Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Shiver23 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:02:
Top Gear testtrack gameplay footage. 1 slechte ronde, één betere ronde. http://www.gamesradar.com...83/g-20070711154452396099
Je kan hier mooi de headtracking met PS EYE zien.
Komt die headtracking er nou toch wel in? dacht dat dat verleden tijd was nu er native 3d ondersteuning in het spel zit. Zou wel heel mooi zijn tho, omdat je dan ook zonder 3D tv toch een dergelijk effect kan krijgen..

Maar headtracking komt dus echt..? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:05
Ik zie niet in, wat dat headtracking voor bijzonders mee moet geven hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoop , en verwacht, dat ze niet met plastic rommel komen. Spoiler ja maar bodykits.... dan moet je need for speed bagger gaan spelen :)

hopelijk gebruiken ze hun tijd beter en maken ze betere ai. Je van de ideaale lijn afduwen etc is nou niey echt jeuj. Gelukkig zal dat online stuk beter worden met private rooms. Met gelijk gestemde racen en geen penalty systeem nodig etc.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Lampuhkap schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:43:
Ik zie niet in, wat dat headtracking voor bijzonders mee moet geven hoor :S
zie: YouTube: Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote

Een soort pseudo 3d effect zonder bril dus.. heel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik vind t persoonlijk wel zon nutteloze feature. Alsof je hiervan gebruik gaat maken. Ik neem er even in mee, dat ik de meeste mensen dit NIET zie gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Lampuhkap schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
ik vind t persoonlijk wel zon nutteloze feature. Alsof je hiervan gebruik gaat maken. Ik neem er even in mee, dat ik de meeste mensen dit NIET zie gebruiken
hoezo niet? je hebt de video gezien?
Dat zou imo hetzelfde zijn als zeggen dat Full HD een nutteloze feature is. Het staat aan en verbetert het beeld/ervaring, hiermee hetzelfde. Dat je het 3D effect niet mooi vind is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Lampuhkap schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
Ik weet niet of je veel online raced, maar dan is zo'n functie zeker handig. Als je met twee auto's een bocht induikt is het wel zo fijn om even naar rechts/links te kunnen kijken hoe ver je van elkaar zit om de race zo clean mogelijk te houden. Ook met inhaal acties is het handig om te kijken of je er al echt voorbij bent.
Natuurlijk kan dit ook gewoon met de knoppen op het stuur, maar dit werkt natuurlijk niet fijn als je bezig bent met sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik race niet online, waarom niet? Omdat t merendeel van de mensen online t voor een ander geowon keihard loopt te vergallen.

Ik heb zelf epileptie, dus van dat 3D effect word ik sowieso niet vrolijk :') Ongeacht of t met of zonder bril is, tis voor mij gene goed iets.

Daar komt bij dat als je toeschouwers hebt, die geen bal meekrijgen van dat nep-3D/Headtracking.
Nou is HD ook niet veel bijzonders om over te juichen, maar tegenwoordig zo standaard dat t er wel bij hoort toch? En hoeveel mensen zijn bereid een Eyetoy-apparaat aan te schaffen voor de headtracking in GT5. Ik niet iig. (en ik ken ook niet veel mensen die zon ding uberhaupt in huis hebben). Ik vind t hele 3D sowieso een beetje...mja....overdreven techniek. Ik vind t momenteel nog lang niet ver genoeg in ontwikkeling om te zeggen dat t daadwerkelijk wat toevoegd in games.

Voorlopig gaat kijken via buttons op t stuur of op de controller ook nog prima. Ligt er alleen aan welke buttons je ervoor mapt ;) en hoe handig jij bent met je handen enzo natuurlijk ;)

Komt ook nog eens bij kijken, dat je nu wel vrolijk opzij kan gaan zitten kijken.,...maar wat er dan voor je gebeurt zie je dan niet meer....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:22:
mja, t zou toch vet zijn, als je een supra met Abflug kit kan opbouwen ofzo :D (niet dat die set mooi is, ik vind t verschrikkelijk....maar die wagen word ineens zo breed, das wle vet weer)

Of de zeldzame Veilside kits kan gebruiken of de HKS Kansai, RE Amemiya spoilerkits....*droomt te ver weg*

Ik vind t nog niet zon hele grote ramp dat niet alles een cockpit heeft. Ik kan dr wle mee leven, zolang t detail verder in de game maar goed is, en ze hopelijk de 1080p/24 maar waarmaken. Dan is t al heeeel wat. En ik hoop dat t geluid wel met flinke stappen vooruit gaat. Zeker als je gaat tunen enz. Ik miste in GT4 behoorlijk de BOV geluiden en t opspoelen van de turbo's en de compressor whine.
mja ik kan je nu al gaan vertellen geluiden zijn niet verbeterd, kijk maar een willekeurig filmpje, v8 klinkt als een naaimachine, en racewagens ook. enne de game draait hopelijk nie op 1080P/24 want dan draait hij 24 fps en da is niet lekker speelbaar :P is als het goed is een stabiele 60fps. enne ben het volledig met je eens dat als ze bumpers enz doen het echte bestaande en mooie sets zijn, btw ik vind die abflug supra met 800PK super mooi, een gedurfde look. jammer dat ze hem uit fm3 hebben gehaald :'(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja :P 60 fps zou idd wel veel beter zijn ja :') my bad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Lol @ 'pseudo 3d effect'; het is voor mij helaas de enige manier om het 3d-effect te krijgen aangezien mijn ogen niet samenwerken B) Overigens is de schatting dat dit bij 1 op de 15 mensen zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik las net op een site : http://www.gamersland.com...5-al-twee-jaar-klaar.html
dus we wachten al zo focking lang, en iedereen dacht de reden is 3d dat het zolang duurt. maar blijkbaar is dat al 2 jaar klaar. waar wachten we nog op dan ?? 2 november is nog zo lang. release the damn game gewoon. maja 3d ga ik zeker weten niet halen. mede omdat ik geen sony tv wil en ook omdat ik geen 3d wil omdat dit tenkoste gaat van graphics en FPS. gt5 gaat in 3d op 30fps fdraaien ipv van 60fps van 2d versie.
mja dan is keuze snel gemaakt vind ik. btw nog wat topgear footage van gtplanet.net :
http://www.gtplanet.net/t...eenshots-gameplay-videos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarj, 3D is gewoon een extra, dat 'relatief simpel' in een 3D game toe te voegen is (mits natuurlijk 60fps). Het is niet anders dan vroegere 3D games met de Nivdia headset, die dan wel minimaal een 120hz monitor vereiste.

Ik gok toch dat de extra tijd nog naar die 'extra feature' gaat en mogelijk nog wat extra auto's voorzien van cockpit/schademodel, als ze nog tijd hebben zouden ze alles gebruiken om nog te finetunen (bv alles 60fps te laten gaan).

En an sich is 30fps niet erg, GTA4 draaide dat ook al, je merkt het pas echt goed als je heel en weer stapt van games die op verschillende fps draaien (zoals GTA4 PC -> PS3, of soortgelijk). Als het 30fps vloeiend is, heeft het 3d effect mogelijk best een bijzondere toegevoegde waarde.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WEATHER AND TRACK EDITOR ANNOUNCED :
http://www.gtplanet.net/g...r-track-editor-confirmed/
OWH YEAH!!!!!!!!!
dan hopen dat er na dit nieuws nog de unanounced feature is, en die is hoogstwaarschijnlijk custimalisiation.
owh ja ik ben erg blij nu graag filmpjes ervan ben benieuwd hoe het eruit ziet :D en track editor lijkt me ook gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
v8power67 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:52:
WEATHER AND TRACK EDITOR ANNOUNCED :
F*ck! :( Dat wordt dus september 2011, als ze dit ook nog "even" gaan implementeren. Oh well :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:57

scorpie

Supra Addict

Yeah! Waar kan ik m'n prize op komen halen? :P

scorpie in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 1"

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:56:
[...]

F*ck! :( Dat wordt dus september 2011, als ze dit ook nog "even" gaan implementeren. Oh well :P
nee hoor kijk maar : http://www.gtplanet.net/g...s-weather-system-is-done/
het is allemaal al klaar, maar nooit officieel aangekonigd, en nu wel. november 2010 is gewoon de release.
enne scorpie goe gegokt ;) maar hoop eigenlijk dat er nog andere features komen als tuning en bumpers enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Tuning sowieso, maar dat lijkt me vanzelf sprekend ;) Bumpers is imo niet echt nodig. In Forza gebruik ik het ook amper. Grote optie uit velgen is wel een must :9~

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Zon en strakblauwe lucht is ook een vorm van weer :+

Nu is nog de vraag of het dynamisch is of niet, al maakt mij dat niet zo heel veel uit.

Track-editor lijkt me ook wel lachen, ik denk het het een soort van groot grasveld wordt waar je asfalt curbs en grind kan plaatsen.

Maar wie weet komt PD met iets waar ze echt al die tijd voor nodig hebben gehad

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Goed nieuws! :D Nu wil ik alleen nog weten wanneer die Collector's Edition in NL verkrijgbaar gaat zijn :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Arm1n schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:35:
Zon en strakblauwe lucht is ook een vorm van weer :+

Nu is nog de vraag of het dynamisch is of niet, al maakt mij dat niet zo heel veel uit.

Track-editor lijkt me ook wel lachen, ik denk het het een soort van groot grasveld wordt waar je asfalt curbs en grind kan plaatsen.

Maar wie weet komt PD met iets waar ze echt al die tijd voor nodig hebben gehad
Hopelijk maakt dan iemand goed de Nederlandse circuits na. Altijd leuk om rondjes te rijden op Nederlands trots! *D

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
Hier staat op de officiële site van de PS3 dat GT5 in november uit komt.
http://nl.playstation.com...993/Gran-Turismo%C2%AE-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Zijn er trouwens al mensen druk auto's aan het sparen op de PSP? hahahaha
Quote van de officiële site
Importeer je wagenpark uit je PSP-versie van Gran Turismo over naar de PS3 en geef jezelf een voorsprong op je vrienden en rivalen
Ik heb nu al over de 200 auto's dus dan begin je idd met een vrij grote voorsprong, daarom vraag ik het me ook af of ik wel mn gehele wagenpark ga importeren!
Wel geinig dat het kan maar het wordt allemaal wel in 1 klap een stuk makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het is juist de charme van Gran Turismo om met een crappy auto te beginnen en deze langzaam up te graden. Als je meteen met een Veyron begint is er geen zak meer aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had via de PS store toch al een set aan auto's die je direct in PSP GT kreeg, dus die heb ik al direct binnen :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja die losse wagentjes, die van PSN gratis af te halen waren, heb ik nooi top mn PSP kunnen krijgen via USBkabeltje, wilde gewoon niet lukken....iemand daar een leuke oplossing voor? om die losse files alsnog op mn PSP te krijgen en zo met die extra wagens alsnog te kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Reactie op de mail van eplaza/bartsmit over de vraag wat voor uitvoering je krijgt als "actie"
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

Helaas is deze informatie nog niet bij ons bekend, en kunnen we u hier nog niet over informeren.
Zodra dit aan ons kenbaar wordt gemaakt, zullen we dit corresponderen op onze website.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd.
Ze promoten wel met een speciale uitvoering maar ze weten nog niet wat voor uitvoering het is gaat lekker 8)7

edit: http://www.eplaza.com/ps3-gran-turismo-5 linkje voor degene die het nog niet hadden gezien

[ Voor 8% gewijzigd door naaitsab op 21-06-2010 21:59 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaszCore schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:10:

[...]

Ik heb nu al over de 200 auto's dus dan begin je idd met een vrij grote voorsprong, daarom vraag ik het me ook af of ik wel mn gehele wagenpark ga importeren!
Wel geinig dat het kan maar het wordt allemaal wel in 1 klap een stuk makkelijker..
hoe zit het met importeren vanaf gt5P want als dit niet kan ben ik erg boos. heb GVD fokking veel lopen racen en heb nu alle autos en kleine 1,4 miljoen staan, hoop wel dat ik dit kan overhevelen zoals het ook tussen gt3 en gt4 kon. anders ben ik zeer teleurgesteld. maar ik vertrouw er wel op eigenlijk dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Hopelijk wel, want om weer met die tergend trage Daihatsu's etc te moeten beginnen.... Nee dank je. Traag rijden kunnen we elke dag al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BaszCore schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:10:

[...]

Sja druk aan het sparen, zit ongeveer over de 300 nu. Ik speel het elke dag wel een uurtje ofzo. Niet eens vanwege het sparen, maar omdat het echt een verslavend spel is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
SChief schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:36:
[...]
Sja druk aan het sparen, zit ongeveer over de 300 nu. Ik speel het elke dag wel een uurtje ofzo. Niet eens vanwege het sparen, maar omdat het echt een verslavend spel is. :9
Ach tis gewoon geinig! Helemaal als je tegen elkaar rijdt op de psp via ad-hoc, geld stroomt ook lekker snel binnen, met een beetje mazzel pak je zo rustig 2ton per race in een ferrari f1. Daarbij dat het auto's kunt uitwisselen dus gaat het helemaal snel. Dus het is zeker wel verslavend.

Maar ik vind het ook wel leuk om met een klein rot autotje te beginnen en die op te fokken om zo maar steeds verder te komen en dan steeds een snellere auto kopen! :)
Hoe het zit met het importeren vanaf GT5P, ik heb geen flauw idee ik heb er geen enkele informatie over gezien! :) Denk dat ik die trouwens ook maar weer eens in de ps3 ga knallen ipv Fifa! :) Hahaha alvast ff oefenen voor de echte versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jullie hebben gezien dat er ook een trackeditor is aangekondigd? evenal go-karts en battlearena??
^- antiek nieuws

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 22-06-2010 10:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
track-editor zit ik niet op te wachten. Geef mij dan maar customisation d.m.v. bumpers/velgen/tuning.

Sowieso moet tuning er inkomen, want dat is juist de kracht van de vorige GT delen (herinnert zich een peugeot 206 in GT4, waarmee hij de rest van zijn klasse het snot voor de ogen kon rijden >:) )

En bij bumpers en velgen graag alleen bestaand materiaal en geen zelf verzonnen troep zoals in NFS:U. Die bodykits etc waren te belachelijk voor woorden zo lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:59:
track-editor zit ik niet op te wachten. Geef mij dan maar customisation d.m.v. bumpers/velgen/tuning.

Sowieso moet tuning er inkomen, want dat is juist de kracht van de vorige GT delen (herinnert zich een peugeot 206 in GT4, waarmee hij de rest van zijn klasse het snot voor de ogen kon rijden >:) )
Dat was volgens mij gewoon de 206 RC, of de wit/blauwe 206 Rally. had ik toch de voorkeur naar de Civic Type R :P

Nee, dan liever de GT2 full-customisation, complete body kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik vind november 2 nog zo lang duren ga weer een ps2 en gt4 halen. en denk ook gt2. werkt tog wel op de ps2>> gt2 ??? gt4 al jaren geleden voor laatst gespeeld. jammer dat ps3 van mij geen backwards compabilitie heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
SinergyX schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:37:
[...]

Dat was volgens mij gewoon de 206 RC, of de wit/blauwe 206 Rally. had ik toch de voorkeur naar de Civic Type R :P

Nee, dan liever de GT2 full-customisation, complete body kits.
het was inderdaad een 206RC, maar dan wel opgefokt tot 330pk >:) _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was wel enorm jammer dat ze de Escudo Pikes Peak zo onbestuurbaar hebben gemaakt van GT3->GT4, wat een superauto was dat :D

Zeker de Honda NSX full modification vond ik echt super, van een slippende vaatdoek naar een redelijk goed bestuurbare auto, maar was in GT4 weer helemaal over.

Al zie ik persoonlijk wel iets meer aandacht aan de 'in-auto' physics camera, als je flink optrekt en doorschakelt zie je in replay je auto wel van voor naar achter wiebelen, maar in de auto blijft het gewoon een statisch beeld. Zou imho iets realistischer zijn als je bij het doorschakelen ook echt de camera wat op/neer ziet bewegen, als gevoel van de vele G-krachten die op je los worden gelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:
Zou imho iets realistischer zijn als je bij het doorschakelen ook echt de camera wat op/neer ziet bewegen, als gevoel van de vele G-krachten die op je los worden gelaten :P
in testdrive was dat wel aan de orde, ik hoop dat ze dat voor die nieuwe game ook gaan doen. driverseat was zelfs in hoogte verstelbaar :P .

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net maar een ps2 met gt3 a-spec overgenomen van medetweaker. 50 euro best netjes.
had nog een memcard liggen met als goe is gt4 savegame en gt4 net besteld nieuw voor 14 euro :D
kan dalijk weer tegenaan. alleen even kijken voor een component kabel want mn lg 42lh5000 moet natuurlijk wel degelijk aangestuurd worden. schijnt zelfs dat je 1080i kan laten werke met gt4 en ps2 via component.
lijkt me wel stoer :D

edit :
man o man als gt5 dit kan nabootsen qua handeling en geluid dan is het een letterlijke natte droom
geluid van de mazda 787B 4 rotor power is gewoon mooiste ooit :
YouTube: Mazda 787b Mine Circuit (High Volume!)
mooiste is het aan remmen op de bocht en hij dan de heel toe actie doet en tijdens het remmen lekker toeren maakt en klinkt zo focking lekker niet normaal :D this is car heaven, jammer van die japanner die soms doorheen praat maja :P

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15
v8power67 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:12:
mja ik vind november 2 nog zo lang duren ga weer een ps2 en gt4 halen. en denk ook gt2. werkt tog wel op de ps2>> gt2 ??? gt4 al jaren geleden voor laatst gespeeld. jammer dat ps3 van mij geen backwards compabilitie heeft :(
Met de PS3 kan je PS1 spellen spelen. Dus GT2 kan je op de PS3 spelen. Veel plezier met je 'nieuwe' console ;)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zwartkijker schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:09:
[...]

Met de PS3 kan je PS1 spellen spelen. Dus GT2 kan je op de PS3 spelen. Veel plezier met je 'nieuwe' console ;)
Zover ik weet kan alleen de dure 80 gig 1e generatie(dikke) ps3 ps1-ps2 spellen spelen ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
nee hoor, PS1 kan op iedere PS3
Ps2 niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Lampuhkap schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:31:
nee hoor, PS1 kan op iedere PS3
Ps2 niet :P
Ah leuk om te weten, eens op martkplaats een zooi ouwe ps1 spellen voor een koopje aanschaffen :Y)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
naaitsab schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:13:
[...]

Zover ik weet kan alleen de dure 80 gig 1e generatie(dikke) ps3 ps1-ps2 spellen spelen ;)
offtopic:
1e generatie is 60GB. Heb er zo een, maar heb nooit een PS2 gehad, dus ik gebruik dat hele BC gebeuren niet. :+

[ Voor 15% gewijzigd door S_Chief op 23-06-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja gt4 binnen nu nog de ps2 :D heb net op marktplaats ook een gt2 voor 15 euro gevonden. heb mailtje verstuurd, lijkt me leuk om met die hks drag car r33 te gaan racen. heb wel eens gedaan maar is alweer wat jaartjes geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Evertt schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:50:
Hier staat op de officiële site van de PS3 dat GT5 in november uit komt.
http://nl.playstation.com...993/Gran-Turismo%C2%AE-5/
Het officiële Franse Playstation media kanaal is zelfs nog preciezer: 24 November! Dit heeft de franse website JVN geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
SChief schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:36:
[...]

Zit nu op 4300 wagens. Nog 3 unieke race cars te gaan :)

Dat moet lukken voor 24 novebmer.

Nu maar hopen dat we ze ook echt kunnen meenemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
MarcoM schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:25:
[...]

Zit nu op 4300 wagens. Nog 3 unieke race cars te gaan :)

Dat moet lukken voor 24 novebmer.

Nu maar hopen dat we ze ook echt kunnen meenemen 8)
4300? Of je bedoelt er 430, of heb jij elke auto in iedere kleur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
4300 ongeveer.

Ik heb bijna elke auto in elke kleur. Ik mis nog:
- Ferrari F1
- Audi LeMans Playstation Oreca
- Vauxhall Calibra DTM (de Opel variant heb ik wel al)

Gaat hard hoor als je een keer je auto 's shared via adhoc psp of via Adhoc party op de ps3-psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Lol elke auto in elke kleur. _O- Dat is wel heel extreem dan. :D Btw, maak je wel backups? :+

[ Voor 22% gewijzigd door S_Chief op 24-06-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
pas als ik ze allemaal heb :P

Erg jammer dat je je savefile niet naar een andere psp kunt overdragen. Zelfs al is die van jezelf. De save file van GTpsp is niet overdraagbaar op een andere psp :(

Dus als je psp stuk gaat of je wilt bv een 3000 kopen, dan moet je weer heel veel racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat ik jammer vind is dat PD niet gewoon met een gt4hd kwam zoals ze ook met GOW 1 en 2 hebben gedaan. lijkt me echt tof. of voor de mensen zonder ps2 emulator(zoals ik ;) ) gt1 en gt2 uitbrengen beetje opgepoetst ofzo. zou wel verkopen denk ik. athans ik zou hem wel kopen :D
nu nie meer dan want heb net gt2 via marktplaats gekocht. btw heb net mn ps2 binnen met gt4 erbij (had gt4 ook al gekocht dus heb een backup). heb gelijk zon cheat cd gekocht want ga zeker niet weer alles opnieuw racen hehe. enige wat ik zsm wil is de black mazda 787B. dan ben ik al blij :D
maar gt4 is wel echt een stoer spel en zelfs nog best mooi. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
MarcoM schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:09:
pas als ik ze allemaal heb :P

Erg jammer dat je je savefile niet naar een andere psp kunt overdragen. Zelfs al is die van jezelf. De save file van GTpsp is niet overdraagbaar op een andere psp :(

Dus als je psp stuk gaat of je wilt bv een 3000 kopen, dan moet je weer heel veel racen :)
offtopic:
Wat apart? Dacht dat dit gewoon kon (via kopiëren naar ander geheugenkaartje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
SChief schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:02:
[...]

offtopic:
Wat apart? Dacht dat dit gewoon kon (via kopiëren naar ander geheugenkaartje).
offtopic:
Helaas dat gaat niet werken. Uiteraard kun je wel je eigen save file backuppen en terugzetten op je psp (onder hetzelfde account) waar de save file gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Mooi videootje van de photo mode in de E3 Demo + replaytje. YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
wanneer komt die game nou es uit joh? nog even en forza 4 is GT5 al voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnAbel schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:56:
Mischien eens lezen joh? (en forza is totaal niet relevant tot GT5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
SimRacingCentral heeft een soort samenvatting filmpje gemaakt van GT5 op de E3 beurs, 40minuten lang!

Op zich niet veel nieuw nieuws maar een paar leuke beelden en mooi overzichtelijk alle informatie over GT5 komt in dit filmpje langs.

[ Voor 30% gewijzigd door Djie op 28-06-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:56:
Forza 3 is GT4 niet eens voorbij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:17:
[...]

Forza 3 is GT4 niet eens voorbij _O-
Qua graphics wel, maar verder zijn de spellen niet echt vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is dikke bullshit.
heb beide games en heb ze beide met stuur en dan is forza3 toch zeker wel beter dan gt4 en zeker beter dan gt5P.
en grafisch is hij ook beter dan beide uiteraard. maar gt5 gaat dalijk wel een nieuwe standaard voor graphics neerzetten, maar over de physics ben ik nog ernstig sceptisch. want gt5p was nou niet erg goed qua physics, en FM3 is juist erg sterk in zijn physics. dus ja hoop dat gt5 dalijk wel beter wordt dan FM3 maar dan staat FM4 ook al weer bijna voor de deur en dan kan het nog wel eens lastig worden voor gt5.(hoop natuurlijk dat beide games gewoon dikke dikke toppers worden).
maare dit alles terzijde ik heb nu wel weer erg veel lol met gt4. en heb gt2 ook weer dus ik zit gebeiteld tot november :D

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 28-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@v8powder67: Ik ervaar alles precies andersom :) Forza 3 is overigens echt "lelijk" vergeleken de GT5 demo.. Volgens mij kan dat amper een mening zijn als je kijkt naar de modellering en graphics ;w
Forza 3 is misschien net 10% kwa grote vergeleken GT5 met het spel/opties. Ook zo weinig auto's, om van te huilen..
Beide games zijn ook moeilijk te vergelijken. Forza is een arcade racer en GT5 is een sim/arcade racer. Beide leuk, maar met forza ben je snel op de singel player uitgekeken.

[ Voor 70% gewijzigd door KappeNou op 28-06-2010 23:39 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja bedoel je gt5p of gt5 demo, want gt5 demo hebben weinig mensen kunnen ervaren, en van filmpjes moet je niet uitgaan. maar FM3 is weldegelijk mooier dan gt5p. maar mag ook wel gezien dat het een nieuwere game is. maar gt5 is netzoveel SIM als FM3 dat is. en met een stuur is het zelfs nog wel beter dan gt5p.
uit de filmpjes vind ik de physics van gt5 nog niet bijzonder eruit zien, maar nogmaals uit filmpjes kun je weinig ophalen. maar wat jij zegt van fm3 is arcade,haal ik al uit dat jij of forza nooit gespeeld hebt of niet gespeeld hebt met een stuur. want dan zou je dit niet zeggen ;) want met stuur (fanatec porsche) die ik heb is het zo bizar gaaf. en over de autos. mja er zitten kleine 500 autos in, maar gt5 heeft er 1000 waarvan 200 maar cockpit view hebben, bij forza hebben ze alle 500+ een interieur. en wat jij zegt over dat het zo lelijk is qua modellering en graphics. speel jij op een beeldbuis tv??? op mijn lg 42 inch full hd ziet het er anders uber mooi uit. en met een goeie afgestelde tv zie je zelfs niet eens een karteltje.(zoals bij mij) terwijl gt5p juist mega jaggie is. laten we hopen dat dalijk gt5 echt zo mooi is als ons belooft wordt. maar ik ben bang dat het leuk is zolang je maar de 200 premium wagens probeert. de 800 standard wagens zullen er zeker slechter uitzien als fm3. en als FM4 dalijk uitkomt dan kan het nog zwaar worden voor gt5. mits fm4 echt de graphics heeft zoals laten zien is op E3. maja ik vind het zo wel best qua strijd tussen deze games. ik vind het jammer dat fm3 altijd zo slecht genoemd wordt door GT5 aanbidders. want als autoliefhebber moet je toch juist willen dat er een goeie concurrentie is zodat de gamemakers er het uiterste uithalen.
ben zelf ook niet altijd heel blij geweest met forza maar qua gameplay en physics hebben ze het hellemaal tip top inorde. graphics zijn gewoon mooi, en autos genoeg. gt5 gaat gaaf worden maar ze moeten wel want fm4 staat in 2011 ook voor de deur. en dan denk ik dat ze de dingen die in fm3 nog niet perfect zijn wel hebben rechtgetrokken. enige wat ik nog kwijt wil over deze fight between games. is dat ik mega blij ben beide consoles te hebben en beste van beide werelden heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ja ik heb forza 2 & 3 :)
Misschien denk je dat het mooier is door de achtergronden? Want de auto's zien er niet uit. Cockpit view klopt voor geen meter en de 200+ auto's in GT wel. Dat kon ik ondermeer vergelijken met de golf mk4 die hier voor de duur staat en in beide spellen als cockpitview te spelen zijn. Ook nog een aantal andere auto's met elkaars cockpitview vergeleken, waarbij je zie dat turn 10 er geen aandacht aan besteed, net zoals de auto's zelf.
De physics van forza kloppen ook echt lekker.. Over de kop slaan wanneer je een hobbeltje raakt.. Forza speelt iedereen meteen heel gemakkelijk. Vandaar dat het een arcade racer is. GT doe je wat langer over, maar als je het 1 maal kan is het veel leuker :)
Mooi verhaal trouwens dat je in forza 500 auto's hebt.. waarvan de helft de zelfde race versies zijn..
Maar in dit topic kunnen we uren discussiëren, maar ik blijf uit komen op dat forza inferieur is en jij komt zo te zien op het andere uit ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja dat is het mooie toch mensen met een eigen smaak.
ik ben het namelijk totaal niet met je eens :)
forza kan niet zomaar gespeelt worden. mijn broer die niet vaak gamed kon pas na lap of 20 eindelijk de auto op de baan houden, en met gt5p precies zelfde. en als je in FM3 alles uitzet dus geen abs geen tcs en alles uit en dan op manuel, dan is het echt wel moeilijk hoor. probeer maar eens een snelle lap op de nordschleife te zetten met een corvette zr1. dan ben je echt aan het vechten die auto te bedwingen, maar heb wel mooi een 7:40 neergezet ermee en dat met controller. met stuur kan ik zekerweten wel sneller. en met gt5P was het het zelfde. je kan in begin redelijk rijden maar na tijdje was ik aardig snel. heb zelfs met de mines skyline op suzuka short circuit nog even eerste gestaan met time trial. totdat weer de leaderbords werden gewist.
enne wat jij zegt over dat in forza 3 helft allemaal zelfde raceversies zijn. heb jij gt4 gezien ??
50 skylines 50 evo's en ga zo maar door. en die komen allemaal naar gt5. dus helft is zelfde autos. in fm valt die nog reuze mee ;) dus ja ik ben momenteel nog erg sceptisch over gt5 omdat fm3 ook dingen had belooft en die nooit gekomen zijn, ben ik bang dat dit met gt5 precies zelfde gaat worden. but we will see :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Waarschijnlijk kan ik het ook wel wat makkelijker omdat ik een race freak ben, maar over het algemeen doe je er langer over om GT onder de knie te krijgen. Ik merk het vooral wanneer ik een tijd forza heb gespeeld en ik ga GT spelen, dan kan ik er in het begin vrij weinig meer van. Maar andersom is dat totaal niet het geval.. Forza voelt dan heel makkelijk aan.. Een drift zetten in forza kan bijna met alle auto's behalve racers.. Daar hoef je geen pro voor te zijn. Probeer dat is in het echt of met GT ;)
Verder klopt het dat er in GT ook heeel veel dubbele auto's zitten. Maar het uiteindelijke aantal is zoveel groter. Bij forza 3 zat ik na zo'n 30 auto's die ik zelf had gekocht wel te twijfelen wat ik nu moest kopen, omdat veel me niet meer trok.. Bij GT4 had ik dat pas na zo'n 150 a 200 auto's.. Dit omdat er dus 800 auto's in gt4 zitten.
Verder is forza wel een leuk spel, maar ik ga me zo snel ergeren aan die kleine dingen waar de GT makers zo precies in zijn, waardoor het zo lang duurd.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik ben er makkelijk ik. De G25 wordt niet ondersteund door de Xbox, dan houd het voor mij heel snel op :) Forza boeit me niet en zal me waarschijnlijk nooit boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik ben het wel met je eens dat gt5 inderdaad erg veel detail heeft, maar wat gran turismo niet goed doet qua physics is dat zeker in gt4 je haast geen overstuur hebt, als je met een 900pk supra rijd in een bocht en je geeft volgas dan hoor je hem spinnen maar de achterkant breekt niet uit. in fm3 is dit perfect gedaan, soms beetje teveel overstuur maar goed als je een auto goed afstelt kun je dit elimineren.
gt5p is ook wel een beetje zo, soms wil de auto niet driften en dan daarna ineens schiet hij onder je reet weg.
denk dat ze daar in gt beetje tever zijn gegaan. want met een controller rijden in gt5p is 100x moeilijker dan met een stuur, omdat als je eenmaal beetje overstuur krijgt, dan schiet hij vaak ineens terug en dan klapt hij heen en weer en dan bam je ligt in de barriere. in forza is overstuur heel goed te controleren mits je weet hoe.
in gt5p is dit alleen goed te doen met een stuur. maar sowieso krijg ik na uurtje met ps3 controler erg pijn aan mijn handen dus gt5 wordt grotendeels met stuur gedaan :)
kheb btw een g25 en een fanatec porsche wheel en biede werken op de ps3, en porsche alleen op 360. maar die fanatec is wel mega stoer stuurtje :D
wil wel even zeggen dat ik mij uiteraard mega vermaak met de gran turismo's die ik heb, maar als je echt hellemaal gaat graven in details vind ik de physics engine van forza toch net wat strakker werken, je merkt gewoon dat die engine heel erg accuraat is, die draait gewoon op 300fps dat is best wel bizar :D ben benieuwd of PD dit ook bekend maakt over gt, want die engine moet ook wel aardig hoog draaien.
moet wel zeggen dat ik echt niet meer kan wachten op gt5. want heb nu gt4 en gt2 en gt5p liggen en je voelt idd dat er zoveel detail zit in models en banen enz. en gt5 moet daarr toch de lat hoger mee gaan leggen.
zit btw laatste dagen veel gt4 te spelen, maar ookal is het ps2 blijft een mooie game. alleen jammer dat de pal versie maar 576i is, en de ntsc versie 1080i kan via ps2. schijnt een stuk mooier te zijn op een lcd tv.
maja kan niet alles hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:28

Sandyman538

SandstorM [148839]

@ v8power67, misschien iets meer leestekens/alinea's gebruiken. Dit nodigt niet echt uit om je posts te lezen. :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Overstuur heeft ook met de auto te maken in GT5

kan uit ervaring vertellen dat zowel de evos en de elises redelijk nauwkeurig zijn, voor zover dat kan in een game that is.
Het gas en rem spel en gewichts verschuiving is goed nagebootst van real life.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik snap dat datmet de auto te maken heeft. maar een corvette wil wel driften hoor zeker de zr1.
maar we zullen het gaan zien als dalijk gt5 uit is. ik vermaak me in iedergeval met beide games dalijk.
en welke nou beter is maakt mij niet veel uit want heb ze beide(als gt5 uit is natuurlijk ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze maar wat F1 bolides in het spel laten, F1 2010 heb ik weinig hoop in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja als het goed is komt er ook een redbull f1 wagen in wat soort van tezien was in die e3 trailer waar je vettel ziet en nog wat andere mensen uit f1 wereld. en dan met die ferrari f1 2007 zijn dat er hoogstwaarschijnlijk al 2, en misschien nog meer. laten we hopen. maare ik vinf f1 2010 best leuk eruit zien hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zr1 is driften veel moeilijker, wat ook in de game merkbaar zal zijn.

De lange wielbasis moet helpen maar je hebt in elk toerental er veel koppel wat het moeilijker doseerbaar maakt. Nooit in een zr1 gereden maar dat is mijn logica

evo en elise beide in bezit of gehad en meer gespeeld dus dat is uit ervaring.
Maar strakkere vering of verschil in camber doet ontzettend veel met drift controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja als je filmpjes zoekt van zr1 zie je dat als je de controle hebt je mega snel bent nordschleife in 7:23 minuten. maar als je wilt je heel makkelijk kan driften door de 625 pk en geloof ruim 700NM. dus ja ik denk dat het een droom is om in te rijden, in fm3 kun je beide perfect doen. heb zelf een 7:40 neergezet met een controler maar met stuur nog niet geprobeert. en driften gaat rete makkelijk gewoon dot gas sturen en bam zoeken naar controle over de drift en als je dat hebt kun je makkelijk driften.
mja zelf heb ik nog steeds mijn rijbewijs niet maar als ik hem heb ga ik meteen zsm de nurburgring op om het te voelen hoe het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:19:
mja als het goed is komt er ook een redbull f1 wagen in wat soort van tezien was in die e3 trailer waar je vettel ziet en nog wat andere mensen uit f1 wereld. en dan met die ferrari f1 2007 zijn dat er hoogstwaarschijnlijk al 2, en misschien nog meer. laten we hopen. maare ik vinf f1 2010 best leuk eruit zien hoor :D
Leuk is 1, goed om te rijden is punt 2. Heb ik liever een game die reeds alles voor elkaar heeft met als bonus wat F1 bolides, dan een codemaster game waar het elke keer de vraag is of het wat gaat worden.

De F1 2007 in GT5P reed echt superieur, gevoel van snelheid, tractioncontrol, alles was perfect in die auto.

En wat betreft dezelfde auto's, dacht al in GT3 waren er een hele serie van Skylines (tuned/modded) maar was gewoon leuk elke keer met een andere look rond te rijden. (calsonic, zexel, pennzoil en dacht ook xanavi). Dan zal het wel fabrikant afhankelijk zijn welke modellen ze allemaal mogen gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-06-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Offtopic: de ring in het echt is compleet anders ;)

Ik kan niet wachten op gt5 , nog half jaar en online private got match opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ben wel een paar keer erop geweest en idd is compleet anders maar heb nog nooit zelf gereden, en ik denk dat ik het er wel aardig zou doen maar licht aan de auto enz. heb nog nie eens mn rijbewijs (ben al 22) maar laat staan een auto zoveel geld heb ik helaas niet :( maar de ring is zo bizar stoer in het echt. mits het lekker weer is anders is het gewoon eng. keertje met mn vader in de regen geweest maar dat was echt niet leuk heel de tijd glijden (was mazda 6) en tja in het droge was 10x leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:38:
YouTube: Nurburgring: Real life vs. PS2 Gran Turismo 4
Hier lijkt het toch al aardig te kloppen?
(Nurburgring neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Capo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:38:

Ik kan niet wachten op gt5 , nog half jaar en online private got match opzetten :)
Een GoT Track Day lijkt me wel erg vet :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach duurt nog maar 5 maandjes :) Tijd genoeg om alsnog keuze te maken of ik zo'n racekuip ga kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:27:
[...]

YouTube: Nurburgring: Real life vs. PS2 Gran Turismo 4
Hier lijkt het toch al aardig te kloppen?
(Nurburgring neem ik aan).
nordschleiffe heeft dermate veel hoogte verschil in het echt en dat is tot nu toe in de games die ik heb gespeeld niet echt verwerkt. Gt4,rfactor, etc

bochten kloppen wel idd, maar in het echt rijd je op bepaalde stukken echt geen 200km/h dankzij geld/lef/kunde/geschikte auto/etc dus je ervaring is dan trager.
Daarnaast is het circuit breder op veel plaatsen.zelfs met dezelfde snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, dus het 'compleet' is niet echt kloppend dus, buiten dat hoogte verschil en baanbreedte hier en daar wat anders zijn (zal wel game technisch zijn gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Volgens mij kunnen we nu wel concluderen dat standard cars geen cockpit view krijgen. Staat op de officiele site van Gran Turismo.
*Standard cars do not support vehicle interior camera views.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Jamoru schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:22:
Volgens mij kunnen we nu wel concluderen dat standard cars geen cockpit view krijgen. Staat op de officiele site van Gran Turismo.

[...]
Wat zijn standard cars?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De niet premium-cars :+ Er zitten iets van 170 auto's in met compleet schademodel, interieur etc, de rest is dus 'standaard' en rijd zoals in bijvoorbeeld GT4. (camera op motorkap, fullscreen bumper etc).

Al zijn de vergelijkingshots wel heel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://us.gran-turismo.com/c/binary/images/5247/photo02a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://us.gran-turismo.com/c/binary/images/5247/photo10a.jpg

Wel opmerkelijk:
Afbeeldingslocatie: http://us.gran-turismo.com/c/binary/images/5247/image03a.jpg
Staat als plaatje bij de standard cars, maar zover ik weet, heeft de Lambo Countach nooit in GT gezeten.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
wel waar! In de PSP versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:54:
[...]

De niet premium-cars :+ Er zitten iets van 170 auto's in met compleet schademodel, interieur etc, de rest is dus 'standaard' en rijd zoals in bijvoorbeeld GT4. (camera op motorkap, fullscreen bumper etc).
Ze nemen toch ook de interieuren van Prologue over? Als dat zo is dan moet ik vanaf nu een swift als premium auto zien? ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
KappeNou schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:20:
[...]

Ze nemen toch ook de interieuren van Prologue over? Als dat zo is dan moet ik vanaf nu een swift als premium auto zien? ;)
als de swift als premium in het spel wordt aangeduid wel ja. je moet premium cars niet als supercars zien uit het echte leven, maar als auto's die dus in het spel gebouwd zijn alszijnde compleet incl. interieur, schademodel etc.

Heeft niets met het feit te maken dat zo'n auto (de swift in dit geval) in het 'echte' leven geen topmodel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ok dus het zegt dus niks totdat we de lijst met premium auto's hebben :o

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe gameplay filmpje :
http://www.gtplanet.net/g...gameplay-at-indianapolis/
ziet er echt mega saai uit moet ik zeggen, snap de toevoeging van nascar niet hellemaal.
zal wel zijn om de amerikanen maar weer eens te paaien (bah!).
maar moet wel erbij gezegd worden dat de bestuurder hoogstwaarschijnlijk op standaard rijd dus niet professional. maja toch vind ik het niet een echte toevoeging.
net als wrc want je ziet dat de physics het rally gebeuren niet hellemaal realistische weergeven (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:54:
[...]

[...]
Wel opmerkelijk:
[afbeelding]
Staat als plaatje bij de standard cars, maar zover ik weet, heeft de Lambo Countach nooit in GT gezeten.
In de PSP versie heb je de Countach 25 Anniversary '88 en de LP400 '74. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is Nascar, je vind het leuk of niet :P Mij trekt het wel, met enkele km/h verschillen steeds plekjes opschuiven, 1 fout en je rijd weer achteraan.

Ik heb de PSP versie denk ik niet lang genoeg gespeeld om die countach tegen te komen :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Jamoru schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:22:

[ *Standard cars do not support vehicle interior camera views.]
We zullen gewoon moeten afwachten. Ik interpreteer deze info namelijk geheel anders. Er staan in ieder geval 2 definities in welke multi-interpretabel zijn: Standard Cars en Vehicle interior camera views.

Voor zover weten we alleen dat er 200+ premium cars zijn en dat er 800+ standard cars zijn. De premium cars kenmerken zich door hoge detail etc..., zie plaatjes van Sinergy voor het detail!

Vehicle Interior camera views is een nogal vaag begrip. Ik ben van mening dat onder dit begrip cockpit view NIET valt. En dat we gewoon in elke auto een cockpit hebben maar in de standard cars zal deze minder gedetailleerd zijn. Mijn verwachting is ook dat je bijvoorbeeld niet kan rondkijken in de auto en de stiksels van het leer op de achterbank kan bekijken zoals je dat bij premium auto's zal kunnen doen.

En wederom, we zullen het zien als de game uit is of we krijgen meer info tijdens de GamesCom/Tokyo Gameshow. Het zal mij eigenlijk niets uitmaken die game ga ik sowieso halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik denk persoonlijk hetzelfde als hierboven.

Premium cars zullen 3d depth cockpits hebben.
Alle voorgaande versies hadden ook gewoon cockpitview.

Wat ik veel vervelender vind is dat ik nog 3 maanden moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uhm alleen gt5p en gt psp hebben interieur view geen enkele andere game van gran turismo reeks heeft het verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
v8power67 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:22:
uhm alleen gt5p en gt psp hebben interieur view geen enkele andere game van gran turismo reeks heeft het verder.
In mijn perceptie heeft GT5p geen interieur view, "slechts" cockpit view. GT PSP heeft alleen een zwarte cockpit view... of zie ik de dingen nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT5P had al soort van interieur view, zoals de Evo in de cockpit view, als je naar achter keek zag je de achterbank/achterruit, maar zeker nog niet gedetaileerd zoals in bovenstaande plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:48:
GT5P had al soort van interieur view, zoals de Evo in de cockpit view, als je naar achter keek zag je de achterbank/achterruit, maar zeker nog niet gedetaileerd zoals in bovenstaande plaatjes.
De ferarri f430 heb je ook backview in gt5p met het leuke effect dat het geluid van de voorspeakers naar de achterspeakers verplaatst en contra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Drie edities van Gran Turismo 5

AMSTERDAM - Gamers die met smart zitten te wachten op Gran Tursimo 5, hebben heel wat te kiezen met de drie edities die Sony op de markt brengt. Naast de standaardeditie is er ook nog de keuze uit een special edition en de ultimate edition.

Please Wait ...

Hoewel het onduidelijk is wat de pakketen zullen bevatten, zijn de prijzen wel bekend. De special edition bevat zal €99,90 gaan kosten en de ultimate edition kost maar liefst €189,95. De losse game ligt voor €65,90 in de winkels.

Wanneer Gran Turismo 5 in Europa zal verschijnen is nog niet bekend. In Noord-Amerika verschijnt de game op 2 november.

bron: Telegraaf, Power Unlimited

Ben benieuwd welke special je krijgt als je hem pre-ordert bij Bart Smit, Intertoys, E-Plaza etc. Doe mij maar die Ultimate Edition dan! Ik vermoed dat je gewoon heerlijk genaaid wordt en een normale versie krijgt met de vermelding "helaas is de special edition niet meer verkrijgbaar dus ontvangt u de normale versie"..
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.