Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:28:
Weten jullie enkel een idee om te kunnen stoppen met het gebruiken van de N97? Ik heb namelijk dat toestel sinds januari 2011 (2 jarig abbo) en ik zou graag willen weten of er enkel een manier bestaat om me eerder te kunnen verlossen van dat toestel. Ik kamp al lang met problemen met dit toestel zoals:
-Opeens dempen van geluid wanneer je een oproep doet.
-Touchscreen die soms niet werkt, en waarvan je de accu uit het toestel moet halen, het toestel weer aan moet doen zodat de touchscreen weer meewerkt.
-Als je het toestel soms aandoet dat het scherm geen licht geeft, maar welk tekst te zien is.
-Applicaties die vanzelf sluiten bijv. ik ben bezig met Whatsapp en ik heb ebuddy openstaan, als ik daarna weer naar ebuddy gaat is die vanzelf gesloten.
-De vergrendelonderdeel aan de linkerkant is kapot.
-De zilveren rand is bijna helemaal versleten, je ziet het wittige plastic nu.
-
Was jouw toestel nieuw, toen je hem kreeg ? Dan vallen een aantal van je problemen onder de garantie, die zou ik dus al lang hebben laten verhelpen. Dit is zeker niet normaal, mijn eigen exemplaar is ruim twee jaar oud, nog dagelijks in gebruik (naast m'n nieuwe foon, heb 2 abo's), geen problemen met 't geluid, noch met het scherm of het licht.
Dat vergrendelknopje is idd een zwak punt, sommigen hebben er geen problemen mee, bij anderen was 't al na een paar maanden stuk, maar 't wordt probleemloos onder garantie vervangen bij een Nokia Service Point.
De zilveren rand is bij mij slechts op een paar plekjes ietsje afgesleten, maar misschien ga je er anders mee om dan ik, hoe dan ook, dit is gebruikersschade en geen garantie, maar 't stoort natuurlijk ook niet in het gebruik.
Edit: In je vorige posts zie ik, dat je de telefoon in januari j.l. al een jaar had, hij is dus van 2010, niet 2011. Volgens je post van januari had je toen al vrijwel dezelfde klachten en ook in mei heb je hetzelfde lijstje met problemen nog eens gepost. Maar je hebt dus al die tijd helemaal niets ondernomen, om tenminste die problemen op te lossen, die gewoon onder de garantie vallen ?
[
Voor 11% gewijzigd door
Marly op 21-09-2011 01:53
]