Toon posts:

Iphone 3gs

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik had een vraag over iphone 3gs.
ik heb gisteren een iphone 3gs bestelt omdat die niet meer in vooraad was,
die man van t-mobile zij 2 weken of 2 maanden kan duren. is er een mogelijkheid om het tracken als ware?
en een korte vraag wat kun je er allemaal mee, ik weet wel wat ik er ongeveer mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Ken je het woord "review"?

de Apple website al bekeken?

De overige iPhone topics hier al rondgekeken?

Daarmee moet je al héél ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 15:15

Neus

www.zenaconsult.com

Je kan ermee bellen. En gebeld worden. Je kan op 4 knopjes drukken.

Even serieus, dit zijn vragen die je jezelf moet stellen vòòrdat je een telefoon van meer dan 600 euro besteld.
Tevens, WAAR heb je hem besteld, online? In de winkel? In Nederland? En waar haalt -de man van t-mobile' hem vandaan?

-edit- Ik zie trouwens dat zo'n beetje elke topic die je hier op GoT opent gesloten wordt door je sumiere TopicStarts, raar taal gebruiken en de volledige afwezigheid van enige vorm van eigen initiatief.

[ Voor 25% gewijzigd door Neus op 18-09-2009 18:01 ]

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de website van Apple en de topics hier op GoT is prima te vinden wat je allemaal met een iPhone kunt doen. Dat is toch wel het minste wat je had kunnen doen, dus dit topic gaat dan ook dicht. Zou je de volgende keer iets meer moeite willen doen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.