Okee, ik snap niet wat je bedoelt. Maar doe nu eens precies wat ik zeg (en ja, ik heb de nieuwste versie!)> Kaarten>Plaatsen zoeken> "breda"> Breda aanwijzen> bovenin Breda aanwijzen> Toevoegen aan route> Nieuw routepunt toev.> Adres aanwijzen> "Maastricht"> Opties aanwijzen> Zoeken aanwijzen> Maastricht aanwijzen> Route weergeven aanwijzen.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:08:
'Bedoel je dat je gps aan moet staan? Ik heb net bijv het volgende geprobeerd (ik zit in Utrecht): Breda opgezocht, aangeklikt, toevoegen aan route, nieuw routepunt toev., en vervolgens Maastricht ingetypt. Dan heb je een route van B naar M.'
Als ik een locatie in type in het nieuwe interface bij "plaatsen zoeken" of bij "per auto" dan kan ik nergens 'nieuwe routepunt toev; vinden. In de vorige interface kon je een adres ingeven en uit menu in het lijstje: nieuw routepunt toevoegen halen en hem laten uit rekenen. Heb je behalve de kaarten ook het programma vernieuwd? Nu zie ik als ik het menu in type alleen nog icoontjes. En als je naar menu gaat ben je je adres kwijt. En als je gps hebt en je wilt bij "routepunt"nieuw routepunt toevoegen dan kan je alleen uit icoontje met thema 's kiezen. (Motorvoertuigen, vervoer etc.).
Dit is volgens mij wat je wil. Zo niet, dan heb ik het allemaal voor niets uitgezocht en moet je beter je probleem proberen uit te leggen.
Waarom doe je dit eigenlijk niet met google maps?