Tel Map Navigator
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dank. Probleem alleen met Twitter for Blackberry is dat als je roaming uit hebt staan, de applicatie zelf meldt dat er geen netwerk is en je dan alleen exit kan. No options. Maar dank, zal dit van te voren dan moeten uitzetten. Alhoewel ik nu Ubertwitter gebruik.hermandeperman schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:53:
[...]
Als je Twitter for Blackberry gebruikt kun je in het options menu het automatisch ophalen van tweets uitzetten. Vinkje weghalen bij "Tweet refresh on background" en je bent klaar.
Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden
Via Opera, en idd via de gmail app lukt het dan. Als je de APN settings invult, maar sommige apps werken helaas nog steeds alleen via een BIS abo.Quincy2003 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:55:
Ik heb het antwoord op mijn komende vraag volgens mij al wel gelezen in dit topic, maar wil toch graag een 1 op 1 bevestiging:
Is het zonder BIS, maar met een Vodafone Live databundel en een BB 9000 mogelijk om:
1. Mails op te halen bij Gmail dmv de Gmail-app
2. Te internetten, ofwel met BB-webbrowser of Opera mini
Alvast bedank.
Zucht...
Verwijderd
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Verwijderd
Het moment waarop je kunt upgraden naar OS 5.0 verschilt per provider. Hier een overzicht van de downloadlinks per provider: http://www.blackberryfaq....perating_System_Downloads . Als OS 5.0 voor jouw provider beschikbaar is, dan verschijnt het ook in Desktop Manager en kun je op die manier upgraden. Voor KPN is OS 5.0 de afgelopen maand beschikbaar geworden.ingmaronline schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:17:
Mijn vriendin heeft een Blackberry Bold 9000 ( Mooi ding, ook vergeleken met mijn HTC HD ) En ik wil hem graag laten updaten naar OS5. Nu heb ik een link gezien waarmee je hem kan downloaden via Wind Hellas ( o.i.d. ) Maar is er ook een optie om het gewoon via de device manager te doen? Krijg via daar nu alleen tot en met 4.6.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Of de telefoon geünlocked is. Dit kun je vinden door de MEPD techniek. Meer informatie o.a hier anders even zoeken naar BlackBerry MEPD op Google.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:54:
Hallo,
Ik koop een bold 9000 over waar de eigenaar hem altijd met t-mobile heeft gebruikt.
Kan ik er gewoon met een prepaid vodafone simkaart met bis, gewoon alles gebruiken?
Waar moet ik dan op letten?
[ Voor 92% gewijzigd door dunn0w op 23-08-2010 19:04 ]
[ Voor 12% gewijzigd door r.e.s op 27-08-2010 11:39 ]
Opvolger van de Bold is de Bold 2, de 9700.Arfman schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
Wat is zo'n beetje de opvolger van de 9000? Mag een nieuw model testen van de zaak, maar heb eigenlijk geen idee wat nu "hip" is in BB land. Iemand tips?
Reality is wrong. Dreams are for real
Of nog even wachten op de Torch met touchscreen en volledig toetsenbord.Arfman schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
Wat is zo'n beetje de opvolger van de 9000? Mag een nieuw model testen van de zaak, maar heb eigenlijk geen idee wat nu "hip" is in BB land. Iemand tips?
Hmm, ziet er ook wel kek uit. Maar even wachten dan, heb mezelf net een nieuwe 9000 "kado" gedaan, de oude had na 2 jaar een versleten Mute knop en in BB OS 5 kun je helaas niet instellen hoe je je telefoon wilt unlocken, dat moet met dat pietepeuterige k*tknopje bovenop.alex3305 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:08:
[...]
Of nog even wachten op de Torch met touchscreen en volledig toetsenbord.
Verwijderd
Heb je toevallig ook T-mobile ?kkooeenn1 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:42:
Ik weet niet hoe het bij andere bold 9000 gebruikers is, maar bij mij staat os 5.0.0.681 bij de updates. Ik krijg hem echter niet geïnstalleerd. Hij zegt dat er 0 kb geheugen is en dat mijn blackberry niet geactiveerd is. Iemand enig idee?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 07:14 ]
Verwijderd
Installeren op je SDHC kaartje (max 32GB) ?Arfman schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:12:
Leuk die app world, maar als je een paar apps installeert zit je geheugen alweer vol
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 20:23 ]
Die optie krijg ik helemaal niet (heb Twitter, Hangman, Google Mail, Google Maps geinstalleerd).Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:22:
[...]
Installeren op je SDHC kaartje (max 32GB) ?
Kak. Begin echt een hekel aan dat ding te krijgen.alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:16:
Je kunt op een BlackBerry vanwege veiligheidsredenen geen applicaties installeren op een voor de gebruiker browsebaar geheugen.
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
[ Voor 1% gewijzigd door s.vanrossem op 14-10-2010 13:57 . Reden: Oplossing ]
Verwijderd
Is je BB simlockvrij? Als dat het geval is dan kan je .822 OS op zetten.s.vanrossem schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:01:
Sinds maandag trotse eigenaar van een BB Bold 9000 icm een huidig Vodafone abbo.
Maandag rond +/- 16:00 gebeld met Vodafone, ze hebben alles omgezet naar BIS. Mevrouw zei dat het disndag ochtend zou werken...
Dinsdag ochtend dus gaan proberen, APN ingesteld op blackberry.vodafone.nl (user vodafone, pass vodafone), netjes 3G en een BB logo en verbonden met vodafone nl .
Ook heb ik in de hostrouting me opnieuw geregistreerd en netjes een bericht van Blackberry dat het goed is gegaan. Ik kan nu wel pingen maar ben niet verbonden met BIS (zie verbindingen).
Als ik kijk in me serviceboek zijn netjes de instellingen binnen gekomen van mobileme.vodafone.nl maar zijn deze niet actief...
Ik heb de BB (die overigens van me werk is/was (KPN) (simlockvrij)) geupdate naar OS5 via de BB website!
Wat nu? Wachten of doe ik nog steeds wat fout?
Ik heb het probleem nogmaals voorgelegd bij Vodafone, ik heb de gebruikersovereenkomst op de telefoon nog niet geaccepteerd (duh), dit komt dus omdat me browser (installatie > email instellingen > email instellen) die pagina niet kan weergeven.
Ik heb al enkele malen de serviceboeken opnieuw gestuurd vanaf de vodafone website voor BB, APN instellingen gezet en ook al een aantal maal opnieuw geregistreerd/diagnostische test zonder baat...
Iemand enig idee?
Wat mij dus sowieso opvalt is dat de serviceboeken van Vodafone niet worden geaccepteerd, dit kan/mag ik ook niet zelf accepteren, ook heb ik alle serviceboeken als eens weggegooid, nieuwe gestuurd vanaf de site maar ook dit zonder baat...
EDIT: IT Policy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Geen idee, ik heb het ook. Heb 3 lullige apps op m'n 9000 staan en geheugen is volVerwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:25:
Mijn Bold 9000 zegt dat het intern geheugen bijna vol is, ik heb nog minder dan 5mb. Echter heb ik maar een paar applicaties erop staan, tevens alle internetcookies/cache en sms etc. verwijderd.
Op mijn 8520 had ik ruim 100mb over voor al mijn apps?
Hoe komt dat?
Verwijderd
Ik ben erachter gekomen dat je intern geheugen heb, én toepassingsgeheugen. Heb een harde reset gedaan en zie dat je dan 28mb vrij hebt voor toepassingen. Beetje kansloos.Arfman schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:37:
[...]
Geen idee, ik heb het ook. Heb 3 lullige apps op m'n 9000 staan en geheugen is vol
Hopelijk binnenkort de Torch testen, of anders de baas zo gek zien te krijgen om naar Android te gaan ...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 18:09 ]
Verwijderd
Het uit elkaar halen is een eitje, er zitten geen spannende onderdelen in en het komt allemaal gemakkelijk los. Het zijn in totaal 6 torax-schroeven en dat is het.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:07:
Ik moet het best hard indrukken wil ie het doorhebben.
Soms doet ie het vrij goed, en soms moet ik echt hard drukken trouwens
Heb al verschillende methodes geprobeerd, en wil em liever niet uit elkaar houden....
[ Voor 12% gewijzigd door bazs2000 op 21-11-2010 18:47 ]
Verwijderd
YesMy-life schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:52:
Als in Applications: v5.0.0.900?
Heb je misschien een linkje waar staat wat er beter is o.i.d?
Verwijderd
Ik heb een simlockvrij BB. Je kan op crackberry, weet niet als je zulke links hier mag plaatsen.My-life schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:19:
[...]
Heb je misschien een linkje waar staat wat er beter is o.i.d?
Van KPN is hij er nog niet.
Verwijderd
Battery ; intensief gebruik , dan bedoel ik echt intensief , 3 mail adressen , 1 uur bellen en vaak online. Na me werk bij thuiskomst heb ik nog 35 % over. Ik zou zeggen downloaden. ... Naar mij mening werkt alles veel soepeler.My-life schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:40:
Ja dat weet ik. Wat vind jij beter aan deze versie dan?
Verwijderd
Verwijderd
Via emailinstellingen en je account aanmaken.My-life schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:19:
Hoe ontvang je hotmail dan?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 20:59 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat bepaalde mensen met die BB 9000 doenArfman schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:00:
Enige probleem wat wij ermee hebben is het balletje wat na verloop van tijd niet goed meer werkt. Even alcoholdoekje eroverheen en klaar
Toch maar eens de 9000's vervangen voor 9700's bij reparatie denk ik zo.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 22:25 ]
Verwijderd
k zou zeggen battery eruit, 5 seconde wachten en dan moet hij het weer doen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:15:
Wifi thuis werkt niet meer,
BB9000 werkte prima thuis op wifi maar sinds enkele weken niet meer, op andere locaties geen problemen, hij ziet wel het netwerk maar er blijft een - staan inplaats van de v dat het werkt.
router al uit aan gezet, wifi op de bb verwijdert en weer toegevoegd...dit hele topic doorzocht...... begrijp er helaaal niets van
Verwijderd
Verwijderd
Heb je ook de laatste OS. 1039 geprobeerd? Ik weet niet als je bekend bent met crackberry, daar kan je heel veel info.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:52:
ook al gedaan, sterker nog ivm trackall probleem met de BB kreeg ik een andere 9000 .......doet het ook niet, het moet dus aan de router liggen....maar de BB 9700 van me dochter doet het wel!
echt ik begrijp het niet
Verwijderd
Met je eens.Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:31:
Ik vind het balletje veel lekker dan de trackpad van 9700 maar je moet eraan wennen.
Ook typt de blackberry bold 9000 lekkerder.
Je moet er alleen niet Te wild mee doen dan heb je weinig problemen.
Elke mobiel heeft wel problemen, denk maar aan de iphone met hun antenne probleem.
De meeste blackberry gebruikers zijn tevreden met hun mobiel, en de andere hadden te hoge verwachtingen ervan.
[ Voor 29% gewijzigd door bazs2000 op 18-03-2011 13:06 ]
Verwijderd
Intussen is er al een andere OS.1049bazs2000 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:09:
Ik heb nu softwareversie v5.0.0.681 op het toestel gezet en hoewel het er allemaal mooier uit ziet is er niet veel veranderd ten opzichte van de gebruikerservaring. Het browsen van sites is nog steeds een trage aangelegenheid en ik had echt gehoopt dat dit zou verbeteren maar helaas, niets van dit alles, het enige wat in de browser merkbaar is veranderd zijn de bookmarks, dit is nu beter ingedeeld.
Een ander groot voordeel is dat wanneer je nu een batterypull doet dat je dan een voortgangsindicator ziet tijdens het opstarten van het toestel. Het toestel start nog steeds traag maar nu weet je ongeveer hoe lang het nog duurt.
Al met al ben ik blij dat de update is toegepast maar BB moet eens met een goede browser komen want internetten blijft een traag gebeuren en tegenwoordig is internet net zo belangrijk als communicatiemiddel.
Ohja, ook zou er nog eens een goede WiFi-handler moeten komen. Het instellen van een netwerk is nog steeds een heel gedoe want de automatische opties werken ook met deze versie niet lekker terwijl mijn router wel geschikt is. In de logs van mijn router zie ik wel dat deze reageert op het automatische configuratieverzoek maar daarmee wordt ook duidelijk dat de BB niets doet met het antwoord van de router waarna de configuratie mislukt.
[Edit]
Ja, toch nog een aantal veranderingen ontdekt.
Verandering 1: Hoewel de browser niet sneller laadt krijg ik geen foutmeldingen meer. Voor de update kreeg ik zeer vaak de foutmelding dat de server bezet was of dat de browser bleef hangen tijdens het laden. Hier heb ik geen last meer van gehad. Mijn woorden trek ik dus gedeeltelijk terug aangezien dit een grote verbetering is.
Verandering 2: De wijze waarop de telefoon van de toetsenblokkering gehaald is anders. Dit dient nu te gebeuren via de toets "gedempt" welke zich bovenop het toestel bevindt alleen doet die toets het bij mij bijna niet waardoor het ontgrendelen van het toestel een %$%#$#@% karwij is.
Een methode om deze methode te wijzigen heb ik nog niet kunnen vinden, ik zie graag weer de combinatie *+bellen want dit werk toch wel het best. Dan kun je met 1 hand het toestel ontgrendelen en voor de nieuwe manier moet je het toestel met twee handen gebruiken (en ik moet zelfs geweld toepassen).
Toch wel vreemd dat een normale handeling zo is aangepast.
Verwijderd
Op op die website van crackberry, dan zoeken naar 9000. Daar kan je dan een officiële release vindenbazs2000 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:43:
Zijn hier releasenotes van?
Ik wordt er nu wel gek van dat ik de mutetoets moet gebruiken om te ontgrendelen.
[ Voor 14% gewijzigd door gangstahh op 22-04-2011 10:17 ]
Verwijderd
Mocht je een harde reset hebben gedaan en t probleem blijft zich herhalen , zou ik je adviseren om misschien ngmaals de serviceboeken op te sturen. (setup- e-mailinstellingen- BB teken- serviceboeken)Plisson schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:33:
Sinds gisteren doet telefoon nogal raar. Als 3G aanstaat kan ik paar minuten internetten totdat hij niks meer wilt laden. Hetzelfde geldt ook voor BBM, Whatsapp en e-mail. Wanneer ik de verbinding naar 2G doet dan werkt alles weer.
Heb intussen al het mogelijke geprobeerd of het te fixen maar niks heeft geholpen. Ligt dit nou aan mijn telefoon of heeft Vodafone problemen met hun netwerk?
Verwijderd
Je abonnement is prima...voor een niet blackberry.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:40:
Ik heb een vraag ik had hiervoor een htc legend vodafone abbonement met internet heb me legend geruild voor een bold 9000 nu doet ping etc het niet. Is mijn abbonement wel gewoon goed ? of staan mijn instellingen fout? wie kan mij helpen?
Mvg Robert
[ Voor 8% gewijzigd door FRanatic op 26-06-2011 20:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq