Ik heb hier een KPN Hi toestel met de code 0587245 en hier nog steeds geen V21, als er vrijdag nog geen update is dan hop ik wel even langs een NCP.
Weet iemand hoe het trouwens zit met het syncen van bookmarks, dan moet je eerst een naam voor een bookmarks database opgeven om te kunnen syncen. Moet je dus Ovi.com opgeven wanneer je synct met Ovi.com? Iemand een idee, google levert niet echt aanknopingspunten.
Nog een vraag maar dan te maken met muziekbestanden. Ik heb 2 dj sets met WMA indeling, ik zet ze via de mass storage op de N97, want via Ovi Suite wil hij niet, is mijn ervaring.
Is het mogelijk om de bestanden op het toestel zelf naar een andere bestandstype te converteren, want nu staan ze alleen bij 'Bestandsbeheer' en ik wil ze natuurlijk in de Muziek bibliotheek hebben. Of moet ik ze helaas maar eerst converteren op de PC met een programmaatje en vervolgens daarna met geschikte bestandsindeling op het toestel zetten?
Never mind, ze staan er wel, ik heb mijn vergist in de namen, maar wel vreemd dat toen ik de sets op de tel. had gezet en de bieb had vernieuwd geen melding werd gemaakt van nieuwe bestanden, maar ok.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 02-02-2010 22:00
]