• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 00:35
scorpie schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:26:
Ik zou er helemaal niet van staan te kijken dat Forza 4 uit komt tegelijk met GT5 hoor.
Maakt ook niet uit. GT staat op een heel ander niveau dan Forza.

Wat mij trouwens opvalt. Als je Forza goed kan en gewend bent, dat je niet meteen GT goed kan (demo en prologue) Als je het vervolgens ondersom doet, van GT ineens Forza gaat spelen, dan is Forza echt een eitje. Forza is gewoon een leuke game die iedereen wel kan spelen. Ook je vriendin.

Het is wel jammer dat hij weer uitgesteld is. Ik had verwacht dat GT5 er nu ongeveer was. Want ik had al ingecalculeerd dat ik Forza 3 rond deze tijd niet meer echt boeiend zou vinden.

>PC specs<

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yamy_Daffy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:43:
[...]
Yamy_Daffy werkt ook niet met een G25/27 :P
wat ik jammer vind dat het tijdsverschil zo aso is. Met controler haalde ik in die TT demo 1.45. Met shuurtje 1.36 (bijna 10sec. sneller!)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4b6ffcbb91a17.jpg

^-- zou het dan toch???

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sja en daaronder staat:

"Game release date subject to change.
Go to target.com for updated release dates.
Valed for in-store purchases only."

:+

[ Voor 41% gewijzigd door S_Chief op 08-02-2010 13:19 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

scorpie

Supra Addict

KappeNou schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:31:
[...]

Maakt ook niet uit. GT staat op een heel ander niveau dan Forza.

Wat mij trouwens opvalt. Als je Forza goed kan en gewend bent, dat je niet meteen GT goed kan (demo en prologue) Als je het vervolgens ondersom doet, van GT ineens Forza gaat spelen, dan is Forza echt een eitje. Forza is gewoon een leuke game die iedereen wel kan spelen. Ook je vriendin.

Het is wel jammer dat hij weer uitgesteld is. Ik had verwacht dat GT5 er nu ongeveer was. Want ik had al ingecalculeerd dat ik Forza 3 rond deze tijd niet meer echt boeiend zou vinden.
Wat me weer aan een mooi verhaal doet denken :P
We waren met wat mensen bij iemand thuis, filmpje kijken en af en toe een beetje gamen enzo, en op een gegeven moment dus ook Forza. Het ging mij redelijk goed af idd, omdat ik GT gewend ben, maar na m'n 2 rondjes tegen een vriend gereden te hebben (die overigens nog niet klaar was), gaf ik die controller aan een vriendin van ons die er ook bij zat. Pas na een half rondje zinloos buttons bashen kwam ze erachter dat de computer aan het rijden was :+ :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• KappeNou
SChief schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:17:
[...]

Sja en daaronder staat:

"Game release date subject to change.
Go to target.com for updated release dates.
Valed for in-store purchases only."

Zal idd van een gameshop zijn. Leuke poster om klanten binnen te halen die een pre order aan vragen :/ Daaronder lekker in kleine letters neer zetten dat de datum kan veranderen. slim slim
scorpie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:24:
[...]

Wat me weer aan een mooi verhaal doet denken :P
We waren met wat mensen bij iemand thuis, filmpje kijken en af en toe een beetje gamen enzo, en op een gegeven moment dus ook Forza. Het ging mij redelijk goed af idd, omdat ik GT gewend ben, maar na m'n 2 rondjes tegen een vriend gereden te hebben (die overigens nog niet klaar was), gaf ik die controller aan een vriendin van ons die er ook bij zat. Pas na een half rondje zinloos buttons bashen kwam ze erachter dat de computer aan het rijden was :+ :D
lal 8)7 :>

[ Voor 40% gewijzigd door KappeNou op 08-02-2010 14:23 ]

>PC specs<

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-12 18:32

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier een recente video van een online/lan race op de Ring tijdens de Portugese GT-Academy.
Eindelijk een goed fimpje van een sportief en professioneel gevecht op de Ring in GT5. :)

http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded

Er ging wel iemand achterstevoren aan het begin van de race (rode Nissan), maar het was niet duidelijk te zien wat er exact gebeurde. Hij is wel helemaal teruggekomen aan het einde van de race. :D

[ Voor 28% gewijzigd door Chrasher op 08-02-2010 18:12 ]

PSN-id: Chrasher

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
.Sjoerd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:04:
[...]

Hmmm, dachten we dat ook niet over microsoft met The lost and damned en The ballad of gay tony ? :+

Maarja, de kans dat GT naar een ander platform komt is idd vele malen kleiner.
Dat is Rockstar, dat bedrijf is niet gekoppeld aan een platform. Lost and damed/Balled of gay tony was een tijdelijk contract met Microsoft.

PD is van Sony zelf en zal dus geen games gaan maken voor de Xbox360/PC.

Soundcloud

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chrasher schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:05:
Hier een recente video van een online/lan race op de Ring tijdens de Portugese GT-Academy.
Eindelijk een goed fimpje van een sportief en professioneel gevecht op de Ring in GT5. :)
Dat ziet er goed uit! En het draait zo te zien ook erg soepel :)
Ik kan niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan!

PSN id: NL_SToRM

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Chrasher schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:05:
http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded

Er ging wel iemand achterstevoren aan het begin van de race (rode Nissan), maar het was niet duidelijk te zien wat er exact gebeurde. Hij is wel helemaal teruggekomen aan het einde van de race. :D
Hmm, geen schademodel en daarmee nog steeds van die botsauto-achtige crashes.... Hopelijk fixen ze dat nog voor de uiteindelijke versie.

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-12 10:11
Nou het gaat nog wel ff duren hoor! Zie nu.nl..
http://www.nu.nl/games/21...iljoen-keer-verkocht.html
Gran Turismo 5 is al jaren in ontwikkeling. De game moet deze herfst uitkomen op de PlayStation 3 en duizend auto's bevatten. De Prologue-versie van deel vijf is al wel verkrijgbaar. Dit is een uitgebreide demoversie van Gran Turismo 5, waar je in tegenstelling tot normale demo's voor moet betalen.
Gaap! Dood maar dan ook dood vermoeiend..

Verwijderd

dus het wordt weer eens uitgesteld ,dat vind k dus een regel rechte aanfluiting .**********

ik zeg voor de race fans koop een xdoos 360 met fm3 en flikker de ps3 maar weg :)

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Dit was toch al een paar dagen bekent?...
Roamor schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:08:
[...]

Hmm, geen schademodel en daarmee nog steeds van die botsauto-achtige crashes.... Hopelijk fixen ze dat nog voor de uiteindelijke versie.
In GT academy zit geen schademodel, dat was ook de bedoeling niet.

Maar ook geen piepende banden.... hopelijk houden ze dat ook zo!!! :*)
(zal komen omdat het geluid te zacht staat, maar toch)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2010 09:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 09:19
nou, morgen is het dan zo ver. de nederlandse gt academy finale. hij wordt gehouden in de nissan dealer amsterdam, beetje een vage locatie als je ziet dat de fransen het op een echt circuit hebben gehad (en dus ook in het echt gereden met de 370z).

van de reacties die ik gelezen heb komt er veel geluk bij kijken. als je net een tikje van achteren krijgt is het gewoon afgelopen. ik blijf toch hopen dat ik net dat gelukje meekrijg :)

• S_Chief
  • Niet online
Bij Visscher dus, kan je ws. ook meteen de GT-R in het echt zien, prachtige wagen. :)

• SToRM666
thomms schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:44:
nou, morgen is het dan zo ver. de nederlandse gt academy finale. hij wordt gehouden in de nissan dealer amsterdam, beetje een vage locatie als je ziet dat de fransen het op een echt circuit hebben gehad (en dus ook in het echt gereden met de 370z).

van de reacties die ik gelezen heb komt er veel geluk bij kijken. als je net een tikje van achteren krijgt is het gewoon afgelopen. ik blijf toch hopen dat ik net dat gelukje meekrijg :)
Succes ermee! Jij bent de enige tweaker die meedoet zeker?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

SChief schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:03:
Bij Visscher dus, kan je ws. ook meteen de GT-R in het echt zien, prachtige wagen. :)
Heb een normale, en een Z-Tuned gezien @ Nurburgring, was idd echt heel mooi die bak :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• S_Chief
  • Niet online
scorpie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:43:
[...]

Heb een normale, en een Z-Tuned gezien @ Nurburgring, was idd echt heel mooi die bak :)
Dat is dan weer een Skyline R34, ik dacht aan de R35 GT-R. :+ Maar ook de R34 is idd een supermooie wagen, alleen weet ik niet zeker of je die ook bij Visscher tegen gaan komen (R35 verwacht ik wel omdat ze GT-R dealer zijn). :)

Hij is iig wel goed gegroeid:

Afbeeldingslocatie: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/02/GTR%20is%20HUGE%202.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 10-02-2010 15:08 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-12 18:45
de Z-Tune, staat er 1 van bij Bulletproof Automotive te koop. These puppys are rare my friend.Ik geloof dat er van de Z-Tune 19 gemaakt zijn. Dus, denk niet dat je snel er nog 1 tegenkomt. Waren STERVENSDUUR. Maar goed, krijg je wel wat moois voor.

Veel carbon en titanium :P en dik 500 pk en road legal!

• S_Chief
  • Niet online
Er zijn slechts 20 exemplaren gemaakt ja. Nismo heeft 20 gebruikte GT-R's gekocht, en die compleet opnieuw opgebouwd. :) Ik denk dat dit toch wel een van de beste auto's ter wereld is. :)

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 10:44
Nu staat er op hun website:

$59.99
This item will be released on June 29, 2010. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:19:
ik zeg voor de race fans koop een xdoos 360 met fm3 en flikker de ps3 maar weg :)
Of gewoon hier niet meer posten? :O

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KappeNou
SChief schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:05:
[...]

Dat is dan weer een Skyline R34, ik dacht aan de R35 GT-R. :+ Maar ook de R34 is idd een supermooie wagen, alleen weet ik niet zeker of je die ook bij Visscher tegen gaan komen (R35 verwacht ik wel omdat ze GT-R dealer zijn). :)
Ik heb in die GT-R (R35) gereden. Leuke en vooral snelle gooi en smijt auto. Verder is het niet moeders mooiste en het interieur ziet er heel goedkoop uit. Voor dat geld zeker de beste all round rijders auto.

>PC specs<

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:06
SToRM666 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Succes ermee! Jij bent de enige tweaker die meedoet zeker?
Ik sta als reserve... maar ben er ook als pers! We zullen proberen het evenement live het internet op te slingeren, via onze site kan het worden bekeken. We zullen proberen er vanaf 12u online te zijn.. Het programma:

- 11:30 – 12:00 uur Ontvangst finalisten
- 12:00 – 13:00 uur Warming up
- 13:00 – 13:15 uur Opening nationale finale (door Skate the Great)
- 13:15 – 15:45 uur Eerste groepsfase (3 races van 2 laps Tuned Nissan 370z)
- 16:00 – 17:00 uur Tweede groepsfase (3 races van 2 laps Normal Nissan 370z)
- 17:30 – 17:45 uur Finale (1 race 6 laps Tuned Nissan 370z)
- 18:00 uur Prijsuitreiking
- 19:00 einde programma
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:19:
dus het wordt weer eens uitgesteld ,dat vind k dus een regel rechte aanfluiting .**********

Ik heb Forza3 wel, maar erger me aan de paupercompatibiliteit van stuurtjes bij MS.

Ik wacht dus ook op GT5 :). PS3 en G25 staan al een tijdje te wachten (helaas). maar ik blijf wel wachten.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
thomms : Tikje geven dus van achteren ;)

Veel succes diegene die mee doen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

voor forza 3 moet je de porsche wheel fixen!!
ik heb hem al vanaf december maar was meteen verrot. krijg vandaag eindelijk mijn vervanger opgestuurd dus ga eindelijk testen. maar zat laatste dagen weer gt5P met g25 te doen en heb mn bureau soort van aangepst, voor mijn stuurtje. zit wel leuk en mijn versnellingspook zit op ong zelfde plek als int egt :D
maar het is egt een leuk spel voor een uitgebreide demo :D op pro physics en dan met clutch en h patroon schakelen is het egt fantastisch!! :D dus gt5 gaat hellemaal uber worden ik weet het zekers!!! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ben ik nou de enige die vindt dat de nurburgring altijd zo smal lijkt in race games? In mijn optiek lijkt het circuit wel een steegje zo breed. En in GT is het al niet veel beter. In het echt is er ruimte genoeg om in te halen maar in race games is het altijd erg krap.

[ Voor 6% gewijzigd door Derby op 11-02-2010 13:44 . Reden: Verduidelijking van een mening. ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Derby schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:32:
Ben ik nou de enige die vindt dat de nurburgring altijd zo smal lijkt in race games? In mijn optiek lijkt het circuit wel een steegje zo breed. En in GT is het al niet veel beter. In het echt is er ruimte genoeg om in te halen maar in race games is het altijd erg krap.
toevallig van de week nog over met mijn broertje!!
is idd zo ben keertje op geweest met mn pa en broertje en is in het egt best wel breed.
maja als iedereen het doet valt het minder denk ik :P maar je hebt 100% gelijk!! :D

• S_Chief
  • Niet online
KappeNou schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:59:
[...]

Ik heb in die GT-R (R35) gereden. Leuke en vooral snelle gooi en smijt auto. Verder is het niet moeders mooiste en het interieur ziet er heel goedkoop uit. Voor dat geld zeker de beste all round rijders auto.
Persoonlijk vind ik het ontwerp echt prachtig. Superstrak en hypermodern. Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Interieur is inderdaad iets minder, maar dat mag de pret niet bederven imho.

Oh, dit topic ging over GT5 he? :+ Sorry!

• KappeNou
SChief schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:40:
[...]

Persoonlijk vind ik het ontwerp echt prachtig. Superstrak en hypermodern. Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Interieur is inderdaad iets minder, maar dat mag de pret niet bederven imho.

Oh, dit topic ging over GT5 he? :+ Sorry!
Het is verder wel een brute bak hoor ;) Alleen het ontwerp kan je niet echt vergelijken met een aston, porsche of ferrari etc..
Ach over GT5 valt op het moment niet zoveel te melden. Kunnen we ondertussen beter het topic levend houden ;)

>PC specs<

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-12 18:45

• scorpie

scorpie

Supra Addict

De Nurburgring is in het echt dus wel echt zo smal. Vergeet niet dat hoe harder je rijdt, de weg smaller lijkt te worden, en in racegames rijd je meestal toch wel in een snellere auto dan de Fiat Panda waarmee je zelf op de Ring bent geweest ;) De snelweg banen zijn niet voor niets breder dan normale 1 richtingsverkeersstraatjes in de bebouwde kom. :)
En het circuit is niet overal even breed. Het lange rechte stuk is vrij breed ja, maar de eerste paar bochten na de pit uitgang zijn toch echt erg smal.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In de game maken ze er toch wel een steegje van een beetje, kan hem daar geen ongelijk in geven. Sommige stukken zijn echt TE small tov real life.

Maar ik vermoed dat ze het doen om te zorgen dat de "snelheid" in de game zit.
Hoe smaller het circuit hoe sneller alles voorbij lijkt te gaan.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:28:
voor forza 3 moet je de porsche wheel fixen!!
ik heb hem al vanaf december maar was meteen verrot. krijg vandaag eindelijk mijn vervanger opgestuurd dus ga eindelijk testen. maar zat laatste dagen weer gt5P met g25 te doen en heb mn bureau soort van aangepst, voor mijn stuurtje. zit wel leuk en mijn versnellingspook zit op ong zelfde plek als int egt :D
maar het is egt een leuk spel voor een uitgebreide demo :D op pro physics en dan met clutch en h patroon schakelen is het egt fantastisch!! :D dus gt5 gaat hellemaal uber worden ik weet het zekers!!! :D
laat eens je bevindingen daar over weten :)

• KappeNou
scorpie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:33:
De Nurburgring is in het echt dus wel echt zo smal. Vergeet niet dat hoe harder je rijdt, de weg smaller lijkt te worden, en in racegames rijd je meestal toch wel in een snellere auto dan de Fiat Panda waarmee je zelf op de Ring bent geweest ;) De snelweg banen zijn niet voor niets breder dan normale 1 richtingsverkeersstraatjes in de bebouwde kom. :)
En het circuit is niet overal even breed. Het lange rechte stuk is vrij breed ja, maar de eerste paar bochten na de pit uitgang zijn toch echt erg smal.
Ik ga eind april naar de ring :9~

>PC specs<

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik moet ook maar weer eens een keertje gaan, laatste keer was begin december, en toen was het koud, sneeuwde het, en waren er veel te weinig toffe auto's op de ring :P (1 R8, 1 RS6)

nou heb mn stuurtje binnen gehad !! :D werkt goed met de 360 zit wel een gebruiksaanwijzing bij soort van :P
niet de xbox opstarten dmv het stuur anders werkt ie niet goed enz enz:P
forza 3 met stuur is erg leuk en vermakelijk maar....... gt5P met g25 voelt lekkerder aan.
is niet egt heel veel verschil maar sowieso het porsche stuurtje voelt beetje vaag aan zeg maar.
de FFB is raar en je voelt bv de curvs niet en in gt5p met g25 wel.
ook de versnellings pook van de porsch stuur is egt extreem gierig en je zou haast denken dat het een grap is. maar ja 250 is egt geen grap :P en da is zonder pedalen!! :P
maar het is wel leuk, gerbuik hem ook voor dirt 2 en dat is wel erg kicken, maar ook hier is de FFB wazigjes.
is wel sterk aanwezig maar op een aparte manier.
al met al :
forza 3 met fanatec stuur is heel leuk en heb in een porsche 997 gt2 op de nordschleife best goeie tijden neergezet een 08:02 min met de standaard a klasse auto. dus ja ik vind nie slecht!!
maar ik denk (weet vrijwel zeker) dat gt5 met een g25/27 tog net wat leuker gaat worden.
forza is beetje saai qua FFb en effecten op het porsche stuurtje!! maar tot gt5 is het leuk genoeg !! :D

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:14
De Nurburgring is in het echt dus wel echt zo smal.
Toch niet echt zo smal als in GT4 toch?
Want daar had je stukken waar je auto nog maar net op het asfalt paste en je dus zeker niet kon inhalen zonder over het gras te gaan,
Terwijl je in het echt toch overal op de Nurnburgring moet kunnen inhalen lijkt mij?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

nope int egt is ie zeker stuk breeder. kan je idd met minimaal 2 autos naast mekaar. kijk maar naar alle filmpjes op youtube of op streetfire.net je ziet gelijk dat in games hij te smal is.

Derby schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:32:
In Gt4 vind ik 'm erg smal. De beste Nürburgring vind ik die in NFS Shift of in GTR Evolution. GTR Evo is meer natuurgetrouw qua layout. Maar die in Shift ziet er veel beter uit.

GTR Evo versie tegen real life :)
http://www.youtube.com/watch?v=OXlr52Cp_Uo

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 12-02-2010 05:00 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• KappeNou
scorpie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:20:
Ik moet ook maar weer eens een keertje gaan, laatste keer was begin december, en toen was het koud, sneeuwde het, en waren er veel te weinig toffe auto's op de ring :P (1 R8, 1 RS6)
Ik ga voor me zelf en niet perse de andere auto's ;)
Maar met koud weer is het idd niks. Je moet wel een beetje met zekerheid over de ring willen trappen.

[ Voor 12% gewijzigd door KappeNou op 12-02-2010 07:48 ]

>PC specs<

• SToRM666
Filmpje van de Franse GT Academy finale: http://www.youtube.com/watch?v=-1yCrNue8q0

Op zich niet zo'n bijzonder filmpje, maar het is wel interessant om te zien dat bijvoorbeeld het gras langs het circuit veel meer detail kent dan bij GT5P.

Dit is hoe het gras eruit zag in GT5P:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/346w1fo.png

Dezelfde bocht in GT5:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/28jkvmd.png

• KappeNou
dat ziet er wel nice uit! Ook zie je banden sporen op de baan.

>PC specs<

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Ziet er stukken beter uit. Je ziet nu de berg in de mist en de bomen en het gras ziet er mooier uit.
Mooi, daar zat ik al op te wachten.
In GT zijn het altijd net te schone banen, en dat neemt ook een stukkie sfeer weg...
Ik wil bandensporen, strepen in het gras, rubber op de curbs, lakstrepen op de betonnen muren.... lekker! :)
*edit* het donkerdere asfalt is ook mooier*

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2010 18:02 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

En straks ook deuren en bumpers op de baan? :P

• S_Chief
  • Niet online
Denk het wel als auto's schade kunnen hebben. :+ Zou wat zijn als de volgende ronden nergens meer een deur te bekennen is. :+

[ Voor 44% gewijzigd door S_Chief op 14-02-2010 18:56 ]

• NLxAROSA
  • Niet online
Dit dus. En daarnaast is FOV angle ook iets waar je rekening mee moet houden. Met de bumper cam heb ik altijd het gevoel of mijn auto de gehele breedte van de baan inneemt, maar switch je naar chase, dan zie je dat er makkelijk nog een auto naast kan.

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-11 13:11
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/5790/gt5entrydeleted.jpg

Wordt op dit moment over gediscussieerd op GTPlanet.net. Helaas is het bericht niet meer terug te halen. Wel heeeeel interessant! :D

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
GT5 confirmed to have a May? May wat? Maybach?
Maybach klinkt logischer dan een 'May release'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

may demo?
het is al een tijdje stil rond een officiële demo...

• S_Chief
  • Niet online
GT5 confirmed to have a May demo? Lijkt mij niet echt een goed lopende zin. :+ Ook ik denk aan Maybach (Exelero?).

http://www.google.nl/sear...y%22&btnG=Search&aq=f&oq=

Dat is em (weet niet hoe lang hij nog blijft werken). :)

[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 18-02-2010 17:11 ]

• Jamoru
Nee, er staat dus "GT5 confirmed to have a May 2010 worldwi ..." Duidelijk lijkt me? :P

http://209.85.229.132/sea...%3D941103&btnG=Zoeken&lr=

[ Voor 5% gewijzigd door Jamoru op 18-02-2010 19:47 ]

edit, ik zat er naast.

Al klinkt het leuk, denk ik het niet. (perfect verjaardagskado, dat wel :P)

[ Voor 109% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2010 17:15 ]

• S_Chief
  • Niet online
Ik kom tot "Gamespot forums Gran Turismo 5 GT5 confirmed to have a may 2010 worldwide release", daarna pakt Google em niet meer. :+ Ter controle heb ik release voor demo vervangen, en dan werkt het niet meer. :+

http://www.google.nl/sear...e%22&btnG=Search&aq=f&oq=

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-12 23:00
Is goed dat ze ook 2010 erbij zetten.
Want zou zo maar kunnen dat het 2011 of 2012 of 2013 of ........... :+

Ik ga er niet meer vanuit dat ik GT5 voor de kerst dit jaar kan gaan spelen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Evertt
  • Laatst online: 21:40
Ik ga er niet meer vanuit dat GT5 ooit nog uit komt.
Ik wordt echt moe van dit gedoe over GT5 elke keer wordt het weer opgeschoven.

En als je kijkt op gtplanet.com staan alleen mooie screens waar ik zo heb GT5 is uit maar Sony wil hem niet uit brengen.

Verwijderd

Evertt schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:35:
Ik ga er niet meer vanuit dat GT5 ooit nog uit komt.
Ik wordt echt moe van dit gedoe over GT5 elke keer wordt het weer opgeschoven.

En als je kijkt op gtplanet.com staan alleen mooie screens waar ik zo heb GT5 is uit maar Sony wil hem niet uit brengen.
En dat ben ik helemaal met je eens.
Ik heb destijds het Prologue pack met een G25 + Playseat gekocht in de hoop de tijd te kunnen overbruggen.
Dat was dik 2 jaar geleden. Alles staat er nu nog, en de game is er nog steeds niet.

GT5 wordt steeds meer en meer het slachtoffer van zichzelf. Door steeds een paar plaatjes te laten zien maakt men iedereen lekker. En dan zul je zien dat zodra de game uit is het zo gehyped was dat het weer tegen gaat vallen. Maar ja, dat is vaak zo met gehypte games.

Ik begrijp ook werkelijk niet waarom het allemaal zo lang moet duren, en waarom er 2 jaar geleden dan al een demo is uitgebracht waar verder bijna geen updates voor zijn geweest.
Het ziet er een beetje triest uit op deze manier.
Ach ja, ze willen ´m gewoon perfect maken... en dat kost tijd.
Degene die hem willen kopen kopen ´m toch wel, of het nu 2010 of 2011 is.
Maar ik ben het wel met je eens dat het echt associaal lang duurt. :(

Wat ik me afvraag is hoeveel gig het spel op de HDD gaat opslokken... ik zag dat GT5 prologue al bijna 8 gig aan gamedata gebruikt. En aangezien ik nog maar 12 over heb zal ik flink moeten opschonen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2010 10:07 ]

En dat blijft het hele basisprincipe, ze kopen hem toch wel als die uit komt. Enige concurrent zou Forza moeten zijn, maar die is xbox only.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Naast al het GT academy nieuws ( http://www.gtplanet.net/g...s-day-2-the-field-narrows )
staan er op gtplanet ook weer wat nieuwe shots:
http://www.gtplanet.net/a...smo-5-screeenshots-feb-1/
Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/02/gran-turismo-5-screeenshots-feb-2.jpg
:/
hoe lang moeten we nog wachten..

[ Voor 32% gewijzigd door Sentry23 op 28-02-2010 12:23 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Verwijderd

Sentry23 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:18:
Naast al het GT academy nieuws ( http://www.gtplanet.net/g...s-day-2-the-field-narrows )
staan er op gtplanet ook weer wat nieuwe shots:
http://www.gtplanet.net/a...smo-5-screeenshots-feb-1/
[afbeelding]
:/
hoe lang moeten we nog wachten..
Mooi hoor die screenshots. Maar het zou ze sieren als ze naar de fans van de serie toe nu eens met wat extra auto's zouden komen die je kunt downloaden. Daar binden ze heel wat meer mensen mee dan de zoveelste screen. (en daar hebben we er al heel wat van gehad!)

Of een concrete releasedatum, omdat zelfs die aan het verschuiven is elke maand. :D

• SToRM666
Ik denk dat we op de E3 wel veel meer over deze game te weten gaan komen :)

SToRM666 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:17:
Ik denk dat we op de E3 wel veel meer over deze game te weten gaan komen :)
E3 2011?
dachten we dat ook niet van de TGS eind vorig jaar?
voorlopig vermaak ik me nog wel met de G25 en de GT-R... suzuka of fuji blijven masterlijk!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik volg zijdelings GT Academy en gaaf dat die Nederlander bij de laatste 8 zit. Maar dit is toch de nummer 2 en niet de winnaar van GT Academy NL? Hoe zit dat?

PSN: Shiver23

• Sentry23
Shiver23 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:08:
Ik volg zijdelings GT Academy en gaaf dat die Nederlander bij de laatste 8 zit. Maar dit is toch de nummer 2 en niet de winnaar van GT Academy NL? Hoe zit dat?
Goeie vraag ja, ik miste Solar ook al.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Sato
Misschien is Solar niet door de conditie/fitness test gekomen? (of een van de andere tests.)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

LordSander schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:52:
Misschien is Solar niet door de conditie/fitness test gekomen? (of een van de andere tests.)
Er doet één kandidaat mee per land, dus dan zou zijn broertje ook niet meedoen.

PSN: Shiver23

• S_Chief
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:08:
[...]

E3 2011?
dachten we dat ook niet van de TGS eind vorig jaar?
voorlopig vermaak ik me nog wel met de G25 en de GT-R... suzuka of fuji blijven masterlijk!
Als ze de Nurburgring nou even als download aanbieden.., dan ben ik voorlopig wel stil. >:) :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

LordSander schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:52:
ik gok 't er op dat het 't SolarTEAM is, en niet gewoon een individu. En daarom geen winnaar?

SChief schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Als ze de Nurburgring nou even als download aanbieden.., dan ben ik voorlopig wel stil. >:) :+
Precies, ze rijden daar ook de GT academy op dus waarom u het niet kunnen?
Denk dat je een hoop fans daarmee erg tevreden maakt, ook al is het maar een opgepoetste versie van de GT4 Ring...

• KappeNou
dvdkiwi schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:38:
[...]

Precies, ze rijden daar ook de GT academy op dus waarom u het niet kunnen?
Denk dat je een hoop fans daarmee erg tevreden maakt, ook al is het maar een opgepoetste versie van de GT4 Ring...
Zal waarschijnlijk weer veel geld kosten om het online te zetten.. Nadeel natuurlijk wanneer je een gratis netwerk aanbied..
Wel jammer idd! Nu moet ik oefenen met forza op de ring :X

>PC specs<

• Sentry23
himlims_ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:20:
[...]

ik gok 't er op dat het 't SolarTEAM is, en niet gewoon een individu. En daarom geen winnaar?
http://www.granturismo5.n...my-2010-and-the-winner-is

De winnaars, zijn:
1. IRT_Solar System
2. Oenta
3. GTHQ_Raffels87
4. BosjesmanEB
De nummer 1, dus Solar System krijgt de kans, als enige van de finalisten, zich te bewijzen op Silverstone. Gefeliciteerd Solar!

Daarna komt Oenta ineens terug als .nl deelnemer op Silverstone.

• KappeNou
Misschien is hij ziek geworden :/

>PC specs<

• S_Chief
  • Niet online
Dit wist ik nog niet?!
Auto's
- 1.000 auto's
- 170 Premium modellen (volledige interieur modelering, het intereur past zich ook aan aan de schade van de auto)
- 830 Standaard modellen (dit zijn modellen die al in eerdere versies van de Gran Turismo serie zijn voorgekomen)

- Modellen zijn over te nemen van Gran Turismo voor de PSP
Dus 170 modellen met een interieur en de overige 830 zonder interieur? :? Ik volg het even niet meer. :X

• Sentry23
SChief schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:51:
Dit wist ik nog niet?!

[...]

Dus 170 modellen met een interieur en de overige 830 zonder interieur? :? Ik volg het even niet meer. :X
Alle modellen zouden een interieur moeten hebben, alleen 170 stuks hebben ook schade aan het interieur (en dat laatste zou ook geinterpreteerd kunnen worden als schade waar de auto ook onder de carrosserie is gemodelleerd)

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:17
Iemand deze al tegen gekomen? http://www.cdwow.nl/search?q=gran+turismo+5&t=all
Vriend van me heeft de bovenste in pre-order staan zal me benieuwen waneer die komt, leverancier van de site zit in hongkong dus mischien dat ie daar wat eerder komt (PS3 game - 09-07-10 ) lijkt redelijk

if (!coffee) {
Work = false; }

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zolang de uitgevers geen datum hebben bevestigd, zou ik niks geloven. Heel veel webshops zetten er een datum bij die ze gokken om ze meer orders en website hits binnen te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 02-03-2010 00:10 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Jamoru
Nieuw filmpje van de trailer die op de GoW3 disc staat. Geen HD, maar beter dan niets. :)

*Zie openingspost*

[ Voor 36% gewijzigd door Jamoru op 10-03-2010 15:23 . Reden: Nieuwe URL ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik vind die trailer van GT5 in de PlayStation Store echt ontzettend vet! Klopt het dat in de game dus ook Nascar en Rally komt? Dat zou het wel een heel erg veelzijdige game maken!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Jamoru
Ik zou zeggen, lees de OP eens door. :P

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
JorisBit schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:24:
Ik zou zeggen, lees de OP eens door. :P
* LuPo staat zich in een hoekje te schamen.. :$

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

dat filmpje ziet dr leuk uit maar nog steeds geen release date. ik denk dat dit spel nooit komt wegens de perfectionist van een developer. we zitten dalijk al lang en breed aan tdu2 voordat gt5 het licht ziet :(
hopen dat hij nog in mei komt zoals sommige zeiden anders mja maar weer meer wachten.

• S_Chief
  • Niet online
JorisBit schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:10:
Nieuw filmpje van de trailer die op de GoW3 disc staat. Geen HD, maar beter dan niets. :)

[video]
Door dit soort filmpjes begint het weer te jeuken. >:) Dat kunnen ze erg goed daar bij Polyphony Digital, mensen in spanning houden. :+

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-12 14:41
JorisBit schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:10:

[video]
Ben te laat, filmpje is al weer verwijderd...

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-11 07:24
SChief schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:16:
[...]

Door dit soort filmpjes begint het weer te jeuken. >:) Dat kunnen ze erg goed daar bij Polyphony Digital, mensen in spanning houden. :+
Inderdaad knap als je een game 3 jaar kan uitstellen en mensen er nog steeds op zitten te wachten. Weet niet hoe het met de rest zit, maar het komt mij aardig de neus uit dat gewacht. Oke kwaliteit is belangrijk, maar het is nou niet zo dat Forza 3 zo slecht is uitgevallen imho. Heb ps3 en xdoos.

flickr - WOT Profile - Game PC

• KappeNou
Gizzy schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Inderdaad knap als je een game 3 jaar kan uitstellen en mensen er nog steeds op zitten te wachten. Weet niet hoe het met de rest zit, maar het komt mij aardig de neus uit dat gewacht. Oke kwaliteit is belangrijk, maar het is nou niet zo dat Forza 3 zo slecht is uitgevallen imho. Heb ps3 en xdoos.
Forza 3 niet slecht uitgevallen? Dat is idd een YHO :X ;)

>PC specs<

• Gizzy
KappeNou schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:52:
[...]

Forza 3 niet slecht uitgevallen? Dat is idd een YHO :X ;)
Misschien niet veel vernieuwing ten opzichte van Forza2, maar grafisch toch weer een stuk beter, leuke en uitgebreide collectie auto's. Multiplayer heb ik nog niet gedaan. Wat vind jij zelf dan zo slecht FZ3? Daarnaast vraag ik me af wat er in Forza Land wordt neergezet tegen de tijd dat GT5 daadwerkelijk uitkomt, is er dan weer sprake van een FZ4 die GT5 gaat beconcurreren?

Let wel op dat ik niet zeg dat ik de ene beter vindt dan de ander.

Sta alleen versteld van de ontwikkeltijd die in GT5 is gaan zitten. Ik vond de demo gaaf en een uitdaging om goed te rijden, echter ik vraag me af of we de extra ontwikkeltijd straks echt zo nadrukkelijk gaan merken als de game daadwerkelijk uit is.

[ Voor 22% gewijzigd door Gizzy op 10-03-2010 08:59 ]

• KappeNou
Voor mij zijn de grootste problemen met forza.

1. Extreem veel bugs en physics kloppen van geen kant. (laat me ze aub niet allemaal op noemen ;( )
Als ik forza tegenwoordig met vrienden speel en er is weer een bug. Dan is het "ow ja FORZA". Het grootste deel van mijn vrienden die race games spelen lopen allemaal te bitchen op de GT release en dat forza ook goed is. Nou die combinatie van woorden met goed en forza in 1 zin hoor ik niet vaak meer :P Ik hoor nu vaker ow ja forzaaa :X
Het is van het meest simpele. Bestuurders stoel in een auto gaat eruit met tuning (leeg trekken) en vervolgens blijft de passagiers stoel zitten. Tot het omrollen van je auto als je een curbstone raakt...

2. totaal geen gevoel bij het spel.. Echt nutteloos racen en binnen een aantal dagen heb je het spel in principe wel gezien.. Bij Gran Turismo heb je meer een gevoel waar je het om doet. Ook heel de huis stijl van GT is altijd geniaal geweest. Dit is zoals gewoonlijk bij forza bagger.

3. Heel weinig auto's. Bij forza had ik al moeite met kiezen toen ik iets van 40 auto's in me garage had. Nu is het, nou ik koop die auto maar omdat er verder niet echt iets boeiender is..
In GT begint dat probleem pas bij een autotje of 200 in je garage. Je hebt zoveel keus tussen nieuw en oud. Bijvoorbeeld in GT4 een bmw 120i en 120d tunen kijken welke harder gaat en anders reageert. In GT4 had je ook veel keuzes in 2e hands auto's.

4. Graphics blijven bagger voor deze tijd. Ook hoe de modellen van de auto's er uit zien. Ja het is een stuk beter dan Forza 2. Dit vind ik persoonlijk niet het ergste, vooral aangezien het spel zo snel op de markt is gekomen. Maar de rest van mijn punten erger ik me gewoon echt aan.

Uiteindelijk allemaal van die "kleine" dingen waarmee een race spel interresant blijft. Het is heel moeilijk om een race spel voor mensen een langere tijd leuk te houden. Forza heeft deze ingrediënten imho niet. Het is heel jammer dat GT zo lang op zich laat wachten en dat ze in de tussentijd prologue niet een beetje updaten. Maarja tijd is relatief ;) mensen kopen GT uiteindelijk toch wel en een groot deel mensen zal het spel waarschijnlijk goed vinden.

>PC specs<

• Gizzy
:

1. Extreem veel bugs en physics kloppen van geen kant. (laat me ze aub niet allemaal op noemen ;( )
Als ik forza tegenwoordig met vrienden speel en er is weer een bug. Dan is het "ow ja FORZA". Het grootste deel van mijn vrienden die race games spelen lopen allemaal te bitchen op de GT release en dat forza ook goed is. Nou die combinatie van woorden met goed en forza in 1 zin hoor ik niet vaak meer :P Ik hoor nu vaker ow ja forzaaa :X
Het is van het meest simpele. Bestuurders stoel in een auto gaat eruit met tuning (leeg trekken) en vervolgens blijft de passagiers stoel zitten. Tot het omrollen van je auto als je een curbstone raakt...
True that. Zelf nog geen mp gedaan. Maar wat betreft wegligging is het af en toe vaagheid alom. Nu je het zegt ja.
:

2. totaal geen gevoel bij het spel.. Echt nutteloos racen en binnen een aantal dagen heb je het spel in principe wel gezien.. Bij Gran Turismo heb je meer een gevoel waar je het om doet. Ook heel de huis stijl van GT is altijd geniaal geweest. Dit is zoals gewoonlijk bij forza bagger.
Menukes etc van GT zien er inderdaad beter uit. Hoop wel dat laadtijden van GT erop voortgaan. Vond ze in de demo toch wat lang. Bij Forza is dat trouwens nog een slaggie erger.
:

3. Heel weinig auto's. Bij forza had ik al moeite met kiezen toen ik iets van 40 auto's in me garage had. Nu is het, nou ik koop die auto maar omdat er verder niet echt iets boeiender is..
In GT begint dat probleem pas bij een autotje of 200 in je garage. Je hebt zoveel keus tussen nieuw en oud. Bijvoorbeeld in GT4 een bmw 120i en 120d tunen kijken welke harder gaat en anders reageert. In GT4 had je ook veel keuzes in 2e hands auto's.
2e hands auto's in GT waren geniaal inderdaad.
:

4. Graphics blijven bagger voor deze tijd. Ook hoe de modellen van de auto's er uit zien. Ja het is een stuk beter dan Forza 2. Dit vind ik persoonlijk niet het ergste, vooral aangezien het spel zo snel op de markt is gekomen. Maar de rest van mijn punten erger ik me gewoon echt aan.
Graphics ja, Forza3 vind ik er wel goed uitzien. GT ben ik nog niet helemaal over uit. Wel wat fotorealistischer, waar FZ3 wat weer getekend lijkt?
:

Uiteindelijk allemaal van die "kleine" dingen waarmee een race spel interresant blijft. Het is heel moeilijk om een race spel voor mensen een langere tijd leuk te houden. Forza heeft deze ingrediënten imho niet. Het is heel jammer dat GT zo lang op zich laat wachten en dat ze in de tussentijd prologue niet een beetje updaten. Maarja tijd is relatief ;) mensen kopen GT uiteindelijk toch wel en een groot deel mensen zal het spel waarschijnlijk goed vinden.
Als je het zo opsomt, moet ik je wel wat gelijk geven. Ik denk ook met weemoed terug aan GT3 a spec.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizzy op 10-03-2010 09:44 ]

• KappeNou
ach verder is forza 3 een prima spel om af en toe te spelen en om de tijd te drukken in afwachting van GT5 ;)

>PC specs<

• Gizzy
KappeNou schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:37:
ach verder is forza 3 een prima spel om af en toe te spelen en om de tijd te drukken in afwachting van GT5 ;)
Klopt ja. Mis bij mijn xdoos 360 alleen het gebruik van mijn G25.

• KappeNou
Ja dat is idd wel een nadeel. Ik zat nog te denken om zo'n fanatec stuur te kopen. Beetje prijzig voor alleen forza ;)

>PC specs<

• Gizzy
Wat kan ik zeggen, great minds think alike. Fanatec is :9.

[ Voor 76% gewijzigd door Gizzy op 11-03-2010 07:42 ]

• Jamoru
_Chris_ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:41:
[...]

Ben te laat, filmpje is al weer verwijderd...
Klopt, nieuwe URL staat in de OP (laatste van de 4). 720p zelfs!

• Sato
Gran Turismo 5 zal nog dit jaar worden gereleased,

Dat heeft Sony zojuist bekend gemaakt tijdens hun GDC persconferentie.

[ Voor 8% gewijzigd door Sato op 11-03-2010 03:13 ]

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:07
Het zou wat zijn als ze dat zelfs niet meer gingen halen...

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.