Heb nu in totaal 25 invites gekregen. 1 ik heb niet eens zoveel vrienden 2 Google Wave werkt niet zo prettig en 3 elke vriend die ik uitnodig krijgt ook weer invites... Maar kan ze vermoedelijk ook (nog) niet kwijt...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Eigenlijk zijn de invites al onbeperkt want je kan ze ook sharen met anderen door die aan de invite wave toe te voegen.ieperlingetje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:57:
Als iemand nog invites wil, 'k heb er ook nog 25
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 233503
Heb hier nog 21 invites ongebruikt dus als je, je e-mailadres ff doorgeeft of DM't stuur ik je er ééntje.Anoniem: 233503 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:09:
Beetje laat misschien, maar heeft iemand nog een invite over voor mij misschien? Wil het toch maar eens gaan uitproberen.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Na het een paar keer voor de lol te hebben geprobeerd is voor mij de lol er nu ook wel van af. Er zijn gewoon veel te weinig mensen die ik ken die er mee aan de slag gaan dus heb ik er nu in feite ook niks aan.Compuhair schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:10:
is de nieuwigheid een leukigheid er nu van af? Of wat moet deze radiostilte betekenen?
Het idee en concept is leuk, maar de grote massa laat Wave vooralsnog gewoon links liggen omdat ze niet weten wat het inhoudt en omdat ze invites nodig hebben die ze toch niet gaan gebruiken.
Anoniem: 233503
Email is *****[at]gmail.com (post even wanneer iemand een invite heeft verstuurd, dan haal ik hem weg)JKratos schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:15:
[...]
Heb hier nog 21 invites ongebruikt dus als je, je e-mailadres ff doorgeeft of DM't stuur ik je er ééntje.
Heel erg bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 233503 op 05-01-2010 00:18 ]
doneAnoniem: 233503 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:49:
[...]
(post even wanneer iemand een invite heeft verstuurd, dan haal ik hem weg)
Ik zelf beken bij deze, dat ik er nog zeer weinig tot niets mee doe.
Maar hoe is het bij anderen?
Ik den dat google 2 dingen moet doen:
- integratie met bestaande mailprotocollen zodat ook non-google-people te bereiken zijn
- wat doen aan die snelheid. Desnoods door een beperking qua grootte van waves (of het gedeelte wat weergegeven wordt). Die grote waves zijn nu haast niet te gebruiken.
Google moet de features gaan uitbreiden, zoals mensen uit een wave kunnen gooien, je berichten op slot kunnen zetten, etc.
En daarbij intergratie met bestaande systemen, dus email, msn etc.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik moet voor school behoorlijk vaak praktische opdrachten of verslagen maken. Daarvoor is Google Waves gewoon ideaal. Je kunt er je opdracht inzetten en kunt er perfect in plannen en samen ergens aan werken. Zo heb je niet het probleem dat iedereen constant word bestanden aan het rondsturen is.
Bovendien is de communicatie een stuk beter. Je kunt heel makkelijk een planning opstellen waar iedereen iets aan kan aanpassen en iedereen ziet van iedereen wat hij gedaan heeft. Je kunt iemand er dus ook op aanspreken als iets niet gebeurd is en ontdekt dit op tijd.
Voor instant messaging vind ik het echter niet geschikt. Ten eerste vind ik instant messaging sowieso niet iets voor in m'n browser. Daarnaast vind ik het voor zoiets ook (nog) niet overzichtelijk genoeg. En het live typen is in zo'n geval ook vaak lastig (alhoewel je dat gewoon kan uitzetten).
Bovendien vind ik wel dat Google het iets meer mag integreren. Want ik kijk bijvoorbeeld niet iedere dag in Google Waves. Ik heb juist Gmail gepakt, zodat ik in één oogopslag kan zien of ik nieuwe berichten heb.
Ik weet niet of je Google Chrome toevallig gebruikt, maar er is een extensie die een icoontje achter je adresbalk laat zien met daarbij het aantal waves waar je nieuwe berichten in hebt. Ik gebruik Wave momenteel ook niet veel en kom er dus niet elke dag, maar ik krijg wel een seintje als er iets te beleven isDutchman140 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:07:
Bovendien vind ik wel dat Google het iets meer mag integreren. Want ik kijk bijvoorbeeld niet iedere dag in Google Waves. Ik heb juist Gmail gepakt, zodat ik in één oogopslag kan zien of ik nieuwe berichten heb.
Nee ik gebruik Opera. Start Chrome eigenlijk maar op om Google Wave te gebruiken. Maar wel een handige tip!ParaNoiMia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:27:
[...]
Ik weet niet of je Google Chrome toevallig gebruikt, maar er is een extensie die een icoontje achter je adresbalk laat zien met daarbij het aantal waves waar je nieuwe berichten in hebt. Ik gebruik Wave momenteel ook niet veel en kom er dus niet elke dag, maar ik krijg wel een seintje als er iets te beleven is
Alhoewel ik hoop dat in de final versie van Opera 10.50 Google Wave wel te bekijken is. Het werkt in de nieuwe build van de Opera 10.50 beta al iets beter (lees: je krijgt geen foutmelding meer), maar nog lang niet perfect.
Als dat zo is denk ik dat ik de tab gewoon vastzet naast m'n Gmail, zodat ik gewoon in de tab zelf zie als er een (1) of iets dergelijks achter m'n titel staat.
Het lijkt me aan de hand van de filmpjes en dit topic namelijk een erg interessante tool maar ik kan me naast school projecten eigenlijk geen toepassing voorstellen voor Google Wave.
Ik heb het zelf dan ook nog niet kunnen testen, dus mocht iemand een invite over hebben dan houdt ik mij aanbevolen op - snip -
Edit: Bedankt Vanx!
[ Voor 4% gewijzigd door Deviruchi op 03-03-2010 22:20 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Vanx op 03-03-2010 22:14 ]
dat het nu open is gaat daar weinig aan veranderen denk ik
ik moet toegeven dat ik er meer van had verwacht, zeker in de tijd dat Wave nu al beschikbaar is
staan er nog "schokkende" aanpassingen op de plank te wachten?
heb ik nog wat gemist de laatste paar maanden?
Lijkt me wel een handige tool voor op werk/school als je met meerdere mensen samenwerkt. Is een goeie toevoeging van google docs en wanneer ik de kans zie dat ik het kan gebruiken zal ik dat ook doen.
Ik zie nog steeds weinig meerwaarde boven Google Docs behalve het embedden van voting, maps, youtube en andere google gadgets.
[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 20-05-2010 21:57 ]
Ik gebruik het nu voor 1 ding: bestanden erop pleurenSlashdotter schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:55:
Omdat wave in het nieuws is ben ik er weer mee aan het spelen.
Ik zie nog steeds weinig meerwaarde boven Google Docs behalve het embedden van voting, maps, youtube en andere google gadgets.
Tsja.. meer van verwacht..frankivo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:28:
ik moet toegeven dat ik er meer van had verwacht, zeker in de tijd dat Wave nu al beschikbaar is

met "meer van verwacht" bedoel ik meer het gebruik dan de functiesGersompie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:01:
[...]
Tsja.. meer van verwacht..Alles wat ze 1,5 jaar geleden in de demo hebben laten zien werkt toch gewoon? Het is maar net wat je ermee doet. Ik gebruik het niet veel maar waarvoor ik het wel gebruik is het ontzettend nuttig. Ik houdt er bijvoorbeeld een TODO-lijst in bij voor een project waarmee ik samen met iemand bezig ben. Dat kan niet via de mail en in dit geval werkt het vele malen fijner dan google docs omdat het nou eenmaal geen document is maar een TODO-lijst. Alleen al die playbackfeature is onmisbaar in een todo-lijst waar 2 mensen aan werken.
ik had zeker verwacht dat het populairder zou zijn op dit moment
ik denk dat er maar weinig mensen buiten sites als T.net weten wat Google Wave inhoud
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Volgens mij kan je een waveaccount maken zonder google (mail) account. Maar dit weet ik niet zeker. En dan nog, wat is het probleem, je kan gmail gratis aanmaken ...Help!!!! schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:52:
Het grootste probleem is dat je een google (email) account nodig hebt.....
Ok, je hebt googlefoben maar verder zie ik geen probleem.
Heb weer eens gekeken op googlewave, leuke nieuwe (kleine) toevoegingen, zoals keuze uit templates voor waves, mensen kunnen verwijderen uit waves, mensen uitnodigen die enkel kunnen kijken en vast nog meer.
Helaas is google wave nog niet opgenomen in de sociale websites (denk twitter/facebook/hyves/etc). Ik zie zelfs MSN achtige mogelijkheid, je typt zoals MSN, hebt een chatvenster zoals MSN maar je kan het nalezen in wave (met alle bijkomende functies).
Denk dat wave dan pas echt een succes kan worden. Ik zie er wel mogelijkheden in maar op dit moment is het iets waar ik nooit (nauwelijks) naar om kijk.
[ Voor 43% gewijzigd door Dreanor op 21-05-2010 16:29 ]
Je hoeft het verder niet te gebruiken, dus wat is het probleem precies? Google-account kan je sowieso voor veel dingen gebruiken (bijvoorbeeld ook YouTube), dus is alleen maar handig om dat te hebben.Help!!!! schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:52:
Het grootste probleem is dat je een google (email) account nodig hebt.....
The devil is in the details.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mijn account zit ook niet vast aan een Gmail account. Zit nu ook, net als anderen hierboven, met een load invites
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Ok dat is al wat beter.dutch_camel schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:03:
Correctie: Je kan met elk e-mail adres een Google account maken, hoeft zeker geen Gmail account te zijn.
Mijn account zit ook niet vast aan een Gmail account. Zit nu ook, net als anderen hierboven, met een load invites
Het is imo een probleem omdat veel te weinig mensen een account hebben. Een emailadres heeft iedereen en mensen hebben vaak geen zin om weer een extra account aan te moeten maken.
Het zou veel handiger zijn als de dienst "Wave" je zou herkennen aan de volgende conventie:
'bestaandemailadres@hotmail.com.wave" oid.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Of google moet een gigantisch goede marketing campagne opstarten voor Wave.
Het punt is, het heeft potentie maar het heeft bekendheid nodig, actieve gebruikers, de massa moet het snappen en kunnen gebruiken.
Google zal misschien in de toekomst wave combineren met reageren op Youtube video's? Blogger wordt Wave? Etc, etc. Dan pas zie ik kans van slagen. Maar we zullen zien, want Gmail begon ook klein en wie weet ...
http://googleblog.blogspo...pdate-on-google-wave.html
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ook waren er nog bijna geen extentions en werd het nog niet geïntegreerd in grote sites en applicaties.
Ze hebben niet eens de moeite genomen om gmail erin te integreren.
Zelf had ik gehoopt dat google wave een portal zou worden voor alle communicatie vormen en social networking sites; zodat je nog maar op één plek alles hoefde te regelen.
Maar als je er bijna niks mee kan, en het is super traag en iedereen mag er alleen met invites gebruik van maken en het is nog niet af, dan vind ik het niet raar dat bijna niemand het gebruikt.
Geen "Stuur mij aub ook zo'n invite hier is mijn email", daar is GoT niet voor bedoeld. Toch lijkt het onvermijdelijk te zijn dat mensen dit moeten uitwisselen en kenbaar moeten maken aan elkaar ergens.
Tussendoor je Invites aanbieden is prima, zet het in een korte post en laat mensen met je via Direct-Message contact opnemen.