Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Selectief in list_discussions DM's verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Zou het een tof idee zijn in in /list_discussions selectieboxjes te plaatsen bij elke gekregen DM zodat je die makkelijk kan verhuizen naar een andere map (gelezen bijv.).

Of misschien een toffe AJAX interface met drag 'n drop ofzo in WEB 2.0 stijl.... :).

En ik vraag me af, is die tussenbevestiging bij het als gelezen markeren nou echt nodig? Bij veel webmail client kan je achter elkaar eropklikken zonder tussenscherm, en het werkt dan net wat efficienter en handiger.
(helemaal als ik opeens 10 mails DM's heb van de Tweakers.net (profiel) over de [Tweakblogs].

Leuk idee?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

crisp

Devver

Pixelated

En ik vraag me af, is die tussenbevestiging bij het als gelezen markeren nou echt nodig?
Die kan je uitzetten door een vinkje te zetten bij "Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?" in je voorkeuren

Intentionally left blank

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gezien ik het verzoek heb ontvangen om gerichter te posten, haal ik deze draad na boven. Hieronder enkele verbeterpunten (?) waarvan ik denk die het leven van de T.net junk gemakkelijker maakt.

Direct Messages:
• Markeren als gelezen (van meerdere berichten tegelijk)
• Duidelijk maken wie ontvanger/verzender is (dat is een puinhoop; zie mijn inbox O-) )
• Soort van filters en optie om te sorteren (datum/poster etc.)
• Opbouw / indeling is onoverzichtelijk, berichten zijn niet terug te vinden (zoeken?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Dat verzoek komt van een mede-users die niet zo heel veel over 't beleid te zeggen heeft. Het lijkt me handiger om je originele topic aan te houden en eventueel aanwijzingen op te volgen van betreffende crew ipv overal dubbel te posten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.