mja ik ben het wel met je eens dat gt5 inderdaad erg veel detail heeft, maar wat gran turismo niet goed doet qua physics is dat zeker in gt4 je haast geen overstuur hebt, als je met een 900pk supra rijd in een bocht en je geeft volgas dan hoor je hem spinnen maar de achterkant breekt niet uit. in fm3 is dit perfect gedaan, soms beetje teveel overstuur maar goed als je een auto goed afstelt kun je dit elimineren.
gt5p is ook wel een beetje zo, soms wil de auto niet driften en dan daarna ineens schiet hij onder je reet weg.
denk dat ze daar in gt beetje tever zijn gegaan. want met een controller rijden in gt5p is 100x moeilijker dan met een stuur, omdat als je eenmaal beetje overstuur krijgt, dan schiet hij vaak ineens terug en dan klapt hij heen en weer en dan bam je ligt in de barriere. in forza is overstuur heel goed te controleren mits je weet hoe.
in gt5p is dit alleen goed te doen met een stuur. maar sowieso krijg ik na uurtje met ps3 controler erg pijn aan mijn handen dus gt5 wordt grotendeels met stuur gedaan

kheb btw een g25 en een fanatec porsche wheel en biede werken op de ps3, en porsche alleen op 360. maar die fanatec is wel mega stoer stuurtje

wil wel even zeggen dat ik mij uiteraard mega vermaak met de gran turismo's die ik heb, maar als je echt hellemaal gaat graven in details vind ik de physics engine van forza toch net wat strakker werken, je merkt gewoon dat die engine heel erg accuraat is, die draait gewoon op 300fps dat is best wel bizar

ben benieuwd of PD dit ook bekend maakt over gt, want die engine moet ook wel aardig hoog draaien.
moet wel zeggen dat ik echt niet meer kan wachten op gt5. want heb nu gt4 en gt2 en gt5p liggen en je voelt idd dat er zoveel detail zit in models en banen enz. en gt5 moet daarr toch de lat hoger mee gaan leggen.
zit btw laatste dagen veel gt4 te spelen, maar ookal is het ps2 blijft een mooie game. alleen jammer dat de pal versie maar 576i is, en de ntsc versie 1080i kan via ps2. schijnt een stuk mooier te zijn op een lcd tv.
maja kan niet alles hebben he.