Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dat vroeg ik me ook nog af, denk dat WoW ook spelers aan het verliezen is, tijd voor een nieuw deel?
En wanneer komt Aion update 3.0 nou? 1 Jaar terug aangekondigd, nog niet gereleased...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:28:
Dat vroeg ik me ook nog af, denk dat WoW ook spelers aan het verliezen is, tijd voor een nieuw deel?
En wanneer komt Aion update 3.0 nou? 1 Jaar terug aangekondigd, nog niet gereleased...
Volgens voorjaar heb ik gehoord van een vriendin die nog wel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben gestopt. Ik hoorde dat Ncsoft 100% success rate manastones in de cashshop beschikbaar zal maken, wat voor mij de druppel is.

Oja, en de legion De vliegende Hollanders is een beetje heel erg dood. Er is nooit een centurion online. Jammer, hierdoor zijn er zo goed als geen actieve nederlandse legions meer in Aion.

Dan maar wachten op GW2 en terwijl ik daarop wacht geen mmorpg meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:37:
Ook ik ben gestopt. Ik hoorde dat Ncsoft 100% success rate manastones in de cashshop beschikbaar zal maken, wat voor mij de druppel is.

Oja, en de legion De vliegende Hollanders is een beetje heel erg dood. Er is nooit een centurion online. Jammer, hierdoor zijn er zo goed als geen actieve nederlandse legions meer in Aion.

Dan maar wachten op GW2 en terwijl ik daarop wacht geen mmorpg meer voor mij.
Dat is wel grappig ik ben juist net weer begonnen. Ik zou het wel jammer vinden als ze die manastones in de cashshop stoppen. Die 24 slots carrier pet geeft al teveel voordeel voor een cash item vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Ach het zijn maar manastones, kan er niet zo druk om liggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog veel tweakers die dit spelen? ben zelf begonnen en ziet er goed uit. speelt lekker weg. eindelijk een game die je niet volledig aan de hand neemt maar je wel iets meer laat zoeken. alleen balen dat de servers in amerika staan/

hoe is de endgame van dit spel? kan iemand daar wat over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben afgehaakt zo richting de 30-40, ik vind de skilldmg/whitedmg verhouding echt compleet scheef, mijn guardian kan beter gewoon melee auto-attacken dan skills spammen, doen nagenoeg dezelfde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel mensen klagen over die 100% succes manastones maar dat is tot nu toe alleen in Aion Korea en Aion Korea heeft een cashshop en eu/usa niet die hebben alleen sommige items te koop op hun site niet echt een cashshop meer rare items for sale voor een korte tijd.

en of dat manastones nog het ergste is? nou nee want Aion Korea heeft ook Cooldown remove scrolls voor dugeons te koop in hun cash shop.. dat is pas erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zo, zag dat alle inactive account ook weer ff aan staan. Net ff spel gedownload... 1,5 jaar niet meer gespeeld, maar na een half uurtje was ik er alweer klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb gister de client ook maar weer geupdate na driekwart jaar, de patch was ruim 4GB.
Gelukkig waren er nog een aantal oude bekenden op de server dus daar heb ik me prima mee vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:58:
eindelijk een game die je niet volledig aan de hand neemt maar je wel iets meer laat zoeken. alleen balen dat de servers in amerika staan/
Met het verschijnen van het Mentor systeem, nemen ze je dus wel aan de hand mee, maar dan in de vorm van hoge level spelers die een lagere op sleeptouw nemen.
En zover ik weet, staan de EU servers in Duitsland, niet US
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:37:
Dan zit je op de verkeerde server, transfer naar Perento, asmodian kant.
Legion Dutch Legacy, zeer wel actief, hoewel een tikkeltje teveel PVE, maar dat weerhoudt mij er niet van om toch te PVP'en.

http://uk.aiononline.com/...charId=355600&serverId=34

en een lager level pvp char van mij : http://uk.aiononline.com/...charId=533821&serverId=34

[ Voor 43% gewijzigd door Spinner op 05-10-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:37:Oja, en de legion De vliegende Hollanders is een beetje heel erg dood. Er is nooit een centurion online. Jammer, hierdoor zijn er zo goed als geen actieve nederlandse legions meer in Aion.
Nope. Ik ben nog steeds betrokken met DVH op Spatalos.
Bedenk wel dat mensen in legion ook werk hebben in RL, daar mag je niet mee kwaadspreken. Dat is oneerlijk, alsof je iedereen dwingt hele dag te gaan spelen.
Vanavond komen meeste mensen online. Dan kunnen we parties doen waar nodig is, en ik heb nog steeds contacten met andere legions.
Mensen beseffen dat jammer genoeg niet en gaan te snel conclusie trekken dat legion dood is. Zeker na paar dagen al. Wacht eerst paar weken voordat je zoiets zegt. Ik vind jammer dat nieuwe leden te snel weer weggaan, want we bestaan al 2 jaar en gaan gewoon door. En we helpen elkaar graag. Het is 1 van weinige en oude NL legions op Aion.

De topic is ook wat rustig, weinig mensen komen wat hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58
Hoe is Aion eigenlijk vergeleken sinds de launch? Zit er aan te denken om weer deze subscription te activeren, maar ben benieuwd naar hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53
Zhalix schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:28:
Hoe is Aion eigenlijk vergeleken sinds de launch? Zit er aan te denken om weer deze subscription te activeren, maar ben benieuwd naar hoe en wat.
Lang getwijfeld of ik zou reageren, gezien de tanende populariteit van Aion op Tweakers. Maar dan toch een korte en hopelijk beknopt antwoord.

Ik speel sinds de release, af en aan. Ik vertel eerst wat over de gameplay van mijn character Dingli waarna ik de veranderingen sinds de release zal toelichten.

Mijn doel is om nog lang op level 30 te blijven en genoeg AP te farmen voor Elite Archon Squad Leader's Plate set voor mijn Gladiator. En daarna te riften. Ik heb gekozen voor een Asmodian op Telemachus, en gezien het feit dat er meer Elyos zijn kreeg ik bij die keuze gelijk de beschikking over 50 Berdin's Amuletten. Deze geven direct 50% meer Experience en je kunt ze na elkaar gebruiken. Level 20 moet haalbaar zijn in 2 dagen.

Tevens heeft NCSoft een Pet-systeem geïntroduceerd. Iedereen krijgt een basis-pet. Speel met hem, groom hem en binnen een uur geeft deze pet als beloning 2 Bronze Coins. Die je weer kan inwisselen voor blauwe gear Elite Rank 6 Gear. Ik schat bij een normaal spel dat het je 3 of 4 dagen kost die level 26 gear met je Pet bij elkaar te sprokkelen. Daarnaast heeft Aion bij elk level het Survey-systeem ontwikkeld. Bij iedere level-gain ontvang je Greater Courage Scrolls, Life Serums en op level 25 zelfs een Fabled wapen.

Drops. Die zijn aanzienlijk verbeterd. Na 3 keer in Morheim in de Fortress of Spirits gefarmed te hebben had ik bijna een complete set blauw Fate Plate Set. Probleem is dat door die verhoogde droprates de prijzen ook aanzienlijk zijn veranderd. Waar ik eerder de man was met 50M kinah op mijn account verruilt een degelijke Godstone inmiddels voor ruim 100M van eigenaar.

Abyss. Dat ligt aan de server. Ik was ooit begonnen op Castor, en op elk willekeurig moment was de Abyss bezaaid met spelers. Nu ik op Telemachus zit ben ik gisteravond voor de grap even een rondje gaan maken. En ik kwam welgeteld 2 Elyos tegen. Op heel Upper en Lower Abyss. Aan de ene kant is dat happy farmen, aan de andere kant geeft het de populariteit goed weer. Tijdens de aanval op Sulfur Fortress van 8 november waren er, en ik heb ze geteld, welgeteld 29 Asmodians om de General tegen de grond te werken. En dat waren er dus te weinig om de zeggenschap te krijgen. Jammer. Er zit waarschijnlijk in de toekomst opnieuw een server-merge aan te komen, vermoed ik.

Eris een nieuwe continent geïntroduceerd, Balaurea, met daarin 3 PvP-gebieden en bijbehorende Instances. Aan General Chat kan ik opmaken dat die bijna uitsluitend aan de Elyos behoren. Er zijn daar windstreams die je het ontsnappen aan Elyos aanzienlijk vergemakkelijken en er zijn mooie wapens uit End-bosses te verkrijgen. Maar aangezien mijn character op level 30 is kan ik daar verder geen uitspraken over doen.

Hoop enigszins wat verduidelijkt te hebben.

Edit: Toevoeging.

Met de release van Aion 2.5 en 2.7 zijn de levels ook verhoogd naar 55. Met de bijbehorende introductie van nieuwe armor en skills. Maar aan de basis gameplay zelf is weinig veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik slinger af en toe nog eens Aion aan voor een maandje, maar langer dan 2 dagen haal ik al niet. LFG werkt nog steeds voor geen meter, 20-35 dungeons zie ik zo goed als nooit langskomen, ga je vanuit quests dan maar exp binnenrapen voelt het echt als een enorme grind (zeker die repeatables). Inmiddels bijna elke class op 20-35 (buiten cleric, dat vind ik niets), maar het blijft allemaal het 'net niet'. Nog steeds doe ik steeds vaker meer damage gemiddeld met white melee dan met skills spammen, de grote hits van DP skills is af en toe leuk, maar met een cooldown van 30sec-4minuten voegt dat ook weinig toe.

Grappig dat de kleine irritaties van vroeger nog steeds bestaan (random stoppen van autoattack ranger, pet skills met cast time, timing met skill/attack, totaal geen duidelijk stats zichtbaar), of die complete onlogische shield block logica van die shield-skills. Dan klinkt zo'n heel combo systeem grappig, maar per saldo ben je continue dezelfde combo aan het spammen, spiritmaster continue manapotjes te eten, ranger maar aan het rondrennen, voelt allemaal maar gewoon 'net niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Laatst online: 10-09 08:53
SinergyX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
Ik slinger af en toe nog eens Aion aan voor een maandje, maar langer dan 2 dagen haal ik al niet. LFG werkt nog steeds voor geen meter, 20-35 dungeons zie ik zo goed als nooit langskomen, ga je vanuit quests dan maar exp binnenrapen voelt het echt als een enorme grind (zeker die repeatables). Inmiddels bijna elke class op 20-35 (buiten cleric, dat vind ik niets), maar het blijft allemaal het 'net niet'. Nog steeds doe ik steeds vaker meer damage gemiddeld met white melee dan met skills spammen, de grote hits van DP skills is af en toe leuk, maar met een cooldown van 30sec-4minuten voegt dat ook weinig toe.

Grappig dat de kleine irritaties van vroeger nog steeds bestaan (random stoppen van autoattack ranger, pet skills met cast time, timing met skill/attack, totaal geen duidelijk stats zichtbaar), of die complete onlogische shield block logica van die shield-skills. Dan klinkt zo'n heel combo systeem grappig, maar per saldo ben je continue dezelfde combo aan het spammen, spiritmaster continue manapotjes te eten, ranger maar aan het rondrennen, voelt allemaal maar gewoon 'net niet'.
Grappig, dat gevoel had ik nu met een andere MMORPG. Ik heb een Glad, dus geen pet en het betreffende problemen. Voor wat beteft LFG begrijp ik niet wat er mis is.

Met de introductie van het mentor-systeem zie ik ook regelmatig LFG's voorbij komen voor Q's en gelijksoortige groepen. Instances, mjah, op level 20-35, zoals jij jezelf beschrijft, zijn er maar 6 waarvoor je in aanmerking zou komen. Halamel, Nochsana, FT, Left en Right Wing en Sulfur. In mijn nederige opinie te weinig om mij druk over te maken.Op dit ogenblik wordt op Telemachus namelijk LFG volgespamd met Steel Rake, Udas, EC, Kromede en Dredgion, Platinum Q's en Bauleara. Misschien dat het per server verschilt, dunno....

De problemen met attack, skills en pets herken ik dan ook weer niet. Althans, ik heb nergens last van. Het enige wat ik kan toevoegen is de dalende populariteit. En de waarschijnlijk daarbij horende server-merge. Of uitgestorven Abyss. Alhoewel dat niet verklaart waarom Abyss zo rustig is qua PvP gezien de dominantie van de Elyos.

Maar eerlijk is eerlijk, ieder zijn smaak. De simpelheid van het spel, relatief klein aantal continenten, instances en foolproof combat systeem maken Aion voor mij juist wat aantrekkelijker dan enig ander MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wij (ik en een aantal vrienden) zijn inmiddels ook maanden geleden al gestopt nadat we 55 waren geworden, zeg maar rond de tijd van de server merges en de "gratis" mogelijkheid om te switchen.

Destijds zijn we gestopt vanwege de grote imbalance (elyos-asmo) op de servers en het vaak lange wachten bij LFG. Vaak genoeg dredgion runs geprobeerd te doen waar je na een half uur wachten nog steeds geen healer te pakken had... Of dat er vanaf de andere faction maar geen parties kwamen terwijl je eindelijk een leuke groep bij elkaar had. Het probleem met LFG zit hem dus niet zozeer in de lagere lvls, dit was hogerop ook het geval.

Waar ze echter het ergst de fout in zijn gegaan zijn de dungeons die met PvP te unlocken zijn. Als er ook maar een kleine imbalance is op de server krijg je nooit de kans om bepaalde dungeons te benutten en wordt één van de factions steeds sterker en sterker omdat ze alle abyss awards zonder problemen bij elkaar kunnen sparen terwijl de andere faction klein blijft en hier eigenlijk niets tegen kan doen.En de imbalance die kwam er destijds vanzelf met de merge en het verhuizen/verdwijnen van grote guilds.

Erg jammer, het was een goede game en speelde mijns inziens best lekker weg, heb me ook prima geamuseerd maar op hogere levels was er na een paar maanden echt niets meer aan.

• MrDummy

MrDummy

Sinds de invoering van kleine arena's in Kaishel deel is er lichte toename. Mensen kunnen nu ook op andere manieren pvp gear nemen.
En het is soms leuk om tegen iedereen te vechten. Of als je goed denkt te zijn, in 1vs1 poging doen.

Het is dan ook erg druk in weekends. Nu is er double xp event aan de gang en nog wel meer events, kijk maar op Aion site wat er gaande is.

De afname van aantal deelnemers is zeker te danken aan aantal "top"games
- BF3
- MW3
- Elder's Scrolls
die allemaal sinds kort verschenen zijn.

Jammer, maar ik ga gewoon elke dag verder in Aion spelen. En ik blijf mensen zoeken die graag in de NL legion willen. BF3 doe ik rustig aan.

Er is inderdaad voelbaar tekort aan clerics, je ziet ze regelmatig in LFG.
De LFG systeem is geheel afhankelijk van spelers. Het is mogelijk dat parties niet allemaal compleet krijgen door vele side-activiteiten zoals dredgion en arena's. Dat is wel jammer dat velen veel op AP focusen.

Maar aan andere kant kun je niet zomaar wat spelers dwingen. De automatische LFG systeem om voor de deur van instance te gaan staan functioneert matig. Simpel omdat je erheen moet lopen maar dan zit je lang te wachten voor de instance entree voordat party vol is. Dat is niet leuk. Er moet gewoon lijst in LFG komen en daarop aanklikken voor auto join. Maar ook dan nog willen meesten met bekenden spelen, dan weet je dat er weinig fouten worden gemaakt en vlieg je veel lekkerder door de instance.
Voorlopig is er nog veel handwerk in LFG: steeds mensen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Aion is al beetje op dreef door de box event. Eerst enchant stenen (L81-L90) 1 week lang, om 4 uur, en nu - bijna afgelopen - 6 uur lang op elke char / dag manastenen box. De manastenen zijn goed gekozen, waardoor het populair is en opsteker is. Nu kunnen velen alsnog hun gear socketen voor minder geld. Sommigen verdienen dus al honderd miljoen kinah aan de verkoop door de beide events.

Ook al merk ik dat Tweakers.net spelers niet meer zoveel doen in Aion, wij zoeken nog altijd NL sprekende spelers voor mijn legion De Vliegende Hollanders op Spatalos.

Mss tot straks in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:59
"Hello,

In February 2012, Aion® will become free-to-play in Europe. As a player on the European servers, you need to be aware of a few important changes that will occur, and you will also need to do a few things to prepare for this exciting change.

You undoubtedly have lots of questions and want to know more about what is planned in the free-to-play model. Prepare now, and get great rewards!
We have made a special website that answers your questions: www.aionfreetoplay.com. There, you can review an FAQ that explain what's coming and send in your own questions for our Support Team to answer.

See you at www.aionfreetoplay.com"

Vandaag deze mail gehad van NCSOFT. Een nieuw bedrijf heeft Aion overgenomen en gaat het dus gratis aanbieden. Ik heb zelf de site bekeken en de alles blijft intact zoals het is. Schijnt dat je toch een gold status kunt krijgen door te betalen maar zoals ik nu zien, zijn die features niet echt interessant voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zat er aan te komen. Heb hem zelf ooit eens aangeschaft toen hij net uit was maar niet langer dan een maand of wat volgehouden. Het zag er wel mooi uit allemaal maar vond hem wat eentonig en repetatief worden. Nu kan ik hem mooi weer eens uit de kast trekken, als "Veteraan" zou ik alles weer moeten kunnen doen.
If you took out an Aion subscription before the changeover, you receive "Veteran" status. It does not matter whether your subscription is still active or expired some time ago.
As a Veteran all game options are open to you, just as with a subscription. In addition, there is no time limit to this status. Once you are a Veteran, you remain one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze gaan hetzelfde concept toepassen als ze hebben gedaan bij City of Heroes, per saldo een redelijk goed betaal/veteran/free concept. Nadeel, gameplay wise zit er nog steeds wat irritaties aan, hopelijk dat dat met 3.0 nog flink op de schop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

EU deel zal als enige zone free to play hebben, en niet USA.
Goed nieuws, dit kan de populatie weer laten toenemen en kan ik oude leden weer ontvangen.

Free to play is eigenlijk nooit 100% gratis. Er kan micropayment komen in vorm van store om extra zaken bij te kopen. Dit zien we altijd bij andere FTP-MMO's, waar micropayment succes heeft en al voldoende zaken dekt. (FTP = Free To Play)

Alleen: hoe zit het met leden die flink vooruit hebben betaald? Denk dat ze in ruil daarvoor speciale pakketten of royalities krijgen.
Edit: ze worden gewoon Veterans.
Er is nog een stap hoger: Gold Pack. Dit is eigenlijk tijdelijke bonuspakket die je steeds moet kopen als je even iets sneller wilt met meer medals, AP en kortere instance cooldowns. En wat bonussen.
Ben je onbekend met Aion, dan kun je rustig beginnen op FTP niveau. Mocht je naar zin hebben, dan kun je overwegen om abonnement te nemen zodat je normaal kan spelen als voorheen.

En ook positief dat tijden niet meer aan elkaar gekoppeld worden omdat beheer nu los wordt gemaakt: EU heeft eigen beheer en USA ook. Nu is dat gelinked waardoor tijden soms ongelukkig staan. En daar zijn we niet zo tevreden mee. En USA nieuws op UK site, dat is ook niet goed.

[ Voor 21% gewijzigd door MrDummy op 14-12-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had juist de hoop dat ze US/EU gingen samenvoegen, late uurtjes zijn er bar weinig mensen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Als mensen slim zijn en niet als starter willen beginnen. Koop nu Aion voor een leuk prijsje nu voor 10 euro met een maand subscription. Speel het een maand en speel in februari gratis als Veteran :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeluxZ op 14-12-2011 20:22 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:59
Zelf heb ik een subscription nog lopen tot eind Januari alleen speel ik niet meer. Wanneer het gratis wordt zal ik toch af en toe weer gaan spelen denk ik zo. Ik ben benieuwd hoeveel ze voor die gold pack gaan vragen. De extra features vindt ik niet echt boeiend genoeg om voor te gaan betalen. Misschien de extra chat kanalen die er erbij krijgt maar om hier nou constant voor te betalen, no way. Ik hou ik wel bij mijn veteran status en wacht wel op events voor extra "bonussen". Niet dat nodig is mijn meeste chars zijn al 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Aion EU f2p:) hmm speel al 2 jaar op Retail NA, ga denk ik toch maar ook meteen met een char beginnen op de EU servers.
Op welke server zijn de meeste Nederlandse guilds?
Zal wel blijven spelen op de NA servers, community is toch wel het belangrijkste in een spel. Ik heb het niet zo op f2p games, maar de systematiek ziet er goed uit, hopelijk gaan ze het niet overdrijven met de item mall..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ok we zullen is beginnen aan de hell van account recovery.

Wat was mijn accountname nu ook alweer

Account ondertussen terug gekregen ook helemaal opnieuw begonnen gelukkig was het een dubbel exp weekend dan kon ik redelijk rap door de begin zone doorlopen ;)

vanavond hopelijk lvl 15 halen en dan mentor overtuigen mij wat te levelen op Elites :)

[ Voor 55% gewijzigd door Evengeduld op 19-12-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Laatst online: 20-08-2021
Ok dubbel post het mag eigenlijk niet maar deze is misschien belangrijk :)

het gaat namelijk over het idee om een nieuwe topicstart te maken en dan uiteindelijk ook een nieuw topic te starten. Zodat tegen Februari wanneer Aion F2P wordt in Europa er een mooie nieuwe topic klaar staat.

Op de To Do List van de nieuwe topicstart staan momenteel:

- Uitleg over Veteran en Gold Package status
- Patches toevoegen: 2.0 -> 3.0
- Toevoeging van een Instances list (Group en Solo instances)
- Iets verder uitbreiden over PvP systeem
- Classes dieper bespreken.

De bovenste puntjes zijn natuurlijk de belangrijkste :) Iemand een bezwaar hier tegen? Dan kan ik in het weekend aan de nieuwe topic beginnen. En het hopelijk klaar hebben tegen Februari ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Evengeduld op 21-12-2011 11:46 ]

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Hmmmm....was van plan met een vriend een nieuwe char te maken en samen te lvle, maar moet je nog het spel kopen? Of kan je gewoon een account (gratis) aanmaken en daarna 15-30-60 dagen gamecard erbij doen?

En daarnaast: welke server zou goed zijn om op te beginnen? Heeft iemand hier nog tips voor?
(we waren van plan dit weekend te beginnen, mochten er nog mensen zin hebben Aion een week / 2 weken te testen dan hoor ik het wel.)

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Als je nu nog snel Aion wilt testen/aanschaffen moet je dan gewoon de originele Aion kopen of Aion assault on balaurea? Of gaat dit niet werken en moet je ze echt afzonderlijk kopen? Hoe moet ik dit zien?

God does not play dice

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

wanneer begint die gratis versie?

• SinergyX
Februari 2012, zie ook www.aionfreetoplay.com

Je zou gewoon met orginele Aion moeten kunnen spelen, Assault is volgens mij enkel een expansion en niet noodzakelijk om initieel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is AION een leuk spel om te spelen? Heb eens wat youtube filmpjes gezien en het ziet er wel erg vet uit. Heb tijdje WoW gespeeld maar ben ik nu ongeveer halfjaartje meegekapt omdat ik het niks meer aan vond.

En nu lijkt AION mij een leuk spel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor in Aion? Ik ben nu in dat 2e stadje. (lvl 10 assassin). Iemand een tip om beetje te lvlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:08:
Iemand een tip voor in Aion? Ik ben nu in dat 2e stadje. (lvl 10 assassin). Iemand een tip om beetje te lvlen?
De quests doen en mobs killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geven de mobs een beetje goeie exp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben trouwens ook nog op zoek naar een mentor in Isaphel ofzo Bben nog niet helemaal in die server namen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:49:
Ben trouwens ook nog op zoek naar een mentor in Isaphel ofzo Bben nog niet helemaal in die server namen haha
Israphel is een Amerikaanse servers. Mocht je een char op Vaizel hebben kan ik je wel af en toe wel powerlvlen..
Amerikaanse servers blijven voorlopig p2p, EU servers worden vanaf februari f2p.
Op de US servers heb je een iets hogere ping, maar de community is wel 10 keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killforyou schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:03:
[...]

Israphel is een Amerikaanse servers. Mocht je een char op Vaizel hebben kan ik je wel af en toe wel powerlvlen..
Amerikaanse servers blijven voorlopig p2p, EU servers worden vanaf februari f2p.
Op de US servers heb je een iets hogere ping, maar de community is wel 10 keer beter.
Okeoke, is goed ik maak binnekort wel een char op Vaizel en dan welke kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Als Aion F2P is zal de community op de EU servers ook wel wat meer worden hopelijk.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Okeoke, is goed ik maak binnekort wel een char op Vaizel en dan welke kant?
Ik heb een Asmo glad op Vaizel en een asmo sin op siel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Ben van plan om misschien te beginnen met AION. Is er iemand die mij wil toevoegen op msn, google talk of skype om me bij te praten over de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Iemand toevallig nog een aion f2p beta key over :) ? ik zou hem graag willen ontvangen voor u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik heb nu een Key ontvangen en ik kan je vertellen het spel is echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58
Misschien dat ik het ook weer oppak, heb nog een level 34 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Als ik het een beetje goed begrijp is het vooralsnog alleen nog spelen met een beta key en nog niet open? Ik probeer maar in te loggen met mijn ncsoft gegevens maar dat lukt niet echt

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Ik ben het totaal niet eens met dit Free to Play concept. Ik heb bijna 2 jaar lang betaald voor Aion en wat krijg ik er voor terug? Dagen lange instance cooldowns, limiten op Medals. Dit betekend dat het nog langer gaat duren voordat je iets bereikt in Aion, wat zowat al onmogelijk is aangezien sommige mensen volledige PvP sets hebben etc. Ik betaalde om het spel te spelen zoals het bedoelt was, en nu moet ik gaan betalen voor kleine extra dingen? Ik had liever gezien dat Veterans alles kregen zoals het was, en Gold Members extra's(grotere inventory, meer medals, kortere cooldowns dan eerst, etc etc).

Anyway, ik snap aan de andere kant best wel dat ik dankbaar moet zijn dat ik tenminste iets kan spelen voor niks, maar ik voel me nogal aan de kant gezet na 2 jaar trouw betalen voor een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Voor die mensen die een key willen je kan hem hier krijgen: http://www.gameswelt.de/h...-_Beta-Key-Verlosung.html

Even registreren en dan antwoord invullen je krijgt hem direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Je moet wel snel zijn want ze vliegen eruit op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je kan spelen nadat je je bestaande account hebt overgezet? Ik heb gister morgen mijn bestaande Aion account aangevinkt (op-in) voor naar de F2P te gaan, maar die site kent mijn account nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

tumtum100 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:03:
Voor die mensen die een key willen je kan hem hier krijgen: http://www.gameswelt.de/h...-_Beta-Key-Verlosung.html

Even registreren en dan antwoord invullen je krijgt hem direct!
Thank you!
Lang leve Google Chrome - Vertaling :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
HardCoreGamer schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Thank you!
Lang leve Google Chrome - Vertaling :D
Je bent er mooi op tijd bij verwacht dat die zo weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
En wat vind je van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Vanaf 28 februari free to play... Ga hem zeker eens uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ik heb mooi gold voor een week en voor altijd veteran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dan ga ik mijn lvl 48 asmo chanter op telemachus maar eens afstoffen. He thirsts for blood!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
IIsnickerII schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:25:
Dan ga ik mijn lvl 48 asmo chanter op telemachus maar eens afstoffen. He thirsts for blood!
Of mijn watjes gooiende Templar, die meer white damage doet dan skill damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:29:
[...]

Of mijn watjes gooiende Templar, die meer white damage doet dan skill damage :P
haha wat?!? hoe bedoel je? :P

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb meerdere characters, Templar vond ik altijd wel erg leuk om te spelen, maar in combat doet mijn Templar met skills zo'n beetje dezelfde damage als met normale auto attack. Ik gooi altijd die block-ability aan (waarbij je geen sills meer kan doen) en laten auto-attacken. Grootste nadeel van Aion vond ik altijd de 'damage scaling', waar de hele game aardige potentie had, werd het niet meer dan een random combo-spam uitvoeren (zeker Chanter) zonder echt het gevoel dat je ook echt hard gaat meppen.

Was wat sarcastisch bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:36:
Ik heb meerdere characters, Templar vond ik altijd wel erg leuk om te spelen, maar in combat doet mijn Templar met skills zo'n beetje dezelfde damage als met normale auto attack. Ik gooi altijd die block-ability aan (waarbij je geen sills meer kan doen) en laten auto-attacken. Grootste nadeel van Aion vond ik altijd de 'damage scaling', waar de hele game aardige potentie had, werd het niet meer dan een random combo-spam uitvoeren (zeker Chanter) zonder echt het gevoel dat je ook echt hard gaat meppen.

Was wat sarcastisch bedoeld :P
Ik heb de chanter gekozen voor de playstyle. Je kan werkelijk bijna alles. Je hebt een redelijke DPS (topt natuurlijk niet aan de classes die ervoor bedoeld zijn maar het komt in de buurt) en je kan redelijk supportive spelen. Het feit dat ik kan healen tijdens het grinden schiet echt een hoop op. En verder vind ik de animations gewoon super awesome. :) Mijn tweede keuze is templar, ook omdat die zowel kan DPSen als Tanken. En ook daar zijn de skill animations vetter dan die van de Gladiator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gladiator vind ik persoonlijk iets mooier qua animaties (zeker met polearm). Ik heb ook een chanter, qua moves speelt die erg fijn, jammer dat de combo's alleen zo freaking klein zijn en de cast-heal wat 'goedkoop' is qua animatie.

Ik wil alleen nog steeds mijn spiritmaster afmaken, alleen maar om die rank 4 pets te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:56:
Gladiator vind ik persoonlijk iets mooier qua animaties (zeker met polearm). Ik heb ook een chanter, qua moves speelt die erg fijn, jammer dat de combo's alleen zo freaking klein zijn en de cast-heal wat 'goedkoop' is qua animatie.

Ik wil alleen nog steeds mijn spiritmaster afmaken, alleen maar om die rank 4 pets te hebben :P
ja, de glad bij asmos waren qua animatie in ieder geval vele malen beter. (vooral de female asmos), maar ik speelde toen die tijd nog een Elyos gladiator, en dat viel een beetje tegen. Verder kan je best leuk healen met een chanter. Die ene chant die je party elke seconde voor een bepaald aantal healt ziet er wel vet uit, en is nog redelijk sterk ook. De combo´s zijn inderdaad redelijk klein met veel trigger skills, maar dat maakt hem wel wat minder "facerolling on the keyboard". Vind ik altijd wel belangrijk aan een class in een MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Morgen is het zo ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 20:50
Hoezo gaat Aion overstappen naar F2P? Liep het zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joostjah schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:33:
Hoezo gaat Aion overstappen naar F2P? Liep het zo slecht?
Deels, met name Europa. NCsoft heeft altijd wat moeite gehad om goed bezig te zijn in Europa (zelfs GW was altijd 'minder' dan andere landen), de andere versies blijven afaik nog gewoon p2p. Plus dat ze steeds meer 'centraal' willen gaan werken qua games, GW was al lang geleden global geworden, CoH is het inmiddels ook. Gok dat ze groot deel van hun europese kant nu volledig op GW2 willen zetten, dan stoot je logischerwijs je slechtslopende af.

Ergste geval had het namelijk een Tabula kunnen worden, ze trekken gewoon de stekker eruit.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:41:
[...]

de andere versies blijven afaik nog gewoon p2p.
Vorige week is bekend geworden dat Aion NA ook F2P wordt.
http://www.pcgamer.com/20...all-content-will-be-free/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

g0tanks

Moderator CSA
Kan je nou geen account meer overzetten naar Gameforge of mis ik iets? Ik heb een account van meer dan anderhalf jaar oud (alleen de eerste twee maanden mee gespeeld) maar zie nergens een optie waarmee ik 'm kan overzetten. (Dit zie ik dus nergens staan: http://www.aionfreetoplay.com/website/faq/item/account_01).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

De hele NCSoft Master Account interface is helemaal om zeep; blijkbaar vanwege onderhoud op de US servers. Stelletje prutsers :'(

Hoe krijg ik nu mijn account richting Gameforge? Of betekend dit einde oefening voor mijn Collectors Edition en overige Aion meuk gelinked aan mijn NCSoft account.

Echt fijn dit weer. Krijg nog even een herinnering of ik even mijn account over wil zetten, maar de hele shitzooi bij NCSoft werkt gewoon voor geen meter...

Grmbl grmbl...

Update

OK, blijkbaar zijn transfers gesloten en hebben ze ook waarschijnlijk geen enkele manier om mensen die geen tijd hebben gehad om hun account over te zetten nog een kans te geven om dat te doen.

Dahaaag dus Aion Collectors Edition plus alle andere items.

VOOR MIJ NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT IETS VAN GAMEFORGE. STEL PRUTSERS. :(

(en ja, inderdaad ze hebben je weken de tijd gegeven om de boel klaar te zetten voor migratie; maar niet iedereen heeft elke dag tijd om met games bezig te zijn. Bovendien: waarom verdorie niet Opt out bij dit soort dingen in plaats van Opt in? Of een fatsoenlijke mogelijkheid om ook een tijdje ná F2P gang je account te verhuizen a la LOTRO? Oh well...)
g0tanks schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:16:
Kan je nou geen account meer overzetten naar Gameforge of mis ik iets? Ik heb een account van meer dan anderhalf jaar oud (alleen de eerste twee maanden mee gespeeld) maar zie nergens een optie waarmee ik 'm kan overzetten. (Dit zie ik dus nergens staan: http://www.aionfreetoplay.com/website/faq/item/account_01).
Nee dus. Je had blijkbaar tot 15:00 vanmiddag tijd (dat iedereen op dat moment op z'n werk zit en géén toegang heeft tot zijn NCSoft account is blijkbaar niet logisch voor de heren en dames van Gameforge). Iedereen die nú dus zijn of haar account nog wilde verplaatsen is SOL.

[ Voor 72% gewijzigd door mindcrash op 27-02-2012 23:14 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het was inderdaad een beetje vaag. heb 1x een mailtje gehad met die tekst erin. Heb mn account nog overgezet al snap ik niet waarom ze dit niet gewoon standaard doen. Ook was die optie om 1 vinkje aan te zetten echt nog een gedoe om dit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mindcrash schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:41:
(en ja, inderdaad ze hebben je weken de tijd gegeven om de boel klaar te zetten voor migratie; maar niet iedereen heeft elke dag tijd om met games bezig te zijn. Bovendien: waarom verdorie niet Opt out bij dit soort dingen in plaats van Opt in? Of een fatsoenlijke mogelijkheid om ook een tijdje ná F2P gang je account te verhuizen a la LOTRO? Oh well...)
Omdat alle gegevens moeten worden overgenomen, je naam, wachtwoord, email, die vallen allemaal standaard onder opt-in (EULA van NCsoft).

Ik had hier volgens mij al 3 weken geleden mailtje over gehad, mijne stond al aardig tijdje klaar (ik log vaak in op NCsoft master account voor m'n andere accounts, mischien dat ik het via die manier heb gezien).

Edit, zie dat je dat al sinds december vorig jaar kon doen, stond al in 1 van de eerste berichten.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb mijn account een paar weken geleden overgezet.

Vandaag kreeg ik een email van NCsoft dat ik mijn account kon overzetten. Voor de zekerheid dus weer even gekeken of ik het wel goed had ingesteld, maar ik zie dat mijn Aion account al bij van mijn NCsoft account verdwenen is. Blijkbaar is mijn account dus wel overgezet.
Ik heb verder nog geen idee hoe ik bij Gameforge zou moeten inloggen. Hopelijk krijg ik daar morgen een email van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Valt me nu ook op dat Lineage 2 ook van de site is, die zit toch nog gewoon onder NCsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:58
De hele NCSoft Master Account interface is helemaal om zeep; blijkbaar vanwege onderhoud op de US servers. Stelletje prutsers :'(

Hoe krijg ik nu mijn account richting Gameforge? Of betekend dit einde oefening voor mijn Collectors Edition en overige Aion meuk gelinked aan mijn NCSoft account.

Echt fijn dit weer. Krijg nog even een herinnering of ik even mijn account over wil zetten, maar de hele shitzooi bij NCSoft werkt gewoon voor geen meter...

Grmbl grmbl...

Update

OK, blijkbaar zijn transfers gesloten en hebben ze ook waarschijnlijk geen enkele manier om mensen die geen tijd hebben gehad om hun account over te zetten nog een kans te geven om dat te doen.

Dahaaag dus Aion Collectors Edition plus alle andere items.

VOOR MIJ NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT IETS VAN GAMEFORGE. STEL PRUTSERS. :(

[...]

Nee dus. Je had blijkbaar tot 15:00 vanmiddag tijd (dat iedereen op dat moment op z'n werk zit en géén toegang heeft tot zijn NCSoft account is blijkbaar niet logisch voor de heren en dames van Gameforge). Iedereen die nú dus zijn of haar account nog wilde verplaatsen is SOL.
Ik was er ook al bang voor, wist mijn wachtwoord niet meer en de antwoorden op mijn security vragen ook niet (één of andere vage rede heb ik die niet naar eerlijkheid beantwoord), toch nog vanavond kunnen achterhalen wat de antwoorden waren. Helaas geen opt-in meer mogelijk. Balen...

Maar! Ja er is een maar! Wij zijn niet de enige die hier niet zo blij mee zijn en pas zo laat een e-mail hebben ontvangen, dat zien ze bij NCsoft en GameForge ook wel.
We will offer a solution later to give players who missed this time frame a "second chance". How and when and for how long is still in discussion. More I can't say for now.
Source: http://en.board.aionfreet...tion-after-27th-february/ (reactie nummer 12)

Komt wel goed ;)

edit: oh en reactie nummer 20
got an answer from ncsoft

Quoted
Hello,

The ability to opt-in to the transfer to Gameforge has been temporarily disabled until the Gameforge service goes live. This was necessary as part of the transfer of data from us to Gameforge. Once the Gameforge service goes live on February 28th, we will re-enable the ability to transfer to Gameforge using our website.

Please try opting in again after the Gameforge service goes live on February 28th. For detailed instructions on how to opt-in, please see the following web page: http://www.aionfreetoplay.com/website/faq/item/account_01

[ Voor 11% gewijzigd door Soepstengel op 28-02-2012 01:24 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 01:10:
Valt me nu ook op dat Lineage 2 ook van de site is, die zit toch nog gewoon onder NCsoft?
Ik heb Lineage 2 nog gewoon in mijn NCsoft account staan.
Lineage® II: Goddess of Destruction™
Created On:Apr 18, 2007
Account Type:Truly Free
Account Territory:Europe
Account Status:Playable
Ik heb net geprobeerd in te loggen op de Aion servers van Gameforge, maar het lijkt erop dat de login server nog offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even geprobeerd om in te loggen maar de servers zijn nog niet live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren nog snel de opt-in kunnen aanvinken toen ik inlogde, maar gistermiddag was mijn hele account weg van de ncsoft website.

Ook was de layout helemaal door elkaar, maar dat is nu weer opgelost.
Alles van AION is weg uit mijn ncsoft account, zelfs de time cards..
Ik heb gisteren aion opnieuw geinstalleerd en laten downloaden (14 gb zoiets) maar nu zijn de servers nog niet online.

Ik weet ook niet meer of ik mijn aion gegevens nog wel weet, gezien dit niet zoals GW via het e-mail adres gaat,

Ik vraag me af, waar kunnen we dadelijk ons account beheren? Ik snap dat dit nu nog niet kan, maar mij lijkt dat dat niet meer kan bij ncsoft?
Erg jammer deze onduidelijkheid. Er staat nergens een bericht van we zijn beginnen met migreren of iets...
gisteravond kon ik al niet inloggen, nu nog niet ik ga er dus vanuit dat ze nog bezig zijn.

Voor de mensen die de opt-in hebben gemist:
http://en.board.aionfreet...-27th-february/#post20893
We will offer a solution later to give players who missed this time frame a "second chance". How and when and for how long is still in discussion. More I can't say for now.
Community Manager Aion UK
- BlackVelvet|Hyatt -
latere quote:
Hello,

The ability to opt-in to the transfer to Gameforge has been temporarily disabled until the Gameforge service goes live. This was necessary as part of the transfer of data from us to Gameforge. Once the Gameforge service goes live on February 28th, we will re-enable the ability to transfer to Gameforge using our website.

Please try opting in again after the Gameforge service goes live on February 28th. For detailed instructions on how to opt-in, please see the following web page: http://www.aionfreetoplay.com/website/faq/item/account_01

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
[b][message=37758565,noline]
Er staat nergens een bericht van we zijn beginnen met migreren of iets...
Wel. http://en.board.aionfreet...transition-happening-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Voor de gein maar weer eens herinstalleren. Moet er nog iets gebeuren met oude accounts om f2p te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hurtebise schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:11:
Voor de gein maar weer eens herinstalleren. Moet er nog iets gebeuren met oude accounts om f2p te kunnen?
Opt-in activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
Hoe zou je eigenlijk moeten inloggen op de nieuwe servers van AionF2P? Gewoon met je NCsoft Master Account??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gok eerder met je gameaccount, master-account gegevens zijn niet overgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
Maar heeft je gameaccount andere inlog details dan het master account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leoniera schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:35:
Maar heeft je gameaccount andere inlog details dan het master account?
Ja, elke gameaccount onder je master account heeft zijn eigen login.

Maar er lijkt nog niet bijzonder veel te zijn omgezet, Gameforge kent mijn emailadres nog niet dus accounts lijken nog niet te bestaan, ik kijk volgende week nog wel een keertje. (wat een ruksite is die gameforge eigelijk).

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:38:
[...]

Ja, elke gameaccount onder je master account heeft zijn eigen login.

Maar er lijkt nog niet bijzonder veel te zijn omgezet, Gameforge kent mijn emailadres nog niet dus accounts lijken nog niet te bestaan, ik kijk volgende week nog wel een keertje. (wat een ruksite is die gameforge eigelijk).
Ik had zowiesow niet verwacht dat gameforge het in een keer goed zou doen, sinds dit hun eerste "grote" titel is. De rest zijn zowat alleen maar browser games. En om dan in een keer zo´n massief spel als aion te gaan hosten... Ik houd mijn hart vast. Ik heb er wel zin in though! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb deze game een tijd terug gespeeld toen het gewoon betalen was enzo. Ik was een Chanter level 36. Het was wel even leuk met vrienden levelen en wat PvP doen enzo. Maar als je speelt heb je toch het gevoel dat je een koreaanse farm mmo speelt. Is mijn mening though.

Er zijn andere MMO's die beter werken imo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wtf, ik wist niet eens dat Aion f2p zou worden totdat ik gisteren om 17:59 een mailtje kreeg van NCSoft... Maarja, ze zullen vast wel iets verzinnen omdat we lang niet de enigen zijn die hun account niet hebben kunnen overzetten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
g0tanks schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:27:
Wtf, ik wist niet eens dat Aion f2p zou worden totdat ik gisteren om 17:59 een mailtje kreeg van NCSoft... Maarja, ze zullen vast wel iets verzinnen omdat we lang niet de enigen zijn die hun account niet hebben kunnen overzetten.
Er komt hierna ook gewoon weer op een overzet mogelijkheid, ze hebben dit dichtgezet omdat ze alle accounts moeten overzetten. Als dat rond is, gaat het weer open.
ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:16:
Er zijn andere MMO's die beter werken imo
In dat genre? Haast niet.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Je kan inmiddels weer opt-in aanvinken in de account management ding van NCsoft, bij mij geeft hij echter een error.
An error occurred when processing your transfer. Please try again. If the problem persists, please contact support at support@ncsoft.com.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit er waarschijnlijk nog iets niet goed aan de NCsoft kant (gok weer 1 of andere vage blokkade, zoals ook met Paypal bij hun altijd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds; unable to connect to authorisation server.

waarom duurt het afsluiten van het spel eigenlijk zo lang?

Hun website heeft ook zo nu en dan problemen. Lijkt me allemaal maar moeizaam te gaan.
Ik snap ook niet waarom ze dit doen. Ze geven het spel een andere naam, verhuizen naar een of andere webbrowser spel maker.
waarom passen ze het spel niet aan naar het guildwars concept?

ncsoft heeft wel alles weer op orde. AION is nergens meer op de website te vinden. gisterenavond stond het nog overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
De problemen van de website zijn netjes aangekondigd op hun site. Ze gingen de site helemaal aanpassen en het forum ook nog even geduld mensen :)

EDIT: http://en.board.aionfreet...6946db3b0ebedd4953ffe9359

[ Voor 34% gewijzigd door tumtum100 op 28-02-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Arg! Ik heb ff wat filmpjes zitten kijken van AION, en ben meteen helemaal hyped dat het F2P wordt! Heb er zo'n zin in om weer eens te gaan spelen :) Ze hadden het over laat in de middag of begin in de avond, hoop ook dat een acount transfer van ncsoft naar gameforge ook on the fly gaat zodat ik vanavond meteen kan spelen, maar dat zal wel weer niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb ook wel zin om weer te spelen, ik heb alleen geen zin om opnieuw uit te vogelen hoe alles werkt en waar alles zit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Weet iemand of Aion nu al weer beschikbaar is? Ik was van plan het ook weer te gaan spelen zodra het F2P ging. Had een 41 Gladiator, maar het ging snel vervelen. Dus...misschien een Tweakers legion opzetten? Dan is het gelijk stukje leuker :p (of misschien was dit idee er al maar heb ik het over het hoofd gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:33
heb me ook aan gemeld.

maar welke Char kan ik het beste maken?

liefst vrouwelijk en zo wel afstand als korte bewapening

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Kent iemand hier het probleem met betrekking tot het niet kunnen inloggen? Ik heb een trial account aangemaakt en ik kan inloggen op ncsoft.. maar niet op het forum en ook niet in de game.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
nubcaek schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:28:
Kent iemand hier het probleem met betrekking tot het niet kunnen inloggen? Ik heb een trial account aangemaakt en ik kan inloggen op ncsoft.. maar niet op het forum en ook niet in de game.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Ik zou zeggen lees ff de laatste berichten in dit topic... De servers zijn nog niet online, ze zijn er nog mee bezig. Daarnaast heb je helemaal niets meer met ncsoft te maken, je zult moeten wachten totdat gameforge de AION site aangepast heeft waarna je daar waarschijnlijk je account aan kan maken zodat je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Soepstengel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:40:
[...]

Ik zou zeggen lees ff de laatste berichten in dit topic... De servers zijn nog niet online, ze zijn er nog mee bezig. Daarnaast heb je helemaal niets meer met ncsoft te maken, je zult moeten wachten totdat gameforge de AION site aangepast heeft waarna je daar waarschijnlijk je account aan kan maken zodat je kan spelen.
Probleem is dat ik dus 5 dagen geleden een trial account heb aangemaakt maar niks heb kunnen doen.. maarja ik wacht wel even af in dat geval! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
nubcaek schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:44:
[...]

Probleem is dat ik dus 5 dagen geleden een trial account heb aangemaakt maar niks heb kunnen doen.. maarja ik wacht wel even af in dat geval! Thanks.
Het wordt F2P, je hebt helemaal geen trial acount nodig? En zo'n acount kan je waarschijnlijk toch niet omzetten :/

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)