Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
1000 a 1100 euro bedoel je....

Anyway, waar het me om gaat is dat Sony het wel op de Amerikaanse variant doet, maar niet de Nederlandse. En de VAIO staat gewoon bekend om zijn prachtige uiterlijk, daar ligt/lag vooral de kracht. Dan vind ik een blacklit absoluut een pluspunt tenopzichte van vele andere laptops. De XPS16 vind ik persoonlijk ook erg mooi, stond op het punt die te kopen, tot ik de nieuwe VAIO zag met ook blacklit.

Alles wat de XPS voorhad, dat was verdwenen met de nieuwe VAIO. De prestaties zijn super, de prijs ligt ongeveer gelijk, alleen heeft de Nederlandse versie blijkbaar geen toetsenbord verlichting. Wellicht dat jij er niet zoveel waarde aan hecht, maar ik vond het juist wel een erg mooie en goede toevoeging aan de VAIO.

Dan is het even balen dat de Nederlandse variant dat opeens niet blijkt te krijgen. Want met die verlichting was de laptop in mijn ogen echt helemaal af.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-06 20:35
Koop eventueel een blacklight replacement keyboard op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Je scherm geeft toch genoeg licht om je toetsen te kunnen zien, mocht je niet blind kunnen typen (tweaker :+ ?). Verder heb je nog een reliëf op je 'f' en 'j' toets, zodat je zonder kijken je vingers goed kan zetten.

Ik koop mijn vaio voor de functionaliteit en een kerstboom voor zijn uiterlijk. Dat hij nog mooi zou zijn (als je extra lichtjes al mooi vindt natuurlijk) is dan lekker meegenomen, maar om er nou over te klagen..

edit: mocht het niet zo zijn (wat op dit punt nog steeds een gerucht is), kan ik je misschien dit apart verkrijgbaar product aanraden:

[ Voor 20% gewijzigd door carthorian op 19-01-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Reden dat ik klaag dat ze de amerikaanse versie wel voorzien en de Nederlandse niet. Dat blijf ik opmerkelijk vinden.... En natuurlijk koop je een Vaio als eerst voor zijn prestaties, maar toch ook wel een beetje voro het uiterlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Juancho schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:12:
Reden dat ik klaag dat ze de amerikaanse versie wel voorzien en de Nederlandse niet. Dat blijf ik opmerkelijk vinden.... En natuurlijk koop je een Vaio als eerst voor zijn prestaties, maar toch ook wel een beetje voro het uiterlijk....
Ben het helemaal met je eens! Ik wil ook graag die backlight erg zuur dat deze niet op de europese markt word geleverd.
Ik ben hier zo over teleurgesteld dat ik waarschijnlijk toch voor de nieuwe MSI ga.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337651

Zullen we anders eerst even wachten tot er daadwerkelijk iemand in Nederland een F11 in zijn handen heeft? Er zijn verschillende berichten over het wel of niet aanwezig zijn van het backlit keyboard.

Persoonlijk kan het me echt niets schelen of het er op zit of niet. Ik typ toch blind en volgens mij zal het me alleen maar afleiden. Maar als er mensen zijn die er echt hun aankoop van een verlicht toetsenbord af laten hangen, prima. Ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tjonge wat een gedoe, natturlijk heeft de europese versie een backlight....
anders is het scherm niet te lezen.... vraag blijft of er een backlit keyboard op zit...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
Zer0 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:35:
Tjonge wat een gedoe, natturlijk heeft de europese versie een backlight....
anders is het scherm niet te lezen.... vraag blijft of er een backlit keyboard op zit...
Volgens de discussie op forum.notebookreview.com:

bijv. http://forum.notebookrevi...p?p=5750782&postcount=628

is er geen backlit keyboard op de F in Europa.

Voor mij is dat niet zo relevant. Het wordt volgens mij in deze discussies pas belangrijk op het moment dat je ontdekt dat anderen (bijv. in USA) het wel kunnen hebben en wij niet. Vergelijkbaar met de buurman die een grotere auto koopt. In elk geval lijkt het er wel op dat we in Europa een beter scherm hebben dan in de USA dus dat compenseert dan weer. :-)

PS. Die van mij heeft trouwens nu de fabriek verlaten op weg naar het 'logistieke centrum', tracking nr moet nog komen

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341008

Heeft iemand al de Sony F11M1E/H in huis. Ik kan deze waarschijnlijk krijgen voor een vriendenprijsje van 920 inclusief btw en verzending. Is dit een mooi aanbod of is deze reeds goedkoper te verkrijgen?
Als iemand de F11 binnen heeft zou hij/zij kan even kunnen vermelden of er verlichte keypad op zit?

Ben benieuwd wanneer consumenten deze F11 echt thuis hebben ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 14:40
Hmm, een levertijd van 5-6 weken bij de sonystyle shop...
Ik heb geen zin om daar zo lang op te moeten wachten. Iemand hier die m heeft besteld terwijl toen al dezelfde 5-6 weken op de site stond en die kan bevestigen dat dit wel sneller gaat...?

Kortom: moeilijk leverbaar en juist nu ik zo hard die notebook nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Anoniem: 341008 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:
Heeft iemand al de Sony F11M1E/H in huis. Ik kan deze waarschijnlijk krijgen voor een vriendenprijsje van 920 inclusief btw en verzending. Is dit een mooi aanbod of is deze reeds goedkoper te verkrijgen?
pricewatch: Sony Vaio VPC-F11M1E/H
http://www.hardware.info/...io_VPCF11M1EH_VPCF11M1EH/

Er zit vrijwel zeker geen verlicht toetsenbord in.

[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 19-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Rare reactie, Johan...
Maar eind deze maand komen ze in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295554

Dag iedereen,

Ik heb onlangs de W7 upgrade geinstalleerd (32 bit) op mijn vaio FW41m/h. Nu, ik heb de laptop sinds juli en toen had ik al es een W7 versietje geinstalled, build 7100 dacht ik. Na die install had ik echter tal van problemen met mijn keyboard en cursor. Telkens ik een bericht of een e-mail typte, belandde de cursus zomaar even middenin de tekst, maar allesbehalve op de plaats waar ik hem verwachtte. Dat zorgde ervoor dat ik om de haverklap de cursor weer op de goeie plaats moest zetten, voor ik kon doorgaan met typen. Nu, na een tijdje heb ik dan gemakkelijkheidshalve maar gekozen om opnieuw vista te installen, en dat zorgde ervoor dat het probleem weg was.

Nu ik natuurlijk mijn upgrade van sony had ontvangen, wou ik W7 opnieuw installen en dat heb ik ook gedaan. Jammer genoeg heb ik nu weer hetzelfde probleem. Cursor die op de gekste plaatsen beland, waardoor normaal typen niet meer mogelijk is. Je zou es moeten nagaan hoeveel moeite dit bericht me kostte :)

Zijn er mensen met gelijkaardige problemen? Ik heb dit topic al half doorgelezen, maar nog niets gelijkaardigs gezien. Heb nog geen drivers geinstalleerd, want m'n keyboard is het enige dat niet behoorlijk werkt. AV toetsen, wifi, beeld, ... verder loopt alles perfect. Heb hier geen verklaring voor: anyone does?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:58
Inmiddels contact gehad met Bol.com en zij hebben toegegeven dat het inderdaad foutieve informatie bevat en zo spoedig mogelijk wordt aangepast. Helaas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
johan12 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:11:
Hmm, een levertijd van 5-6 weken bij de sonystyle shop...
Ik heb geen zin om daar zo lang op te moeten wachten. Iemand hier die m heeft besteld terwijl toen al dezelfde 5-6 weken op de site stond en die kan bevestigen dat dit wel sneller gaat...?

Kortom: moeilijk leverbaar en juist nu ik zo hard die notebook nodig heb...
Het was 2-3 weken toen ik hem bestelde op 7 januari. Daarna is de levertijd geleidelijk opgelopen. Ze gaan echt als warme broodjes over de toonbank.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338736

Er is nu ook een versie met i3 processor beschikbaar via sonystyle.nl. Deze kost 70 euro minder dan die met i5. Zie ook www.sonystyle.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 13:16
Even een vraagje over de garantie van Sony. Wat zijn de ervaringen daarmee. Is dit een pick-up and return garantie, of moet je de laptop opsturen. En hoe lang duurt de reparatie?

Daarnaast kan ik ook niet duidelijk vinden hoe lang de garantie is op de nieuwe F-series laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mathijsjansen86 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:31:
Even een vraagje over de garantie van Sony. Wat zijn de ervaringen daarmee. Is dit een pick-up and return garantie, of moet je de laptop opsturen. En hoe lang duurt de reparatie?

Daarnaast kan ik ook niet duidelijk vinden hoe lang de garantie is op de nieuwe F-series laptop.
Mijn ervaring met de garantie van Sony is uitstekend. Dit wordt mijn derde Vaio en bij de vorige heb ik gebruik gemaakt van de garantie. GPU was kapot. Laptop binnen twee dagen opgehaald, gerepareerd in de UK en binnen een week weer bij mij thuis bezorgd. Niet alleen het moederbord was vervangen, maar ook een nieuw toetsenbord, harde schijf en een schoonmaakbeurt. Nette brief en een schoonmaakdoekje er bij.

Het is niet voor niets dat ik weer een Vaio heb gekocht. ;)

De garantie is in Nederland twee jaar m.b.t. de F11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Wat betreft de prijzen, is het mogelijk dat de laptop straks wat goedkoper kan zijn doordat ze ook in de winkels te verkrijgen zijn? Of zal de prijs vrijwel gelijk blijven met die van sonystyle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag nog bij niemand de nieuwe f seie afgeleverd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog wat informatie voor mensen die ook aan het wachten zijn op hun bestelling: het logistiek centrum van Sony voor de Europese markt is in Tilburg. Ik dacht ze met logistiek centrum in de mail een centrum in Japan bedoelden. Echter, in Nederland dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 13:16
Anoniem: 337651 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:13:
Nog wat informatie voor mensen die ook aan het wachten zijn op hun bestelling: het logistiek centrum van Sony voor de Europese markt is in Tilburg. Ik dacht ze met logistiek centrum in de mail een centrum in Japan bedoelden. Echter, in Nederland dus.
Ah, Tilburg, dan kan ik hem wel even ophalen als ik de mijne heb besteld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
  • Laatst online: 04-12-2024
Anoniem: 341008 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:13:
Vandaag nog bij niemand de nieuwe f seie afgeleverd toevallig?
Afgelopen maandag de mail gekregen dat hij uit japan naar tilburg verzonden werd, maar vandaag kreeg ik, toen ik belde, het bericht dat het nog wel een week kon duren. Heb mijn f-serie op 9januari besteld. Iemand anders al bericht gekregen dat hij in Nederland aangekomen is?

Verwachtte hem morgen, maar zal dus nog wel even wat langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
ik ga binnenkort ook een laptop aanschaffen. ik heb mijn oog laten vallen op een vaio f-series laptop, onder andere omdat de lokale vaio-dealer ze voor een goede prijs snel kunnen leveren en ze ontzettend goed zijn met support, daar. Echter, ik ben er nog steeds niet helemaal uit welk model ik neem. Ik moet kiezen tussen het model met de i5 of het goedkoopste i7-model.

naast de processor-kracht is er ook verschil in kleur van de behuizing en de hoeveelheid ram tussen de modellen.

ik loop vast op een paar punten bij het kiezen. uiteraard ga ik ook nog navraag doen bij de dealer zelf, maar misschien kunnen jullie mij ook alvast helpen.

mijn eerste vraag is, of het ram-geheugen makkelijk uit te breiden is.
mijn tweede vraag betreft het verschil in processor-kracht. Ik heb geen speciaal doel voor deze laptop, maar ik verwacht dat hij op veel fronten ingezet gaat worden. Ik programmeer zo nu en dan in visual studios, bouw en test websites, gebruik fotoshop voor fotobewerking en soms wat andere dingetjes en ik gebruik natuurlijk de standaard software, zoals een tekstverwerker en browser. Het gebeurt bovendien best wel eens dat ik zowel visual studios heb open staan als photoshop, open office en firefox (of chrome). Is er dan veel voordeel te behalen met een i7?

de kleuren van de behuizing van de i7-versie vind ik mooier, eigenlijk. maar het is me niet bepaald 300 euro waard. dus als ik voor de i7 kies, dan is dat vooral vanwege de meerwaarde van 2 gig extra ram en een snellere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 13:58
kaesve schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:59:

mijn eerste vraag is, of het ram-geheugen makkelijk uit te breiden is.
Ja, volgens mij net zoals alle andere laptops: klepje losschroeven en je ziet 2 geheugenslots. Oude geheugenreepje eruit, nieuwe erin en klaar ben je.
kaesve schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:59:

mijn tweede vraag betreft het verschil in processor-kracht. Ik heb geen speciaal doel voor deze laptop, maar ik verwacht dat hij op veel fronten ingezet gaat worden. Ik programmeer zo nu en dan in visual studios, bouw en test websites, gebruik fotoshop voor fotobewerking en soms wat andere dingetjes en ik gebruik natuurlijk de standaard software, zoals een tekstverwerker en browser. Het gebeurt bovendien best wel eens dat ik zowel visual studios heb open staan als photoshop, open office en firefox (of chrome). Is er dan veel voordeel te behalen met een i7?
Dat is een kwestie van afwegen. In jouw geval zou ik die 300 euro verschil lekker in je zak houden.

Zelf vraag ik me af het verschil is qua snelheid tussen een i3 330M en en i5 520M. Is dat 70 euro verschil te rechtvaardigen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door GioStyle op 20-01-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208019

Dat word dus geen core i7 voor mij denk ik. Op de batterij worden de cores verlaagt naar 900mhz en je kan daar niks aan doen met bios settings, gebeurt automatisch. Dus ik denk dat ik maar voor de core i5 gaat.

Maar eerst kijken wat Apple doet met hun Macbook Pro's :P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 208019 op 20-01-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Anoniem: 208019 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:56:
Dat word dus geen core i7 voor mij denk ik. Op de batterij worden de cores verlaagt naar 900mhz en je kan daar niks aan doen met bios settings, gebeurt automatisch. Dus ik denk dat ik maar voor de core i5 gaat.

Maar eerst kijken wat Apple doet met hun Macbook Pro's :P
dat wacht ik ook nog eerst even af. Zij gaan binnenkort hun macbooks pro met i5 op de markt brengen. waarschijnlijk gaat apple ze voorstellen op 29 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120071

Als je geen speciaal doel hebt maar gewoon over het algemeen een rappe laptop wil kun je idd het beste een dual core pakken en er een losse SSD bijkopen. Een zware quad core in een laptop werkt naar mijn mening toch alleen maar averechts eigenlijk. Dat werkt gewoon niet in zo'n kleine behuizing. Te veel herrie van de fan, laptop wordt te heet om fijn op te werken en op de batterij is clocksnelheid te laag. Een dual-core zal op batterij denk ik sneller zijn dan een quad. En op stroom zal het bij algemeen gebruik ook niet veel uitmaken. Veel applicaties werken toch niet maximaal met meerdere cores en hebben meer aan een hogere clocksnelheid. Daarnaast gebruikt zo'n quad veel te veel stroom (Up to 1hr DVD-playback volgens Sony :P).

Wat wel echt een zwaar minpunt is is dat je nog steeds niet het Premium scherm kan kiezen bij een dual-core model.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 120071 op 20-01-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nielswerf schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:30:
[...]

Afgelopen maandag de mail gekregen dat hij uit japan naar tilburg verzonden werd, maar vandaag kreeg ik, toen ik belde, het bericht dat het nog wel een week kon duren. Heb mijn f-serie op 9januari besteld. Iemand anders al bericht gekregen dat hij in Nederland aangekomen is?

Hoe zit het met het weer daar in Japan? Hadden ze daar niet ontzettend last van sneeuwstormen enzo? Dat zou eventueel een verklaring kunnen zijn voor de vertraging. Mijn situatie is gelijk aan die van jou, alleen heb ik die van mij de 8e besteld. Mail gekregen van maandag op dinsdag dus die van ons zitten bij elkaar in het vliegtuig! ;)

Ik blijf hopen op morgen en anders vrijdag, de medewerkers hebben gelukkig vaker ongelijk. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337651 op 20-01-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
nielswerf schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:30:
[...]

Voor mij precies hetzelfde. Ik kreeg dinsdag nacht de 19e het bericht dat hij op de 18e verstuurd zou worden vanuit het logistieke centrum. Vandaag gebeld met sonystyle en het blijkt dat ze de zending in feite uit het oog verliezen gedurende het transport van Japan naar hier. De eerstvolgende statusupdate is dus pas als hij hier is. Volgens de klantenservice was er geen melding dat die zending vertraagd zou zijn en ze waren ook in blijde afwachting van de zending....

Overigens wel heel erg goed dat hij in TIlburg komt. Als hij dan hier is dan is hij dus een dag later, of misschien wel op dezelfde dag bij mij (25km afstand). Ik was er n.l. stilzwijgend vanuit gegaan dat hij vanuit Belgie zou komen omdat daar ook de klantenservice zelf zit. Hopelijk komt hij nog voor het weekend maar dat is wel een beetje twijfelachtig nu.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:40
GioStyle schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:11:
Zelf vraag ik me af het verschil is qua snelheid tussen een i3 330M en en i5 520M. Is dat 70 euro verschil te rechtvaardigen? :)
Anoniem: 120071 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:08:
Als je geen speciaal doel hebt maar gewoon over het algemeen een rappe laptop wil kun je idd het beste een dual core pakken en er een losse SSD bijkopen. Een zware quad core in een laptop werkt naar mijn mening toch alleen maar averechts eigenlijk. Dat werkt gewoon niet in zo'n kleine behuizing. Te veel herrie van de fan, laptop wordt te heet om fijn op te werken en op de batterij is clocksnelheid te laag. Een dual-core zal op batterij denk ik sneller zijn dan een quad. En op stroom zal het bij algemeen gebruik ook niet veel uitmaken. Veel applicaties werken toch niet maximaal met meerdere cores en hebben meer aan een hogere clocksnelheid. Daarnaast gebruikt zo'n quad veel te veel stroom (Up to 1hr DVD-playback volgens Sony :P).
De Core i5 en i7 series onderscheiden zich van de i3 series door Turboboost. Als ik het goed heb begrepen, kunnen de 'overbodige' cores kunnen bij single-thread applications uitgeschakeld worden, en kan de snelheid van de resterende actieve core verhoogd worden. Dit, naar aanleiding van de kritiek dat cpu's met meerdere cores een mindere prijs/prestatie verhouding hadden vanuit het perspectief van single-thread computing.

Persoonlijk zou ik daarom voor een beetje extra geld de Core i5 halen, boven de i3.

Aan de andere kant is de batterijduur zodanig dat je niet echt over 'mobiel' kunt spreken; maar daar is deze laptop ook niet voor gemaakt. Het is een desktop-vervanger. Volgens deze review kan de Vaio F bijna 2.5 uur op batterij aan, bij Wifi-surfing. Als dat niet lang genoeg is, moet je gewoon voor een andere series dan F gaan (bv. Z-series).

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit ook te twijfelen wat ik moet bestellen.
Ik wil af en toe gamen (callofduty, saboteur..dus de laatste nieuwere games) of een 1080P film kijken en internetten en als ik niks doe download ik nog wel eens wat.

Ik wil dus de F11 core i5 gaan bestellen met 4 gb geheugen en een 1 gb videokaart of adviseren jullie dan toch voor de i7 quad te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341008 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:54:
Ik zit ook te twijfelen wat ik moet bestellen.
Ik wil af en toe gamen (callofduty, saboteur..dus de laatste nieuwere games) of een 1080P film kijken en internetten en als ik niks doe download ik nog wel eens wat.

Ik wil dus de F11 core i5 gaan bestellen met 4 gb geheugen en een 1 gb videokaart of adviseren jullie dan toch voor de i7 quad te gaan?
Voor jou gebruik lijkt me de i7 totale geldverspilling. Het gamen moet mijns inziens zeker lukken met de 330m en de i5 CPU. Dit is ook mijn configuratie en aangezien jij - net als ik - spreekt over af en toe gamen zou ik kiezen voor de iets mindere i5 en het geld lekker houden.

Als er iemand is die het niet met mij eens is betreffende de CPU hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Gamen gaat niet sneller op een 4core. De videokaart heeft het meest te zeggen. met photoshop e.d. maakt het wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja thanks voor jullie advies...dan hou ik het lekker bij de i5 maar was ff bang dat ie misschien te traag zou kunnen zijn voor de nieuwste pc games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 01:01

Sick Nick

Drop the top!

Die i5 is sneller dan de snelste laptop core2duo's die er nu zijn dus dat zit het wel snor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ooh helemaal super dat die i5 sneller is dan de snelste core2

Ben een leek op dat gebied hoor. Maar ik wil dus mijn desktop vervangen door deze vaio F11 i5
Mijn desktop heeft volgens mij een Athlon x64 5600 dualcore met 2,8 ghz kloksnelheid maar waarom heeft dan de i5 een kloksnelheid van 2,4 ghz? Ik zou dan zeggen dat de desktop dus sneller is...maar je kunt mij alles wijs maken op dit gebied hoor.
Maar mss kan iemand zeggen of inderdaad e sony laptop vaoi F11 met i5 met 4gb geheugen sneller is dan mijn 'oude' desktop? en of deze laotop een goede vervanger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 23:17

renskoenraadt

Like No Other

Ik zou echt zo graag real life foto's zien van de Premium Black kleur van de behuizing. Als je de laptop configureert op de site lijkt deze wel paars :? Kan iemand mij bevestigen dat dit echt zwart-zwart is? Een foto zou echt geweldig zijn als iemand hem binnen heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Een korte update, ik heb zojuist het bericht ontvangen van sonystyle dat "Uw bestelling heeft onze montageafdeling verlaten op 18/01/10". Dit zal dus Japan zijn. Ben er benieuwd wanneer ik hem dan thuis kan verwachten..

Volgens mij zitten er dus in ieder geval 3 vaio's van 3 tweakers nu gezellig samen in een vliegtuig richting tilburg, of wellicht zijn ze daar al aangekomen..
renskoenraadt schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:06:
Ik zou echt zo graag real life foto's zien van de Premium Black kleur van de behuizing. Als je de laptop configureert op de site lijkt deze wel paars :? Kan iemand mij bevestigen dat dit echt zwart-zwart is? Een foto zou echt geweldig zijn als iemand hem binnen heeft!!
Er zijn nog geen Nederlanders met een vaio, maar zo snel als hij binnen is (morgen, duim duim) zal ik laten weten welke kleur het echt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 23:17

renskoenraadt

Like No Other

nielswerf schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:26:
Een korte update, ik heb zojuist het bericht ontvangen van sonystyle dat "Uw bestelling heeft onze montageafdeling verlaten op 18/01/10". Dit zal dus Japan zijn. Ben er benieuwd wanneer ik hem dan thuis kan verwachten..

Volgens mij zitten er dus in ieder geval 3 vaio's van 3 tweakers nu gezellig samen in een vliegtuig richting tilburg, of wellicht zijn ze daar al aangekomen..

[...]

Er zijn nog geen Nederlanders met een vaio, maar zo snel als hij binnen is (morgen, duim duim) zal ik laten weten welke kleur het echt is!
Ik denk dat ik inmiddels voor een andere config ga. Ik zat zojuist weer even op de sony website en de pricewatch te kijken en daar zag ik zowaar een mat zwarte uitvoering met i7, 6GB en bluray speler. Eigenlijk alles wat ik wil, incl. premium scherm en gt330 dedicated. Dus ik maak mij geen zorgen meer. Over een aantal dagen even met wat korting bestellen en hij is van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Ben benieuwd naar jullie ervaringen! En helemaal naar de accuduur en de gameprestaties. Laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
<zinlose-post>
Bah, nog steeds geen bericht....
</zinlose-post>

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freudie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 16:22
renskoenraadt schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat ik inmiddels voor een andere config ga. Ik zat zojuist weer even op de sony website en de pricewatch te kijken en daar zag ik zowaar een mat zwarte uitvoering met i7, 6GB en bluray speler. Eigenlijk alles wat ik wil, incl. premium scherm en gt330 dedicated. Dus ik maak mij geen zorgen meer. Over een aantal dagen even met wat korting bestellen en hij is van mij :)
Deze? VPC-F11S1E/B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikEngerd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:24:
<zinlose-post>
Bah, nog steeds geen bericht....
</zinlose-post>
Ik ken het gevoel... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Haha ja ik kan ook niet wachten op de eerste reviews van de mensen hier en ook vooral de eerste amateurfoto's. Heel leuk die gelikte foto's op de sonystyle website, maar je ziet het pas echt goed als wij als gebruikers zelfs foto's maken.

Dit weekend zal de nieuwe topic over de VAIO F-serie toch wel geopend kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Juancho schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:17:

Dit weekend zal de nieuwe topic over de VAIO F-serie toch wel geopend kunnen worden?
Laten we het hopen, helaas staat de bestelinformatie nog altijd hetzelfde op sonystyle..

Maar goed, ik ben vandaag, dus het kan niet anders dat dat hij vandaag alsnog komt, hou ik me zo voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:00
Hoe werkt het eigenlijk als je 6gb geheugen hebt dus 1 x 2 en 1 x 4 is dat dan nog wel dual channel?

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Sonystyle is geupdated , ik zie nu dat er diversen kleuren leverbaar zijn :? Zou wel erg mooi zijn. Het samenstellen van een notebook werkt volgens mij nog niet, of ik doe iets fout...

https://www.sonystyle.nl/...e=promotion_cto2010_nl_nl

Er staat nu bij binnenkort leverbaar.... Een witte lijkt mij ook wel vet, of heeft iemand ervaringen met een witte notebook en zegt niet doen?

[ Voor 48% gewijzigd door Strikie op 22-01-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-06 23:09
Op het forum van Notebookreview.com staat:
"Just rang Sonystyle UK cos i wanted to know when they would be back up on the website for ordering and the chap went to check with supervisor.
He came back and said that they were temporarily unavailable due to some "technical difficulties with the product" but all existing pre-orders were still being fulfilled.
He is going to ring me back on Monday with more information...".
http://forum.notebookrevi...ead.php?t=448894&page=116

Even afwachten dus... En ik wil er zo graag ééntje >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Gandalf op 22-01-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Gandalf schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:15:
Op het forum van Notebookreview.com staat:
"Just rang Sonystyle UK cos i wanted to know when they would be back up on the website for ordering and the chap went to check with supervisor.
He came back and said that they were temporarily unavailable due to some "technical difficulties with the product" but all existing pre-orders were still being fulfilled.
He is going to ring me back on Monday with more information...".
http://forum.notebookrevi...ead.php?t=448894&page=116

Even afwachten dus... En ik wil er zo graag ééntje >:)
Ben heel benieuwd wat de technical difficulties zijn... In ieder geval goed nieuws, heb via de mail gehoord van sonystyle dat aanstaande maandag of dinsdag mijn vaio wordt thuisgebracht :) Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338736

Op de sonystyle winkels is de F niet langer beschikbaar en wordt nu gerept over een dual core processor i.p.v. een i5 of i7. Na het lezen van de diverse problemen die Amerikaanse gebruikers ontdekten (piepgeluid, throttle gedoe met de i7, lawaai van de ventilator, piepende toetsen) lijkt het er dus op dat Sony het model nu al reviseert.

Ik hoop maar dat mijn bestelling met i5 gewoon geleverd zal worden en niet onder voornoemde problemen lijdt. De laptop is dinsdagochtend vertrokken uit de fabriek in Japan en zou dus elk moment afgeleverd kunnen worden. Als andere forumgebruikers hun bestelling inmiddels wel ontvangen hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dstyle_nl schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:27:
Hoe werkt het eigenlijk als je 6gb geheugen hebt dus 1 x 2 en 1 x 4 is dat dan nog wel dual channel?
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=167472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Ik denk niet dat ze stoppen met een lijn als ze al een hele voorraad standaard modellen hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208019

Anoniem: 338736 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:10:
Op de sonystyle winkels is de F niet langer beschikbaar en wordt nu gerept over een dual core processor i.p.v. een i5 of i7. Na het lezen van de diverse problemen die Amerikaanse gebruikers ontdekten (piepgeluid, throttle gedoe met de i7, lawaai van de ventilator, piepende toetsen) lijkt het er dus op dat Sony het model nu al reviseert.

Ik hoop maar dat mijn bestelling met i5 gewoon geleverd zal worden en niet onder voornoemde problemen lijdt. De laptop is dinsdagochtend vertrokken uit de fabriek in Japan en zou dus elk moment afgeleverd kunnen worden. Als andere forumgebruikers hun bestelling inmiddels wel ontvangen hebben dan hoor ik het graag.
Is er misschien ook nieuws of de FW-series geupdate worden met core i5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 208019 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:14:
[...]
Is er misschien ook nieuws of de FW-series geupdate worden met core i5?
Ja dat heet de F serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Anoniem: 338736 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:10:

Bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Is allemaal speculatie. Bronnen zijn verhalen op NBR. Deze thread.

Enige feit is dat de F serie op dit moment niet te configureren is via Sonystyle. Waarom precies is onbekend.

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 23-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArTheMan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-07-2020
Anoniem: 295554 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:30:
Dag iedereen,

Ik heb onlangs de W7 upgrade geinstalleerd (32 bit) op mijn vaio FW41m/h. Nu, ik heb de laptop sinds juli en toen had ik al es een W7 versietje geinstalled, build 7100 dacht ik. Na die install had ik echter tal van problemen met mijn keyboard en cursor. Telkens ik een bericht of een e-mail typte, belandde de cursus zomaar even middenin de tekst, maar allesbehalve op de plaats waar ik hem verwachtte. Dat zorgde ervoor dat ik om de haverklap de cursor weer op de goeie plaats moest zetten, voor ik kon doorgaan met typen. Nu, na een tijdje heb ik dan gemakkelijkheidshalve maar gekozen om opnieuw vista te installen, en dat zorgde ervoor dat het probleem weg was.

Nu ik natuurlijk mijn upgrade van sony had ontvangen, wou ik W7 opnieuw installen en dat heb ik ook gedaan. Jammer genoeg heb ik nu weer hetzelfde probleem. Cursor die op de gekste plaatsen beland, waardoor normaal typen niet meer mogelijk is. Je zou es moeten nagaan hoeveel moeite dit bericht me kostte :)

Zijn er mensen met gelijkaardige problemen? Ik heb dit topic al half doorgelezen, maar nog niets gelijkaardigs gezien. Heb nog geen drivers geinstalleerd, want m'n keyboard is het enige dat niet behoorlijk werkt. AV toetsen, wifi, beeld, ... verder loopt alles perfect. Heb hier geen verklaring voor: anyone does?
Ik heb sinds gisteren W7 geinstalleerd op mijn VAIO VGN-FZ21M maar heb ook steeds dat de cursor verspringt. Verder geen probleem, beeld, Fn toetsen e.d. alles werkt. Heb ook een normale upgrade gedaan ipv clean install. Denk dat het met een driver te maken heeft, maar ik heb de nieuwste versie al geinstalleerd van Sony. Hopelijk heeft iemand hier snel een oplossing voor.

Gr Ar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nielswerf schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:02:
[...]

Ben heel benieuwd wat de technical difficulties zijn... In ieder geval goed nieuws, heb via de mail gehoord van sonystyle dat aanstaande maandag of dinsdag mijn vaio wordt thuisgebracht :) Zin in!
Wanneer heb je die mail gehad? Ik wacht nog steeds op bericht van Sony over de verzending vanaf het logistiek centrum. Hopen dat die van mij ook snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09-2024
Anoniem: 337651 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:20:
[...]

Ik wacht nog steeds op bericht van Sony over de verzending vanaf het logistiek centrum. Hopen dat die van mij ook snel komt.
Na contact met verschillende webwinkels (waaronder ComputerPirates en Aces Direct) blijkt dat deze partijen (allemaal, heel toevallig) a.s. donderdag 28 januari een zending verwachten, voor wat betreft de F11Z1E/BI. Mijn accountmanager (Bij Aces) vertelde me dat afhankelijk van de levertijd mogelijk dezelfde dag - en anders de dag daarop - deze laptop per koerier zal kunnen worden verstuurd.

Met een beetje geluk heb je de F11Z1E/BI dus vrijdag, anders wordt het Februari...

[ Voor 0% gewijzigd door Smen op 23-01-2010 19:09 . Reden: toevoeging welke accountmanager ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
De technical issues zijn puur een voorraadprobleem, zie

http://forum.notebookrevi...?p=5774405&postcount=1324

Toch blijven er mensen die nog steeds denken dat er meer aan de hand is. Ik ben bovenstaande discussie dan ook wel redelijk zat aan het worden. Nog steeds interessant om te volgen omdat er af en toe interessante dingen naar boven komen maar ietsje teveel speculatie.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

ErikEngerd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:09:
De technical issues zijn puur een voorraadprobleem, zie

http://forum.notebookrevi...?p=5774405&postcount=1324

Toch blijven er mensen die nog steeds denken dat er meer aan de hand is. Ik ben bovenstaande discussie dan ook wel redelijk zat aan het worden. Nog steeds interessant om te volgen omdat er af en toe interessante dingen naar boven komen maar ietsje teveel speculatie.
het is toch ook niet gek dat mensen argwanend worden. De problemen die op div forums worden besproken zijn natuurlijk niet niks voor zo'n "duurdere" notebook. En gebruikers ervaringen zijn er hier nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
Strikie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:17:
[...]

het is toch ook niet gek dat mensen argwanend worden. De problemen die op div forums worden besproken zijn natuurlijk niet niks voor zo'n "duurdere" notebook. En gebruikers ervaringen zijn er hier nog niet :)
Het is ook niet gek, alleen gaan de speculaties in dit geval wel erg ver. Zoals bijv. dat Sony een Core 2 Duo in de F zou willen stoppen en per onmiddelijk geen i7 meer zou gebruiken omdat i7 fundamentele problemen zou hebben.

Het enige probleem wat gevonden is is het 'whining noise' probleem maar daarvoor is al een eenvoudige workaround. Verder een iemend met een defect scherm, een ander met een DOA (BSOD). Op zich dingen die kunnen gebeuren met massaproductie. Verder is er een eigenschap dat op batterijen de processor op de laagste kloksnelheid gaat draaien. Ook zijn er ventilatorproblemen maar dan vooral bij de mensen die zelf aan powermanagement settings hebben zitten knutselen. De algemene ervaring is dat hij stil is en niet heet wordt (ook niet na een uur gamen).

Als je trouwens nu op de discussie kijkt zie je dat er weer extra voer bij is gekomen omdat er weer mensen zijn die iets anders schijnen te hebben gehoord van sony.

Ook zijn er nu weer nieuwe speculaties over problemen die de i5 zou hebben met power management. Voor het geval dat je dacht dat i5 een goed alternatief zou kunnen zijn. Natuurlijk zijn er ook mensen die net hebben gezien dat er ook i5 en i3 versies zijn en daaruit een bevestiging zien dat er van core i7 afgestapt wordt. Ik hou denk ik maar op met het volgen van die discussie. Iets te vermoeiend.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

De Core 2 Duo optie stond vanaf het begin al op sonystyle.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Anoniem: 337651 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:20:
[...]
Wanneer heb je die mail gehad? Ik wacht nog steeds op bericht van Sony over de verzending vanaf het logistiek centrum. Hopen dat die van mij ook snel komt.
Afgelopen vrijdag, maar het was niet de automatische mail, en mijn bestelstatus is online ook niet aangepast. Het blijft afwachten, maar in dit geval geloof ik de medewerker echt heel erg :P

Ook ik begin de discussie redelijk zat te worden, maar kan hem wel goed begrijpen. Mijn configuratie kost bijna 1500 euro, dan wil je toch wel waar voor je geld... We gaan het hopelijk komende week zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:00
ErikEngerd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:49:
Het is ook niet gek, alleen gaan de speculaties in dit geval wel erg ver.
[...]
Ik hou denk ik maar op met het volgen van die discussie. Iets te vermoeiend.
Je vergeet nog te melden dat dat topic er per dag 10 tot 15 pagina's vol speculaties bij krijgt.
Wordt een beetje erg tijdrovend om te volgen om er eventueel goede info uit te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
guapper schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Je vergeet nog te melden dat dat topic er per dag 10 tot 15 pagina's vol speculaties bij krijgt.
Wordt een beetje erg tijdrovend om te volgen om er eventueel goede info uit te filteren.
Een goed voorbeeld van nuttige informatie is iemand die ubuntu aan de gang heeft gekregen met de Nvidia driver en de juiste settings voor het beeldscherm. Nu nog even kijken hoe het staat met het 'whining noise' op linux (http://forum.notebookrevi...?p=5774846&postcount=1336) en of manipulatie van de max C state daar iets aan kan doen. Dat is nu de info waar ik op zit te wachten.

Trouwens de moderator heeft ook iedereen opgeroepen om niet meer zoveel te speculeren. En ik heb die moderator geeneens gewaarschuwd, dus blijkbaar ergeren meer mensen zich eraan.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Ik zie dat de SSD 2x 64gb is. Is dit ook zo bij de harde schijven? Dan is dat ook weer interessant om RAID 0 te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:00
QErikNL schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:17:
Ik zie dat de SSD 2x 64gb is. Is dit ook zo bij de harde schijven? Dan is dat ook weer interessant om RAID 0 te draaien.
[url="\"http://forum.notebookreview.com/newreply.php?do=newreply&p=5774846\""]olssy[/url]
[...]
The big surprise was that the hard drive was NOT 2x64GB ssd in raid-0. Instead it is one Hitachi 128GB ssd drive. The performance is still very good giving me seq. reads and wites of about 170MBps with 512k blocks(these numbers arn't exact as I am not in front of the results right now) if I am not mistaken. But, even if it is fast it is not 2 64GB drives in raid, kind of a disappointment. [...]
All in all I am very happy with this laptop.
Als ik het lees schrijft hij juist dat hij in de veronderstelling was dat er 2 drives in raid formatie in zouden zitten, maar dat is niet het geval.
Ik heb nergens gelezen dat er ruimte is voor 2 schijven/sdd's.

Helaas, omdat voor mij zou een 64/128GB sdd als systeemschijf in combinatie met een 500GB hdd voor data ideaal zijn. Indien er wel ruimte is voor een 2e drive (naast de blueray/cd/dvd) zou ik de laptop uiteraard met de standaard schijf bestellen en er zelf een ssd bij plaatsen.

[ Voor 0% gewijzigd door guapper op 25-01-2010 01:32 . Reden: quote tags verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Sony doet dat door twee 1.8" SSDs op elkaar in te bouwen. Tenminste, zo doen ze dat in de Sony Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

De F serie kan weer gewoon geconfigureerd en besteld worden via Sonystyle.nl.

(dubbelpost vanwege de nieuwswaarde)

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 25-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Er staat nog steeds tijdelijk niet beschikbaar bij de knop waar eerst "configureer je eigen vaio" stond. Al meer info van de mensen die hun Vaio F verwachten?

[ Voor 39% gewijzigd door Cyleo op 25-01-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ben bang dat we nog even moeten wachten op onze bestelling. Ik heb net contact gehad met SonyStyle en de F-serie wordt nog vastgehouden i.v.m. de officiele releasedatum van de nieuwe CPU. Tenminste, dat is het verhaal dat ze me vertelde. Aanstaande vrijdag mogen ze pas verzenden. De vraag is dan alleen wel waarom er in de USA al wel mensen zijn met de F11 thuis...

Edit:

Net weer gebeld omdat ik het afleveradres wilde wijzigen. Vertelt die medewerker me dat ze woensdag verstuurd worden en dat het niets te maken heeft met een releasedatum, maar met het vervoer. Volgens mij weten ze het zelf ook niet echt meer daar. ;(

We wachten het wel af! >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 337651 op 25-01-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:00
ik heb te horen gekregen dat ze 4 februari weer op voorraad zijn bij de leverancier.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat geldt denk ik alleen voor de standaard uitvoeringen. Die van mij en van andere tweakers hier zijn door ons zelf geconfigureerd. Gefrabiceerd in Japan en vorige week maandag naar Nederland verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
Zo, duidelijkheid.

Alle vaio's, ook de zelf geconfigureerde, mochten vanwege de processor nog niet uitgegeven worden. Dit mag pas deze week. Vanochtend hebben ze bij sonystyle een mail gekregen waarin stond dat ze vanaf vrijdag uitgeleverd mochten worden. Maar... goed nieuws, vanmiddag kregen ze de email waarin stond dat ze vanaf woensdag mochten leveren.

Dus:

Woensdag tot vrijdag worden door sony alle vaio's geleverd aan UPS die vervolgens ons allemaal heel gelukkig gaan maken :*) !

Nog even 2 dagen geduld dus!

De persoon van sonystyle wist mij nog te vertellen dat alle vaio's nu al wel in opslag liggen in Tilburg, quite frustrating..... Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

shadownetwork schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:49:
Er staat nog steeds tijdelijk niet beschikbaar bij de knop waar eerst "configureer je eigen vaio" stond.
"Configureren"
https://www.sonystyle.nl/...O-notebooks/F-Serie-16-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikEngerd
nielswerf schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:43:
Zo, duidelijkheid.

Alle vaio's, ook de zelf geconfigureerde, mochten vanwege de processor nog niet uitgegeven worden. Dit mag pas deze week. Vanochtend hebben ze bij sonystyle een mail gekregen waarin stond dat ze vanaf vrijdag uitgeleverd mochten worden. Maar... goed nieuws, vanmiddag kregen ze de email waarin stond dat ze vanaf woensdag mochten leveren.

Dus:

Woensdag tot vrijdag worden door sony alle vaio's geleverd aan UPS die vervolgens ons allemaal heel gelukkig gaan maken :*) !

Nog even 2 dagen geduld dus!

De persoon van sonystyle wist mij nog te vertellen dat alle vaio's nu al wel in opslag liggen in Tilburg, quite frustrating..... Succes met wachten!
Schijnt inderdaad te kloppen met de andere thread.
N.l.

http://forum.notebookrevi...?p=5780722&postcount=1512

en

http://forum.notebookrevi...?p=5781050&postcount=1519

De eerste post noemt vrijdag en de tweede (later gepost dan de eerste) woensdag.

Dit klinkt dus als een consistent verhaal! Woensdag hou ik mijn mailbox nog wat scherper in de gaten in elk geval.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Dan zullen we tegen volgend weekend wel de eerste reviews van gebruikers krijgen en de eerste amateur foto's . 8) :9

[ Voor 3% gewijzigd door wouter.u op 25-01-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ah, ik zat hier te kijken: Sonystyle

Slordig trouwens dat het daar nog niet staat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cyleo op 25-01-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWO
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-03 19:51

GWO

Is er al bekend welke SSD's Sony gebruikt in de configureerbare nieuwe F (X) serie? De SonyStyle sales afdeling was alles behalve behulpzaam hierin.
Die stuurden me door naar de technische support afdeling waar niet doorheen te komen was (geautomatiseerde kastje-muur), omdat ik de laptop (nog) niet heb, dus geen serienummer...

Dell XPS 15z, Core i7-2620M, 8GB, 750GB HD, 2GB Nvdia GT 525M, 1920x1080 display, Windows 7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik weet het niet maar weestal gebruikt Sony Toshiba of Samsung, beide met laatste gen. Samsung controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Nog steeds geen eerste amateur reviews en foto's? En wanneer ligt de F serie in de schappen eigenlijk? Ik kan hier nergens iets over vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWO
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-03 19:51

GWO

Philflow schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:51:
Ik weet het niet maar weestal gebruikt Sony Toshiba of Samsung, beide met laatste gen. Samsung controller.
Hmmm, dank je. Daar moet ik even over nadenken... 't Is helaas niet een van de controllers die ik het liefste zou zien. Is eventueel de hard disk gemakkelijk te vervangen door iemand met twee linkerhanden?

[ Voor 35% gewijzigd door GWO op 26-01-2010 16:41 ]

Dell XPS 15z, Core i7-2620M, 8GB, 750GB HD, 2GB Nvdia GT 525M, 1920x1080 display, Windows 7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:38
Als ik daarop klik stuurt ie me terug naar de hoofdpagina :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Juancho schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:22:
Nog steeds geen eerste amateur reviews en foto's? En wanneer ligt de F serie in de schappen eigenlijk? Ik kan hier nergens iets over vinden....
Als ik (en jij) het zo terug lees in dit topic dan is er nog nauwelijk iets uitgeleverd.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342165

Ik heb hem vandaag besteld via de sonystyle bestellijn. Ik heb op eerdere posts gelezen dat studenten 5% korting zouden krijgen. Dit klopt, maar is echter niet volledig. Iedereen die op dit moment de F besteld via de telefoon krijgt 5%, gewoon om vragen scheelt toch snel 5 tientjes of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Heeft iedereen gratis W7 upgrade dvd al binnen? Ik heb de mijne nog altijd niet binnen, is nou al maanden geleden. Nog een keer de gegevens invoeren resulteert in "deze serienummer is al gebruikt". In oktober besteld geloof ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionio
  • Nu online
Ik heb via Sonystyle besteld ( i7,BD-writer 500gb7200 6gb ) en deze zou eerst eind februari verstuurd worden, maar wordt nu a.s. vrijdag verstuurd volgens de automatische mail van sony.

Komt er nog een Sony F11 topic of blijven we dit FW topic 'vervuilen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:31

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren, ik ben op zoek naar een accu voor de sony vaio vgn-fw21z. Kennen jullie misschien een nationa/internationale site waar ik ze goedkoop kan vinden? Op laptopshop zijn ze over de 200 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dionio schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:19:
Maak hem maar :) een F topic dan. Als je nu een F11 topic maakt moet er over 3 maanden weer een F21 topic worden gemaakt.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:25:
Heren, ik ben op zoek naar een accu voor de sony vaio vgn-fw21z. Kennen jullie misschien een nationa/internationale site waar ik ze goedkoop kan vinden? Op laptopshop zijn ze over de 200 euro...
Ebay.

[ Voor 49% gewijzigd door Philflow op 26-01-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

dionio schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:19:
Ik heb via Sonystyle besteld ( i7,BD-writer 500gb7200 6gb ) en deze zou eerst eind februari verstuurd worden, maar wordt nu a.s. vrijdag verstuurd volgens de automatische mail van sony.

Zo te lezen heb je zin in om een eigen topic van de F11 te maken, vraag het aan een mod voor de zekerheid en maak een mooie OP en je kan gaan met de banaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Philflow schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:32:
[...]

Maak hem maar :) een F topic dan.

[...]

Ebay.
Helaas, heb geen accu gevonden voor sony vaio vgn-fw21z :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nu voel ik me dus stom :P Zijn die batterijen universeel voor de sony vaio vgn-fw serie? Bedankt voor de search

[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 26-01-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Maak hem maar :) een F topic dan. Als je nu een F11 topic maakt moet er over 3 maanden weer een F21 topic worden gemaakt.
Over 3 maanden?? Wat bedoel je daarmee? Sony komt om de 6 maanden met een nieuwe lijn. Dus in augustus ongeveer weer.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:25:
Kijk hier even, ik weet niet of ze passen: http://www.dealextreme.co.../category.317~search.vaio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

QErikNL schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:39:
[...]
Over 3 maanden?? Wat bedoel je daarmee? Sony komt om de 6 maanden met een nieuwe lijn. Dus in augustus ongeveer weer.
Ik bedoelde het in principe niet zo letterlijk maar volgens mij gaat het soms wel sneller. De FW41 werd bijvoorbeeld 11 juni 2009 geintroduceerd, de FW51 30 september 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342235

beste sony vaio liefhebers,

gisteren kreeg ik de melding van elektronika outlet dat mijn f11me/h met i5 processor vrijdag binnen komt en dan wordt door gestuurd naar mijn huis.ik ben erg benieuwd.de eerste klanten kunnen als dit klopt dan dus maandag of dinsdag al hun laptop tegemoed zien.ik ben erg benieuwd en hoop iedereen vooral de eerste mensen die hem krijgen veel s6 en plezier met de laptop.en laten we maar hopen dat de problemen er uit zijn en dat sony nog steeds net zo goed is als voorheen,wand toen waren ze super.groetten van emmelkamp19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:47
En we kunnen alweer naar deel 4:

[Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 4

Misschien vind iemand t leuk om een topic te maken over de nieuwe F serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica