Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wat ik mis (of kan beter)

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Beste t.net club,

Als braaf trouwe user wil ik graag aantal puntjes aankaarten om t.net en al haar omvangrijke functies te verbeteren :Y)
Ongetwijfeld dat er diverse punten al aangekaart zijn. Het gene wat hieronder staat zijn puntjes die ik heb verzameld in de myreact notepad over een bepaalde periode. Die 1:1 hier gepost

Direct Messages:
• Markeren als gelezen (van meerdere berichten tegelijk)
• Duidelijk maken wie ontvanger/verzender is (dat is een puinhoop; zie mijn inbox O-) )
• Soort van filters en optie om te sorteren (datum/poster etc.)
• Opbouw / indeling is onoverzichtelijk, berichten zijn niet terug te vinden (zoeken?)

Blog:
• De wysiwyg / ubb shit / smilies ontbreekt (zoals bij maken van topic wel 't geval is)
• Soms is een reactie te wijzigen, soms niet :? <5min? ofzo?
• intergratie foto album; direct / eenvoudig fotos vanuit album betrekken in blog
• images / tekst alignen of eenvoudiger gebruiken
• foto's'uploaden > album, nu omslachtig
• bookmarken van posts / blogs, zoals bij topic op forum?
• zoek functie of indeelen in categorien (oid) zodat eenvouwdig door de blogs gebladerd kan worden (nu is beperkt tot 30 berichten ... en de rest???)

Algemeen:
• switchen naar myreact, om status te controleren van user vanuit galery
• Uitbreiding van de gallery/statistieken van users; tweakotine, aantal reacties etc.

Wat en of er iets mee gedaan kan worden [..] u ziet maar. :w

//edit
tweakotine gerelateerd topic
tweakblog discussie
DM ideetjes

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2009 22:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als trouwe user mag je eerst wel eens een kijkje nemen in lieve devvers en ook eens gaan uitzoeken welke dingen al zijn besproken in LD zelf en in de devtrack, want een groot aantal punten is al besproken of lopen zelfs nu topics over.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

LA --> LD (gaat om dev-features etc, niet om beleid oid)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@hooglander1; ik heb deze punten verzameld over de laatste 3 maanden, ik heb weinig annimo om die topics door te nemen of er mogelijk gelijkenissen zijn. Dat weten de devvertjes zelf vele male beter, en kunnen gemakkelijk de overweging maken (of de streep er door halen)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alsof de devvers het al niet druk genoeg hebben met devven, hoe moeilijk is het voor jou om even te kijken of deze punten al eens behandeld zijn...
Want van de meeste dingen die je noemt herinner ik me dat dit al behandeld is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Heb enkele gerelateerde topics geplaatst in de TS.
Maar gezien ik een aantal suggesties heb, pietje en jantje nog meer.
Misschien dan makkelijker/logischer om een 'groot DM ervaringen' of 'tweakblog mankementen' topic te maken?

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Closed_off.gif hangslot dan maar?

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2009 22:38 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34

crisp

Devver

Pixelated

Als hiervan nog issues actueel zijn die nog geen eigen topic hebben of een entry in devtrack, dan graag per issue een apart topic of devtrack :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.