Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
Ik heb nog geen Guitar Hero 5 topic gevonden om in te reageren en ik heb ook geen tijd om een groot topic te maken met alle informatie er in dus hier even een tip als je Guitar Hero 5 wilt gaan kopen!

Je kunt Guitar Hero 5 bij verschillende shops pre-orderen. Veel shops geven daar verschillende extra's bij zoals bijvoorbeeld een extra faceplate of wat extra nummers. Ik heb echter verschillende engelse shops gevonden die Guitar Hero 5 + Gitaar aanboden en als extra een gratis Guitar Hero World Tour exemplaar! (dus alleen het spel/software!) Aangezien ik mijn hele World Tour Kit opgestuurd heb om mijn geld terug te krijgen (3de dat het kapot ging) vindt ik dit wel een leuke aanbieding, en het is nog ongeveer 20 euro goedkoper ook dan in Nederland!

De tip komt bij budget gaming vandaan, klik hier, bij de comments staan opgesommd waar je de leuke extra's kunt krijgen waar onder het bovenstaande verhaal. Geld voor meerdere platformen waaronder de PS3 en de Xbox360!

Ik dacht, ik deel het even met jullie :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

En daarom kijkt de normale gamekoper eerst netjes op budgetgaing. Daar is die site voor ;) Heeft weinig waarde hier te herhalen natuurlijk :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:11
Nou ik heb wel een ander vraagje wat betreft de gitaren.

Ik wil GH5 kopen voor xbox360, maar werkt de gitaar ook met vorige delen (GHWT enzo), maar ook met Rock band enzo? want anders heeft het voor mij geen zin :/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Beerkeeper schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:43:
Nou ik heb wel een ander vraagje wat betreft de gitaren.

Ik wil GH5 kopen voor xbox360, maar werkt de gitaar ook met vorige delen (GHWT enzo), maar ook met Rock band enzo? want anders heeft het voor mij geen zin :/
Ja dit spel zal werken met de oude GH gitaren. weet niet of dit ook is met de Rock Band gitaren, er zijn GH games die bepaalde Rock Band gitaren niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 19:11
Ike. schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:47:
[...]

Ja dit spel zal werken met de oude GH gitaren. weet niet of dit ook geld voor de Rock Band gitaren, er zijn GH games die bepaalde Rock Band gitaren niet ondersteunen.
Je leest mijn vraag verkeerd :)

wat ik bedoel is of de GH5 gitaar werkt met de oudere GH games en met de Rock Band games. Niet of de oudere/Rock band gitaren werken met GH5 ;)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ja beerkeeper. Je gitaar zal werken met alle Guitar hero games, en alle rock band games.

Off topic: Guitar hero 5 is vet! Beste spel ooit uitgebracht... Vooral de partyplay zit zeer mooi in elkaar :)

Krijg er maar niet genoeg van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
disjfa schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:33:
En daarom kijkt de normale gamekoper eerst netjes op budgetgaing. Daar is die site voor ;) Heeft weinig waarde hier te herhalen natuurlijk :P
Ken erg veel mede gamers die de site niet eens kennen. En als ze hem weten te vinden kijken ze eigenlijk nooit naar de comments, dus vandaar :)

Trouwens ook meteen een request voor iemand om een GH5 topic aan te maken?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Komt er ook een Guitar Hero 5 versie met drumstel etc. zoals World Tour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
Voor zover bekend voorlopig niet.
Guitar hero 5 is dus alleen te krijgen als stand-alone of als gitaarbundel.
Er komt wel een full band kit van Band Hero (met de nieuwe instrumenten dus) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Bij GH:5 zit toch wel de nieuwe gitaar al :?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij amazon kun je GH5 bestellen en dan krijg je gratis GH:Van Halen toegestuurd als deze uitkomt.
Lijkt me imho een betere deal dan GH:WT, gezien die in prijs is verlaagd na de release van GH5.

http://www.amazon.com/gp/...=470938631&pf_rd_i=507846

[ Voor 32% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-09-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Floris-K schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:49:
Bij amazon kun je GH5 bestellen en dan krijg je gratis GH:Van Halen toegestuurd als deze uitkomt.
Lijkt me imho een betere deal dan GH:WT, gezien die in prijs is verlaagd na de release van GH5.

http://www.amazon.com/gp/...=470938631&pf_rd_i=507846
Offer Details
For a limited time while supplies last. You must redeem this offer by 10/31/09 (mail in submissions must be postmarked on or before 10/31/09). Allow up to 6 weeks for delivery of your Guitar Hero Van Halen. Void where prohibited. Limit one Guitar Hero Van Halen game (on available consoles). With the purchase of each specially marked GH5 game. Good only in U.S.A. Go to www.guitarhero.com/vanhalengameoffer to redeem online, or mail: (1) A letter with your name, address, platform of choice, and unique game code from your GH5 manual, (2) Offer sticker (from GH5 packaging), and (3) A copy of dated sales receipt, to: Van Halen Game Offer, 444 Castro St. Suite 140, Mountain View, CA 94041. Activision assumes no responsibility for lost submission via internet or lost/damaged mail.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Persoonlijk zou ik, wanneer ik een bundel zou moeten aanschaffen, Rock Band: The Beatles aanschaffen. Rock Band hardware is meestal wat beter dan de Guitar Hero hardware, daarnaast zou je het spel zelf dan kunnen verkopen.

Wel is het leuk dat je pre-order accessoires krijgt waar je iets aan hebt, wat bij sommige spellen niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Alleen drummen met de Rock Band drums voelt toch minder aan dan het de GH:WT set, door dhet gebrek aan verhoogde cymbals.

[ Voor 5% gewijzigd door ElBarto op 01-09-2009 22:55 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
Drummen met de GH:WT set voelt heel slecht aan omdat hij om de maand stuk gaat. Ik ben echt benieuwd of dezelfde problemen weer gaan optreden met de instrumenten van Band Hero.
Ik ga toch even wachten met GH5 aanschaffen. Als die uitkomt zal de prijs van Metallica en Greatest Hits misschien iets zakken (hoewel nooit veel door die muzieklicenties).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Apart. Ik heb van zowel mijn beide gitaren als mijn drumstel nog nooit last gehad.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 07:38
Hetzelfde hier. Ik heb de mijne nu al 6 maand en daar wordt veel op gespeeld en nog geen problemen. Misschien sla je gewoon veel te hard? Iets wat ik in het begin ook deed en daardoor is m'n rode pad vanbinnen gebroken, ben daar onlangs achtergekomen, hoewel hij nog perfect speelt. Zelfde vraag aan de topicstarter. Ik denk niet dat je zomaar je geld gaat terugkrijgen hoor?

[ Voor 48% gewijzigd door spuke op 02-09-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
spuke schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:38:
Hetzelfde hier. Ik heb de mijne nu al 6 maand en daar wordt veel op gespeeld en nog geen problemen. Misschien sla je gewoon veel te hard? Iets wat ik in het begin ook deed en daardoor is m'n rode pad vanbinnen gebroken, ben daar onlangs achtergekomen, hoewel hij nog perfect speelt. Zelfde vraag aan de topicstarter. Ik denk niet dat je zomaar je geld gaat terugkrijgen hoor?
Dan ben je een van de weinigen en heb je geluk. Zoek anders voor grap eens met Google. Zegt natuurlijk ook wel wat dat er een apart Tweakers topic voor is.

Verder heeft het niets met te hard slaan te maken. Ik sla net iets harder dan dat hij nodig heeft om een slag te registreren. Heb er superzuinig mee gedaan en toch ging hij een paar keer kapot (wel zelf te fixen). Nu is mijn garantie allang verlopen en ram ik inderdaad als een bezetene omdat het toch geen donder meer uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo, vanmorgen GH5 besteld voor mijn vriendinnetje @Gamehubs.
Nog een paar dagen en we kunnen samen los in GH5 :)
Ben benieuwd.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43
Guitar Hero games zijn toch regio-vrij? Ik wil de USA versie van GH5 importeren, maar dat zal toch geen problemen geven met de regio (ook niet voor DLC hoop ik)?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm een paar dagen geleden besteld voor de Wii bij Play. Can't wait, Sultans of Swing is voor mij de reden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Hmm...ik vond World Tour best wel goed en als ie gratis is bij GH5 is het helemaal mooi natuurlijk. Misschien dat ik m maar bij Zavvi ga pre-orderen dan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:51
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/guitar-hero-5-guitar

" pre order nu en ontvang gratis de rood/witte faceplate " ????

begrijp ik het nou goed dat ze dus Europa (dat verzin ik zelf maar even) voor Guitar Hero 5 opzadelen met oude World Tour gitaren met nieuwe face plates? Bovendien zie ik bij heel veel winkels dat er bij de gitaar bundel een world tour gitaar afgebeeld staat.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Exar schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:05:
Guitar Hero games zijn toch regio-vrij? Ik wil de USA versie van GH5 importeren, maar dat zal toch geen problemen geven met de regio (ook niet voor DLC hoop ik)?
DLC kan je dan alleen in de USA store kopen, dat levert dus wel degelijk 'problemen' op. Voor mij is het geen probleem, maar misschien voor jou wel! De games zijn wel gewoon regiovrij, tenminste, bij de PS3. Bij xbox360 weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

budi schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:54:
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/guitar-hero-5-guitar

" pre order nu en ontvang gratis de rood/witte faceplate " ????

begrijp ik het nou goed dat ze dus Europa (dat verzin ik zelf maar even) voor Guitar Hero 5 opzadelen met oude World Tour gitaren met nieuwe face plates? Bovendien zie ik bij heel veel winkels dat er bij de gitaar bundel een world tour gitaar afgebeeld staat.
Interessant. Dat gaat mij wel tegenhouden om 'm te kopen... :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
kreeg zojuist een mail van Bart Smit dat ik GH5 kon bestellen. Gelijk gedaan. Hoewel ik geen fan ben van de nieuwste GH delen (RB2 FTW ;)), maar toch een nieuwe gitaar nodig had (oude GH3 gitaar hapert), toch maar voor de GH5 bundel gegaan.

Over max 2 dagen lekker rocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 12:57
Bekende van me had GH5 besteld bij Gamemania in Venlo. Ze belde hem vandaag op dat hij het kan komen halen.

Morgen maar even checken dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:05:
[...]

Interessant. Dat gaat mij wel tegenhouden om 'm te kopen... :|
Mij ook, ik wacht nog wel even met bestellen. Ik heb nu wel genoeg brakke World Tour gitaren liggen. Nou ja, ik heb er nu eentje zo gemodificeerd dat ie wel ok is, maar die nieuwe echte GH5 gitaar schijnt wel beter te zijn. Ik vermoed alleen dat ze nog honderdduizenden van die oude gitaren hebben waar ze vanaf moeten en wat is nou een betere plek om ze te dumpen dan Europa?
Ik zie bij heel veel webshops ook bij de plaatjes van de gitaar bundel een plaatje van een world tour gitaar staan, dus ze hebben het wel juridisch afgedekt denk ik.

Maar zo te zien zijn er hier in het topic al wat vrijwilligers die de proef op de som hebben genomen, dus laat graag vooral weten wat voor gitaar je hebt gekregen, dan weet ik of ik voor de bundel of gewoon alleen de software ga ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe herken ik een "oude WT-gitaar" en een GH5-gitaar? Als ik vrijdag in de stad loop weet ik dan waar ik op moet letten...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Vorige week besteld bij play.com. Vanochtend een mail dat hij op de bus is, dus nog 2 of 3 dagen wachten en spelen maar (Sultans of Swing, jottum).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:38:
Hoe herken ik een "oude WT-gitaar" en een GH5-gitaar? Als ik vrijdag in de stad loop weet ik dan waar ik op moet letten...
Google kan toch zo moeilijk zijn... Beiden first page hits op google afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2009/1247646800/guitar_hero_5_gitaar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3informer.com/playstation-3/images/guitar_hero_world_tour_-_ps3_guitar__angled_%5B1%5D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:38:
Volgens mij moet je het kunnen herkennen aan de verchroomde 'knopjes' helemaal bovenop de hals. Bij de oude gitaar zijn die gewoon zwart. Daarnaast is de face plate anders, maar goed, dat zegt natuurlijk niets over de controller zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

SigmundFreud schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:41:
Vorige week besteld bij play.com. Vanochtend een mail dat hij op de bus is, dus nog 2 of 3 dagen wachten en spelen maar (Sultans of Swing, jottum).
Weet je dat zeker? Play.com is namelijk niet zo snel..
Heb nog nooit iets binnen 2,5 week ontvangen van play.com

Momenteel wacht ik ook vanaf 12 en 14 augustus op 2 bestellingen die onderweg zijn.
Al wel melding gemaakt van vermissing en 2x te horen gekregen dat ze nogmaals verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb 'm precies net gehaald, kon toch niet wachten. Bij de FRS voor 9 tientjes. Had geen zin in ge-emmer over de gitaar. Heb namelijk WEL met zwarte knopjes. Of dat oud of nieuw is weet ik niet, maar Johnny Cash speelt heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:40:
Ik heb 'm precies net gehaald, kon toch niet wachten. Bij de FRS voor 9 tientjes. Had geen zin in ge-emmer over de gitaar. Heb namelijk WEL met zwarte knopjes. Of dat oud of nieuw is weet ik niet, maar Johnny Cash speelt heerlijk! :D
Afgezien van de faceplate, functioneel zijn ze identiek, dus ik zou me er niet druk over maken.
Anyway, ik dacht dat de release pas vrijdag was ? Anders morgen maar eens gaan kijken of er al ergens een game-only in de schappen ligt. Een vijfde gitaar staat niet echt hoog op mijn verlanglijstje 8)
Misschien is de faceplate van GH:5 ook ergens los te koop ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

u_nix_we_all schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:47:
[...]

Afgezien van de faceplate, functioneel zijn ze identiek, dus ik zou me er niet druk over maken.
Anyway, ik dacht dat de release pas vrijdag was ? Anders morgen maar eens gaan kijken of er al ergens een game-only in de schappen ligt. Een vijfde gitaar staat niet echt hoog op mijn verlanglijstje 8)
Hij ligt bij Nedgame (nedgame.nl) en Dimension Plus (dimplus.nl) en dus ook FRS (frs.nl) al gewoon te koop... Of het officieel mag weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Laatst online: 19:23
u_nix_we_all schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:47:
[...]

Ze zijn dus functioneel NIET identiek, de nieuwe gitaar heeft verbeterde strum bar en digitale slide bar ipv analoog, waardoor die niet uit zichzelf begint te strummen (wat volgens mij alle GH:WT gitaren doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
pkwakman schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:50:
[...]

Ze zijn dus functioneel NIET identiek, de nieuwe gitaar heeft verbeterde strum bar en digitale slide bar ipv analoog, waardoor die niet uit zichzelf begint te strummen (wat volgens mij alle GH:WT gitaren doen).
Oh, my bad, dat wist ik niet.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb ook een WT gitaar en deze strumt nooit uit zichzelf. De strumbar piept alleen een beetje na 9 maanden. Enige probleem wat ik ervaar is dat wanneer ik met een groepje zit, de verbinding wel eens weg valt. Bij die lange noten stopt hij er dan bijv. in 1x mee, maar verder geen probleem.

GH5 heb ik ook al binnen en het speelt toch net iets fijner dan GH WT. De extra stars zijn ook leuk om te halen :D Had 1 challenge waarbij je alleen omhoog mag strummen, maar volgens mij registreet de WT dit niet goed. Teller stond dus op 0 eind van de game, terwijl ik alles omhoog heb gestrumd.

Megadeth en Nirvana zijn kicke om te drummen op Expert+, maar denk niet dat mijn drumkit het nog lang vol zal houden als ik deze nummers nog paar keer doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ja hoor, we worden weer genaaid in Europa:

http://hub.guitarhero.com.../viewtopic.php?f=7&t=2068

Geen goede gitaar controllers voor ons, tenzij je gaat importeren. Ik bestel wel gewoon een keertje de losse software wanneer ik daar zin in heb, misschien dat ik liever met al die gedoe over stap op dat andere muziek spel ;)

[ Voor 1% gewijzigd door budi op 09-09-2009 16:56 . Reden: link fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Toen ik voor 't eerst "Sultans of Swing" hoorde, dacht ik "Hmm, hadden ze niet Money for Nothing ofzo kunnen doen?", maar tot nu toe speelt die toch wel 't lekkerst... Jammer dat ik verder stierenballen suck met het spel, maar goed, mijn bandje (Not A Number) {yeah} :) komt er ooit wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Erg leuk spel met goede innovaties ten opzichte van vorige delen! Vanmiddag namelijk ook even gehaald bij de FRS.

Het enige waar ik helemaal ziek van wordt zijn de gare controllers van World Tour. Drums die maar half worden herkend (2e set) en mijn gitaar die af en toe uit zichzelf strumt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dat vanzelf strummen kun je 'fixen' door de touchstrip uit te schakelen, dat kun je vinden onder options tijdens het spelen. In elk geval, dat was bij World Tour zo, zal vast bij deel 5 ook wel kunnen.

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 21:10

BoGu5

hmmmz

Semetrix schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:43:
Komt er ook een Guitar Hero 5 versie met drumstel etc. zoals World Tour?
*schopje* Ik heb net Mediamarkt Utrecht/Bart Smit Overvecht en Nedgame Utrecht gebeld, maar geen enkele winkel kon me iets vertellen over drums? Vreemd?

request.getCookies();

• pkwakman
BoGu5 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:32:
[...]

*schopje* Ik heb net Mediamarkt Utrecht/Bart Smit Overvecht en Nedgame Utrecht gebeld, maar geen enkele winkel kon me iets vertellen over drums? Vreemd?
Guitar Hero 5 is niet leverbaar met de full band voor zover ik weet. De nieuwe drums komen waarschijnlijk bij Band Hero.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 23:04
De game (inclusief gitaar) wordt door game.co.uk en Zavvi niet naar Nederland verstuurt. Blijft mijn inziens alleen nog Amazon.co.uk over om de bundel (dus GH5 + guitaar + gratis World Tour erbij!!!) vandaag nog te pre-orderen.

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Wat dacht je van play.com?

• Vads
Amazon is (inclusief verzendkosten) goedkoper dan Play op dit moment. :)

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Okay, vandaag dus Guitar Hero 5 binnen, ik dacht: "Even de nieuwe gitaar checken"
Leuk hoor, inderdaad de GH WT Gitaar...

Het spel zelf speelt erg lekker, ik denk dat ik gewoon de losse versie haal, anders zit ik dadelijk met 4 gitaren hier.

Life is complicated

• budi
Ik denk dat ik de Rock Band Beatles gitaar eens ga proberen, voornamelijk voordeel (nou kwestie van smaak misschien) is dat ie een stuk stiller is: hij klikt niet meer bij het strummen. Dat lijkt me wel prettig. Guitar Hero 5 komt later wel een keertje. Ik had ook nog geen drum kit, alle ellende die ik hoorde over de world tour variant hield me tegen, dus laat ik het hele pakket maar nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

W1ckeD schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:50:
Okay, vandaag dus Guitar Hero 5 binnen, ik dacht: "Even de nieuwe gitaar checken"
Leuk hoor, inderdaad de GH WT Gitaar...

Het spel zelf speelt erg lekker, ik denk dat ik gewoon de losse versie haal, anders zit ik dadelijk met 4 gitaren hier.
Bij dixons en FRS hadden ze ook alleen met oude gitaar, ik ga straks ff naar nedgame en mediamarkt checken.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
hmm ik heb al 2 gitaren, 1 van GH2 (ps2), 1x GH3 (ps3) en ik zit nu te denken of ik voor GH5 ga of wacht op DJ Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

budi schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:57:
Ik denk dat ik de Rock Band Beatles gitaar eens ga proberen, voornamelijk voordeel (nou kwestie van smaak misschien) is dat ie een stuk stiller is: hij klikt niet meer bij het strummen. Dat lijkt me wel prettig. Guitar Hero 5 komt later wel een keertje. Ik had ook nog geen drum kit, alle ellende die ik hoorde over de world tour variant hield me tegen, dus laat ik het hele pakket maar nemen dan.
Bij de RB:drum heb je 1 pad minder hé?
Ik weet ook niet hoe je de game dan moet spelen. Mij lijkt het dat je dan steeds de oranje noten niet aan kunt slaan? Op hard kun je dan al wel aardig wat nummers niet meer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
Floris-K schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:53:
[...]

Ik weet ook niet hoe je de game dan moet spelen. Mij lijkt het dat je dan steeds de oranje noten niet aan kunt slaan? Op hard kun je dan al wel aardig wat nummers niet meer uitspelen.
Ik heb begrepen dat als je een RB drumset gebruikt bij Guitar Hero het spel vanzelf in een mode komt waarbij je geen oranje noten hoeft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
pkwakman schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:13:
[...]

Ik heb begrepen dat als je een RB drumset gebruikt bij Guitar Hero het spel vanzelf in een mode komt waarbij je geen oranje noten hoeft te spelen.
Dat klopt, tenminste, dat was bij GH:WT het geval. Of het in GH5 zit weet ik niet, maar ik neem aan dat ze dat niet ineens eruit laten.

Krijg vandaag mijn GH5 bundel van de Bart Smit binnen. Ben benieuwd of er een nieuwe of "oude" (WT) gitaar bij zit. Op zich maakt het me weinig uit. Heb nu een GH3 en een WT gitaar en die GH3 hapert af en toe (waarschijnlijk vanwege het draadloos netwerk hier). WT gitaar doet het prima, dus mijn doel om 2 goed werkende gitaren te hebben is dan bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:09:
[...]

Amazon is (inclusief verzendkosten) goedkoper dan Play op dit moment. :)
Afgelopen maandag besteld en gisteren bericht van Amazon dat het pakket verstuurd is. Was GBP 74,36 inclusief verzendkosten, voor de pre-orderaanbieding incl. GH:WT :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Floris-K schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:53:
[...]

Hier zie een voorbeeld van hoe Metallica - Trapped Under Ice eruit ziet op je scherm met een Rock Band of ION drum controller:

http://www.youtube.com/watch?v=yJK_hEil-wA

en ter vergelijking met de guitar hero drum kit:

http://www.youtube.com/watch?v=UMvPC3DSv10

Volgens mij heb je gewoon dezelfde aantallen noten, maar halen ze er gewoon een ''lijn' uit zeg maar. Je slaat immers toch nooit meer dan 2 tegelijk aan exclusief bass drum. Dus of je nou rood-groen of rood-blauw aanslaat.... Maar uiteraard zal het met de Guitar Hero drum kit op de Guitar Hero spellen wel realistischer zijn, maar het is dus wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmmm.. als ik dit had geweten... ^^

Met de RB kit is het dus een stuk makkelijk om het spel uit te spelen :D

Overigens heb ik ook een Nyko Metal Pedal, maar dat werkt niet zo best.
De standaard pedaal hoef je alleen je voet op te tillen en de zwaartekracht doet de rest.
Bij de Metal Pedal moet je echt met kracht stampen.. Had beter een extra standaard pedaal kunnen halen denk ik, maar wat wil je voor 20 euro lol :D

[ Voor 58% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-09-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Floris-K schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:01:
Hmmm.. als ik dit had geweten... ^^

Met de RB kit is het dus een stuk makkelijk om het spel uit te spelen :D
Zou dat echt zo zijn? Ja, je hebt een slagplek minder om je zorgen over te maken, maar nog steeds wel dezelfde noten om aan te slaan. Misschien dat je het woordje 'stuk' uit je zin weg zou moeten laten en dat het dan wel klopt, of misschien zelfs vervangen voor 'beetje'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MWah ik denk dat er een behoorlijk verschil in zit.

Je hebt bij RB namelijk niet alleen een pad minder, maar ze zijn ook nog eens op gelijke hoogte.
De GH-set heeft bijv. liedje waar je steeds rood/geel, rood, rood/oranje, rood etc etc moet doen in een hoog tempo.

Ik ros dan liever gewoon steeds op rood/geel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zo, GH5 is binnen en er zit inderdaad gewoon de WT gitaar bij. Voor mij geen probleem. Hij werkt prima trouwens. Geen gepiep, geen uitzichzelf gestrum, goed dus.

Nu een beetje klooien in multiplayer! Nummers van WT en downloads zijn al overgezet, ging helaas nog niet ingame omdat de game site offline was ofzo (vage error). Heb het nu via de PS Store gedaan en dat ging prima. Wel raar dat je feitelijk gewoon de nummers van WT download vanuit de store en dus niet zoals in Rock Band, dat je ze daadwerkelijk van de bluray disc haalt.

Let wel: je moet een code (achterkant van het WT boekje) invoeren, anders kan je de download niet gebruiken. Je moet dus wel echt een versie van WT hebben.

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:45
Heeft er íemand wel die mooie rood/witte GH5 gitaar erbij gekregen :P ?
(zoja welke versie en winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Sluuz schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:35:
Zo, GH5 is binnen en er zit inderdaad gewoon de WT gitaar bij. Voor mij geen probleem. Hij werkt prima trouwens. Geen gepiep, geen uitzichzelf gestrum, goed dus.

Nu een beetje klooien in multiplayer! Nummers van WT en downloads zijn al overgezet, ging helaas nog niet ingame omdat de game site offline was ofzo (vage error). Heb het nu via de PS Store gedaan en dat ging prima. Wel raar dat je feitelijk gewoon de nummers van WT download vanuit de store en dus niet zoals in Rock Band, dat je ze daadwerkelijk van de bluray disc haalt.

Let wel: je moet een code (achterkant van het WT boekje) invoeren, anders kan je de download niet gebruiken. Je moet dus wel echt een versie van WT hebben.
Dus je kan alle nummers die standaard in GH:WT + DLC importeren in GH5?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
Je kan 35 nummers van WT importeren en alle dlc is compatible na het downloaden van de patch afgezien van de twee Jimmy Hendrix track packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Play.com doet inderdaad weer traag, nog geen game ontvangen. Mijn vorige bestelling bij play (GH:Greatest Hits) is nooit aangekomen (geld teruggekregen uiteindelijk), ik dacht ik geef ze nog een kans. Afwachten maar.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

commandguy schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:27:
Je kan 35 nummers van WT importeren en alle dlc is compatible na het downloaden van de patch afgezien van de twee Jimmy Hendrix track packs.
Ja daar ben ik dus ook achter gekomen.. Kan Jimi Hendrix niet eens importeren en dat waren toch wel 1 van mijn favs. Fire en Foxy Ladey ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 21-09 10:25
commandguy schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:27:
Maar 35? Dat valt me wel een beetje tegen. Bij Rock Band kon ik afgezien van 5 3 nummers, alles importeren. Dat vind ik wel iets netter. Ik heb het probleem dat van mijn GH4 schijfje de ring beschadigd / kapot is. Waarschijnlijk door de Xbox of brakke kwaliteit van het schijfje, maar zowel Microsoft als Activision geven niet thuis. Een optie was om GH5 te kopen, zodat ik gewoon eenmalig de liedjes kon importeren. Maar dat is dan ook niet echt een optie :/

Edit: hier staat een lijst: http://www.videogamer.com...sc_track_import_list.html.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2009 10:51 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57
Hmmm, was eigenlijk van plan guitar hero 5 te kopen maar dat gaat dus mooi niet door. Redelijk schandalig dat ze europa opschepen met de oude gitaren en dat de USA wel de verbeterde versie krijgt.

Heb al een hoop pissige reacties gelezen, hier maakt Activision echt geen goeie beurt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Bij game.co.uk krijg je schijnbaar wel de rode gitaar, wat ik heb gelezen teminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
Het is inderdaad zeer genaaid dat de meeste europese klanten gewoon een "oude" WT gitaar erbij krijgen.
Je zou toch zeggen dat wij op hetzelfde recht hebben dan de VS inwoners?
Maar goed, waar ik mezelf vooral nog aan irriteer bij GH5 is dat er nog steeds geen patch is uitgebracht om iets te doen aan die rare lag settings. Hier zijn al zoveel klachten over geweest en nog steeds geen bericht van een eventuele fix. Ikzelf heb hier dus ook last van, het maakt niet uit hoe ik mijn lag settings zet, echt zoals voorgaande delen krijg ik het gewoon niet, terwijl die settings altijd zowel bij audio als video op "0" stonden en dat speelde gewoon goed. Alleen dat zegt al genoeg dat er iets niet helemaal spoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hee rare vraag, maar ik heb dus een PS3-gitaar. Kan ik nu ook een Guitar Hero spelen op de PC met die gitaar? Het IS natuurlijk USB...

Iemand met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Je kan ook een Xbox360 gitaar op de pc gebruiken. Via de Wireless Reciever for Windows die je gebruikt om een controller op de pc te gebruiken.
Zo gebruik ik nu m'n pc als Xbox :*) Zowel voor controller als Guitar Hero spellen.

[ Voor 0% gewijzigd door PieterAelse op 15-09-2009 19:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Pieterke schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:43:
Je kan ook een Xbox360 gitaar op de pc gebruiken. Via de Wireless Reciever for Windows die je gebruikt om een controller op de pc te gebruiken.
Zo gebruik ik nu m'n pc als Xbox :*) Zowel voor controller als Guitar Hero spellen.
Wireless Reciever for Windows?
Waar haal ik zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 19:26
Omni superens schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:49:
Bij game.co.uk krijg je schijnbaar wel de rode gitaar, wat ik heb gelezen teminste.
Is er iemand die GH5 daar gekocht heeft en dit kan bevestigen? Op hun site zie je een foto van de nieuwe gitaar maar dat wil niet zeggen dat ze die mee sturen natuurlijk. En je zou er ook World Tour bij krijgen dus dat is wel een mooie aanbieding voor 70 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
spaceboy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:44:
Hee rare vraag, maar ik heb dus een PS3-gitaar. Kan ik nu ook een Guitar Hero spelen op de PC met die gitaar? Het IS natuurlijk USB...

Iemand met ervaring?
Ja, ik heb mijn PS3 gitaar uitgeleend aan een collega van me en die speelt er World Tour, Aerosmith en Legends of Rock mee zonder al teveel problemen. Kan hem helaas niet om de details vragen aangezien ie nu aan de andere kant van de wereld zit. Maar dan weet je in elk geval zeker nu dat het kan ;)

Overigens hoor ik wel van hem dat de PC versies van alle Guitar Hero's een beetje zijn zoals de houding van Activision tegenover de Europese markt als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Of ik kan ook een vergelijking trekken met de kwaliteit van de controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
botech schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:09:
[...]

Is er iemand die GH5 daar gekocht heeft en dit kan bevestigen? Op hun site zie je een foto van de nieuwe gitaar maar dat wil niet zeggen dat ze die mee sturen natuurlijk. En je zou er ook World Tour bij krijgen dus dat is wel een mooie aanbieding voor 70 pond.
Ik heb em besteld daar en zou em binnen een paar dagen moeten krijgen.
De site zegt wel ook bij product details:
"Check Out My New Axe – The redesigned and re-skinned guitar controller with interchangeable faceplates and improved slider bar functionality offers Guitar Hero fanatics and music enthusiasts even more personalization options and enhanced in-game effects."

Als ik em heb wil ik wel iets laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

budi schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:28:
[...]

Ja, ik heb mijn PS3 gitaar uitgeleend aan een collega van me en die speelt er World Tour, Aerosmith en Legends of Rock mee zonder al teveel problemen. Kan hem helaas niet om de details vragen aangezien ie nu aan de andere kant van de wereld zit. Maar dan weet je in elk geval zeker nu dat het kan ;)

Overigens hoor ik wel van hem dat de PC versies van alle Guitar Hero's een beetje zijn zoals de houding van Activision tegenover de Europese markt als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Of ik kan ook een vergelijking trekken met de kwaliteit van de controllers.
Heeft 'ie geen mail daar? :) Ben wel erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vanavond is Guitar Hero 5 met de gratis Guitar Hero World Tour via Amazon bezorgd (Wii-versie) :)

Ik ben eigenlijk alleen de GH3-gitaar van de Xbox gewend en moest wel even wennen. Veel noten kwamen niet goed door, best irritant, vooral vanwege de piep. Ik speelde voorheen op medium namelijk bijna altijd gold star, zeker de eerste gigs, maar hier kwam ik door de gitaar (?) niet boven de 98%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik suck behoorlijk met 't spel (maar dat weerhoud mij er niet van om 't leuk te vinden). Heb vanavond op medium de carreer doorgespeeld. Ik heb op medium nog geen foutloze track gespeeld (Feels so Good kan ik met 1 foute noot spelen op medium).

Ik heb trouwens geen last van die "lag" ofzo, maar dat komt misschien door mijn sucky kwaliteiten... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
spaceboy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:05:
[...]Wireless Reciever for Windows?
Waar haal ik zo'n ding?
Ebay is your friend :Y)
Al vind ik ze opeens maar duur allemaal.
Ik heb toen een originele Xbox360 controller+ die reciever voor nog geen 40euro vanuit HonkKong laten komen.

[ Voor 0% gewijzigd door PieterAelse op 15-09-2009 21:37 . Reden: link added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Omni superens schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:20:
[...]

Als ik em heb wil ik wel iets laten weten.
OK, als je dat zou willen doen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
spaceboy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:20:
[...]

Heeft 'ie geen mail daar? :) Ben wel erg benieuwd...
Gewoon even googlen? Volgens mij stopte hij gewoon de dongle in de PC, ps knopje indrukken en hij werd al gevonden als een HID device. In World Tour kon je dan knoppen mappen, of misschien eerst nog in je game controller instelling in de config scherm van windows wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
Pieterke schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:07:
Heeft er íemand wel die mooie rood/witte GH5 gitaar erbij gekregen :P ?
(zoja welke versie en winkel)
Ik heb wel de nieuwe rood/witte gitaar erbij gekregen, ik heb besteld bij www.videogamesplus.ca

• Vads
botech schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:09:
[...]
Game.co.uk verstuurt GH5 inclusief gitaar niet naar buiten Engeland.

Overigens heb ik vorige week de pack bij Amazon besteld, vrijdag kreeg ik een mailtje dat het dispatched was en vandaag gewoon binnen!!! Hoe is dit mogelijk? Bij Play duurt het altijd 2+ weken...
Hulde voor Amazon! _/-\o_

• Omni superens
Vads schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:03:
[...]

Overigens heb ik vorige week de pack bij Amazon besteld, vrijdag kreeg ik een mailtje dat het dispatched was en vandaag gewoon binnen!!! Hoe is dit mogelijk? Bij Play duurt het altijd 2+ weken...
Daar kan ik helaas niets over zeggen aangezien ik momenteel zelf in Engeland woon en daar dus geen last van heb. Ik zag wel dat bij bezorging er volgens mij ook andere opties stonden dan Engeland alleen, dus proberen kost niets.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vads schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:03:
[...]

Same here :)
Zat het bij jou ook in zo'n supersized verpakking, waar wel minstens 5 Guitar Hero verpakkingen in passen?

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
pkwakman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:56:
[...]

Ik heb wel de nieuwe rood/witte gitaar erbij gekregen, ik heb besteld bij www.videogamesplus.ca
Waarom heb je hem daar besteld? Omdat je wist dat je de nieuwe (andere) gitaar erbij kreeg? Ik zag net dat de verzendkosten 33 euro bedragen. Dan verdwijnt alle voordeel om hem daar te bestellen en is hij zelfs duurder dan hier in Nederland.

• pkwakman
DaKuup schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:50:
[...]

Waarom heb je hem daar besteld? Omdat je wist dat je de nieuwe (andere) gitaar erbij kreeg? Ik zag net dat de verzendkosten 33 euro bedragen. Dan verdwijnt alle voordeel om hem daar te bestellen en is hij zelfs duurder dan hier in Nederland.
Inderdaad, omdat ik dan zeker een nieuwe gitaar erbij kreeg. En aangezien de bundel daar omgerekend maar rond de 70 euro kost, komt het totaal inclusief verzendkosten niet (veel) duurder uit als dat je de bundel in Nederland in de winkel koopt.

• Vads
Canaria schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:30:
[...]
Zat het bij jou ook in zo'n supersized verpakking, waar wel minstens 5 Guitar Hero verpakkingen in passen?
Ik heb de verpakking niet helemaal uitgeklapt, maar het pakket zat ingewikkeld in een grijze (vuilnis)zak van wat dikker plastic dan een vuilniszak. Aan de zijkant opengesneden met een mes en vervolgens met een schaar, onder grote belangstelling van mijn zoontje, langs de lange kant opengeknipt.

Was alleen teleurgesteld dat World Tour er niet in was gestopt. Komt zeker apart; nu daar op wachten (zou het vandaag worden?).

• Omni superens
Ik heb zojuist GH5 van game.co.uk gekregen. Met nieuwe gitaar, misschien dus het proberen waard maar zoals eerder gemeld kan t dus zijn dat het niet naar NL verstuurd wordt.

Maar genoeg gezegd, even uitproberen :P

• PieterAelse
Ben wel benieuwd of die gitaar dan merkbaar beter is dan de WT versie. Toevallig ervaring met die?

• botech
Omni superens schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
Ik heb zojuist GH5 van game.co.uk gekregen. Met nieuwe gitaar, misschien dus het proberen waard maar zoals eerder gemeld kan t dus zijn dat het niet naar NL verstuurd wordt.
OK, bedankt voor de tip. Zat Guitar Hero: World Tour er nu ook bij?

• Omni superens
Ja zat er ook bij, op de site staat t als een exclusive van game.co.uk, met GH world tour en code voor 2 rolling stones liedjes (Prodigal son (live) en You gotta move (live).

Geen ervaring trouwens met de WT gitaar, alleen met de ps2 GH3 gitaar, en vergeleken met die voelt ie iets degelijker aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Omni superens op 17-09-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Omni superens schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:

Maar genoeg gezegd, even uitproberen :P
Thanks voor de tip, ik heb nu iig de order geplaatst ;)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vads schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:14:
[...]

Ik heb de verpakking niet helemaal uitgeklapt, maar het pakket zat ingewikkeld in een grijze (vuilnis)zak van wat dikker plastic dan een vuilniszak. Aan de zijkant opengesneden met een mes en vervolgens met een schaar, onder grote belangstelling van mijn zoontje, langs de lange kant opengeknipt.

Was alleen teleurgesteld dat World Tour er niet in was gestopt. Komt zeker apart; nu daar op wachten (zou het vandaag worden?).
Oh, bij mij zat het pakket dus in een grote doos en World Tour zat ook in die doos. Doordat de doos vrijwel leeg was, was het plakband al losgekomen. Gelukkig lag er een grote prop papier bovenop.

GH5 speelt trouwens erg lekker! Alleen aan de World Tour gitaar kan ik niet wennen (te groot denk ik), ik speel nu dus op een GH3-gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Canaria schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:05:
[...]

Oh, bij mij zat het pakket dus in een grote doos en World Tour zat ook in die doos. Doordat de doos vrijwel leeg was, was het plakband al losgekomen. Gelukkig lag er een grote prop papier bovenop.

GH5 speelt trouwens erg lekker! Alleen aan de World Tour gitaar kan ik niet wennen (te groot denk ik), ik speel nu dus op een GH3-gitaar.
Is het nou een WT gitaar of een GH5 guitar (met rubberachtige Strum Bar)?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 14:43
Volgens mij is er een GH5 topic nodig. Geweldig spel trouwens. _/-\o_

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

BoGu5 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:08:
[...]

Thanks voor de tip, ik heb nu iig de order geplaatst ;)
Helaas is hij nu 2 keer geweigerd :)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:29:
De game (inclusief gitaar) wordt door game.co.uk en Zavvi niet naar Nederland verstuurt. Blijft mijn inziens alleen nog Amazon.co.uk over om de bundel (dus GH5 + guitaar + gratis World Tour erbij!!!) vandaag nog te pre-orderen.
Bij amazon.de (90 euro incl verzenden) wordt world tour nog steeds meegeleverd. Wel met oude gitaar.
Pagina: 1 2 Laatste