Had hem bij play.com besteld. Op de woensdag (na de release op 11 september) is die thuis afgeleverd (PS3). World Tour was gelijk mee gestuurd, die zat bij mij dus in de doos van GH5. Ook ik heb een oude gitaar gekregen, van World Tour... Wat een stelletje baklappen zijn dat! Ben er best wel pissig over want dat ding heb ik bij World Tour al 3 keer moeten terug sturen, ik heb dus geen goede ervaring met de WT gitaar...Nou goed... Hij doet het voorlopig, ben benieuwd hoe lang dat zo blijft 
GH5 is wel erg vet trouwens! Leuke nummers, career systeem is een stuk beter te navigeren i.v.m. World Tour en het ziet er allemaal wat gelikter uit. Nummer van Dire Straits is trouwens een erg lekker nummer! Wat mij betreft mogen ze een Dire Straits pack uit gaan brengen met nummers als Calling Elvis, Walk of Life en natuurlijk Money for Nothing, ik zal hem zeker kopen!
edit: ik zit trouwens te lezen op sommige forums en het schijnt dat de rode gitaar een exclusive gitaar is
GH5 is wel erg vet trouwens! Leuke nummers, career systeem is een stuk beter te navigeren i.v.m. World Tour en het ziet er allemaal wat gelikter uit. Nummer van Dire Straits is trouwens een erg lekker nummer! Wat mij betreft mogen ze een Dire Straits pack uit gaan brengen met nummers als Calling Elvis, Walk of Life en natuurlijk Money for Nothing, ik zal hem zeker kopen!
edit: ik zit trouwens te lezen op sommige forums en het schijnt dat de rode gitaar een exclusive gitaar is
[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 23-09-2009 11:14 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800