Op basis van eerdere opmerkingen eerst maar eens wat ervaring op doen voor ik mij naar 0.0 space begeef.IJzerlijm schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:52:
In je eentje rats jagen heb je een goeie cruiser nodig (T2 mods, rigs, goeie skills) of een Battlecruiser. Zonder dat is er veel geld te verdienen met het leeghalen van wrakken die anderen achterlaten. Je kan mods tegenkomen die tot 10 miljoen opbrengen als je mazzel hebt en een populaire meta 4 (is te zien met Show Info) weet te vinden.
Je kan met de ingame map of op http://evemaps.dotlan.net/ zien waar er veel NPC's gekilled zijn. Als je wat onderzoekt kom je genoeg afgelegen systemen tegen waar neutrale spelers zitten die zich verstoppen als je in local komt zodat jij rustig de wrakken kan checken in een fregat of destroyer. Het vereist wel wat voorbereiding. Als je in deep 0.0 dit wil doen zal je wat Giant Secure Cans moeten plaatsen om je spullen in kwijt te kunnen, in NPC 0.0 space heb je stations die je kunt gebruiken maar is het wel veel drukker.
Trainings plan is aangepast: alles trainen om een fatsoenlijk uitgeruste cruiser te kunnen vliegen.
Die map ziet er vrij ingewikkeld uit. Hoe moet ik dit zien? Moet ik een salvager trainen en een schip met voldoende cargo space met salvagers uitrusten. Dan zoek ik een plek op waar veel nps zijn gesloopt en dan salvage ik de wrecks? Ik ga er vanuit dat ze allemaal geen cargo meer hebben. Die loot men wel, maar de meest miners die wat rats clearen die lastig zijn bij het minen zullen geen slavager hebben, of vergis ik me dan?