Ik ben na Guitar Hero 3 (hmmm, ik lijk wel een helpdesk zo

) overgestapt van de PS3 naar de Xbox360 wat betreft Guitar Hero spellen dan. Het probleem wat ik had was dat die dongle bij de gitaar extra, of eigenlijk variabele, input lag gaf. Na wat onderzoek op internet kwam ik er achter dat meer mensen hier last van hadden en dat het voornamelijk voorkwam bij mensen met veel Wifi netwerken in de buurt. Ik woon in een appartement, dus ik zwem in de 2.4ghz signalen en vermoed dat dat bij mij ook het probleem is.
Maar je mag er wel een beetje vanuit gaan dat dit probleem ondertussen wel tot het verleden behoort. Omdat Red Octane 'niet kan programmeren'* betekent het wel dat de PS3 versie op wat lagere resolutie draait, maar goed, dat boeit me niet zo. Met World Tour had je ook geen thropies, maar dat is met deel 5 ook opgelost, omdat het nu verplicht is.
edit: al met al denk ik dat het niet meer zoveel uitmaakt voor welk platform je gaat.
* moet je voor de lol eens World Tour op de Wii bekijken, ziet er echt niet uit! De Wii is natuurlijk niet super goed grafisch gezien, maar dat moet toch echt wel beter kunnen natuurlijk.
[
Voor 4% gewijzigd door
budi op 26-09-2009 18:22
]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7