dank u , heb nu een e-mail dat ik ingeschreven ben ofzo, maar verder niks over beta zelf
Mensen waarom posten jullie namen, emails en geboortedata op een publiek forum?
bij jou ook een popup met "registr failed" gekregen.BioHazard schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:06:
joryvanbakel@chello.nl, 03-08-1988. Zou heel leuk zijn. En anders wachten we gewoon af.
kan ook mss drdat anderen je al geregistreerd hebben
shit man i3d.net heeft het egt druk denk download nog maar met 320 kb/s
Spaiker@marijnmartens.com
19-01-1992
THX!
19-01-1992
THX!
Drive it like you stole it.
wanhopig op zoek naar een keyStewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:12:

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Omdat ze zo hopen op een beta key. Dat gebeurt er als mensen iets willen en het niet duidelijk is waar ze moeten zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
als goed is is ie gelukt, kreeg paar keer error.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:09:
davevdknaap@hotmail.com
24-10-1990
Bedankt alvast
Heb het alweer weg ge-edit. Maar goed, inderdaad wanhoop hehe. Mijn vader is een Battlefield fan, en ook die kan ik er denk ik heel blij mee maken.Stewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:12:
Als iemand me nog wil/kan reggen (: jorisspam1991@gmail.com is mijn adres =) 3-3-1991
[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 28-01-2010 18:15 ]
Verwijderd
Mag ik vragen waarom iedereen zijn email en geboortedatum ineens post? Registreren voor wat?
ik ga even stoppen met te registeren,
en daarbij: zelf heb ik ook nog niets van key gekregen sinds ik me registeerde op de site een dik halfuur geleden
en daarbij: zelf heb ik ook nog niets van key gekregen sinds ik me registeerde op de site een dik halfuur geleden
Sleutel? iemand =) it's for the greater good!
Ik tik hier nu net de 160 kbs aan.... Ach ik vind het niet erg laat hem vanavht wel aan staan en kijk morgen welJeffrey0416 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:12:
shit man i3d.net heeft het egt druk denk download nog maar met 320 kb/s
Het is wel extreem druk op i3d, mijn download gaat maar met 50% van de usual speed. dus ik moet het nu doen met 400kb/s
Waar moet ik nu juist mijn emailadres invullen?
Haha wat een drukte !
[ Voor 75% gewijzigd door FransIk op 28-01-2010 20:29 ]
Theeft zeker geen nut om hem al ergens vandaan te downloaden als ik hem van steam krijg ? Tschiet weer neit op bij die gastenAdante schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:02:
Hij staat nog niet op Steam! Potjandorie
Verwijderd
Iemand die een preorder heeft gedaan bij direct2drive.co.uk? heb mijn beta key nog steeds niet..
Verwijderd
Bedankt Ni3lz! Hij werkt 
Maar eeuuhmm steam is al een kwartier te laat met het releasen van de beta :0 hoop wel dat het nog gaat gebeuren in het komende kwartier
. Ja, ik heb gepreordered maar de key die ik (misschien) van EA krijg gaat naar een vriend.
Maar eeuuhmm steam is al een kwartier te laat met het releasen van de beta :0 hoop wel dat het nog gaat gebeuren in het komende kwartier
Iemand vergeten de switch om te gooien @ steam HQ oid >.<Beakzz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:17:
[...]
Theeft zeker geen nut om hem al ergens vandaan te downloaden als ik hem van steam krijg ? Tschiet weer neit op bij die gasten
Ja heb geen zin om te wachten tot morgen lolkronolith schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:15:
[...]
Ik tik hier nu net de 160 kbs aan.... Ach ik vind het niet erg laat hem vanavht wel aan staan en kijk morgen wel
Iemand een idee hoe ik de beta key via Steam krijg? Ik heb pre order wel staan in mijn spellen, alleen geen beta in mijn spellen.
Stewie.. Al info wanneer de keys op de FP verschijnen?
Die komt er automatisch opreemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:19:
Iemand een idee hoe ik de beta key via Steam krijg? Ik heb pre order wel staan in mijn spellen, alleen geen beta in mijn spellen.
Dan hebben we een hoop mensen die nieuwsbrieven gaan ontvangen voor jan met de korte achternaam.Asgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:15:
ik ga even stoppen met te registeren,
Ik heb ook nog steeds niks in steam.. staat alleen pre-order.
Ik weet niet hoe ik de key ontvang ?
-Installer zelf van steam?
-Email ?
Ik heb wel geduld, maar ik verwacht het wel rond deze tijd natuurlijk.
Ik weet niet hoe ik de key ontvang ?
-Installer zelf van steam?
-Email ?
Ik heb wel geduld, maar ik verwacht het wel rond deze tijd natuurlijk.
Waarom wacht niet iedereen gewoon rustig af? Zeker die preorder mensen, je hebt je key toch al, wacht lekker tot steam je de download geeft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
is er nog ergens een werkende site waar je een beta key kan bemachtingen?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
De beta key is er nog niet omdat de demo nog steeds niet gereed staat in Steam.
Ik ben alleen bang dat diegene die bij Steam heeft gepre-ordered nog tot morgen moeten wachten....
Ik ben alleen bang dat diegene die bij Steam heeft gepre-ordered nog tot morgen moeten wachten....
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik kan geen games meer joinen in de multiplayer demo van de xbox 360. The game is currently unavailable. Ik heb net gewoon nog een aantal potjes kunnen spelen, en vanuit het niets deze melding.
http://www.badcompany2.com/index.php?madmaus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:22:
is er nog ergens een werkende site waar je een beta key kan bemachtingen?
Niet als je vaak genoeg F5't. Maar krijg het aardig warm nu.
ondertussen al 38% en de snelheid daalt gestaag, achja kan hem dan wss dus pas spelen na mijn voetbal training
heb toch net kunnen downloaden van I3D.net, ben nog bezig
Verwijderd
Hoe zit dat nou kunnen mensen zonder pre order nu ook een key krijgen? zoja kan iemand uitleggen hoe?
op verschillende sites en plekken worden keys uitgedeelt op verschillende manieren. check dit topic voor de sites
Zoals een paar posts terug, kan je op die site een key winnen, al is de kans zeer klein, daar er zoveel mensen posten
http://www.badcompany2.com/index.php?
En de site bijna platligt
En de site bijna platligt
Lees eens het topic door, staat alles in. En ga eens kijken op http://www.badcompany2.com/index.php
Wij geven 10k keys wegVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:29:
Hoe zit dat nou kunnen mensen zonder pre order nu ook een key krijgen? zoja kan iemand uitleggen hoe?
Alleen op http://www.badcompany2.com/index.php
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 28-01-2010 18:33 ]
alleen als je 10k weggeeft in 48 uur en elk kwartier er 20 weggeeft klopt er iets niet toch..?
Verwijderd
EN HIJ IS ER OP STEAM!
Restart Steam nu en check je My Games!
Restart Steam nu en check je My Games!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 18:33 ]
THANKS DUDE!!
Life is complicated
Via twitterOmnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:33:
alleen als je 10k weggeeft in 48 uur en elk kwartier er 20 weggeeft klopt er iets niet toch..?
Via forum
Via pre-orders
en random
Die 10k komen wel op
battlefieldbadcompany2.com/beta is experiencing EXTREMLY high traffic. @GordonVanDyke can't even access the blog to post alt sites.

ik restart net mn steam en hij staat er op... 470kb/s (and climbing) valt me niet echt tegen eigenlijk
nu kijken of er straks servers zijn waar we in kunnen....want ik ruik een overload
nu kijken of er straks servers zijn waar we in kunnen....want ik ruik een overload
Yeah same here, ik ben erg benieuwd.Banzaibunny schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:34:
ik restart net mn steam en hij staat er op... 470kb/s (and climbing) valt me niet echt tegen eigenlijk![]()
Straks even over schakelen naar Windows XP zodat ik goede perfomance heb.
Life is complicated
Demo valt best wel tegen eigenlijk. Je gaat een paar jaar terug in de tijd qua graphics....MW2 ziet er echt 20x mooier uit
Alles kapot maken is wel leuk. De controls zijn volgens mij ook verbeterd ten opzichte van Bad Company 1.
http://www.battlefieldbadcompany2.com/BETA ligt aardig op zijn gat. Niet vooruit te branden.
Zijn er al mirrors opgedoken?
Zijn er al mirrors opgedoken?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
omdat ik graag en key wil, en aangezien ik niet de site op kom dit de enige oplosing was.Stewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:12:
En daarbij zijn mijn geboortedatum en emailadres al toegankelijk voor heel de wereld.
Eindelijk..... (alleen +- 100kb download speed
)
Even wachten maar.
Voor de niet oplettende : Restart je steam.
Even wachten maar.
Voor de niet oplettende : Restart je steam.
yeah ben hem aan het dlen duurt wel uurtje ivm trage snelheid

[ Voor 67% gewijzigd door Thepriest1750 op 28-01-2010 18:39 ]
wtf mijn download kapt er ineens mee
zat op 65 % van i3d.net lekker T__T
[ Voor 31% gewijzigd door Jeffrey0416 op 28-01-2010 18:41 ]
Ben hem ook aan het downloaden!
Yep same here, jammer.
XboxLive: Dave 130R
Zeg stewie hoe geven jullie die keys eigenlijk weg op die site?
Krijgen de mensen een email of krijg je dat via pm?
Krijgen de mensen een email of krijg je dat via pm?
Ontvang je je key dan direct als je prijs hebt ? of hoe zit het nu ?Stewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:32:
[...]
Wij geven 10k keys weg
2010 en nog steeds snappen ze niet dat .torrents ervoor gemaakt zijn om grote files te releasen die iedereen per direct wil... zucht
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik zit al een uur te F5-en maar ik zie echt niet.Stewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:32:
[...]
Wij geven 10k keys weg
Ook heb ik bij de ik wil een beta key winnen topic ingeschreven (nr55
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Heb een key; de client trek ik nu binnen via torrent:
www.speltorrents.se/downl...511270_Client.zip.torrent
www.speltorrents.se/downl...511270_Client.zip.torrent
Die zijn zo'n beetje allemaal overbelast, maar thanks anyway!
Verwijderd
De Beta is over 24 weken klaar met downen via Torrent
komop mensen gewoon seeden dat prut..

De juiste mensen bij EA zijn op de hoogteSimmity schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:24:
Ik kan geen games meer joinen in de multiplayer demo van de xbox 360. The game is currently unavailable. Ik heb net gewoon nog een aantal potjes kunnen spelen, en vanuit het niets deze melding.
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 28-01-2010 18:50 ]
Net even wat servers geprobeerd maar alles is compleet onspeelbaar, iedereen klaagt ontzettend over lag. De FoV valt me wat tegen, alles is veel te groot, en de graphics vallen mij ook wat tegen. Het spel laadt wel snel.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hehe kennelijk snap jij er ook niks van. Torrents zijn daar voor gemaakt, echter torrents werken niet omdat iedereen sneller download dan upload en zodra ze klaar zijn de upload stoppen. Oftewel iedereen wilt downloaden maar niemand upload.glashio schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:42:
2010 en nog steeds snappen ze niet dat .torrents ervoor gemaakt zijn om grote files te releasen die iedereen per direct wil... zucht
En het is gefixedStewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:50:
[...]
De juiste mensen bij EA zijn op de hoogte
Verwijderd
2 sites kan je moeilijk heel internet noemen.
heb me nu ingeschreven voor een key en nu duimen maar. zag toevallig ook staan dat de open beta 4 februari naar de ps3 komt
omg ! eindelijk klaar met downloaden van I3D
krijg ik dit !!!
!\Bad Company 2 by www.i3d.net Ranked Server Provider.rar: Onverwacht einde van archief!
kan ik weer opnieuw beginnen...:(
krijg ik dit !!!
!\Bad Company 2 by www.i3d.net Ranked Server Provider.rar: Onverwacht einde van archief!
iedereen zijn eigen mening, ik vind cod bagger omdat het zo klein is. als je battlefield speelt denk je: cod is een level, dit is een stad.Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:51:
Net even wat servers geprobeerd maar alles is compleet onspeelbaar, iedereen klaagt ontzettend over lag. De FoV valt me wat tegen, alles is veel te groot, en de graphics vallen mij ook wat tegen. Het spel laadt wel snel.
Alle grote filesites zijn bijna onbereikbaar door het downloaden..Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:
[...]
2 sites kan je moeilijk heel internet noemen.
heb me nu ingeschreven voor een key en nu duimen maar. zag toevallig ook staan dat de open beta 4 februari naar de ps3 komt
Ik had het over de FoV, alles wordt te groot getekend, de maps zijn prima zoals altijdlukjah schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:
[...]
iedereen zijn eigen mening, ik vind cod bagger omdat het zo klein is. als je battlefield speelt denk je: cod is een level, dit is een stad.
Hier een mirror voor alleen GoT. Zodra ik de link buiten het forum zie haal ik het bestand direct offline.
Klik hier.
Even opnieuw erop gezet, kleine copy paste fout in het origineel.
[ Voor 96% gewijzigd door Phyxion op 28-01-2010 19:00 ]
Leuk via steam gekocht ed......vraagt ie nu om een key.......
Iemand die het snapt, CoD is leuk om met wat maten te doen, maar zodra er MISSLES en HARRIERS komen heb ik het echt gehad.lukjah schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:
[...]
iedereen zijn eigen mening, ik vind cod bagger omdat het zo klein is. als je battlefield speelt denk je: cod is een level, dit is een stad.
Wat bezielde IW om er al die crap in te stoppen op zo een kleine map?
Daar is Battlefield meester in, het gevoel geven dat je in een grote oorlog zit, CoD probeerd het doormiddel van een raket op je kop te gooien in een kleine map.
Life is complicated
Mijn dank is groot.Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:54:
Hier een mirror voor alleen GoT. Zodra ik de link buiten het forum zie haal ik het bestand direct offline.
Klik hier.
[...]
Ik had het over de FoV, alles wordt te groot getekend, de maps zijn prima zoals altijd
Verwijderd
Thanks Dude zo zien we het graagPhyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:54:
Klik hier.
[...]
Ik had het over de FoV, alles wordt te groot getekend, de maps zijn prima zoals altijd
InderdaadW1ckeD schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:54:
[...]
Iemand die het snapt, CoD is leuk om met wat maten te doen, maar zodra er MISSLES en HARRIERS komen heb ik het echt gehad.
Wat bezielde IW om er al die crap in te stoppen op zo een kleine map?
Daar is Battlefield meester in, het gevoel geven dat je in een grote oorlog zit, CoD probeerd het doormiddel van een raket op je kop te gooien in een kleine map.
Een paar keys voor twiekers:
ABDG-4ZXS-F3YE-CTN5
AUPK-2YPY-KPVG-LQR2
79CM-9FHK-WMP9-PTFT
3SDP-4AZH-TFVS-6FQX
BRRT-5CCM-RBCX-GHF3
ABDG-4ZXS-F3YE-CTN5
AUPK-2YPY-KPVG-LQR2
79CM-9FHK-WMP9-PTFT
3SDP-4AZH-TFVS-6FQX
BRRT-5CCM-RBCX-GHF3
Verwijderd
phoenix1987 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:
omg ! eindelijk klaar met downloaden van I3D
krijg ik dit !!!
code:
1
2
3
4
| beatrix# md5 bc2.rar MD5 (bc2.rar) = cb6ca559d4ac5d3761062e9e69bfaee7 beatrix# sha1 bc2.rar SHA1 (bc2.rar) = 14aa64f27dd7c758445ac37e644fe1fed7c0312d |
bedankt voor de link hopen dat hij aan kan blijven staan tot mijn download finished is want anders moet ik hem na trainen nog eens gaan downloaden
Verwijderd
Dus heb ik het spel gepre-ordered via steam in de veronderstelling dat ik gewoon de beta kan spelen. moet ik dus nogsteeds op zoek naar een beta key?
Hoe zit het met het instaleren van de beta? moet je dat op een dvd braden ofzo?
Als jij nou ff je post weer edit en 1 weg haalt, dna gebruik ik die wel als m'n dload klaar is :dStewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:56:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
nee je download gewoon een setupSpaiker schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:57:
Hoe zit het met het instaleren van de beta? moet je dat op een dvd braden ofzo?
Super!! alleen..Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:54:
[...]
Not Found
The requested URL /site/BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client_Redistributable.exe was not found on this server.
Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.6-1+lenny2 with Suhosin-Patch Server at re.armed.us Port 80
Waarom is mijn BF:BC2 nu ook nog niet gedownload! StressStewie! schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:56:
ABDG-4ZXS-F3YE-CTN5
AUPK-2YPY-KPVG-LQR2
79CM-9FHK-WMP9-PTFT
3SDP-4AZH-TFVS-6FQX
BRRT-5CCM-RBCX-GHF3

Ik heb een autorun, en die vraagt voor een cd
Fixed
Stewie! je bent goed bezig zeg! Thanks!
Tierelier
Voor steam: restart steam voor bf beta
Hier werkt de i3d.net download nog altijd 
zit aan 48 %
speed +- 250 kb/s
zit aan 48 %
speed +- 250 kb/s
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.