• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Voor een Nexus boot ipv de HTC animatie:

http://android.modaco.com...tscreen-nexus-bootscreen/

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Inderdaad een leuke bootscreen. Hij zit nu ook in de 1.7 versie van Lox en behnaam.

• Subslider
tomtom137 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:59:
Inderdaad een leuke bootscreen. Hij zit nu ook in de 1.7 versie van Lox en behnaam.
De versie 1.7 van lox en benhaam gaf mij enorm veel problemen.

Het schijnt alsmaar problemen te geven als je een upgrade doet vanaf 1.6 met Apps2SD aan, wel even met benhaam gesproken maar kon me niet echt een oplossing geven anders dan een full wipe.

Toch even terug gegaan naar Modaco.. was even vergeten hoe snel mijn herotje kon zijn, wat een goeie rom is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Ben benieuwd hoe het gaat wanneer er nieuwe update komt van HTC met 2.0 of 2.1 erop.. Kan ik deze gewoon klakkeloos installeren zonder daar iets speciaals voor te doen als alleen maar de RUU bestand te openen of moet ik dan weer unrooten? Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd om de laatste update te installeren op de Hero.. Kan het helaas niet proberen hier omdat ik aan het werk ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Lijkt me niet dat je dan hoeft te unrooten, vraag me alleen af of een wipe nodig is. Maar als je nu bijvoorbeeld Modaco 3 draait, kun je beter wachten totdat hij een stable release heeft van de 2.1 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 10:01
Heb eens zitten kijken voor een update naar 2.0, lees namelijk steeds meer goeds erover. Echter is het nu nog wachten op HTC, totdat die Sense hebben aangepast. Kwam op mijn zoektocht naar een 2.0 ROM met Sense de onderstaande post tegen:

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1605

De foto's van de nieuwe Sense zien er goed uit! Dat is het registreren wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Rvanlaak schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:57:
Heb eens zitten kijken voor een update naar 2.0, lees namelijk steeds meer goeds erover. Echter is het nu nog wachten op HTC, totdat die Sense hebben aangepast. Kwam op mijn zoektocht naar een 2.0 ROM met Sense de onderstaande post tegen:

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1605

De foto's van de nieuwe Sense zien er goed uit! Dat is het registreren wel waard...
Hier een linkje met foto's waarvoor niet geregistreerd hoeft te worden: www.androidguys.com/...

[ Voor 3% gewijzigd door m3nno op 21-12-2009 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Vind die kadertjes rond de icoontjes verschrikkelijk druk overkomen. Dan heb ik toch liever zoals het nu is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
ik heb er al op gegoogled maar vind het niet meteen: kan je ook andere T9-woordenboeken installeren? Mijn versie van de hero komt van bidrivals en te laat gezien dat ie enkel engels en frans ondersteunt... Is het mogelijk in de normale versie (ongemodde 1.5 os) of MOET je daarvoor één of andere custom rom installeren ? en wat dan als de 2.1 uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 12:27
Nou het is opnieuw gebeurd: volledige crash van mijn telefoon met Modaco 3.0. eBuddy wilde niet meer openen via de notification bar (enkel zwart scherm) en de telefoon was verder extreem traag. Onverwachts ging hij uit zichzelf herstarten en daarna kan ik geen enkele applicatie meer openen. Alles behalve de browser, market en sommige HTC apps eindigen in een force close direct na starten. Exact dezelfde symptomen als de keer hiervoor dus.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
bladebel schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:34:
ik heb er al op gegoogled maar vind het niet meteen: kan je ook andere T9-woordenboeken installeren? Mijn versie van de hero komt van bidrivals en te laat gezien dat ie enkel engels en frans ondersteunt... Is het mogelijk in de normale versie (ongemodde 1.5 os) of MOET je daarvoor één of andere custom rom installeren ? en wat dan als de 2.1 uitkomt ?
Onder Menu -> Instellingen -> landen instellingen zou je gewoon bijna elke taal kunnen selecteren. Anders de officiële update van de HTC-site er overheen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als ik mijn wil flashen krijg ik "Remote : Not Allow" bij de recovery image?
Weet iemand wat ik nu moet doen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
ik zie daar enkel frans en engels staan helaas ... heeft al laatste versie draaien van de rom... als ik mijn imei-nummer ingeef op site htc zegt ie dat het niet de juiste versie is :-) (ik heb wel het imei nummer van toestel van mijn vader en daarmee lukt het wel om te downloaden: kan ik die er dan gewoon over gooien ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
bladebel schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:56:
ik zie daar enkel frans en engels staan helaas ... heeft al laatste versie draaien van de rom... als ik mijn imei-nummer ingeef op site htc zegt ie dat het niet de juiste versie is :-) (ik heb wel het imei nummer van toestel van mijn vader en daarmee lukt het wel om te downloaden: kan ik die er dan gewoon over gooien ?)
Het is een standaard download, de hardware is het zelfde. Hier zijn alle verschillende versies te vinden:
http://android.modaco.com...ios-in-update-zip-format/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand al of er al een custom rom op basis van Android 2.0 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
DennusB schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:55:
Weet iemand al of er al een custom rom op basis van Android 2.0 is ?
euhm... het staat denk ik al 10x genoemd in dit topic.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
gertvdijk schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:03:
[...]

euhm... het staat denk ik al 10x genoemd in dit topic.
Kan je het ook vertellen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:37
Laten we dit forum eens gebruiken en elkaar helpen.

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1528

Deze schijnt op android 2.0 gebaseerd te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 22-12-2009 11:35 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
carpebios schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:18:

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1528

Deze schijnt op android 2.0 gebaseerd te zijn.
Bedankt.
Ik heb even gekeken naar je link maar hij blijkt nog erg instabiel(veel dingen die niet werken).
Ik wacht dus wel even tot ze wat meer dingen gefixt hebben in 2.0 :D

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 22-12-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
DennusB schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:53:
Als ik mijn wil flashen krijg ik "Remote : Not Allow" bij de recovery image?
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Volgens mij word komt dit voor als je de recovery probeert te flashen via ADB commands, klopt dat? heb je die methode gepakt?

Je zou het moeten proberen via FlashRec, deze methode schijnt beter / makkelijker te gaan, en werkt wel op een virgin hero met de laatste htc rom.

Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33102043
Sommige mensen denken dat ze de elite zijn die zeker de beginners niet willen helpen helaas

Het kan geen kwaad om jezelf ook wat in te lezen in de ruim 13 pagina's met informatie die in dit topic omschreven staat... Dan is het misschien ook niet nodig dat een antwoord elke pagina 2/3 keer herhaald
word.

[ Voor 31% gewijzigd door Subslider op 21-12-2009 22:39 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
die nieuwe battery widget slurpt een beetje meer batterij op precies. Maar niet echt veel. Ofwel lijkt het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe moet ik mijn sd kaart formateren.
In de handleiding in dit forum staat: Part SD: fat32+ext2+swap

Echter zie ik die optie er niet bij staan.

Ik doe dit.
System recovery zie ik staan: "Partition sdcard"
Hierna kom ik in een volgend menu en zie ik:

Partition SD
Repair SD:ext
SD:ext2 to ext3
SD:ext3 to ext4

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:24
part SD staat voor partition SD. De eerste optie dus :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Thx voor je snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
carpebios schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:12:
Hoe moet ik mijn sd kaart formateren.
In de handleiding in dit forum staat: Part SD: fat32+ext2+swap

Echter zie ik die optie er niet bij staan.
Je moet wel aan je handje gehouden worden he? Sinds v1.5 van de Amon_RA recovery image zitten er dingen in submenu's, maar het spreekt allemaal erg voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ben ik de enige persoon op dit forum die moeite heeft met de houding van gertvdijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:48
carpebios schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:25:
Ben ik de enige persoon op dit forum die moeite heeft met de houding van gertvdijk?
Nou nee, ik kan het eigenlijk wel helemaal vinden met zijn instelling 8) Énige moeite zelf doen kan geen kwaad.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik wil het veilig doen en zie niet de overeenstemmende tekst op mijn telefoonscherm. Daarom vraag ik waar ik moet kijken omdat de handleiding dus niet helemaal juist is.

Zo raar vind ik dat niet. Heey maar sorry voor vragen stellen he!
Ik ben weg hier, wat een nare mensen zitten hier zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
carpebios schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:29:
Ik ben weg hier, wat een nare mensen zitten hier zeg.
Ja is zo, 14 pagina's gevuld met info van allemaal nare mensen. Sjezus, over overreacten gesproken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
carpebios schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:25:
Niet bepaald, het kan niet verkeerd om dit soort informatie in dit topic op te zoeken.. Een beetje initiatief tonen kan geen kwaad, niet alles hoeft zo vaak herhaald te worden toch?

Anders kijk je even deze bijzonder aanvullende handleiding van gertvdijk even na... Als je deze nou even goed had doorgenomen (zoals al paar keer herhaald) dan had je geen vragen daarover hoeven stellen en had je wass ook geen problemen met een houding.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33102043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Subslider schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:32:
[...]

Niet bepaald, het kan niet verkeerd om dit soort informatie in dit topic op te zoeken.. Een beetje initiatief tonen kan geen kwaad, niet alles hoeft zo vaak herhaald te worden toch?

Anders kijk je even deze bijzonder aanvullende handleiding van gertvdijk even na... Als je deze nou even goed had doorgenomen (zoals al paar keer herhaald) dan had je geen vragen daarover hoeven stellen en had je wass ook geen problemen met een houding.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33102043
En als jij nou eens leer lezen, dan moet je geen domme opmerkingen plaatsen :D

Dit staat in zijn handleiding:
Partitioneer je SD-kaart met de optie 'Part SD: fat32+ext2+swap' voor het volledig benutten van alle

Die optie zag ik niet staan letterlijk, dus vraag ik het even na.

Soms moet je niet alleen zoeken, maar ook even lezen hypocriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<it's not worth it eigenlijk ook>

[ Voor 88% gewijzigd door Brad Pitt op 22-12-2009 19:53 ]

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 22:18
versie 1.8 is uit van HERO21 rom

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1448

v1.8
- reverted back bootscreen to Hero's (as it is a Hero rom)
- fixed HTC's worldclock and weather (from Espresso)
- added HTCsync (from Espresso)
- removed USB Mount
- added ProximitySensor (from Tom Reay)
- moved HtcPlurk to /data
- added HtcContact Widget
- added Nav Launcher (to /data/app)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• M3 SMGII
En hoe bevalt 1.8?
Heb deze dagen niet veel te doen en zou graag wat rom's flashen :p

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:42

J27

Ik heb hem net even geprobeerd, wel leuk (ook even goggles uitgechecked, ook leuk maar mega beta)
maar verschrikkelijk traag vergeleken met modaco.
De standaard browser was gelukkig wel een stukje sneller, maar typen was bij mij overal heel erg langzaam.
zojuist heb ik mijn backup teruggezet, maar wacht met spanning tot er een fijne 2.x final uitkomt die ook een beetje snel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Klopt, het typen viel mij ook erg tegen. Je kan wel door blijven typen zodat alles 'plots' verschijnt en je telefoon een paar seconden blijft trillen door de haptic feedback, maar relaxed is het niet. Browser is inderdaad wel stukken sneller! Hier en daar nog een FC (hoewel ze dat ook wel toegeven) maar vooral de Market is een waardige toevoeging van 2.1. Veel overzichtelijker met screenshots ed.
Ben toch teruggegaan naar M3.0, blijft toch de snelste rom tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 22:18
en Modaco 3.1 komt er ook aan:

'Hey all! MCR 3.1 based on shipping 2.73.405.66 coming early next week.'

Afwachten wat er verder nog in gewijzigd is :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07

Rio

Ik heb al een boek

*knip* een hele topicstart quoten is nogal ruimteverspillend ;)
Top walkthrough, maar ik zou afsluiten (of beginnen) met een puntsgewijze samenvatting of dmv van bullets. Het is namelijk nog best een lang verhaal geworden. Wel top en dank voor al je moeite so far!
bijvoorbeeld:
- Stap1: Custom recovery Image Flashen
- Stap 2: Backup Maken
etc.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 29-12-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb Modaco 3.0 er sinds twee dagen op staan, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mijn tel langzamer is geworden in vergelijking met de officiele laatste ROM. Meer mensen die dit zo ervaren? Ik zie tot nu toe eigenlijk geen voordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 12:42
Is deze ROM van de frontpage ook ergens op xda te downloaden?
nieuws: HTC komt met downloadable widgets voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Jazeker: http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1448

Daar zit de optie "Get more widgets" in, kan me alleen niet meer herinneren in welk menuutje dat te vinden was (ik zit inmiddels weer op Modaco 3.0).

EDIT: Modaco 3.0 is inmiddels te voorzien van de teknologist core 1.91: http://android.teknologism.org/Download/. Ik ga 'm nu even testen!

[ Voor 30% gewijzigd door tomtom137 op 30-12-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 08:52

Peetman

Tjah....

Net geprobeerd om Modaco 3.0 aan de praat te krijgen, maar m'n Hero bleef in een boot loop hangen. Nadat ik de geroote HTC generic ROM heb geinstalleerd doet ie het weer.
Schijnt iets te maken te hebben met de partitie op de sd kaart voor app2sd, maar heb alle instructies daarvoor tot de letter opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Het is misschien een triviale vraag, maar heb je al een wipe uitgevoerd voordat je flashte naar Modaco 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

tomtom137 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:06:
Het is misschien een triviale vraag, maar heb je al een wipe uitgevoerd voordat je flashte naar Modaco 3.0?
Ik dacht van wel, maar helemaal zeker weet ik het niet meer. Heb er in ieder geval wel een gedaan voordat ik de HTC rom er weer op zette.

Volgens het topic op XDA zou het ook niet nodig moeten zijn als ik het goed heb gelezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Peetman op 30-12-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Klopt, als je van een stock rom 2.73.x komt (of vanaf MCR1.2 of hoger, niet in jouw geval dus), hoeft het vaak niet. Een bootloop geeft echter meestal wel aan dat een wipe verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
als je die bootloop krijgt moet je volgens mij je cache even wissen

Zijn er trouwens mensen die de nieuwste kernel van teknologist al geupdate hebben? (http://android.teknologism.org/ is een onderdeel van modaco, maar die gebruikt nog een oude versie) Heb zelf wel het idee dat het wat snelheidsvoordeel oplevert. Hij lijkt wat responsiever.

[ Voor 67% gewijzigd door Maverick op 30-12-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Zoals ik een aantal posts eerder al opmerkte draai ik nu ook 1.91, bevalt tot dusver prima! Hij lijkt inderdaad wat responsiever. Installeren kan uiteraard via de amon_ra recovery.

• gertvdijk
Maverick schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:03:
als je die bootloop krijgt moet je volgens mij je cache even wissen
En vooral geduld hebben. Iets wat op een bootloop lijkt is vaak gewoon het builden van de caches.
Maverick schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:03:
Zijn er trouwens mensen die de nieuwste kernel van teknologist al geupdate hebben? (http://android.teknologism.org/ is een onderdeel van modaco, maar die gebruikt nog een oude versie) Heb zelf wel het idee dat het wat snelheidsvoordeel oplevert. Hij lijkt wat responsiever.
Ja, ik draai ook die laatste update. Het enige wat ik nu merk is dat ie íets responsiever is als ik hem uit de slaapstand haal en dat ik het *idee* heb dat ie iets langer op accu gaat als ie in slaapstand staat. Dat is ook wel logisch gezien de geforceerde CPU governors dan. :)

• Peetman

Peetman

Tjah....

tomtom137 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:59:
Klopt, als je van een stock rom 2.73.x komt (of vanaf MCR1.2 of hoger, niet in jouw geval dus), hoeft het vaak niet. Een bootloop geeft echter meestal wel aan dat een wipe verstandig is.
Gisteravond nog een keer geprobeerd, maar ook na een wipe lukte het niet. Maar ik zal nog even kijken of het met de cache wissen wel lukt. Blijkbaar ergens nog iets gemist in het topic.
gertvdijk schreef op donderdag 31 december 2009 @ 02:06:
[...]
En vooral geduld hebben. Iets wat op een bootloop lijkt is vaak gewoon het builden van de caches.
Ik heb 'm zeker een kwartier laten liggen, maar misschien moet ik nog iets meer geduld hebben. Hij ging heen en weer van Hero logo naar HTC logo en weer terug, dus dat had toch erg veel weg van een loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Peetman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:45:
[...]

Gisteravond nog een keer geprobeerd, maar ook na een wipe lukte het niet. Maar ik zal nog even kijken of het met de cache wissen wel lukt. Blijkbaar ergens nog iets gemist in het topic.

[...]

Ik heb 'm zeker een kwartier laten liggen, maar misschien moet ik nog iets meer geduld hebben. Hij ging heen en weer van Hero logo naar HTC logo en weer terug, dus dat had toch erg veel weg van een loop.
Je kunt ook even controleren of hij daadwerkelijk niets aan het doen is mocht hij op het htc scherm blijven hangen.. Dit kun je doen door met de adb (SDK) het commando ddms te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Draai nu versie 1.8 van HERO21 ROM. Even een puntsgewijze samenvatting

+ De Market incl screenshots - zo weet je van te voren beter wat je gaat installeren
+ De browser - sneller, logischer ingedeeld in je beeldscherm
+ Google Maps Navigation - leuke gadget

- Muziek app crasht
- custom achtergronden instellen gaat niet
- niet alle apps beschikbaar
- tekst invoeren gaat traag
- Youtube ontbreekt
- Gmail update maar eens per uur ofzo, zwaar minpunt

[ Voor 8% gewijzigd door Rio op 04-01-2010 11:02 . Reden: zaken toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een rom die bijna exact hetzelfde is als de rom die er standaard opdraait maar dan sneller is? Dus zonder allemaal modificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:31:
Is er al een rom die bijna exact hetzelfde is als de rom die er standaard opdraait maar dan sneller is? Dus zonder allemaal modificaties.
Je wilt dus dat er zonder iets te veranderen een heleboel verandert?
Nee. MoDaCo lijkt nog het meest op de standaard rom, maar dan met een custom kernel.
De andere roms zijn gebaseerd op android 2.0 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:41
Heb nu al een paar custom ROMs geprobeerd, maar heb steeds last van crashes...ga ik weer terug naar de standaard rom dan werkt alles perfect...ik doe altijd eerst een wipe en daarna de rom updaten...heb de radio rom ook al geupdate misschien moet ik die nog eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op zondag 03 januari 2010 @ 08:59:
[...]

Je wilt dus dat er zonder iets te veranderen een heleboel verandert?
Nee. MoDaCo lijkt nog het meest op de standaard rom, maar dan met een custom kernel.
De andere roms zijn gebaseerd op android 2.0 en hoger.
Maar wat werkt er bij deze rom dan nog niet goed? En heeft deze ook sence ui? En deze is toch op 1.8 gebouwd? Wat zijn dan de verschillen met de standaard rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:05:
[...]

Maar wat werkt er bij deze rom dan nog niet goed? En heeft deze ook sence ui? En deze is toch op 1.8 gebouwd? Wat zijn dan de verschillen met de standaard rom?
ff googlen of topic doornemen voor je gaat blaten. En leren spellen.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Modaco is zo goed als hetzelfde als de standaard HTC Rom. Maar dan anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Just an update (that I also posted on Twitter)... i'm trying to do something a bit different with 3.1 (after all, going to release .66 and chucking in an updated busybox isn't all that exciting) so it's taking a little longer.

If my plan works it should make everything faster / smoother. Watch this space!
Ik ben benieuwd :> Nog snellere hero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit - heb het bericht verkeerd gepost. Deze kan verwijderd worden

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Zojuist deze rom geïnstalleerd http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1743 (clean android 2.0 zonder Sense) en verdikkeme is is zooo soepel vergeleken met wat de zelfde developer probeert te doen met sense2.0

Naast de hero heb ik ook een milestone en met deze rom doet niet onder; ook niet qua snelheid (terwijl de hardware toch echt wel minder is).

Voor mensen die zonder sense kunnen leven echt een aanrader.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
LightYears schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:18:
Zojuist deze rom geïnstalleerd http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1743 (clean android 2.0 zonder Sense) en verdikkeme is is zooo soepel vergeleken met wat de zelfde developer probeert te doen met sense2.0

Naast de hero heb ik ook een milestone en met deze rom doet niet onder; ook niet qua snelheid (terwijl de hardware toch echt wel minder is).

Voor mensen die zonder sense kunnen leven echt een aanrader.
Zo heb deze ook ff geïnstaleerd en deze loopt echt als een tiet. Hier en daar ga je inderdaad de sense extras missen maar deze heeft toch wel erg veel voordelen. Eindelijk ook een fatsoenlijke calendarview (week, month day met allen tijdsaanduidelingen in het overzicht!).
Dingen die nog niet werken/die ik mis:
- Navigatie
- camera op 5 MP
- Standaard toetsenbord -> steeds switchen voor getallen in te typen ipv. longpress.
- Timer (verbazingwekkend dat deze dus niet in de standaard android zit..)

Edit: Wat ook erg vet is de connectie met je Picasa account. In de galery laad hij automatisch de picasa albums erbij! Tevens kun je door je telefoon te kantelen navigeren. Net als de Nexus One dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Unneoetech op 06-01-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Locatie via wireless networks mist ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
^^ Zit er al wel een Nederlandse woordvoorspellings-ding op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu modaco 3.0 geïnstalleerd maar veel snelheidsverbetering heb ik ook niet. En komt modaco nog met android 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:53:
Ik heb nu modaco 3.0 geïnstalleerd maar veel snelheidsverbetering heb ik ook niet. En komt modaco nog met android 2.0?
Als de officiele 2.1 versie van HTC uitlekt, dan komt MoDaCo met android 2.1 :) Er is momenteel een beta van modaco 3.1 voor betaalde forum leden van modaco.com, en als ik de verhalen mag geloven, is die veeeel sneller.

Dus ik hoop dat 3.1 ergens volgende week uitkomt :D

Edit: Ik kon de verhalen niet meer aanhoren, en om Paul een beetje te steunen toch ook zo'n Ad Free abo genomen van MoDaco *FLITS* Volgens mij werd mijn hero daar net geflits HOLY SHIT dat ding is echt heeeel snel.

[ Voor 17% gewijzigd door Sh4wn op 06-01-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh4wn schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:27:
[...]

Als de officiele 2.1 versie van HTC uitlekt, dan komt MoDaCo met android 2.1 :) Er is momenteel een beta van modaco 3.1 voor betaalde forum leden van modaco.com, en als ik de verhalen mag geloven, is die veeeel sneller.

Edit: Ik kon de verhalen niet meer aanhoren, en om Paul een beetje te steunen toch ook zo'n Ad Free abo genomen van MoDaco *FLITS* Volgens mij werd mijn hero daar net geflits HOLY SHIT dat ding is echt heeeel snel.
Haha ok. Ja ik had die beta ook gezien maar ik wacht wel even op de officiële release want er werken waarschijnlijk een aantal dingen nog niet zo heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:29

woutur

Klauwtjes uit!

Sh4wn schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:27:
[...]

Zijn er in de Modaco roms nog zaken die het niet doen ten opzichte van de standaard HTC rom? Crashen bepaalde applicaties bijvoorbeeld die normaliter niet zouden crashen. Of is er functionaliteit die het niet meer doet?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:03:
[...]

Haha ok. Ja ik had die beta ook gezien maar ik wacht wel even op de officiële release want er werken waarschijnlijk een aantal dingen nog niet zo heel goed.
Ik ben nog niks tegen gekomen wat nog niet goed werkt :) hij is echt heel stabiel.

@woutur er komt alleen maar functionaliteit bij, en wat mij betreft is de modaco de snelste en de meest stabiele ROM voor de hero. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sh4wn op 06-01-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Geniaal idee van die Paul:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/littlesnapper/modacocustomcustomrom.png

Binnenkort je Custom Modaco Custom Rom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
beetje jammer alleen dat ervoor betaald moet worden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Maverick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:08:
beetje jammer alleen dat ervoor betaald moet worden. :{
Misschien is dat juist het geniaalste aan het idee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Unneoetech schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:27:
[...]

Zo heb deze ook ff geïnstaleerd en deze loopt echt als een tiet. Hier en daar ga je inderdaad de sense extras missen maar deze heeft toch wel erg veel voordelen. Eindelijk ook een fatsoenlijke calendarview (week, month day met allen tijdsaanduidelingen in het overzicht!).
Dingen die nog niet werken/die ik mis:
- Navigatie
- camera op 5 MP
- Standaard toetsenbord -> steeds switchen voor getallen in te typen ipv. longpress.
- Timer (verbazingwekkend dat deze dus niet in de standaard android zit..)

Edit: Wat ook erg vet is de connectie met je Picasa account. In de galery laad hij automatisch de picasa albums erbij! Tevens kun je door je telefoon te kantelen navigeren. Net als de Nexus One dus :)
Ben nu overgestapt naar de Lox en Behnaam 2.1 rom met sense omdat van bovenstaande in eens steeds de browser er uit klapte. Ik mis echter nu alweer de snelheid en de verbeterde agenda. Moeilijk moeilijk...
Het toetsenbord van HTC kun je trouwens wel met een apk installeren in een niet sense rom. Als iemand dit zoekt zoek ik wel even het linkje op.
Op zich is dat idee van Paul natuurlijk geniaal. Iedereen zijn eigen rom met zijn wensen. Mijn ideale rom:
Kale android 2.1 waarbij alles werkt
Sense toetsenbord
Telefoon menu van Sense
Lock screen van standaard android
Mooie wallpapers van de nexus (of is dit nu standaard 2.1 spul?)
Wifi tethering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Ik heb gister de MoCoDo 3.1 geïnstalleerd, nadat ik 10 pond had betaald uiteraard. Maar eerlijk is eerlijk. Hij is heel erg snel.

Geen lag, zelfs niet na het installeren van circa 40 applicaties, erg fijne update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Heb gisteravond ook maar eens MoDaCo3.1 er op gezet na een kleine donatie.
Is inderdaad lekker snel, maar verschilt IMO weinig van de laatste officiële build van de HTC.

Zijn er nog tips voor het gebruik van een MoDaCo ROM? Leuke weetjes etc. Er zijn enorme topics over op de MoDaCo site, maar heb er hier nog weinig over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
hmm.
ben aan het twijfelen of ik ook een donatie ga geven voor 3.1 MCR.
Langs de andere kant wil ik ook wel even Lox 2.1 even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer Modaco 3.1 officieel uitkomt??

http://android.modaco.com...-custom-rom-for-gsm-hero/

En eindelijk .

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:45:
Weet iemand wanneer Modaco 3.1 officieel uitkomt??
Staat toch gewoon op de site van MoDaCo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Heuj vet, die kitchen heeft die vet gemaakt. :)

HTC Mail gaat er lekker uit hier, netzoals footprints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Sh4wn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:59:
Heuj vet, die kitchen heeft die vet gemaakt. :)

HTC Mail gaat er lekker uit hier, netzoals footprints.
Inderdaad, ik heb toch ook maar een donatie gedaan, erg netjes dat je hem nu zelf kan samenstellen :) Gaat best rap ook nu, sinds dat ik het doorlas zijn er alweer 8 roms gebakken.

Ik krijg helaas (al vanaf versie 2.6 volgens mij) een foutmelding als ik wifi tether probeer te openen. Meer mensen die hier last van hebben? Ook kan ik de HTC widgets niet vinden helaas.

edit:
Wat is het nut van Jbed Java eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Rooster op 11-01-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Zit even die thread door te lezen en klopt het dat die 'kitchen rom' dezelfde basis heeft als de MoDaCo 31.rom?
Als dat zo is ga ik toch eens even een mooie rom 'bakken' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Die kitchen is idd op basis van 3.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooster schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:26:
[...]

Ik krijg helaas (al vanaf versie 2.6 volgens mij) een foutmelding als ik wifi tether probeer te openen. Meer mensen die hier last van hebben? Ook kan ik de HTC widgets niet vinden helaas.

edit:
Wat is het nut van Jbed Java eigenlijk?
Nou ik had hem werkend. Je moet namelijk de superuser app aanzetten. Maar ik weet niet hoe ik er nou verbinding mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
In de settings kun je de netwerknaam kiezen en enkele andere instellingen. Wat ik overigens niet begrijp is waarom Paul nog steeds wifi-tether-1.60pre3 gebruikt, terwijl de final 1.60 al uit is... Hij heeft overigens al wel de teknologist 1.91 core toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:57:
[...]

Nou ik had hem werkend. Je moet namelijk de superuser app aanzetten. Maar ik weet niet hoe ik er nou verbinding mee kan maken.
Hij werkt nu wel, het enige wat je hoeft te doen is op dat groene wifi symbool drukken en dan kan je met je pc verbinden zoals bij een normaal access point.

Thx tomtom137 ik heb hem even handmatig verwijderd en de stabiele versie erop gezet, alles werkt nu :) (op de Htc widgets na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Ik dacht laat ik ook eens die Modaco 3.1 update er op gooien... Hoor namelijk zeer goede verhalen.

Echter nu is mijn vraag of het gelukt is of niet... zie niet heel veel verschil alleen wat google voice en streetview die ik nu wel kan (en volgens mij voorheen niet :))

Iig bij settings about phone staat dit:
Model number:
HTC Hero
Firmware version
1.5 <--- dit moet toch dan 2.0 worden of ben ik gek?
Baseband version
63.18.55.06JU_6.35.09.26
Kerme; versopm
2.6.27-mck-teknologist-1.91root@neutrino )
Buid number
MoDaCo Custom Rom 3.1 Core , SSH
Password: xxxxx <-zal dit maar geheim houden...

alleen bij build number zegt ie wel MoDaCo custom rom 3.1 alleen firmware version blijft op 1.5 klopt dat? En zo nee, wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Dark4ever schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:42:
alleen bij build number zegt ie wel MoDaCo custom rom 3.1 alleen firmware version blijft op 1.5 klopt dat?
Ja dat klopt! Waarom zou je daar 2.0 verwachten dan? Er is nog geen officiële HTC build met Android > 1.5 voor de Hero... Echt ook al 100x voorbij gekomen in dit topic hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

never mind

[ Voor 96% gewijzigd door Dark4ever op 12-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Leg mij eens uit hoe jij 1.6 kan draaien op je Hero?
Ik denk dat je de laatste officiele build van HTC bedoeld, en die is ook gebaseerd op 1.5.

En als je de MoDaCo3.1 ROM behoud dan raad ik je sterk aan om een radio update te doen als je dat nog niet gedaan hebt. Zonder update raakte ik 60% van accu kwijt in 6 uur tijd (toen ik lag te slapen) nu doe ik makkelijk ruim 2 dagen met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

wappie1980 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:58:
Ik denk dat je de laatste officiele build van HTC bedoeld, en die is ook gebaseerd op 1.5.

En als je de MoDaCo3.1 ROM behoud dan raad ik je sterk aan om een radio update te doen als je dat nog niet gedaan hebt. Zonder update raakte ik 60% van accu kwijt in 6 uur tijd (toen ik lag te slapen) nu doe ik makkelijk ruim 2 dagen met de accu.
Ja, die laatste officiele build van HTC bedoelde ik inderdaad. Sorry
En werk inderdaad met de nieuwste radio maar thnx voor de tip :)
Maar kan het zo zijn dat ik met die laatste officiele build van HTC wel een programma kan draaien en met die MoDaCo ROM niet? (heb het dan over deze app: http://www.androlib.com/a...oparadisewidget-qqxi.aspx) Thnx iig voor jullie snelle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wappie1980 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:58:

Hoe moet je die radio update doen??

edit:

En is het deze die je moet hebben dan?

http://developer.htc.com/adp.html#s4

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik zie net op de Twitter van 'arnoudwokke' dat er een update is voor HTC Sense op Android 2.1 voor de Hero.
Waar haalt hij die builds vandaan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Hoe moet je die radio update doen??

edit:

En is het deze die je moet hebben dan?

http://developer.htc.com/adp.html#s4
Ik gebruik altijd de radio updates *klikkerdeklik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
stijnos1991 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:44:
Ik zie net op de Twitter van 'arnoudwokke' dat er een update is voor HTC Sense op Android 2.1 voor de Hero.
Waar haalt hij die builds vandaan?:P
Dit is alle info die ik kon verzamelen.

http://techfeen.com/andro...eryone-within-a-few-days/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592596
http://forums.meteor.ie/i...&pid=2415&st=0&#entry2415
http://twitter.com/htc

edit: Ik denk dat hij deze ROM bedoelt
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=580339

[ Voor 12% gewijzigd door rickiii op 12-01-2010 17:39 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Mmm oke,
Ik heb dus mijn htc hero geroot. Ik was hier totaal niet bekend mee en heb dus gisteravond en vandaag heel wat artikelen gelezen op het internet. Uiteindelijk heb ik de gok gewaagd en het volgende gedaan:

Als eerste heb ik de instructies gevolgd die op de volgende pagina van theunlocker staan:
http://theunlockr.com/200...ur-htc-hero-in-one-click/

nadat ik de flash recovery knop had ingedrukt heb ik de volgende radio update versie naar mijn htc gekopieerd en hernoemd naar update.zip: 63.18.55.06EU_6.35.06.18

Vervolgens heb ik dit zip bestand geflasht via het bootmenu van de recovery image.

Toen bovenstaand allemaal succesvol was afgerond heb ik de nieuwere MoDaCo Custom ROM 3.2 geinstalleerd en vervolgens mijn htc hero herstart.

Ik moet zeggen dat het opnieuw opstarten een eeuwigheid duurde, ik dacht even dat mijn htc niet meer wou opstarten maar uiteindelijk kreeg ik toch het hoofdscherm in beeld. Ik dacht ook dat het uiterlijk van deze custom rom wat verschilt met het orgineel, maar mijn hoofdscherm en menu e.d. ziet er nog hetzelfde uit, behalve dan dat er een aantal programma's zoals recovery flasher, titanium backup en wireless tether zijn bijgekomen. Verder kan ik ook niet zeggen dat mijn htc sneller is geworden, ik vind hem nog altijd wat traag.

Zou het kunnen zijn dat ik wat verkeerds heb gedaan of...? Ik heb in ieder geval al mijn smsjes e.d. behouden, dat is één voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Vanaf welke stock rom kwam je? Als je namelijk van een rom kwam lager dan 2.73 is een zogeheten 'wipe' nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
tomtom137 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:06:
Vanaf welke stock rom kwam je? Als je namelijk van een rom kwam lager dan 2.73 is een zogeheten 'wipe' nodig.
Nope, ik heb mijn htc hero nog geüpgraded toen rom 2.73.405.5 net uitkwam, dat was goed gelukt :)

Maar is het mogelijk dat een wipe toch zal helpen? Ik weet ook niet hoeveel tijd e.d. zoiets in beslag neemt... En of er verdere nadelen aan zitten.

Dit zijn trouwens verdere gegevens mijn hero:
Firmwareversie
1.5

Smallbandversie
63.18.55.06EU_6.35.06.18

Kernel-versie
2.6.27-mck-teknologist-1.92
root@neutrino )

Build-nummer
MoDaCo Custom ROM 3.2 Core, SSH

Softwareversie
1.0.0.A6288

[ Voor 40% gewijzigd door Storm90 op 12-01-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Modaco 3.2... gebruik je beta roms? Want de laatste stable is 3.1 (gisteren uitgekomen). Daarnaast zou je nog je radio kunnen updaten naar de JU versie: http://android.modaco.com...-zip-format-for-gsm-hero/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
tomtom137 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:25:
Modaco 3.2... gebruik je beta roms? Want de laatste stable is 3.1 (gisteren uitgekomen). Daarnaast zou je nog je radio kunnen updaten naar de JU versie: http://android.modaco.com...-zip-format-for-gsm-hero/.
is goed, probeer ik de 3.1 erop te zetten met de JU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Dit maakte toch het verschil, hij is een stuk sneller. Ik vind persoonlijk dat als je de telefoon kantelt, het scherm veel sneller mee roteert. Ook het wisselen tussen de schermen op de achtergrond gaat veel sneller.
Hartelijk dank voor jullie reacties _/-\o_ Ben erg blij met mijn nieuwe verbeterde hero 8) 8)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.