Van GT3 had je een versie inclusief Logitech stuur. Als ik naar de prijs kijk denk ik dat de duurste special edition denk ik dat daar ook wel eens een stuur bij kan zitten.
PSN: Shiver23
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 10:16 ]
Waar? Ik heb nog mijn GT3 stuur dat behoorlijk 'op' is. Omdat ik het weinig gebruik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven.himlims_ schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:05:
^- dat stuur was laatst voor 50euro te koop
Dat zou voor mij al reden genoeg zijna GT-branded key chain
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.samenkopen.net/action_products/195569/786338Shiver23 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:16:
[...]
Waar? Ik heb nog mijn GT3 stuur dat behoorlijk 'op' is. Omdat ik het weinig gebruik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven.
Wacht dat stuur wat je hierboven ziet is geen stuur voor Gran Turismo 3? Dat is een Gran Turismo 5 stuur.Shiver23 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:16:
[...]
Waar? Ik heb nog mijn GT3 stuur dat behoorlijk 'op' is. Omdat ik het weinig gebruik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven.
Ik ben dan benieuwd wat de ultimate edition boven de special edition (want dat lijkt mij de collectors edition, met het boekje, 5 DLC auto's, keychain etc.) te bieden heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:07:
Deze game wordt echt zo keihard, en alle haters die enkel zaten te klagen en zogenaamd niet de game willen omdat t vertraagd zullen verbaasd zijn hoe t eruit gaat zien en wat je allemaal kan doen![]()
Dit wordt denk ik naar mijn mening, de beste racesumilatie ever op console. Ik denk zelfs GOTY, met alle respect naar GOW 3, Heavy Rain etc, maar dit wordt een complete packege waar je U tegen zegt![]()
Ik wil graag met stuur deze game spelen, maar ik het niet echt gebruiken omdat ik vanuit mijn bank speel. Zou de ervaring nog beter zijn denk ik. Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar trophies van deze game, volgens mij worden best wel pittig, maar dat wil ik ook wel, aangezien ik deze titel cker jaren mee zoet ben![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik ook de limited versies ga halen, wil wel de exclusieve cars...Daarnaast heb je ook de Ultimate edition voor de prijs van €190, bevestigd vandaag door Polyg.
[persbericht]
[afbeelding]
[ Voor 71% gewijzigd door S_Chief op 06-07-2010 12:12 ]
Klopt!SChief schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:07:
[...]
Wacht dat stuur wat je hierboven ziet is geen stuur voor Gran Turismo 3? Dat is een Gran Turismo 5 stuur.Voor zover ik het weet is dit een GT3 stuur:
[afbeelding]
En dit een GT5 stuur:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2010 00:11 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 07-07-2010 09:50 ]
PSN id: NL_SToRM
Het is maar wat je fail vind, welk spel heeft ooit zo'n aantal uberhaubt gehaald? We praten niet over 'cheap ass' textures, maar bijna (zie eerder foto's) fotogenerieke replica van echt interieur. Enkel die alleen al (buiten de 'normal' cockpits) gaan al verder dan menig andere game.v8power67 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:11:
G25 of fanatec porsche wheel S!!
dat zijn beste stuurtjes voor gt5. kheb gelukkig beide
maar moet zeggen ben nog steeds teleurgesteld over maar 200 cockpits
ik speel alleen maar inbeeld in fm3 en kan gewoon niet meer zonder.
maja gt5 wordt wel gaaf maar dat gemis van 800 cockpits is toch een kleine fail.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 09:51 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Ik zou me eerder zorgen maken om de laadtijdenEvertt schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:32:
Hier staat wat we allemaal mogen verwachten van GT5. http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d13918.html
Als ik het leest dan moet het echt een super game worden. Ik vraag me af of het wel allemaal op 1 blu-ray schijf past.
Je realiseert je dat een Blu-ray disc 50GB aan data kan bevatten?Evertt schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:32:
Als ik het leest dan moet het echt een super game worden. Ik vraag me af of het wel allemaal op 1 blu-ray schijf past.
Dat kan ook gewoon bonus materiaal zijn, making off en wat muziek of dergelijke.v8power67 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:34:
er gaan rumours dat het 3 bluray schijfes zijn. was toen een gelekte foto van de cover en er zaten 3 dics bij.
ja dan nog..GraveR schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:09:
[...]
Je realiseert je dat een Blu-ray disc 50GB aan data kan bevatten?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 23:32 ]
Jup werkt prima, en met de upscaling ziet het er nog een tikkeltje beter uit. Als je GT4 goedkoop tweedehands kan halen, zou ik dat zeker doen!Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:24:
[...]
Btw, ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eventueel GT4 gaan spelen. Iemand ervaring hiermee op een PS3 (60 Gb model)?
[ Voor 18% gewijzigd door Arm1n op 09-07-2010 00:48 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
pdebie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
werkt gt4 gewoon op de ps3?![]()
zit ik elke keer de kabels achter in m'n tv te verwisselen om te wisselen tussen m'n ps2 en ps3
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja hoor werkt prima mits je de eerste batch ps3 versie hebt(60gb), want alleen die heeft backwards compability.pdebie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
werkt gt4 gewoon op de ps3?![]()
zit ik elke keer de kabels achter in m'n tv te verwisselen om te wisselen tussen m'n ps2 en ps3
Of je laser (laten) fixen.KappeNou schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:11:
Helaas is de laser van mijn 60gig model kapot gegaan. Nu moet ik zo'n nieuwe ps3 voor GT5 gaan kopen
Nee, dat is de Logitech Driving Force GT.SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:29:
Klopt inderdaad, was dit stuur toch?
[afbeelding]
Wacht ik het nog even af, GT is leuk maar kan niet tippen aan een G25. Ik wil goodies, geen racestuur
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Is half uur werk dat laser vervangen als je het 1e keer doet en je de bluray speler eject voor je begintKappeNou schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:11:
Helaas is de laser van mijn 60gig model kapot gegaan. Nu moet ik zo'n nieuwe ps3 voor GT5 gaan kopen
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Verwijderd
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 10% gewijzigd door Capo op 11-07-2010 21:24 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Gas en remmen afwisselen, ben ik geen voorstamder van.Lampuhkap schreef op zondag 11 juli 2010 @ 22:42:
ik kom gewoon de bochten veeeeel minder snel door dan met de RX-7, goed, RX-7 is veeel lichter, maar die Skyline zo veel meer koppel!
Bij die Skyline, ik kom aanrijden op t lange rechte stuk, dan die bocht nar de eindstreep. Kom die bocht in, aanremmen, onderstuur, gas bij, rem erop, gas erbij, rem erop (en dat zo talloze keren herhalen) en dan eind van de bocht lukt t me ook niet om vol op t gas te gaan, eerder 3 kwart, want anders wil ie ook de bocht uit.....
(ik zal wel ff kieken of ik dr morgen wat van kan laten zien in de vorm van beeld materiaal)
Apex verleggen kan ook, maar ben bang dak dan weer te wijd kom te zitten. Vooral einde van de bocht is een lastige.(net voor de finish die bocht)
[ Voor 34% gewijzigd door Lampuhkap op 12-07-2010 06:17 ]
[ Voor 46% gewijzigd door KappeNou op 12-07-2010 11:18 ]
Misschien ook handig om ervoor te zorgen dat het koppel van je skyline wat meer naar de achterwielen gaat dan naar voren. Niet mogelijk bij de standaard auto.KappeNou schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:17:
Onderstuur is best makkelijk op te lossen toch? Camber negatief zetten en je Toe positief
Maar als je met standaard auto's met "weinig" vermogen op Tsukuba gaat rijden, dan heeft RWD wel een voordeel omdat je idd wat ondersturende bochten hebt.
flickr - WOT Profile - Game PC
precies, want dan heb je haast geen onderstuur en als je nog wel onderstuur hebt, dan gewoon meer grip geven op de voorwielen, zoals ik 2 post hierboven heb uitgelegdKappeNou schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:30:
Koppel sowieso naar achter gooien!Ik doe vaak 85% op de achterwielen.
Inderdaad, dit gaat toch wel teveel off-topicstrider1007 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:11:
Hmmm...
En ik maar hopen dat er veel nieuws was omtrent GT5, zoals de titel van dit topic doet vermoeden...
My bad...
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 23:39 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is gewoon de versie met een blueray met niks erbij wellicht een paar downloadbare wagens.dvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:15:
Zojuist gereserveerd bij intertoys.
Daar krijg je ook de special edition voor dezelfde prijs.
Enige verschil met bv e-plaza is dat er niet bij staat "op is op", dus ik vertrouw erop dat ik de SE krijg
if (!coffee) {
Work = false; }
[ Voor 24% gewijzigd door Djie op 21-07-2010 09:35 ]
Dat is voor de PSP heSinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:50:
http://www.12game.com/PSP/Gran_Turismo_Special_Edition.aspx
Dit is trouwens opmerkelijk, normale prijs voor 'special edition', maar screenshot laat duidelijk de CE zien.
Verwachte bezorgdatum: 24/07/2010
Verwijderd
Verwijderd
Time is never wasted when you're wasted all the time.
[ Voor 29% gewijzigd door KappeNou op 23-07-2010 23:55 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 10:28 ]
On a serious note... Waarschijnlijk krijg je dan van die trophies als;Hardcore Racer
"Complete a 24 hour endurance race 14 times without pausing the game".
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Zou wel gaaf zijn als ze die 24 uur races dan ook 2,4 (1/10) of 12 (1/2) uur laten duren..Jamoru schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:36:
Die comments onder het artikel, oops! Overigens, ik denk dat ik die 2 week trophy al weet![]()
[...]
On a serious note... Waarschijnlijk krijg je dan van die trophies als;Yep, dit spel zal ik laaaaaaaaaang gaan spelen.
- Collect all cars
- Drive every vehicle once on all tracks
- Win a Online Race 100x
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het anders knap lullig voor een game waar iedereen zo over roemt als straks een Suzuki Cappucino hetzelfde klinkt als een Lexus IS-F. Maar ik ga er vanuit dat er straks voldoende verschil in geluid inzit, ze hebben tenslotte meer dan genoeg tijd gehad om de motorgeluiden op te nemen.Phase schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:47:
maakt op een gegeven moment ook niet zo heel veel uit, als je zo diep in de race zit merk je het niet eens op en luister je alleen maar aandachtig naar of je je schakelpunt bereikt hebt.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
amzon gaat enkel via een CreditCard. HEt is een kwestie van tijd voordat je m ook in NL kan reserveren.dvdkiwi schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:22:
Bij Amazon staat ie al hoog in de lijsten (bron: gtplanet)
Hoe ga je daar betalen eigenlijk?
Verder zie ik hem nergens anders aangeboeden worden nog.
in gt4 duren 24h races gewoon echt 24uur. tenzij je b-spec deed en een cpu voor je liet racen dan kon je het 3x versnellen en duurde het "maar" 8uurIgor4 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:40:
[...]
Zou wel gaaf zijn als ze die 24 uur races dan ook 2,4 (1/10) of 12 (1/2) uur laten duren..
Denk dat er tijdens de GamesCom (18 augustus) wel het een en ander bekend gemaakt zal gaan worden. Op de persdag ben ik er daar en zal foto's semi live posten op GTHQ inclusief verslagje natuurlijk. Hoop daar veel antwoorden te krijgen.Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:13:
[...]
amzon gaat enkel via een CreditCard. HEt is een kwestie van tijd voordat je m ook in NL kan reserveren.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op het begin las ik hier niet veel over omdat ik beu was dat deze game steeds uitgesteld ging worden. Gelukkig krijgen we straks wel een topproductMars18 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:44:
Het gaat wel tijd worden na 5-6 jaar...
Ga maar weer eens inlezen in het spel.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq