Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Laat ons even in Lieve Devvers buurten om te kijken of daar iemand op de hoogte is van het bestaan van een tweakotinelijst, de redactie doet hier verder voorlopig niks mee
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 03-09-2009 21:51 ]
Intentionally left blank
Dan kan je het misschien net zo goed afschaffen... Ik vind het trouwens ook wel vaag hoe het tot stand komt, ik ben nummer 5000 en vind dat ik best veel op T.net zit. Wat moet #1 dan wel niet doen, 24uur per dag constant T.net refreshen ofzo...crisp schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:57:
Op zich is Tweakotine ook helemaal niet zo interessant, Karma omvat veel meer en heeft ook daadwerkelijk een zekere waarde. Een Tweakotine ranglijst lijkt me dan ook niet echt nodig.
Zit je ook veel op t.net of alleen op het forum? Voor zover ik weet omvat tweakotine enkel de frontpage.Cadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:05:
[...]
Dan kan je het misschien net zo goed afschaffen... Ik vind het trouwens ook wel vaag hoe het tot stand komt, ik ben nummer 5000 en vind dat ik best veel op T.net zit. Wat moet #1 dan wel niet doen, 24uur per dag constant T.net refreshen ofzo...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat er op dit moment geen user benaderbare lijst is van de tweakotine top 100/200/whatever.Cadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:50:
Er moet volgens mij wel ergens een ranglijst worden bijgehouden, want achter de hoeveelheid tweakotine staat welk rangnummer jij hebt. Voor mij: Tweakotine 198 #4989. Vroeger kon je in ieder geval wel in de Tweaker Galley een Tweakotine-ranglijst.
Alleen jammer dat die aanname dus fout isMsG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:14:
Zit je ook veel op t.net of alleen op het forum? Voor zover ik weet omvat tweakotine enkel de frontpage.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik zou dat alleen al om "privacy" redenen _niet_ willenJoep Stoffels schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:24:
Ben wel geïntereseerd in een tweakotine-lijst en nog meer zelfs in een tweakotine-grafiek. Lijkt me leuk om te kunnen zien hoe actief iemand is op T.net en hoe die activiteit schommelt.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar dan is een tweakotine-lijst sowieso geen optie ivm privacyredenen. Dan blijft een tweakotine-grafiek die alleen jezelf kunt bekijken over. JayErkens schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:28:
Ik zou dat alleen al om "privacy" redenen _niet_ willenAlthans, als dat voor iedereen inzichtelijk wordt. Voor jezelf is het wellicht wel grappig om te zien
Oke gek, want mijn tweakotine was altijd alleen hoog (laag getal dusmoto-moi schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:21:
[...]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat er op dit moment geen user benaderbare lijst is van de tweakotine top 100/200/whatever.
[...]
Alleen jammer dat die aanname dus fout is
Ik had het hier vandaan:
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.
[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 03-09-2009 23:39 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Rataplan schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:48:
Ik heb geen idee of er nog een tweakotine-ranglijst bestaat. De FAQ-tekst is in elk geval accuraat; nergens wordt er beloofd dat we daar ook daadwerkelijk een ranglijst van bijhouden en op de individuele gallerypagina's staat keurig van iedereen de tweakotine vermeld.
Laat ons even in Lieve Devvers buurten om te kijken of daar iemand op de hoogte is van het bestaan van een tweakotinelijst, de redactie doet hier verder voorlopig niks mee
daar was ik ook na opzoek als t.net junkieTweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.
moet hebt geen heeft zijn?
Nee, dat klopt wel. Maar dat moet veranderen in die.himlims_ schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:48:
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.
moet hebt geen heeft zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 05-09-2009 16:59 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Tweakers tijdens het werk in een tab open laten staan en auto refreshen op één minuut zettenCadezo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:05:
[...]
Dan kan je het misschien net zo goed afschaffen... Ik vind het trouwens ook wel vaag hoe het tot stand komt, ik ben nummer 5000 en vind dat ik best veel op T.net zit. Wat moet #1 dan wel niet doen, 24uur per dag constant T.net refreshen ofzo...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()