Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:45
denniskrol schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 05:10:
Het zou wat zijn als ze dat zelfs niet meer gingen halen...
ik verwacht dat mn ps3 eind dit jaar uit mekaar valt van ouderdom (gekocht voor gt5) en net buiten de garantie gaat vallen. zal me ook niks meer verbazen als het jan 2011 word oid 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:29
Ik heb er nog GTA 4 op gespeeld, maar 400euro voor gta4..(excl spel)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
kevz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 05:33:
[...]

ik verwacht dat mn ps3 eind dit jaar uit mekaar valt van ouderdom (gekocht voor gt5) en net buiten de garantie gaat vallen. zal me ook niks meer verbazen als het jan 2011 word oid 8)7
bij mij al gebeurd met de 60gb versie 8)7 leest geen CD's meer..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordSander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 03:13:
Gran Turismo 5 zal nog dit jaar worden gereleased,

Dat heeft Sony zojuist bekend gemaakt tijdens hun GDC persconferentie.
Dit jaar is altijd leuk, release in Japan of ook hier? Vorige versies kwamen ook pas maanden later, mooiste geval dus december release in japan, mogen wij wachten tot februari 2011 :P De zomer is afaik nooit een goed moment om een game te releasen, of je moet er goed voor zitten (mei/max juni).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Op de Playstation EU Blog kregen we een paar comments. Soon, soon, soon... meer hoor je niet. :(
Hi Killa_Cobra_ST – v.pleased you like the trailer. Completely understand that you guys are looking for a date. Please bear with us, we will be making an announcement on that soon
Glad you like it Carl-G, the wait should not be too much longer!
Hi vonhammer – thanks for your post and positive comments. Unfortunately I cant make any specific guarantees but we are planning to release further in-depth information on GT5 soon.
Hi hardvibes – I cannot qualify ’soon’ any further, however development is progressing well and we will make the launch announcement shortly. Please bear with us – the end product will be worth the wait!

[ Voor 30% gewijzigd door Jamoru op 26-03-2010 14:15 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
pff schiet echt niet op bij die lui -.- wel eens gehoord van dlc of patches die extra onzin die er nu inkomt zit echt niet iedereen op te wachten(al is die nachtmode wel nice)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
In GT1 had je na uitspelen ook 1 baan met nachtmodus :P Daar hadden ze voor die tijd ineens AA&AF ofzo aangezet. Was veel mooier dan de rest van het spel.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordSander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 03:13:
Gran Turismo 5 zal nog dit jaar worden gereleased,

Dat heeft Sony zojuist bekend gemaakt tijdens hun GDC persconferentie.
Sony heeft wel vaker wat gezegd als het om de release gaat. Eerst zien, dan geloven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:09:
[...]

Sony heeft wel vaker wat gezegd als het om de release gaat. Eerst zien, dan geloven.....
Hmm.. ze hebben echt nog maar 1 keer officieel een aankondiging gedaan, en dat was voor de Japan release.
2010 wil ik wel geloven, maar 2010 duurt nog best wel lang :-/

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:57
Er gaan geruchten over het internet aan de hand van enkele forum posts van 'insiders' waaronder:
Dat het wachten niet lang meer duurt.
En dat er binnenkort meer bekend zal worden gemaakt over de game en de release date.

Uiteraard zijn dat geruchten, Maar het zal mij niets verbazen als er tijdens de E3 (15-17 Juni) meer bekend zal worden gemaakt. (Hoewel dat nog wel 3 maandan op zich laat wachten.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 16:42

scorpie

Supra Addict

Ja, leuk dat ze dan wat bekendmaken, maar no way dat ze dan bekendmaken dat hij de maand erop gereleased wordt. De marketingmachine moet wel op gang gebracht worden, ik denk nog steeds dat het feestdagen 2010 wordt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
JorisBit schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:22:
[...]

Ik heb je een mail gestuurd. Was niet op de hoogte van een andere topicstarter. Excuses... ;(
Als jullie toch aan de slag gaan met de topic start - die in mijn ogen al heel mooi en uitgebreid is - dan kunnen jullie misschien ook twee typo's eruit halen:

Dit betekent dat deze auto's ook interieur schade zullen hebben.

[...] maar ook 's nachts bereden worden

(Tja, dat krijg je ervan als het zolang duurt voordat GT5 uitkomt... ga je de topic starts nog maar eens herlezen ;) )

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ho, foutje bedankt. ;)

En over het topic, ik had hem toen gemailed en we hebben wat besproken, maar daarna heeft hij niet meer gemailed. Ik heb in de kerstvakantie het hele topic een makeover gegeven en probeer elke week weer wat toe te voegen. Jammer genoeg is er -nog steeds- zo weinig bekend over GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Had er iemand hier al ervaring met deze:

http://www.amazon.co.uk/P...0NT8IDO/ref=cm_cr_pr_pb_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, al denk ik in de praktijk dit niet zo functioneel is. Veelal zit je op een zachte ondergrond (bank ofzo), dus je blijft best veel speling houden op die houder. Paar rukken links en rechts aan dat stuur lijken me niet zo'n fijn gevoel :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Klopt, maar ik dacht dat iemand hem hier op tweakers hem ging kopen, dus ik vraag het toch maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Waarschijnlijk komen er nogal wat brokken van, anders hadden ze niet zo'n crash-test-dummy als voorbeeld hoeven nemen :+

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik zie het topic bovenaan staan.. Ik dach yeah misschien een release datum ;(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je bent niet de enige die dat dacht. :X Desalniettemin wel leuke filmpjes.

[ Voor 30% gewijzigd door S_Chief op 29-03-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
En iedereen is GT5 vergeten ;w

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wacht nog steeds... maar als we zo blijven doorposten zitten we aan GT5 Topic Deel 33 als ie uitkomt ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik niet vergeten :+ Elke dag zie ik mijn G25, elke dag denk ik aan GT5 :D

Maarja, geen nieuws.. dan is het gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik heb GT5 prologue maar vast gekocht om toch nog te kunnen spelen. Duurt wel erg lang nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Voor de fanatec eigenaren onder ons:

Thomas heeft de nieuwe PWTS UE 669 op zijn blog online gezet.

Deze voegt onder andere deadzone adjustment en linearity toe aan het setup menu in het stuur, maar ook sensitivity in stappen van 10.

Nu kun je prolouge spelen zonder dat het stuur van links naar rechts wiebelt op de rechte stukken.

Ik heb met deze firmware ook geen FFB dropouts meer als ik de FF op de volle 100% zet.

Net even een 10 tal rondjes gedaan met de F1 op Suzuka. De Force Feedback van het PWTS is zo supersterk, dat je gewoon het F1 gevoel hebt dat je echt aan het vechten bent met de auto.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
Ik hoop dat mijn Thrustmaster F430 racing wheel wordt ondersteund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:13
Henkus schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:38:
Voor de fanatec eigenaren onder ons:

Thomas heeft de nieuwe PWTS UE 669 op zijn blog online gezet.

Deze voegt onder andere deadzone adjustment en linearity toe aan het setup menu in het stuur, maar ook sensitivity in stappen van 10.

Nu kun je prolouge spelen zonder dat het stuur van links naar rechts wiebelt op de rechte stukken.

Ik heb met deze firmware ook geen FFB dropouts meer als ik de FF op de volle 100% zet.

Net even een 10 tal rondjes gedaan met de F1 op Suzuka. De Force Feedback van het PWTS is zo supersterk, dat je gewoon het F1 gevoel hebt dat je echt aan het vechten bent met de auto.
Oeoeoeoe ik ook fanatec eigenaar ... de GT3 RS versie met de clubsport pedalen ... hemels stuurtje.
Helaas is hij kapot op het moment en krijg ik een nieuwe toe gestuurd als het goed is.

Hoe zet jij die nieuwe firmware op het stuurtje? gewoon door te connecten met een pc en het er dan op te zetten? wellicht dat dit idd de speelbaarheid van GT5:P verbeterd.

Hopelijk zit in GT5 de officiele versie wel gewoon ondersteuning voor de fanatec stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Even tussendoor. Heb van een insider (vertegenwoordiger van Sony) te horen gekregen dat naar alle waarschijnlijkheid GT5 eind september op de markt komt.

Of dat nu een worldwide release is of niet, dat was nog onduidelijk.

Sony is natuurlijk druk bezig om die 3D-tv's te gaan lanceren, en GT5 is een mooi verkoop gerelateerd dingetje.
Geen idee of hij ook echt in september komt, maar de geruchten gaan dat het dus niet onwaarschijnlijk is.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik was gisteren bij een demonstratie van 3DTV bij Sony in Badhoevedorp... Trailer van GT5 in 3D zag er wel fenomenaal uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 12:16
Nee hoor, we blijven geduldig wachten en hopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:48:
Ik was gisteren bij een demonstratie van 3DTV bij Sony in Badhoevedorp... Trailer van GT5 in 3D zag er wel fenomenaal uit! :D
Met of zonder brilletje?
(weet niet of je die nodig hebt bij 3D tv's, maar lijkt me wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dvdkiwi schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:04:
[...]

Met of zonder brilletje?
(weet niet of je die nodig hebt bij 3D tv's, maar lijkt me wel)
Met brilletjes.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Helaas met brilletjes... Man van Sony vertelde dat Philips bezig is (was) met een techniek om zonder brilletjes naar 3DTV te kijken, maar dat staat weer in de ijskast vanwege problemen... Kon dan maar met 1 persoon kijken vanaf 1 specifiek punt o.i.d. 3DTV is denk ik de komende 5 jaar nog iets dat alleen met speciale brilletjes te bewonderen is...

Maar back to GT5... Al is er weinig nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
Er is inderdaad weinig nieuws. Maar er zijn wel geruchten over de releasedat. juni of Juli, wat denken jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:44:
Er is inderdaad weinig nieuws. Maar er zijn wel geruchten over de releasedat. juni of Juli, wat denken jullie daarvan?
Tjah ze zeggen weer dat het 90% klaar is. Maar ik heb meer vertrouwen in deze aankondiging:

Afbeeldingslocatie: http://scuttle.mirror.waffleimages.com/data/files/b1/b118a382278e9b8adde87f3d9320fa32714b7b42.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

2099 03 25 :D

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Alle 3 de versies van de Nürburgring gaan in GT5 komen. Supertoll! :9 Beetje veel screenshots, maarja... er is tenminste weer wat echt nieuws.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2z9jr45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/swqmx1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2qm2bdw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/esiwix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2rdgf2w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/16m6138.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/qs8i2e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/16c9lax.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Jamoru op 13-05-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Het ziet er prachtig uit hoor maar breng dat spel nou eindelijk eens een keer uit man :( . Op deze manier is het bijna het duke nukem forever verhaal.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
@r!k schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:30:
Het ziet er prachtig uit hoor maar breng dat spel nou eindelijk eens een keer uit man :( . Op deze manier is het bijna het duke nukem forever verhaal.
Inderdaad. Ze willen die game gewoon perfect maken, ook nu weer met dat Move, maar je kan het ook overdrijven. GT6 had dr allang kunnen zijn zo onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:18:
[...]

Inderdaad. Ze willen die game gewoon perfect maken, ook nu weer met dat Move, maar je kan het ook overdrijven. GT6 had dr allang kunnen zijn zo onderhand.
Ook nog eens Move compatible? Het is toch geen fucking Wii? Dat het wat langer duurt kan ik mee leven, maar besteed die tijd gewoon aan de circuits etc, niet aan die besturingen die toch niet gaan werken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 12:48

Emiel1984

Made in NL

Roamor schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:22:
[...]
Ook nog eens Move compatible? Het is toch geen fucking Wii? Dat het wat langer duurt kan ik mee leven, maar besteed die tijd gewoon aan de circuits etc, niet aan die besturingen die toch niet gaan werken. :/
Wanneer dit spel uitkomt dan weten ze denk ik niet meer wat ze bij een vervolg game(GT6 ofzo :p) mooier kunnen maken. Daarnaast zal de ontwikkeling van dit spel onderhand wel een vermogen hebben gekost. Ik vind de prijzen van 60 a 70+ euro echt te veel voor een PS3 game. Dat zijn helaas wel vaak de prijzen die je vaak tegenkomt bij een goede game waar deze op de PC vaak een stuk goedkoper is. Beetje omgekeerde wereld want op een PC kan je vaak daarnaast ook een gekraakte versie draaien. Als ze mensen nu is gaan motiveren om te gaan gamen op de PS3... Maar ik raak denk ik een beetje off topic.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@screenshots van de Ring:
eindelijk sfeer op en langs de baan ipv het "kale" racen!
Makes me happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Emiel1984 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:37:
[...]Wanneer dit spel uitkomt dan weten ze denk ik niet meer wat ze bij een vervolg game(GT6 ofzo :p) mooier kunnen maken. Daarnaast zal de ontwikkeling van dit spel onderhand wel een vermogen hebben gekost. Ik vind de prijzen van 60 a 70+ euro echt te veel voor een PS3 game. Dat zijn helaas wel vaak de prijzen die je vaak tegenkomt bij een goede game waar deze op de PC vaak een stuk goedkoper is. Beetje omgekeerde wereld want op een PC kan je vaak daarnaast ook een gekraakte versie draaien. Als ze mensen nu is gaan motiveren om te gaan gamen op de PS3... Maar ik raak denk ik een beetje off topic.
Gelukkig is Gran Turismo ook PlayStation Exclusive dus dat verhaal zal niet opgaan. En dat de ontwikkeling zo lang duurt en veel kost verklaard ook dat de prijs hoog is, maar ze kunnen hem beter maar gaan uitbrengen en veranderingen/toevoegingen in het spel dmv updates doorvoeren, lijkt mij niet zo moeilijk :)
Eigenlijk zou iedereen die GT5 wilt hebben een maand of 2 moeten wachten met het aanschaffen van de game, uit protest voor de mega lange wachtduur, beetje boontje komt om zijn loontje, maargoed iedereen zal hem wel meteen gaan aanschaffen, ga zelf ook niet 2 maanden wachten uit protest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sja als je zou gaan wachten als ie al uit is dan hou je jezelf gewoon voor de gek natuurlijk. Polyphony Digital weet dat het spel toch enorm goed gaat verkopen, dus hun zullen er niet echt last van hebben als mensen "uit protest" gaan wachten met het aanschaffen van het spel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohnee, ?

ik heb de ps3 verkocht, en heb maar forza 3 aangeschaft.....

je moet dan toch echt een die hard fan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
En dan komt GT5 uit en dan kun je weer een PS3 gaan aanschaffen zeker ;)
Het grote voordeel van de PS3 vind ik wel dat ik daar mijn G25 op kan gebruiken en dat is iets wat ik een groot gemis vind bij de 360 (en Forza 3).

[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 14-05-2010 11:48 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Iemand dit filmpje gezien: http://www.evilgamerz.com...o-5-op-N%FCrburgring-c...

Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon extreem lelijk uit? Daarnaast lijkt het wel alsof de auto een speelgoedauto is met die handling :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
filmpje al gezien. moet even gemeld worden de tv waarop gt5 draaide stond op 720p/60.
dus of tv was hd ready en dus minder eyecandy. of gt5 naait zn fans en wordt toch 720p.
btw filmpjes van nieuwe nurburgring : http://www.gtplanet.net/g...-circuit-gameplay-videos/
ziet er wel minder kaal uit, maar het mist toch iets. en die vonken die eraf springen ziet dr niet uit.
in dat laatste filmpje komen de vonken door het voorraam en interieur heen van die sls amg.
ik denk dat het ze een beetje in de bol geschoten is en niet werken aan gt5 maar de nieuwe need for speed ofzo. sowieso al raar dat carbon tegen carbon vonken geeft toch ;)
maja we wachten weer geduldig af.
ow enne je kan op de 360 gewoon een fanatec stuur gebruiken. die heb ik nu ook met forza 3 en is beter dan gt5p met g25.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2010 10:46 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ten eerste kwaliteit van het filmpje is ook slecht dus je kunt niks zeggen over de kwaliteit van het spel.
En de handelijg tja dat heb ik ook als ik mn ps3 controller op de pc aansluit dus dat ligt een beetje aan de controller/gebruiker, de timetrial handelt al beter dan de prologue dus de final zal ook wel wat beter zijn dan de prologue.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4de filmpje ziet de binnenkant er toch heel erg mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:44:
Ten eerste kwaliteit van het filmpje is ook slecht dus je kunt niks zeggen over de kwaliteit van het spel.
En de handelijg tja dat heb ik ook als ik mn ps3 controller op de pc aansluit dus dat ligt een beetje aan de controller/gebruiker, de timetrial handelt al beter dan de prologue dus de final zal ook wel wat beter zijn dan de prologue.
hebbie op 720P gekeken da filmpje. ziet er best strak gefilmd uit hoor.
enne de handeling ziet er apart uit. zal wel een mega onervaren speler zijn geweest, maar het doet niet erg realistisch aan zeg maar. nu maar hopen dat de damage model die je zag niet de final versie is. want dan kunnen ze het er beter uit laten en bv skidmarks en reverse lights in orde maken. want de damage is een dikke fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

v8power67 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:43:
filmpje al gezien. moet even gemeld worden de tv waarop gt5 draaide stond op 720p/60.
dus of tv was hd ready en dus minder eyecandy. of gt5 naait zn fans en wordt toch 720p.
btw filmpjes van nieuwe nurburgring : http://www.gtplanet.net/g...-circuit-gameplay-videos/
ziet er wel minder kaal uit, maar het mist toch iets. en die vonken die eraf springen ziet dr niet uit.
in dat laatste filmpje komen de vonken door het voorraam en interieur heen van die sls amg.
ik denk dat het ze een beetje in de bol geschoten is en niet werken aan gt5 maar de nieuwe need for speed ofzo. sowieso al raar dat carbon tegen carbon vonken geeft toch ;)
maja we wachten weer geduldig af.
ow enne je kan op de 360 gewoon een fanatec stuur gebruiken. die heb ik nu ook met forza 3 en is beter dan gt5p met g25.
720p en 1080p maakt ook weer niet een wereld van verschil. Het gaat er mij om dat de models er veel minder gedetailleerder uitzien. Maar we wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja maakt wel iets verschil, draai prologue maar eens in 720p, ziet er gelijk niet meer uit.
maar idd we wachten weer af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 16-09 09:05
v8power67 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:08:
mja maakt wel iets verschil, draai prologue maar eens in 720p, ziet er gelijk niet meer uit.
Ik denk dat jouw tv/scherm dan een extreem brakke scaler heeft want zo groot is het verschil onmogelijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brad Pitt schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat jouw tv/scherm dan een extreem brakke scaler heeft want zo groot is het verschil onmogelijk.
:Y
Zie wel wat verschil maar tis niet echt zo van wat is het lelijk ineens ziet er bijde netjes uit :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja heb een lg 42lh5000. en alle 720p games zien er gewoon geil uit maar gt5p moet echt in 1080P anders vind ik het er niet uitzien. zelfde met bv forza 3 op 720p is het net minder dan 1080P(terwijl de game native 720P is) maar ik merk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Het valt me op dat forza3 er echt slecht uit ziet als je dicht op het scherm zit met 1080p op mijn 40"
Bij de GT5 demo is dat niet.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm dan doe je iets niet goed. bij mij zijn ze van dichtbij gewoon netjes.
heb je de xbox via hdmi of component?? zelf heb ik hem op vga gezet en ik had ineens 10x minder kartels en de kleuren waren ineens best strak vs component. hdmi heb ik nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
vga??? :?
Ik heb component en HDMI

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Dan eindelijk is de Wheelstandpro (www.wheelstandpro.com) binnen gekomen.

Ben altijd vrij kritisch ingesteld als het gaat om materialen en stabiliteit van producten, maar dit Poolse speelgoed is echt vreselijk goed in elkaar gezet. Alle materialen en afstelmogelijkheden kloppen en werken precies zoals je zou verwachten.

Kost een centje, maar dan hoef je ook echt nooit meer wat anders. Nu GT5 er echt bijna aan zit te komen kan ik niet wachten om flink te gaan racen >:)

Afbeeldingslocatie: http://ehsia.com/wp-content/uploads/2008/06/wsp8.jpg
(bron: google)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m ook al een tijdje. Het zit inderdaad erg goed in elkaar en voor mij is het de perfecte oplossing :)
Ik vond het ook erg netjes om te zien dat er zelfs een steeksleutel bij zit om alles vast te zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 19-05-2010 09:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:32:
ohnee, ?

ik heb de ps3 verkocht, en heb maar forza 3 aangeschaft.....

je moet dan toch echt een die hard fan zijn
Ik heb 2 jaar geleden de PS3 gekocht voor GT5...
Ondertussen ben ik al Freebees gaan sparen omstraks bij FreeRecordShop het spel met korting te kopen.. Als het zo door gaat met wachten kan ik hem waarschijnlijk met Freebees zelfs gratis halen.. zo lang kunnen we nog sparen :P
Die Hard? Misschien.. maar GT5 Prologue draait nog met regelmaat op mn PS3.. En GT5 gaat grijs gedraaid worden...

We wachten gewoon rustig af..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:27:
vga??? :?
Ik heb component en HDMI
ja had een vga kabel gehaald voor op mijn monitor, maar kan hem ook op mn lcd aansluiten met vga.
en na wat tweaken vond ik het er strakker uit zien dan component waar ik zeker half jaar aan heb lopen tweaken maar toch niet hellemaal goed eruit zag.
maare er is een filmpje van gt5 nurburgring gp track met een enzo cockpit view :
http://www.gtplanet.net/g...on-nurburgring-gp-course/
vind het schakelen er erg gay uitzien, sloom en hij moet wel erg ver grijpen voor die flippers.
en over het geluid ben ik hellemaal niet te spreken, ja ik weet is een gefilmd filmpje, maar toch het klinkt weer als een stofzuiger. en niet als een gillende v12 met dik 600 pk!!
ook is de handeling niet bijzonder te noemen, nou rijdt hij op s2 banden maar toch, vind het al met al, niet beter op worden, maar alleen de graphics zijn wel beter. dus wordt weer een kijk eens hoe mooi maar speelt niet zo mooi spel als ik het zo zie.(DAMN I HOPE IM WRONG) heb ps3 2 jaar geleden gehaald in de hoop van gt5 release. maar begin me nu redelijk genept te voelen.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ik denk dat de auto zo glad is omdat je tc uit staat en de Ferrari heeft natuurlijk achterwiel aandrijving.
Over dat geluid en het schakelen ben ik het helemaal met je eens, NEP!!!

Maar ik hoop dat de uiteindelijke versie wel wat beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja en hij rijdt op s2 banden oftewel bagger :P
maar toch vind ik het er iffy uitzien, hopelijk heb ik het verkeerd als ik zelf speel,
begin nu wel steeds meer zin te krijgen erin. alleen die nieuwe toevoeging van vonken die komen bij aanraking tussen auto's moet gelijk eruit of beter gemaakt worden, vind het er kansloos uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

giganielsie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:04:
Ik denk dat de auto zo glad is omdat je tc uit staat en de Ferrari heeft natuurlijk achterwiel aandrijving.
Over dat geluid en het schakelen ben ik het helemaal met je eens, NEP!!!

Maar ik hoop dat de uiteindelijke versie wel wat beter!
idem; denk dat dit gewoon een pre-release versie is geweest. Neem nu die recentelijke time-trail, die speelde zaaalig, en zag er ook prachtig uit. De demo/film van die enzo is om te :'( - andere game misschien O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja dat is de meest recente build van de game, want die vonken is pas sinds kort zichtbaard in demo's.
ook de gp track is een nieuwe demo build. hopelijk was dit van ruim jaar geleden want verschil met gt5p op de graphics na is ver te zoeken, en die time trial reed niet zo lekker vond ik.
leek wel een drift spel zo makkelijk ging je zijwaarts, en dat met een race wagen.
maja we kunnen alleen maar hopen want van een fanbase heeft PD geloof ik nog nooit gehoord en ermee communiceren bestaat ook niet daar in japan. en over demo's praten daar wordt je volgens mij voor afgemaakt door hun want je moet er wel voor betalen(GT5P anyone).
misschien dat zelfs tdu2 nog eerder levens licht ziet dan dit spel, dan heeft gt5 ineens minder prioriteit voor mij dat weet ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TDU vond ik super - het cruise gevoel heeft geen enkele game zo goed kunnen evenaren. bedoel zelf je stoel was te verstellen voor optimaal zicht :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precies en deel 2 zziet er mooier uit meer autos, motoren beter uitgewerkt, en nog veel meer.
maja we gaan het vanzelf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Graphics vind ik prima op orde maar het geluid en handeling vallen inderdaad wat tegen. Dit lijkt iig niet op GT5 Prologue voor zover ik kan zien maar dat kan ook komen omdat die bestuurder rijdt als een natte krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Jejking schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:
Graphics vind ik prima op orde maar het geluid en handeling vallen inderdaad wat tegen. Dit lijkt iig niet op GT5 Prologue voor zover ik kan zien maar dat kan ook komen omdat die bestuurder rijdt als een natte krant.
Ik quote jou even, maar geldt ook voor de rest.

Deze demo is ingesteld op "professional". Ga maar es GT5p rijden met een Honda NSX op pro-mode.
Ik wens je veel succes ;)

Als je de setting op "standard" zet rijdt het gewoon goed.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
En dan ook meteen op S2 banden en met alle hulpmiddelen uit, vrijwel onmogelijk om goed te rijden (tenzij je als een oud wijf met het gaspedaal omgaat).

Fijnste om te rijden is alles uit behalve ABS en TC (op standje 1 laten) en met R3 banden rondom.

[ Voor 24% gewijzigd door S_Chief op 19-05-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
TC moet gewoon helemaal uit. Het is jammer dat de triggers van de PS3 controller niet zo fijn zijn voor gas geven en remmen als die van de xbox, want dan had ik abs ook altijd uit staan. Met forza3 is het echt veeel beter om zonder ABS te rijden. Ook omdat forza3 1 grote bug is ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Kan iemand het verschil tussen die banden eens vertellen, ben daar niet zo in thuis eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
S = sport
R = Race (slicks)

Hoe hoger het getal hoe beter. In GT4 had je ook qualifiers. Dat zijn banden die maar een rondje of 2 goed mee gaan om een kwalificatie tijd neer te zetten.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:28:
[...]

Ik quote jou even, maar geldt ook voor de rest.

Deze demo is ingesteld op "professional". Ga maar es GT5p rijden met een Honda NSX op pro-mode.
Ik wens je veel succes ;)

Als je de setting op "standard" zet rijdt het gewoon goed.
ik heb in gt5p altijd met pro-mode gereden vanaf dag 1.
niets mis mee, is zelfs rete makkelijk, alleen met een ford gt is het een beetje vechten,maar als je eenmaal weet hoe je moet rijden ben je velen malen sneller dan een andere gelijkwaardige auto:D
btw ik rijdt met een g25, met controller is het ietsje moeilijker maar gewoon goed te doen.
standaard physics vind ik zo bizar makkelijk, je kan dan overal gewoon volgas geven en gebeurt niets.
moet nog wel beetje uitdaging in zitten. dus ik vind dat geen gegronde reden want ik zie gewoon iets raars aan het nieuwe rijden in gt5, iets klopt niet hellemaal. maja we gaan het een keer zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
De datum voor release was toch eind juni-juli en anders pas rond de kerst heb ik begrepen?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja wordt nu eind september gerumord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gruwelijk nieuws : nurburgring at night is aangekondigd:
http://www.gtplanet.net/n...irmed-for-gran-turismo-5/
ik ben er klaar voor laat maar vallen. lijkt me bizar gaaf over the green hell te racen in mn skyline of supra ofzo, en dan in de nacht GAAF!! be:)n weer enthousiast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Leuk al die aankondigingen maar ik zou het spel nu wel eens willen spelen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, wel 'interessant' puntje:
Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife. The latter – dubbed Green Hell – can also be driven at night, to get an idea of what the pros go through during one of the world’s toughest races.

maar:
The article still does not confirm a dynamic, changing day/night cycle

Zou wel bizar zijn dat je ook echt een 24u race kan rijden die 100% dynamisch met de echte tijd mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja zou idd bizar zijn, maar ik ben al bang dat door dit soort toevoegingen, we van 16 auto's op de baan naar 8 zijn gegaan. alle filmpjes laten maar 8 auto's per race zien. als dat betekend dat we dan wel bv dynamic weather en day/night cycles krijgen dan vind ik het prima, maar als dit niet gebeurt, hebben ze gewoon weer dingen beloofd die niet waar zijn gekomen. zoals T10 deed met forza 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Vandaag komt het interview online met Andrew House met hopelijk een paar antwoorden over GT5. In dit topic mocht je tot 19 april een vraag stellen over alles en nog wat, maar werd na 10 pagina's overspoeld met GT5 vragen over bijvoorbeeld de releasedate.

Maar ja, als het de bedoeling is dat Soony op de E3 een heleboel willen gaan vertellen over GT5 dan verwacht ik er weinig van.

EDIT: Interview is online. Dit was de enige vraag die over GT5 gesteld is.
Is Gran Turismo 5 just a myth? (Nukem79, Macasfaj, yankien, NICKY_OM_13)

ANDREW HOUSE ANSWER:
Absolutely not. It’s looking amazing and will be out soon.
Haha, eigenlijk nog erger dan ik verwacht had. En weer dat woordje 'soon' he. O+

[ Voor 23% gewijzigd door Jamoru op 26-05-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:13
Jamoru schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:18:
Vandaag komt het interview online met Andrew House met hopelijk een paar antwoorden over GT5. In dit topic mocht je tot 19 april een vraag stellen over alles en nog wat, maar werd na 10 pagina's overspoeld met GT5 vragen over bijvoorbeeld de releasedate.

Maar ja, als het de bedoeling is dat Soony op de E3 een heleboel willen gaan vertellen over GT5 dan verwacht ik er weinig van.

EDIT: Interview is online. Dit was de enige vraag die over GT5 gesteld is.

[...]

Haha, eigenlijk nog erger dan ik verwacht had. En weer dat woordje 'soon' he. O+
welke halve heeft er verzonnen om die vraag aan de beste meneer te vragen? compleet kansloze vraag.
Waarschijnlijk mochten ze van Sony er verder niets over vragen ofzo, want iets anders kan ik me haast
niet bedenken....

Wachten ............ Wachten .......... Wachten .... pff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wachten maakt mij niet zo uit op het moment, genoeg andere games en bezigheden die de tijd wat doden :P Denk wel dat er tijdens de E3 weer flinke aandacht aan wordt besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:46:
Het wachten maakt mij niet zo uit op het moment, genoeg andere games en bezigheden die de tijd wat doden :P Denk wel dat er tijdens de E3 weer flinke aandacht aan wordt besteed.
^^

Eigenlijk zou het wel mooi zijn als hij net na de zomer komt. Anders zit ik de hele zomervakantie binnen :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat op de E3 voornamelijk wordt gebruikt om de combinatie GT5/PS move te tonen.
Want wat ze daar nou mee willen is me een raadsel.....
Hopelijk komen ze met een officiele demo van bv de Nurburgring, er zijn al zoveel filmpjes van dus waarom niet?
*blijft dromen*

*hoopt ook nog steeds op een Nurburgring als DLC voor GT5P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Een schaamteloze quote, maar veel te mooi om niet te laten zien (bron : gtplanet.net)
Erik Says:
May 25th, 2010 at 10:16 am
Okay, first of all I don’t think that the Move will be a part of Gran Turismo at all. Maybe you can race with it if you want to, like using the x-button for gas and the arrows for turning (but why if you have the ds3-controller?) but I honestly don’t think that Gran Turismo will have any special feature for the Move.

And here is why:
1. Handbrake. That would require you to hold this piece of crap in the air and race only with one hand on the wheel, and then you’re supposed to wave a bit with the… crap… to use the handbrake. It will not only look stupid as hell, it will also feel very very wrong. And whenever you need an extra hand on the steering wheel (you might want to shift gear at least once during a race?) you’ll have to drop the move and see it fall to the floor and roll behind the sofa and whoops no more handbrake for you. So no, it will not happen. (And if it does I shall strike down upon Move with great vengeance and obliterate it from the surface of the Earth)

2. Decorating the cars (with paint etc). That would look like a disaster. Seriously, unless you like the concept of grafiti on cars, there is no way you can do anything that looks not too bad with the Move controller. Try this to see what I mean: Open paint or photoshop and try to draw a straight line using the pen tool and the mouse. See? Now, the Move control is probably not even close to as sensitive as the average mouse is (the strenght of the Move is that it works in three dimensions, where the mouse only works in two) so painting cars using the Move might possibly be the worst idea ever in the history of mankind. Alright, except for some really stupid ideas, but I bet it’s at least on the top 100 chart.

3. Washing the cars. No. Well, the rest of the game is gonna be so much more exciting in comparison to a handwash feature, but there is no other point than that.

4. Your friends can be pit stop mechanics. Yay. Fun for them, they get to watch you race for ten minutes while they’re holding an awkward stick in their hand waiting for you to pull in for a stop so they can wave the stick a couple of times in the air and then watch you go again. I’d rather be the guy who sweeps the pavement outside the motor stadium.

5. Head tracking. Tell me again what the point is here? If you look to the left for instance, even if the game follows you and turns the point of view, the TV will still remain in the same spot so what you will see is the wall by the side of the TV, and that feature ladies and gentlemen already exists today…

6. Gear shifter. That’s all the downsides of the handbrake feature (above) plus that it will be a mess to find the right gear scince what you will be doing is essentially to try and find a spot in the middle of the air where the fifth gear is. Good luck.

So, Move in GT5 would be pointless. And I think that both PD and Sony knows that already so this article is probably just a rumour.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik gelezen ja, goed stuk :)
De comments staan daar vol met gedachten die mensen hebben waarvoor het gebruikt kan gaan worden.
Meeste slaan nergens op maar goed.
De meest logische (van wat ik daar gelezen heb) lijkt mij het scrollen door de menu's.

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 27-05-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:05:

Zou wel bizar zijn dat je ook echt een 24u race kan rijden die 100% dynamisch met de echte tijd mee gaat.
Dat kan al tijden?! GTR2, gebruik een door com8 gemaakte Nordschleife trackmod, en je hebt gewoon rendering van 24uur day/night cycle, veranderende weers- en baaneffecten etc
Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife
Is onzin dat het de eerste keer is dat een fabrikant van een game dat doet. helaas heeft dit spel geen day/night cycle en is ie niet zo mooi..
Voici:
http://www.gtr-evolution.com/carstrack.htm

http://www.youtube.com/watch?v=UdlCqclISuo

En dan nog als je specifiek die ADAC rennen wil, die heb je wel als mod beschikbaar :').

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 27-05-2010 19:01 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

precies, GTR2 is nog steeds de benchmark voor simulators...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Gtr2 en Gtr-evo vind ik qua look toch wel ouderwets als je dat vergelijkt met het jammerlijk onrealistishe nfs shift, zelfs met alles op maximaal vind ik het er toch magertjes uitzien.
Ik speel meestal Rfactor en gtr-evo icm met logitech momo stuurtje(werkt hopelijk ook op gt5)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:25:
Gtr2 en Gtr-evo vind ik qua look toch wel ouderwets als je dat vergelijkt met het jammerlijk onrealistishe nfs shift, zelfs met alles op maximaal vind ik het er toch magertjes uitzien.
Ik speel meestal Rfactor en gtr-evo icm met logitech momo stuurtje(werkt hopelijk ook op gt5)
Voor Shift zijn ook wel leuke mods beschikbaar opzich met volledige schade etc. Alleen jammer dat de careermode dan erg makkelijk wordt :-( .

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

Shva schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:12:
precies, GTR2 is nog steeds de benchmark voor simulators...
Nou. Qua endurance racen is er niets beter dan GTR2 maar qua simulators vind ik RACE07 en iRacing wel beter. Maar we dwalen af ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

GT3 krijgt ook onderstuning voor 3d tvs. en je kan t dus ook in 3d spelen. begin juni komt er een update om de ps3 3d ondersteuning te geven. Dit betekent dus nog langer wachten op gt3. Misschien is die samen met de ps4 uit. :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BMW_M3 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:43:
GT3 krijgt ook onderstuning voor 3d tvs. en je kan t dus ook in 3d spelen. begin juni komt er een update om de ps3 3d ondersteuning te geven. Dit betekent dus nog langer wachten op gt3. Misschien is die samen met de ps4 uit. :(
ik hoop dat je gt5 bedoelt ;) want gt3 is alweer paar jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
v8power67 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:01:
[...]

ik hoop dat je gt5 bedoelt ;) want gt3 is alweer paar jaar geleden
mwa is maar 9 jaar geleden hoor.. :D GT4 is ook alweer 5 jaar terug..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Gt5 indefdaad. Komt door al die 3en. PS3, 3d. hahahaha. Als die ooit nog komt that is. Maar 3d is iets van de laatste tijd. Dus als ze daar nu pas aan gaan werken voor gt5 dan duurt het nog wel ff.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
BMW_M3 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:30:
Gt5 indefdaad. Komt door al die 3en. PS3, 3d. hahahaha. Als die ooit nog komt that is. Maar 3d is iets van de laatste tijd. Dus als ze daar nu pas aan gaan werken voor gt5 dan duurt het nog wel ff.
Als ze het voor andere titels ook achteraf kunnen implementeren zoals Pain en WipeOut HD dan moet dit ook mogelijk zijn voor GT5. Zelf zie ik er geen brood in, vraag me af hoeveel mensen zich nou intensief bezig zullen houden met 3D gaming, ja het is een leuke toevoeging maar ik zie het nou niet gebeuren dat je straks met meerdere mensen met een achterlijke idiote bril voor je tv zit. Het ziet er gewoon debiel uit en het is verre van gezellig, want je zal een stuk minder contact hebben!
Vraag me ook af hoe het zal verlopen met de verkoop van 3D tv's aangezien de meeste mensen in de afgelopen 2jaar een leuke lcd/plasma gekocht hebben. Full HD voldoet prima en heeft ook nog lang niet iedereen!

*edit!
Ik hoor zojuist op 3FM met die game expert dat Gran Turismo 5 in december uit zou komen! Gaaap! Duurt dus nog gewoon een half jaar.. Hij vindt het ook te lang duren en het word een beetje een dood paardje, maar zal ongetwijfeld vet zijn, zijn zijn woorden! :)

[ Voor 11% gewijzigd door BaszCore op 11-06-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Nieuwe E3 trailer! Eindelijk weer wat nieuws. :D Maar don't get too excited, want het zijn ongeveer 70% oude beelden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=w4iUeuYYOmU&hd=1]

[ Voor 8% gewijzigd door Jamoru op 12-06-2010 08:15 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.