Ik heb hier ook last van gehad en helaas tegen andere ervaringen in, laadde mijn laptop na 3 dagen niet meer op door die connectie. Ik ben nu nog bezig om een laptop terug te krijgen. Ik heb echt grote problemen met Chear, waar ik de laptop besteld heb. Ik heb al een slechte shopreview geplaatst, maar zij doen erg moeilijk. Ik ben er inmiddels achter dat Chear en laptopleader hetzelfde bedrijf is, onderdeel van Dexcom Retail wat ook o.a. eigenaar is van Dixons, Dynabyte en T for Telecom. Ik raad iedereen ten zeerste af een laptop te kopen bij Chear of laptopleader, van service hebben zij absoluut nog nooit gehoord!
Over de laptop zelf: tijdens de 3 dagen dat hij het wel deed was ik er zeer tevreden over. De accu ging lekker lang mee, zo'n 2,5 tot 3 uur tijdens normaal gebruik (Outlook, Live Messenger en IE altijd aan, af en toe Photoshop (RAW-bestanden), Word en andere programma's).
Ik ben het wel met de anderen eens dat de USB-poorten op een vreemde plek zitten. Verder vond ik het ook vreemd dat als ik op mijn normale toetsenbord de numlock aanzette, dit ook gebeurde voor het toetsenbord van de laptop. Dit gebeurde niet met mijn oude laptop. Verder.... kan ik alleen maar hopen dat ik ergens voor het nieuwe jaar nog van een mooi Full HD scherm kan genieten en me niet meer hoef op te winden over dat belachelijke bedrijf.
Ow, mijne was een VGN-FW51MF/H