Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamoru schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:30:
Een optie is om deze bij iemand anders te dumpen en dan de Playseat te gebruiken als racestoel, maar ook als gewone gamestoel. Als het goed is kun je namelijk het voorste gedeelte eraf monteren, zodat je dus alleen die stoel overhoud. Iemand ervaringen met de Playseat?
Wat je voorstelt is te doen, echter neemt het voorste deel dan weer veel ruimte in omdat dit niet zelfstandig stevig blijft staan.
En daar komt nog bij dat de playseat niet zo goed zit dat je daar uren comfortabel in kunt gamen, wat wel zal gebeuren met GT5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Een beetje raar dat nog geen echte datum bekend is op de playstation3 site staat dat hij in November uit komt.
En op de UK site staat van gt5 ook in November. Dan vraag ik me af komt gt5 wel naar Europa komt of speelt Sony weer een spelletje???? Alle game sites hebben een andere datum.
En ik blijf het ook raar vinden dat wel een datum bekend is in US en en Japan waar Sony populair is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:48:
Challenge is zeker wel een leuk idee!!
Het idee om dat met GT5P te doen was er idd, maar die speel ik niet zo heel veel meer (beetje uitgekeken).
Met GT5 zal het stuur weer overuren gaan draaien!!

Qua stoel heb ik hetzelfde probleem: Te grote bank en te weinig ruimte over.
Ik ga voor de visstoel oplossing denk ik.
Oké mooi zo. Nu hopen dat er tenminste 5-10 mensen in november mee gaan doen. :) Over de Playseat, ik denk dat ik de keuze al wel gemaakt heb, nu nog even overleggen waar ik de bank ga dumpen. Toevallig is er naast mijn kamer een berging waar hij vast wel ergens geplaatst kan worden. Kan ik hem voor het geval dat ook nog eens weer erbij pakken.
Wat je voorstelt is te doen, echter neemt het voorste deel dan weer veel ruimte in omdat dit niet zelfstandig stevig blijft staan.
En daar komt nog bij dat de playseat niet zo goed zit dat je daar uren comfortabel in kunt gamen, wat wel zal gebeuren met GT5 >:)
Ik kan het voorste deel wel ergens tegen aan zetten, dus dat is het probleem niet. En qua comfort, de bank waar ik nu op zit, zit niet veel beter denk ik. Heb een vrij lange rug, dus misschien dat die Playseat nog wel beter zit ook.
Een beetje raar dat nog geen echte datum bekend is op de playstation3 site staat dat hij in November uit komt.
En op de UK site staat van gt5 ook in November. Dan vraag ik me af komt gt5 wel naar Europa komt of speelt Sony weer een spelletje???? Alle game sites hebben een andere datum.
En ik blijf het ook raar vinden dat wel een datum bekend is in US en en Japan waar Sony populair is niet.
Van 18 tot 22 augustus is Gamescom. Ik neem aan dat we dan wat gaan horen over de releasedate en CE van GT5.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Als je niet zelf persé wilt zitten in een racestoeltje, zou je ook nog kunnen kijken naar de veel goedkopere WheelstandPro, zodat je op de bank of stoel kan blijven zitten.
Zie de volgende afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2009/03/wheelpromain.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2009/03/dsc05396-large.jpg

En wat zit er nou toch in de dure Collector's Edition? Ik wou eigenlijk voor de ''normale'' collector's edition gaan, maar als bij de ''dure'' collector's edition de Logitech Drivingforce GT zit, is de keuze snel gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de foto´s hierboven van jou zijn, dan zou ik de dure versie links laten liggen.
Een G25 ga je niet wegdoen voor een Logitech GT natuurlijk ;)

gtplanet.net staat weer vol met nieuwe filmpjes.
Het ziet er allemaal zeer goed uit, alleen het schademodel is slecht.
Van mij hadden ze het er gewoon uit kunnen laten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Jorn1986 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:22:
Als je niet zelf persé wilt zitten in een racestoeltje, zou je ook nog kunnen kijken naar de veel goedkopere WheelstandPro, zodat je op de bank of stoel kan blijven zitten.
Zie de volgende afbeeldingen:
[afbeelding]
[afbeelding]

En wat zit er nou toch in de dure Collector's Edition? Ik wou eigenlijk voor de ''normale'' collector's edition gaan, maar als bij de ''dure'' collector's edition de Logitech Drivingforce GT zit, is de keuze snel gemaakt...
Ik kwam vandaag een folder tegen met een Game Fauteuil voor 99 euro. Hoe het dan moet t.a.v. het plaatsen van het stuurje is een tweede, stoel oogt wel relaxed... Game Fauteuil klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik las vandaag, op GTplanet, dat er sprake zou zijn van Karting in GT5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:44
Oban606 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:46:
[...]

Ik kwam vandaag een folder tegen met een Game Fauteuil voor 99 euro. Hoe het dan moet t.a.v. het plaatsen van het stuurje is een tweede, stoel oogt wel relaxed... Game Fauteuil klik
De stoel zorgt enkel voor geluid, meer niet. Er is geen optie voor het monteren van een stuurtje.
dvdkiwi schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 03:24:
Als de foto´s hierboven van jou zijn, dan zou ik de dure versie links laten liggen.
Een G25 ga je niet wegdoen voor een Logitech GT natuurlijk ;)

gtplanet.net staat weer vol met nieuwe filmpjes.
Het ziet er allemaal zeer goed uit, alleen het schademodel is slecht.
Van mij hadden ze het er gewoon uit kunnen laten.
Nee zijn (helaas) geen foto's van mij.

Verder weet ik niet in hoeverre het rijgedrag van de auto's aan de hand van het schademodel gaat uitmaken. Als je straks door een flinke botsing een krom chassis hebt en daardoor steeds de neiging hebt om naar links of rechts te gaan, vindt ik het al goed genoeg eigenlijk. Of dat de turbo kapot gaat, en de acceleratie en prestaties van de motor nergens meer op lijkt, enkel als voorbeeldje....

[ Voor 49% gewijzigd door Jorn1986 op 02-08-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:45
Lampuhkap schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:14:
Ik las vandaag, op GTplanet, dat er sprake zou zijn van Karting in GT5!
Kan je dan ook karts opvoeren met een grote turbo? :D

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonfire126
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09-2018
In GT5 Prologue had je wel een slecht keuzemenu, vergeleken met GT4 dan. Ik hoop dat ze die wereldmap stijl van GT4 weer inbouwen. Verder is dit echt een grote game, maar dat mag ook wel na vijf jaar in ontwikkeling te zijn geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Dragonfire126 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:19:
In GT5 Prologue had je wel een slecht keuzemenu, vergeleken met GT4 dan. Ik hoop dat ze die wereldmap stijl van GT4 weer inbouwen. Verder is dit echt een grote game, maar dat mag ook wel na vijf jaar in ontwikkeling te zijn geweest!
Ja GT4 was echt goed ingericht maar dat zal nu wel helemaal anders zijn omdat de game helemaal anders is opgebouwd. Het online gedeelte gaat natuurlijk een grotere rol spelen. Er zal een soort home screen zijn met "GT Life/GT Lounge" waarop het allemaal gaat gebeuren, vanaf daar ga je dieper de menu structuur in. Hopelijk kan ik daar wat van zien tijdens GamesCom!

Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/07/gt5-menu.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Djie op 03-08-2010 11:12 . Reden: Bronnetje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden van alle menu's, want dat was in GT5P toch wel vrij beroerd als je het mij vraagt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
scorpie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:21:
Ik ben vooral benieuwd naar de laadtijden van alle menu's, want dat was in GT5P toch wel vrij beroerd als je het mij vraagt.
Ok, zal ik naar gaan kijken. Als er meer vragen zijn stel ze gerust, op de GamesCom zal ik naar zoveel mogelijk specifieke details van GT5 gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
wat ik vooral belangrijk vind is het geluid van de auto's.

In alle GT games klinken de wagens als grasmaaiers. Hing je er vervolgens een ander uitlaatsysteem onder klinken ze niet meer als grasmaaiers, maar als opgevoerde grasmaaiers. :/ In GT5P viel het geluid me ook ontzettend tegen.

Ik wil schreeuwende pijpen onder m'n Drift skyline!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind juist gt5p erg snel gaan qua menu's enz. ik zit in 15 sec in een race vanaf dat ik de race aanklik.
is erg snel lijkt me. menu's met de car showroom op achtergrond gaan beetje laggy maar das alles.
moet wel zeggen dat het voorheen op mn 40gb hdd in ps3 erg maar dan heel erg traag ging. nu een 320gb 7200rpm en hij vliegt erdoorheen. :D
maare voor de mensen die verwachten dat gt5 in eens mega gaaf gaat klinken qua geluid, gaan teleurgesteld worden. want tot nu toe al het beeld materiaal wat bekend is, inc dat van de beta event in de UK afgelopen weekend. klinkt alles weer als grasmaaier en stofzuiger. dus reken op een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen lijkt me. voor echt mooi geluid zul je naar FM3 moeten vrees ik. daar zijn de geluiden realtime gecaptured. of bv NFS shift enz. gt5 zal dit niet hebben op die schaal.
schade vind ik btw ook echt een failure. met 200 in een muur boren en alleen je bumper en motorkap is beetje beschadigd. mag hopen dat mechanical damage wel realistischer is, met 200 muurtje koppen is gewoon einde verhaal mag ik hopen.
http://www.gtplanet.net/g...impressions-from-ps-beta/

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
nou, karts tunen lijkt me wel dope ja :P
En t zou slecht zijn als t na 6 jaar nog tegenvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:38:Verder weet ik niet in hoeverre het rijgedrag van de auto's aan de hand van het schademodel gaat uitmaken. Als je straks door een flinke botsing een krom chassis hebt en daardoor steeds de neiging hebt om naar links of rechts te gaan, vindt ik het al goed genoeg eigenlijk. Of dat de turbo kapot gaat, en de acceleratie en prestaties van de motor nergens meer op lijkt, enkel als voorbeeldje....
Ja, dat wel, het rijgedrag hoort erdoor beinvloed te worden.
Maar als je nu naar schadefilmpjes kijkt zie je vrijwel geen damage bij botsingen, terwijl je toch hard botst.
Trekt je auto straks naar links en je ziet geen schade, beetje raar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij was dit puur door combinatie van '3D achtergrond' en het nonstop opslaan (admit, opslaan op de PS3 is gewoon traag). Halen ze dat eruit (gewoon plain achtergrond en wat minder vaak opslaan) heb je al een bijzonder rap hoofdmenu.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Op GTHQ staat inmiddels een Nederlands verslag van het BETA event inclusief de video's. Daarin is ook te zien dat de laadtijden van het circuit Rome minder is dan een halve minuut. Op neogaf is aangegeven dat de laadtijden van de Nurburgring rond de 50seconden ligt, echter gaat het hier natuurlijk nog om een soort "beta" versie dus misschien dat het nog wat beter zal worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Djie op 03-08-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:25
Iemand die weet wat het (grote) verschil is tussen de http://www.wheelstandpro.com/index.html of de http://www.fanatec.de/web...5961c2b6205fc4ec0251a97ed?

Behalve dan de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Ik heb zelf die van Fanatec... daar past iig de G25 op en elk Fanatec stuur. Bij wheelstandpro hebben ze daar verschillende versies voor. Bij die van Fanatec zit geen stopper halverwege, op het einde zitten gewoon rubberen doppen waartegen je de pedals kan neerzetten. Weet niet of een stopper bij die wheelstandpro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
Djie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:11:
[...]

Ik heb zelf die van Fanatec... daar past iig de G25 op en elk Fanatec stuur. Bij wheelstandpro hebben ze daar verschillende versies voor. Bij die van Fanatec zit geen stopper halverwege, op het einde zitten gewoon rubberen doppen waartegen je de pedals kan neerzetten. Weet niet of een stopper bij die wheelstandpro zit.
Ik heb ook de Fanatec, ben er uitermate tevreden over. Het grootste verschil is het gewicht. De Fanatec stand is vele malen zwaarder en naar mijn idee daardoor ook stabieler.

Kammeraad van mij heeft een wheelstandpro en ondanks dat deze ook prima werkt, ben ik blij dat ik de Fanatec gekocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Voor degene die een leuke race opstelling willen en 1000 euro overhebben:

http://www.nicedeals.nl/
MONSTER PLAYSEAT PAKKET PS3

Normaal: € 1950
Nu: € 999.95

Niks voor jou? Tell a friend!

DEMO Monster Pakket compleet met PS3, LCD, Stuur en racegames.
Dit Monster Pakket is meer dan zijn prijs waard
IVM kleine ''gebruiks'' beschadigingen'' rechtstreeks uit onze eigen showroom, vooral gebruikt als showcase op beurzen en evenementen.

Klaar voor gebruik in uw showroom, winkel of wachtruimte.
(of gewoon bij u thuis?)

Dit Pakket bevat 7 onderdelen + 3x PS3 Games! :
- Pro Kit onderstel Zwart
- TV Kit Zwart
- Playseat Le Mans (Classic)
- Logitech Driving Force Pro
- 22'' HD Ready LCD Display incl. speakers
- PlayStation 3

De bijgeleverde PS3 Games :
- Gran Turismo 5 (Racegame)
- Supercar Challenge System3 (Racegame)
- Ferrari Challenge (Racegame)

Voor meer informatie kijk op : www.playseat.nl

Verzendkosten: € 0
Zie nu dat je Grand Turismo 5 er ook bij krijgt... (zal wrs P wel zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
De Europese special editions zijn bekend gemaakt op het playstation blog. NL vertaling staat op GTHQ.

Er zal dus een collectors edition komen EN een signature edition! Daarnaast zal er weer een speciale competitie komen waarin een SLS te winnen is... vooralsnog niet in Nederland :(

[ Voor 3% gewijzigd door Djie op 04-08-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

majoh schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:37:
Voor degene die een leuke race opstelling willen en 1000 euro overhebben:

http://www.nicedeals.nl/

[...]
Zie nu dat je Grand Turismo 5 er ook bij krijgt... (zal wrs P wel zijn)
why? waarom zou je daar 1K aan uitgeven? voor minder dan de helft bouw je 't zelf (mits je reeds een ps3+scherm hebt) zo niet dan is 't idd nog wel leuk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Djie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:46:
De Europese special editions zijn bekend gemaakt op het playstation blog. NL vertaling staat op GTHQ.

Er zal dus een collectors edition komen EN een signature edition! Daarnaast zal er weer een speciale competitie komen waarin een SLS te winnen is... vooralsnog niet in Nederland :(
Waar is de schaalmodel van de GT-R nu heen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wou het net gaan posten over die signature edition maare,
ik ga zeker die signature halen, krijg je 11 autos erbij, waaronder 6 stealth autos:
http://www.flickr.com/pho...1/sizes/l/in/photostream/
deze is gewoon weg bizar geil!!! 787b hoppa :D
180 euro is veel maar het wel waard denk ik :D
misschien haal ik er 2 en 1 hou ik in verpakking wordt veel geld waard later :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
SChief schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Waar is de schaalmodel van de GT-R nu heen? :?
Denk dat dat exclusief voor Amerika zal blijven.

Hier staan ook nog de foto's van de "chrome" auto's die je als het goed is ontvangt bij een pre order.

[ Voor 38% gewijzigd door Djie op 04-08-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Hmm, grappig dat ze het via de Blog doen en niet tijdens Gamescom. Ik zie alleen nog geen releasedatum voor al dit moois. Zou die dan tijdens Gamescom worden aangekondigd?

Ik ga voor de normale CE overigens. €100 euro voor wat gesigneerde rommel lijkt me iets teveel van het goede. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Die signature edition is erg vet, maar veel te duur naar mijn mening. Weet nog niet voor welke editie ik ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zwarte wagen, zijn dat ook niet de polyphonics uit GT4? (op bepaalde dagen moest je in 2de hands auto lijst zitten, daar stonden ze dan tussen).
This version of the game is known as the Signature Edition and the recommended retail price will be €179.99
Duur of niet, maar deze ga ik halen :D

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2010 16:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
180 euro voor die signature :') damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:25
Niet eens een sleutelhanger in de collectors edition ;(

Ps. 180 EURO!!! 8)7 8)7 8)7 Kan je bijna 5 games voor kopen als je ze importeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommig mensen kopen een iphone, sommige de signature edition :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Iphone -O-
Gran Turismo *O*

[ Voor 25% gewijzigd door Lampuhkap op 04-08-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou jammer zijn als het GT-R modelletje alleen voor de USA is.
Voor de Mercedes doe ik het niet, dan maar de normale editie ;)
En anders importeren via Amazon (zijn gewoon speelbaar in NL toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga voor de Collector's Edition, aangezien ik dat Apex magazine het leukste vind van alle spullen die bij de Signature Edition zitten :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hier ook al iemand die voor de Collectors Edition gaat, vind de Signature Edition echt veel te duur (alhoewel de meegeleverde extra's heel gaaf zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 11-09 17:43
pdebie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:28:
wat ik vooral belangrijk vind is het geluid van de auto's.

In alle GT games klinken de wagens als grasmaaiers. Hing je er vervolgens een ander uitlaatsysteem onder klinken ze niet meer als grasmaaiers, maar als opgevoerde grasmaaiers. :/ In GT5P viel het geluid me ook ontzettend tegen.

Ik wil schreeuwende pijpen onder m'n Drift skyline!
Van de 1000 auto's zul je er 800 hebben die klinken als grasmaaiers. Deze zijn namelijk niet meer dat geporte versies van de auto's uit GT4.

200 auto's zullen beter geluid hebben Ze zijn van de grond af gemodelleerd voor GT5 (en GT6), maar zoals we in prologue al hebben kunnen horen is dit niet op hetzelfde niveau als de concurrentie. Dit komt mede doordat de audio wordt opgenomen als de auto's in hun vrij staan. Voor een game als Forza 3 hebben ze de auto's op een rollerbank gezet om de motor in te spannen. In de uiteindelijke game is meteen terug te horen dat dit de 'ooomph' van het geluid ten goede komt.
SToRM666 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:41:
Ik ga voor de Collector's Edition, aangezien ik dat Apex magazine het leukste vind van alle spullen die bij de Signature Edition zitten :P
Als het goed is wel. Het lijkt wel de superieure versie te zijn. Redelijke prijs voor leuke extra's. En in Amerika hebben ze ook niet van die lelijke labels op de cover gedrukt. Ipv dat SCEE stickers gebruikt, maar nee hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door PjotrStroganov op 04-08-2010 21:42 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als er iemand is die de signature kan vinden als preorder gelijk melden aub :D
wil er 2 halen 1 voor moi 1 voor broertje dus wil er zsm bij zijn, gt is de 180 wel waard denk ik zo :)
dusse hebbe u een link dan gaarne meteen poste ik dank jullie zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Op de franse Amazon kan je wel de edition van €179.99 pre order.

http://www.amazon.fr/Gran...mes&qid=1280938255&sr=8-1

180 euro voor de ps3 game is best wel prijzig vindt ik maar je krijg er wel wat moois voor terug.

Alleen nog wachten tot je hem hier ook kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PjotrStroganov schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:15:
200 auto's zullen beter geluid hebben Ze zijn van de grond af gemodelleerd voor GT5 (en GT6), maar zoals we in prologue al hebben kunnen horen is dit niet op hetzelfde niveau als de concurrentie. Dit komt mede doordat de audio wordt opgenomen als de auto's in hun vrij staan. Voor een game als Forza 3 hebben ze de auto's op een rollerbank gezet om de motor in te spannen.
Oh ja joh?

Staat gewoon in z'n vrij he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is het Nascar gedeelte in de game? (tracks, autos enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
SinergyX schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:43:
[...]

Oh ja joh?
[video]

Staat gewoon in z'n vrij he? :P
Ik heb idd iets te vroeg gesproken.
Na je post ben ik even op zoek gegaan naar wat meer info. Het blijkt inderdaad dat ze auto's op de rollerbank zetten. Dit is iig gebeurd met de Audi R8. Echter hiervoor gebruikten ze wel wat meer apparatuur dan bij die vector. Misschien was dat alleen voor referentie.

Ik heb echter ook weer een linkje waarin duidelijk te zien is dat ze geen rollerbank gebruiken.
http://www.todarrinhudson.com/2008/10/gran-turismo.html

Ik hoop dat elke premium wagen een upgrade krijgt. Want zoals de meesten nu in GT5P klinken (allemaal premium wagens), is het niet van het hoogste niveau. Prologue is echter alweer uit dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ben blij om te zien dat er meerdere mensen zich aan het geluid ergeren. Ben ik gelukkig niet de enige O-)

Bij Forza zette ik altijd de muziek uit tijdens de races, om van het motorgeluid te kunnen genieten (rijdt in het echt ook vaak zat zonder radio aan, puur om van het geluid van m'n auto te genieten). Bij GT zette ik juist de muziek harder, om het geluid niet te hoeven horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enigzins heeft het wel het echte gt gevoel natuurlijk.
maar hoop wel dat ze het een update geven, want als ze het echt recorden op rollenbank dan denk ik dat ze meer het geluid van de dyno zelf hebben opgenomen want klonk beetje als een stofzuiger ;)
maare gt5 zal heus wel betere geluiden hebben, de tyre squel is ook aangepast met die time trial demo.
heb er wel vertrouwen in :D zoniet dan ist jammer. helaas kun je op ps3 niet zelf je muziek streamen tijdens games, zou wel een mooie toevoeging zijn een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PjotrStroganov schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:08:
Ik heb echter ook weer een linkje waarin duidelijk te zien is dat ze geen rollerbank gebruiken.
http://www.todarrinhudson.com/2008/10/gran-turismo.html

Ik hoop dat elke premium wagen een upgrade krijgt. Want zoals de meesten nu in GT5P klinken (allemaal premium wagens), is het niet van het hoogste niveau. Prologue is echter alweer uit dus er is hoop.
In de Video feature van GT5P is dat deels uitgelegt, met die Nismo wagen. Een groot aantal auto's hebben dus 2 geluiden, stilstaand bij start (en dus flink gassen) en dus onder 'druk' (rollerbank). Al denk ik dat toch erg veel auto's enkel stilstaand zijn opgenomen, lijkt me een bizar grote klus om 1000+ auto's op te nemen :P

Maar zeker heb je gelijk qua race geluid, veel auto's hebben amper 'pit' in het geluid (je verwacht dat je een 4.5 liter toch wel zou voelen, niet zo'n vaag hoog geluid).

Mogelijk dat ze de premium auto's nog wat extra geluiden geven en iets 'zwaarder' (bij de Evo en WRX miste ik al het mwwwoooaaaaaap geluid :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

SinergyX schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:34:
Al denk ik dat toch erg veel auto's enkel stilstaand zijn opgenomen, lijkt me een bizar grote klus om 1000+ auto's op te nemen :P
In 5 jaar tijd, neem je 4 auto's per week op, is toch te doen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarbij hebben waarschijnlijk alleen de premium cars echt geluid. De ander auto's zullen vast een "standaard" geluid hebben.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Sandyman538 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:09:
[...]

In 5 jaar tijd, neem je 4 auto's per week op, is toch te doen ;)
Nou dat van 800 geporte auto's is bevestigd. Vooralsnog ziet het er naar uit dat die auto's, met misschien enig polijsten, veelal ongewijzigd worden overgezet. Inclusief geluiden. Dit filmpje demonstreert dat wel. Sommigen klinken best goed en door de belichting zien ze er ook goed uit, maar vergeleken met premiun auto's zijn ze toch van een lager niveau. Bovendien hebben ze volgens de laatste berichten geen cockpit.

PD zegt ook dat ze al deze tijd bezig zijn geweest met deze 200+ premium auto's. Ze konden volgens hun niet sneller, omdat er zoveel detail in die auto's zit. Nieuw geluid, dimlichten, verstralers, cockpits, de hele reutemeteut zit erin.

Ik hoop zelf dat ze beide type's auto's grotendeels gescheiden houden, zodat je in je garage en op de baan alleen de nieuwe auto's tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een filmpje waar men laat zien hoe en waar de motorgeluiden opgenomen worden...

YouTube: ‪How engine sounds are recorded for Gran Turismo 5‬‎

Had GT maar de motorgeluiden uit Forza 2, echt zonde... Nevertheless blijft het een prachtige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waarom de auto's gescheiden? Lijkt mij juist leuk om met vrienden te racen over de Ring, en dan mijn eigen 200SX een beetje kwa engine mods na bouwen :) Lijkt me echt awesome... De PS3 staat er al heel erg lang klaar voor en ik kan niet wachten tot ik mag gaan racen :)

De ring zat ook in die Need for Speed shift game, maar dat vond ik wel zo'n slecht spel... Ik hoop dat GT5 realistisch aan doet voelen. Bijvoorbeeld Live For Speed vind ik echt super om te spelen, (mijn favoriete Sim op dit moment) omdat het best realistisch doet aanvoelen. Ik heb helaas Prologue niet gekocht, en ga het nu ook niet meer doen, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat :)

Wat ik jammer vind is dat je niet echt engine swaps kan doen ofzo. Maar goed. We mogen niet klagen met zo'n game...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Release voor november 2010 lijkt nou ook voor Europa bevestigd, uit de playstation nieuwsbrief van vandaag:
Meer info over Gran Turismo® 5 onthuld

Tijdens de E3 van 2010 toonde Polyphony Digital Inc. nog meer auto's, circuits en opties van het nieuwste deel van de belangrijkste autogame ooit, Gran Turismo 5, die vanaf november 2010 in de winkels ligt. Race naar gran-turismo.com om de laatste nieuwtjes te lezen, filmpjes te bekijken en bloedstollend mooie screenshots te downloaden.

Meer informatie, screenshots en filmpjes worden onthuld tijdens gamescom 2010.

[ Voor 0% gewijzigd door Dipsausje op 11-08-2010 07:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerroentje
  • Laatst online: 13-09 21:36
Evertt schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:26:
Op de franse Amazon kan je wel de edition van €179.99 pre order.

http://www.amazon.fr/Gran...mes&qid=1280938255&sr=8-1

180 euro voor de ps3 game is best wel prijzig vindt ik maar je krijg er wel wat moois voor terug.

Alleen nog wachten tot je hem hier ook kan pre-orderen.
Net de Signature Edition ge-pre-ordered _/-\o_ . Nu maar hopen dat niet alles in het Frans is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
jerroentje schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Net de Signature Edition ge-pre-ordered _/-\o_ . Nu maar hopen dat niet alles in het Frans is :X
... In de game kan je de taal veranderen maar van de boeken die erbij zit niet... of zullen die alleen in het engels zijn? Geloof dat 1 van de redenen waarom de game zolang duurt is dat ze alles willen lokaliseren... hopend voor je dat het gewoon Engels is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Signature edition en alle andere edities zijn inmiddels te pre orderen bij iig ePlaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Djie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:19:
Signature edition en alle andere edities zijn inmiddels te pre orderen bij iig ePlaza
En dan kun je de DLC niet gebruiken omdat deze region locked is en alle signature/collector editions in de Benelux grijs geïmporteerd worden uit de UK omdat de Benelux tak van SCEE blijkbaar de vanilla versie van GT5 genoeg voor ons vindt :') Dat je bijvoorbeeld als Belg/Nederlander niet mee kan doen met de speciale Mercedes aktie die in de Signature edition zit zegt al genoeg...

Echt onbegrijpelijk dat ze voor één van de belangrijkste en grootste titels van dit jaar vertikken om een Nederlandse/Belgische versie van de Signature én Collectors edition uit te brengen (de "Special Edition" van Game Mania is blijkbaar bijvoorbeeld ook slechts de vanilla versie inclusief 2 DLC coupons voor exclusieve auto's die je elders in de wereld ook bij bepaalde winkels zou kunnen krijgen als je zou preorderen)... houden wij hier in de Benelux niet genoeg van racegames ofzo? Ik snap het echt niet...
jerroentje schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:42:
Ik vermoed dat alle teksten wat de goodies betreft (Apex magazine, Artbook e.d.) wel allemaal in het Frans is, dus je zou 'm beter elders kunnen halen (bijvoorbeeld bij ePlaza, die 'm zoals ik al eerder zei waarschijnlijk grijs uit de UK laat overvliegen).

[ Voor 21% gewijzigd door mindcrash op 13-08-2010 07:50 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
DAMAGE schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:08:
Waarom de auto's gescheiden? Lijkt mij juist leuk om met vrienden te racen over de Ring, en dan mijn eigen 200SX een beetje kwa engine mods na bouwen :) Lijkt me echt awesome... De PS3 staat er al heel erg lang klaar voor en ik kan niet wachten tot ik mag gaan racen :)

De ring zat ook in die Need for Speed shift game, maar dat vond ik wel zo'n slecht spel... Ik hoop dat GT5 realistisch aan doet voelen. Bijvoorbeeld Live For Speed vind ik echt super om te spelen, (mijn favoriete Sim op dit moment) omdat het best realistisch doet aanvoelen. Ik heb helaas Prologue niet gekocht, en ga het nu ook niet meer doen, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat :)

Wat ik jammer vind is dat je niet echt engine swaps kan doen ofzo. Maar goed. We mogen niet klagen met zo'n game...
Jij mag van mij best zonder cockpitview in je geporte auto over de ring rijden, terwijl je je vrienden irriteerd met het stofzuigergeluid dat uit je uitlaat komt. :+
giganielsie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:55:
Niet eens een sleutelhanger in de collectors edition ;(

Ps. 180 EURO!!! 8)7 8)7 8)7 Kan je bijna 5 games voor kopen als je ze importeert
De Amerikaanse versie lijkt perfect te zijn. Zij krijgen voor dezelfde prijs er een leuk autootje bij en wij een leuk boekje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
mindcrash schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:45:
[...]

En dan kun je de DLC niet gebruiken omdat deze region locked is en alle signature/collector editions in de Benelux grijs geïmporteerd worden uit de UK omdat de Benelux tak van SCEE blijkbaar de vanilla versie van GT5 genoeg voor ons vindt :') Dat je bijvoorbeeld als Belg/Nederlander niet mee kan doen met de speciale Mercedes aktie die in de Signature edition zit zegt al genoeg...

Echt onbegrijpelijk dat ze voor één van de belangrijkste en grootste titels van dit jaar vertikken om een Nederlandse/Belgische versie van de Signature én Collectors edition uit te brengen (de "Special Edition" van Game Mania is blijkbaar bijvoorbeeld ook slechts de vanilla versie inclusief 2 DLC coupons voor exclusieve auto's die je elders in de wereld ook bij bepaalde winkels zou kunnen krijgen als je zou preorderen)... houden wij hier in de Benelux niet genoeg van racegames ofzo? Ik snap het echt niet...
Weet je het zeker dat ze bij ePlaze em grijs laten overvliegen? Op de officiële Gran Turismo site EN op de officiële Playstation site staat namelijk dat deze edities gewoon voor NL beschikbaar komen, zelfs nog een mailtje van ontvangen via psn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Consoleshop heeft ook de Gran Turismo 5 Signature Edition. Alleen kan je hem nog niet pre-orderen.
Ik denk dat ze even wachten op de game beurs. http://www.consoleshop.nl...ignature-edition-ps3.html
Alle andere versie kan je daar wel pre-orderen. http://www.consoleshop.nl...lector-s-edition-ps3.html

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 15-08-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Djie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:14:
Weet je het zeker dat ze bij ePlaze em grijs laten overvliegen? Op de officiële Gran Turismo site EN op de officiële Playstation site staat namelijk dat deze edities gewoon voor NL beschikbaar komen, zelfs nog een mailtje van ontvangen via psn!
Dan had ik 'm al minstens bij de grotere game (r)etailers van Nederland verwacht; en daar zie ik slechts de Standard Edition staan...

Ach... ik wacht nog wel even; en als het iets té lang duurt dan laat ik de CE of SE overvliegen uit de UK (met het risico dat ik later alsnog een Nederlandse GT5 moet kopen om de DLC te kunnen gebruiken, maar dat neem ik dan maar voor lief)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het kan ook zijn dat ze m er al op zetten om meer preorders te krijgen. Ik ben nu ook geneigd om m daar te bestellen, maar ik ga toch nog even wachten aangezien ik bij de FRS korting kan krijgen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertwin_koele
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 19:38
8)7 dan toch maar een ps3 aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat het Gt-R modelletje er niet meer bij zit...
Dat scheelt weer geld, want dan wordt het de normale versie.
De extra auto's van de collectors edition komen misschien later nog wel als update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Ik vind de SLS ook wel een mooi modelletje, maar weet nog niet of ik voor de signature ga. Eerst F1 2010 en hoogstwaarschijnlijk een Turbo S wheel met wheelstand en dan GT5 nog. Dat wordt een dure hobby zo langzamerhand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Morgen vertrek ik richting GamesCom om GT5 even aan de tand te voelen. Woensdag zal de photostream starten op gthq. Afhankelijk van het internet daar zullen we om 12:00 live wat gaan uitzenden, hopelijk ligt er een verbinding voor ons klaar :) Dus als jullie vragen hebben...laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djie schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:13:
Morgen vertrek ik richting GamesCom om GT5 even aan de tand te voelen. Woensdag zal de photostream starten op gthq. Afhankelijk van het internet daar zullen we om 12:00 live wat gaan uitzenden, hopelijk ligt er een verbinding voor ons klaar :) Dus als jullie vragen hebben...laat maar weten!
mja ik zou graag zien dat er op simulation gereden wordt, en de schade bekeken wordt.
ook of het draften al aangepast is, en de motor geluiden uiteraard :P
en wat gameplay filmpjes van driften of powersliden om te zien of de physics beetje acuuraat zijn.
en verder gewoon een algeme physics check :P gewoon lekker gek doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kort maar simpel, hoe is het geluid van de motor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Ik ben ook wel echt benieuwd naar het geluid, vond ik eigenlijk de grootste tegenvaller van GT5P.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Afbeeldingslocatie: http://cdn.cloudfiles.mosso.com/c71692/media/image/201008/php9s9bHBIMG_4807.jpg
Yay!

[ Voor 5% gewijzigd door Jamoru op 17-08-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

Zeer nice! Ben ook benieuwd naar de volledige autolijst.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

LOL ik dachte precies hetzelfde :o

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat daar nu PS4? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 02:03:
Ik ben ook wel echt benieuwd naar het geluid, vond ik eigenlijk de grootste tegenvaller van GT5P.
Vind ik ook erg jammer, altough ik op bepaalde momenten toch wel aardig motorgeluid hoor. Zo was ik gisteren een replay aan 't kijken van een race met mijn hagelnieuw Dodge Viper SRT10 en op sommige momenten bij het accelereren hoorde ik toch wel een lekker roffeltje.Het was steeds maar heel kort waarna de stofzuiger het weer overnam. Kan ook tussen mijn oren gezeten hebben maar ik zweer het toch echt te horen. Ze zullen dat bij Polyphony toch ook wel begrijpen dat men naast graphics en physics heel veel waarde hecht aan realistische geluiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Karten in GT5 gameplay vid!
http://www.gamersyde.com/...lay_karting-16605_en.html

Screens:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2qm19jl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2lsjl29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:25:
[...]
Ze zullen dat bij Polyphony toch ook wel begrijpen dat men naast graphics en physics heel veel waarde hecht aan realistische geluiden?
blijkbaar niet, want het is al 4.5 deel ruk (ik reken 0.5 deel voor GT5P :+ )

[ Voor 62% gewijzigd door PdeBie op 18-08-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn dat ziet er toch wel heel mooi uit, geen eigen getekende muren, maar gewoon foto's :D (gebouw in het midden, onderste plaatje). Rijden vind ik wat twijfelachtig vanuit het filmpje, karts sturen bizar direct en hij lijkt vrij 'lossig' te zwabberen.

Mischien omdat de baan zo enorm klein is, ze extra op de graphics hebben kunnen werken :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lijkt wel alsof er olie op de track ligt zoals die auto's glijden ... :( maar goed, zo eits moet je spelen wil je daar eerlijk oordeel over kunnen vormen. Paar maandjes wachten nog :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-09 18:16
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/fks6x0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Ik denk dat het ook aan het belabberde stuurwerk (met de pijltjes ipv rumble?) van de speler ligt.
Maar verder denk ik dat het best een leuke future kan zijn!

@Sander Prachtige stofontwikkeling! (alhoewel ik toch altijd met nose/bumpercam speel.)

[ Voor 22% gewijzigd door Impry op 18-08-2010 14:03 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Spa-Francorchamps zit erin yes heerlijk circuit is dat. Eindelijk dynamic weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog twee en een halve maand wachten.....
Dat wordt zwaar haha

*hoopt dat de PS3 het nog doet tegen die tijd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat ik rond die tijd nog ff 2 weken vrij neem. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Alleen voor een spel hahahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook nog een week klaar staan, G25 erbij en ik heb een week solitaire opsluiting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als hij op Woensdag 3 nov uit komt neem ik 4/5 vrij, zodat ik 3 dagen kan spelen en andere dingen kan doen.

Word dan toch wel een got online match direct ? ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Cool, mijn eigen auto zit er ook in, Volvo C30.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Net terug van de GamesCom! We hadden een foto stream lopen: fotostream

En er zijn nieuwe officiële screenshots verschenen: Screenshots

GTHQ video's vanaf de GamsCom beurs:
Menu overview: YouTube: GT5 GamesCom demo menu
Tracks overview: YouTube: GT5 GamesCom demo tracks
Cars overview: YouTube: GT5 GamesCom demo cars
Pagani Zonda R '09 (no damage) YouTube: GT5 GamesCom Demo Pagani Zonda R '09 no damage
Ferrari 330 P4 RACE CAR '67 on Monza YouTube: GT5 GamesCom Demo Ferrari 330 P4 RACE CAR '67 on Monza
Karting: YouTube: GT5 GamesCom Demo Karting at Piazza del Campo
Ferrari Enzoon Nurburgring with little damage, sparks, smoke, dust: YouTube: GT5 GamesCom Demo Ferrari Enzo with little damage, dust, sparks and smoke

[ Voor 8% gewijzigd door Djie op 18-08-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:07:
Alleen voor een spel hahahahahahaha
Nee, niet allen voor het spel, door omstandigheden kan ik deze zomer maar 2 weken vrij krijgen.
Als ik mijn overige vakantiedagen opneem, doe ik dat het liefst als ik nog wat leuks te doen heb. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Djie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:24:
Net terug van de GamesCom! We hadden een foto stream lopen: fotostream
Nice, bedankt voor de filmpjes. Twee vragen:
Hoe is het geluid? (of was dat niet te horen in de herrie)
Hoe heb je het gefilmd? Had je een statief bij je oid?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Nauwelijks geluid gehoord... alle andere stands wilde maar niet kappen met die overlast! Had het geluid van een rally wagen erg hard gezet.. klonk er goed! Maar ik kon niet de details horen vanwege het geluid.

Ik heb inderdaad met een statief gefilmd vanaf sd camera: Canon XM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 14-09 20:43
Heeft er iemand nog wat gehoord over het aansluiten van GT op de psp met GT5?

Er waren toch geruchten dat je de auto's die je had op de PSP kon importeren naar GT5?

PSN: Leech1984

• DAMAGE
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hadden jullie de complete car list al gezien??

http://www.zerotohundred....omplete-list-of-cars.html

Sorry als hij al gepost was...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00
DAMAGE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 03:15:
Hadden jullie de complete car list al gezien??

http://www.zerotohundred....omplete-list-of-cars.html

Sorry als hij al gepost was...
aardige lijst, snap alleen niet te text die erbij staat. 10000 autos is vast een typo voor 1000, en maar 340 autos bij launch? je maakt een grapje zeker? mag toch hopen dat de meerderheid of iig alles wat af is bij polyphony in de game zit, en niet dat er 20 dlc's gaan komen voor 20 euro per pack. anders word gt5 een dure hobbie...

Mijn YouTube

kevz schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 03:59:
[...]

aardige lijst, snap alleen niet te text die erbij staat. 10000 autos is vast een typo voor 1000, en maar 340 autos bij launch? je maakt een grapje zeker? mag toch hopen dat de meerderheid of iig alles wat af is bij polyphony in de game zit, en niet dat er 20 dlc's gaan komen voor 20 euro per pack. anders word gt5 een dure hobbie...
Die post is van 2007. Denk dat eht nu wel meer mag zijn.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Mis vooral de 599 GTO en dan niet de VandenBrink versie maar de echte :)

PhD i.o.

• Sander H
  • Laatst online: 12-09 18:16
6 pagina's met nieuwe info op de GT site

• Maximus

Maximus

There is no substitute

NIce, menu's zien er goed uit! :)

PhD i.o.