Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Van GT3 had je een versie inclusief Logitech stuur. Als ik naar de prijs kijk denk ik dat de duurste special edition denk ik dat daar ook wel eens een stuur bij kan zitten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad, was dit stuur toch?
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1232713550.jpeg

Wacht ik het nog even af, GT is leuk maar kan niet tippen aan een G25. Ik wil goodies, geen racestuur :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

^- dat stuur was laatst voor 50euro te koop

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game wordt echt zo keihard, en alle haters die enkel zaten te klagen en zogenaamd niet de game willen omdat t vertraagd zullen verbaasd zijn hoe t eruit gaat zien en wat je allemaal kan doen :P

Dit wordt denk ik naar mijn mening, de beste racesumilatie ever op console. Ik denk zelfs GOTY, met alle respect naar GOW 3, Heavy Rain etc, maar dit wordt een complete packege waar je U tegen zegt 8)

Ik wil graag met stuur deze game spelen, maar ik het niet echt gebruiken omdat ik vanuit mijn bank speel. Zou de ervaring nog beter zijn denk ik. Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar trophies van deze game, volgens mij worden best wel pittig, maar dat wil ik ook wel, aangezien ik deze titel cker jaren mee zoet ben :P

Ik zit echt te twijfelen of ik ook de limited versies ga halen, wil wel de exclusieve cars...Daarnaast heb je ook de Ultimate edition voor de prijs van €190, bevestigd vandaag door Polyg.

Gran Turismo® 5 Collector's Edition

The Collector’s Edition ($99.99 MSRP) features a must-have collection of exclusive items hand-picked for Gran Turismo fans. Includes a 1:43 scale collectible diecast car, a 300-page guide to cars and racing techniques, a GT-branded key chain, a voucher for five (5) DLC cars, and a numbered certificate of authenticity, all housed in stylish, premium packaging.

Collector's Edition Content Details:

* Gran Turismo® 5 game

* Exclusive limited edition 1:43 scale diecast 2009 Nissan GT-R Spec V with custom Gran Turismo livery designed by Polyphony Digital, produced by well-known collectible car maker Kyosho

* In-depth 300-page car-lover’s guide written by the experts at Polyphony Digital, covering everything from the history of the modern automobile to driving techniques and game reference material

* Custom etched Gran Turismo key chain

* Voucher for five (5) exclusive high-end cars with custom Gran Turismo livery and performance upgrades

* Numbered certificate of authenticity

* Custom collector’s packaging

Afbeeldingslocatie: http://us.gran-turismo.com/c/binary/images/5232/gt5%20ceps3ss%20main%20image_800533a.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

himlims_ schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:05:
^- dat stuur was laatst voor 50euro te koop
Waar? Ik heb nog mijn GT3 stuur dat behoorlijk 'op' is. Omdat ik het weinig gebruik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
a GT-branded key chain
Dat zou voor mij al reden genoeg zijn :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shiver23 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Waar? Ik heb nog mijn GT3 stuur dat behoorlijk 'op' is. Omdat ik het weinig gebruik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven.
http://www.samenkopen.net/action_products/195569/786338

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Wacht dat stuur wat je hierboven ziet is geen stuur voor Gran Turismo 3? Dat is een Gran Turismo 5 stuur. :S Voor zover ik het weet is dit een GT3 stuur:

Afbeeldingslocatie: http://www.gregh.co.uk/jpegs/IMG_1013.jpg

En dit een GT5 stuur:

Afbeeldingslocatie: http://www.inglue.com/wp-content/uploads/2009/08/logitech-driving-force-gt-racing-wheel-for-gran-turismo-5-prologue-big.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:07:
Deze game wordt echt zo keihard, en alle haters die enkel zaten te klagen en zogenaamd niet de game willen omdat t vertraagd zullen verbaasd zijn hoe t eruit gaat zien en wat je allemaal kan doen :P

Dit wordt denk ik naar mijn mening, de beste racesumilatie ever op console. Ik denk zelfs GOTY, met alle respect naar GOW 3, Heavy Rain etc, maar dit wordt een complete packege waar je U tegen zegt 8)

Ik wil graag met stuur deze game spelen, maar ik het niet echt gebruiken omdat ik vanuit mijn bank speel. Zou de ervaring nog beter zijn denk ik. Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar trophies van deze game, volgens mij worden best wel pittig, maar dat wil ik ook wel, aangezien ik deze titel cker jaren mee zoet ben :P

Ik zit echt te twijfelen of ik ook de limited versies ga halen, wil wel de exclusieve cars...Daarnaast heb je ook de Ultimate edition voor de prijs van €190, bevestigd vandaag door Polyg.
[persbericht]
[afbeelding]
Ik ben dan benieuwd wat de ultimate edition boven de special edition (want dat lijkt mij de collectors edition, met het boekje, 5 DLC auto's, keychain etc.) te bieden heeft.

[ Voor 71% gewijzigd door S_Chief op 06-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
SChief schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:07:
[...]

Wacht dat stuur wat je hierboven ziet is geen stuur voor Gran Turismo 3? Dat is een Gran Turismo 5 stuur. :S Voor zover ik het weet is dit een GT3 stuur:

[afbeelding]

En dit een GT5 stuur:

[afbeelding]
Klopt!
Ik heb zelf het GT4 stuur ;) onderhuids exact het zelfde als het GT5 stuur behalve de knopjes waarmee je tijdens het racen instellingen van je wagen kan veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/9042/5clogitechdrivingforcepqw2.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G25 of fanatec porsche wheel S!!
dat zijn beste stuurtjes voor gt5. kheb gelukkig beide :D
maar moet zeggen ben nog steeds teleurgesteld over maar 200 cockpits :(
ik speel alleen maar inbeeld in fm3 en kan gewoon niet meer zonder.
maja gt5 wordt wel gaaf maar dat gemis van 800 cockpits is toch een kleine fail.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2010 00:11 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga er vanuit dat de 200 wagens met cockpit sowieso toch wel de betere wagens in het spel zullen zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 07-07-2010 09:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:11:
G25 of fanatec porsche wheel S!!
dat zijn beste stuurtjes voor gt5. kheb gelukkig beide :D
maar moet zeggen ben nog steeds teleurgesteld over maar 200 cockpits :(
ik speel alleen maar inbeeld in fm3 en kan gewoon niet meer zonder.
maja gt5 wordt wel gaaf maar dat gemis van 800 cockpits is toch een kleine fail.
Het is maar wat je fail vind, welk spel heeft ooit zo'n aantal uberhaubt gehaald? We praten niet over 'cheap ass' textures, maar bijna (zie eerder foto's) fotogenerieke replica van echt interieur. Enkel die alleen al (buiten de 'normal' cockpits) gaan al verder dan menig andere game.

Kans is dan natuurlijk groot dat er een DLC komt met nog meer cockpits :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Naar wat ik begrepen heb heeft iedere auto een dashboard. De standaard auto's hebben een eenvoudig dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De physics zien er ook erg goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/263kbw3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Is dat nou een beeld van het spel of een echte race? Kan het raar genoeg echt niet zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig eigelijk :D Stukje animated gif en ik heb ook twijfel of dit nu GT of echt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja de rook ziet er wel wazig uit, in meeste filmpjes ziet rook wel mooi uit maar hier valt beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
als dat GT5 is...............WAUWIE! :o _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Wow, zijn er meer van dat soort gifs / filmpjes? Het is inderdaad echt niet te zien zeg!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door die gif zat ik ook even te twijfelen of het echt was of gt5 :P, ziet er zeker goed uit :).
Ik kan niet wachten tot als het spel in de winkels ligt zodat ik me weer een hele tijd kan vermaken :).
Die collectors edition ziet er erg verleidelijk uit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik vind die gif er nou niet bizar realistisch uit zien, kijk naar het gras en de bomen, dan die rook en dan ziet het er verder nog te klinisch uit. maar het ziet er zeker wel mooi uit maar fotorealistisch..... nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die stofwolken zagen we tien jaar geleden al, die zien er niet uit. Zodra de auto echter close-up komt... wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vergeet niet dat het:
a) een animated gif is (dus compressie)
b) je de bomen en het gras met 100km/u voorbij raast constant
c) je door deze snelheid meer op de weg en de auto's focust. Dus de rest is niet echt van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja mee eens, maar ik reageerde op iedereen die het zo bizar mooi vinden.
want wat je je moet bedenken is, alle foto's zijn van fotomode en video's van replay editor.
99,9% weet ik zeker dat dit niet ingame graphics zijn maar dus enhanced via die 2 mode's.
kijk naar gt4 die deed precies hetzelfde met fotomode. fotos waren 10x mooier dan ingame graphics.
dus geil niet teveel erop want ingame wordt het wel tikkeltje minder. maar nog steeds erg mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Hier staat wat we allemaal mogen verwachten van GT5. http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d13918.html

Als ik het leest dan moet het echt een super game worden. Ik vraag me af of het wel allemaal op 1 blu-ray schijf past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Evertt schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:32:
Hier staat wat we allemaal mogen verwachten van GT5. http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d13918.html

Als ik het leest dan moet het echt een super game worden. Ik vraag me af of het wel allemaal op 1 blu-ray schijf past.
Ik zou me eerder zorgen maken om de laadtijden ;)
Maar ziet er allemaal wel erg bruuuut uit! Laat em maar gauw komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Evertt schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:32:
Je realiseert je dat een Blu-ray disc 50GB aan data kan bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er gaan rumours dat het 3 bluray schijfes zijn. was toen een gelekte foto van de cover en er zaten 3 dics bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:34:
er gaan rumours dat het 3 bluray schijfes zijn. was toen een gelekte foto van de cover en er zaten 3 dics bij.
Dat kan ook gewoon bonus materiaal zijn, making off en wat muziek of dergelijke.

'vroeger' met dacht ik GT2 had je aparte disc voor arcade en simulation :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja klopt gt2 heeft dat, toevallig vorige week gekocht die game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
GraveR schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:09:
[...]

Je realiseert je dat een Blu-ray disc 50GB aan data kan bevatten?
ja dan nog.. ;) voor wat er beloofd wordt lijkt 50gb me nog niet genoeg, heb je wel eens een gemiddeld 3ds max bestand gezien? moet je nagaan met 200+ super gedetailleerde auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zal waarschijnlijk weer veel texture werk worden.
enne er zijn genoeg compressie technieken, dus 200 autos vol gemoddeld is peace of cake.
dan nog de 800 crappy gemoddelde wagens neemt ong even veel in als de 200 dus dan heb je zeker nog wel kleine 10-20 gb over op schijfje. misschien wel meer. valt allemaal best mee. fm3 met zijn ruim 400 autos paste ook op 2 dvdtjes en neemt ong 10gb totaal inbeslag(complete game). (ja ik weet gt5 is mooier en gedetailder bla bla bla) maar tis een vergelijking. dus reken maar dat ze het gaan redden. ze zeiden dat ze bijna max van bluray benutte (was in interview met KAZ gezegd) dus ze gaan het wel redden. ze zijn nu gewoon details aan het bijmaken voor het vullen van schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet bekend met GT maar heb wel interesse om het te gaan spelen omdat ik Forza 3 tegen die tijd wel gezien heb. Maar wat ik nog niet tegengekomen ben is een lijst met auto's die in GT5 gaan verschijnen. Die zal er waarschijnlijk ook nog niet zijn maar wat ik voor mezelf belangrijk vind is dat er Le Mans auto's te rijden zijn in GT5, deze rijdt ik in Forza 3 ook graag. Is daar al iets van bekend? In de starttopic vind ik het niet.

Dat Nascar er in zit vind ik prima, is weer eens iets anders dan de gebruikelijke circuits en zo vaak zie je de Nascar auto's niet.

Btw, ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eventueel GT4 gaan spelen. Iemand ervaring hiermee op een PS3 (60 Gb model)? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik zou zeggen bekijk eerst de lijst met 800 auto's van GT4 en tel daar nieuwe modellen bij op om aan de 1000 te komen. In GT4 zaten ook al genoeg le mans bakken.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:24:
[...]
Btw, ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eventueel GT4 gaan spelen. Iemand ervaring hiermee op een PS3 (60 Gb model)? :)
Jup werkt prima, en met de upscaling ziet het er nog een tikkeltje beter uit. Als je GT4 goedkoop tweedehands kan halen, zou ik dat zeker doen!

Ik heb hier nog GT3, GT concept, GT4 prologue, GT4, GT:HD en GT5 prologue staan, kan niet wachten tot GT5 er bij komt :9~

Edit: Er zitten trouwens ook meerdere Le Mans auto's, als je geen zin hebt om te veel uren in het spel te steken kan je altijd nog een savegame downloaden en makkelijk op je PS3 zetten. Ik had iig geen zin om GT4 opnieuw te doen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Arm1n op 09-07-2010 00:48 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik zal eens gaan shoppen. Zal ik meteen een stuurtje gaan halen. Overigens is GT4 volgens mij nieuw ook niet duur, hooguit 2 tientjes wat ik op internet zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
werkt gt4 gewoon op de ps3? :o

zit ik elke keer de kabels achter in m'n tv te verwisselen om te wisselen tussen m'n ps2 en ps3 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

pdebie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:

zit ik elke keer de kabels achter in m'n tv te verwisselen om te wisselen tussen m'n ps2 en ps3 |:(
:D _O-
Maare, ja, dat werkt, mits je een launch model PS3 hebt. Alle ps3's kunnen psx spellen draaien (voor zover ze compatible zijn), en alleen de launch modellen (60GB Euro of 80US) kunnen PS2 games draaien.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:

ja hoor werkt prima mits je de eerste batch ps3 versie hebt(60gb), want alleen die heeft backwards compability.
;) ik heb een 40gb versie(geloof dat dit 2e versie is) en die heeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Helaas is de laser van mijn 60gig model kapot gegaan. Nu moet ik zo'n nieuwe ps3 voor GT5 gaan kopen :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

KappeNou schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:11:
Helaas is de laser van mijn 60gig model kapot gegaan. Nu moet ik zo'n nieuwe ps3 voor GT5 gaan kopen :(
Of je laser (laten) fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
hmm, dan blijft het toch bij kabeltjes wisselen, want heb een ps3 slimline 250Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:29:
Klopt inderdaad, was dit stuur toch?
[afbeelding]

Wacht ik het nog even af, GT is leuk maar kan niet tippen aan een G25. Ik wil goodies, geen racestuur :P
Nee, dat is de Logitech Driving Force GT.
het stuur dat je bij GT3 kreeg was deze geloof ik:
Afbeeldingslocatie: http://images.psxextreme.com/images/gt_force_wheel.jpg

Later voor GT4 is de Driving force pro op de markt gekomen.
Afbeeldingslocatie: http://modding.cz/images/recenze/volanty/logitech.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
KappeNou schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:11:
Is half uur werk dat laser vervangen als je het 1e keer doet en je de bluray speler eject voor je begint :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Is daar ergens een how to van? Hoe duur is zo'n laser ongeveer?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Laser kan je oa hier halen: http://www.dealextreme.co...pair%20part%20laser%20ps3
howto staan er op Google genoeg van. http://www.google.nl/sear...=how+to+replace+ps3+laser

Als je het niet zelf aandurft zijn er ook wel adresjes (even op marktplaats kijken) die voor een euro of 90 dat voor je willen doen (incl. laser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag.
Ik ben vandaag gaan shoppen maar ben nergens GT4 tegen gekomen wat dan via internet gekocht zal moeten worden. GT5 Prologue kom ik wel overal tegen. Wat zouden jullie doen om de komende 4 maanden door te komen, GT5 Prologue of GT4? Zelf twijfel ik nogal welke te kopen vanwege de leeftijd van de auto's in beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
GT4 voor de PS2 ben je wle ff zoet mee iig, dat speel ik ook nog steeds dagelijks!

Weet iemand ook hoe ik t best een beetje t onderstuur bij de Skylines eruit kan halen, rijd nu met een 550+pk R34 met original onderstel en volle tuning overal, maar de auto wil best nogal wat naar buiten trekken. Ik wil dr een Tsukuba monster van maken, maar ik krijg t onderstuur er niet lekker uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^Heb je hulpmiddelen aan staan? ^^

Gebeurd het met aanremmen van de bocht, of bij uit accelereren?

Een beter onderstel doet wonderen,
toe-in voor -2, toe-out achter +1
Rembalans naar achter zetten, zodat je voorwielen niet blokkeren bij het aanremmen voor een bocht.
VCR 50% zetten misschien zodat de torque voor en achter gelijk verdeeld wordt.

Probeer eens met deze instellingen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Het gaat om:
Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II N1

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_-oQYbUxMGCw/TDlqLD7GecI/AAAAAAAAADA/1uSzjM8eM_s/s800/IMG0012.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_-oQYbUxMGCw/TDlqL0cKhYI/AAAAAAAAADE/IKKlI2iu4xc/s800/IMG0013.JPG

nou, alle hulpmiddelen staan uit uiteraard, ding is flink verlaagd (geloof dat ik 20mm hoger zit dan t laagste wat mogelijk is) stabi's staan op 5
camber voor 2.0 achter 2,5
toe in zal ik idd eens veranderen
VCR staat nu op 50%

Ding haalt 0.53.883 op Tsukuba
Moet iig onder de 0.50.220 komen! (dat is mijn huidige record met een Mazda RX-7 Spirit R Type A met 571pk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onderstuur kun je het beste bestrijden met je stabilisator stangen.(geen idee of ze zo heten maar in fm3 heet het zo geloof ik), als je bv voor heel stijf maakt heb je veel onderstuur omdat de body dan geen beweeging meer geeft en dus de wielen onderstuur krijgen. als je ze zwak afstelt dan kan de body weer bewegen (torsie enz) dan het onderstuur minder wordt. ook is afstelling van het onderstel erg belangrijk.
wat zachtere vering zorgt voor meer contact van de banden in de bochten, en natuurlijk ook andersom .
harde vering is wel goed voor de wat vlakkere circuits. tsubuka is aardig vlak en strak qua asfalt. dus kun je de vering wel aardig strak maken. camber in gt4 is helaas niet al te realistisch. je kan hem op 10.0 zetten en dan vliegt de auto letterlijk extreem hard door de bocht. ik zelf zet ze meestel met een achterwiel aandrijving, voor camber op 1.0 achter op 0.5. bij 4wd meestal rondom 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Stabilisator stangen veranderen voor haal je vaak grip van de voorwielen af. Kunt beter spelen met camber, veersterktes, in en uitgaande demping etc

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik vind t knap lastig iig nog :P achterwielaandrijvers gaan iig nu wel goed (klein beetje camber erbij kan verschil maken tussen totaal geen grip en wel grip en ook nog gewoon de bocht om gaan :D )

veersterktes, in en uitgaande demping, toe in en toe out heb ik weinig kennis van, dus daar wil ik wel graag hulp bij :P de Skyline zou in theorie iig veel meer potentie moeten hebben dan de RX-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Dan moet je eerst zeggen wanneer je onderstuur hebt? Bocht in met of zonder gas ? Bocht uit? Misschien ga je er te hard in, 4wd is hard uit, niet hard in tenzij met verdeelde gewichtsverdeling en dus glijdend

Vergis je ook niet dat je met een 4wd agressiever moet insturen, balans tussen lomp en agressief betekend grip.
4wd moet je niet aaien maar wat meer op balans rijden.

Zie het als een knikker in een doos. Remmen beweegt de knikker , ej dus het gewicht van de auto, naar voren, gas rolt die naar achter , , stuur je naar links gaat het gewicht naar rechts en evt naar voor/ achter.

Daar moet je bij een 4wd mee spelen om te kunnen rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door Capo op 11-07-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
het is vooral bocht in wat lastig gaat. Stuurt niet hard/scherp genoeg in. Waar ik met de RX-7 minder last mee heb. Bij aankomen van de bocht aanremmen gaat prima, maar dan de bocht in, wil dat ding voornamelijk rechtdoor. (ik kom wel HARD aan hoor :P ) En als ik een beetje speel met remmen en gassen door d ebocht heen kom ik er wel, maar t moet vloeiender kunnen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zachter in en harder uit.

Of

Remmen naar de apex en dan met voorzichig gas eruit
Kont word zo licht, balans gaat naar de neus, meer gewicht/druk en insturen.

Of apex verleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik kom gewoon de bochten veeeeel minder snel door dan met de RX-7, goed, RX-7 is veeel lichter, maar die Skyline zo veel meer koppel!

Bij die Skyline, ik kom aanrijden op t lange rechte stuk, dan die bocht nar de eindstreep. Kom die bocht in, aanremmen, onderstuur, gas bij, rem erop, gas erbij, rem erop (en dat zo talloze keren herhalen) en dan eind van de bocht lukt t me ook niet om vol op t gas te gaan, eerder 3 kwart, want anders wil ie ook de bocht uit.....

(ik zal wel ff kieken of ik dr morgen wat van kan laten zien in de vorm van beeld materiaal)

Apex verleggen kan ook, maar ben bang dak dan weer te wijd kom te zitten. Vooral einde van de bocht is een lastige.(net voor de finish die bocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hoop dat het realisme wat beter is als de Prologue. GT heeft imo altijd een mooi totaalpakket, maar echt, dat schuiven wat die auto's in de bochten doen is toch alles behalve realistisch te noemen. Dat doet Forza een heel stuk beter.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat echt slecht is dat je gewoon VOL kan remmen, abs aan en dan VOL op de ankers maar je krijgt niet het gevoel dat het goed werkt. in prologue heb je nog abs, maar in gt4 is het echt raar, je kan 1 cm voor een bocht VOL remmen en dan sta je gelijk stil.( erg overdreven maar zo ongeveer). dat is in fm3 wel veel beter gedaan. daar moet je echt gecontroleerd remmen(abs uit), en met abs aan precies zelfde. vol remmen is nooit beter. en dit MOET echt aangepakt worden in gt5. anders kan het niet THE REAL DRIVING SIMULATOR genoemd worden(vind ik). en dat schuiven ben ik het ook wel mee eens. maar valt in gt5p wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Lampuhkap schreef op zondag 11 juli 2010 @ 22:42:
ik kom gewoon de bochten veeeeel minder snel door dan met de RX-7, goed, RX-7 is veeel lichter, maar die Skyline zo veel meer koppel!

Bij die Skyline, ik kom aanrijden op t lange rechte stuk, dan die bocht nar de eindstreep. Kom die bocht in, aanremmen, onderstuur, gas bij, rem erop, gas erbij, rem erop (en dat zo talloze keren herhalen) en dan eind van de bocht lukt t me ook niet om vol op t gas te gaan, eerder 3 kwart, want anders wil ie ook de bocht uit.....

(ik zal wel ff kieken of ik dr morgen wat van kan laten zien in de vorm van beeld materiaal)

Apex verleggen kan ook, maar ben bang dak dan weer te wijd kom te zitten. Vooral einde van de bocht is een lastige.(net voor de finish die bocht)
Gas en remmen afwisselen, ben ik geen voorstamder van.

Begin pas me gas geven als je zeker weet dat je hem niet meer los hoeft te laten.

Welk circuit en bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Tsukuba, bocht richting de finish, na het rechte stuk dus (waar het verschil gehaald kan worden van goed of slecht rondje)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Tsukubacircuit.JPG
de grote bocht naar de finish toe

[ Voor 34% gewijzigd door Lampuhkap op 12-07-2010 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Onderstuur is best makkelijk op te lossen toch? Camber negatief zetten en je Toe positief
Maar als je met standaard auto's met "weinig" vermogen op Tsukuba gaat rijden, dan heeft RWD wel een voordeel omdat je idd wat ondersturende bochten hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door KappeNou op 12-07-2010 11:18 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
KappeNou schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:17:
Onderstuur is best makkelijk op te lossen toch? Camber negatief zetten en je Toe positief
Maar als je met standaard auto's met "weinig" vermogen op Tsukuba gaat rijden, dan heeft RWD wel een voordeel omdat je idd wat ondersturende bochten hebt.
Misschien ook handig om ervoor te zorgen dat het koppel van je skyline wat meer naar de achterwielen gaat dan naar voren. Niet mogelijk bij de standaard auto.

Andere opties is kiezen voor minder entryspeed, iets langer rechtdoorrijden en scherper terug naar je apex en dan voor een rechtere lijn te kiezen bij bocht uit. Zo heb je als het goed is meer snelheid bocht uit, het rechte stuk is alleen relatief kort op Tsukuba dus het voordeel van de hogere exit speed is misschien klein.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
nou,zowel de RX-7 als de Skyline zitten ruim boven de 550pk, dus weinig vermogen is t niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou 4wd afstellen op 20-80, want overstuur is beter dan onderstuur. onderstuur kost veelste veel tijd.
ook zou ik voor de stabilisator stang op iets van 2-3 zetten en achter op 8. dan wil de achterkant gleiden en voorkant heeft dan veel grip. ook is differentiel belangrijk, als je namelijk deceleration aanpast dat als je gas loslaat hij lockt en dan dus de soort van inglijdt. dus deacelaration van achterwielen hoger zetten dan acceleration. ook is de stijfheid van je veren erg belangrijk. niet te stijf want dan stuitert hij en heb je minder band contact. camber is wel belangrijk maar niet teveel. 1.0 tot 1.5 ong. rem balans is ook belangrijk want als je onderstuur hebt dan moet je ervoor zorgen dat als je remt, de achterkant klein beetje uitbreekt en dan de bocht inglijd. want nogmaals overstuur is beter dan onderstuur. zeker met een 4wd.
en ja verder banden keuze is belangrijk, en ook belangrijk is heb je downforce of niet??? want als je spoiler erop zet heb je voor en achter downforce. dan zet je achter laag en voor hoog. dan drukt hij de voorwielen de grond in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Koppel sowieso naar achter gooien! ;) Ik doe vaak 85% op de achterwielen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:30:
Koppel sowieso naar achter gooien! ;) Ik doe vaak 85% op de achterwielen.
precies, want dan heb je haast geen onderstuur en als je nog wel onderstuur hebt, dan gewoon meer grip geven op de voorwielen, zoals ik 2 post hierboven heb uitgelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:36
Hmmm...
En ik maar hopen dat er veel nieuws was omtrent GT5, zoals de titel van dit topic doet vermoeden...

My bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
strider1007 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:11:
Hmmm...
En ik maar hopen dat er veel nieuws was omtrent GT5, zoals de titel van dit topic doet vermoeden...

My bad...
Inderdaad, dit gaat toch wel teveel off-topic :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vanmiddag GT5 Prologue gekocht, leek me toch aantrekkelijker vanwege de nieuwere auto's in vergelijking met GT4. Ik heb het officiële stuurtje er bij gekocht (hartstikke nieuw volgens die verkoper bij MM maar hartstikke gebruikt constateerde ik bij het uitpakken).

Mijn eerste kennismaking met GT is positief. Ik laat me niet uit over wat beter is, Forza of GT want dat is persoonlijk en mij bevallen ze sowieso allebei erg goed.
Wel valt me op dat het stuurtje van Logitech makkelijker stuurt dan dat ding van MS. Het sturen voelt net even wat lekkerder aan vind ik. In ieder geval smaakt het naar meer en ben ik erg benieuwd naar GT5! Maar ik ben daarin vast niet de enige. :+

Edit: Vraag verwijderd, is opgelost.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist gereserveerd bij intertoys.
Daar krijg je ook de special edition voor dezelfde prijs.
Enige verschil met bv e-plaza is dat er niet bij staat "op is op", dus ik vertrouw erop dat ik de SE krijg ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:15:
Zojuist gereserveerd bij intertoys.
Daar krijg je ook de special edition voor dezelfde prijs.
Enige verschil met bv e-plaza is dat er niet bij staat "op is op", dus ik vertrouw erop dat ik de SE krijg ;)
Het is gewoon de versie met een blueray met niks erbij wellicht een paar downloadbare wagens.
Special me neus stuur maar eens een mail naar eplaza/bart smit/intertoys dan zul je merken dat je er niks bijkrijgt of "we hebben geen informatie" (hoe weet je dan wel dat ie "special" is :P)
En er is geen officiële info of pers release van een "special edition" alleen de collectors en nog een uitvoering maar die is veel duurder dan het losse spel, ben de naam even kwijt.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Collector's Edition :P Dat is met sleutelhanger etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die bedoel ik...
Zal eens mailen om te kijken of die het is, anders maar effe cancellen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Is de collectors al bij Bart Smit ofzo te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke winkel die hem voor +/- 60 aanbied, zal het geen collector's edition zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit ook te wachten totdat de duurdere Collector's Edition aangeboden wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Vanavond zal er een speciaal event plaatsvinden in NewYork waarbij verschillende PS3/PSP games getoond zullen worden. Uiteraard zit GT5 daar ook bij!

Op het Amerikaanse PS blog kan je je een paar vragen kwijt die ze daar zullen behandelen! Volgens mij heb je daarvoor wel een Amerikaanse PSN nodig, maar het is sowieso leuk om in de gaten te houden welke vragen zijn gesteld en hopelijk dat er op een paar vragen een antwoord komt.

En nu ook in Engeland... de Beta rooms! Een paar dagen zijn van een aantal spellen de beta versie te spelen waaronder ook van GT5! Dus even het GT5 nieuws in de gate houden van 31 juli en 1 augustus!

[ Voor 24% gewijzigd door Djie op 21-07-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.12game.com/PSP/Gran_Turismo_Special_Edition.aspx

Dit is trouwens opmerkelijk, normale prijs voor 'special edition', maar screenshot laat duidelijk de CE zien.
Verwachte bezorgdatum: 24/07/2010 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
SinergyX schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:50:
http://www.12game.com/PSP/Gran_Turismo_Special_Edition.aspx

Dit is trouwens opmerkelijk, normale prijs voor 'special edition', maar screenshot laat duidelijk de CE zien.
Verwachte bezorgdatum: 24/07/2010 :+
Dat is voor de PSP he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
... :$

Insert -> meer koffie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week eindelijk een PS3 en GT5 Prologue gekocht. Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief, wat een waanzinnige graphics, ok, is niet het belangrijkste maar valt wel het eerste op. Heb een tijd lang pure arcade racegames gespeeld dus GT was wel weer ff wennen. Ik was begonnen met een Suzuki Swift Sport en toen ik daar keihard mee remde rukte die iedere keer naar links. Met rustiger remmen ging het wel beter.
Wat vinden jullie overigens van de motorgeluiden in GT5? Ik heb het idee dat de ene auto realistischer klinkt dan de ander. Al met al vind ik het best goed in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn idee is dat de meeste auto's in GT5P hetzelfde klinken maar heb er nog niet zo heel veel gehoord. Ik ga er echter vanuit dat gezien de lange ontwikkelingstijd dat in GT5 zelf wel in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

maakt op een gegeven moment ook niet zo heel veel uit, als je zo diep in de race zit merk je het niet eens op en luister je alleen maar aandachtig naar of je je schakelpunt bereikt hebt.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Geluiden zijn wel al beter als vroeger, maar nog steeds niet zoals het moet zijn. Je hoort het nu wel goed als je in een F430 stapt.
Ik ben zeer benieuwd naar GT5 :)

[ Voor 29% gewijzigd door KappeNou op 23-07-2010 23:55 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja geluiden zullen wel dope zijn met mijn 5.1 onkyo systeem ?! 8)

Btw voor de trophyhunters onder ons....gerucht gaat dat GT5 groots is dat het meerdere platinums gaat krijgen. En je meot zelfs soms voor een trophy twee weken voor werken :P
link

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Die comments onder het artikel, oops! Overigens, ik denk dat ik die 2 week trophy al weet >:)
Hardcore Racer
"Complete a 24 hour endurance race 14 times without pausing the game".
On a serious note... Waarschijnlijk krijg je dan van die trophies als;
  • Collect all cars
  • Drive every vehicle once on all tracks
  • Win a Online Race 100x
Yep, dit spel zal ik laaaaaaaaaang gaan spelen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Jamoru schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:36:
Die comments onder het artikel, oops! Overigens, ik denk dat ik die 2 week trophy al weet >:)

[...]

On a serious note... Waarschijnlijk krijg je dan van die trophies als;
  • Collect all cars
  • Drive every vehicle once on all tracks
  • Win a Online Race 100x
Yep, dit spel zal ik laaaaaaaaaang gaan spelen.
Zou wel gaaf zijn als ze die 24 uur races dan ook 2,4 (1/10) of 12 (1/2) uur laten duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in gt5 krijg je wel tog verschillende races, bv nascar en rally? DUs dat ze maybe onder elke klasse een platinum geven? Dit is wel echt een monster game met een verdiende monster trophy pack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:47:
maakt op een gegeven moment ook niet zo heel veel uit, als je zo diep in de race zit merk je het niet eens op en luister je alleen maar aandachtig naar of je je schakelpunt bereikt hebt.
Ik vind het anders knap lullig voor een game waar iedereen zo over roemt als straks een Suzuki Cappucino hetzelfde klinkt als een Lexus IS-F. Maar ik ga er vanuit dat er straks voldoende verschil in geluid inzit, ze hebben tenslotte meer dan genoeg tijd gehad om de motorgeluiden op te nemen.
En ik hoop dat de Lexus LF-A er in zit, samen met de Mazda 787B, beide rechtvaardigen de aanschaf van een goede 5.1 installatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Vooral de Mazda RX-8 klinkt goed want die is IRL ook net een stofzuiger :') Het geluid van de auto's vind ik best belangrijk en vind ik best slecht in gt eigenlijk. Hoop dat je straks in het menutje het geluid naar je smaak kan instellen. Realistisch dat je op de bumper vooral wind hoort maar ik vind het jammer dat het mooiste uitlaatgeluid alleen te horen is als je van achter speelt, en dus "verloren" gaat omdat ik nooit zo speel (in gt).

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Amazon staat ie al hoog in de lijsten (bron: gtplanet)
Hoe ga je daar betalen eigenlijk?
Verder zie ik hem nergens anders aangeboeden worden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:22:
Bij Amazon staat ie al hoog in de lijsten (bron: gtplanet)
Hoe ga je daar betalen eigenlijk?
Verder zie ik hem nergens anders aangeboeden worden nog.
amzon gaat enkel via een CreditCard. HEt is een kwestie van tijd voordat je m ook in NL kan reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Igor4 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:40:
[...]

Zou wel gaaf zijn als ze die 24 uur races dan ook 2,4 (1/10) of 12 (1/2) uur laten duren..
in gt4 duren 24h races gewoon echt 24uur. tenzij je b-spec deed en een cpu voor je liet racen dan kon je het 3x versnellen en duurde het "maar" 8uur ;)
maar in gt5 zal dit ook gewoon weer 24 uur gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:13:
[...]

amzon gaat enkel via een CreditCard. HEt is een kwestie van tijd voordat je m ook in NL kan reserveren.
Denk dat er tijdens de GamesCom (18 augustus) wel het een en ander bekend gemaakt zal gaan worden. Op de persdag ben ik er daar en zal foto's semi live posten op GTHQ inclusief verslagje natuurlijk. Hoop daar veel antwoorden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Begin steeds meer te lezen over deze game. Zal me vanmiddag eens kijken of er al iets bekend is over de multiplayer. Maar er komen een hoop mooie racegames uit, maar bijna 1000cars in de game is niet mis. Hoe meer hoe beter en mooier :D.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Het gaat wel tijd worden na 5-6 jaar...

Ga maar weer eens inlezen in het spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Mars18 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:44:
Het gaat wel tijd worden na 5-6 jaar...

Ga maar weer eens inlezen in het spel.
Op het begin las ik hier niet veel over omdat ik beu was dat deze game steeds uitgesteld ging worden. Gelukkig krijgen we straks wel een topproduct ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Zijn hier mensen die het leuk vinden om elke twee weken na de release een challenge te doen naar keuze? Zie hier in topic start. Mij lijkt het in ieder geval erg leuk om te doen en ik zag in het GT5P al een paar reacties om dit te organiseren. Ik ben er al vroeg bij, I know, maar ik heb zoveel zin in deze game. :D

Daarnaast ben ik aan het nadenken over een Playseat Evo. Twee nadelen: Duur en weinig ruimte. Geld is er wel gelukkig, maar toch. Zelf doen is geen optie, ben absoluut niet handig. :P Daarnaast heb ik op dit moment een grote gele bank waar ik op zit/lig om te gamen, dus die neemt al erg veel ruimte in. Een optie is om deze bij iemand anders te dumpen en dan de Playseat te gebruiken als racestoel, maar ook als gewone gamestoel. Als het goed is kun je namelijk het voorste gedeelte eraf monteren, zodat je dus alleen die stoel overhoud. Iemand ervaringen met de Playseat?

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Challenge is zeker wel een leuk idee!!
Het idee om dat met GT5P te doen was er idd, maar die speel ik niet zo heel veel meer (beetje uitgekeken).
Met GT5 zal het stuur weer overuren gaan draaien!!

Qua stoel heb ik hetzelfde probleem: Te grote bank en te weinig ruimte over.
Ik ga voor de visstoel oplossing denk ik.

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.