Mp3tunes-oprichter opnieuw persoonlijk aangeklaagd:
Het kommaatje vóór 'maar' ontbreekt hier.Vorig jaar verbood de rechter dit nog maar nieuw bewijs heeft hem van mening doen veranderen.
[ Voor 27% gewijzigd door Diocletianus op 20-10-2009 15:14 ]
Daar mist een "n"De gepubliceerde lijst beschrijft veel opgeloste problemen, maar bestrijkt nog niet alle door fans aagestipte pijnpunten.
Dient een 5400RPM HDD te zijnNaast de iMacs vernieuwde Apple ook zijn enig overgebleven MacBook: de 13"-instapper heeft een plastic unibody-behuizing. Het beeldscherm heeft net als de MacBook Pro's led-achtergrondverlichting en de laptop kreeg een ingebouwde, niet-verwisselbare accu. De processor is een op 2,26GHz geklokte Core 2 Duo van Intel, bijgestaan door 2GB ddr3-geheugen. Het 1280x800 pixels tellende beeldscherm wordt door een GeForce 9400M-igp aangestuurd en de MacBook kreeg een 250GB grote sata-schijf, hoewel 320GB of 500GB eveneens mogelijk is: dit betreft overigens in alle gevallen een 4500rpm-schijf. De witte MacBook is verkrijgbaar voor 900 euro.
Foutje in de titel:
Die 1e r moet weg...inrtroduceert
Virussen? Scan ze hier!
(onder AT&T-logo)
-> gelobbydZowel de voor- als tegenstanders van neutraliteit hebben de afgelopen weken hevig gelobbied voor hun zaak.
mist nog een 'd'...voor 7,4 miljar dollar
Virussen? Scan ze hier!
http://tweakers.net/nieuw...lbaar-via-koperkabel.html
gebruikt ipv gebruikenDaarnaast zijn twisted pair-verbindingen waarbij twee koperlijnen worden gebruikt en aanvullende optimalisaties van de vdsl-technologie, zoals de G.Vector-standaard die overspraak op een telefoonlijn moet tegengaan, noodzakelijk. Naar verwachting zullen de eerste producten die snelheden tot 1Gbps kunnen behalen over vijf tot zeven jaar op de markt verschijnen.
komma weg tussen verbindingen en waarbij
verander die hele zin maar!
[ Voor 10% gewijzigd door Maddog McHare op 21-10-2009 15:31 ]
M@Dd09
Moet Dollar zijn.De Nook is vanaf november in de Verenigde Staten te koop voor 259 euro.
Nu staat er Foto-gallery wat ook geen correct Nederlands woord is. Maak er dan "Photo gallery" of "Fotogalerij" van. Aangezien alle andere paragrafen/hoofdstukken in het Nederlands zijn, zou ik voor de laatste optie kiezen.
Eerste alinea: "Federal Communidations Commission" -> CommunicationsRaynman schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:09:
nieuws: AT&T ronselt werknemers om zich tegen netneutraliteit uit te spreken
(onder AT&T-logo)
[...]
-> gelobbyd
Het is niet bekend waar de site zich op baseert; Justitie-woordvoerder Lieselot Bleyenberg wil het nieuws bevestigen nognoch ontkennen.
dit moet zijn noch ipv nogHet is niet bekend waar de site zich op baseert; Justitie-woordvoerder Lieselot Bleyenberg wil het nieuws bevestigen nog ontkennen. Wel erkent ze dat er contracten zijn afgesloten met Microsoft,
edit: te laat
[ Voor 3% gewijzigd door marqram op 21-10-2009 17:27 ]
Nog een foutje in hetzelfde artikel:
De Belgische federale overheidsdienst Justitie stapt volledig over op Microsoft-producten
En nog een:Bosmonster schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:29:
nieuws: Belgische justitie stapt na drie jaar weer over op Microsoft
Nog een foutje in hetzelfde artikel:
[...]
Moet zijn: Daarnaast zou het formaat van het OpenOffice.org-pakket voor compabiliteitsproblemen zorgenDaarnaast zouden het formaat van het OpenOffice.org-pakket voor compabiliteitsproblemen zorgen
[ Voor 92% gewijzigd door Dutch-gabber op 21-10-2009 18:28 ]
dan moet het denk ik ook compatibiliteitsproblemen zijn ipv compabiliteit..Donenzone schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:04:
[...]
En nog een:
[...]
Moet zijn: Daarnaast zou het formaat van het OpenOffice.org-pakket voor compabiliteitsproblemen zorgen
Ik vind het een wonder dat dat artikel door de redactie heen is gekomen eerlijk gezegd!
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2009 18:42 ]
worden => wordtquote: MonteriggioniEzio kan investeren in de gebouwen in Monteriggioni om het bedrag dat dagelijks worden binnengebracht te verhogen.
reviews: Preview: Assassin's Creed II - Pagina 4 (Lotta e Piattaforma)
verse => versieDe bonuscontent bij de speciale editie van het spel bevat een of drie van deze locaties, afhankelijk van of je de witte of zwarte verse hebt.
[ Voor 40% gewijzigd door Wiethoofd op 21-10-2009 18:55 ]
"De vier ssd's beschikken over een opslagcapaciteit van 32, 64, 128 of 256MB"
Lijkt mij GB?
Zou er wel ook tussen zetten, dit is nogal verwarrend.
Nukezone FTW
1e paragraaf:
...overheidsdienst Justitie stapt volledig over Microsoft-producten
Dan zullen ze lange benen hebben!
ed; Sorry, zag niet dat de nieuwste berichten niet boven maar onderaan staan.
[ Voor 11% gewijzigd door kidde op 21-10-2009 20:01 ]
HK
Fixed!Laurent schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:53:
nieuws: Video Aion
De eerste zin begint niet met een hoofdletter
Ik snap je opmerking niet?kidde schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:00:
nieuws: Belgische justitie stapt na drie jaar weer over op Microsoft
1e paragraaf:
...overheidsdienst Justitie stapt volledig over Microsoft-producten
Dan zullen ze lange benen hebben!
ed; Sorry, zag niet dat de nieuwste berichten niet boven maar onderaan staan.
Ik kan er ook geen soep van maken. Ik zie Daniel en GWX wel sommige dingen fixen, maar loopt iemand nog alle meldingen na?Maddog McHare schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:26:
in
[...]
gebruikt ipv gebruiken
Verstuurd vanaf mijn Computer®
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Molyneux tjdens een -> Molyneux tijdens een
Cunning linguist.
Done
Done.Bart ® schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:30:
nieuws: Fable III krijgt microtransactiesysteem en ondersteuning voor Natal
Molyneux tjdens een -> Molyneux tijdens een
als + zijnde = nooit goed.Toch een lullige manier om aan je einde te komen, als stoere moordenaar zijnde...
"als stoere moordenaar", of "stoere moordenaar zijnde".
Ik heb voor de zekerheid nog even alles nagelopen en alles is nu bijgewerktW3ird_N3rd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 01:48:
[...]
Ik kan er ook geen soep van maken. Ik zie Daniel en GWX wel sommige dingen fixen, maar loopt iemand nog alle meldingen na?
Moet dit niet aankondiging zijn?waarop Google nog geen drie uur later volgde met een aangekondiging op zijn weblog
En zo is het maar net.
Hoofdletter W en I van Windows, iets te fanatiek met de shift toets?
2e:
2x dezelfde, daarbij is de zin wat scheef. (als zij dezelfde versie van Vista installeren? Of dezelfde versie van Windows 7 van de reeds geinstalleerde Vista?)Gebruikers die willen upgraden naar Windows 7 kunnen hun data alleen behouden als zij dezelfde dezelfde uitvoering van Windows Vista installeren.
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2009 11:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nog steeds twee keer dezelfde.Gebruikers die willen upgraden naar Windows 7 kunnen hun data alleen behouden als zij dezelfde dezelfde uitvoering van Windows Vista installeren.
in
quote:
Daarnaast zijn twisted pair-verbindingen waarbij twee koperlijnen worden gebruikt en aanvullende optimalisaties van de vdsl-technologie, zoals de G.Vector-standaard die overspraak op een telefoonlijn moet tegengaan, noodzakelijk. Naar verwachting zullen de eerste producten die snelheden tot 1Gbps kunnen behalen over vijf tot zeven jaar op de markt verschijnen.
gebruikt ipv gebruiken
M@Dd09
"en bevat tools die onder andere het op afstand inloggen op bedrijfsnetwerken moet vergemakkelijken."
moet --> moeten
eerste zin gaat niet helemaal lekker:
moet zoiets worden van:Microsoft heeft minder dan drie jaar dan de introductie van Windows Vista een nieuw besturingssysteem uitgebracht: Windows 7.
Microsoft heeft minder dan drie jaar na de introductie van Windows Vista een nieuw besturingssysteem uitgebracht: Windows 7.
Verder
minus de 'g'Hoewel afgevraagd kan worden in hoeverre dat terecht is heeft het er in ieder geval toe geleid dagt Microsoft alle onderdelen van dat OS nog eens heel grondig onder de loep heeft genomen
2JZ TT6 :D
Pagina 2
Deze zin loopt voor geen meter. Ik zou ook niet weten wat ik er van moet maken.In opkomende markten Windows 7 Home Basic verschijnen.
Pagina 7 & 8
herstelpunten klinkt een stuk beter...oudere herstelpunt gebruikt worden...
[ Voor 18% gewijzigd door Tommy Angelo op 22-10-2009 14:13 ]
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Bsturingssystemen
moet zijn
Besturingssystemen
Verwijderd
Ervoeren is hier het correcte taalgebruik. Er zijn groepen mensen die ervaarde ook gebruiken, maar het lijkt mij goed de variant te gebruiken die sowieso als correct taalgebruik gezien wordt.Prestaties: Veel gebruikers ervaarden Vista als...
Daarnaast vind ik het echt te lelijk voor woorden, maar dat terzijde
Ene keer GPL, andere keer gpl, consistentieHet 49,7MB grote bestand bevat delen van de Hero-software die onder GPL-licentie zijn vrijgegeven. Onderdeel van de gpl-licentie is dat de maker de broncode op verzoek moet vrijgeven.
The devil is in the details.
Om via andere pc's toegang tot de nieuwe Thuisgroep te verkrijgen, geeft Windows de gebruiker een wachtwoord, die de gebruiker zelf kan wijzigen.
Die moet zijn DAT (verwijst naar een wachtwoord)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...
In de voorlaatste alinea wordt een meneer gekwoot:
Deze zin loopt niet. "zijn" toevoegen ?De grootste, meest in het oog springende omissie, is het feit dat er geen beperkingen aan het tijdstip of de tijdsduur van de beheersmaatregelen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Die 'se' hoort er niet.
nieuws: Sony vraagt patent aan op nieuwe controller
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Deze blijven jullie toch maar missen.GWX schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:51:
[...]
Ik heb voor de zekerheid nog even alles nagelopen en alles is nu bijgewerkt

Maddog McHare schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:26:
in
[...]
gebruikt ipv gebruiken
[DKS]Skater schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:17:
[...]
Nu staat er Foto-gallery wat ook geen correct Nederlands woord is. Maak er dan "Photo gallery" of "Fotogalerij" van. Aangezien alle andere paragrafen/hoofdstukken in het Nederlands zijn, zou ik voor de laatste optie kiezen.
Sebas1979 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:49:
in: reviews: Preview: Assassin's Creed II
[...]
als + zijnde = nooit goed.
"als stoere moordenaar", of "stoere moordenaar zijnde".
Uitzoeken wat er precies is gemist is ook best veel werk. Kunnen jullie niet beter afspreken dat als iemand gaat fixen dat die meteen *alles* fixt, en niet 1 foutje oplost en de rest laat staan waarop de andere nieuwsposters denken dat alles in orde is terwijl dat niet zo is?Mute schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:06:
nieuws: HTC zet broncode Hero online na druk van gebruikers
[...]
Ene keer GPL, andere keer gpl, consistentie
Er mag een door weg.Dit zouden ze moeten door door de toegang tot de verschillende Pirate Bay-sites onmogelijk te maken voor Nederlanders op laste van eenzelfde dwangsom.
Ik denk dat de eerste door vervangen moet worden door doen
Bezoek eens een willekeurige pagina
Verwijderd
Volgens mij is dit gefikseld, W3ird_N3rd, maar als er toch nog iets aan mankeert, schroom niet het ons te vertellenW3ird_N3rd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:44:
[...]
Deze blijven jullie toch maar missen.
Dat is zo'n goed idee dat we dat al hebben afgesproken hierW3ird_N3rd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:44:
Uitzoeken wat er precies is gemist is ook best veel werk. Kunnen jullie niet beter afspreken dat als iemand gaat fixen dat die meteen *alles* fixt, en niet 1 foutje oplost en de rest laat staan waarop de andere nieuwsposters denken dat alles in orde is terwijl dat niet zo is?
Het gebeurt echter wel eens dat de corrector iets mist of verkeerd interpreteert en dan pakt de volgende het (hopelijk) aan, maar dat zou uitzondering moeten zijn. Wat ons wel helpt om foutjes snel en correct te fiksen is dat de melders duidelijk aangeven wat de fout precies is en waar -ie staat.
[ Voor 10% gewijzigd door riezebosch op 23-10-2009 10:13 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Verwijderd
Laatste zin vetgedrukte kop:
Het spel ondersteund geen Windows XP of DirectX 9.
Ik ga niet eens vertellen wat er fout is
http://tweakers.net/revie...t=cartoon shaded graphics
Zie vetgedrukt, moet 'die' zijn denk ik?Volgens Fudzilla wordt Llano een dualcore niet nog steeds op de Phenom-core is gebaseerd en zal het gpu-deel DirectX11 ondersteunen en sterk lijken op de mobiele Evergreen-videochips die AMD gaat uitbrengen.
nieuws: AMD brengt triplecore-Phenoms ook naar laptops
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Naar mijn mening moet het of "die de huidige twee databasemachines vervangt" of "die de huidige twee databasemachines zal vervangen" zijn. Ook is het volgens mij "in gebruik nemen".17:00 - Tweakers.net zal op zaterdagochtend 24 oktober een nieuwe databaseserver in gebruiknemen die de huidige twee databasemachines vervangen.
vr. gr.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ook zou de nieuweling tachtig procent sneller (xxxx) dan een ARM9 van vergelijkbare grootte.
Op xxx mist een werkwoord. Bijvoorbeeld 'zijn', 'draaien', of 'werken'.
HK
'Ontwikkelt' is een voltooid deelwoord en moet dan ook 'ontwikkeld' zijn.
' telefoon' moet 'telefoon' zijnEen druk op de Aan/Uit-knop geeft een dropdownmenu met diverse opties, waaronder ' telefoon'.
Moet voor de zijnOverige systeemeisen zijn versies 6.8 tot en met 7.4 van X.org, Linux-kernel 2.6 en glibc-versies 2.2 of 2.3. In deze release is ondersteuning toegevoegd voorde binnenkort te verschijnen versie 9.10 van Ubuntu.
Videokaartfabrikant Sapphire heeft een ATI Radeon HD 5750 ontwikkelt met de welbekende Vapor-X-koeler.
Ontwikkelt moet zijn ontwikkeld. Verleden tijd is ontwikkelde dus ook voltooid deelwoord moet zijn ontwikkeld met een d aan het einde.
[ Voor 20% gewijzigd door TheCapK op 24-10-2009 13:04 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Je hebt hem wéér gemist.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:11:
[...]
Volgens mij is dit gefikseld, W3ird_N3rd, maar als er toch nog iets aan mankeert, schroom niet het ons te vertellen

nieuws: 'Downloadsnelheden tot 1Gbps haalbaar via koperkabel'
In deze zin worden gebruiken teveel komma's.Daarnaast zijn twisted pair-verbindingen, waarbij twee koperlijnen worden gebruiken, noodzakelijk, evenals aanvullende optimalisaties van de vdsl-technologie, zoals de G.Vector-standaard die overspraak op een telefoonlijn moet tegengaan.
Dacht ik ook, alleen in de praktijk werkt het helaas niet altijd.[...]
Dat is zo'n goed idee dat we dat al hebben afgesproken hier
Het gebeurt echter wel eens dat de corrector iets mist of verkeerd interpreteert en dan pakt de volgende het (hopelijk) aan, maar dat zou uitzondering moeten zijn. Wat ons wel helpt om foutjes snel en correct te fiksen is dat de melders duidelijk aangeven wat de fout precies is en waar -ie staat.
@ crater: ik heb geen idee of dat zo bedoeld is of niet, ff een los topic?
W3ird_N3rd: die zin was wel degelijk aangepast, wellicht niet tot ieders volle tevredenheid, want:
"Daarnaast zijn twisted pair-verbindingen waarbij twee koperlijnen worden gebruikt en aanvullende optimalisaties van de vdsl-technologie, zoals de G.Vector-standaard die overspraak op een telefoonlijn moet tegengaan, noodzakelijk. "
!=
"Daarnaast zijn twisted pair-verbindingen, waarbij twee koperlijnen worden gebruiken, noodzakelijk, evenals aanvullende optimalisaties van de vdsl-technologie, zoals de G.Vector-standaard die overspraak op een telefoonlijn moet tegengaan."
Maar idd, veel komma's en een ev/mv-fout: heb er maar twee zinnen van gebakken..
En voor de d/t-fouten worden lijfstraffen uitgedeeld
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.