Ik heb toevallig ook een speakerprobleem op mijn n97 mini, sinds een maand ofzo kraakt de speaker tijdens het bellen, is erg hinderlijk..Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:00:
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn N97 mini. Ik hoor de andere partij niet als ik bel / gebeld wordt. Als ik de telefoon dan op luidspreker zet (via de speakers), dan hoor ik de andere partij wel. Lijkt er dus op dat de luidspreker voor gesprekken defect is. Maar het vreemde is dat hij het eergister wel ineens deed, toen ik een paar keer schakelde tussen telefoon en luidspreker.
Ik heb de telefoon al eens helemaal uit gezet, maar dit mocht niet baten. Heel vervelend probleem, aangezien ik nu continu via de luidspreker moet bellen.
En er zit een soort beltoon? probleem in..op stil heb ik trillen ingeschakeld, maar dit werkt niet meer als ik gebeld word waardoor ik dus oproepen mis.........bij sms ontvangen werkt het nog wel gewoon, met geluid aan precies hetzelfde, net na een herstart werkt het nog maar na niet al te lange tijd is hetdan weer &*(&$# en mis ik dus weer oproepen. Het is er zomaar ingeslopen maar wel heel erg vervelend....en het lijkt ook steeds erger te worden: dus na herstart probleem niet weg. Nokia Care Point is niet echt om de hoek en opsturen duurt altijd eeuwen...valt toch wel tegen voor een tel van 1,5 jaar oud..toch wel raar dat zulke dure toestellen het gewoon niet eens 2 jaar normaal kunnen volhouden..
Ik twijfel nog over wat mijn volgende tel gaat worden..ben namelijk wel heel erg gecharmeerd van de E6..maar aan de andere kant heb ik niet weer zin als met de N97..ik wil gewoon een betrouwbare GSM.
Ik zou het liefst E6 jasje met Android willen ofzo
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.