Nee, zojuist contact gehad met sonystyle, is alleen in de USA, hier ook niet voor meerprijs te krijgen, helaas...
Wel raar dat er zoveel verschil tussen zit, aangezien alle laptops gewoon uit Japan komen..
Er zit inderdaad veel verschil tussen. Met betrekking tot het toetsenbord wacht ik maar geduldig af tot ik mijn F11 zelf in handen heb. Heb met twee mensen van SonyStyle contact gehad en beiden hadden daar een andere mening over. Zoals vaak met hardware hebben de consumenten (tweakers) meer verstand van zaken dan de verkoopadviseurs.
Mijn F11 zal vandaag verstuurd worden, tenminste dat is de bedoeling. Ik verwacht hem dan ook niet voor het einde van de week hier. Een dag intern in Japan, een dag vliegen en nog een dag intern in Nederland.
tigos schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:25:
Hallo
Ik volg dit topic al een ruime tijd maar elke dag komen er wel vragen bij. Ik ben geintereseerd in de Sony Fw 51M/H die te koop staat bij laptopshop.be voor €1399.99. Dit is de goedkoopste manier waar ik eraan kan geraken. Nu komt de nieuwe F serie met de nieuwe intel core i5-520M-processor en de intel core i7-720QM-processor. Respektievelijk €999 en €1348. Ik heb benchmarks gezien van verschillende cpu's en de intel core i5 520M zou beter zijn dan de P8700 (zie:
http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html).
De grafischekaart zou bij de nieuwe notebooks beter zijn dan de ATI HD 4650.
Ik vraag mij nu af wat mijn beste keuze zou zijn van notebook bij: soms eens een spel spelen, office gebruik, internet, e-mail, msn, muziek, download programma en etc... Maar geen zware tekenprogramma's of photoshop. Voor mijn portefeuille en op het eerste zicht is de versie van €999 de beste optie maar ik denk eraan om de laptop toch een paar jaar te gebruiken. Ik heb nu een vaste pc met een intel core E6600 @2.4GHz en dit gaat wel nog goed voorruit maar ik wil een notebook omdat ik voor het unief wel wat groepsopdrachten moet maken en een notebook aansluitbaar is op mijn toekomstige lcd tv waarop ik dan blu ray kan afspelen. Heeft er iemand tips voor mijn keuze van notebookversie? Misschien zijn er nog wat pro's en contra's die ik over het hoofd heb gezien waardoor mijn keuze fout is. Alle hulp is welkom.
Als ik jou was zou ik gewoon op SonyStyle je eigen vaio samenstellen. Voor jouw gebruik is mijn configuratie voldoende en die heeft me minder dan 900 gekost. Gewoon bellen en zeggen dat je student ofzo bent en graag wat korting wilt en dan bereid bent een vaio te kopen. Dan krijg je vast 5% korting en stel je samen met de verkoper je Vaio samen. De i520 zal voor jouw toepassingen echt nog wel een aantal jaar voldoende zijn.
Mijn configuratie:
Processor: Intel® CoreTM i5 Processor
Besturingssysteem: Windows® 7 Home Premium
Afwerkingen: Zwart
Harde schijf: 320 GB Serieel ATA (5400 rpm)
Geheugen: 4 GB 1066MHz DDR3-SDRAM
Optisch station: DVD-station
Display: 41,6 cm LCD, 1920x1080+ camera
Grafische kaart: NVIDIA® GeForce® GT 330M 1GB
Microsoft Office-pakketten: Zonder Office-pakketten
Antivirus: McAfee® - 60 dagen bescherming
Adobe Acrobat: Zonder Adobe® Acrobat Standard
Adobe Creation: Zonder Adobe® Creation
Adobe® Lightroom®: Zonder AdobePhotoshopLightroom
Tevens meegeleverd
Toetsenbord: Toetsenbord: US Int
Batterij: Batterij werkt maximaal 3 uur
Draadloos LAN: Draadloos LAN + Bluetooth
AC-adapter: 1 AC-adapter
HDMI(TM) uitgang: HDMI(TM) uitgang
Geheugenkaartlezer: SD- en MS-geheugenkaartsleuf
Poorten: 2 USB 2.0
Prijs: 863,55
EDIT: ik zie dat je bluray wilt afspelen op je LCD. Dit doe ik ook, maar niet via schijfjes. Indien jij dat wel via je speler wilt doen zul je dus voor de optie bluray-speler moeten kiezen. In mijn configuratie zit gewoon een DVD-brander. Meerprijs is 50 euro.
Link naar SonyStyle
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 18-01-2010 12:12
]