Virussen? Scan ze hier!
Dacht ik ook maar het is vaker zo geschreven in dat artikel (bij "Niewe zombies, nieuwe wapens"). Ik gok dat de auteur het opzettelijk zo heeft geschreven. Al is het mij een raadsel waaromBitage schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:34:
[...]
Niewe, lijkt me gewoon Nieuwe te moeten zijn
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Je bent te goed van vertrouwen, dit is natuurlijk hartstikke foutScipionyx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:43:
[...]
Dacht ik ook maar het is vaker zo geschreven in dat artikel (bij "Niewe zombies, nieuwe wapens"). Ik gok dat de auteur het opzettelijk zo heeft geschreven. Al is het mij een raadsel waarom
Rest is gefikst, behalve
want meningen over feiten horen niet in dit topic thuisHooglander1 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:41:
Lijkt mij 2000 euro teveel en dus een typo.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ja, das een nare eigenschap van mijRataplan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:28:
[...]
Je bent te goed van vertrouwen, dit is natuurlijk hartstikke foutIk kon trouwens niet vinden waar het nog meer misgaat, could you shed some light on that?
Had de review niet gelezen. Dacht misschien is het een of ander grapje ofzo van de auteur

Ik zag het overigens bij:
- 'Volgende pagina (Nieuwe zombies, nieuwe wapens - 2/4)'
- inhoudsopgave onderaan
- inhoudsopgave rechtsboven
Zo te zien zijn ze allen gefixed!
nieuws: SBS begint met hd-uitzendingen Net5
5e alinea, 1e regel:
'door' kan weg wmb wel weg.Caiway is door de eerste aanbieder die Net5 HD doorgeeft.
[ Voor 18% gewijzigd door Scipionyx op 02-12-2009 10:58 ]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Spatie.Google gaat uitgevers in staat stellen om het aantal gratis bezoeken vanuit Google en Google News tot vijf per dagte beperken.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De alt text bij het Google-logo is "Google loge". Die laatste e mag in een o veranderd worden lijkt me.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Bew => Brewe eerste telefoon van de Taiwanese smartphonemaker dat draait op het Bew-platform.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Inmiddels gefixed zie ik
Ik ben helemaal geen stagiair
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 16:07 ]
*aan de wilgen!In het al 70 pagina's tellende topic op het BH-forum kondigen veel gamers aan het spel in de wilgen te zullen hangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 02-12-2009 16:43 ]
Fout lijkt me wat sterk uitgedrukt. :-)Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:05:
linkje over powerVR in artikel PS4 frontpage is foutief; het moet http://en.wikipedia.org/wiki/Tiled_rendering zijn
De link die ik gebruik, verwijst naar de alinea over TBDR (tile-based deferred rendering) op de PowerVR-pagina. Daar komt al in de eerste regel jouw link voorbij. Daarmee leek mijn link me handiger. Die verwijst namelijk zowel naar PowerVR als TBDR, en als je de pagina over TBDR wilt, is die in de eerste regel al te vinden. Twee vliegen in één klap, leek me :-)
* Rataplan gaat hier iemand inelkaar slaan.
Dit is correcter:De reeds hectische shooter werd nog hectischer, mede door de toevoeging van een aantal monsters die teamwork nog belangrijker maken.
"... de toevoeging van een aantal monsters die teamwork nog belangrijker maakt", waarbij "de toevoeging (van een aantal monsters)" het onderwerp is.
Subtiel, maar leest veel lekkerder.
Rataplan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:50:
[...]
* Rataplan gaat hier iemand inelkaar slaan.
nieuws: Politie pakt verdachte op in Belgacom-hackzaak
3e alinea, 1e regel
Bij 'tweemaal' en 'toe' staan dezelfde links. Denk dat 1 ervan een andere link moet zijn? Misschien 1 van onderstaand?zette in oktober tot tweemaal toe
nieuws: Belgacom: hacker publiceerde authentieke inloggegevens van klanten
Edit: nieuws: Belgacom: wij geven niet toe aan chanterende hacker (deze URL staat al verderop in het artikel vermeld)
nieuws: Intel presenteert cpu met 48 cores
1ste regel:
-> Intel heeft een processor met maar liefst 48 cores gepresenteerdIntel heeft een processor met liefst 48 cores gepresenteerd.
Zelfde artikel, 4e alinea, 2e regel:
Moet natuurlijk beperkt zijn. Met een rrrrrrrrfijnmazig energiemanagement bepekt de vermogensopname
[ Voor 23% gewijzigd door Scipionyx op 02-12-2009 19:11 ]
Verwijderd
Randfiguur, eigenlijk moet ik je opmerking negeren (Topicstart: "Hier geen suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven"), maar dit is een goeie catchRandfiguur schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:49:
Left 4 Dead 2 - Graphics en conclusie
[...]
Dit is correcter:
"... de toevoeging van een aantal monsters die teamwork nog belangrijker maakt", waarbij "de toevoeging (van een aantal monsters)" het onderwerp is.
Subtiel, maar leest veel lekkerder.
/me bepekt en beveert zichzelfScipionyx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:57:
nieuws: Intel presenteert cpu met 48 cores
Zelfde artikel, 4e alinea, 2e regel:
quote:
fijnmazig energiemanagement bepekt de vermogensopname
Moet natuurlijk beperkt zijn. Met een rrrrrrrr
2e alinea oorpsronkelijk moet oorspronkelijk zijn
nieuws: Politie pakt verdachte op in Belgacom-hackzaakanderhalf jaar geleden liet ze te weten alle opties open te houden.
De hacker die bij Belgacom inloggegevens van honderden Belgacom-klanten had buitgemaakt...
Hoe kan je tienduizenden publiceren als je maar honderden hebt buit gemaakt?De onder de schuilnaam 'Vendetta' opererende hacker zette in oktober tot tweemaal toe tienduizenden authentieke inloggegevens van Belgacom-adsl-gebruikers online
[ Voor 80% gewijzigd door siepeltjuh op 03-12-2009 08:57 ]
Can`t live without the mods
Abort Retry Fail?
Aantal dat.Volgens het softwarebedrijf is er een stijgende lijn te zien in het aantal meldingen die het binnenkrijgt.
2e alinea, 1e regel:
Tijdens de jaarlijkste Supercomputing-conferentie
(Aantal meldingen) (dat het binnenkrijgt) maar (Aantal) (meldingen die het binnenkrijgt). Ik geef ook de voorkeur aan de eerste, maar per se fout is het niet
"dat onder meer in Window 7 aanwezig is" moet zijn Windows, met s-je
Op 10 november werd het faillissement van ICT Service Zuid Holland BV uit Oude-Tong uitgesproken,
Update voor het nieuwsbericht: De site van LM Computers is nu offline.
[ Voor 9% gewijzigd door Barleone op 03-12-2009 21:44 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
nieuws: Minister geeft 60GHz-frequentieband vrij voor wireless hd-toepassingen
Vrijgeven
de -> teaan het werk om de bug de reproduceren...
Can`t live without the mods
Deze zin loopt niet goed. Het zou 'hebben' moeten zijn denk ik, of "die met de"De introductie vindt tegelijkertijd plaats met die van enkele notebooks die de gpu's uitgerust worden.
En die 1980x1080, maar waarschijnlijk ligt dat toch aan de bron
reviews: James Cameron's Avatar: The Game
daar staat twee keer hetzelfde plaatje in de review op dezelfde pagina.
tikfoutje gemaakt?
ligegn -> liggenWe hebben enkele honderden toestellen ligegn voor mensen (...)
Euvel verholpen, thx! :-)latislos schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:47:
misschien is het een tik foutje maar ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen...
daar staat twee keer hetzelfde plaatje in de review op dezelfde pagina.
tikfoutje gemaakt?
"Al vroeg in het spel wordt van je gevraagd om met je avatar op pad te gaan; je moet immers contact met de Na'vi legge, zodat je kan achterhalen wie de verrader binnen de RDA is."
Leggen.
Binary Notions heeft woensdag versie 3.2.1 van zijn Bittorrent-client Halite...
Moet 0.3.2.1 zijn
legge? Foei!!contact met de Na'vi legge
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
De Alphacrypt-module zou volgens Ziggo onvoldoende beveiliging bieden om 'illegaal gebruik' van videocontent op het digitale televisieplatform van de kabaelaar tegen te gaan.
[ Voor 0% gewijzigd door soczol op 04-12-2009 16:57 . Reden: oops ]
Volgens mij moet dat onverwacht zijnHet inzetten van 3d-technologie op het komende WK komt niet overwacht;
staat 2x worden in de zin.Naar keus kunnen één of twee fans worden ingezet worden
Kater? Eerst water, de rest komt later
Midden eerste pagina:
realiseren ons of gewoon beseffenWe beseffen ons echter terdege dat we deze overwinning vooral aan jullie, de bezoekers, te danken hebben.
browser --> browsersZo zouden de browser nu in willekeurige volgorde staan in het keuzescherm in Windows 7.
spatie vergeten...september al aangekondigd.De sdk's geven...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein

Ehh, deze staat er nog:
nieuws: 'Microsoft past browserkeuzescherm aan op verzoek Opera'
Browser -> Browsers.In eerste instantie wilde Microsoft een vaste volgorde aanhouden, waarin de browser werden gepresenteerd in het keuzescherm, maar nu is dat idee losgelaten.
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2009 00:29 ]
-
1e zin, 2e alinea:
Ondanks het succes van netbooks zoude fabrikanten voorzichtiger geworden zijn met nieuwe releases uit angst om met voorraden opgescheept te zitten.
Het vetgedrukte heb ik er zelf tussen gezet. En dat lijkt mij het beste te kloppen gezien de houding van AppleDe verkopers benadrukten dat de koper er zeer verstandig aan zou doen om een AppleCare-pakket te nemen voor aanvullende garantie. Indien zij dat niet doen, dan moet de consument aan Apple bewijzen dat hij het defect niet heeft veroorzaakt, 'en dat is bijna onmogelijk', aldus een Apple-verkoper.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
KofschipZe maken goede kwaliteit producten waar je ook een iets hoger prijskaartje voor betaald.
In deeze zin staan drie fauten
Verwijderd
Wel fout en dus gefikseld, maar met het kofschip c.q. het fokschaap c.q. de uitschuifpik heeft dit niks te maken hoor. Gewoon derde persoon enkelvoud t.t.
AppJet probeert betaalde gebruikers tegemoet te komen door geen kosten meer in rekening te brengen
moet dit niet "betalende gebruikers" zijn?
Andere opmerking: Waarom neemt het systeem het topic niet mee als link als ik op 'feedback' klik?
Nu moet ik 2 keer knippen en plakken.
Het is niet de eerste keer dat de overheid deze taktiek toepast;
Zou moeten zijn:
Het is niet de eerste keer dat de overheid deze tactiek toepast;
[ Voor 170% gewijzigd door MetalfanBlackness op 07-12-2009 09:39 . Reden: Toch wel ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Foutief
Niet alleen videogames hebben overigens te maken met de Australische striktheid. Er zijn al sinds 2007 plannen voor een omvangrijk filter dat internetverkeer moet filteren op illegale en voor kinderne ongeschikte inhoud
Correct
Niet alleen videogames hebben overigens te maken met de Australische striktheid. Er zijn al sinds 2007 plannen voor een omvangrijk filter dat internetverkeer moet filteren op illegale en voor kinderen ongeschikte inhoud
[ Voor 27% gewijzigd door whocarez op 07-12-2009 10:06 ]
er niet teveel groffe taal worden gebezigd -> er niet te veel grove taal worden gebezigd
Cunning linguist.
Ik ben helemaal geen stagiair
Verwijderd
En GWX steekt weer iemand de loef af
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 10:29 . Reden: GWX... ]
WhiteKightTwo moet WhiteKnightTwo zijn, lijkt me?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat moet 1700 gigawattuur per jaar zijn. (Zie ook bronartikel)Het Amerikaanse energiebedrijf Pacific Gas & Electric kreeg van de Californische instanties een vergunning om gedurende vijftien jaar 1700 gigawatt per jaar van Solaren te betrekken.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
De browser heet Ant Galio, niet Art Galio.
Gigabyte GA-MA790XT moet zijn GA-MA790XT-UD4P http://www.gigabyte.eu/Pr...rview.aspx?ProductID=3010
en om het consistent te houden, maak van X58 UD5 dan GA-EX58-UD5 http://www.gigabyte.eu/Pr...rview.aspx?ProductID=2958
Zo staan de typenummers immers ook op de Gigabytesite.
Spatie vergeten..Dit jaar voegde het bedrijfmet de HAF922 een kleinere variant aan de High AirFlow-lijn toe.
reviews: De HAF922-behuizing getest
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
nieuws: Mozilla zet vaart achter ontwikkeling Thunderbird
"Het is overigens duidelijk"
Volgens mij moet het 'onduidelijk' zijn.
HK
Klopt ja, wat meer context:kidde schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:26:
nieuws: FreeNAS krijgt nieuwe basis en Linux-fork
"Het is overigens duidelijk"
Volgens mij moet het 'onduidelijk' zijn.
Het is overigens duidelijk of die fork, OpenMediaVault, de bestaande code van FreeNAS zal gebruiken, of dat er feitelijk van een nieuw project sprake is.
Tweede alinea in het midden is het woord 'overigens' voor de helft geelgedrukt
7400 Wp op het dak
Waarom staat overigens in deze tekst gehighlight in het geel?
[ Voor 8% gewijzigd door SMGGM op 07-12-2009 15:03 ]
Verwijderd
Om niks, dus dat is weer verdwenenSMGGM schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:02:
Waarom staat overigens in deze tekst gehighlight in het geel?
Verwijderd
nieuws: Overheid krijgt elektronische brievenbus voor facturen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 15:23 ]
In de hoofdstad Teheran werd de toegang volledig geblokeerd. geblokkeerd.
Wave-concurrent Etherpad komt boze gebruikers tegemoet door het aanmaken van nieuwe 'pads' weer mogelijk gemaakt te maken.
Laatste alinea:
Lidwoord ontbreekt => "... dat de lijst met zoekresultaten ...". En dat eerste vind ik nogal vreemd, maar misschien is het niet ongebruikelijkDe zoekgeschiedenis wordt opgeslagen op een cookie, en in een poging gebruikers met privacy-zorgen gerust te stellen meldt het bedrijf dat het om een 'anoniem cookie' gaat. Gebruikers kunnen aan een View customizations-link zien dat lijst met zoekresultaten op basis van eerder zoekgedrag is beïnvloed.
Verwijderd
Dus dan in het volgende artikel:
Details over vijf Android- en drie WM 6.5-toestellen van HTC opgedoken
moet in de eerste regel
een spatie tussen 'bekend' en 'geworden'.HTC's line-up voor de eerste helft van 2010 is bekendgeworden via het xda-developers-forum.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
De X58 staat nog niet goed.TERW_DAN schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:51:
http://steeksleutel.tweakers.net/categorie/3/moederbord.html
Gigabyte GA-MA790XT moet zijn GA-MA790XT-UD4P http://www.gigabyte.eu/Pr...rview.aspx?ProductID=3010
en om het consistent te houden, maak van X58 UD5 dan GA-EX58-UD5 http://www.gigabyte.eu/Pr...rview.aspx?ProductID=2958
Zo staan de typenummers immers ook op de Gigabytesite.
Ook Sean Devlin is, als antiheld die tegen wil en denk bij het verzet is terechtgekomen, in eerste instantie een interessant personage.
Eén na laatste regel:
RrrrrrDe Vostro V13 is dinsdag uitgebracht en in Nedeland gaat het eenvoudigste
de afmetingen zijn 320x320 zijn wat raar eigenlijk. Op een andere site vond ik volgende afmeting: 33 x 23 x 2 centimeter
Mogelijk een typo hier gemaakt
Bron voor bovenstaande: Dell siteSMGGM schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:13:
nieuws: Dell kondigt Vostro V13-ulv aan
de afmetingen zijn 320x320 zijn wat raar eigenlijk. Op een andere site vond ik volgende afmeting: 33 x 23 x 2 centimeter
Mogelijk een typo hier gemaakt
En dan nog een opmerking
Hoewel een typefoutje iets minder waarschijnlijk lijkt, op die dell site staat ook een dikte / hoogte van:16,5mm en een totale dikte van 36,2mm
dat verschilt nogal van 36,2 en zo dik ziet het systeem de afbeeldingen er ook niet uit.Hoogte: (voorzijde/achterzijde) 16,5-19,7 mm
Dus op je gegeven link...
Dus geen vierkant (320x320mm) maar een rechthoek (330mm x 230mm)Afmetingen en gewicht:
Breedte: 330 mm/13 inch
Hoogte: (voorzijde/achterzijde) 16,5-19,7 mm/0,65-0,78 inch
Diepte: 230 mm/9,06 inch
De laatste zin:
Dat moet natuurlijkNote: Unzip into the root of your USB thumbdrive. Browse to usbupdate.html to updat
zijnNote: Unzip into the root of your USB thumbdrive. Browse to usbupdate.html to update
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Organisatie
18 tot en met 22 staat in het artikel ipv alleen "tot"
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Yahoo heeft een opt-oud-mogelijkheid gelanceerd die het mogelijk maakt om gerichte advertenties uit te schakelen
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2009 14:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Dat was bewust Hooglander1, anders is de kop net te lang om geheel in het lijstje met nieuws te worden getoond. Maar je hebt gelijk, het is niet helemaal correct, dus toch even gewijzigdHooglander1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:09:
nieuws: Organisate bevestigt Gamescom Keulen voor 18 tot 22 augustus
Organisatie
18 tot en met 22 staat in het artikel ipv alleen "tot"
Ander foutje gefikst
En Organisate was ook bewust?
[ Voor 19% gewijzigd door Hooglander1 op 08-12-2009 14:36 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Nee, dat soort afkortingen zien we hier als heel erg not done, zeker in een kopHooglander1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:34:
Als afkorting kan je ook nog "t/m" gebruiken. Dan past het weer wel.
En Organisate was ook bewust?
Organisatie daarentegen was erg onbewust...
TERW_DAN schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:31:
http://steeksleutel.tweakers.net/categorie/10/browser.html
De browser heet Ant Galio, niet Art Galio.
Bij de inleiding: "Een gebruiker die dat doet, zal geen advertenties op basis van zijn interesses meer krijgen voorgeschoteld."
misschien beter:
"Een gebruiker die dat doet, zal geen advertenties meer voorgeschoteld krijgen op basis van zijn interesses"
Leest iets vlotter naar mijn mening.
Verwijderd
In dit geval ben ik het 's niet met je eens, ieperlingetje: 'op basis van zijn interesses' is een nadere bepaling van 'advertenties' en kan volgens mij het beste meteen daarachterieperlingetje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:09:
nieuws: Yahoo biedt opt-out-optie voor gerichte advertenties
Bij de inleiding: "Een gebruiker die dat doet, zal geen advertenties op basis van zijn interesses meer krijgen voorgeschoteld."
misschien beter:
"Een gebruiker die dat doet, zal geen advertenties meer voorgeschoteld krijgen op basis van zijn interesses"
Leest iets vlotter naar mijn mening.
TERW_DAN, helemaal gelijk, gaan we even fiksen.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.