Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakotine

Pagina: 1
Acties:
  • 1.033 views

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 21:59
Als je in je profiel bij tweakotine klikt op de i voor informatie kom je bij:

reviews: Tweakers.net FAQ

Als je hier klikt op tweakergallery voor de lijst met de top tweakotine kom je op

http://tweakers.net/gallery

Echter hier vind je alleen karma lijsten geen tweakotine.
Is de tweakotine lijst ergens te vinden of staat hij hier gewoon niet meer tussen ?

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb geen idee of er nog een tweakotine-ranglijst bestaat. De FAQ-tekst is in elk geval accuraat; nergens wordt er beloofd dat we daar ook daadwerkelijk een ranglijst van bijhouden en op de individuele gallerypagina's staat keurig van iedereen de tweakotine vermeld.

Laat ons even in Lieve Devvers buurten om te kijken of daar iemand op de hoogte is van het bestaan van een tweakotinelijst, de redactie doet hier verder voorlopig niks mee :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 21:59
Na het nogmaals lezen van het stukje zie ik mijn fout. Heb de zin gewoon verkeerd gelezen en geinterpreteerd. Het staat inderdaad volledig juist in de FAQ. Toch benieuwd of hij nog ergens is. Altijd leuk de meest verslaafden te vinden haha. Zoeken en zoeken is dan de enige manier :) en anders alle profielen afstruinen en zelf een lijst opzetten :)

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zo'n lijst is er inderdaad niet op dit moment :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Er moet volgens mij wel ergens een ranglijst worden bijgehouden, want achter de hoeveelheid tweakotine staat welk rangnummer jij hebt. Voor mij: Tweakotine 198 #4989. Vroeger kon je in ieder geval wel in de Tweaker Galley een Tweakotine-ranglijst.

[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 03-09-2009 21:51 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Op zich is Tweakotine ook helemaal niet zo interessant, Karma omvat veel meer en heeft ook daadwerkelijk een zekere waarde. Een Tweakotine ranglijst lijkt me dan ook niet echt nodig.

Intentionally left blank

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:57:
Op zich is Tweakotine ook helemaal niet zo interessant, Karma omvat veel meer en heeft ook daadwerkelijk een zekere waarde. Een Tweakotine ranglijst lijkt me dan ook niet echt nodig.
Dan kan je het misschien net zo goed afschaffen... Ik vind het trouwens ook wel vaag hoe het tot stand komt, ik ben nummer 5000 en vind dat ik best veel op T.net zit. Wat moet #1 dan wel niet doen, 24uur per dag constant T.net refreshen ofzo...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De Tweakotine waarde zou je wel kunnen laten staan, maar de positie zou weggelaten kunnen worden zolang er geen lijstjes zijn om te kijken wie nog verslaafder dan jij aan tweakers zijn :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 16:18

MsG

Forumzwerver

Cadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:05:
[...]

Dan kan je het misschien net zo goed afschaffen... Ik vind het trouwens ook wel vaag hoe het tot stand komt, ik ben nummer 5000 en vind dat ik best veel op T.net zit. Wat moet #1 dan wel niet doen, 24uur per dag constant T.net refreshen ofzo...
Zit je ook veel op t.net of alleen op het forum? Voor zover ik weet omvat tweakotine enkel de frontpage.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Cadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:50:
Er moet volgens mij wel ergens een ranglijst worden bijgehouden, want achter de hoeveelheid tweakotine staat welk rangnummer jij hebt. Voor mij: Tweakotine 198 #4989. Vroeger kon je in ieder geval wel in de Tweaker Galley een Tweakotine-ranglijst.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat er op dit moment geen user benaderbare lijst is van de tweakotine top 100/200/whatever.
MsG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:14:
Zit je ook veel op t.net of alleen op het forum? Voor zover ik weet omvat tweakotine enkel de frontpage.
Alleen jammer dat die aanname dus fout is ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 19:06
Ben wel geïntereseerd in een tweakotine-lijst en nog meer zelfs in een tweakotine-grafiek. Lijkt me leuk om te kunnen zien hoe actief iemand is op T.net en hoe die activiteit schommelt.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Joep Stoffels schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:24:
Ben wel geïntereseerd in een tweakotine-lijst en nog meer zelfs in een tweakotine-grafiek. Lijkt me leuk om te kunnen zien hoe actief iemand is op T.net en hoe die activiteit schommelt.
Ik zou dat alleen al om "privacy" redenen _niet_ willen ;) Althans, als dat voor iedereen inzichtelijk wordt. Voor jezelf is het wellicht wel grappig om te zien :)

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 19:06
Erkens schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:28:
Ik zou dat alleen al om "privacy" redenen _niet_ willen ;) Althans, als dat voor iedereen inzichtelijk wordt. Voor jezelf is het wellicht wel grappig om te zien :)
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar dan is een tweakotine-lijst sowieso geen optie ivm privacyredenen. Dan blijft een tweakotine-grafiek die alleen jezelf kunt bekijken over. Jay :/ Of maak er een karmastore-optie van :P

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 16:18

MsG

Forumzwerver

moto-moi schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:21:
[...]

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat er op dit moment geen user benaderbare lijst is van de tweakotine top 100/200/whatever.
[...]

Alleen jammer dat die aanname dus fout is ;)
Oke gek, want mijn tweakotine was altijd alleen hoog (laag getal dus :P) als ik actief op de frontpage zat, terwijl ik veel vaker op het forum zit.

Ik had het hier vandaan:
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.

[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 03-09-2009 23:39 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rataplan schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:48:
Ik heb geen idee of er nog een tweakotine-ranglijst bestaat. De FAQ-tekst is in elk geval accuraat; nergens wordt er beloofd dat we daar ook daadwerkelijk een ranglijst van bijhouden en op de individuele gallerypagina's staat keurig van iedereen de tweakotine vermeld.

Laat ons even in Lieve Devvers buurten om te kijken of daar iemand op de hoogte is van het bestaan van een tweakotinelijst, de redactie doet hier verder voorlopig niks mee :)
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.
daar was ik ook na opzoek als t.net junkie

moet hebt geen heeft zijn?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Same here, een lijstje a la karma leek me ook wel leuk, @ #312 a.t.m. *O*

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

himlims_ schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:48:

moet hebt geen heeft zijn?
Nee, dat klopt wel. Maar dat moet veranderen in die. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 05-09-2009 16:59 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Cadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:05:
[...]

Tweakers tijdens het werk in een tab open laten staan en auto refreshen op één minuut zetten :)

March of the Eagles

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een tweakotine-ranglijst is veel te gevoeilig zijn voor manipulatie. We schieten weinig op met een ranglijst van users die zoveel mogelijk request door een scriptje laten afvuren zonder gepakt te worden door het anti-leech script.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

The Master has spoken...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.