Ook ik neem afscheid van het N97 topic. Ik heb nu sinds afgelopen donderdag een HTC Incredible S ipv mijn N97 waar ik ontzettend veel problemen mee heb gehad. Dit is uitgebreid hier besproken. Ik zal de tijd die ik in dit topic heb meegemaakt niet vergeten. Ik heb hier een hoop informatie kunnen opdoen en mogelijk ook nog andere opweg geholpen met het eea. Door alle problemen die er met dit toestel zijn geweest heb ik het initiatief genomen om een brief op te stellen over Nokia voor Tros Radar etc, hier heb ik zeer veel input mogen ontvangen van de trouwe bezoekers van het topic, er hadden zich zelfs mensen aangemeld die alleen die topic lezen en geen member zijn, wat ik toch wel vind aangeven dat het echt een rampzalig toestel is geweest.
Verder heb ik de brief opgestuurd maar er verder nooit meer een reactie opgehoord, inmiddels een kleine 2 maanden geleden vermoed ik, op een ontvangstbevestiging na. Helaas heeft dit niet kunnen helpen.
Misschien is het leuk voor andere om te weten hoe ik aan mijn nieuwe telefoon ben gekomen. Ik heb mijn provider vorige week gebeld dat ik schrok van het feit dat ik mijn abonnement pas in Mei kon verlengen en dergelijk. Er bleek dat de provider iets had aangepast dat je nog maar 2 maanden van te voren kon verlengen, dit kan je aanpassen door Nee te smsen naar een bepaald nummer, zoek hier even naar op Google oid of bel je provider. Nadat dat aangepast was kan je 4 maanden van te voren je abonnement aanpassen. Hierop ben ik dezelfde avond nog naar de BC geweest en mijn verhaal verteld, zij vertelden mij dat ik niet kon verlengen maar wel kon overstappen naar een andere provider. Dit was ook mijn idee omdat ik niet tevreden was met mijn huidige provider en toen heb ik dus meteen een nieuw toestel meegekregen, waar ik erg tevreden mee ben. Heb nu het idee dat ik echt een smartphone heb, wat een monster! Kan hem iedereen aanraden.
Nogmaals iedereen bedankt en tot in andere topics? Zal hier nog wel af en toe kijken maar niet meer heel actief, iets wat de afgelopen tijd al een beetje afzwakte. Ik had erg last van Nokia (N97) moeheid..