Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05

mennovanw

Canon? You can!

sapphire schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:53:
mag een dikke bankrekening ook ?

* sapphire is erg geintereseerd in primes :)
Slopen = vergoeden is het devies. Of het nou uit eigen zak gebeurd of door een verzekeraar maakt in beginsel niets uit MAAR de praktijk leert dat mensen die niet verzekerd zijn niet zo geroepen zijn de schade snel te willen vergoeden uit eigen zak (dikke bankrekening of niet).

Ik vind dus de regel zoals die ook gold tijdens de laatste tweakermeet: verplichte WA of niet lenen een zeer goede en functionele. Ik kan me overigens niet voorstellen dat je geen WA-verzekering hebt in dit land: de dekking kost een paar tientjes in een jaar en kan echt een hele hoop gezeik voorkomen.

Ik stel die eis in ieder geval voor het lenen van mijn spullen. Bijkomend wil ik dat mijn spullen onder mijn oogbereik blijven en dat er niet onderling doorgeleend word: iedereen mag (mits verzekerd ;)) mijn spullen proberen maar ik wil wel weten wie op welk moment wat in handen heeft.

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. sluit zich daarbij aan. :)
Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus zorg dat je gedekt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Oeh... Primes?? Yes yes, velly good :9

Altijd in voor een leuke prime. Hmm, kan nu moeilijk wachten nu het dichterbij komt. Wat doen jullie als het regent, die nacht? Doorgaan, ook zonder waterdichte apparatuur?

[Edit]
Oh, verzekeren. Weet iemand waar je dat hier in Nederland een beetje goed kan doen? Ik zit er aan te denken om het ook maar eens te doen. Nu gaat het over het algemeen niet kapot en met een riem om je nek heb ik er nooit last van. 'k Heb ook nog maar 1 digitale camera en voor m'n werk doe ik 't niet.

Mensen hier ervaring met verzekeringen?

[ Voor 45% gewijzigd door Shaggy_NL op 30-11-2009 18:39 . Reden: Verzekeringen enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Shaggy_NL schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:33:
Oeh... Primes?? Yes yes, velly good :9

Altijd in voor een leuke prime. Hmm, kan nu moeilijk wachten nu het dichterbij komt. Wat doen jullie als het regent, die nacht? Doorgaan, ook zonder waterdichte apparatuur?
Spreek voor jezelf ;)

Maar ik ga er vanuit dat de weergoden ons goed gezind zijn. Zo niet gaan we in een kroeg zitten, gieten we ons vol en lullen we over gear en maken we een nieuwe meet in het nieuwe jaar.

edit:
Voor WA-verzekeringen kan je bij elke fatsoenlijke verzekeraar / verzekerende bank terecht (het zit ook altijd integraal in bijvoorbeeld een studenten-verzekeringspakket). Let wel een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering dekt schade die je zelf toebrengt aan een ander zonder opzet (schade waarvoor je dus wettelijk aansprakelijk ben ;)) en gaat natuurlijk niet alleen over cameraspul maar ook over die Ming-vaas die je sloopt de eerste keer bij je schoonouders :o

Ik ben zeker er niet voor om elk risico maar te verzekeren maar leven zonder WA-verzekering is als (Bricktop-voice) "walkin on thin f*cking ice my pedigree-chums, and I'll be under it when it breaks" >:)

De kosten zijn het ook niet, ik betaal voor de mijne bij Centraal Beheer geloof ik 4 tientjes per jaar voor een dekking van een miljoen euro (daar kan ik wel even tegenaan slopen denk ik :D ).

edit 2:
En zoals Kaj zegt: ik ga ervan uit dat iedereen nog voorzichtiger is met andermans spullen dan met eigen materiaal maar een ongelukje kan gebeuren: verzekeraars zorgen ervoor dat ongelukjes geen vetes worden.

[ Voor 51% gewijzigd door mennovanw op 30-11-2009 18:58 ]

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik denk niet dat hij WA bedoeld, maar een algemene camera verzekering.
ik ken vooral klomps en boor

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
mennovanw schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:37:
[...]
De kosten zijn het ook niet, ik betaal voor de mijne bij Centraal Beheer geloof ik 4 tientjes per jaar voor een dekking van een miljoen euro (daar kan ik wel even tegenaan slopen denk ik :D ).
[...]
Ah, da's niet veel inderdaad. Ik dacht dat het over je apparatuur gaat, dat je bezit. Misschien maar eens doen, als goed voornemen. (Woei, eerste keer dat ik daadwerkelijk een goed voornemen heb dan :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. is WA verzekerd, by the way, en heeft een kostbaarhedenverzekering bij Interpolis lopen voor z'n spulletjes.
De reisverzekering dekte het niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Kaj. schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:05:
* Kaj. is WA verzekerd, by the way, en heeft een kostbaarhedenverzekering bij Interpolis lopen voor z'n spulletjes.
De reisverzekering dekte het niet meer. :P
Ik heb mij laatste vakantie ook rot gelachen.

*belt ANWB reisverzekeringen: "ik ga op vakantie naar tsjechie en wil mijn camera spulletjes verzekeren"
"geen probleem, *vult mijn gegevens in* en zegt " u heeft bij deze uw spulletjes verzekerd"
waarop ik zo eens vraag "voor hoeveel heb ik max verzekerd dan?"
"oh geen probleem meneer, meer dan genoeg"
"en wat is dan genoeg als ik vragen mag"
"nou, tot 1750 euro hoor, dus dat is geen probleem"
"nou eigenlijk......beetje wel"
" :o oh, hoeveel heeft u dan nodig?!, dan doen we er een uitgebreid sportpakket bij, dan is het meer dan genoeg en bent u tot 3500 euro verzekerd!"
"mja, dat is nog niet genoeg eigenlijk....."

"dan eh, weet ik het ook niet, meer kan ik u niet mee helpen"
en toen ging nomadje maar eens voor kostbaarheden verzekering kijken inderdaad :P....dat ging tot 22000 euro in het buitenland voor camera spulletjes e.d. en dat was wel genoeg :P

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Shaggy_NL schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:00:
Ah, da's niet veel inderdaad. Ik dacht dat het over je apparatuur gaat, dat je bezit. Misschien maar eens doen, als goed voornemen. (Woei, eerste keer dat ik daadwerkelijk een goed voornemen heb dan :*) )
Lijkt me handig, ik leen je i.i.g. niets zonder dat ik de garantie heb dat als je iets van me sloopt ik het vergoed krijg en een WA-verzekering biedt me die garantie.

Als je nog bij je ouder(s) woont hebben die heel vaak een gezinspolis waar jij ook onder valt. Check dat soort dingen eerst even voordat je naar de verzekeraar holt ;)

Stel je voor, je molt een keer wat (iets afschuwelijk duurs i.i.g.) per ongeluk en je moet er de rest van je leven voor krom liggen? Daar heb je toch geen zin in?

edit: ik heb ook een kostbaarhedenverzekering voor buiten (en een inboedel-verzekering met all-risk dekking die ook vergoedt als ik thuis wat duurs uit m'n handen laat vallen). Tis dan wel dagwaarde maar de prijs is netjes en het risico wat ik loop toch wel een stuk minder.

[ Voor 14% gewijzigd door mennovanw op 30-11-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

mennovanw schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:21:
[...]

Lijkt me handig, ik leen je i.i.g. niets zonder dat ik de garantie heb dat als je iets van me sloopt ik het vergoed krijg en een WA-verzekering biedt me die garantie.

Als je nog bij je ouder(s) woont hebben die heel vaak een gezinspolis waar jij ook onder valt. Check dat soort dingen eerst even voordat je naar de verzekeraar holt ;)

Stel je voor, je molt een keer wat (iets afschuwelijk duurs i.i.g.) per ongeluk en je moet er de rest van je leven voor krom liggen? Daar heb je toch geen zin in?

edit: ik heb ook een kostbaarhedenverzekering voor buiten (en een inboedel-verzekering met all-risk dekking die ook vergoedt als ik wat duurs uit m'n handen laat vallen). Tis dan wel dagwaarde maar de prijs is netjes en het risico wat ik loop toch wel een stuk minder.
Nouja dan meot je wel een complete glaswinkel breken hoor :+
Nee als eht goed is zit ik nog bij m'n ouders in de polis (ga ik na vragen) en zo niet...
daar ben ik altijd erg makkelijk in geweest, slopen= kopen ook als ik zelf wat sloop :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:58:
héél interessant, alleen weet ik nog niet of ik ga kunnen.
Als ik kan kom ik zeker af.

Ik kom wel vanuit België, met de auto (waren er hier nog geen belgen die geen vervoer hadden ? ghenzi ?).

Ik breng mee:
1D3 - 35L - 135L - 580EXII

uiteraard verkies ik de groep van menno om even met zijn primes te jongleren (grapje joh :9).

Natuurlijk onder voorbehoud dat ik kan komen ...
lief van je hoor, maar ik-ben-geen-belg |:(

lol

maar ik laat deze dag passeren, ik trek het niet om EN vrijdag tot laat in de nacht op te blijven met maar max 3 uur slaap/geen slaap EN zaterdag avond een vriend z'n feest te hebben tot 4 uur om vervolgens zondag op te staan om 8 uur om te gaan schieten.. sorry guys, but no thank you :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:27:
[...]

...
daar ben ik altijd erg makkelijk in geweest, slopen= kopen ook als ik zelf wat sloop :)
Moet je wel een zak geld hebben liggen, kan mij voorstellen dat als iemand een lens van een euro of duizend (of twee.. of meer...) laat vallen ie niet zo even kan dokken ;)

Verzekering is zó geregeld en kost idd geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:39:
[...]

Moet je wel een zak geld hebben liggen, kan mij voorstellen dat als iemand een lens van een euro of duizend (of twee.. of meer...) laat vallen ie niet zo even kan dokken ;)

Verzekering is zó geregeld en kost idd geen drol.
is dat zo raar dan dat jongeren geld hebben ofzo :+
ik werk 32 uur per week en woon thuis, nou kan ik natuurlijk een 1DIV en een rits L glas kopen of het sparen voor als k groot ben :+
Maargoed ik ben WA verzekerd hoor ik net dus ach....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als het weer tegen zit dan ben ik ben een voorstander van gezellig in de kroeg zitten >:) het is nu ook al behoorlijk koud vind ik.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
Koud is geen probleem, skijack aan, beetje thermokleding er tegen aan gooien en * Mike2k komt de nacht wel door.
Probleem wordt het wel als het gaat regenen..maarja, doe je niet an...in dat geval gaan we inderdaad gewoon in de kroeg zitten en warme choco mit schnapps trinken jawohl!

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Koud is geen probleem, maar met regen wordt het een andere zaak... En ik ben helemaal geen kroegenzitter, zelfs niet als iemand daar met een 24LII zit...

hoewel... damn you Canon

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Join the light side, we've got cookies (and exceptional lenses ;))..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kou = ski-jack
Regen = doorwerk jas of waxs jas.

DickCAH komt alle dagen door. Weer of geen weer..... Hmmm, misschien twee betonblokken mee nemen om aan mijn schoenen te binden als het erg hard waait... Nee, dan houd ik me wel aan mijn auto vast. Die weegt ook meer dan 1500 kg, dus dat moet lukken.

(Of wellicht dat je dan gewoon de glasdoos van MennoVanW aan je schoenen moet binden, dan vlieg je vast ook niet weg...)

Verder voor lenen van glas: de Mennovanw regel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

@Dickah

NoodHoosWatervallenWeer: ???? :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hFzOwq5PldQ]

Vanaf 0:53 ;)

Het tweede magische woord is dan sealing! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

woei, zie het missende UV-filter bij die ski-opnamen...

(ja, dat is het meest interessante in het filmpje, afgezien van dat aerodynamica het meest geweldige vak ooit is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

* sapphire gaat eens even duidelijkheid scheppen voor zichzelf :)

* sapphire neemt mee: 5D, Canon 17-40, Tamron 28-75 en laat zijn Canon 70-300IS thuis. En neemt een Manfrotto driepoot mee. :)

mag ik dan bij Shaggy in het groepje ? IK ben namelijk nogal geïntereseerd in zijn prime'pjes O-)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Menno, je hebt je FD 55/1.2 niet EF-geconverteerd, heb je een glasloze FD-EF adapter oid dat ik hem even kan vasthouden op m'n 450D? Ik heb de SSC-versies van de FD 50/1.8 en 50/1.4 en wil weten of de 1.2 ook echt meer licht doorlaat en/of een betere bokeh heeft, want de oudere lensjes lijken niet zo lichtsterk (als in sluitertijd) als hun lichtsterkte (als in opening) doet vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Nee ik heb geen adapters (heb after all een (onscherpe) AF'nde 50L die ik kan gebruiken, zit niet zo om FD-glas op digitaal te wachten eigenlijk). Als je iets van een adapter meeneemt wil de de 55 1.2 best meenemen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Meh, ik heb zelf niks van dat type, en ga er ook geen kopen enkel om even te testen. En die klotelens van je mag je inderdaad houden, wat een aquarel! *

Dan moet ik het maar metmijn en jouw matige andere spul doen. Wat een lijden. Ohja, ik ben WA-verzekerd ;)

spoiler:
* sarcasm-o-meter doet het weer hoor, dit is ook sarcastisch bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Meh, al dat geleuter over de zoom statief... }:|

ontopic: nog maar een weekje te gaan - hoe staat het met de route, groepsindeling en dergelijke?
Mij maakt het niets uit bij welke groep ik zit, zolang het maar gezellig is. (en dat ik mee kan rijden in rotterdam natuurlijk - zijn er genoeg plekken beschikbaar voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat geleuter over een zoom statief verplaatst naar Zoom.nl/Redged RTT-423 statief aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Terryb47 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:40:
Meh, al dat geleuter over de zoom statief... }:|

ontopic: nog maar een weekje te gaan - hoe staat het met de route, groepsindeling en dergelijke?
Mij maakt het niets uit bij welke groep ik zit, zolang het maar gezellig is. (en dat ik mee kan rijden in rotterdam natuurlijk - zijn er genoeg plekken beschikbaar voor iedereen?
Ik ga morgenavond eens even langs een aantal plekken rijden die ik in gedachte heb (voornamelijk Heijplaat e.d.), staat al een weekje op de agenda maar heb er nog geen tijd voor gehad.

Groepsindeling laat ik over aan Mike2k, maar ik kan me voorstellen dat er ter plekke nog wat geschoven gaat worden (het is geen georganiseerde groepsreis o.i.d. :) ).

Ik zal voor de voorgestelde punten i.i.g. even de punten markeren in de Stom Stom (en doorgeven aan de auto-rijders) zodat we het ook onafhankelijk van elkaar kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

* sapphire neemt ook een stom stom mee :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

* Gutteguttegut neemt altijd zn E71 met MacGyver mee :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

mennovanw schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:05:
[...]

Ik zal voor de voorgestelde punten i.i.g. even de punten markeren in de Stom Stom (en doorgeven aan de auto-rijders) zodat we het ook onafhankelijk van elkaar kunnen vinden.
Hebbie daar ook een Garmin versie van :) (of een generieke GPX)

* BlaTieBla moet anders weer met een conversie tool aan de slag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje met postcodes graag voor deze mijnheer.

Mijn baas vond dat ik een build-in nav systeem nodig had en tja... geen idee hoe ik dat ding een gpx bestand door zijn strot moet duwen. De USB poort heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:46:
Lijstje met postcodes graag voor deze mijnheer.

Mijn baas vond dat ik een build-in nav systeem nodig had en tja... geen idee hoe ik dat ding een gpx bestand door zijn strot moet duwen. De USB poort heb ik nog niet gevonden.
Wat dacht je van straatnaam + huisnummer? Postcodes helpen niet zo in het havengebied zeg maar.. Lengte en breedtegraden kunnen ook handig zijn. Het is puur een systeempje dat we als we elkaar kwijt raken o.i.d. je weet waar je heen moet..

Ik ben overigens bezig met de route die mijn clubje gave Canonites gaan rijden.. Wie doet de tour voor de andere (Nikon-) groep?

edit: haha Mike2k zelf.. Ik heb net wat locaties bekeken en dat gaat best werken voor een mannetje of 10-15 met een auto'tje of 4 / 5 maar niet voor de hele club in 1 keer tegelijk.

edit 2: want ik denk gezien de aanmeldingen dat het toch 2 clubs gaan worden; 1 voornamelijk de grote rode C en 1 voornamelijk de grote gele N (wat tuurlijk geen sluitende verdeling hoeft te zijn, Pentaxianen, Oly-lui & Sony-boys niet getreurd ;)).

[ Voor 22% gewijzigd door mennovanw op 03-12-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik wil me ook even aanmelden voor de/een Canongroep.

Ik neem sowieso een 5d met 17-40, 50 1.4 en 100 2.8 Macro USM mee, en voor wie dat leuk vind kan ik mijn 70-200 f/4 IS of 24-70 2.8 meenemen.

Zelf zou ik graag een 24-105 en een 35 2.0 willen mounten, en eventueel wat primes die ik toch niet kan betalen. Ook TS-E lenzen zou ik heel gaaf vinden. Ook wil ik wel wat statiefjes proberen.

Ik heb de beschikking over een auto waar 4 à 5 personen in kunnen, ik weet alleen de weg niet zo goed in Rotterdam en heb geen Tom Tom (oplaadsigarettenaansteker is kadoek).

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

mennovanw schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:01:
[...]

Ik ben overigens bezig met de route die mijn clubje gave Canonites gaan rijden.. Wie doet de tour voor de andere (Nikon-) groep?

[...]
ideetje dat de ene groep A->B doet en de andere B->A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

BlaTieBla schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:13:
[...]

ideetje dat de ene groep A->B doet en de andere B->A.
En dan halverwege, als we elkaar tegenkomen, zorgen dat we ergens wat kunnen drinken !!

* JAMF weet hopelijk vanavond of ie mee kan

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mennovanw schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:01:
Wat dacht je van straatnaam + huisnummer? Postcodes helpen niet zo in het havengebied zeg maar..
Postcode en huisnummer dan... jij je zin. Sec postcode zal inderdaad wel niet lekker werken. Maar goed, als er een Nikonian met een dom dom is, ben ik ook tevreden. Cros ik daar wel achter aan.

Voor de volledigheid: Ik ken Rotterdam niet zo goed, maar ik heb wel een lekker grote auto, zodat ik redelijk makkelijk te volgen ben. Vandaar ook dat ik best vrijwilliger ben om voorop te rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:14:
[...]

Postcode en huisnummer dan... jij je zin. Sec postcode zal inderdaad wel niet lekker werken. Maar goed, als er een Nikonian met een dom dom is, ben ik ook tevreden. Cros ik daar wel achter aan.

Voor de volledigheid: Ik ken Rotterdam niet zo goed, maar ik heb wel een lekker grote auto, zodat ik redelijk makkelijk te volgen ben. Vandaar ook dat ik best vrijwilliger ben om voorop te rijden.
Ik denk dat Nick en ik je samen aardig kunnen sturen, op zuid en in het centrum ken ik aardig de weg en ik denk dat nick het nog beter weet (hij komt immers van zuid). En bij mijn weten kan Nick over een stom stom beschikken dus dat zou helemaal mooi zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zartok schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:27:
...En bij mijn weten kan Nick over een stom stom beschikken dus dat zou helemaal mooi zijn :) .
Wie niet met een Windows Mobile telefoon tegenwoordig ;)

/me heeft er één iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Zo heb net met Mike2k het scoutrondje gereden; zeer interessante plekken gezien. We komen op zeer korte termijn met een strijdplan ;)

Even wat warm-makertjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.lerp.nl/images/Botlek.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lerp.nl/images/SS%20Rotterdam2.jpg

En dit is wide-open uit het handje.. Moeten jullie nagaan wat er met statief en wat inzicht mogelijk is.. Advies is overigens nu al om warme kleding mee te nemen, we zijn met z'n tweëen zowat vast gevroren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

standaard bij nachtfotografie in de winter.
Veeeeeel laagjes :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Als het goed is heb ik voor volgende week vrijdag m'n rijbewijs, dus ik kom misschien ook nog even langwippen. Ik blijf niet al te lang (moet de dag daarna weer werken :/ ), tot 12 uur, half 1 oid.

Het maakt me niet veel uit met wie ik in de groep zit, maar met wat medekanonetjes zou wel leuk zijn :P . Zelf heb ik een 400D met grip, draadontspanner en afstandsbediening. Statief moet ook wel lukken. Als lenzen heb ik een Tamron 18-250, Canon 50MM 1.8 II, kitlens en wat oudere Canon lensjes.

Zou iemand een opsomming kunnen maken met wat precies het plan is? Locatie, tijd, etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I see dead pixels, or was it a star or two? :P :+

Goede schoenen aantrekken mensen, helpt ook. Jammer dat de winter momenteel erg vochtig is :/ (blooming effecten op lichtjes o.a.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Ja, Menno en ik hebben een rondje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.mike2k.nl/photos/image/medium/349

Afbeeldingslocatie: http://www.mike2k.nl/photos/image/medium/350

En dit was een foutje:
Afbeeldingslocatie: http://www.mike2k.nl/photos/image/medium/351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Goed bezig *O*

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Freak! weet een mooie spot, waalhaven richting container schepen, als ze aan het laden zijn 's nachts zijn ze helemaal vaag verlicht echt super mooi (te vaak langs gereden... te weinig camera bij me...)

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Zartok schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat Nick en ik je samen aardig kunnen sturen, op zuid en in het centrum ken ik aardig de weg en ik denk dat nick het nog beter weet (hij komt immers van zuid). En bij mijn weten kan Nick over een stom stom beschikken dus dat zou helemaal mooi zijn :) .
Ja, Stom Stom aanwezig op iPhone, maar weet niet of je daar zo'n bestandje in kan lezen? Anders zoek ik ergens mijn oude Windows Mobile telefoon wel op, misschien dat die het aankan :)

TomTom van vader lenen, problem solved.

[ Voor 4% gewijzigd door NickH op 06-12-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
LethalInnocence schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:15:
[...]
Zelf zou ik graag een 24-105 en een 35 2.0 willen mounten, en eventueel wat primes die ik toch niet kan betalen.
[...]
Die twee zullen zeker ook aanwezig zijn! 8) Ik denk dat de 24-105 heel wat keertjes aanwezig zullen zijn zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Mocht het plan nog staan om op het parkeerterrein van cafe rotterdam achter het KPN gebouw op de wilhelminapier te verzamelen: not gonna happen. Toen ik er eergister voorbij reed was het helemaal afgezet met hekken en lag helemaal open.

Alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

NickH schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:32:
Mocht het plan nog staan om op het parkeerterrein van cafe rotterdam achter het KPN gebouw op de wilhelminapier te verzamelen: not gonna happen. Toen ik er eergister voorbij reed was het helemaal afgezet met hekken en lag helemaal open.

Alternatief?
Een parkeerplaats verder naast Gauchos (maar wel de Kop van Zuid). Ruimte zat op vrijdagavond hebben Mike2k en ik ondervonden en gratis parkeren vanaf 18:00. Geen probleem dus, afspreekpunt + bereikbaarheid OV blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Had ik trouwens al gevraagd of iemand de Sigma 20/1.8 of 24/1.8 heeft? Canonmount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
mennovanw schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:06:
[...]

Een parkeerplaats verder naast Gauchos (maar wel de Kop van Zuid). Ruimte zat op vrijdagavond hebben Mike2k en ik ondervonden en gratis parkeren vanaf 18:00. Geen probleem dus, afspreekpunt + bereikbaarheid OV blijft hetzelfde.
Goed plan, misschien even een kaartje voor de mensen met OV tekenen omdat je vanaf de metro/tramhalte de parkeerplek niet direct ziet?

Zoiets dus:
http://maps.google.com/ma...0.00236,0.004823&t=h&z=18

In woorden: als je vanuit de metro/tram links langs het KPN gebouw (scheef gebouw, met "display" van groene LEDjes) loopt, alsmaar door blijven lopen tot je de overdekte stoep met rode loper voorbij bent, dat parkeerterrein.

[ Voor 12% gewijzigd door NickH op 07-12-2009 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
NickH schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:04:
[...]

Goed plan, misschien even een kaartje voor de mensen met OV tekenen omdat je vanaf de metro/tramhalte de parkeerplek niet direct ziet?

Zoiets dus:

In woorden: als je vanuit de metro/tram links langs het KPN gebouw (scheef gebouw, met "display" van groene LEDjes) loopt, alsmaar door blijven lopen tot je de overdekte stoep met rode loper voorbij bent, dat parkeerterrein.
Langs het water lopen is toch ook mogelijk (of is dat ook dicht gegooid/danwel afgesloten?), is miss wat leuker als je alvast wat foto's wilt maken. Plus dat je vanzelf de parkeerplaats op loopt.

En mocht parkeren ook niet meer kunnen op de aangegeven plaats dan kan er nog doorgereden worden en bij Hotel NY gratis geparkeerd worden. De garage bij het world port center is 24/7 geopend (ik weet echter niet of die gratis is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ik weet niet of langs het water lopen nog mogelijk is, wellicht weet Menno dat? Op beide manieren is de parkeetplaats makkelijk te vinden. Volgens mij zijn alle openlucht parkeerterreinen na 18u op de Kop van Zuid gratis. De parkeergarage is echter 2,50 per uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

NickH schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:04:
Ik weet niet of langs het water lopen nog mogelijk is, wellicht weet Menno dat? Op beide manieren is de parkeetplaats makkelijk te vinden. Volgens mij zijn alle openlucht parkeerterreinen na 18u op de Kop van Zuid gratis. De parkeergarage is echter 2,50 per uur...
Er stonden vorige week vrijdagavond hekken (maar er was wel toegang door een opening in het hek). We hadden de indruk dat dat meer te maken had met een evenement in de cruise-terminal dan met het openbreken e.d.

En zoals terecht al aan gegeven; er is zat parkeerplek op de Kop van Zuid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Parkeren kop van zuid: OTTO REUCHLINWEG -> Vrijdag zou dat vanaf 18:00 uur gratis zijn.
Meer info: http://www.rotterdam.nl/smartsite2243646.dws

Daar staan alle geldaftroggellocaties in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

BlaTieBla schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:32:
Parkeren kop van zuid: OTTO REUCHLINWEG -> Vrijdag zou dat vanaf 18:00 uur gratis zijn.
Meer info: http://www.rotterdam.nl/smartsite2243646.dws

Daar staan alle geldaftroggellocaties in :)
Das buitengewoon leuk en nuttig maar Mike2k en ik zijn gewoon naar de parkeerautomaat gelopen en hebben erop gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ja maar das zo lastig te doen als je niet in Rotterdam zelf bent :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Nog maar 3 nachtjes slapen, het weer ziet er goed uit :) ; weer.nl, weeronline, het knmi en weerstation-rijnmond hebben ongeveer dezelfde prognose (rond de 3/5 graden, bewolkt, windkracht 3). Het zal zeker op de wilheminakade harder waaien en dus ook frisser zijn. Ga dus maar uit van een gevoelstemperatuur van rond/onder het vriespunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
NickH schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:04:
[...]

bedankt voor de map, nu weet ik precies waar het is. Ouwe maatje van me woonde aan de Prinsendam, heb vaak langs de Antoine Platekade gelopen toen.
Zartok schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:40:
het weer ziet er goed uit :) Het zal zeker op de wilheminakade harder waaien en dus ook frisser zijn. Ga dus maar uit van een gevoelstemperatuur van rond/onder het vriespunt.
Ik zal m'n handschoenen, sjaal en muts meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moet ik afzeggen,

veel plezier en veel mooie foto's toegewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

shit, helemaal vergeten m'n dunne fotografiehandschoentjes op te pikken bij m'n ouders :(
's kijken of de camera met hand en al in m'n jaszak past :P

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14
Ik zit er aan te denken om er as vrijdag ook bij te zijn.
Wat ik meeneem zijn alle spullen uit mijn sig.
Hoe laat verzamelen we ongeveer?

[ Voor 13% gewijzigd door silencedead op 08-12-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

uit de TS:
De datum, tijd en locatie zijn eindelijk bekend!
Locatie is Rotterdam, waarbij we oa. de havens zullen gaan bezoeken.
Datum is 11 December 2009. De meeting zal starten rond 9 uur / half tien.
Zodra we verzameld hebben is het de bedoeling om eerst even kennis te maken met een kop koffie, en daarna richting locatie te gaan (rond half 10 / 10 uur)

@Virginia: Dat is jammer :(

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 08-12-2009 20:30 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
Damn, nu zie ik een deeltje Startpost in herhaling weer langs komen... crap, nu kan ik helemaal niet meer wachten.

Ik heb er de vrijdag voor vrij genomen [Inkoppertje]

Nog even kijken wat ik in m'n standaard rugzakje nog mee wil nemen, en OF ik überhaupt een rugzak mee wil nemen, naast m'n foto-schouder-tasje. Op de kaart te zien zitten we inderdaad midden tussen het water en de industrie. Je kan er tenminste al wat meer van je af kijken, dan hier in de buurt (Bomen, veeel bomen op de veluwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Wat word de definitieve afspreek/drinkplaats nou precies?

kan ik dat alvast plannen en een parkeerplaats zoeken ed :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik kom uit Hoorn en kan eventueel nog mensen mee nemen.
Voor de indeling in de groep maakt het mij niet echt uit.
Liefst bij iemand met een 1D(x) om die eens alleen even vast te houden (maar dat kan natuurlijk ook in een winkel).
Verder hoef ik geen lenzen te testen oid..

Met een beetje mazzel heb ik voor vrijdag mn Samyang 8mm fish binnen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

De groepsindeling is nog niet volledig, wordt dat ter plekke verder gefikst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:25
ssj3gohan schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:44:
De groepsindeling is nog niet volledig, wordt dat ter plekke verder gefikst?
Uit de startpost begrijp ik dat er nu 2 groepen zijn. Een Nikon groep en een Canon groep.
Ik heb alleen het idee dat er veel meer Canons meegaan dan Nikons of word de Canon groep alsnog gesplitst zoals eerst de bedoeling was?

Ik sluit mij als Canon eigenaar ook aan bij de Canon groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@pickboy:
Er zijn op dit moment inderdaad meer canons dan nikons, maar al het overige grut (sony, pentax, minolta ed) zal waarschijnlijk wel bij de Nikon groep komen....

No worries....
De definitieve startplaats is Rotterdam, Kop van Zuid.
Hier ongeveer: http://maps.google.nl/?ie...08g&cbp=12,282.34,,0,9.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Bij deze wil ik mij ook bij de Canon groep melden.

DJsmiley/Kaj: zou ik met jullie mee kunnen rijden (terug)? (heb DM gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat ligt eraan: Als DJSmiley met mij mee terug rijdt, heb ik geen plek aangezien er nog iemand mee gaat, en het aardig proppen wordt in mijn Twingo met vier man en vier grote tassen met fotospul.
Als DJS toch met eigen vervoer gaat, ben je van harte welkom; waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike2k schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:33:
@pickboy:
maar al het overige grut (sony, pentax, minolta ed) zal waarschijnlijk wel bij de Nikon groep komen.......
Helemaal gezellig d:)b

ben toch incognito met een echte orginele Minolta tas 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike2k schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:33:
De definitieve startplaats is Rotterdam, Kop van Zuid.
Hier ongeveer: http://maps.google.nl/?ie...08g&cbp=12,282.34,,0,9.25
Even kijken... Dat is zo een beetje wilhelminakade 300 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:14:
[...]
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:17:
[...]

Nee het antwoord is 42 :P .

Uitgaande van de nummering aan de rechterkant van de weg zou ook zeggen dat je op wilheminakade 700 en een beetje moet zijn, het laatste bedrijf aan de rechter kant is STC group (waar ik over een week heen ga) en die zitten op wilheminakade 701. De nummering let volgens mij niet zo nauw, dus als je naar 300 (aan de verkeerde kant van het gebouw volgens mij) gaat zien we je ook wel met je HUGE auto :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
Kan ik mij zo vlak voor het gebeuren nog aanmeleden? Het lijk mij (als beginner) erg leuk om er vrijdagavond bij te zijn. Ben een Nikonian overigens. Zij mij sig voor mijn spul.

Ik weet nog niet definitief of ik kan overigens, dat hangt even af van vervoer. Indien ik vrijdag kom, kan ik op de terugweg nog wel wat peoples afzetten die richting het oosten moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@camel.....nou, ook alleen om dat je die 35mm hebt ;)
Nee hoor, natuurlijk kan je mee...ik zet je bij de Nikonians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hmmm ik moet ook ff kijken of het mij gaat lukken, de 12e heb ik nu een kindertheatervoorstelling en dat betekent vroeg opstaan... Moet wel fris zijn dan :P Hoe nacht is nacht (hoe lang gaat het door)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

gewoon doorbikkelen :P

Zelf zal ik vrijdag ook gewoon moeten werken van 7 tot 17.30 met een beetje pech :(

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:17:
[...]

Volgens mij maakt het niet echt uit wel nr. je op de Wilhelminakade neemt, je vind het toch altijd wel. De hele pier lijkt een lus met éénrichtingsverkeer, dus als je verkeerd rijd, draai je bij de stoplichten om en probeer je het nog een keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Kaj. schreef op woensdag 09 december 2009 @ 06:18:
Dat ligt eraan: Als DJSmiley met mij mee terug rijdt, heb ik geen plek aangezien er nog iemand mee gaat, en het aardig proppen wordt in mijn Twingo met vier man en vier grote tassen met fotospul.
Als DJS toch met eigen vervoer gaat, ben je van harte welkom; waar woon je?
Ik woon in Utrecht Noord, pal naast de snelweg - begrijp dat het proppen wordt, maar ik ben geen big guy - ik neem alleen body+1 lens mee, heb dus geen grote tas bij me :)

Als ik een lift terug naar Utrecht kan krijgen van iemand anders drop me een PM - ik ben uiteraard bereid om met de benzine mee te betalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mwah, dan moet het wel lukken, denk ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Qudt Qudt en nog eens Qudt,
Ik kan nog steeds geen uitsluitsel geven of ik erbij kan zijn.......

* JAMF houdt eigenlijk helemaal niet van laatste nippertjes - ook niet van eerste nippertjes; eigenlijk helemaal niet van nippertjes

Best case scenario: * JAMF komt gewoon om een uur of 9 naar de kop van zuid en sluit zich aan bij de Canonnen
In dat geval neem ik mee:
450D & Grip + 18-55 IS + 55-250 IS + draadremote + 'Zoom'-Statief
eventueel kan ik ook mijn bejaarde (1999) Cosina 100/400 nog meesjouwen
Oh, ja en een Vwa Vuatuur koekblik Auto

Als ik deze week nog even bij KE terecht kom (of camera.nl) zou daar nog een klein glaasje bij kunnen komen

[ Voor 9% gewijzigd door JAMF op 09-12-2009 12:00 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07
Ik heb een plekje over in de auto ivm Virginia.

Ik kom uit Den Haag dus als iemand nog vervoer nodig heeft hoor ik het graag.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Kaj. schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:20:
Mwah, dan moet het wel lukken, denk ik zo. :)
yataa! d:)b hoef ik gelukkig niet in m'n eentje op centraal station te bivakkeren - in de zomer vind ik het niet erg, maar nu het gaat vriezen.. Hoop dat m'n accu's het een beetje uithouden, die van mij doen het steeds slechter. Heb net nog een nieuwe bp511 besteld voor de zekerheid.

• mux

mux

99% efficient!

Haha, nou, ik ben ondertussen ook druk bezig mijn fiets tweakmeetklaar te maken. Mijn plekje bij Yamy_Daffy blijft voorlopig nog wel even gereserveerd, maar hopelijk kom ik wel op de fiets. Straks kom je nog alleen in je autootje te zitten!

• Damfransje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
Maak je geen zorgen, ik zal hem in ieder geval gezelschap houden :)

Begin er zin in te krijgen!

Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hebben we al een lijstje met locaties of een bestandje? Ik moet namelijk vanavond m'n Tomtom daarmee instellen, aangezien ik morgenmiddag niet weer heen en weer naar Zwolle ga.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Goffer...
Tref ik mn auto net zo aan:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/14y8j1l.jpg
Niets gestolen (autoradio en bluetooth muis hebben ze gewoon laten liggen).
En CarGlass heeft deze ruit natuurlijk weer niet op voorraad.
Dat wordt een nachtmeeting met een stukje plexi in mn deur.
Iemand ervaring met plexiglas als tijdelijke ruit?

Verwijderd

balen .. :(
gelukkig lag je foto-apparatuur er niet in :/

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:26:
balen .. :(
gelukkig lag je foto-apparatuur er niet in :/
Nee dat laat ik er nooit inliggen.
De auto er achter mist trouwens ook een rechter voorruit..alle andere auto's zijn met rust gelaten.

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:20:
Iemand ervaring met plexiglas als tijdelijke ruit?
Ik had van de week precies hetzelfde... rechter zijruit ingeslagen, niks gestolen... plexi zijruit gaat prima, als je de radio aanhebt merk je het verschil niet eens.

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
Terryb47 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:25:
yataa! d:)b hoef ik gelukkig niet in m'n eentje op centraal station te bivakkeren - in de zomer vind ik het niet erg, maar nu het gaat vriezen..
Je kan anders ook wel met mij mee terug rijden, ik kom toch langs Utrecht. (Met z'n vieren in een Twingo klinkt wel heel erg gezellig...)

Verwijderd

n.b. Ik heb me laten vertellen dat we beginnen met een kop koffie, maar bij welke tent dan? Als ik Nick hoor, hebben we bij die parkeerplak zoweizo al drie of vier tentjes zitten. Lijkt me niet handig als er een paar van ons bij tent 1 zitten, een paar bij tent 2 en zo verder...

• Zartok
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:55:
n.b. Ik heb me laten vertellen dat we beginnen met een kop koffie, maar bij welke tent dan? Als ik Nick hoor, hebben we bij die parkeerplak zoweizo al drie of vier tentjes zitten. Lijkt me niet handig als er een paar van ons bij tent 1 zitten, een paar bij tent 2 en zo verder...
In de buurt van de parkeerplaats zitten: Las Palmas (restaurant van Herman den Blijker), Hotel New York en Humphreys. Verder zitten er een stukje terug (richting KPN gebouw in de buurt van Luxor) ook nog wat, maar dat ken ik niet van naam. Humphreys en Las Palmas zijn echt restaurants en lijken me dus niet zo handig, HNY kan, maar misschien dat een cafe aan het begin van de straat makkelijker is (met het oog op mensen die met het OV komen).

Verwijderd

http://www.scientias.nl/t...minidenmeteorenregen/891'

Ik doe zelf helemaal niets met fotografie, maar toen ik dit las, moest ik aan deze thread denken. wellicht een idee?

• Terryb47
camelrulez schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:16:
[...]
Je kan anders ook wel met mij mee terug rijden, ik kom toch langs Utrecht. (Met z'n vieren in een Twingo klinkt wel heel erg gezellig...)
thanks, ik weet niet hoe het uitgaat pakken met verschillende groepen naar verschillende lokaties maar ik hou me aanbevolen :)

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Voor de chauffeurs: diegene die met de Nikon groep meegaan, DM mij even, dan krijg je de route. Voor de rest blijft het een verassing ;)

Voor de Canonites: stuur even een dm naar mennovanw, dan krijg je van hem de route...

Waarom 2 verschillende: de Nikonians beginnen op een ander punt dat de Canonites.
Het plan is om in het midden elkaar te treffen, maar dat moeten we onderweg even regelen...

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

tikkie verwarrend (of ligt dat aan mij)?? Ik rijd met een canonian naar R'dam (Gutteguttegut), maar moet dan bij een Nikonian in de auto overstappen (DickCAH/NickH?). Kan qua planning lastig zijn voor een eventuele terugweg. Of is daar ook over nagedacht?

crap: zie net dat Gutteguttegut een probleempje met z'n auto heeft :(

[ Voor 12% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 10-12-2009 14:48 ]

Hier staat tekst

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
@Sjaak, daar kan ik vrij weinig aan doen....je mag ook met de Canonites mee op tour :P

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste