Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
Had hem bij play.com besteld. Op de woensdag (na de release op 11 september) is die thuis afgeleverd (PS3). World Tour was gelijk mee gestuurd, die zat bij mij dus in de doos van GH5. Ook ik heb een oude gitaar gekregen, van World Tour... Wat een stelletje baklappen zijn dat! Ben er best wel pissig over want dat ding heb ik bij World Tour al 3 keer moeten terug sturen, ik heb dus geen goede ervaring met de WT gitaar...Nou goed... Hij doet het voorlopig, ben benieuwd hoe lang dat zo blijft :S

GH5 is wel erg vet trouwens! Leuke nummers, career systeem is een stuk beter te navigeren i.v.m. World Tour en het ziet er allemaal wat gelikter uit. Nummer van Dire Straits is trouwens een erg lekker nummer! Wat mij betreft mogen ze een Dire Straits pack uit gaan brengen met nummers als Calling Elvis, Walk of Life en natuurlijk Money for Nothing, ik zal hem zeker kopen! :)

edit: ik zit trouwens te lezen op sommige forums en het schijnt dat de rode gitaar een exclusive gitaar is :S

[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 23-09-2009 11:14 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat is uberhaupt het verschli tussen de gh:wt en gh:5 gitaar? (behalve een andere faceplate)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:51
Ja, de strumbar is van rubber en daarmee een stuk stiller. Geen irritant luid 'klak klak' geluid meer bij het strummen en alleen nog maar geklik. De Beatles Rock Band gitaar is helemaal stil, maar helaas is de strum bar daarvan te gevoelig wat leidt tot streak brekende extra strums.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Ter info: game.co.uk verstuurt wel degelijk buiten de UK. Heb net in België den bundel met nieuwe gitaar ontvangen. Als ik me goed herinner moet je ergens tijdens het invoeren van de bestelling opteren voor royal mail europe of zo. Anyways, het lukt en het was een kleine 73GBP incl verzendingskosten.
Ik veronderstel dat Nederland dan ook mogelijk is ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 19:20 . Reden: extra info ]

Verwijderd

Soepstengel schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 22:52:
Nummer van Dire Straits is trouwens een erg lekker nummer! Wat mij betreft mogen ze een Dire Straits pack uit gaan brengen met nummers als Calling Elvis, Walk of Life en natuurlijk Money for Nothing, ik zal hem zeker kopen! :)
x1000 _/-\o_

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:56:
Ter info: game.co.uk verstuurt wel degelijk buiten de UK. Heb net in België den bundel met nieuwe gitaar ontvangen. Als ik me goed herinner moet je ergens tijdens het invoeren van de bestelling opteren voor royal mail europe of zo. Anyways, het lukt en het was een kleine 73GBP incl verzendingskosten.
Ik veronderstel dat Nederland dan ook mogelijk is ...
Vind ik erg knap aangezien mijn bestelling is afgewezen. Ze refereerde aan de tekst op hun site (ergens in de Help - Despatch & Delivery):
Europe Royal Mail 3 to 5 business days £2.95 per order
"We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all hardware orders."

Verwijderd

De brievenbussen zullen in België groter zijn ofwel unnen de postbodes hier zwaardere paketten dragen ;)

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ik heb guitar hero 5 voor de ps3... maar hoe kan ik nu die nummers van world tour kopen? Ik las namelijk op diverse plekken dat ik voor 3,49 euro zo'n 35 nummers kan downloaden.

ik zie deze echter niet staan in de playstation store en ook niet via de ingame "buy songs"...

wie heeft de verlossende tip voor me?

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Via Import Songs. Je moet overigens natuurlijk wel GH:WT ook hebben.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
huh, maar ik heb het niet over kosteloos importeren. Ik las op veel pagina's dat je tegen betaling van 3,49 die songs kan kopen..

zie ik dat dan verkeerd?

• budi
Ja, inderdaad. Je mag tegen die kosten van een paar euro iets van de helft van de World Tour songs 'kopen' mits je World Tour zelf ook al hebt. Je kan het zien als een soort van gemak dat je dan niet disks hoeft te wisselen tussen deel 4 en deel 5 als je wat nummers van het oude deel wilt spelen. Zo kun je ook een deel van de nummers van Greatest Hits importeren.
Ik geloof dat je daarbij ook het nummer achterop het boekje van world tour erbij nodig hebt, dat het dus niet mogelijk is om het spel te lenen van iemand om goedkoop aan die nummers te komen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik zou GH5 ook willen kopen via game.co.uk (rode gitaar) maar twijfel tussen Xbox en PS3. Zijn er verschillen tussen de versies? Of bepaalde redenen waarom platform x voorkeur zou moeten hebben?

• budi
Ik ben na Guitar Hero 3 (hmmm, ik lijk wel een helpdesk zo :+) overgestapt van de PS3 naar de Xbox360 wat betreft Guitar Hero spellen dan. Het probleem wat ik had was dat die dongle bij de gitaar extra, of eigenlijk variabele, input lag gaf. Na wat onderzoek op internet kwam ik er achter dat meer mensen hier last van hadden en dat het voornamelijk voorkwam bij mensen met veel Wifi netwerken in de buurt. Ik woon in een appartement, dus ik zwem in de 2.4ghz signalen en vermoed dat dat bij mij ook het probleem is.

Maar je mag er wel een beetje vanuit gaan dat dit probleem ondertussen wel tot het verleden behoort. Omdat Red Octane 'niet kan programmeren'* betekent het wel dat de PS3 versie op wat lagere resolutie draait, maar goed, dat boeit me niet zo. Met World Tour had je ook geen thropies, maar dat is met deel 5 ook opgelost, omdat het nu verplicht is.

edit: al met al denk ik dat het niet meer zoveel uitmaakt voor welk platform je gaat.

* moet je voor de lol eens World Tour op de Wii bekijken, ziet er echt niet uit! De Wii is natuurlijk niet super goed grafisch gezien, maar dat moet toch echt wel beter kunnen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door budi op 26-09-2009 18:22 ]

• lapino
Heb 'm toch maar besteld voor Xbox360. Vooral omdat ik toch nogal wat friends heb op dat platform en blijkbaar ook die leuke avatars in GH5 zitten (leuk voor de dochter). Hoop nu wel dat ik die rode (nieuwe) gitaar ontvang, heb in elk geval die speciale 'pack' bij game.co.uk nog kunnen bestellen en staat nu 'pending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Mijn bestelling bij game.co.uk is ook geannuleerd door hen wegens te veel gewicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Weet iemand eigenlijk waarom het niet mogelijk is om gitaar te spelen en tegelijkertijd te kunnen zingen?
Mijn gitaar heeft namelijk een aansluiting voor de headset.
Ik zou het namelijk een uitdaging vinden om dit beide gelijk te doen, echter heb ik de optie niet gevonden in GH5.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dan start je toch een 2 speler band met zang en gitaar? :P

Ik ben nog steeds aan wachten op Gamehubs met m'n bestelling van eind vorige maand :(

[ Voor 43% gewijzigd door --MeAngry-- op 08-10-2009 10:43 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
budi schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:53:
Ja, inderdaad. Je mag tegen die kosten van een paar euro iets van de helft van de World Tour songs 'kopen' mits je World Tour zelf ook al hebt. Je kan het zien als een soort van gemak dat je dan niet disks hoeft te wisselen tussen deel 4 en deel 5 als je wat nummers van het oude deel wilt spelen. Zo kun je ook een deel van de nummers van Greatest Hits importeren.
Ik geloof dat je daarbij ook het nummer achterop het boekje van world tour erbij nodig hebt, dat het dus niet mogelijk is om het spel te lenen van iemand om goedkoop aan die nummers te komen.
Je moet in de store bij de special offers kijken. Ik heb daar (voor de Wii weliswaar) voor 350 punten (€3,50) de nummers van world tour (37 nummers) gekocht, én voor 200 punten de nummers van Greatest hits (21 stuks).
Alleen voor de laatste had ik de code uit het boekje nodig. De nummers moesten wel allemaal gedownload worden naar mijn SD-kaart, dus ik kan nu meer dan 160 nummers kiezen in de quickplay :P
(Oh ja, ik had uiteraard de greatest hits en world tour al, ik neem aan dat dit niet kan als je die games niet hebt)

BTW, vinden jullie die band-challenges ook zo belachelijk moeilijk. Daar moet je bij de meeste (die op punten gaan) echt een band met 4 man hebben, met 2 man gaat dat nooit lukken :(

Edit: Of heb ik gewoon te weinig vrienden ? :'(

[ Voor 13% gewijzigd door u_nix_we_all op 08-10-2009 11:01 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

--MeAngry-- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:38:
Dan start je toch een 2 speler band met zang en gitaar? :P

Ik ben nog steeds aan wachten op Gamehubs met m'n bestelling van eind vorige maand :(
Dat heb ik dus gisteren al gedaan :P
Alleen wel lastig, een controller in je broekzak.
Lijkt me toch een kleine aanpassing.

Misschien toch maar eens melden bij de developers van GH ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
Hmmm, in GH5 wordt er niet gekeken of een nummer een zanger of een zangeres nodig heeft... geloof dat dat in WT ook al was trouwens, maar dit ziet er echt dom uit. 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Exar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:06:
Hmmm, in GH5 wordt er niet gekeken of een nummer een zanger of een zangeres nodig heeft... geloof dat dat in WT ook al was trouwens, maar dit ziet er echt dom uit. 8)7
Viel mij ook op inderdaad. Kennelijk was het leven een stuk simpeler met Guitar Hero 3, toen hadden ze daar nog die grappige blonde bimbo voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:41
Welke gitaar kan ik het best kopen voor GH5 als ik het spel al heb? Voor de Wii

Ben een absolute beginner dus het hoeft niet de allerbeste te zijn,wel niet al te duur...

[ Voor 3% gewijzigd door Sensai op 30-10-2009 08:39 ]

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hadebaja
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06-2022
Wat is de beste aankoop als extra gitaar voor de ps3 GH5 versie?
En nee ik ga geen €175,00 uitgeven aan de logitech gitaar ;-)

Dus eigenlijk, waar vind ik een goede, goedkope gitaar die werkt met GH5 op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
Naar mijn mening zijn de GH3 wireless gitaren absoluut de beste wat kwaliteit betreft.... die van GH2 zijn niet draadloos, die van GHWT/GH5 zijn technisch ruk met die touchstrip die vanzelf loopt te strummen (en daar hebben echt veel exemplaren last van).
Mijn advies is dus de GH3 gitaar, daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Laatst online: 01-09 21:17
De GH3 gitaar is zeker steviger. Tot nu toe heb ik zo een 4 GHWT gitaren moeten wisselen omdat de strumbars steeds stuk gingen omdat ik op expert speel. Maar wat ik minder vind aan de GH3 gitaar is dat het wat lastiger is om erg snel te strummen, en de GH3 gitaar is wat kleiner dan de GHWT gitaar.

Ik weet niet of er een verschil is tussen de GHWT en de GH5 gitaar, aangezien ik geen GH5 gitaar heb gekocht, omdat ik al 2 GHWT gitaren heb.

Maar voor een beginner die een fijne gitaar zoekt, raad ik zeker de GHWT gitaar aan, die vind ik heel wat fijner dan de GH3 gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
Is de Nyko front man ok voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:14
Heb hem ook besteld. Voor 6 tientjes op ibood.nl paar dagen geleden.
Had al een oudere versie gehad. Jaar geleden. Die toen verkocht. Maar begon toch wee te kriebelen. + Dat als ik het niet leuk vindt ik het voor rond die 6 tientjes weer kan verkopen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Same here, word binnenkort geleverd. Alleen hoop ik wel dat de gitaar een beetje ok is, als ik de laatste paar reacties lees over slechte guitaren word ik daar niet heel gelukkig van.

Btw, weet iemand waar ik goedkoop een gitaar standaardje voor dit ding kan kopen. Anders gaat ie ook zo rondslingeren hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:45
Of een hangertje voor aan de muur! ben ik ook wel geïnteresseerd in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
Die Nyko werkt dus niet met GH5 :'( maar wel met RB2 gelukkig (Ik heb een Wii)
Omdat ik GH5 al in huis heb ben ik nog steeds op zoek naar een betaalbaar gitaartje dat het wel doet met GH5

Ik zal wel een GH gitaar moeten kopen want die werken blijkbaar met ook met RB.
Los worden ze blijkbaar niet verkocht,alleen in combinatie met software.
Of heeft er iemand een tip voor een losse gitaar?

Heb je eigenlijk voor elke gitaar een remote nodig?

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18
Heeft iemand nog tips voor een 3th party gitaartje? Ik heb nu 1 gitaar, maar het is wel zo leuk om met meerdere mensen te spelen...

Ik heb wel wat gevonden, zoals:
http://www.nintendovoorde...soires/51-Wii-Guitar.html

Ziet er best goed uit, maar ik vraag me af of de shop betrouwbaar is en of de gitaar een beetje van goede kwaliteit is.
Of kan ik beter gewoon een originele kopen ergens?

• Exar
  • Nu online
Ik zou een originele kopen, het is erg vervelend als je een gitaar blijkt te hebben die het niet goed doet. Maar koop dan geen World Tour gitaar, maar die van GH3 of die nieuwste van GH5 / Band Hero! Ik heb sinds kort die nieuwe uit de Band Hero full band set, en die gitaar is echt heerlijk en lijkt voorlopig niet de problemen te hebben die bij de World Tour gitaren zo vaak voorkwamen!
Let op, de nieuwe gitaar zit dacht ik in Europa nog niet bij GH5, maar misschien voor de wii wel.... hij zou in elk geval bij Band Hero moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik heb vandaag Guitar Hero 5 met gitaar gekocht voor de Wii en Rock Band: The Beatles, en het bevalt me uitstekend. De GH5 kit was 60 euro, dat vond ik wel een leuke prijs. Maar na wat rondzoeken heb ik geen losse gitaren meer kunnen vinden, alleen die third party die hierboven genoemd staat. Maar die GH5 controller vind ik toch eigenlijk wel erg prettig. Heeft iemand een idee waar je die los kunt krijgen?

Verder heb ik nog een vraagje over de controller: als ik de remote aansluit en erin stop zit dat kabeltje wel heel erg krap, en het kabeltje lijkt ook te beschadigen. Doe ik wat fout? Ik heb in die uitlegsheet gekeken en daar wordt er verder niks over uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Killzone schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:02:
Heeft iemand nog tips voor een 3th party gitaartje? Ik heb nu 1 gitaar, maar het is wel zo leuk om met meerdere mensen te spelen...
Als je voor een 3th Party Guitar zou gaan, zou ik kiezen voor de Nyko FrontMan Wii (Gamesshoppen.nl, Prijs: €22,- Excl. Verzendkosten) ik heb er voor de Wii 2 in mijn bezit, soms valt de verbinding weg, maar ik vermoed dat dit door invloeden in de connectie van buitenaf komt.

Zijn er misschien mensen die de Rood / Witte FacePlate onnodig achten en voor een klein bedrag van de hand willen doen, DM me dan met een vraagprijs :).

Overigens, wil ik even vermelden dat iedereen met Dubbel Strummende of niet geregistreerde Aanslagen een makkelijke oplossing voor handen hebben, bij GuitarHeroRepair.com kun je namelijk nieuwe Switches aanschaffen (1 switch kost $8,95 en 2 stuks zijn $12,25), welke je doormiddel van een aantal Guides op Internet (mits enige kennis van Solderen) makkelijk zelf in je Guitar kan aanbrengen.

Ik heb op deze manier zelf mijn Down Strum gefixed (moet m'n UpStrum nu fixen, deze gebruikte ik nooit, maar sinds ik Alt-Strum heeft deze het ook begeven, maar de DownStrum werkt nog altijd.). Mocht er nog iemand zijn die 1 switch wil vervangen, DM me dan ook, dan neem ik de andere Switch graag van je over voor €5,- incl. verzendkosten.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb van het weekend GT5 gekregen voor de PS3 en een maat van me heeft em ook gekochte voor zen PS3. Ik herken hier niks van de slechte gitaar symptomen waar jullie het over hadden. Mijn phillips tv heeft las van inputlag maar dat kan je gelukkig via de software gemakkelijk bijschaven. Zowel geluid als beeld krijgen bij mij 2 ms vertraging en alles loopt heerlijk gelijk.

1 probleem echter: ik probeerde gisteren samen met die vriend van me een potje online te spelen en we hebben elkaar meerdere malen invites gestuurd. Dat gaat de game in een loading screen als je de invite joint en daarna krijg je de melding dat de game sessie niet meer bestaat. Weet iemand raad? doe ik iets fout?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Sensai schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 08:52:
[...]

Huh, dat is een vreemde Ontwikkeling, in GH:WT deed deze het nog wel, en over het algemeen is alles uit WT ook gewoon weer bruikbaar in GH5. Is dit een zelf ondergane conclusie, of heb je dit slechts gehoord?

Edit: Het wordt inderdaad op diverse fora bevestigd, sommige zeggen dat het van tijd tot tijd ineens werkt, en blijft werken, maar dat de situatie vervolgens niet na te bootsen valt om het nogmaals werkend te krijgen. Vreemd!
Pieterke schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:26:
Of een hangertje voor aan de muur! ben ik ook wel geïnteresseerd in :P
Mijn Oplossing (voor een paar euro bij de bouwmarkt):
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/2756/hangup01y.jpg

Naar wens uit te breiden met een Stokje / Spijker waar je gitaar hals tegen leunt / onder blijft hangen, zodat de Guitar in de gewenste positie blijft hangen.

[ Voor 48% gewijzigd door JunkieXP op 30-11-2009 20:26 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sensai schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 08:52:
[...]

Hier heb ik dus ook last van, ik heb m'n oude gitaar (ook geen origineel) maar weer van de zolder gehaald en die doet 't tot nu toe verrassend goed gelukkig. Alleen soms pikt 'ie een noot niet op. 100% zal ik daarom nooit halen, da's wel frustrerend.

Dus alle tips (of evt. 'n goeie nieuwe gitaar) zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
Heb een probleempje met GH5: Als ik via de in-game menu's via opties naar import songs ga van vorige GH-delen, gaat alles goed, ik geef een serial-code in, maar uiteindelijk zegt hij weer dat de Music Store niet beschikbaar is. Het gaat dus om een geïmporteerde versie uit China (regiovrij). Had ik hem in Europa moeten kopen om de songs te kunnen importeren uit GH WT? Of is hier een oplossing voor ergens in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
Jorn1986 schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:02:
Heb een probleempje met GH5: Als ik via de in-game menu's via opties naar import songs ga van vorige GH-delen, gaat alles goed, ik geef een serial-code in, maar uiteindelijk zegt hij weer dat de Music Store niet beschikbaar is. Het gaat dus om een geïmporteerde versie uit China (regiovrij). Had ik hem in Europa moeten kopen om de songs te kunnen importeren uit GH WT? Of is hier een oplossing voor ergens in de game?
Denk niet dat het door de regio komt hoor. Gewoon blijven proberen, veel mensen hebben hier vaak last van gehad, maar uiteindelijk lukte het meestal wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met game.co.uk moet je precies wat geluk hebben. Heb zonder problemen GH5+guitaar toegestuurd gekregen. Mijn broer bestelt hetzelfde en wordt geannuleerd wegens te zwaar.
Band Hero werd dan weer met drum en nieuwe gitaar zonder probleem geleverd in België via amazon.co.uk.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Jorn1986 schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:02:
Controleer je NAT settings, waarschijnlijk is dit het probleem! Maat van me had het ook wat poorten open gezet en voila, als een trein ;-)

PSNID : HoefMeistert

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Zijn er hier nog mensen die Guitar Hero 5 willen (Game Only) ?
Ik heb Guitar Hero 5 maar wil een 2de gitaar, ik zou dan het spel overhouden.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
HoefMeistert schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:53:
[...]

Controleer je NAT settings, waarschijnlijk is dit het probleem! Maat van me had het ook wat poorten open gezet en voila, als een trein ;-)
Hmmm... blijkbaar toch niet via de EU-store, kon proberen wat ik wou, maar het lukte gewoon niet.

Dus toen uit nieuwsgierigheid toch maar eens een nieuwe account aangemaakt met de US-store, en toen nog eens geprobeerd om de songs te importeren. De DLC update kon ik downloaden en installeren via de US-store, maar toen ik via de US-store mijn GH WT (Europese versie) wou importeren zei hij vervolgens dat de code al redeemed was. |:( Maar het had zowiezo al niet gekund omdat ik geen dollars heb staan op de US-store-account, op de EU-store-account heb ik wel euro's staan..

Toen weer teruggegaan naar m'n eerdere account met EU-store, en nog eens geprobeerd de songs te importeren: zonder succes.

Heb dus gewoon een regiovrije versie vanuit China, die eigenlijk alleen bedoeld is voor Amerikanen. Helaas.

Had ik dit vooraf geweten dan had ik hem wel binnen Europa gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 21-12-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Heb al wat dlc van world tour gedownload voor GH5, maar is het ook mogelijk om dlc van GH3 te downloaden? want die nummers van de foo fighters wil ook hebben :D

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:10
Bear schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 02:27:
Heb al wat dlc van world tour gedownload voor GH5, maar is het ook mogelijk om dlc van GH3 te downloaden? want die nummers van de foo fighters wil ook hebben :D
Hoe download je DLC van world tour voor GH5? Met World Tour en dan importeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 04-03-2010 07:27 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Alle Guitar Hero 5 DLC is toch eigenlijk gewoon World Tour DLC, dus als je nummers in GH5 aanschaft, komen die toch ook gewoon in World Tour in het lijstje? In elk geval tot een paar maanden terug was dat zeker het geval: er stond gewoon het World Tour logo bij, dus dat kan niet missen.

Guitar Hero 3 DLC is niet te porteren naar World Tour en hoger, enige uitzondering is het Death Magnetick track pakket van Metallica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

budi schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:13:
Alle Guitar Hero 5 DLC is toch eigenlijk gewoon World Tour DLC, dus als je nummers in GH5 aanschaft, komen die toch ook gewoon in World Tour in het lijstje? In elk geval tot een paar maanden terug was dat zeker het geval: er stond gewoon het World Tour logo bij, dus dat kan niet missen.

Guitar Hero 3 DLC is niet te porteren naar World Tour en hoger, enige uitzondering is het Death Magnetick track pakket van Metallica.
Voor zover ik weet is de DLC van Guitar Hero 5, met Guitar Hero 5 logo niet compatible met oudere versies alleen met nieuwe spellen zoals band hero enz.
Makkelijk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:27:
[...]

Hoe download je DLC van world tour voor GH5? Met World Tour en dan importeren?
Je kan in Guitar Hero 5 bij Main Menu -> Options -> Import geloof ik een gratis patch downloaden om de GH:World Tour DLC en import nummers compatible te maken met Guitar Hero 5. alleen ik heb nog geen GH:WT ser key :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
budi schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:13:

Dat klopt niet. GH5 DLC is niet te spelen in World Tour (want daar zitten bijv. geen band moments in, om maar iets te noemen). Andersom werkt wel, met uitzondering van de Jimi Hendrix nummers (rechtenkwestie).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:10
O ik zie nu inderdaad ook dat world tour DLC wel in GH5 erbij staat maar niet gebundeld (waardoor je dus duurder uit bent als je het in world tour koopt)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Makkelijk schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:11:
O ik zie nu inderdaad ook dat world tour DLC wel in GH5 erbij staat maar niet gebundeld (waardoor je dus duurder uit bent als je het in world tour koopt)
Via de PSN store kan je (nadat je dus die patch hebt geinstalleerd) gewoon naar Guitar Hero WT gaan en daar Track packs, Singles of Albums aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je een losse USB receiver kan kopen ? (PS3)
Kan het op internet niet vinden... :?

MVG Fred :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ja, hier. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag GH5 gekocht (PS3), mijn eerste guitar spel, ben benieuwd of het bevalt (zo niet gaatie op marktplaats :P)

Zag hem voor 69,- bij e-plaza in Heerenveen, had van tevoren de prijzen op inet gezien wist dus dat 69,- alles behlave duur is :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Spelen er nog mensen online op PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat het vorige week weer eens te spelen. Het leek wel of mn gitaar lui was. Mijn strumbar moet verder gedrukt worden om te tikken. Als ik hem omhoog tik dan is er niets veranderd. Is hij versleten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Hoi Mensen,

Ik ben helemaal niet thuis in de Guitar Hero reeks en heb er ook beperkt ervaring mee...nu wil ik toch de game aanschaffen.

Nu heb ik een oudere versie Guitar Hero met de normale controller gespeeld, geldt dit ook voor Guitar Hero 5? Of kan deze versie alleen met een gitaar gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
svenc schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:43:
Hoi Mensen,

Ik ben helemaal niet thuis in de Guitar Hero reeks en heb er ook beperkt ervaring mee...nu wil ik toch de game aanschaffen.

Nu heb ik een oudere versie Guitar Hero met de normale controller gespeeld, geldt dit ook voor Guitar Hero 5? Of kan deze versie alleen met een gitaar gespeeld worden?
Guitar Hero 3 kon nog met gamepad, in World Tour (4), GH5 en Band Hero kan dat niet meer, daar is de gamepad voor de zanger(s).
Maargoed, met zo'n plastic gitaar is het écht een heeeeel stuk leuker hoor, met een gamepad de gitaar in Guitar Hero spelen slaat eigenlijk nergens op....

Edit: als ik je een tip mag geven, drummen is ook heel leuk. De Band Hero Full Band bundel bevat de beste gitaar en het beste drumstel tot nu toe (drumstel van World Tour is gammel).
Je kan vast bij een vriend of kennis checken of je drummen ook de moeite waard vindt (zo niet dan is 't drumstel een dure gadget ;)).

[ Voor 18% gewijzigd door Exar op 02-04-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16

Brabrabra

Chaoss ahv

Weet iemand of deze
http://www.logitech.com/i...ets/devices/3228&cl=nl,nl
goed werkt met GH5 (en Rock Band)?

Of moet je er een echte microfoon voor hebben? (zoals deze http://www.logitech.com/i...nts/devices/3678&cl=nl,nl)

Een headset lijkt me ideaal als je wilt spelen en zingen tegelijk. Met een mic gaat dat lastig worden.

EDIT: Ik heb de headset binnen. Werkt prima, maar ik geloof dat hij nog te zacht staat, want hij mist regelmatig het eerste gedeelte van mijn noten.

[ Voor 17% gewijzigd door Brabrabra op 13-04-2010 13:38 ]

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Brabrabra schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:49:
Weet iemand of deze
http://www.logitech.com/i...ets/devices/3228&cl=nl,nl
goed werkt met GH5 (en Rock Band)?

Of moet je er een echte microfoon voor hebben? (zoals deze http://www.logitech.com/i...nts/devices/3678&cl=nl,nl)

Een headset lijkt me ideaal als je wilt spelen en zingen tegelijk. Met een mic gaat dat lastig worden.
De standaard headset van MS werkt ook gewoon op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Gisteren GH5 uitgespeeld op hard en de laatste twee venues op medium (niet te doen op hard hehe).
Merk wel dat mijn stumbar al uitgelodderd begint te raken en de tokkelbalk rare dingen gaat doen. Deze heb ik nu uitgezet. Heb nu GH Metallica en GH5 uitgespeeld, ga nu de vette nummers maar eens op expert proberen.

Moet zeggen dat het echt verslavend werkt, je bent zo 2 uur verder. Ook lachen dat je die extra poppetjes als Johnny Cash, Curt Cobain gewoon in je band kan zetten. Heb nu echt een legendarische band met mr. Santana op drums, Cash op zang en Cobain op gitaar :+

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
Heeft er misschien iemand ervaring met de Logitech Guitar? Ik overweeg deze te kopen, maar voor een dergelijk bedrag hoop ik dat de touchstrip niet af en toe vanzelf strumt zoals bij de World Tour gitaren vaak het geval was.
Dus is de touchstrip van de Logitech Guitar gebaseerd op de slechte (ik meen analoge) touchstrip van de WT guitar, of op die van de superieure (volgens mij digitale) touchstrip van de Band Hero guitar?
Ik heb dit ook aan Logitech gevraagd, maar het lijkt erop dat ze het zelf niet zo goed weten, daarom hoop ik dat hier iemand ervaring heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:32
Ik heb een paar keer met de Logitech gespeeld, werkt prima. Touchstrip probleem ligt aan de hardware van de originele gitaar, daar heeft de Logitech (dus) geen last van.
Hij is wel echt flink wat zwaarder, dus ik zou hem zeker eerst even om je nek hangen om te kijken of dat bevalt. Of je moet een echte gewend zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Die Logitech is ook alleen voor de PS3 toch? Daarnaast had ie toch een compleet stille strum bar, zoals bij de nieuwste Rock Band Stratocaster controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
budi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:38:
Die Logitech is ook alleen voor de PS3 toch? Daarnaast had ie toch een compleet stille strum bar, zoals bij de nieuwste Rock Band Stratocaster controller?
Er zijn ook versies voor de xbox360 en de wii.

@WaterFire: bedankt voor je ervaring, dat stelt me gerust. Het gewicht is inderdaad aanzienlijk, ik heb er laatst bij een vriend even op gespeeld die er net eentje heeft gekocht (maar vond het niet lang genoeg om te concluderen of de touchstrip ok is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
OK bedankt, dan ga ik er ook eens een keer naar kijken. Hoe voelen de knoppen eigenlijk? Kun je daar een beetje snel solo's op spelen? Ik zou graag ooit nog eens Raining Blood op expert willen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Nu online
budi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:06:
OK bedankt, dan ga ik er ook eens een keer naar kijken. Hoe voelen de knoppen eigenlijk? Kun je daar een beetje snel solo's op spelen? Ik zou graag ooit nog eens Raining Blood op expert willen halen :)
De gitaar voelt zeer solide aan. Je zal even aan het gewicht moeten wennen en de frets lijken iets verder uit elkaar te staan (ik zat er af en toe tussen), maar dat is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen.
Verder is de strumbar inderdaad zeer stil, speelt heerlijk (je hoort de muziek beter, ook als die niet heel hard staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:15:
Weet iemand waar je een losse USB receiver kan kopen ? (PS3)
Kan het op internet niet vinden... :?

MVG Fred :z
Even een nieuw schopje. De URL in de reactie onder deze vraag werkt namelijk niet meer (iig de officiele Guitar Hero Shop is gesloten helaas).

Heb op ebay al wel van alles gevonden, maar vertrouw dat niet zo. Iemand nog een idee waar ik een nieuwe drumstel ontvanger kan kopen?

(mn PS3 is gejat met daarbij dus ook 2 van de 3 gitaren en alle ontvangers. De drumset hebben ze laten staan).
Pagina: 1 2 Laatste