Nou dit is gewoon eng!! Dit zijn allemaal punten waar de mijne oook last van had..zelfs dat gekke indicatlielampje van opladen dat blijft branden na het verwijderen van de stekker.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:24:
Vandaag naar een ncp geweest en mijn telefoon ingeleverd, ze herkende me direct en zij dat dit idd de vierde was dat ze er wat mee gingen doen. de vorige keren was het alleen een software update dus ben benieuwd heb er een brief bij gedaan die hieronder staat.
Hallo,
Ik ben al meer dan 15 jaar een tevreden Nokia gebruiker,
Maar sinds ik deze n97 heb is er niks anders dan ergernis over een slecht werkend toestel,
Het toestel is sinds de aanschaf nog niet probleemloos geweest. Hieronder de problemen.
Geen geheugen, sluit enkel toepassingen, dit lukt niet aangezien er niks openstaat ook niet na opnieuw opstarten,
Opslag verandert regelmatig van massaopslag naar telefoongeheugen.
Regelmatig verandert het thema terug naar een standaard thema.
Toestel valt spontaan uit.
Toestel slaat 1 tot 2 keer per dag vast en werkt pas weer na het verwijderen van de accu
Bluetooth verbinding valt weg met carkit of blijft in de telefoon staan na het uitstappen, dit gebeurt met meerdere carkits (carkit werkt prima met een ander toestel)
Touchscreen reageert soms niet.
Display blijft branden na het locken.
Geeft nieuwe sms melding, melding gaat weg en sms staat reeds geopend in de inbox,
Of geeft helemaal geen melding en de sms staat geopend in de inbox.
Speaker kraakt soms en is slecht hoorbaar tijdens bellen.
Toestel wil de accu soms niet laden.
Toestel geeft aan dat de accu laadt terwijl ie niet aan de lader hangt.
Foto geeft een witte waas met flitser.
Krasjes van de camera klep op de lens.
Gps werkt soms na 10 min nog niet en als er een fix is valt ie vaak weg, heeft ook een grote afwijking tijden navigeren.
Internet sluit zomaar af.
Trilalarm werkt soms niet
De n97 komt nu voor de vierde keer naar een service point en ik heb er meer dan genoeg van,
Ik ga deze keer ook niet meer akkoord met een software update dat lost niet al de problemen op want mijn vriendin heeft ook een n97 en die heeft ook tal van problemen met de laatste software.
Als de Nokia na reparatie nog niet goed is zal ik de koop gaan ontbinden op basis van een ondeugdelijk product,
Dit is mijn recht op basis van de consumenten wet.
Dit is bevestigd door mijn contact met de consumentenbond.
Ik verwacht deze keer een goede oplossing voor dit toestel, een probleemloze n97 of een inname van het toestel en een vergoeding daarvoor, ik hoop op een goede afloop aangezien ik graag een Nokia gebruiker blijf en de voorgaande toestellen op een enkel probleem na perfect waren.
Ben benieuwd
Ik had ook nog het spontaan ophangen tijdens gesprekken ondanks volle dekking.