denk dat ik toch maar weer es ga gaan spelen....
Wat is een goede PVE server met Elyos NL guilds (niet TE abitieus)
Wat is een goede PVE server met Elyos NL guilds (niet TE abitieus)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
An sich nog wel netjes, maar elke skill reset ook meteen je melee timer.kaluro2 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:05:
220-180 = 40 damage verschil.. 40 damage van 180 = 22% damage increase
240-190 = 50 damage verschil.. 50 damage van 190 = 26% damage increase
Dus een gemiddelde van 24% extra damage op je skill, dat is toch redelijk wat, niet?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Check je instellingen eens? Zeer waarschijnlijk probeer je op Noord Amerika servers in te loggen terwijl je een europees account hebt. In dit topic is hier wel behoorlijk wat over terug te vinden.D-rez schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:44:
g0dmiljaar, koop ik da spel add dien serial aan m'n account, kan ik gvd niet inloggen.....
Wat voor melding krijg je dat? Dat lijkt me wel erg raar.D-rez schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:27:
Helaas is het dat niet. Kan m'n game password zelfs niet veranderen bij m'n nc-account.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2010 09:26 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Melee classes scalen zeer bruut met gear, dus wil je wat redelijke damage doen moet je wat gear verzamelen. Bij bijvoorbeeld mages ofzo zul je niet al te veel verschil zien met betere gear, maar met glads/temps staar je echt je ogen uit naar die +++++ damage die je doet.SinergyX schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:40:
[...]
An sich nog wel netjes, maar elke skill reset ook meteen je melee timer.
Daarnaast (even gemiddeld) heeft elke 22-24 mob zo'n 3000-3500 HP, zelfs met mijn templar kan ik dus 2x mijn volledig attack-chain doen (3x followup en 2 losse) plus nog een berg melee voordat hij dood is. (melee gemiddeld 17x, met skills 2x serie - 5 skills en 4 melee - per saldo dus 17 tegen 14).
En dat blijft gewoon mijn speelstyle niet, je staat een aardige tijd op een mob in te rammen, element AoE en multi-mob zal ik denk nooit zien in dit spel.
[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 17-09-2010 09:38 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
komt er kort gezegd op neer dat ik geen password weet voor m'n game-account dus niet kan inloggen in Aion. En het password kan ik dus ook niet via m'n master account aanpassen.SinergyX schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:26:
[...]
Wat voor melding krijg je dat? Dat lijkt me wel erg raar.
[ Voor 8% gewijzigd door D-rez op 17-09-2010 10:00 ]
Als je bij je NCsoft master account inlogd, dan naar game accounts gaat en op aion klikt.D-rez schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:59:
[...]
komt er kort gezegd op neer dat ik geen password weet voor m'n game-account dus niet kan inloggen in Aion. En het password kan ik dus ook niet via m'n master account aanpassen.
Heb al een ticket verstuurd, maar hoelang gaat dat duren....
Oh en!!!! ik heb nooit een game password aangemaakt / kunnen aanmaken.
[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 17-09-2010 10:05 ]
[ Voor 77% gewijzigd door D-rez op 17-09-2010 10:12 ]
Geen mail ontvangen met een ´tijdelijk´ wachtwoord? en je hebt neem ik aan ook al je NCsoft wachtwoord geprobeerd. Het is standaard namelijk je NCsoft wachtwoord.D-rez schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:08:
dat heb ik slechts 500x geprobeerd.
kan daar alle wacht woorden die ik ooit al gehad heb in vullen, maat blijft zeggen dat het niet klopt (ben een eer bezig geweest om alle wachtwoord combo's die ik ooit gehad heb in te vullen. (en "current password" leeg laten hielp ook niet)
Dat is zeker belangrijk, niet alleen je paswoord maar ook je username is dus anders.kaluro2 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:03:
Je master account en aion account hebben verschillende login credentials.
[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2010 10:17 ]
idd, geen mail ontvangen (helaas)kaluro2 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:14:
[...]
Geen mail ontvangen met een ´tijdelijk´ wachtwoord? en je hebt neem ik aan ook al je NCsoft wachtwoord geprobeerd. Het is standaard namelijk je NCsoft wachtwoord.
Aion® (Europe)SinergyX schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:15:
Onder je master account -> Aion, wat staat er precies onder je username?
Aion® (Europe) of Aion®?
[...]
Dat is zeker belangrijk, niet alleen je paswoord maar ook je username is dus anders.
[ Voor 6% gewijzigd door D-rez op 17-09-2010 10:42 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Disfigured op 18-09-2010 22:54 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Had je boxes van 20 of 50 heats?kaluro2 schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:36:
Die scorching heat tickets.
Gewoon een auto jump programma die om het uur een keer jumped en collecten maar die tickets..
Ik heb al 100 silver coins (220k waard) en 500 fine power shards gehad.
next!
[ Voor 43% gewijzigd door D-rez op 20-09-2010 16:26 ]
Ik liet hem 's nachts aanstaan. Ik begon met 10 tickets en eindigde met 13 tickets.SinergyX schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:44:
Elke 20 minuten krijg je een ticket, gister bijna 3 uur afk gestaan zonder gekickt te worden, mischien ligt het aan de regio waar je zit? (of gewoon een afk shop opzetten).
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Als je belangstelling hebt kan ik wel kijken of je in Omni kunt komen.D-rez schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:00:
Dexyd : Telemachus | Elyos | Scout
als er een legion is waarin ik mij mag bewijzen......
1v1 zal niet veel meer voorkomen in de nieuwe expansionD-rez schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:
Ben nu bezig met een scout om dan sin te worden. Kan me uit de beta herinneren dat ik sorcerer ook wel tof vond.
Weet nog niet precies wat ik uiteindelijk als main ga pakken.
Beetje afhankelijk of ik 1vs1 pvp of group pvp ga doen zeker?
[ Voor 19% gewijzigd door D-rez op 21-09-2010 16:25 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Murk op 21-09-2010 18:40 ]
Ik wacht tot je level 10 bent, dat chat wat makkelijker met whispers enzoD-rez schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:20:
dus kan ik m'n assassin plannen beter in de koelkast zetten.(had wel al gezien dat ass precies weinig extra skills gekregen had in vergelijk met een sorc)
@Jegorex
prima hoor. Zag op de site dat het vooral een social legion is.
[ Voor 4% gewijzigd door Jegorex op 22-09-2010 20:59 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Jegorex op 29-09-2010 17:58 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
[ Voor 3% gewijzigd door Murk op 29-09-2010 21:30 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
[ Voor 112% gewijzigd door Audione0 op 05-10-2010 22:30 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 11:10 ]
Verwijderd
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Ja het loopt er leeg, telemachus is ten dode opgeschreven tenzij NCSoft met drastische maatregelen komt, maar dat is erg onwaarschijnlijk.Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:12:
Ik ben op Perento gaan spelen, daar is het het meest gebalanceerd. Iedereen zal zeggen dat je op Telemachus moet spelen, maar daar is Elyos 80% aan de macht
Verwijderd
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Over welke instances heb je het dan ?SinergyX schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:18:
Gros van de drop increase zit in dungeons, dezelfde dungeons waar je 90% van de tijd niemand kan voor vinden. Nee, casual gameplay heeft deze game al hele tijd niet meer.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Ik neem aan dat jij Xeno bent?MrDummy schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:52:
Ik ben niet gestopt, alleen wat druk.
Er komt begin mei in elk geval patch 2.5, waardoor dus eindelijk goede upgrade wordt voor de legions. Level 5 komt eraan, meerdere rankings dus meer taakverdeling.
En als ik goed heb komt er nieuwere engine in voor betere graphics! Gelukkig heb ik straks nieuwe videokaart.
Ervoor kan je alvast downloaden omdat het grotere patch pakket is.
En dan ga ik in mijn legion een schoonmaak houden voor begin 2.5, en kan ik oude leden oproepen om nog een keer samen te spelen en nieuwe recruitrondjes houden.
De Vliegende Hollanders op Spatalos, zijde Elyos. Nog steeds lopend sinds begin Aion, dus 1 van de oude NL legions.
[ Voor 19% gewijzigd door Bisamrat op 03-05-2011 11:45 ]
Ja.
[ Voor 18% gewijzigd door MrDummy op 10-05-2011 11:47 ]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq