dvdkiwi schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:48:
Challenge is zeker wel een leuk idee!!
Het idee om dat met GT5P te doen was er idd, maar die speel ik niet zo heel veel meer (beetje uitgekeken).
Met GT5 zal het stuur weer overuren gaan draaien!!
Qua stoel heb ik hetzelfde probleem: Te grote bank en te weinig ruimte over.
Ik ga voor de visstoel oplossing denk ik.
Oké mooi zo. Nu hopen dat er tenminste 5-10 mensen in november mee gaan doen.

Over de Playseat, ik denk dat ik de keuze al wel gemaakt heb, nu nog even overleggen waar ik de bank ga dumpen. Toevallig is er naast mijn kamer een berging waar hij vast wel ergens geplaatst kan worden. Kan ik hem voor het geval dat ook nog eens weer erbij pakken.
Wat je voorstelt is te doen, echter neemt het voorste deel dan weer veel ruimte in omdat dit niet zelfstandig stevig blijft staan.
En daar komt nog bij dat de playseat niet zo goed zit dat je daar uren comfortabel in kunt gamen, wat wel zal gebeuren met GT5

Ik kan het voorste deel wel ergens tegen aan zetten, dus dat is het probleem niet. En qua comfort, de bank waar ik nu op zit, zit niet veel beter denk ik. Heb een vrij lange rug, dus misschien dat die Playseat nog wel beter zit ook.
Een beetje raar dat nog geen echte datum bekend is op de playstation3 site staat dat hij in November uit komt.
En op de UK site staat van gt5 ook in November. Dan vraag ik me af komt gt5 wel naar Europa komt of speelt Sony weer een spelletje???? Alle game sites hebben een andere datum.
En ik blijf het ook raar vinden dat wel een datum bekend is in US en en Japan waar Sony populair is niet.
Van 18 tot 22 augustus is Gamescom. Ik neem aan dat we dan wat gaan horen over de releasedate en CE van GT5.