Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Data terughalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds gisteren overgestapt van vista x64nl ultimate, naar windows7 x64 ultimate. Nu ben ik helaas vergeten om de map mijn afbeeldingen te backuppen.

Tijdens de installatie van win7 heb ik ervoor gekozen om de partitite te formateren en windows7 erop te gooien.

Bestaat er nog kans om mijn data terug te halen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja hoor, meer dan genoeg tooltjes voor die dat kunnen. Neem eens een kijkje in Thematopic: Datarecovery

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Thematopic: Datarecovery
Thematopic: Backups
OM FAQ

Omdat je je partitie geformatteerd hebt en nog eens een windows install overheen hebt gegooid is de kans (zeer) klein dat je de boel nog kunt redden.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Mwah, de kans is wel een stuk kleiner omdat je ook Windows op die partitie hebt gezet, er wordt dus continu naartoe geschreven. Als je data is overschreven wordt het al moeilijker. Kijk ook even in de OM FAQ voor een aantal tooltjes.

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Zal eens proberen met ontrack easy recovery pro. Had even wat beter moeten zoeken ik weet het.

Maar wou weten of er nog kansje in zit. Verder nog weinig met win7 gedaan. Alleen puur de installatie van het os zelf.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met installeren zit je al wel naar die partitie te schrijven. Ook als je opstart wordt continu naar de partitie geschreven. Ik weet niet of je nu een dualboot hebt, maar dan zou je van een andere partitie kunnen opstarten. Of wellicht met een Linux live cd + tooltjes (maar dan zou je zelf even moeten kijken wat het beste is, want dat weet ik zo niet).

Rail Away!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Mad Marty schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:53:
Met installeren zit je al wel naar die partitie te schrijven. Ook als je opstart wordt continu naar de partitie geschreven. Ik weet niet of je nu een dualboot hebt, maar dan zou je van een andere partitie kunnen opstarten. Of wellicht met een Linux live cd + tooltjes (maar dan zou je zelf even moeten kijken wat het beste is, want dat weet ik zo niet).
hetgeen wat niet overschreven is is wel terug te halen, helaas is het dus niet te zeggen of dat veel is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dus ;)

Niet panikeren, maar eerst zelf zoeken, tenslotte zijn die thematopics en FAQs over datarecovery er niet voor niks.
Om voor zo'n relatief eenvoudige vraag hier een topic te openen bestaande uit twee zinnetjes gaat wel een beetje ver, vind je ook niet?

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 18-09-2009 15:02 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.