Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:13
Had je deze post ook gevonden?
ASW1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:30: een voortdurende bron van irritatie in dit topic ja.
Meestal mist in de vraag "wat moet ik doen/nemen in het buitenland" een indicatie van hoeveel data men wenst te gebruiken, en dat maakt het eigenlijk onmogelijk om een fatsoenlijk advies te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:14
Supertip schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:21:
Daar is tie weer Denemarken.......
Vooralsnog kom ik er zelf niet echt uit, natuurlijk heb ik ook de zoekfunctie hier gebruikt.
Vodafone You L bundel zeker gemist dan. (t/m 3 juli 30 dagen 3GB 4G €15,- in 43 landen)

[ Voor 17% gewijzigd door elinx op 26-06-2016 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 20:06
Ik heb dit nog niet in het topic voorbij zien komen maar voor mensen die voor langere tijd in Oostenrijk zitten heeft A1 een perfecte oplossing:

https://www.a1.net/intern...obiles-internet-wertkarte

Onbeperkt 4G (30 dagen geldig) met goede snelheid voor 30 euro.

Ik had al goede ervaringen vorig jaar met A1 maar toen was onbeperkt er nog niet. Opladen van je simkaart kan via talloze manieren: creditcard, waardebonnen, bankomat etc.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:54
Uitbreiding op bovenstaande verhaal: De dekking van Oostenrijk is vergelijkbaar met die van Nederland (al spreek ik dan voor 3/Drei AT. Heb letterlijk overal de afgelopen 2 weken 4G gehad, alleen af en toe 3G in een tunnel. Snelheden zijn gevoelsmatig prima, heb geen speedtest gedaan. Daar kunnen ze in Duitsland nog enorm veel van leren, de hoeveelheid dekkingsgaten op de weg tussen AT en NL zijn echt verschrikkelijk. Waar ik in AT overal gewoon 3FM/QMusic aan had staan via TuneIn was het in D echt een drama op sommige stukken.

[ Voor 30% gewijzigd door RadioAir op 26-06-2016 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
RadioAir schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:20:
Uitbreiding op bovenstaande verhaal: De dekking van Oostenrijk is vergelijkbaar met die van Nederland (al spreek ik dan voor 3/Drei AT. Heb letterlijk overal de afgelopen 2 weken 4G gehad, alleen af en toe 3G in een tunnel. Snelheden zijn gevoelsmatig prima, heb geen speedtest gedaan. Daar kunnen ze in Duitsland nog enorm veel van leren, de hoeveelheid dekkingsgaten op de weg tussen AT en NL zijn echt verschrikkelijk. Waar ik in AT overal gewoon 3FM/QMusic aan had staan via TuneIn was het in D echt een drama op sommige stukken.
Had deze ervaring in Duitsland ook, ben je in grote steden dan is alles goed maar kom je op de snelweg, autobahn of kleine steden of dorpen dan en je hebt alleen 2g en 3g tot je beschikking dan zit je de heletijd op edge of gprs zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennov
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Als ik pas over 5 weken naar Frankrijk vertrek, heb ik er dan nog wat aan ?
1 mnd geldig vanaf eerste keer aanmelden of....... ???
ASP schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Handig zo'n direct emailcontact bij Vodafone. Dan reageren ze tenminste een keer en binnen een redelijke termijn:

Ik kan me de verwarring voorstellen! Ik leg het uit!

Fantastic Friday
Fantastic Friday is een apart thema binnen Vodafone You. Deze deals worden iedere vrijdag aangeboden.
Hier gelden aparte voorwaarden.

Vodafone Vluggertjes
Dit is een nieuw actiethema. Deze staat los van Fantastic Friday. Hier gelden dus ook eigen voorwaarden. Als je hier gebruik van maakt, dan is de uiterste datum 3 juli. Deze actie is inderdaad verlengd. Per toeval is deze momenteel soortgelijk aan een Fantastic Friday deal.
Ik hoop dat het nu duidelijk is. Heb je nog vragen? Dan hoor ik het natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 09:15

Geckoo

Good news, everyone!

bennov schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:54:
Als ik pas over 5 weken naar Frankrijk vertrek, heb ik er dan nog wat aan ?
1 mnd geldig vanaf eerste keer aanmelden of....... ???
[...]
Ik las het dat je voor die datum hem geactiveerd moet hebben. Maar ik laat mij graag corrigeren wacht ik ben pas vanaf 1aug in Frankrijk en zou ook graag gebruik willen maken van deze actie

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:21
Ik maak al enkele jaren gebruik van de Huawei E5331. Ik wil eigenlijk over naar een 4G mifi, maar zie prijzen voorbij komen van 150-200 euro. Vorig jaar had Orange een mooie aanbieding, alleen zat ik toen niet in Frankrijk. Zijn er mensen die een goede 4G mifi kunnen aanraden voor minder geld?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 11:36
De Vodafone R-212Z is een uitstekende 4G MiFi.. Toendertijd voor 70 euro bij hun te koop.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

op ebay.co.uk of .de vind je unlocked Russische 4g routers voor goedkoop. Zoek op 4g mifi en je hebt genoeg opties voor iets meer dan 50 euro.

[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 27-06-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:21
Jassy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:28:
De Vodafone R-212Z is een uitstekende 4G MiFi.. Toendertijd voor 70 euro bij hun te koop.
Volgens diverse bronnen niet meer leverbaar :(
knakworst schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:29:
op ebay.co.uk of .de vind je unlocked Russische 4g routers voor goedkoop.
Had ik ook gezien, ik heb echter mijn twijfels bij Russisch spul. Misschien onterecht, mijn voorkeur zou uitgaan naar meer mainstream.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

het zijn gewoon huawei routers die door Russische providers gesubsidieerd worden weggegeven en vervolgens unlocked worden. Daarnaast zijn er ook gewoon Engelse aanbieders voor ongeveer zelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-07 19:30
Heeft iemand hier ervaringen met mobiel internet in Suriname?

Tot zover kan ik 2 providers vinden: Telesur en Digicel. Van Digicel staat er in deze thread een review (EDGE of 2G voor wat ze daar in Suriname 4G noemen...) Van Telesur kan ik niet niets vinden.

De prijzen lijken voor beide providers richting de 70-100 SRD $ te gaan. Omgerekend komt dat uit op € 10-13 denk ik. Ook al geeft Google resultaten ook aan dat je tegoed koopt in Surinaamse $ koopt en tegoed krijgt in US $. En dat is aardig veranderd afgelopen maanden door de koersval in Suriname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennov
Hoe zit t nu met de you L bundel van Vodafone ? Tot wanneer te gebruiken ?? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die kun je altijd gebruiken, totdat hij op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 18:23
androids schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:32:
Heeft iemand hier ervaringen met mobiel internet in Suriname?

Tot zover kan ik 2 providers vinden: Telesur en Digicel. Van Digicel staat er in deze thread een review (EDGE of 2G voor wat ze daar in Suriname 4G noemen...) Van Telesur kan ik niet niets vinden.

De prijzen lijken voor beide providers richting de 70-100 SRD $ te gaan. Omgerekend komt dat uit op € 10-13 denk ik. Ook al geeft Google resultaten ook aan dat je tegoed koopt in Surinaamse $ koopt en tegoed krijgt in US $. En dat is aardig veranderd afgelopen maanden door de koersval in Suriname.
Napsju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:52:
SURINAME

In Suriname heb ik voor 26 SRD (5,90 euro) een simkaartje incl 650MB voor drie dagen gekocht bij een Digicel winkel. 20 SRD voor de simkaart incl 7 SRD tegoed, en daar een bundel van 13 SRD op geactiveerd. Er zijn verschillende bundels beschikbaar. Bereik in Paramaribo enkel EDGE en daar buiten vaak slechts 2G. Langzaam dus, maar het voldoet voor wat WhatsApp / Telegram / Google Maps. Het schijnt dat er wel een 4G netwerk is, maar mijn MiFi heeft geen 4G ondersteuning. De simkaart is normaal/micro. Geen Nano.

Registratie met paspoort in de winkel verplicht.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:09
Ik zie hier wat ervaringen voorbij komen met kopen van de onbeperkt online bundel (ook voor buitenland)op een prepaid kpn sim. Omdat ik onder MijnKPN alleen € 2,50 tegoed zag had ik al een keer gebeld en kreeg toen € 7,50 bijgeschreven. Nu bleek dat die 7,50 er al bij stond en heb deze dus nu 2x gehad en kwam daar achter door het saldo via sms op te vragen. Ze vinden het blijkbaar uitermate logisch om onderscheid in tegoeden te maken en bij navraag werd er aangegeven dat je dus een bundel niet kunt kopen uit dat extra tegoed. En extra tegoed zie je dus niet op MijnKPN.

KPN........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Napsju schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:22:
[...]

Nutteloze post van Napsje
[...]
Napsje, wat wil je eigenlijk zeggen? Ik refereer al naar de eerdere post en wil de discussie daarover verder brengen. Je voegt zef helemaal niets toe... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 12:37
Ik ga voor 3 weken naar de USA. Roadtrip, wil onderweg data verbinding hebben om hotels te kunnen boeken, weerbericht te checken, contact met NL te houden. Dataverbruik zal in 3 weken wel richting 1GB of meer zijn. Ben op zoek naar MIFI oplossing zodat meerdere devices kunnen worden aangesloten. Heb al wat onderzoek gedaan.

Heeft iemand ervaring met de ZTE - T-Mobile 4G Prepaid Mobile Hotspot MF64? Te koop bij Best Buy of ebay

En heeft iemand ervaring met het T-Mobile international tourist plan ? Ziet er goed uit, USD 30 voor 2 GB data en daarna lagere datasnelheid.

Ik weet dat de coverage van T-Mobile niet super is, maar de staten waar we heen gaan is het behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 13-08 23:59
Dijkhuis schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:16:
En heeft iemand ervaring met het T-Mobile international tourist plan ? Ziet er goed uit, USD 30 voor 2 GB data en daarna lagere datasnelheid.

Ik weet dat de coverage van T-Mobile niet super is, maar de staten waar we heen gaan is het behoorlijk goed.
Waarom $30 betalen als het voor $16 kan? Zie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47347217

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 23:17
Heb bij Walmart een t-mobile startpakket gekocht. Maand geldig met 100 of 300 minuten en 5 gb data. Maar bereik viel erg tegen. In 2,5 week maar 600 mb kunnen verstoken door de matige verbinding. De grote steden (San Francisco, Los Angeles en las vegas) ging redelijk, maar daarbuiten niet tot zeer matig. Veel gebieden zelfs geen gsm bereik, terwijl de 2 andere EU telefoons gewoon op AT&T roaming gingen. Gebruikte een moto g3 3rd EU versie. Wat mij betreft is t-mobile geen aanrader voor een echte road trip.
Nb: hou er rekening mee dat je in veel bergachtige gebieden gewoon echt geen verbinding zult hebben. Probeer dus wel eea voor te bereiden. Download bijvoorbeeld delen van Google maps voor offline gebruik.
Ik ga voor 3 weken naar de USA. Roadtrip, wil onderweg data verbinding hebben om hotels te kunnen boeken, weerbericht te checken, contact met NL te houden. Dataverbruik zal in 3 weken wel richting 1GB of meer zijn. Ben op zoek naar MIFI oplossing zodat meerdere devices kunnen worden aangesloten. Heb al wat onderzoek gedaan.

Heeft iemand ervaring met de ZTE - T-Mobile 4G Prepaid Mobile Hotspot MF64? Te koop bij Best Buy of ebay

[ Voor 5% gewijzigd door Bulldock op 29-06-2016 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55

iemand enig idee of dit apparaat wat je via ebay kunt kopen simlock vrij is? Zou het willen aanschaffen icm een simple simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

androids schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Napsje, wat wil je eigenlijk zeggen? Ik refereer al naar de eerdere post en wil de discussie daarover verder brengen. Je voegt zef helemaal niets toe... 7(8)7
Bij Telesur hoef je geen wonderen te verwachten:

Welke maximale snelheid mag ik verwachten met 4G van Tele.G.?
Een snelheid van ten hoogtse of maximaal 1Mbps d.w.z. 1 Megabit per seconde.

https://www.telesur.sr/se...wachten-met-4g-van-teleg/

De prepaid internet pakketten kun je verder op de website vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
knakworst schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Bij Telesur hoef je geen wonderen te verwachten:

Welke maximale snelheid mag ik verwachten met 4G van Tele.G.?
Een snelheid van ten hoogtse of maximaal 1Mbps d.w.z. 1 Megabit per seconde.

https://www.telesur.sr/se...wachten-met-4g-van-teleg/

De prepaid internet pakketten kun je verder op de website vinden.
Tx. Dat las ik ook. De 4G is niet echt 4G idd. Dat lijkt misschien wel vergelijkbaar met het Caribisch gebied. Daar hadden veel mensen een Blackberry en kenden ze geen smartphones. (Misschien is dat inmiddels een beetje anders.)

Zou de dekking vooral in en rondom Paramaribo goed zijn of ook in de binnenlanden? Ik zal tzt gewoon maar met een vd 2 een poging moeten wagen en het zelf ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-08 18:27
stijnec1 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:06:
[...]

iemand enig idee of dit apparaat wat je via ebay kunt kopen simlock vrij is? Zou het willen aanschaffen icm een simple simkaart
Wellicht is een goedkope (Chinese) 4G Android via marktplaats niet goedkoper?

Nvm, die zijn ook nog aan de prijs. Maarja prijs incl verzenden en douanekosten zal ook rond de 60/70 euro liggen. Dan ging ik liever hiervoor.

[ Voor 32% gewijzigd door snaggyheadshot op 30-06-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennov
coelho schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:14:
Ik maak al enkele jaren gebruik van de Huawei E5331. Ik wil eigenlijk over naar een 4G mifi, maar zie prijzen voorbij komen van 150-200 euro. Vorig jaar had Orange een mooie aanbieding, alleen zat ik toen niet in Frankrijk. Zijn er mensen die een goede 4G mifi kunnen aanraden voor minder geld?
Even op marktplaats kijken... Staat er redelijk veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
snaggyheadshot schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Wellicht is een goedkope (Chinese) 4G Android via marktplaats niet goedkoper?

Nvm, die zijn ook nog aan de prijs. Maarja prijs incl verzenden en douanekosten zal ook rond de 60/70 euro liggen. Dan ging ik liever hiervoor.
ik denk niet dat deze werkt met de Amerikaanse 4g frequenties, vandaar dat ik op zoek ben naar een apparaat wat dat wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Laatst online: 13-08 18:27
Nja dat zou je even moeten Googelen.. En daarnaast, dan ben je toch veel goedkoper uit om hem daar te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 07:42
stijnec1 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:06:
[...]
Ik zou d'r maar niet op rekenen, en volgens de Q&A hier is dat ook het geval. Gelukkig kun je hem voor een paar tientjes laten unlocken, als je zou willen.

Mocht je in de USA een telefoontje willen kopen om als hotspot te gebruiken, let er dan niet alleen op of-ie unlocked is, maar ook of de hotspotfunctie er überhaupt in zit. Die wil er nog wel eens uitgehaald zijn bij de goedkoopste telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 18:23
coelho schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:14:
Ik heb deze besteld voor 43 euro (na cashbackxl). Mogelijk dus nog inklaringskosten en BTW, maar dat zie ik dan wel weer.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-08 08:38

pposthoorn

Constructeur

Ik ga binnenkort weer naar Frankrijk, vorig jaar een Free.fr kaartje gehaald en werkte redelijk maar het ontvangst was niet echt denderend. Met wintersport weer een Free kaartje gehaald maar toen bleven ze maar geld af schrijven dus ik wil nu Orange gaan proberen. Ze hebben mooie combo's met een Huawei 4G Mifi dus dat lijkt mij wel wat. Nu komt het, ik vind twee mogelijkheden op de website:

Coffret Prêt-à-surfer 4G €59,99, 2GB, 30 dagen:
https://boutique.orange.f...urfer-internet-prepaye-4G

Airbox Holiday 4G €79,99, 2GB, 14dagen Europa:
http://boutique.orange.fr...-surfer-airbox-holiday-4g

Volgens mij zijn het gewoon dezelfde sets met als verschil dat de Holiday box €20 duurder is, 14 ipv 30 dagen geldig is maar werkt in heel Europa.
Ik ga alleen naar Frankrijk dus heb daarbuiten niks nodig, mis ik iets of is de eerste voor €59,99 dan gewoon een véél betere deal?

EDIT:
Ik zie dat ze ook "Forfait Let's Go" aanbieden daar kan je naast 2GB voor €10 ook kiezen voor 8GB voor €25 (2GB gaat sowieso niet genoeg zijn). Zou je in de winkel gewoon aan kunnen geven dat je een Airbox 4G wilt en 8GB en dan voor ongeveer €80 klaar zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door pposthoorn op 02-07-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
pposthoorn schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:09:
Ik zie dat ze ook "Forfait Let's Go" aanbieden daar kan je naast 2GB voor €10 ook kiezen voor 8GB voor €25 (2GB gaat sowieso niet genoeg zijn). Zou je in de winkel gewoon aan kunnen geven dat je een Airbox 4G wilt en 8GB en dan voor ongeveer €80 klaar zijn?
Dat is inderdaad wat hier staat: http://boutique.orange.fr...orfaits-internet-let-s-go
Als je een Mifi nodig hebt is dit een goede deal. Heb je die al dan is 20 GB voor €27 bij Bouygues beter: https://www.bouyguestelecom.fr/forfait-internet-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-08 12:47
Je kan daar gewoon je pakket in elkaar klikken dus voor 75€ en wat verzendkosten kan je klaar zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
RichieB schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:33:
[...]

Dat is inderdaad wat hier staat: http://boutique.orange.fr...orfaits-internet-let-s-go
Als je een Mifi nodig hebt is dit een goede deal. Heb je die al dan is 20 GB voor €27 bij Bouygues beter: https://www.bouyguestelecom.fr/forfait-internet-mobile
Bedankt voor de Bouygues tip, die had ik niet gezien. Betekent sans engagement dat je altijd mag opzeggen, dus ook na mijn twee weken vakantie?
Ik heb een dual sim telefoon (ZTE mini Z7), dus Mifi heb ik waarschijnlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Android Wuppy schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Bedankt voor de Bouygues tip, die had ik niet gezien. Betekent sans engagement dat je altijd mag opzeggen, dus ook na mijn twee weken vakantie?
Dat lijkt me wel. Ik heb het zelf nog niet opgezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitrilvich
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-08 10:56
RichieB schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:33:
[...]

Dat is een mooie aanbieding. Heb je (of iemand anders) die besteld via die website? Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar ik kom niet door de 'postcode-check' heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 09:15

Geckoo

Good news, everyone!

volgens mij kan je alleen met een frans adres het bestellen...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:55
ASP schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Handig zo'n direct emailcontact bij Vodafone. Dan reageren ze tenminste een keer en binnen een redelijke termijn:

Ik kan me de verwarring voorstellen! Ik leg het uit!

Fantastic Friday
Fantastic Friday is een apart thema binnen Vodafone You. Deze deals worden iedere vrijdag aangeboden.
Hier gelden aparte voorwaarden.

Vodafone Vluggertjes
Dit is een nieuw actiethema. Deze staat los van Fantastic Friday. Hier gelden dus ook eigen voorwaarden. Als je hier gebruik van maakt, dan is de uiterste datum 3 juli. Deze actie is inderdaad verlengd. Per toeval is deze momenteel soortgelijk aan een Fantastic Friday deal.
Ik hoop dat het nu duidelijk is. Heb je nog vragen? Dan hoor ik het natuurlijk graag!
3 juli is weer voorbij....
Maar de aanbieding is er nog.
https://www.vodafone.nl/s...epaid/you/sim-you-l.shtml

Is het probleem met 0 euro saldo al opgelost ?
Als ik 10 euro opwaardeer plus 5 euro bonus. Is natuurlijk precies 15 euro.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
driel24 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:07:

Dit is wat ik laatst te horen kreeg:
"Beste ASW1, Bedankt voor je melding, dit probleem kunnen wij helaas niet oplossen aangezien dat standaard is bij prepaid. Wanneer je tegoed helemaal op is wordt je prepaid met uitbellen, sms en internet afgesloten. Je zult er altijd voor moeten zorgen dat je paar euro's erop laat staan. Vriendelijke groet, Vo"
Bekend probleem dus en hoewel de KS is niet te beroerd om je in dat geval een euro beltegoed te geven blijft de oorzaak van het probleem staan en is blijkbaar niet eenvoudig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Mitrilvich schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:31:
[...]

Dat is een mooie aanbieding. Heb je (of iemand anders) die besteld via die website? Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar ik kom niet door de 'postcode-check' heen.
Mijn oorspronkelijke plan was om gewoon een belwinkel binnen te lopen. Maar ik heb een kennis in Frankrijk het alvast laten bestellen omdat er een tijdelijke web-aanbieding van € 7,50 per maand was (werd later zelfs € 4). Met een Franse postcode en Franse IBAN werd mijn eigen bestelling door de website wel aangenomen maar later alsnog afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dat zijn abonnementen, weliswaar maandelijks opzegbaar maar desalniettemin voor een niet-Fransoos eigenlijk onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitrilvich
RichieB schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:38:
[...]

Mijn oorspronkelijke plan was om gewoon een belwinkel binnen te lopen. Maar ik heb een kennis in Frankrijk het alvast laten bestellen omdat er een tijdelijke web-aanbieding van € 7,50 per maand was (werd later zelfs € 4). Met een Franse postcode en Franse IBAN werd mijn eigen bestelling door de website wel aangenomen maar later alsnog afgewezen.
Bedankt voor de info, jammer dat het niet zo kan. Dan lijkt me http://mobile.free.fr/ nog de beste optie. stijnec1 had nog een handige link naar een kaart waar je die kaarten kan kopen. Ik kijk nog met een schuin oog naar SimUp, maar deze lijken continue uitverkocht en relatief duur.
Ik heb nog een maandje dus ik kijk nog even rustig rond 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Mitrilvich schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:53:
[...]

Bedankt voor de info, jammer dat het niet zo kan. Dan lijkt me http://mobile.free.fr/ nog de beste optie. stijnec1 had nog een handige link naar een kaart waar je die kaarten kan kopen. Ik kijk nog met een schuin oog naar SimUp, maar deze lijken continue uitverkocht en relatief duur.
Ik heb nog een maandje dus ik kijk nog even rustig rond 8)
Free.fr bied veel voor weinig, maar let op dat het ontvangst nogal wisselend is. Ik heb het vorig jaar aan de franse kust gebruikt en tijdens wintersport in Tignes, in de steden werkte het best goed, maar op de camping en in het skigebied was het ontvangst zeer matig tot onbruikbaar. in 2 weken frankrijk heb ik maar een paar honderd mb kunnen gebruiken van de 50GB die geadverteerd werd. Moest het over het algemeen doen met een Edge verbinding. M'n vader met z'n T-Mobile buitenland bundel had op een ander netwerk een stuk beter ontvangst.

Dit is natuurlijk alleen mijn ervaring, maar ik dacht ik deel hem toch even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
driel24 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:07:
[...]

3 juli is weer voorbij....
Maar de aanbieding is er nog.
https://www.vodafone.nl/s...epaid/you/sim-you-l.shtml

Als ik 10 euro opwaardeer plus 5 euro bonus. Is natuurlijk precies 15 euro.
nee hoor. De eerste keer opwaarderen met 10 euro geeft 12,50 tegoed. Dus totaal 17,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 20:25
Maar ik heb wel het probleem dat hij maar 1gb aangeeft in my Vodafone...en volgens de helpdesk moet je wel 3gb kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
jobr schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:43:
....
nee hoor. De eerste keer opwaarderen met 10 euro geeft 12,50 tegoed. Dus totaal 17,50
Michel242186 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:47:
Maar ik heb wel het probleem dat hij maar 1gb aangeeft in my Vodafone...en volgens de helpdesk moet je wel 3gb kunnen gebruiken.
Dit probleem is al vaker langs geweest en vind ik behoorlijk hardnekkig.
Ze hebben de actie +2GB blijkbaar voor onbepaalde tijd verlengd, want de datum 3 juli zie ik nergens meer terug.
Maar ik heb echter geen zin in een welles/nietes chatsessie als ik in het buitenland zit en merk dat ik de1GB nader. 3GB voor €10,- is mooi, maar dan moet het wel werken, anders ben je snel door de €2,50 rest tegoed heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Het is natuurlijk ook nog volstrekt belachelijk dat je na het activeren van een 15€ bundel die een maand geldig is, daarna voor het verlopen van die maand je sim gedeactiveerd wordt als je geen saldo meer op de sim hebt.

Ze lijken wel mesjogge bij VF.

[ Voor 53% gewijzigd door Lord_Dain op 04-07-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Lord_Dain schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:10:
Het is natuurlijk ook nog volstrekt belachelijk dat je na het activeren van een 15€ bundel die een maand geldig is, daarna voor het verlopen van die maand je sim gedeactiveerd wordt als je geen saldo meer op de sim hebt.

Ze lijken wel mesjogge bij VF.
Ik heb bepaald niet de indruk dat ze dat opzettelijk doen maar dat het een bug is in hun billing systeem dat ze niet zomaar op kunnen lossen.
Zoals ik al zei, de klantenservice wil je best een eurootje tegoed geven als workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Kan iemand de vraag beantwoorden of thetering mogelijk is met Vodafone You prepaid.
Ik heb nl maar één dual sim toestel en bij het andere toestel moet het originele nummer beschikbaar blijven.
Ik wil de dual sim dus instellen als hotspot. Zou het vervelend vinden als dit al snel geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-08 12:33
Ja, VF You hele vakantie getheterd. Oostenrijk, Italië en Kroatië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08 19:08
Mijn vrouw heeft in onze vakantie gebruik gemaakt van de You actie 1+2Gb. Met haar simkaart heb ik via tetheren daar het meest gebruik van gemaakt in Duitsland. Dus, ja, tetheren was bij ons mogelijk.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 20:25
Is het ook mogelijk om in dezelfde maand weer een een you l bundel te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Volgens de Blox voorwaarden kan je, als de online-only-blox verbruikt is, direct weer een nieuwe blox nemen. Dus, na volledig verbruik en hoeft derhalve niet gelijk aan een maand te zijn.

https://www.vodafone.nl/s...es/blox/online-only.shtml Kijk bij "uitzetten".

[ Voor 20% gewijzigd door Meubelmaker op 04-07-2016 22:33 ]

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
René H schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:23:
Ja, VF You hele vakantie getheterd...............
Meubelmaker schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:23:
.............Dus, ja, tetheren was bij ons mogelijk.
Dank je, dat is mooi, dan hoef ik niet op zoek naar meer creatieve oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Voor mensen met (kennissen met) een Frans IBAN is er nu een leuke aanbieding: gratis 10 GB in Frankrijk, 1 maand geldig: https://www.bouyguestelecom.fr/internet-4g-10-go-offerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Vodafone YOU L aanbieding 1GB+2GB gratis lijkt nu toch echt voorbij..
Hou me aanbevolen als mensen nog andere mooie deals vinden voor juli/augustus!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
fewips schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:41:
Vodafone YOU L aanbieding 1GB+2GB gratis lijkt nu toch echt voorbij..
Hou me aanbevolen als mensen nog andere mooie deals vinden voor juli/augustus!
Vorige week via de link van hier besteld betaald met PayPal, en tot op heden niets meer vernomen van Vodafone.
Wel de klantenservice proberen te bellen, natuurlijk te druk en onbereikbaar.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Supertip schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Vorige week via de link van hier besteld betaald met PayPal, en tot op heden niets meer vernomen van Vodafone.
Wel de klantenservice proberen te bellen, natuurlijk te druk en onbereikbaar.
Ik word er een beetje naar van om dat te horen, maar kan je de My Vodafone app 'aanraden', binnen 'support' kun je daar een 'chat' vinden die meestal wel vlot werkt, ook al is het niveau van support dan weer wisselend!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Meubelmaker schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:29:
Volgens de Blox voorwaarden kan je, als de online-only-blox verbruikt is, direct weer een nieuwe blox nemen. Dus, na volledig verbruik en hoeft derhalve niet gelijk aan een maand te zijn.

https://www.vodafone.nl/s...es/blox/online-only.shtml Kijk bij "uitzetten".
Maar dat is niet een you L bundel. Daarmee kan het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
fewips schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:15:
[...]

Ik word er een beetje naar van om dat te horen, maar kan je de My Vodafone app 'aanraden', binnen 'support' kun je daar een 'chat' vinden die meestal wel vlot werkt, ook al is het niveau van support dan weer wisselend!
Op de website zit ook een chat. Onderaan op de pagina op Help en contact klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
fewips schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:15:
[...]

Net ff de App geïnstalleerd, en waar ik al bang voor was, je moet wel een geldig Vodafone telnr. invoeren.
En dat heb ik nog niet, zolang Vodafone mijn sim niet opstuurt.

Edit.
Bellen gaat niet met Vodafone te druk chat ook te druk, maar ff via fb gedaan weinig hoop op vlotte reactie.

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 05-07-2016 22:52 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
jobr schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:55:
[...]

Maar dat is niet een you L bundel. Daarmee kan het volgens mij niet.
Je bent hier:Home particulier/Shop/Mobiel/Prepaid/Extra opties/YOU BloX/Online Only

Prepaid You, volgens mij dus ook You L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Meubelmaker schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:12:
[...]

Je bent hier:Home particulier/Shop/Mobiel/Prepaid/Extra opties/YOU BloX/Online Only

Prepaid You, volgens mij dus ook You L.
You L is een maandbundel (incl bel/sms). Online Only is een blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitrilvich
pposthoorn schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:47:
[...]

Free.fr bied veel voor weinig, maar let op dat het ontvangst nogal wisselend is. Ik heb het vorig jaar aan de franse kust gebruikt en tijdens wintersport in Tignes, in de steden werkte het best goed, maar op de camping en in het skigebied was het ontvangst zeer matig tot onbruikbaar. in 2 weken frankrijk heb ik maar een paar honderd mb kunnen gebruiken van de 50GB die geadverteerd werd. Moest het over het algemeen doen met een Edge verbinding. M'n vader met z'n T-Mobile buitenland bundel had op een ander netwerk een stuk beter ontvangst.

Dit is natuurlijk alleen mijn ervaring, maar ik dacht ik deel hem toch even ;)
Bedankt voor het delen van je ervaringen 👍
Vorige jaar heb ik bij de dichtstbijzijnde winkel een simkaart gekocht (weet niet meer welk netwerk, zuid, Atlantische kust). De verbinding was matig en vaak onbruikbaar. Ik ga toch eens iets beter op de dekking letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Mitrilvich schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:19:
[...]

Bedankt voor het delen van je ervaringen 👍
Vorige jaar heb ik bij de dichtstbijzijnde winkel een simkaart gekocht (weet niet meer welk netwerk, zuid, Atlantische kust). De verbinding was matig en vaak onbruikbaar. Ik ga toch eens iets beter op de dekking letten.
Gek genoeg heeft Frankrijk nog van die instinkers, bv Disney Parijs is ook zo'n Black hole geen matig weinig ontvangst,.
Zo heb je voor Frankrijk echt een dekking kaart studie nodig, hoe de Fransen zelf het ontvangst probleem oplossen geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ugh zou wel jammer zijn als de YOU L actie van 3GB nu weg is. Gister zeiden ze via de chat nog dat die actie nog wel een tijdje door zou lopen de zomer...

Er staat nu bij de vrijdag deals 1GB voor €3 en ook 1GB voor €1, kijken wat dat precies inhoud vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 09:22
Ik krijg zo het idee dat vodafone uberhaubt geen gratis/you simkaarten verstuurt. Hier lees ik van mensen die ze niet ontvangen en zelf zit ik ook al meer dan een week (8 dagen) erop te wachten.
Vodafone zegt dat je de sim binnen 5 dagen ontvangt maar maakt dat dus blijkbaar niet waar.
Hierdoor helaas de You L 1+2GB aktie gemist. :(

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-08 21:06

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Supertip schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:59:
[...]

Gek genoeg heeft Frankrijk nog van die instinkers, bv Disney Parijs is ook zo'n Black hole geen matig weinig ontvangst,.
Zo heb je voor Frankrijk echt een dekking kaart studie nodig, hoe de Fransen zelf het ontvangst probleem oplossen geen idee.
Ik ben ook op zoek naar een data-sim voor Frankrijk.
(Mifi device heb ik al, dus is niet nodig)

Na wat speurwerk zou het er op neer komen dat er 4 providers zijn...

Orange,
http://reseaux.orange.fr/couverture-mobile

SFR,
http://assistance.sfr.fr/...ouverture-reseau-sfr.html
http://www.sfr.fr/decouvr...au-sfr/4g/couverture.html

Bouygues Telecom
https://www.bouyguestelec...rtes-de-couverture-reseau

en Free Mobile
http://mobile.free.fr/couverture/

De enige welke 4G zegt te hebben waar ik heen ga is Bouyguestelecom.

Raar, want als ik deze site moet geloven:
https://www.quechoisir.or...ive-reseau-mobile-n21247/
Zijn de enige 2 welke hooguit 3G dekking zouden hebben Orange en SFR.
De andere 2 hebben helemaal geen dekking in mijn gebied.

Zoek ik verder, dan zie ik op http://www.couverture-mobile.fr , dat er slechts 1 mast voor Orange & SFR in de buurt zou staan.

Kijk ik dan weer hier:
http://opensignal.com/
Dan zouden er 2 masten in de buurt staan, 1 van Orange en 1 van SFR. Een eind verderop zou er een mast staan van Bouygues.

Kortom, erg verwarrend allemaal.

Daarnaast zou het ook zo zijn dat als je in Frankrijk zelf een kaart koopt, je moet legitimeren en dat zou soms lastig zijn omdat je "buitenlander" bent (aldus diverse ervaringen op Internet).
Maar hier heb ik nog geen ervaring mee. Iemand anders toevallig wel?

Ik overweeg daarom een kaart hier in NL aan te schaffen...

Bv via de ANWB
https://www.anwb-internat...kaart-frankrijk-3-gb.html
3Gig, 90 dagen, max 3G
€ 49,-

Of bv via SimUp
http://www.simup.nl/product/frankrijk-data-simkaart/
1Gig, 18 maanden, onbekend of 2G/3G/4G
€ 24,95,-
1Gb upgrade bundel te upgraden via site, € 14,-

De ANWB kaart kan ik niet veel over vinden verder qua welke provider er gebruikt word en wat de ervaringen zijn.

Van SimUp vind ik de site erg onduidelijk over wat ze nou precies bieden en via welke providers dat gaat.
Daarnaast stellen ze dat registratie verplicht is anders word de simkaart binnen 15 dagen onbruikbaar.

Kortom, heeft iemand ervaring met ANWB en/of SimUp?
Of wat zijn de (betere) alternatieven? Of toch gewoon maar kopen in Frankrijk?

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
3gb voor €49 is schandalig duur, de meeste NL providers (bv KPN en tele2) bieden goedkopere buitenland bundels, dus dan kun je nog beter via je eigen provider een bundel afsluiten

[ Voor 5% gewijzigd door stijnec1 op 06-07-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zo'n toko als simup.nl, daar lach ik om hoor. Woekerprijzen. Koop lekker een lokale sim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:53

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Als je dekking wilt bekijken zou ik gewoon op de websites van de operators zelf kijken. Daar zou je de meest recente informatie verwachten(als is dat bij Free niet het geval).

Orange: http://reseaux.orange.fr/couverture-france-mobile (bijgewerkt tot juni 2016)
SFR: www.sfr.fr/decouvrir-offr...b1_couverture-mobile(niet duidelijk tot wanneer bijgewerkt)
Bouygues: https://www.bouyguestelec...rtes-de-couverture-reseau (niet duidelijk tot wanneer bijgewerkt)
Free: https://mobile.free.fr/couverture/ (bijgewerkt tot 01/01/2016, beetje outdated dus wellicht volgt binnenkort update tot 01/07/2016)

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

stijnec1 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:07:
3gb voor €49 is schandalig duur, de meeste NL providers (bv KPN en tele2) bieden goedkopere buitenland bundels, dus dan kun je nog beter via je eigen provider een bundel afsluiten
Dat zou een optie zijn, als ik prive idd een eigen mobiel had.
Ik heb enkel een mobiel van de zaak waarvan ik ook (tot op zekere hoogte) prive gebruik mag maken.
Maar ik denk niet dat "de baas" het op prijs stelt als ik in het buitenland gebruik ga maken van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Thasaidon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:08:
[...]

Daarnaast zou het ook zo zijn dat als je in Frankrijk zelf een kaart koopt, je moet legitimeren en dat zou soms lastig zijn omdat je "buitenlander" bent (aldus diverse ervaringen op Internet).
Maar hier heb ik nog geen ervaring mee. Iemand anders toevallig wel?
Ze vragen naar je adres (van de camping) en een legitimatiebewijs. Gewoon je paspoort meenemen, het is echt geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:55
Thasaidon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Ik heb enkel een mobiel van de zaak waarvan ik ook (tot op zekere hoogte) prive gebruik mag maken.
Maar ik denk niet dat "de baas" het op prijs stelt als ik in het buitenland gebruik ga maken van data.
Simkaartje eruit en andere sim erin.
Blijf je gewoon via whatsapp bereikbaar.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Thasaidon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:50:
[...]

dan zou ik een vodafone prepaid kaartje nemen, topic staat er vol mee, dan krijg je die 3gb voor een stuk minder geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 09:22
stijnec1 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:47:
[...]

dan zou ik een vodafone prepaid kaartje nemen, topic staat er vol mee, dan krijg je die 3gb voor een stuk minder geld
Die "3GB voor weinig" aktie is er niet meer.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

En dan is de vraag... werken die (Vodafone) sim kaartjes ook in een Mifi, want daar lees ik ook verschillende dingen over.

[ Voor 4% gewijzigd door Thasaidon op 06-07-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb de VF sim in Spanje in meerdere toestellen gebruikt én in een mifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 16:33
Mijn vraag is welke provider jullie aanraden als prepaid simkaart voor in de iPad. Deze simkaart zal alleen gebruikt voor data en zal door verschillende landen in Europa worden gebruikt.

Wat ik al gevonden heb is onder andere Lycamobile die 5GB voor €30 aanbiedt.
(http://www.lycamobile.nl/nl/bundle?id=DBO)

Zijn er nog andere providers die data door heel Europa aanbieden zonder roamingkosten die jullie aanraden?

Graag hoor ik van jullie.!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Lord_Dain schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:56:
Ik heb de VF sim in Spanje in meerdere toestellen gebruikt én in een mifi.
Ik heb ondertussen via via een prepaid Vodafone (telefoon) sim te pakken kunnen krijgen en deze werkt idd gewoon in de Mifi.
Dus ik denk dat ik maar gewoon voor een Vodafone YOU L sim ga.

iig bedankt voor alle reacties hier.
Ik zal als ik terug ben laten weten hoe het ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
steef2 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:53:
Mijn vraag is welke provider jullie aanraden als prepaid simkaart voor in de iPad. Deze simkaart zal alleen gebruikt voor data en zal door verschillende landen in Europa worden gebruikt.

Zijn er nog andere providers die data door heel Europa aanbieden zonder roamingkosten die jullie aanraden?

Graag hoor ik van jullie.!:)
Mundo (Go Europe) sim van Orange (Spain). 100MB / 1€, oneindig keer hernieuwbaar.
Kan interessant zijn als je kleine hoeveelheden data gebruikt, wat wil je verstoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
pposthoorn schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:13:
Ugh zou wel jammer zijn als de YOU L actie van 3GB nu weg is. Gister zeiden ze via de chat nog dat die actie nog wel een tijdje door zou lopen de zomer...

Er staat nu bij de vrijdag deals 1GB voor €3 en ook 1GB voor €1, kijken wat dat precies inhoud vrijdag...
Die actie was er vorige week vrijdag ook al. Voor die van €1 moet je wel een bundel al actief hebben staan.
sjimmie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:07:
Ik krijg zo het idee dat vodafone uberhaubt geen gratis/you simkaarten verstuurt. Hier lees ik van mensen die ze niet ontvangen en zelf zit ik ook al meer dan een week (8 dagen) erop te wachten.
Vodafone zegt dat je de sim binnen 5 dagen ontvangt maar maakt dat dus blijkbaar niet waar.
Die kan je zo gratis halen bij AH.

[ Voor 33% gewijzigd door jobr op 06-07-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
steef2 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:53:
???
Ik zie die bundel niet, volgens mij biedt lyca ook helemaal geen roamingbundels aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
Bij orange.se momenteel 50% extra bij opwaarderen. Komt apart te staan, maar de popup met de voorwaarden blijft leeg. Iemand een idee hoe je die 50% extra kan gebruiken bij de mundo sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

jobr schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:37:
[...]

Die actie was er vorige week vrijdag ook al. Voor die van €1 moet je wel een bundel al actief hebben staan.
Weet je toevallig hoe deze actie werkt? Ik heb al een simkaart gehaald bij AH maar nog niet geactiveerd, als ik die nou vrijdag activeer en op waardeer en een YOU L bundel activeer voor €15, kan ik dan daarna zowel van de 1GB voor €1 als de 1GB voor €3 gebruik maken zodat ik de komende maand totaal 3GB heb voor €19?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Laatst online: 12-08 10:15
mpx200_05 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:33:
Bij orange.se momenteel 50% extra bij opwaarderen. Komt apart te staan, maar de popup met de voorwaarden blijft leeg. Iemand een idee hoe je die 50% extra kan gebruiken bij de mundo sim?
dit tegoed is alleen te gebruiken voor bundels/gebruik in Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

pposthoorn schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:58:
[...]

Weet je toevallig hoe deze actie werkt? Ik heb al een simkaart gehaald bij AH maar nog niet geactiveerd, als ik die nou vrijdag activeer en op waardeer en een YOU L bundel activeer voor €15, kan ik dan daarna zowel van de 1GB voor €1 als de 1GB voor €3 gebruik maken zodat ik de komende maand totaal 3GB heb voor €19?
1) Koop You L Bundel
2) A.s. Vrijdag kun je voor €1 een extra 1GB kopen.

Dus je hebt 2GB voor hele maand.

De 1GB voor €3 is alleen voor vanaf de betreffende vrijdag geldig (a.s. Vrijdag in Fantastic Friday) als je die koopt.
Dus als je deze ook activeer, dan heb je ALLEEN de eerste week een extra 1GB.

[ Voor 4% gewijzigd door jamesbond007uk op 07-07-2016 12:26 ]

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
Ik heb een vraagje over Vodafone, ik lees dat iedereen de You L bundel neemt voor 15 euro.
Maar waarom zou je niet de Online Only bloX kopen. Hierbij krijg je 1gb internet voor 10 euro die je in Nederland en Europa kan gebruiken.

Want waarom zou ik die 5 euro extra betalen als je de belminuten en/of sms'jes toch niet gebruikt.

Of zit het zo dat je een You bundel moet hebben voor de Fantasic Friday Deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Pwner schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:22:
Ik heb een vraagje over Vodafone, ik lees dat iedereen de You L bundel neemt voor 15 euro.
Dat is omdat je tot voor kort bij de L bundel tijdelijk 3GB kreeg i.p.v. 1GB.
De online only bundel gebruik ik zelf ook want goedkoper en bellen doe ik er toch niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
ASW1 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:34:
[...]

Dat is omdat je tot voor kort bij de L bundel tijdelijk 3GB kreeg i.p.v. 1GB.
De online only bundel gebruik ik zelf ook want goedkoper en bellen doe ik er toch niet mee.
Kijk zoiets dacht ik al! Dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
jamesbond007uk schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:25:
[...]

1) Koop You L Bundel
2) A.s. Vrijdag kun je voor €1 een extra 1GB kopen.

Dus je hebt 2GB voor hele maand.

De 1GB voor €3 is alleen voor vanaf de betreffende vrijdag geldig (a.s. Vrijdag in Fantastic Friday) als je die koopt.
Dus als je deze ook activeer, dan heb je ALLEEN de eerste week een extra 1GB.
en die 1 GB (beide) is NIET geldig buiten nederland

en let op wat er nog in de voorwaarden staat:
Enkel actieve YOU klanten kunnen deelnemen aan Fantastic Friday. D.w.z. dat zij het tegoed op
hun YOU simkaart tussen 3 augustus 2015 en de maandag voorafgaand aan de betreffende
vrijdag minimaal één maal dienen te hebben opgewaardeerd. Het is mogelijk dat klanten die na de
maandag voorafgaand aan de betreffende vrijdag klant zijn geworden en / of hebben
opgewaardeerd nog niet herkend worden door het systeem. Deze klanten kunnen de week daarna
deelnemen aan Fantastic Friday

[ Voor 34% gewijzigd door jobr op 07-07-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-08 21:45
mpx200_05 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:33:
Krijg die opwaardering er niet door met diverse mastercard/Visa CC's..
"Se produjo un error en la página solicitada. Tu recarga no se ha podido realizar. Revisa los datos e inténtalo de nuevo."

Tweede optie kiezen helpt blijkbaar. 3D secure versie ipv credito.

[ Voor 6% gewijzigd door remcoboy1479 op 07-07-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
m0nk schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:20:
Ik heb een lebara fr sim gekocht met de National Unlimited Bundle Large - More Data! bundel. 24.99 voor 8gb, 30 dagen geldig. Is alleen voor tijdens mijn vakantie (2.5 week) dus komt goed uit.
En werkt(e) dit en beetje.? Heb al een Franse sim klaarliggen en wil deze bundel ook puur voor de data. Heb je deze thuis geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30

m0nk

16-09-2003 15.15

tjubtjub schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:28:
[...]

En werkt(e) dit en beetje.? Heb al een Franse sim klaarliggen en wil deze bundel ook puur voor de data. Heb je deze thuis geactiveerd?
Geen idee nog, ga as zondag weg richting Frankrijk. Zal het je laten weten dan.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Laatst online: 10:53
Om nog even terug te komen op die online only bundel van vodafone: ik heb een gratis you simkaart aangevraagd (online), als die binnen is kan ik daar 10euro opstorten en vervolgens via een sms daar weer de databundel van 1gb van betalen? Of zie ik het nu verkeerd?

Als ik vervolgens die sim in een mifi router doe zal mijn telefoon gaan denken dat hij met wifi is verbonden en vrolijk alle updates etc binnen gaan halen die via wifi wel toegestaan zijn en via mobiele netwerken niet? Wel een aandachtspuntje om dat dan even uit te zetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
You l echt een traag feestje 5 dagen verder diverse malen contact gehad met Vodafone, nog steeds niets binnen.
Nog meer mensen hier? Of zou het betalen met PayPal het probleem zijn?
Niet echt een vlot clubje die Vodafone.

quote]jvdmast schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:07:
[/quote]

[ Voor 61% gewijzigd door Supertip op 07-07-2016 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
remcoboy1479 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:24:
[...]

Krijg die opwaardering er niet door met diverse mastercard/Visa CC's..
"Se produjo un error en la página solicitada. Tu recarga no se ha podido realizar. Revisa los datos e inténtalo de nuevo."

Tweede optie kiezen helpt blijkbaar. 3D secure versie ipv credito.
Een aanvulling hierop:
This procedure is verified: you can top up online on the "Recargas" section in the Client’s area on their computer website. This is not possible on their mobile version. American and European credit cards (Visa or Mastercard) are verified to work if you select the "Pago con banca electrónica" instead of "Pago con tarjeta de crédito". Note: these options are not available on mobile version of Orange website, and it appears to default to "crédito" which doesn't work. Thus, recharges from €5 to €50 can be made. You will be awarded promotional bonus credit for topping up.
Bron: http://www.prepaidgsm.net...ive/index.php/t-9531.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ArwinV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:12:

Als ik vervolgens die sim in een mifi router doe zal mijn telefoon gaan denken dat hij met wifi is verbonden en vrolijk alle updates etc binnen gaan halen die via wifi wel toegestaan zijn en via mobiele netwerken niet? Wel een aandachtspuntje om dat dan even uit te zetten of niet?
Wanneer ik een tetherverbinding opzet dan begrijpt mijn toestel wel dat het geen wifi is.
Kan het nu niet reproduceren maar ik dacht dat je een popup ofzo krijgt met de vraag of de verbinding als wifi beschouwd moet worden of als mobiele dataverbinding en er dus zuinig met data omgesprongen moet worden. Ik weet ook niet of dat in alle Android versies zit ingebakken, anders heb je inderdaad het risico dat je foto's gaan uploaden naar de cloud, je toestel updates gaat binnenhalen etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
actie t/m 31 aug bij de Spaanse bundels van Orange Mundo:
2Gb ipv 1 Gb voor 9 euro
4Gb ipv 2 Gb voor 15 euro

Links:
http://www.simmundo.es/layer/carcasa-604.html
http://www.simmundo.es/layer/carcasa-605.html

Ik ben pas in de eerste week van september in Spanje, dus zet ik de bundel uiterlijk op 31 augustus alvast aan via de website of de app.
Pagina: 1 ... 36 ... 55 Laatste

Let op:
Informatie over buitenlandse data abonnementen: http://prepaid-data-sim-c...iki/Prepaid_SIM_with_data.