It's always DNS...
"Mekker, blaat"
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De Wave waar ik in zit(/heb gezeten?) heeft anders al 200+ deelnemers...Marzman schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:10:
Zware wave die tweakers wave. En die heeft pas 20 deelnemers ofzo.
It's always DNS...
Heb je überhaupt wel gezocht, ik geloof er niks van.. Als je dit topic doorgelopen had zou je het al in de eerste 2 min gevonden kunnen hebben..Zatara schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:54:
hoe kan je de tweakers wave toevoegen?
Iemand?jarnotjuh schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:43:
Ik kan hier helemaal niks meer met de GoT wave. Gister Google Chrome geïnstalleerd, daarin is hij welliswaar traag, maar doet het wel.
Als ik in firefox de wave aanklik dan zie ik ook wel de de blips en de contacts in de wave, maar na 5 seconden crashed Firefox.. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe Firefox profiel te gebruiken en cache op te schonen, maar hij blijft crashen..Nu weet ik dat er heel veel zooi in die wave zit, maar zou em graag in Firefox willen blijven openen.
Iemand suggesties? Ik gebruik 3.5.5. van Firefox onder Windows 7 64bit.
Ik krijg het nu ook bij mijn andere waves, die 50+ berichten bevatten(en dus geen gare extensions of andere meuk die de wave behoorlijk om zeep helpen).
Firefox opnieuw installeren heeft geen effect gehad, en wil toch echt niet overstappen naar Chrome, vind daar firefox veel te fijn voor. Ook heb ik geen Addons/Plugins voor FF op het moment, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Zou er misschien iets kunnen zijn van een frameworkupdate oid(ik noem maar iets) wat nodig is om google wave soepel te kunnen gebruiken? Misschien dat ik dat eens kan updaten.. Misschien dat iemand me in de goede richting kan trappen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Zoeken hoeft in dit geval niet eens, alleen je oogleden omhoog draaien.Zatara schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:54:
hoe kan je de tweakers wave toevoegen?
Vanaf pg. 1 van dit topic:
Handige Tweaker waves
with:public "Google Wave Tweakers FAQ"
with:public "tweakers.net wave"
It's always DNS...
/▌
Ja, ik mis nu nog heel erg de posts per page. Ik zit in zowel het GoT draadje als in een draadje met een aantal klasgenoten. Beide waves zijn rete traag. Graag wil ik dat je gewoon in kunt stellen dat je maar een x-aantal posts per pagina kunt zien.himlims_ schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:18:
qua systeem / werkwijze heeft het wel veel weg van de DM-draadjes op GoT
echter werkt dat beter
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Vanmorgen geïnstalleerd en meteen getest natuurlijk. Firefox houdt het langer uit in de grote waves, maar crashed alsnog bij het scrollen...
Ik denk dat je dan 1 van de krachtigste punten van google wave verprutst, als je dat gaat doen.Matis schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:25:
[...]
Ja, ik mis nu nog heel erg de posts per page. Ik zit in zowel het GoT draadje als in een draadje met een aantal klasgenoten. Beide waves zijn rete traag. Graag wil ik dat je gewoon in kunt stellen dat je maar een x-aantal posts per pagina kunt zien.
De playback functionaliteit(mits een kleine wave
Dat is misschien ook wel de oplossing. Een instelling voor het aantal wavereacties per pagina.himlims_ schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:18:
echter werkt dat beter
Maar dan moet je nog alle pagina's laden en is het voordeel van de snelheid weer weg.jarnotjuh schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:42:
Ik denk dat je dan 1 van de krachtigste punten van google wave verprutst, als je dat gaat doen.
De playback functionaliteit(mits een kleine wave) werkt echt uitstekend, en als jij alles op verschillende pagina's gaat weergeven kan je nog niet zien wie wat edit. Of je moet natuurlijk pagina's laten verspringen, dat hij telkens naar de juiste pagina jumped.
[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 23-11-2009 13:57 ]
/▌
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
werkt erg leuk tot nu toe. Alleen kan mijn laptop de grotere waves echt niet aan...
Proest. Je hebt me overgehaald, nu wil ik het meteen proberenhimlims_ schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:18:
echter werkt dat beter
Te zwaar is bullshit. Gewoon zwaar..mwa. Geef ik je gelijk in.Marzman schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:16:
Ik heb hetzelfde. Het zoeken is ook ingewikkeld als je net nieuw bent in het wave gebeuren en dan vind je wat en dan kan je er niks mee en krijg je ook geen informatie waarom niet (zocht op Tweakers). Verder is het veel te zwaar voor op netbooks (de meest verkochte pc's en de pc's waar Google Chrome OS zich op gaat richten) en ken ik niemand die wavet.
Ik werk zelf al werken op een MSI Wind(Atom N270, 2GB RAM) en Chrome met Gears.
Kleine waves browsen gaat prima, grote waves gaat met moeite, maar tis niet onmogelijk.
It's always DNS...
Ok, in dat geval een fold in/out, met de optie om allee nieuwe/gewijzigde berichten te zien. De GoT draad is in FF 3.5.5 op een Core 2 Duo 2,1 GHz onder XP niet echt meer te doenjarnotjuh schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:42:
Ik denk dat je dan 1 van de krachtigste punten van google wave verprutst, als je dat gaat doen.
De playback functionaliteit(mits een kleine wave) werkt echt uitstekend, en als jij alles op verschillende pagina's gaat weergeven kan je nog niet zien wie wat edit. Of je moet natuurlijk pagina's laten verspringen, dat hij telkens naar de juiste pagina jumped.

Mijn Firefox crash probleem is nog steeds niet opgelost helaas, en begint eigenlijk al met crashen als er 1 of 2 van die extensions in een wave zitten. Gears mocht niet baten, ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Firefox werk ik altijd netjes bij naar de laatste versie, dus dat kan het ook niet zijn. Zelfs met het Chrome framework voor IE(
Op internet zoeken naar "Firefox Google Wave Compatibility" kom ik ook niets bruikbaars tegen.
Ik zou het absoluut erg leuk vinden om een invite te krijgen, dus als je er echt 8 teveel hebt...jarnotjuh schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:53:
Het gaat weer hetzelfde als met de Gmail invites. Eerst heb je er tekort, en zo heb je er ineens 8 teveel. Google blijft invites rondstrooien in die waves zo te zien.
Dat wordt wat lastig als je DM uit hebt staan en er geen e-mail in je profiel staat ...
/▌
Je hebt helemaal gelijk. Zo beter. Nu ben ik bereikbaar voor invites. Alvast bedanktTheRookie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:08:
offtopic:
Dat wordt wat lastig als je DM uit hebt staan en er geen e-mail in je profiel staat ...
Sterk staaltje javascript, dat is het zeker. Met die gigantische GoT wave zelfs iets té sterk, dat wordt helemaal niets op mijn C2D laptopje...
Living the American Dream
Moet zeggen heb GW nu ruim een maand draaien maar vind het eerlijk gezegd nog te vroeg om nu al redelijk massaal uit te rollen.
Veel potentie maar liever eerst:
- bugs wegwerken
- featurecompleet maken
- snelheid verbeteren
- etc.
Ben bang dat mensen het te vroeg onder ogen krijgen en daardoor afhaken. Haastige spoed is zelden goed!
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 26-11-2009 22:59 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
al denk ik niet dat er hier echt een tekort is, gezien de replies boven mij
anyway.. @ DM verkrijgbaar
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat is natuurlijk zo, maar als je geen netwerk kunt opbouwen heb je niets aan Wave en haakt ook iedereen af.Help!!!! schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:58:
Leest hier iemand de Topic waarschuwing![]()
Moet zeggen heb GW nu ruim een maand draaien maar vind het eerlijk gezegd nog te vroeg om nu al redelijk massaal uit te rollen.
Veel potentie maar liever eerst:
- bugs wegwerken
- featurecompleet maken
- snelheid verbeteren
- etc.
Ben bang dat mensen het te vroeg onder ogen krijgen en daardoor afhaken. Haastige spoed is zelden goed!
Als je dat een stuk optimaliseert, en bij een enter het bericht laat versturen, kan je makkelijk een mooiere/betere MSN bouwen
Nu even iedereen enthousiast maken. Zodat we het straks gewoon kunnen gebruiken bij het maken van werkstukken
Anoniem: 256967
Want ik kreeg er vandaag 3 op 3 verschillende gmail accounts.
Volgens mij beginnen ze met volgende fase. en nodige nu heel veel mensen uit.
Anoniem: 88453

Hij blijft bij mij echter op offline staan, als ik probeer te connecten.

Echter, probeer nu berichtje achter te laten in de Tweakers.net wave, maar wil niet echt lukken, beetje laggy, krijg zelfs de melding dat "the wave might explode"
De test wave dan
[ Voor 11% gewijzigd door BlackBurn op 30-11-2009 14:57 ]
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Second of all: Om te drag en droppen moet je Google Gears hebben / Google Chrome. Werkt heerlijk hier
Third of all: please invite me in de T.NET wave
[ Voor 3% gewijzigd door Snake op 30-11-2009 15:05 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Krijg je daarvan een melding per mail?BlackBurn schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:53:
Ik heb ook mijn uitnodiging binnen![]()
Echter, probeer nu berichtje achter te laten in de Tweakers.net wave, maar wil niet echt lukken, beetje laggy, krijg zelfs de melding dat "the wave might explode"
De test wave dande users wave werkt (nog) wel.
Iemand heeft mij er ook een gestuurd maar hij komt niet in mijn inbox ofzow(bijna 2-3 weken geleden).
thanks
Verder lijkt het mij een ideale manier om een soort van takenlijst binnen een vereniging bij te houden.. Je kan de juiste mensen toevoegen en iedereen kan er dan over meepraten.. Een beetje een beperkte vorm van groupware. Al zou dit misschien al voldoende kunnen zijn binnen een vereniging. Ik ben benieuwd.
☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W
DM = Direct Message (zet je aan in je voorkeuren)MrNOnamE schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:43:
Ik wil graag ook een uitnodiging en wil die ook best netjes aanvragen bij de mensen die dat aanbieden.. Maar kan iemand mij misschien uitleggen wat "DM" is? Ik gok dat daar niet "De Mail" mee bedoeld word. Alvast bedankt.
Verder lijkt het mij een ideale manier om een soort van takenlijst binnen een vereniging bij te houden.. Je kan de juiste mensen toevoegen en iedereen kan er dan over meepraten.. Een beetje een beperkte vorm van groupware. Al zou dit misschien al voldoende kunnen zijn binnen een vereniging. Ik ben benieuwd.
Living the American Dream
☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W
Ik heb de uitnodiging inderdaad per mail gehad.stategamer schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:01:
[...]
Krijg je daarvan een melding per mail?
Iemand heeft mij er ook een gestuurd maar hij komt niet in mijn inbox ofzow(bijna 2-3 weken geleden).
thanks
Was trouwens niet uitgenodigd door iemand anders, maar had me ingeschreven voor de beta.
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Drag and drop in Gmail? Dat zit er al lang inSnake schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:59:
First of all, ik heb 7 invites over. DM me voor een invite![]()
Second of all: Om te drag en droppen moet je Google Gears hebben / Google Chrome. Werkt heerlijk hierMAAR waarom maken ze zoiets niet voor GMail
.
Third of all: please invite me in de T.NET wavemeer Googlen
[ Voor 72% gewijzigd door Marzman op 30-11-2009 16:59 ]
/▌
Al een gehad? anders mij effe DM-en!MrNOnamE schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:43:
Ik wil graag ook een uitnodiging en wil die ook best netjes aanvragen bij de mensen die dat aanbieden.. Maar kan iemand mij misschien uitleggen wat "DM" is? Ik gok dat daar niet "De Mail" mee bedoeld word. Alvast bedankt.
Kreeg vandaag ook mijn invite binnen
Hoe kom ik eigenlijk op die tweakers wave?
En ik heb nog 7 invites over dus als iemand ook wil waven..
als je waar staat in:inbox "tweakers" typt en op enter ramtRealtec schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:18:
Ik had me ook ingeschreven voor BETA testen.
Kreeg vandaag ook mijn invite binnen
Hoe kom ik eigenlijk op die tweakers wave?
En ik heb nog 7 invites over dus als iemand ook wil waven..
kom je twee waves tegen die je kan volgen
Nopefrankivo schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:28:
[...]
als je waar staat in:inbox "tweakers" typt en op enter ramt
kom je twee waves tegen die je kan volgen
Moet je misschien toegevoegd worden aan de waves?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verder lijkt Wave behoorlijk spammerig. Bots die lukraak toegevoegd worden, duizend-en-een Sudoku waves, buitenlandse waves, en zelfs een over breien.
Leuke presentatie, maar ik zie er nog niet veel toekomst in. Ben ik nu ouderwets of heb ik een punt?
Ja en Nee, het is namelijk nog te kaal om echt iets mee te kunnen! Er missen gewoon nog teveel features en opties. Ik mis bijvoorbeeld de optie om mijn Wave te locken, dat IK alleen kan bepalen wie in mijn Waves komen. En zo zijn er nog vele dingen die Wave op dit moment nog niet compleet maken.YopY schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:43:
Niet dat er veel te volgen valt overigens, de 500+ wave is zo goed als dood (misschien ook omdat 'ie te langzaam geworden is om in te kunnen posten), en de FAQ wave... euh, moet nog afgemaakt worden en hierop gezet.
Verder lijkt Wave behoorlijk spammerig. Bots die lukraak toegevoegd worden, duizend-en-een Sudoku waves, buitenlandse waves, en zelfs een over breien.
Leuke presentatie, maar ik zie er nog niet veel toekomst in. Ben ik nu ouderwets of heb ik een punt?
LOGISCH (denk ik)!
Google wil eerst volgens mij testen of het real time tekst werkt als er meer dan 4 google medewerkers erop zitten. Als ze de snelheid weten te behouden (ook bij 500+) Waves gaan ze verder met de features (nogmaals denk ik).
Ik zie er zeker wel toekomst in ALS er features en opties bijkomen (zoals een wave/blip opslaan als .doc ofzo).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Anoniem: 330569
Bij mij ook ja.Anoniem: 330569 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:02:
is er een storing bij googlewave? ik kan wel inloggen maar de boxen blijven leegik heb twee verschillende accounts geprobeerd.
Bij iedereen denk ik
edit 21:48: Hij doet 't weer.
[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 01-12-2009 21:48 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Zag eerst het nut niet helemaal boven e-mail en chat. Maar heb van de week met vrienden een vakantie zitten plannen en dat werkte heel goed. Toch merk ik wel dat naar mate een wave wat groter word het toch vrij onduidelijk begint te worden en niet meer zo overzichtelijk is, zeker als er met veel mensen in zit en er wat plaatjes en gadgets bij zitten.
Paar dingen die ik wel jammer vind zijn:
- YouTube filmpje word overnieuw geladen bij resize van browser scherm
- Je kan reacties van andere mensen bewerken (is ook wel weer een feature, maar vind het niet zo handig)
- Nieuwe berichten (unread messages) verdwijnen pas als je er een keer op geklikt hebt
Verder is het ook nog duidelijk te merken dat het een beta is, hij chrashed (vraagt zelf om een refresh) nog regelmatig, processor load schiet soms in een keer heel erg omhoog (Firefox onder Mac), scrollbalkjes laden niet altijd op de juiste plek, en soms een beetje lag met typen (letters verschijnen langzaam).
Ik vind die scrollbalkjes trouwens een behoorlijke non-feature. Mijn browser heeft prima scrollbalken van zichzelf. Waarom moet daar dan weer iets afwijkends voor verzonnen worden?Spacespider schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:23:
Heb nu ongeveer 2 weken Google Wave, dus ook even mijn ervaringen delen.
Zag eerst het nut niet helemaal boven e-mail en chat. Maar heb van de week met vrienden een vakantie zitten plannen en dat werkte heel goed. Toch merk ik wel dat naar mate een wave wat groter word het toch vrij onduidelijk begint te worden en niet meer zo overzichtelijk is, zeker als er met veel mensen in zit en er wat plaatjes en gadgets bij zitten.
Paar dingen die ik wel jammer vind zijn:
- YouTube filmpje word overnieuw geladen bij resize van browser scherm
- Je kan reacties van andere mensen bewerken (is ook wel weer een feature, maar vind het niet zo handig)
- Nieuwe berichten (unread messages) verdwijnen pas als je er een keer op geklikt hebt
Verder is het ook nog duidelijk te merken dat het een beta is, hij chrashed (vraagt zelf om een refresh) nog regelmatig, processor load schiet soms in een keer heel erg omhoog (Firefox onder Mac), scrollbalkjes laden niet altijd op de juiste plek, en soms een beetje lag met typen (letters verschijnen langzaam).
Met spatie kan je snel naar ongelezen berichten in een Wave springen (iig in Firefox). Dus een paar keer op spatie rammen en alle berichten in een Wave zijn gelezen.Spacespider schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:23:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Omdat jouw browser geen idee heeft hoeveel berichten er op zo'n pagina (kunnen) staan en dus niet kan weten hoe lang de scrollbalk moet zijn. De google scrollbalk houd er rekening mee dat er nog een lading content niet geladen is.mcDavid schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:27:
[...]
Ik vind die scrollbalkjes trouwens een behoorlijke non-feature. Mijn browser heeft prima scrollbalken van zichzelf. Waarom moet daar dan weer iets afwijkends voor verzonnen worden?
Het is misschien een non-feature, maar een normale scrollbalk zou simpelweg niet werken.
Hoezo zou dat niet werken? Naarmate de wave ingeladen wordt en dus hoger wordt, zal de scrollbalk gewoon "korter" worden. Het zelfde zie je bij pagina's die er lang over doen om in te laden.Wolfboy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:27:
[...]
Omdat jouw browser geen idee heeft hoeveel berichten er op zo'n pagina (kunnen) staan en dus niet kan weten hoe lang de scrollbalk moet zijn. De google scrollbalk houd er rekening mee dat er nog een lading content niet geladen is.
Het is misschien een non-feature, maar een normale scrollbalk zou simpelweg niet werken.
klopt. maar als gebruiker heb je dan geen idee hoe lang de pagina gaat wordenmcDavid schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:45:
[...]
Hoezo zou dat niet werken? Naarmate de wave ingeladen wordt en dus hoger wordt, zal de scrollbalk gewoon "korter" worden. Het zelfde zie je bij pagina's die er lang over doen om in te laden.
Omdat:[list=1]• De gebruiker weet niet hoe lang de pagina gaat worden, dat kan je nu wel (ongeveer) inschattenmcDavid schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:45:
[...]
Hoezo zou dat niet werken? Naarmate de wave ingeladen wordt en dus hoger wordt, zal de scrollbalk gewoon "korter" worden. Het zelfde zie je bij pagina's die er lang over doen om in te laden.
• Bij een grote wave (heel veel items) is je scrollbalk niet meer bruikbaar omdat ie te klein is
Ahh, wist ik niet, handig om te wetenRayNbow schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:24:
[...]
Met spatie kan je snel naar ongelezen berichten in een Wave springen (iig in Firefox). Dus een paar keer op spatie rammen en alle berichten in een Wave zijn gelezen.
Anoniem: 247292
Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Anoniem: 293255
of je kan op de knop 'read' klikken en dan zijne alle berichten ineens "gelezen".Spacespider schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:29:
[...]
Ahh, wist ik niet, handig om te weten
[ Voor 34% gewijzigd door Brummetje op 06-12-2009 13:09 ]
p.s. 16 invites left, dm maar.
edit: google humor:
gaat dus een dag of zo overheen.Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick.
[ Voor 23% gewijzigd door ApexAlpha op 06-12-2009 18:42 . Reden: toevoeging ]
ja, kan tot 3u duren eer die aankomtApexAlpha schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:41:
Heb het nu geprobeerd en het concept is redelijk leuk, heb met wat vrienden geprobeerd een 'test' werkstuk te maken, ging wel aardig nadat we snapten hoe het werkte! Kan erg leuk concept worden dit!
p.s. 16 invites left, dm maar.
edit: google humor:
[...]
gaat dus een dag of zo overheen.

Wel een verschil met een maand geleden zeg!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
/▌
Wat ik me af zat te vragen is omdat Google Wave een protocol genoemd wordt en je ook je eigen server op kan zetten. Is het mogelijk om te communiceren met mensen op een andere server? (zoals bij e-mail, sommige im) of beperkt het zich tot de betreffende server waar je op zit? (zoals bij Google Sites/sharepoint enz).
/▌
En wat betreft invites, ik denk niet dat het nog nodig is om te melden dat je invites over hebt, iedereen die echt een invite wil heeft dat onderhand al gekregen en iedereen zit waarschijnlijk met nog 20+ invites over. Zelfde met GMail, invites waren eerst niet aan te slepen, vervolgens kwam iedereen om in de invites
The devil is in the details.
Je kan dus je eigen Wave server opzetten en communiceren met iemand die op de Google Wave server een account heeft.
Momenteel is dit alleen nog mogelijk voor developers met een sandbox account, Federation staat uit op de Preview
WaveSandbox.com: Federate This
Ook heeft hij zijn eigen site in Google Wave kunnen integreren!
...en hij is geen developer!
Gaat door middel van Gadgets.
http://www.adobe.com/cfus...gid=16581&marketplaceid=1
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 11-12-2009 15:35 ]
/▌
ontopic:
Onoverzichtelijk is al vaker geroepen, en daar heb ik ook last van. Al moet ik zeggen dat de playback optie dan wel weer helpt.
En ik heb nu standaard mijn gmail open staan en wave. Toch weer extra venstertje erbij. Het zou te combineren moeten zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door beany op 11-12-2009 19:18 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat zal tezijnertijd wel komen als ze een lightversie van Wave hebben. Tot die tijd gebruik ik Waverbeany schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:10:
En ik heb nu standaard mijn gmail open staan en wave. Toch weer extra venstertje erbij. Het zou te combineren moeten zijn...
/▌
Your Google Account has not yet been activated for Google Wave. Learn more
Ik open Google Wave altijd op de manier zoals ik gewend ben, en kan het ook niet anders doen volgens mij. Ik kan er in ieder geval niet meer op. Hopen dat het niet nu al ready is, want..
/▌
heb je ook al een leuke manier gevonden om (makkelijk) een nieuwe wave te starten met alle deelnemers van een Google Group?Marzman schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:39:
Ik heb nu een waveaccount aangemaakt met mijn normale gmailaccount, dan wordt wel het adresboek overgenomen (bij Google Apps niet). Wat wel grappig is is dat je waves met invites ook kan delen, ik heb mijn andere account toegevoegd en heb nu twee waves met invites. Waarschijnlijk kun je zo ook iemand anders toevoegen aan je wave met settings
@FrankTM: De google group als participant aan de wave toevoegen
Waving with groups
die link kende ik al, maar daar kom ik nog niet helemaal uitTheRookie schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:13:
@FrankTM: De google group als participant aan de wave toevoegen
Waving with groups
alle members kunnen wel de Waves lezen, maar niet actief deelnemen
of ik doe nog iets niet goed, wat ook heel goed zou kunnen
[quote]In Google Groups, you can change the way a group may be accessed by clicking Access on the 'Group settings' page. Most settings won't change when the group is used in Google Wave, except for the following:
Who can view?
• "Only members can view group content" - Only group members may view waves whose participants include this group. Any individual participants will also be able to view the wave.
• "Anybody can view group content" - Any users may view waves with this group. They'll need to either search for the wave or have a direct link to the wave.
Who can post messages?
• Managers only - Only managers of the group will be able to add the group to waves or edit waves with that group.
• Members only - Only members of the group will be able to add the group to waves or edit waves with that group.
• Anyone can post - Anyone can add the group to waves or edit waves with that group.
hmm.. volgens mij gaat dat specifiek over waarvoor google groups ooit voor bedacht is (soort forum?) en werken deze settings niet voor WaveTheRookie schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:30:
Zelf geen ervaring mee, maar kende je deze ook ?
[...]
bedankt voor het meedenken iig
Geen "Stuur mij aub ook zo'n invite hier is mijn email", daar is GoT niet voor bedoeld. Toch lijkt het onvermijdelijk te zijn dat mensen dit moeten uitwisselen en kenbaar moeten maken aan elkaar ergens.
Tussendoor je Invites aanbieden is prima, zet het in een korte post en laat mensen met je via Direct-Message contact opnemen.