Beste t.net club,
Als braaf trouwe user wil ik graag aantal puntjes aankaarten om t.net en al haar omvangrijke functies te verbeteren
Ongetwijfeld dat er diverse punten al aangekaart zijn. Het gene wat hieronder staat zijn puntjes die ik heb verzameld in de myreact notepad over een bepaalde periode. Die 1:1 hier gepost
Direct Messages:
• Markeren als gelezen (van meerdere berichten tegelijk)
• Duidelijk maken wie ontvanger/verzender is (dat is een puinhoop; zie mijn inbox
)
• Soort van filters en optie om te sorteren (datum/poster etc.)
• Opbouw / indeling is onoverzichtelijk, berichten zijn niet terug te vinden (zoeken?)
Blog:
• De wysiwyg / ubb shit / smilies ontbreekt (zoals bij maken van topic wel 't geval is)
• Soms is een reactie te wijzigen, soms niet
<5min? ofzo?
• intergratie foto album; direct / eenvoudig fotos vanuit album betrekken in blog
• images / tekst alignen of eenvoudiger gebruiken
• foto's'uploaden > album, nu omslachtig
• bookmarken van posts / blogs, zoals bij topic op forum?
• zoek functie of indeelen in categorien (oid) zodat eenvouwdig door de blogs gebladerd kan worden (nu is beperkt tot 30 berichten ... en de rest???)
Algemeen:
• switchen naar myreact, om status te controleren van user vanuit galery
• Uitbreiding van de gallery/statistieken van users; tweakotine, aantal reacties etc.
Wat en of er iets mee gedaan kan worden [..] u ziet maar.
//edit
tweakotine gerelateerd topic
tweakblog discussie
DM ideetjes
Als braaf trouwe user wil ik graag aantal puntjes aankaarten om t.net en al haar omvangrijke functies te verbeteren
Ongetwijfeld dat er diverse punten al aangekaart zijn. Het gene wat hieronder staat zijn puntjes die ik heb verzameld in de myreact notepad over een bepaalde periode. Die 1:1 hier gepost
Direct Messages:
• Markeren als gelezen (van meerdere berichten tegelijk)
• Duidelijk maken wie ontvanger/verzender is (dat is een puinhoop; zie mijn inbox
• Soort van filters en optie om te sorteren (datum/poster etc.)
• Opbouw / indeling is onoverzichtelijk, berichten zijn niet terug te vinden (zoeken?)
Blog:
• De wysiwyg / ubb shit / smilies ontbreekt (zoals bij maken van topic wel 't geval is)
• Soms is een reactie te wijzigen, soms niet
• intergratie foto album; direct / eenvoudig fotos vanuit album betrekken in blog
• images / tekst alignen of eenvoudiger gebruiken
• foto's'uploaden > album, nu omslachtig
• bookmarken van posts / blogs, zoals bij topic op forum?
• zoek functie of indeelen in categorien (oid) zodat eenvouwdig door de blogs gebladerd kan worden (nu is beperkt tot 30 berichten ... en de rest???)
Algemeen:
• switchen naar myreact, om status te controleren van user vanuit galery
• Uitbreiding van de gallery/statistieken van users; tweakotine, aantal reacties etc.
Wat en of er iets mee gedaan kan worden [..] u ziet maar.
//edit
tweakotine gerelateerd topic
tweakblog discussie
DM ideetjes
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2009 22:32 ]