Google Wave Ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 08:33
Jeetje, wat een tegenvaller is dat hele Google Wave

Voegt werkelijk niets toe behalve veel complexiteit... Eigenlijk gewoon een grote gebruiksonvriendelijke slowchat...

Had wel wat meer verwacht van 'de nieuwe revolutie van Google'

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-06 22:26
Je moet nog even een paar maanden wachten totdat iedereen het heeft en websites en diensten het wave protocol geïmplementeerd hebben.
Nu is het een beetje een leege schil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 08:33
Lennart_1337 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:56:
Je moet nog even een paar maanden wachten totdat iedereen het heeft en websites en diensten het wave protocol geïmplementeerd hebben.
Nu is het een beetje een leege schil...
Wat me een beetje stoort is dat er wordt gedaan alsof dit een revolutionaire, nieuwe dienst is. Terwijl het in mijn ogen (vooralsnog) simpelweg een chatclient is met centrale opslag, kortom een soort combinatie van e-mail en chat. Bovendien had ik bij de uitrol al wel integratie van enkele bestaande diensten verwacht zoals het gezamenlijk bewerken van documenten (zoals in Google Apps). Als nu een document wordt gedeeld moet je het lokaal openen :? idee van de cloud is dan wel een beetje weg he...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-06 07:47
Ik heb een paar weken geleden een sandbox invitation gekregen van Google. Nu heb ik al een paar keer het formulier ingevuld wat in die mail stond, maar ik heb nog steeds geen account gekregen. Hebben hier meer mensen problemen mee? En een eventuele oplossing zou ook wel makkelijk zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Het is in alpha-status. Vind je het gek dat er heel veel dingen nog niet geimplementeerd zijn? :P Het heeft zeker potentieel, maar om er nu over te klagen zolang het nog lang niet eens in final of zelfs beta zit heeft erg weinig zin.

Vraag me af waarom jullie allemaal een invite wilden voor iets wat duidelijk nog in ontwikkeling is als jullie een afgewerkt product verwachtten. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik zit er nu ook in via een invite and ben ens aan het rondkijken.
Volgens mij is Google Wave(en vooral Javascript) nu voor het eerst iets waar mijn oude CPU zich in verslikt.

De tweakers.net/GoT wave heb ik al gevonden, maar die begint mn systeem al te vertragen.
De soortgelijke Wave die ze bij Lifehacker hebben opgezet crasht mn FF echt meteen.
Ik denk dat de toekomst nog moet uit gaan maken of Google wave echt zo revolutionair gaat zijn als dat iedereen(en ikzelf) roept.

Verder vaag ik me ook af of ze de "public" usergroup voor altijd erin zullen laten of dat ze die na een tijdje uitschakelen.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:06
Alpha/Beta status van Google Wave: Dit betekent dat het een nog niet compleet werkend product is dat nog vol met bugs zit. Google staat er om bekend dat het zijn applicaties over het algemeen vrij lang in beta status laat staan, Google Aps stond tot afgelopen juli nog in beta status. Dus als je er vanuit gaat dat je nu al een compleet werkende oplossing heb begrijp je niet geheel wat een alpha/beta status betekent...

Google Wave is niet iets nieuw, je kan al deze functies ook al uitvoeren met al bestaande (en wel goed werkende) applicaties: Natuurlijk kan je alle functionaliteit opsplitsen en deze vergelijken met individuele applicaties, maar dat is niet het doel van Google Wave, het is juist de bedoeling om al die functionaliteit te integreren. Je had vroeger een telefoon, een pda, een mp3 speler, een boek, etc. Dat kan je tegenwoordig allemaal met een smartphone, neemt een hoop minder ruimte in beslag.

Maar naar mijn mening is de integratie van al die functionaliteit niet de kracht van Google Wave, zelf heb ik een hekel gekregen aan feature creep bij een hoop applicaties (nero, azureus, etc.), een applicatie moet zich richten op iets wat hij goed doet. Maar waar ik wel op zit te wachten is een applicatie die ervoor zorgt dat al mijn communicatie centraal benaderbaar en doorzoekbaar is. Ik ben bijvoorbeeld lid van een hoop fora en reageer ook op een aantal blogs en ben vrij afhankelijk van mijn e-mail. Natuurlijk kan je een hoop gedonder oplossen met rss-feeds en e-mails als je er een nieuwe post is na je post in een draadje op een forum/blog, maar dat is nu niet bepaald gestructureerd (je bent nog steeds afhankelijk van verschillende applicaties). GW lijkt dat juist op te lossen (met een hoop extra interessante features).

Ik kan niet wachten totdat ik er met mijn handjes aan mag zitten. Zijn er al plugins voor integratie met forum software/blogs? En hebben er al mensen ervaring met het samenwerken aan een document via GW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 11:08

bitflusher

flushed die *** pc

ik heb zowaar nu ook een wave account, helaas ken ik nog niemand met een wave account. even wachten tot alle invites die ik gestuurd heb verwerkt zijn.

eerste indruk, zou best leukt kunnen zijn/worden alleen neemt alles te veel ruimte in om op een netbook schermpie goed bruikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:12

Dreanor

Joene

Ik heb ook google wave nu en heb al in PM gestuurd voor de tweakers wave maar nog geen reactie helaas. Is het mogelijk om door waves te browsen?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dreanor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:36:
Ik heb ook google wave nu en heb al in PM gestuurd voor de tweakers wave maar nog geen reactie helaas. Is het mogelijk om door waves te browsen?
Het is van Google... probeer de zoek functionaliteit :P

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:12

Dreanor

Joene

Zer0 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:14:
[...]

Het is van Google... probeer de zoek functionaliteit :P
Joh, daar was ik al achter, maar die vind helemaal niks, nakkes, nada. Wat ik ook intype ik krijg geen enkel resultaat behalve:
  • <elke willekeurige zoekterm> could not be found.
  • tweakers.net/GoT could not be found.
  • tweakers could not be found.
  • etc...
Dus iemand een andere suggestie?

Ik heb wave al in verschillende browsers geprobeerd en ik FireFox met Flashblock krijg ik geen video's of andere plugins te zien (bijvoorbeeld Yes/No/Maybe), zelfs als ik wave op de whitelist zet.

Edit: Volgens mij kan je alleen maar zoeken binnen je eigen waves waar je al deel van neemt, niet waves waar je geen deel van neemt.

[ Voor 8% gewijzigd door Dreanor op 25-10-2009 16:33 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:17
Je kan met de toevoeging "with:public" in de publieke waves zoeken.

Bij mij lijkt wave nu helemaal niet meer normaal te werken. Nieuwe waves komen nergens te staan en hij lijkt oneindig de afbeeldingen te uploaden..
Het is echt nog echt heel erg buggy. De grote publice waves kost gewoon teveel resources voor mijn browsers (Firefox en Safari).

Het is jammer dat de invites niet direct aan komen bij je contacten, want de publieke waves zijn alles behalve representatief voor hoe dit alles gebruikt zou kunnen worden. Dat is gewoon 1 groot test festijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 09:10

Matis

Rubber Rocket

Ja, ik heb Dreanor toegevoegd aan de draad :D

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Er zijn weer invites verstuurd is het niet een idee om een topic te starten waar er wel invites verdeeld mogen worden? Hoe meer het verspreid onder Tweakers / Nederlanders / Belgen hoe beter toch? :)

(Ik kan helaas geen invites uit delen)

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:06

Mfpower

In dubio

Ik kreeg net een invite binnen van google zelf, met 20 invites. Nog maar even bedenken naar wie ik die ga sturen. Ik heb me maar gelijk aangemeld op de tweakers draad.. het is wel erg traag zeg! Zelfs met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 14:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hmmm.... en ik krijg al een paar keer een mail dat er een invite naar mij verstuurd zou zijn, maar zie geen mail van google in mijn mailbox verschijnen. (en wave.google.com geeft aan dat mijn account nog niet geactiveerd is)...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:25

RayNbow

Kirika <3

Tot nu toe heb ik slechts 1 serieuze wave in m'n inbox (de rest is random uitprobeercrap :p). Die ene serieuze wave was met twee anderen en diende als discussie/brainstormsessie over wat P2P gerelateerde zaken. Vooral het live brainstormen voelde aangenaam aan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Blijkbaar duurt het inladen van grote Waves, zoals bijv die van T.net, gewoon even.
Waves met slechts 2 of 3 personen gaan wel lekker snel.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:26

scorpie

Supra Addict

Ik vind het hele Wave gebeuren er erg interessant uitzien, maar ik weet niet echt wat ik er nu van moet denken, misschien komt dat nog eens als ze veel verder zijn met implementeren.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

Ik heb me wave invite gehad en ben net ingelogd. En ik moet zeggen. Ik denk dat ik dit wel vet vind. Moet alleen ff al me vrienden aant waven krijgen (2 daarvan zijn al bezig, 1tje ze wave adres nog niet van). De rest maar ff inviten of zo :) Dit gaat zeker iets worden wat heel de dag open gaat staan :)

Maar nog ff een vraagje. Heeft iemand die schaak app die ze in de het mooie 1uur en 20 min durende filmpje gebruiken en die je ziet in een van de filmpjes hoe je je wave moet instellen al gevonden? Ik heb wel deze url gevonden: http://www.google.com/sup...id=07e36181a1d138d6&hl=en en daar staat dus een url in en dan kan je die wave toe voegen vanaf een url maar het word zo niet geinstalleerd en moet ik dus steeds die url gebruiken.

Verder kon ik dus ook niet een lijst met apps vinden binnen me wave, naast dan die onder het filmpje staan. Maar dat vind ik nog wel :)

wave so far: AWESOME.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
De rest maar ff inviten of zo
Mogen ontvangers van invites nu dan ook zelf ook al invites sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Lennart_1337 schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:32:
[...]

Mogen ontvangers van invites nu dan ook zelf ook al invites sturen?
Ik kreeg er 20 invites bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik heb mijn invite van google gekregen. En toen ik mijn wave opende zat er een wave in met in die wave de optie om 20 mensen uit te nodigen. Zelfde systeem als toen met gmail waarbij je invites kreeg voor andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dan wordt het toch weer tijd voor een invite topic, zoals bij Gmail toen.

(Niet in dit topic natuurlijk, zie de Waarschuwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Coach4All schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:47:
Dan wordt het toch weer tijd voor een invite topic, zoals bij Gmail toen.

(Niet in dit topic natuurlijk, zie de Waarschuwing)
Met Gmail had iemand daar een applicatie voor gemaakt. Dat werkt beter dan een topic waarin vooral mensen om een invite vragen en maar een handvol mensen invites kunnen geven.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Had 'm al opgezocht, maar sites zijn helaas uit de lucht ;(
Kixtart schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:37:
Ik heb ook eerder gezien dat als je een duidelijke site of iets dergelijks hebt waar invites uitgewisseld kunnen worden dat deze in de waarschuwing gezet wordt, zodat het topic iig niet vervuild wordt ermee.

Edit:
Zoals bij Fon en Joost eerder:
http://joostinvite.no-ip.org/ioverzicht.php
http://foneroinvite.no-ip.org/

Algemeen: http://woudanet.nl/
Misschien wilt hij wel even iets opzetten.
Ik weet niet welke user dit geweest is, maar misschien kan ie de source beschikbaar stellen ....

Er was nog een andere site: googlewaveinvites.com, maar die lijkt ondertussen verkocht te zijn. de screenshot op de veiling site is de originele site, de URL redirect nu naar een twitter account

[ Voor 17% gewijzigd door TheRookie op 02-11-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Ik zou het trouwens bijzonder handig vinden als de laatste reactie op een Wave bovenaan zou staan ipv onderin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hmm, Google Wave gaat soms flink op z'n bek als je al te veel opmaak hebt in een bericht... (continu een Reopen Wave knopje :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Weet iemand eigenlijk hoelang het normaliter duurt tussen het verzenden en ontvangen van een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 11:20
Lennart_1337 schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:58:
Weet iemand eigenlijk hoelang het normaliter duurt tussen het verzenden en ontvangen van een invite?
Lang ik zit al weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dus eigenlijk is het meer een soort van wachtlijst, en als google de 'wave gebruikers groep' wil uitbreiden dan selecteren ze op een bepaald moment weer een aantal van de wachtenden?

Ik snap het ook wel een beetje, nu kunnen ze tenminste zelf bepalen hoe snel het uitgerold wordt en de snelheid van de dienst een beetje op peil brengen/houden.
En ondertussen de dienst debuggen zodat tegen de tijd dat meer mensen het gebruiken de dienst wat volwassener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ja er staat bij mijn invite lijst: You have nominated the following people for google wave.

Dus betekend waarschijnlijk dat als er weer een "wave" van invites verstuurd word, dat die dan meegenomen worden of zo. Zodat je met je vrienden kan waven en dat is toch de bedoeling van het hele programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
RayNbow schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:42:
Hmm, Google Wave gaat soms flink op z'n bek als je al te veel opmaak hebt in een bericht... (continu een Reopen Wave knopje :p)
Dan gaat ie ook best traag worden. Zelfs in Safari 4 gaat het scrollen erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmm ik heb nu dat ctrl enter niet alleen het breicht sluit, maar ook meteen een nieuwe reply opent, gister deed ctrl enter het gewoon normaal. Iemand een idee hoe ik dit aan google kan laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramm
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-06 23:24
Bij mij duurde het een week. Heb hem net vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
Bij mij duurde het 6 dagen geloof ik, nadat iemand mij een invite gestuurd had, of iig bij die lijst gezet had.

Het is wel nog erg buggy allemaal, en de snelheid moet echt beter. Als je wat typt blijft het soms wel 5 sec hangen en dan schiet alles in 1x door. Handig als je wil checken op typfouten.. :X

Heeft zeker potentie, maar nu gebruiken te weinig mensen het nog om het functioneel te kunnen laten zijn. De tweakers wave hangt bij mij altijd effetjes als ik em wil openen, en al die applet zooi die werkt niet of maar half.

Om over resources maar te zwijgen, gister 1 uur aan zitten klooien met vanalles en nog wat, FF werd erg traag met die tweakerswave open, 450mb memory usage.. :X
Leuk, maar op dit moment heeft het nog weinig toegevoegde waarde. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hier valt geen pijl op te trekken.
Tenzij er iemand bij Google werkt OF er komt een officieel statement, kunnen we hier naar blijven gissen.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ShadyNetworker schreef op woensdag 04 november 2009 @ 02:03:
Hier valt geen pijl op te trekken.
Tenzij er iemand bij Google werkt OF er komt een officieel statement, kunnen we hier naar blijven gissen.
Bij mij duurde het een week. Sommige maar 15 minuten, zoals gezegd, geen pijl op te trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marking
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-01 22:42
Ik heb vorig weekend van twee vrienden een invite gekregen. Het heeft bij elke ongeveer 24 uur geduurd voordat ik deze binnen kreeg. Wat ik wel erg snel vond omdat sommige over weken spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heeft iemand hier al met Federation zitten rommelen?
Via de Wave blog heb ik begrepen dat de Developer sandbox omgeving nu is opengezet voor Wave servers van andere partijen. ben benieuwd hoe dat gaat werken.

Ook de performance blijft een interessant punt. Wat maakt dat bijvoorbeels de T.net wave zo lomp en traag is?
En ander waves weer pijlsnel?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

marking schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:29:
Ik heb vorig weekend van twee vrienden een invite gekregen. Het heeft bij elke ongeveer 24 uur geduurd voordat ik deze binnen kreeg. Wat ik wel erg snel vond omdat sommige over weken spreken.
Het zijn dan ook geen invites, het zijn nominaties.
Als je veel nominaties krijgt dan zou je ook sneller de invite krijgen. Tenminste... dat las ik een paar weken geleden.

* Wolfboy is blij dat ie als devver al een sandbox account had
ShadyNetworker schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:29:
Ook de performance blijft een interessant punt. Wat maakt dat bijvoorbeels de T.net wave zo lomp en traag is?
En ander waves weer pijlsnel?
De grootte... prop er veel spul in en het begint traag te worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Wolfboy op 04-11-2009 20:41 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 23:54
Ik heb Wave nu al een paar weken en begin het nu voor meer serieuzere doeleinden te gebruiken (ondanks dat een regelmatig spelletje Sudoku er nog steeds wel ingaat!) en moet zeggen dat het toch wel erg fijn werkt voor brainstormen. Je kunt op een geweldige, realtime manier hiërarchisch dingen bespreken, via Gears gemakkelijk bestanden toevoegen (drag en drop) en alles blijft perfect overzichtelijk.

Ik zie de potentie er wel in :) Ik denk dat Wave z'n kracht de massa gaat worden, als het een hype wordt en iedereen gebruikt het dan denk ik dat het zeker een veelgebruikt iets zal gaan worden.

Over de snelheid, tja, dat is zo. Gelukkig is het protocol open-source en kun je vrij gemakkelijk je eigen client maken mocht dat nodig zijn. Als het Google niet lukt om de boel (veel) sneller te maken zal dat zonder twijfel gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViewFromSpace
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Zit net op Google Wave, + request gedaan voor GoT wave ...ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Heb mijn invite ook binnen!
Klopt het dat de settings wave niet beschikbaar is?
Of is dit tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViewFromSpace
Lennart_1337 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:28:
Heb mijn invite ook binnen!
Klopt het dat de settings wave niet beschikbaar is?
Of is dit tijdelijk?
Ja , klopt "We are still working on it" zie ik staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:36

DancePlaza

ninja

mooi eindleijk me invite binnen en is kijken wat wave te bieden heeft.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ligt het aan mij, of is Wave ineens 100x keer soepeler dan dat het voorheen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Peter schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:48:
Ik heb Wave nu al een paar weken en begin het nu voor meer serieuzere doeleinden te gebruiken (ondanks dat een regelmatig spelletje Sudoku er nog steeds wel ingaat!) en moet zeggen dat het toch wel erg fijn werkt voor brainstormen. Je kunt op een geweldige, realtime manier hiërarchisch dingen bespreken, via Gears gemakkelijk bestanden toevoegen (drag en drop) en alles blijft perfect overzichtelijk.

*knip*
wat is Gears? want ik heb dat niet volgens mij :) ik probeerde ook dat draggen en droppen wat in de loooooong video gedaan wordt, maar dat lukt niet.

Oh en het ziet er naar uit dat alle mensen die ik genomineerd had een invite gehad hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door ye-roon op 06-11-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Matis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:09:
Ligt het aan mij, of is Wave ineens 100x keer soepeler dan dat het voorheen was?
Dat hangt er vanaf wanneer je het voor het laatst gebruikte. De huidige snelheid komt voormij overeen met de afgelopen 2 weken.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

rickiii schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:15:
Dat hangt er vanaf wanneer je het voor het laatst gebruikte. De huidige snelheid komt voormij overeen met de afgelopen 2 weken.
Ik check het momenteel ongeveer 2 keer per week, maar ik vond het vanochtend ineens heel soepel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DancePlaza schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:02:
mooi eindleijk me invite binnen en is kijken wat wave te bieden heeft.
Modbreak:Niet doen..

[ Voor 13% gewijzigd door bjck op 08-11-2009 13:06 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Matis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:16:
[...]

Ik check het momenteel ongeveer 2 keer per week, maar ik vond het vanochtend ineens heel soepel draaien.
ik merk ook aanzienlijke verbeteringen. Nu nog meer mensen erop (die iik ken ;)), zodat je er echt iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Heb ook naar een paar dagen wachten een invite gekregen! Eerste indruk is goed, heb nog niet zoveel mensen om mee te Waven, maar dat zal wel veranderen als ik zelf ook invites tot mijn beschikking krijg.

Tot nu toe lijkt het me vooral handig tijdens projecten op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViewFromSpace
Bakkert schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:25:
Als je toegang wilt tot de "Official Tweakers.net Wave" moet je mij even waven: tj.bakkert@googlewave.com
Ik heb je inmiddels gewaved (heessels@googlewave.com) ....ben wel benieuwd hoe de GoT wave rolt :)

[ Voor 4% gewijzigd door ViewFromSpace op 06-11-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Nou heb inmiddels wave invite gehad vandaag van Google zelf. Net een uurtje mee gespeeld en ik zie de potentie er wel voor. Vooral qua collaboratie dan, ik het iig op korte termijn niet alles vervangen (eg e-mail etc.). Nu maar eens kloten met niet standaard extensies.

Iets voor in de TS, Google Wave Extensions list.

[ Voor 20% gewijzigd door Graham op 09-11-2009 01:05 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
(Hoe) kan ik van een Wave verwijderd worden?
Ik wil niet in een public wave zitten.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

DeX

Kun je in je dashboard geen diensten wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb net een mailtje gekregen van google dat mijn wave account ge enabled was. ik heb even ingelogd en rond gekeken en ik moet zeggen dat in chrome het erg lekker draait.
helaas ken ik nog niemand om het echte waven mee uit te proberen maar met nog 8 invites over moet dit wel gaan lukken.
Wat ik mij af vraag alleen is het volgende: is het mogelijk om een wave over bijvoorbeeld een project oid als email bericht te verzenden naar mensen die geen google waves gebruiken? en kunnen zij hier op reply'en/hoe ziet die reply er dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Waar zie jij dan dat je invites over hebt? Ik zie bij mij niets staan, en zit met hetzelfde probleem. Leuk dat Wave, maar zonder mede-wavers is het zo stil

(@ Bakkert: ik heb je een wave gestuurd voor de Tweakers wave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Alwinonline schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:17:
Wat ik mij af vraag alleen is het volgende: is het mogelijk om een wave over bijvoorbeeld een project oid als email bericht te verzenden naar mensen die geen google waves gebruiken? en kunnen zij hier op reply'en/hoe ziet die reply er dan uit?
Nope
Stampertje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:50:
Waar zie jij dan dat je invites over hebt? Ik zie bij mij niets staan, en zit met hetzelfde probleem. Leuk dat Wave, maar zonder mede-wavers is het zo stil
Dat ziet er zo uit:
Google Wave invites

[ Voor 34% gewijzigd door RayNbow op 11-11-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-06 13:50
Heb zojuist een invite gekregen :). Super. Heb meteen even een berichtje gestuurd zodat ik misschien met de tweakers wave mee kan waven :). Maar heb nog niet zo veel contacten, iemand raad?

[ Voor 68% gewijzigd door radeoxx op 11-11-2009 11:14 ]

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ook net een invite gehad, én de mogelijkheid om 20 'nominaties' te doen :)

Anoniem: 171536

Ik loop sinds een aantal dagen ook een beetje met wave te spelen, wat ik nu toe heb gezien ziet er erg goed uit.

Echter ik heb wel een vraagje over het wave gebeuren. Stel dat ik fanatiek met een aantal mensen aan de slag ga met wave. We delen hierbij vele documenten, afbeeldingen en andere soorten informatie. In hoeverre maakt google hier backups van, zodat bij een eventuele server crash, alles kan worden teruggezet?

Ik kan me voorstellen dat personen en organisaties niet al hun informatie gaan delen met het risico deze kwijt te raken.

Deze vraag geldt natuurlijk niet als je wave op een eigen server hebt geinstalleerd.

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Zover ik weet maakt Google geen backup's maar repliceren de data naar verschillende datacenters. Hierdoor zal je data ook beschikbaar blijven als "jou" datacenter off-line gaat.

• Azertyftw
  • Laatst online: 05-03 14:53
haha dikke lol, heb net eens gekeken welke browsers het ondersteunt :p

Firefox, Chrome en Safari. Internet exploder moet je speciale plug-in installeren xD

Pwnd :p

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Azertyftw schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:04:

Firefox, Chrome en Safari. Internet exploder moet je speciale plug-in installeren xD

Ik snap niet wat daar dikke lol aan is :? Daardoor lopen ze ongeveer 70% van de browsermarkt mis ...

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Azertyftw schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:04:

Google frame waarschijnlijk ;)

• Azertyftw
  • Laatst online: 05-03 14:53
Wouser schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:07:
[...]

Google frame waarschijnlijk ;)
What browsers and platforms are compatible with Google Wave?

Google Wave works on Mac, Windows, and Linux platforms. Supported browsers include:

* Google Chrome
* Safari
* Firefox 3.5

If you'd like to use Google Wave with Internet Explorer, you can install the Chrome Frame plug-in.

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Anoniem: 326462

Al enkele vids gezien, ziet er chique uit.. Helaas zelf nog niet mogen testen ...

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Stoffel

Engineering the impossible

Matis schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:06:
[...]

Ik snap niet wat daar dikke lol aan is :? Daardoor lopen ze ongeveer 70% van de browsermarkt mis ...
Maar dat is geen specifiek probleem van Google Wave, maar van iedere Javascript-intensieve app. De JS engine van IE is zo ontzettend traag dat je er gewoon nooit echte rich apps in kunt draaien. Dat is een probleem van Microsoft, en dat zullen zij ook moeten oplossen. Niet alleen voor Google, maar gewoon voor de toekomst.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Stoffel schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:31:
Maar dat is geen specifiek probleem van Google Wave, maar van iedere Javascript-intensieve app. De JS engine van IE is zo ontzettend traag dat je er gewoon nooit echte rich apps in kunt draaien. Dat is een probleem van Microsoft, en dat zullen zij ook moeten oplossen. Niet alleen voor Google, maar gewoon voor de toekomst.
Ik snap de achterliggende gedachte ook wel. Alleen snap ik niet wat er dikke lol aan is. Daar ging het me meer over :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stoffel schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:31:
[...]

Het kan best wel opzettelijk gedaan zijn door Google hoor. Ze hebben al wel vaker dat soort grappen uitgehaald die problemen opleveren voor Microsoft (omdat hun software anders is of omdat hun businessmodel anders is)

/▌

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Stoffel

Engineering the impossible

Ze hebben ondervonden dat Google Wave te zwaar is voor IE, en daarom kun je het er niet in gebruiken. Over de performance van de JS engine van IE kunnen ze weinig verzinnen; dat is namelijk gewoon objectief te meten :)

Daarnaast zullen ze ook wel begrijpen dat het een massive probleem voor de gebruikersacceptatie van Google Wave is, dus als het technisch mogelijk zou zijn en goed zou werken kon je het gewoon in IE gebruiken. Kijk maar naar hun andere apps.

[ Voor 36% gewijzigd door Stoffel op 12-11-2009 14:38 ]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

offtopic:
Google concurreert iets te vaak met dingen waar Microsoft hun hele bedrijfsfilosofie voor om moet gooien om het toeval te kunnen noemen. Ook niet alles is even goed gelukt, hun messenger in de Gmail interface is nooit echt aangeslagen volgens mij, maar nu met Wave hebben ze al een behoorlijke hype veroorzaakt (en dan heb je nog: Gmail, Google Docs, Android, Google Sites allemaal producten waar Microsoft op moet reageren om niet dezelfde fout te maken als ze deden bij de opkomst van het www)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Google zet blijkbaar de vaart erin met het versturen v/d uitnodigingen.
Twee mensen die ik gisteren genomineerd heb hebben 'm ook al "meteen" ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

TheRookie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 06:45:
Google zet blijkbaar de vaart erin met het versturen v/d uitnodigingen.
Twee mensen die ik gisteren genomineerd heb hebben 'm ook al "meteen" ontvangen :)
.... Dan wordt het tijd dat je mij invite.... >:) Al drie mensen hebben aangegeven mij genomineerd te hebben (op 2 verschillende mail adressen), maar ik heb nog steeds niets gezien.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Het duurde bij mij ook even, maar ik zit er ook bij. Heb ook al een Wave gestuurd voor de GoT wave, maar nog niets ontvangen. Ik zie alleen zelf nergens hoe ik mensen uit kan gaan nodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als het goed is heb je (of krijg je) een wave die "Invite others to Google Wave" heet; het kan natuurlijk zijn dat ze de mensen die deze ronde toegevoegd zijn die wave nog niet geven om het sneeuwbaleffect een beetje binnen de perken te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:08
Hey zojuist mijn uitnodiging binnen gekregen cool nu eens ff kijken hoe al die shit werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Nou ik heb mijn invite binnen :)
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik er mee moet, maar is er nou een tweakers wave? hoe vind ik die?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Werkt GW momenteel eigenlijk op een apple mac en met een hotmail adres :?

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 13-11-2009 11:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als je safari gebruikt zal 't op een mac ook werken.

Met een hotmail adres zal 't niet werken. Meer specifiek: je zal er wel een uitnodiging op kunnen ontvangen, maar je hebt een google account nodig om op Wave in te kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thx!

Werk zelf met W7 maar het is voor vrienden die ik evt wil inviten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171536

Stampertje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:55:
Zover ik weet maakt Google geen backup's maar repliceren de data naar verschillende datacenters. Hierdoor zal je data ook beschikbaar blijven als "jou" datacenter off-line gaat.
Dus als ik het goed begrijp kun je eigenlijk nooit je data kwijtraken, tenzij het hele internet plat gaat :)

Voor de rest begrijp ik zelf nog niet zoveel van Wave, het lukt mij bijvoorbeeld niet om de tweakers wave of andere waves te vinden. Iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 15:55
Anoniem: 171536 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:06:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kun je eigenlijk nooit je data kwijtraken, tenzij het hele internet plat gaat :)

Voor de rest begrijp ik zelf nog niet zoveel van Wave, het lukt mij bijvoorbeeld niet om de tweakers wave of andere waves te vinden. Iemand tips??
Je kan zoeken op 'with:public tweakers'. Dan komt ie erbij te staan :)

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144230

Ik heb zelf nog steeds geen Wave invite helaas, maar ik vroeg me af of Wave ook via een mobiele site middels een smartphone te bereiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Officieel wordt 't niet ondersteund, maar in de demo video laten ze 't op een android telefoon en een iPhone zien.

Als je nu met een iPhone naar de Wave site gaat krijg je een melding dat je een 'unsupported browser' gebruikt, maar als je doorklikt werkt 't wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

LocalJoost schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:47:
Nou ik heb mijn invite binnen :)
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik er mee moet, maar is er nou een tweakers wave? hoe vind ik die?
Joost! Wave me ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik heb onlangs een Invite others to google wave wave ( :P ) erbij gekregen, en de laatste 3 uitnodigingen kwamen echt nog geen 1 uur later aan. Goed bezig.
Ook is mijn counter een keer gereset lijkt het, had er 5, toen nodigde ik wat mensen uit en toen kon ik er weer 6 inviten.

Oh, de GoT wave is hier al niet meer te openen. Klik -> Crash van Firefox. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Krijg zojuist ook mn uitnodiging binnen. Snel m'n omgeving die gmail gebruikt uitnodigen en proberen :)
Werkt prima onder safari op osx trouwens.

edit:
mn huisgenoot (gmail gebruiker) had binnen 5 minuten de uitnodiging die ik had verstuurd.
Way to go

[ Voor 27% gewijzigd door Papa Roach op 15-11-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Hoei. Lijkt erop dat Google van 100.000 initiele testers doorgestoomd is naar of een miljoen, of nog meer - ik heb ook ineens een uitnodiging gekregen (via de wave sign-up volgens mij), op beide gmail adressen waarop ik me ingeschreven had :p.

Werkt alleen niet zo vloeiend op m'n oude laptop :(. Gebruikt veel geheugen in Chrome lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:30
Ah,, hebben 2e lijns invites ook de mogelijkheid tot inviten gekregen? :D

Keek zelf net nog eens, en heb er een dijk aan invites bij gekregen. Heb nu nog 27 invites over, en heb ondertussen al 11 invites verstuurd. Mocht je dus nog zonder zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:14
Rvanlaak schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:26:
Ah,, hebben 2e lijns invites ook de mogelijkheid tot inviten gekregen? :D

Keek zelf net nog eens, en heb er een dijk aan invites bij gekregen. Heb nu nog 27 invites over, en heb ondertussen al 11 invites verstuurd. Mocht je dus nog zonder zitten... ;)
Ik ben ook door iemand anders ge-invite, maar kan zelf niemand inviten. Ik heb de ''invite other to google wave' wave niet

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:24
Het surfen/waven werkt echt stukkennn trager als je je aanmeld voor de tweakers wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb sinds dit weekend ook een Wave account gekregen MET invites dus. Ze zijn al op hier. Zo rap gaat dat :D

Maar zie tot nu toe nog weinig voordelen van Wave omdat bijna niemand het gebruikt/snapt :+ Het idee en concept zijn wel echt briljant. Maar werkt nogal buggy en traag.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Is het hier al iemand gelukt om een publieke wave te embedden in een website ? Ik heb zowel de API code van Google gebruikt als een jquery plugin, maar ik krijg ipv de wave de melding:

You have reached a page that contains content from Google Wave. We're currently in a developer preview with a limited number of users. If you have an account please log in at wavesandbox.com, then refresh this page.

Werkt het wellicht nog niet ? (Hoewel op de extensionlist page van Google deze techniek ook al gebruikt wordt)

edit:

Dit is inmiddels gelukt met code van de embeddy bot. Helaas blijk je, ook al is je wave public, ingelogd te moeten zijn met een wave account om de pagina te kunnen bekijken.

[ Voor 15% gewijzigd door ParaNoiMia op 17-11-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hmm ik zit er nu zo'n 2 weken op maar ik heb nog geen invites te verdelen. Jammer want ik weet nog wel een paar mensen. Tot dan...:

Afbeeldingslocatie: http://9gag.com/photo/14167_full.jpg

:+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik kan hier helemaal niks meer met de GoT wave. Gister Google Chrome geïnstalleerd, daarin is hij welliswaar traag, maar doet het wel.
Als ik in firefox de wave aanklik dan zie ik ook wel de de blips en de contacts in de wave, maar na 5 seconden crashed Firefox.. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe Firefox profiel te gebruiken en cache op te schonen, maar hij blijft crashen.. :| Nu weet ik dat er heel veel zooi in die wave zit, maar zou em graag in Firefox willen blijven openen. :P Iemand suggesties? Ik gebruik 3.5.5. van Firefox onder Windows 7 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 13:52

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Zo, de faq toegevoegd aan de ts. Ik zal die wave verder nog een aantal keer controleren op nieuwe toevoegingen...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Geen "Stuur mij aub ook zo'n invite hier is mijn email", daar is GoT niet voor bedoeld. Toch lijkt het onvermijdelijk te zijn dat mensen dit moeten uitwisselen en kenbaar moeten maken aan elkaar ergens.

Tussendoor je Invites aanbieden is prima, zet het in een korte post en laat mensen met je via Direct-Message contact opnemen.