Die van Kaufland en Aldi kun je gewoon in supermarkt kopen ik dacht registreren kan gewoon online. Wat kost online gaan met Blau.de?
Al gevonden, de kleinste bundel is € 4,90 en dat is 100MB.,
bij Alditalk kan ik kiezen uit een dagbundel voor € 1,99 en dat is onbeperkt internet voor die dag.
Of ik zou 150mb voor € 3,99 kunnen nemen, dat kan ik bij terug keer ook nog gebruiken. Ik overweeg dus Alditalk, dat kost € 12,99 voor een starterspakket en dan krijg ik € 10 beltegoed.
Bij Alditalk is inderdaad alleen voor Duitsers.
Bij Blau is er dus ook geen dagbundel voor € 2,40
Mit der Tages-Flat können Sie im 9 Cent Tarif für 2,40 Euro 24 Stunden lang im Internet surfen. Die Tages-Flat gilt nur innerhalb Deutschlands und kann mit einem Surfstick oder Handy genutzt werden.
Wenn Sie die Tages-Flat nutzen wollen, müssen Sie ihren APN / Zugangspunkt im Surfstick oder Handy auf tagesflat.eplus.de umstellen. Sobald Sie das erste Mal eine Internetverbindung über diesen APN aufbauen (und über ausreichend Guthaben verfügen), erhalten Sie automatisch eine Buchungs-SMS. Sie können jetzt bis zu dem in der Buchungs-SMS erwähnten Endzeitpunkt über den APN tagesflat.eplus.de surfen.
Bitte nutzen Sie während des Buchungszeitraums nur den APN tagesflat.eplus.de
- sollten Sie stattdessen den "normalen" APN internet.eplus.de benutzen, zahlen Sie den normalen Datenpreis von 24 Cent pro MB.
Falls Sie die Tages-Flat nicht mehr nutzen wollen, können Sie den APN auf internet.eplus.de ändern.
Ik heb ondertussen al op eBay een prepaid kaartje van Blau.de gevonden en dat blijft onder de € 10, dus zou een goeie optie zijn.
Je krijgt op eBay ook blijkbaar geactiveerd simkaarten van Vodafone CallYa en daarmee kun je dus voor 99 cent een dagbundel krijgen, dat is dus wat k zocht en op eBay worden die simkaartjes voor € 1 verkocht en daar staat ook € 1 tegoed op.
Als ik er dus twee bestel dan heb ik voor de heenreis mobiel internet en terugkomst ( Gosh die dag bundel is 5MB maar ).
Als ik zo allemaal lees zit ik bij Blau.de wel goed, een dagbundel van € 2,40 geeft me geen berperkingen kwa data dus dat is het dan wel waard.
Ik heb dus zojuist ook een Blau.de simkaartje aan geschaft
[
Voor 130% gewijzigd door
Anoniem: 318025 op 02-04-2013 14:28
]