Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staan ook beelden van de Renault Le Mans wagen op La Sarthe op gtplanet.net...
Ziet er wel peppie uit!
Morgen als het goed is een persconferentie van Sony over GT5!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:44
dvdkiwi schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:33:
Renault Le Mans wagen op La Sarthe op gtplanet.net...
Peugeot Le Mans wagen :*)

[ Voor 22% gewijzigd door peeth op 14-06-2010 20:22 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oeps, verkeerd topic!

stom stom stom stom stom

[ Voor 145% gewijzigd door S_Chief op 14-06-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeth schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Peugeot Le Mans wagen :*)
Oeps verkeerd merk!

stom stom stom stom stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:37:
[...]

Oeps verkeerd merk!

stom stom stom stom stom
:Y
Kan gebeuren he >:)

Filmpje is wel vet, zit aardig wat verschillende race-classes in, nu nog wachten tot ergens november -O-

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
naaitsab schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:24:
nu nog wachten tot ergens november -O-
2010???? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
BaszCore schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:55:
[...]

*edit!
Ik hoor zojuist op 3FM met die game expert dat Gran Turismo 5 in december uit zou komen! Gaaap! Duurt dus nog gewoon een half jaar.. Hij vindt het ook te lang duren en het word een beetje een dood paardje, maar zal ongetwijfeld vet zijn, zijn zijn woorden! :)
Dat vertelde ze vorig jaar ook.. Ja toen was het dec 2009 8)7

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nieuwe releasedatum gezien op de E3 conferentie: 2 november 2010 voor Amerika...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
SChief schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:41:
Nieuwe releasedatum gezien op de E3 conferentie: 2 november 2010 voor Amerika...
De vraag is nu wanneer hij dan naar Europa komt (al kun je m natuurlijk gewoon importeren), en of er een PS3+GT5 bundel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trailer zag er geil uit van gt5 en november 2 kan niet snel genoeg komen.
heb echt zon zin in deze game. eindelijk een nieuwe sim op de consoles.
fm3 komt me mn strot onderhand uit ;)
hopelijk nog in de tussentijd veel nieuws. want zoveel is er nog niet bekend ervan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
Vraag me alleen af waarom Red Bull Racing, Sebastian Vettel(F1 coureur) en Adrian Newey(F1 ontwerper) in de trailer van GT5 zaten en er niks over gemeld werd in de trailer(sowieso, Amerikanen hebben niks met F1 :P ). Het leek erop alsof Vettel de stukjes voor de license tests in gaat spreken, maar wat doet Adrian Newey dan? Zal die mee gaan helpen aan de physics?

In ieder geval durf ik nu wel te wedden dat er een Red Bull Racing Formule 1 auto in het spel komt, en we hadden ook al een Ferrari dus wellicht kunnen we straks ook nog een paar F1 races houden in GT5(al zal het geen F1 mogen heten).

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 15-06-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Rctworld schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:18:
Vraag me alleen af waarom Red Bull Racing, Sebastian Vettel(F1 coureur) en Adrian Newey(F1 ontwerper) in de trailer van GT5 zaten en er niks over gemeld werd in de trailer(sowieso, Amerikanen hebben niks met F1 :P ). Het leek erop alsof Vettel de stukjes voor de license tests in gaat spreken, maar wat doet Adrian Newey dan? Zal die mee gaan helpen aan de physics?

In ieder geval durf ik nu wel te wedden dat er een Red Bull Racing Formule 1 auto in het spel komt, en we hadden ook al een Ferrari dus wellicht kunnen we straks ook nog een paar F1 races houden in GT5(al zal het geen F1 mogen heten).
Vettel voor het racen, Newey voor de afstelling en het tunen van je auto?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Vettel voor het racen, Newey voor de afstelling en het tunen van je auto?
Dat zou wel geniaal zijn, Newey is mijn held :D (ik had ooit de gekke droom om F1 ontwerper te worden :+ )

Maar goed, 2 November duurt nog even en tegen de tijd dat ie dan eindelijk uit is zit ik nog 3 maanden in China. Maar ach, shit happens! Het is het wachten wel waard, zeker met nachtracing en Red Bull Racing erbij :)

[ Voor 26% gewijzigd door Rctworld op 15-06-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Special edition heeft wel wat leuke goodies: http://blog.us.playstatio...s-coming-november-2-2010/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Special Edition is voor mij :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Nog wat nieuwe screens van GT5:
http://www.gtplanet.net/s...t-rally-rome-madrid-more/

Met name deze sprong eruit:
http://www.gtpla.net/wp-c...creenshot-e3-2010-17.jpeg

Dat is in Hangar 7 van Red Bull, lijkt erop alsof deal met Red Bull verder gaat dan gewoon een auto-tje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Flink aan de prijs, maar die wil ik ook! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satch schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:48:
[...]

Flink aan de prijs, maar die wil ik ook! :o
Prijs boeit me vaak niet, ik verzamelen SE/CE's, en deze hoort gewoon in mijn collectie :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Nou, 2 november 2010 dus. Nu maar hopen dat we in Europa dezelfde maand als release datum krijgen. Anyways, de trailer is echt geniaal, vooral de stukjes die je zag van de Top Gear track. Zelfs dezelfde camera standpunten zoals je in Top Gear altijd ziet. Heel tof! De CE ziet er ook goed uit, leuke goodies (vooral dat boek met meer dan 300 pagina over GT <3!).

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:55
sowieso kan je importeren dus niet al te groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GT had toch altijd alleen in Japan eerdere release? Ik dacht ik Europa en Amerika +- de zelfde datum.. We zullen zien, maar die SE is ook voor mij :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou goed nieuws voor de gt5 liefhebbers DAY NIGHT cycle is officieel :
http://www.gtplanet.net/f...video-gtplanet-exclusive/
ziet er wel gaaf uit.
verder nog 3 andere filmpjes :
http://www.gtplanet.net/g...ome-madrid-toscana-night/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hadden ze niet iemand achter het stuur kunnen zetten die wel kan rijden? :X Eerste filmpje is echt dramatisch :P

Maar filmpje 3, gaat hij vol in de achterkant van een corvette, geen schade :(

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
Is er trouwens al wat bekend over de ondersteunde racing wheels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag aannemen dat het vervolg is van Prologue, met aanvulling richting de G27 (zo heet die nieuwe toch?). Zolang die maar PS3 compatible is, werkt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Verd*mme zeg! Het is ze weer gelukt! Ik ben weer enthousiast! Het was echt compleet ingekakt, het kon me allemaal gestolen worden, GT duurt altijd lang om te developen maar deze keer hebben ze het wel echt goed gerekt, ik was de interesse al lang kwijtgeraakt, maar als ik zo naar al die nieuwe footage kijk denk ik..... damn... *WANT*!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik vind die beelden van de Topgear testtrack zo gaaf. Stig in de auto, camerastandpunten precies zo op tv. Soms lijkt het net echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
SL65 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:58:
Is er trouwens al wat bekend over de ondersteunde racing wheels?
daar ben ik ook benieuwd naar. Logitech zal wel onddersteunt worden maar hopelijk ook Fanatec.

Hoop eigenlijk dat ik niet weer de datum hoef aan te passen en de helft van de functionaliteit van het stuurtje niet kan gebruiken doordat hij officieel niet ondersteund wordt.

Zou ook leuk zijn als de clubsport pedalen ondersteunt worden, zeker met de 'trilling' in het rempedaal zou het het racen er nog leuker op worden.

*Can't wait!*
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:20:
Ik vind die beelden van de Topgear testtrack zo gaaf. Stig in de auto, camerastandpunten precies zo op tv. Soms lijkt het net echt.
jah ik zat ook te kwijlen :) laat mij daar maar eens op rond scheuren in de 'redelijk geprijsde auto' :P

[ Voor 22% gewijzigd door Jarnoootje op 16-06-2010 12:10 . Reden: extra edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
Stukje forum + Tweakers.net gemist :P?

dit staat al lang en breedt op de frontpage en in meerdere bladzijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jarnoootje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:58:
[...]

Stukje forum + Tweakers.net gemist :P?

dit staat al lang en breedt op de frontpage en in meerdere bladzijden ;)
Ik zie het al, zal de volgende keer wel even een pagina terug kijken :+

Frontpage lees ik zelden trouwens :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie een hoop positieve reacties op het stukje uit de trailer van de Top Gear Test track...
kan ik het niet meer mee eens zijn!
Wat me ook opviel is dat het in dezelfde "dramatische" stijl als Top Gear is gemaakt/gefilmd!!
Kan niet wachten, hoop dat de CE snel te pre-orderen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hopelijk komt er een ps3 + GT5 limited edition bundel, heb de PS3 gekocht voor GT5 (fat 60gb) maar die is inmiddels op ondanks nieuwe laser :X

Benieuwd wat EU release gaat worden :?

[ Voor 13% gewijzigd door Capo op 16-06-2010 20:13 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Gran Turismo 5 E3 2010 Day and Night Transition
HD footage in beeld van een citroen rallybak day night cycle SEXY!
jammergenoeg gaan lampen automatisch aan en ook zonder animatie ingame.
maja kan nie alles hebben tog :P

[ Voor 98% gewijzigd door v8power67 op 16-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Jarnoootje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:09:
[...]

daar ben ik ook benieuwd naar. Logitech zal wel onddersteunt worden maar hopelijk ook Fanatec.

Hoop eigenlijk dat ik niet weer de datum hoef aan te passen en de helft van de functionaliteit van het stuurtje niet kan gebruiken doordat hij officieel niet ondersteund wordt.

Zou ook leuk zijn als de clubsport pedalen ondersteunt worden, zeker met de 'trilling' in het rempedaal zou het het racen er nog leuker op worden.

*Can't wait!*

[...]

jah ik zat ook te kwijlen :) laat mij daar maar eens op rond scheuren in de 'redelijk geprijsde auto' :P
Hopelijk wordt mijn Thrustmaster F430 ook ondersteund. Logitech sturen doen het volgens bij mij veel games op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
SL65 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:57:
[...]

Hopelijk wordt mijn Thrustmaster F430 ook ondersteund. Logitech sturen doen het volgens bij mij veel games op de ps3.
Ik ga mijn Logitech Formula Vibration Wheel (dat goedkope ding ja) ook zeker even uitproberen, maar ik verwacht niet dat hij het doet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die heb ik ook (en hij's licht defect, trekt naar links), en bij mij deed die het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Bij prologue 1.0(is paar keer geupdate) dee mn logitech momo stuur het wel maar de gas/rem pedalen niet dus dat was wel balen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
http://www.eplaza.com/ps3-gran-turismo-5
Pre-order nu en ontvang de Special Edition ipv de gewone versie! OP=OP!
Lijkt me vreemd maar zeker de moeite waard aangezien 65 de normale winkelprijs is(webshops zit je rond de 55-60)
Heb nooit zon hoge pet op van dit soort stunts, heeft er al iemand besteld bij e-plaza?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
naaitsab schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:11:
Lijkt me vreemd maar zeker de moeite waard aangezien 65 de normale winkelprijs is(webshops zit je rond de 55-60)
Staat de Special Edition gelijk aan de Collectors Edition dan? Dus met autootje, boekje, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ja dat vraag ik me ook af, denk het niet namelijk.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13

[...]

Heb nooit zon hoge pet op van dit soort stunts, heeft er al iemand besteld bij e-plaza?
Wellicht dat het om zo'n zelfde versie gaat als die ze bij Amazon aanbieden. Daarbij krijg je gewoon een soort pre order bonus in de vorm exclusieve auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Djie schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:26:
Wellicht dat het om zo'n zelfde versie gaat als die ze bij Amazon aanbieden. Daarbij krijg je gewoon een soort pre order bonus in de vorm exclusieve auto!
Zal wel zoiets zijn ja. Heb ook al eens gelezen over een Special Edition waar je één of twee discs erbij krijgt met extra content. Wat daarop staat weet ik niet. Making-of en dat soort dingen waarschijnlijk.

Hoe dan ook, met pre-orders niet bijzonder goede ervaringen. Vaak zie je wat later een (nog) leukere aanbieding dan wel krijg je het niet eens binnen op het moment dat je had verwacht/gehoopt. Ik wacht nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:18:
Staat de Special Edition gelijk aan de Collectors Edition dan? Dus met autootje, boekje, etc.?
Heerlijk als ze weer die namen gaan mixen, kreeg bericht van lokale gameshop die het weer de 'limited edition' noemt. Zeker recent met PS3 pre-orders enkel slechte ervaringen gehad, hopelijk binnenkort wat meer duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Heb een mailtje naar eplaza gestuurd, eens kijken of dat wat opleverd.
@brad ik denk dat gt5 wel uitverkocht is als je m niet pre-orderd zitte veel mensen op te wachten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT5 gewoon zal voldoende op voorraad zijn, ken nu maar weinig spellen die recent volledig waren uitverkocht, buiten de special/collectors/limited versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Klopt, en al zou 'ie uitverkocht zijn, lang zal zoiets niet duren. En ik wacht er nu toch al, ehhh, eventjes op hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brad Pitt schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:49:
Klopt, en al zou 'ie uitverkocht zijn, lang zal zoiets niet duren. En ik wacht er nu toch al, ehhh, eventjes op hè ;)
Hoe kom je daar nou bij :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
lolcode schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:04:
[...]

Ik ga mijn Logitech Formula Vibration Wheel (dat goedkope ding ja) ook zeker even uitproberen, maar ik verwacht niet dat hij het doet hoor
De meeste recente wheels van Logitech bedoelde ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17

[...]

Dezelfde actie hebben Bart Smit en Intertoys, E-Plaza is weer een onderdeel van Bart Smit.(zie ook zelfde style/lay-out van de website).
Heb bij beide al een pre-order staan. Annuleren is fijner dan naast de spreekwoordelijke pot pissen. Zal zo ook een pre-order bij E-Plaza plaatsen, want ik wil GT5 gewoon graag hebben en het liefst uiteraard SE.
Maar je mag er dus vanuit gaan dat deze actie/stunt (hoe je het wil omschrijven) wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan zal je zien dat er over xx maanden een betere deal uit komt, of blijkt dat europa helemaal geen SE gaat krijgen :P Nee, dat laat ik die auto wel voorbij gaan, leuk om te hebben maar administratief blijft het een ramp met pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
That’s right. At the Sony E3 press conference today at the Shrine Auditorium, SCEA President & CEO Jack Tretton unveiled a jaw-dropping showpiece trailer of Gran Turismo 5 that disclosed the big news – GT5 is officially coming on November, 2, 2010.

As you can expect from any Gran Turismo game, GT5 will be bigger and better than ever, including everything from 950+ cars to a new and improved online component with expansive community features and custom race lobbies. Before you head off to pre-order the game that every racing fan is going to be playing, you’ll need to decide which version you’re going to get: the standard edition or the limited Collector’s Edition. And if you’re a true Gran Turismo fan, of course you’ll want to pick up the Collector’s Edition.

Gran Turismo doesn’t cut corners, and neither does this Collector’s Edition. It’s packed full of must-have items that were picked and designed for true car lovers: an exclusive 1:43 scale diecast Nissan GT-R Spec V, an in-depth 300-page car guide, a GT-branded key chain, a voucher for five (5) DLC cars, and a numbered certificate of authenticity, all housed in stylish, premium packaging. And you get all that for $99.99 MSRP.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4037/4701985112_792b25f7d6.jpg

The included diecast car is an exclusive 1:43 scale 2009 Nissan GT-R Spec V with a custom Gran Turismo livery designed by Polyphony Digital, produced by well-known collectible car maker Kyosho, who have been making some of the best collectible diecast cars for over 20 years. The 300+ page exclusive Collector’s Edition book from Polyphony Digital will be essential reading for GT fans, containing everything from the history of the automobile, to driving techniques, professional racing tips, car and engine basics and tuning know-how, and reference data about Gran Turismo 5. I want to warn you that the Collector’s Edition has a limited run, so pre-order it quickly if you want to guarantee your copy.

The exciting pre-order program for Gran Turismo 5 offers exclusive and beautiful in-game cars as bonuses, including the Mercedes-Benz SLS AMG, Nissan GT-R GT500, McLaren F1, and more. Each car features an exclusive and stylish Gran Turismo-themed “stealth” livery custom-designed by Polyphony Digital, with select performance upgrades over the standard versions of the cars available in the game. Pre-orders offers will be coming soon at participating retailers for both the standard and Collector’s Edition versions.

Last but certainly not least, here is the brand new trailer for Gran Turismo 5 that debuted just a short while ago at Sony E3 press conference. Get a glimpse of some of the thrilling racing Gran Turismo 5 will offer, featuring World Rally Championship rally cars kicking up dust clouds at night, SuperGT cars racing through scenic Europe, NASCAR cars jockeying for position, the Stig on the Top Gear test track, and much more.

In the coming months leading up to launch, we’ll be sharing new game features and new cars and tracks. In case you missed it, be sure to go check out the full-length version of the GT retrospective trailer that debuted here on the PS blog. For those of you who fondly remember GT, this one’s for you.

Keep checking the Gran Turismo website for the latest screenshots, detailed information on the game, and other Gran Turismo-related news.

Bron: http://blog.us.playstatio...s-coming-november-2-2010/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Leuk maar dat was al bekend :P
Nog geen pre-order mogenlijkheid in nederland voor deze mooie uitvoering geloof ik :(

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal de CE wel in de winkel...
Was met MW2 toen ook, je MOEST per se de SE met NVG pre-orderen want er waren er maar een paar van!!
En wat blijkt, hij ligt nu nog steeds in de winkel, voor bijna de helft van wat ie bij de release kostte :>
Dus ik neem de gok wel dat ik ''m in de winkel kan kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Tja maar 99 dollar terwijl een gemiddeld ps3 spel 60 dollar kost, tegen 64 euro voor een spel dus zon 105 euro voor de set als ze dezelfde prijsen aanhouden.
Dat vind ik dat toch wel stevig geprijsd voor en mini modelletje en een boek.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:18
Het heeft lang geduurd maar het ziet er dan toch uit dat het echt gaat gebeuren in november. Er zit toch wel bizar veel content in de game dat ik hem toch wel ga halen. Ik heb ook de prologue maar die heb je wel gezien nadat je vast gelopen bent omdat je nog weet ik hoeveel miljoen credits moet verdienen.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04

[...]

Raar is dat ik net een post tegenkom van bijna een jaar geleden, met dezelfde aanbieding bij de bartsmit.com...

:')

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, nu noemt bartsmit/eplaze het de Special Edition, maar volgens de PS blog heet die dus duidelijk de Collector's Edition. Dan wordt ik al erg achterdochtig over de shops, dat ze dit puur doen om klanten vast te binden en achteraf een vaag verhaal neergooien over het 'niet meer op voorraad hebben' van de Special Edition (of de op=op blijkt altijd 0 te zijn :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Misschien dat het ergens al staat (heb gezocht maar niets gevonden), ondersteund GT5 offline multiplayer met splitscreen?

GT5 prologue doet dat niet nml zover ik weet :/

[ Voor 17% gewijzigd door Igor4 op 18-06-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
GT5 proloque ondersteund gewoon mulitplayer met splitscreen hoor. (Met z'n 2en sowieso, of GT5 dat ophoogt naar 4 weet ik niet.)

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 18-06-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Satch schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:51:
GT5 proloque ondersteund gewoon mulitplayer met splitscreen hoor. (Met z'n 2en sowieso, of GT5 dat ophoogt naar 4 weet ik niet.)
hmm.. op de achterkant van het doosje staat in het meest linkse pictogram 1player:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/6/942026_97711_back.jpg

Dat betekent toch normaalgesproken met hoeveel je offline kunt spelen? 8)7

(ik geloof je wel hoor, daar niet van.. maar wil ff begrijpen hoe dat pictogram systeem dan precies werkt)

[ Voor 10% gewijzigd door Igor4 op 18-06-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Volgens mij is de 2-player split-screen optie pas na een update toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
US versie heeft blijkbaar weer geen icoontjes :P
http://www.hkofferhouse.c...0(PS3)%20cover%20back.jpg

Maar, daar staat gewoon: Number of players: 1-2 (online up to: 16).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Ok, vandaar.. bedankt! dan ga ik deze eerst eens bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Super al dat nieuws. Ben benieuwd!

Hopelijk word prologue nog geupdate met wat extras maar dat zal wel niet :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik heb inmiddels de OP ook een update gegeven, aangezien er zoveel nieuwe informatie is vrijgekomen sinds E3. Mocht er iets niet kloppen, dan hoor ik het wel. :)

EDIT: Oh ja, er is de afgelopen dag erg veel verwarring ontstaan over de Premium en Standard auto's die in GT5 zullen komen. Ik heb zelfs begrepen dat de 800 Standard auto's geen cockpit view zullen hebben.

Dat zou ik wel erg jammer vinden, maar aan de andere kant is het wel begrijpelijk. Het kost waarschijnlijk al genoeg werk om één auto perfect na de bootsen. Als Polyphony hierin nou wat duidelijker kon zijn... :(

[ Voor 57% gewijzigd door Jamoru op 18-06-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De premiums hebben damage en 'realistische' cockpit, de rest heeft geen damage model en 'gewone cockpits'. Athans, zover ik begreep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:30
SinergyX schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:59:
De premiums hebben damage en 'realistische' cockpit, de rest heeft geen damage model en 'gewone cockpits'. Athans, zover ik begreep :P
iemand vertelde me zelfs dat de 800 gewone autos zelfs van de ps2 versies komen van gran turismo, en op een zo danige manier dat zelfs de textures low quality zijn. kan er zelf zo 123 niks over vinden, dat dan weer niet :/

edit: 3 sec googlen kwam ik hier op uit: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398721

meningen? ik weet het niet precies. de 'gewone' autos zien er opzich ook best goed uit... }:O

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 19-06-2010 05:03 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Maximus

There is no substitute

kevz schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 04:50:
[...]

iemand vertelde me zelfs dat de 800 gewone autos zelfs van de ps2 versies komen van gran turismo, en op een zo danige manier dat zelfs de textures low quality zijn. kan er zelf zo 123 niks over vinden, dat dan weer niet :/

edit: 3 sec googlen kwam ik hier op uit: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398721

meningen? ik weet het niet precies. de 'gewone' autos zien er opzich ook best goed uit... }:O
Natuurlijk is het jammer dat een deel van de auto's niet zo mooi is als dat de 200 luxe auto's wel zijn. Echter je moet niet vergeten dat je zo snel mogelijk gaat racen om de luxe auto's te krijgen. Mij boeit persoonlijk de Fiat Punto cup ;) niet zo in GT5. Wel de mogelijke Ferrari challenges, die Ferrari's zijn juist perfect uitgewerkt. Net als de Le Mans auto's van de LMP1 klasse voor de Endurance races. Ik vind het jammer maar niet onoverkomelijk. Daarnaast had de ontwikkeling dan nog langer geduurd ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Twintig procent van auto's in GT5 heeft een cockpit
19 jun. 2010 09:04 / Gewijzigd 19 jun. 2010 09:04 / Door: Peter Zeilstra / 4 reacties / Bron: GranTurismo

Alleen tweehonderd auto's zullen in Gran Turismo 5 beschikken over een interieur. De overige achthonderd auto's moeten het zonder doen.

Polyphony Digital kondigde tijdens de E3 aan dat Gran Turismo 5 twee categorieën auto's bevat: Premium en Standard. De tweehonderd Premium-auto's zijn vanaf de grond af opgebouwd voor GT5 en beschikken over een volledig gemodelleerd interieur uiterst gedetailleerd exterieur en een uitgebreid schademodel.

De achthonderd overige auto's zijn verbeterde en opgeschaalde versies van hun tegenhangers uit Gran Turismo 4. Deze auto's beschikken niet over een schademodel en interieur. en kunnen als gevolg daarvan niet vanuit een cockpit-perspectief worden bestuurd. De reden voor de aanwezigheid van 'slechts' tweehonderd Premium-auto's is de enorme hoeveelheid manuren die moeten worden gestoken in het modelleren van deze auto's.

gamer.nl

Dus als dit waar is kunnen 800 autos niet vanuit een cockpit perspectief worden bestuurd? Ik zelf vind dat echt niet kunnen... Zeker niet als je jezelf een realistische racer noemt... Dus hoop dat het niet waar is.

En als mensen zeggen dat je in die overige 800 autos toch niet zo vaak rijdt... dan hadden ze die er niet in moeten doen en de game gewoon 2 jaar geleden uit moeten brengen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-06-2010 09:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:26:
*knip*
Dus als dit waar is kunnen 800 autos niet vanuit een cockpit perspectief worden bestuurd? Ik zelf vind dat echt niet kunnen... Zeker niet als je jezelf een realistische racer noemt... Dus hoop dat het niet waar is.

En als mensen zeggen dat je in die overige 800 autos toch niet zo vaak rijdt... dan hadden ze die er niet in moeten doen en de game gewoon 2 jaar geleden uit moeten brengen. :+
Aan de ene kant kun je zeggen dat 800 auto's zonder cockpit en uberdetail slecht is, aan de andere kant, 200 auto's met cockpit en uberdetail is nog steeds heel veel hoor.
Wel ben ik benieuwd hoe de "Standard" auto's er dan uitzien qua detail tegenover de Premium auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
ik lees dat GT5 11 november uit komt in Japan dit staat op de officiële site van GT5.
http://translate.google.n...3Dorg.mozilla:nl:official

Ik denk dat kort daarna GT5 in Europa komt. Ik denk dat Sony de datum beetje wilt verspreiden omdat het toch een populaire game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
SinergyX schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:59:
Dit is wat ik hoop eigenlijk. :'(
ik lees dat GT5 11 november uit komt in Japan dit staat op de officiële site van GT5.
http://translate.google.n...3Dorg.mozilla:nl:official

Ik denk dat kort daarna GT5 in Europa komt. Ik denk dat Sony de datum beetje wilt verspreiden omdat het toch een populaire game is.
Je linkt naar de GT5 Prologue pagina. Op de GT5 pagina staat alleen Releasedatum: 11 2010 Verwachte ofterwijl de 11de van de maand. Verder geen exacte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Maximus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 07:36:
[...]

Natuurlijk is het jammer dat een deel van de auto's niet zo mooi is als dat de 200 luxe auto's wel zijn. Echter je moet niet vergeten dat je zo snel mogelijk gaat racen om de luxe auto's te krijgen. Mij boeit persoonlijk de Fiat Punto cup ;) niet zo in GT5. Wel de mogelijke Ferrari challenges, die Ferrari's zijn juist perfect uitgewerkt. Net als de Le Mans auto's van de LMP1 klasse voor de Endurance races. Ik vind het jammer maar niet onoverkomelijk. Daarnaast had de ontwikkeling dan nog langer geduurd ;)
http://img42.imageshack.us/img42/3969/22239255.jpg

die schijnt ook uit het 'gt5 normale autos' video'tje te komen, note the gran turismo 4 on the side 8)7

let ook op de koplamp textures van de andere pics, gewoon een plakplaatje dat op een koplamp lijkt en dat voor 800 autos. dat dat nog kan tegenwoordig :P

[ Voor 7% gewijzigd door kevz op 19-06-2010 12:45 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Maximus

There is no substitute

Misschien komen ze met update packs voor de oudere auto's als de datamodels beter worden en ze meer tijd hebben als de game de deur uit is? :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

YouTube: Gran Turismo 5 crashes shows visual effects wat voor 'n burnout hoopje is dit :-(

[ Voor 11% gewijzigd door Patjeee op 20-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wow, de snelheid lijkt ook weer veel realistischer te ogen zeg! Wanneer die auto de tunnel in rijdt heb je echt het idee dat je serieus snelheid hebt. Ben wel zeer benieuwd, en die rally races in het donker lijken me ook echt super dik! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik vraag me af als je GT5 importeer uit de VS dat je net als GT5P ook Nederlandse menu's krijg. Of gaat alleen om Amerikaanse menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wacht nog even een paar maanden en vraag het dan nog eens, wellicht dat er dan mensen een zinnig antwoord kunnen geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:05
Wat zal de undisclosed funtie zijn???

http://www.gtplanet.net/m...eature-still-undisclosed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:54:
Ben wel zeer benieuwd, en die rally races in het donker lijken me ook echt super dik! :D
Ik kan alleen niet zien waar we heen zouden moeten? Erg lastig om de bochten te nemen als je alleen af kunt gaan op de pijlen langs de kant van de weg, ipv van een soort HUD. Hopelijk kun je dat wel gewoon aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Roamor schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:59:
[...]

Ik kan alleen niet zien waar we heen zouden moeten? Erg lastig om de bochten te nemen als je alleen af kunt gaan op de pijlen langs de kant van de weg, ipv van een soort HUD. Hopelijk kun je dat wel gewoon aan zetten.
racelijnen zullen er wss gewoon zijn, maar je moet ook gewoon een parcours leren net als in elk andere auto race cup. misschien krijg je aanwijzingen ofzo net als een co driver maarja, we zullen zien. in het donker rijden hoort erbij toch? :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah ook dat is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik zet in op weersomstandigheden die kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
kevz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:01:
[...]

racelijnen zullen er wss gewoon zijn, maar je moet ook gewoon een parcours leren net als in elk andere auto race cup. misschien krijg je aanwijzingen ofzo net als een co driver maarja, we zullen zien. in het donker rijden hoort erbij toch? :)
Rally parcours kun je haast niet leren, daarbij vertrouw je op de co-piloot. Erg lastig als die zou missen en je pas in de bocht kunt zien waar die heen gaat. En natuurlijk is het rijden in donkere omstandigheden cool, maar dan moet je wel enig idee hebben waar je heen moet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zet het op grote multiplayer races van 12 tot volledig racegrid (nascar), al is dynamisch weer ook wel mogelijk icm wisselende dag/nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
En hoe staat t met de tuning mogelijkheden van deze game, aangezien dat dat een grote rol speelde in de voorgaande GT games.

Zou er eindelijk een merkbaar verschil komen tussen onderdelen van verschillende tuners?
Zal het velgenpakket nog uitgebreider worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Lampuhkap schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:51:
En hoe staat t met de tuning mogelijkheden van deze game, aangezien dat dat een grote rol speelde in de voorgaande GT games.

Zou er eindelijk een merkbaar verschil komen tussen onderdelen van verschillende tuners?
Zal het velgenpakket nog uitgebreider worden?
Ik hoop dat tuning niet zal gaan zoals in GT5:P, want dat vond ik echt saai. Hoop op echte performance parts (Nismo voor Nissan, Mugen voor Honda etc....). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ja, daar zit ik dus ook op te hopen. Met idd leuke toevoegingen als HKS, Amuse, Mine's, J's Racing zou ook leuk zijn, RE Amemiya en nog een aantal grote namen in de tuningswereld. En ik hoop dat vooral t velgenpark een dikke update krijgt....zodat we eindelijk deep dish wielen onder de wagens kunnen knallen!

Zoals t in GT5:P was, t tunen, dat zou enorm saai worden! Dus hopen dat dat weg gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
natuurlijk gaat dat anders worden... Prologue is ook geen opvolger van de GT reeks.. Hebben jullie nooit GT4 gespeeld? Zelfs Gran Turismo 1 was 10x uitgebreider met tunen dan prologue ;)

[ Voor 22% gewijzigd door KappeNou op 20-06-2010 18:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik speel GT4 dagelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
KappeNou schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:42:
natuurlijk gaat dat anders worden... Prologue is ook geen opvolger van de GT reeks.. Hebben jullie nooit GT4 gespeeld? Zelfs Gran Turismo 1 was 10x uitgebreider met tunen dan prologue ;)
GT4 heb ik nooit gespeeld, erg he? :+ GT1 was inderdaad veel uitgebreider, heb ik erg veel lol mee gehad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft wel jammer dat ze de full modications eruit hebben gehaald, zo kon je op alle flutauto's toch spoilers krijgen voor dat beetje extra grip, aantal ervan waren echt mooi :D (scarlet glanza :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gok dat die aankondiging customalisatie wordt. dus bumpers spoilers enz. en misschien ook wel dynamic weather zijn hopelijk allebei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Top Gear testtrack gameplay footage. 1 slechte ronde, één betere ronde. http://www.gamesradar.com...83/g-20070711154452396099
Je kan hier mooi de headtracking met PS EYE zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Dan hoop ik wel dat ze bestaande bumpermerken gaan toevoegen, en wel veel, zodat je keus hebt....niet zoals die smerige need for speed rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik hoop het ook, maar ik ben nou door het 800 autos zonder cockpit view incident, een beetje sceptisch over wat er verder nog meer gaat tegenvallen. denk dat PD beetje teveel hooi op de vork heeft genomen.
maar gt5 wordt tovh een day 1 buy voor mij :D, heb al zolang gewacht dat ik het gewoon moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, t zou toch vet zijn, als je een supra met Abflug kit kan opbouwen ofzo :D (niet dat die set mooi is, ik vind t verschrikkelijk....maar die wagen word ineens zo breed, das wle vet weer)

Of de zeldzame Veilside kits kan gebruiken of de HKS Kansai, RE Amemiya spoilerkits....*droomt te ver weg*

Ik vind t nog niet zon hele grote ramp dat niet alles een cockpit heeft. Ik kan dr wle mee leven, zolang t detail verder in de game maar goed is, en ze hopelijk de 1080p/24 maar waarmaken. Dan is t al heeeel wat. En ik hoop dat t geluid wel met flinke stappen vooruit gaat. Zeker als je gaat tunen enz. Ik miste in GT4 behoorlijk de BOV geluiden en t opspoelen van de turbo's en de compressor whine.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.