Zojuist gebeld met gratis VF klantenservice, welke helaas de vraag niet 100% durven te beantwoorden.
Dit omdat ze veelal abonnementen verkopen en niet heel veel af weten van de prepaid producten. Advies was om een fysieke winkel te bezoeken en het daar te vragen. Wat haar bijstond is dat het standaard tarief is +6 cent, maar ze durfde het niet met zekerheid te zeggen in ieder geval.
Helaas woon ik zelf niet naast een VF winkel, maar ik ben wel benieuwd of een VF medewerker dit kan en wil bevestigen. En nee, dit is geen grap of stemmingmakerij, de dame was verder heel vriendelijk en nam ook de tijd enzo, maar wist het gewoonweg niet.
Als je zo graag ook de feitelijke werking zwart op wit wilt zien, koop je toch zelf een simkaart? Als het vervolgens zo is dat VF teveel in rekening brengt, wat jij al vermoedt, kan je al je geld van VF terugvragen.
Er is voor mij geen urgentie, ik heb een goed werkende Orange Mundo SIM waarmee ik roaming en lokaal in Spanje goed mee uit de voeten kan. Het hele BEN verhaal heeft me echter op scherp gezet, ik vind het lastig te geloven dat de telecomboeren hier zulke verschillen in gaan maken. Ik hoop natuurlijk keihard dat het waar is, dan wordt een VF prepaid een handig hebbedingetje voor erbij

Ik begrijp jouw insteek echt wel, maar helaas heb ik al een keer een ervaring met VF gehad, over een glasvezel aanvraag, waarbij ook niet alles klopte zoals het op de site stond, iets met vergeten te melden dat er nog 10€ per maand bij kwam.. en over het algemeen hebben telecomboeren voor mij niet echt een betrouwbare track record, elke scheet buiten een contract wordt maximaal doorbelast.
[
Voor 64% gewijzigd door
Lord_Dain op 07-05-2016 11:58
]