Als je DM (direct message) even aanzet krijg je er een van mijAsgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:15:
[...]
Graag gedaan
Alleen maken dat ik zélf ook nog aan een key geraak, anders
Maar dat is ook om hem nu al te kunnen verkopen. Om het allemaal aantrekkelijker te maken.peakaboo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:15:
[...]
Je vergeet wel zeggen dat als je pre orderd niet alleen beta acces krijgt, ook de unlocks enzoJe krijgt wel de limited edition namelijk. Ik heb verder geen hoesje enzo, maar ik hoef dat ook niet
Om er nu al geld aan te verdienen.....
Ja wat denk jij dan? Het zijn game developpers die games maken om geld te verdienenyannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:16:
[...]
Maar dat is ook om hem nu al te kunnen verkopen. Om het allemaal aantrekkelijker te maken.
Om er nu al geld aan te verdienen.....

Check je gmail accountAsgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:15:
[...]
Graag gedaan
Alleen maken dat ik zélf ook nog aan een key geraak, anders
wacht nog wel even 3 kwartier dan kan je hem als goed is downloaden via de officiale link van BC 2 PC die je bij je mail erbij kreeg
heb er zin in

zal waarschijnlijk wel erg druk zijn om 6 uur
heb er zin in
zal waarschijnlijk wel erg druk zijn om 6 uur
[ Voor 24% gewijzigd door Thepriest1750 op 28-01-2010 17:20 ]
mijn DM staat aanpeakaboo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:16:
[...]
Als je DM (direct message) even aanzet krijg je er een van mij

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
De battlefield bad company 2 demo is online voor de xbox!
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Om 18.00 allemaal de Badcompany2.com frontpage F5'en!
Ik bedoel alleen maar dat ik het triestig vind dat het op deze manier gebeurt om aan een key te geraken.peakaboo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:17:
[...]
Ja wat denk jij dan? Het zijn game developpers die games maken om geld te verdienen
Oke dat is waar dat je er dan wel een paar leuke unlocks bij krijgt enzo.
Maar ja je hebt gelijk.
Messchien loop ik wat gefrustreerd dat ik nog steeds geen key heb.

Het is een beta hoor, je kan open en closed beta's hebben, zo werkt dat nou eenmaal.yannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:20:
[...]
Ik bedoel alleen maar dat ik het triestig vind dat het op deze manier gebeurt om aan een key te geraken.
Oke dat is waar dat je er dan wel een paar leuke unlocks bij krijgt enzo.
Maar ja je hebt gelijk.
Messchien loop ik wat gefrustreerd dat ik nog steeds geen key heb.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nouja tis heel simpel, mensen willen de beta, jij wilt de game verkopen. Waarom zou je dan niet het krijgen van een beta ook koppelen aan het verkopen van de beta? Zo wint iedereen. Beta kost immers ook geld om op te zetten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
dat wel, maar het is wel bij meerdere games dat je wat extra (unlock/perk/gear whatever ) krijgt of een beta key voor de game voordat de official release er is altijd leuk de extra's
Doet me denken aan de BF: Heroes beta, daar knalde de website van DICE eruit toen iedereen aan het refreshen was, hopelijk is dat hier niet zo.Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:20:
Om 18.00 allemaal de Badcompany2.com frontpage F5'en!
Ik ga om 18:00 eten en werken, ik zie wel of ik een code binnen haal, desnoods wacht ik op 4 februari, ergens las ik nog dat dan de beta open zou worden.
Jah oke , je hebt gelijkTsurany schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:22:
Nouja tis heel simpel, mensen willen de beta, jij wilt de game verkopen. Waarom zou je dan niet het krijgen van een beta ook koppelen aan het verkopen van de beta? Zo wint iedereen. Beta kost immers ook geld om op te zetten.
Excuses !
http://www.battlefieldbadcompany2.com/beta IS OPEN!!!
Voor die die nog geen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 17:27 ]
http://www.battlefieldbadcompany2.com/betaSniperFox schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:25:
Waar moet je die beta key trouwens invoeren? Steam? EA Downloader?
En als ik zo kijk, zijn ze te downloaden.
Not FoundAsgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:26:
The requested URL /beta was not found on this server.
Tijdens de instalatie van het spel geloof ik. En je moet je dan registeren bij EA . Dan wordt je key aan je account gelockt. Zo kan je hem niet door geven.SniperFox schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:25:
Verwijderd
Ik neem aan als je via steam de game pre-ordered hebt je geen beta key krijgt gemaild en gewoon straks bfbc2 in het steam lijstje als released wordt weergegeven?
Als je hem via Steam binnen haalt dan krijg je een melding zodra je de download start. Daar zal je dan een key moeten invoeren, werkt hetzelfde als je een game koopt via Steam. Dat was tenminste bij STO het geval.SniperFox schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:25:
Even ctrl+F5, ik zit nu op de website en heb net m'n gegevens ingevoerd
We have received your submission! If you receive a PC Beta key, we will email it to you.
We have received your submission! If you receive a PC Beta key, we will email it to you.
Lijkt nogal op een pishing website?Asgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:26:

Normaal bevatten alle EA aanverwanten websites altijd <game>.ea.com
Dat niet prone kunnen gaan, was weleens jammer, maar je wendde er wel aan.bram1984 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:08:
[...]
Zelfde besturing als deeltje 1 dus? Als dat zo is, dan skip ik deze.
De besturing moet voor mijn gevoel hetzelfde aanvoelen als een CoD titel (zonder daarmee meer vergelijkingen te maken).
Kun je überhaupt prone gaan in deze game?
Verder is er met de besturing niks mis IMHO. CoD vind ik persoonlijk veel te snel en paranoia spelen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Gisteren is deze website aangekondigd in hun blogSniperFox schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:29:
[...]
Lijkt nogal op een pishing website?![]()
Normaal bevatten alle EA aanverwanten websites altijd <game>.ea.com
Edit: Volgens mij hebben ze em te vroeg online gezet, ik krijg nu een 404.
[ Voor 7% gewijzigd door Dorest0rm op 28-01-2010 17:38 ]
Screens komen eraan van http://www.battlefieldbadcompany2.com/beta

[ Voor 54% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 17:36 ]
Thanks !Asgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:33:
Screens komen eraan van http://www.battlefieldbadcompany2.com/beta
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door yannickmerckx op 28-01-2010 18:17 ]
Mijnes ook
Murcielago_gtr@hotmail.com
01-06-88'

01-06-88'
[ Voor 12% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-01-2010 17:42 ]
Verwijderd
Link werkt bij mij nu wel.
Edit: Ook key ontvangen @ 12gamecom
Edit: Ook key ontvangen @ 12gamecom
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 17:44 ]
Ja EA is geen liefdadigheidsinstelling...yannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:14:
Opzich vind ik het ook ronduit belachelijk dat je een key verzekert bent als je hem pre orderd.
Dat is opzich een grote geld klopperij.
Je hebt het spel nog niet gespeeld . Maar je moet hem eerst kopen voor je hem kunt testen.
Beetje omgekeerde wereld vind je niet?
Maar aan de andere kant is dat ook de schuld van de consument.
Die kan gewoon ook wachten op de demo.
Maar het feit dat als je zeker een beta key wil , moet je hem eerst pre orderen is gewoon belachlijk.
Zo spreekt men ook totaal het verkeerde publiek aan voor hem te testen op bugs.
Het komt er gewoon op neer dat men er nu al geld uit wel slaan.
Ik snap je redenering ook niet helemaal. Als je juist moet betalen om de beta te kunnen spelen dan doe je dat alleen als je er echt geinteresseerd in bent of niet dan?
Mijn key van 12game ontvangen btw
[ Voor 9% gewijzigd door Murk op 28-01-2010 17:44 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
me2Hogader schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:42:
beta key 12game.com ontvangen
nog kwartiertje
Doneyannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:37:
[...]
Haha , ik geraak er niet op.
Mja wel leuk voor jou natuurlijk.
Anders mag je mijn email adress er ook wel even in ingeven.
yannickmerckx_1@hotmail.com
14-09-1992
²Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:41:
Mijnes ook
01-06-88'
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 17:45 ]
Ik heb ook mijn key van 12game.com ontvangen.
Ik heb me tochhal verontschuldigdMurk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:43:
[...]
Ja EA is geen liefdadigheidsinstelling...
Mijn key van 12game ontvangen btw
Ik had het gewoon fout.
Thanks man ! Heb wel alleen nog maar dit ontvangen.
Hi!
Thanks for signing up as a(n) Battlefield insider. You'll now receive all of the latest and greatest news and info at this e-mail address, as you've requested.
Have fun,
Electronic Arts™
Maar goed , toch al harstike bedankt !
[ Voor 44% gewijzigd door yannickmerckx op 28-01-2010 17:46 ]
Ok sorry. De posts gaan ook zo razend snel hier nuyannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:45:
[...]
Ik heb me tochhal verontschuldigd.
Ik had het gewoon fout.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
HahaMurk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:46:
[...]
Ok sorry. De posts gaan ook zo razend snel hier nu
*knip*, email van mezelf ff weggehaald
[ Voor 68% gewijzigd door kiiv3H op 28-01-2010 19:32 ]
Vergeet mijn email niet yo, kan maar niet op de pagina raken 
Murcielago_gtr@hotmail.com 01.06.88'
Begint onderhand wel op een spamtopic te lijken

[ Voor 43% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-01-2010 17:49 ]
En /beta ligt eruit
Site off-line
The site is currently not available due to technical problems. Please try again later. Thank you for your understanding.
Misschien een idee om een BC2 key topic aan te maken, zodat dit topic zometeen gebruikt kan worden voor posts over de beta zelf?
Site off-line
The site is currently not available due to technical problems. Please try again later. Thank you for your understanding.
Ik betrap mezelf er wel een beetje op ja.Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:48:
Misschien een idee om een BC2 key topic aan te maken, zodat dit topic zometeen gebruikt kan worden voor posts over de beta zelf?
[ Voor 51% gewijzigd door Dorest0rm op 28-01-2010 17:50 ]
Edit: oeps, dubbel.
[ Voor 93% gewijzigd door Dorest0rm op 28-01-2010 17:50 ]
Wat ik aanraadt is.
Copy je email adress al.
Dan moet je maar pasten en klaar
.
Copy je email adress al.
Dan moet je maar pasten en klaar
Heeft I3D de files al om te downloaden? de sites die er bij staan liggen eruit door de drukte.
Ik heb een mail ontvangen, wie heeft me geregistreerd?
Ik voerde het in, kreeg "registration failed", klikte nog eens en toen werkte het precies.kiiv3H schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:48:
Asgaro? (A)
zou je mijn email en birth date er ook ff in willen plempen?
wasbeerbal@msn.com , 26-7-1984
Laat iets weten als je iets van die EA newsletter ontvangt
²Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:48:
Vergeet mijn email niet yo, kan maar niet op de pagina raken
[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 17:54 ]
Zou er nog tijd zijn om snel even te roken?
Het wordt nu echt wel spannend .
Het wordt nu echt wel spannend .
Roken kan je heus nog wel als je eenmaal de download aan hebt staan, zo snel zal het wel niet gaan met alle anderen die hem ook willen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Als iemand op die site kan komen....
leonardboth@live.nl 19-06-1980
Egt ontzettend bedankt als iemand me ff op die site aan wil melden. Ik kom er maar niet op namelijk,,,
leonardboth@live.nl 19-06-1980
Egt ontzettend bedankt als iemand me ff op die site aan wil melden. Ik kom er maar niet op namelijk,,,
Verwijderd
PC Beta
Download Instructions
The file is 1.5GB and it requires 5GB of free space during installation.
STEP 1: Please visit any of the following sites to download Battlefield: Bad Company™ 2 PC Beta Client.
Fileplay
FilePlanet
Battle.no
STEP 2: Download and Install the client.
STEP 3: Once the client is installed, start the client and click on the login button. You will receive a prompt to sign-in with or create your EA Account.
STEP 4: Enter the unique PC Beta Code during the login process to authenticate your participation in the Beta. You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated.
*Please note that once used it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations.
** Please note that clicking on any of the multiplayer menu choices will open the login dialogue if you are not already logged in.
Additional download and server hosts here:
MyInternetServices
Mammoth
Eliott Ness
Brain Storm Host
Boomtown
Hypernia
Hosters.at
Killercreation
Hypegamez
Binarics
Dovermed
WOLF / Art of War
i3D
Norsk eSport
4Players
Gameserver.it
Gamesnet.pl
xLAN
iBurst-Gaming
Fragneticst
Nuclear Fallout
Rackage
Clan-Server.at
Krawall Gaming Network GmbH
Game Servers
New Light Systems
Game Hosting
Download Instructions
The file is 1.5GB and it requires 5GB of free space during installation.
STEP 1: Please visit any of the following sites to download Battlefield: Bad Company™ 2 PC Beta Client.
Fileplay
FilePlanet
Battle.no
STEP 2: Download and Install the client.
STEP 3: Once the client is installed, start the client and click on the login button. You will receive a prompt to sign-in with or create your EA Account.
STEP 4: Enter the unique PC Beta Code during the login process to authenticate your participation in the Beta. You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated.
*Please note that once used it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations.
** Please note that clicking on any of the multiplayer menu choices will open the login dialogue if you are not already logged in.
Additional download and server hosts here:
MyInternetServices
Mammoth
Eliott Ness
Brain Storm Host
Boomtown
Hypernia
Hosters.at
Killercreation
Hypegamez
Binarics
Dovermed
WOLF / Art of War
i3D
Norsk eSport
4Players
Gameserver.it
Gamesnet.pl
xLAN
iBurst-Gaming
Fragneticst
Nuclear Fallout
Rackage
Clan-Server.at
Krawall Gaming Network GmbH
Game Servers
New Light Systems
Game Hosting
Waarom blijft bij mij de site beschikbaar?
Heb wel het tabblad nog niet gesloten, wrsl dat ik dat dus beter niet doe
EDIT: haha officiële site ligt plat
http://www.battlefieldbadcompany2.com/
EDIT: haha officiële site ligt plat
http://www.battlefieldbadcompany2.com/
[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 17:59 ]
Btw , als je een news letter van ea ontvangt hebt. Ben je dan al zeker dat je die key krijgt toe gestuurt .
Of is er een kans.....?
Of is er een kans.....?
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2636
Veel plezier
Veel plezier
Verwijderd
Ja ik hier ookAsgaro schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:56:
Waarom blijft bij mij de site beschikbaar?
Maar ik kan er ook gewoon op komen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 17:59 ]
NVM , hij doet het.
[ Voor 98% gewijzigd door yannickmerckx op 28-01-2010 18:01 ]
Thx voor inschrijving =)
[ Voor 86% gewijzigd door gladz0r op 28-01-2010 18:06 ]
Das afwachten veronderstel ikyannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:57:
Btw , als je een news letter van ea ontvangt hebt. Ben je dan al zeker dat je die key krijgt toe gestuurt .
Of is er een kans.....?
(heb zelf wel al key van Peakaboo gekregen
Btw ik heb nog geen key maar begin wel met download
Nu wachten op Steam!
[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 28-01-2010 18:01 ]
Same here dude..Little_captain schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:01:
Nu wachten op Steam!
Life is complicated
Downloads zijn van 11 naar +270 gelopen, ik denk dat de server het druk heeft.yannickmerckx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:59:
De nederlands beide server werkt niet. klopt dit?
Waarom gooit er niet iemand een torrentje live?
Hij staat nog niet op Steam! Potjandorie
Torrents gaan ook niet lekker lopen, iedereen sluit toch af zodra hij binnen is en uploaden veel minder dan dat ze downloaden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Omdat iedereen nog maar net aan het downloaden is denk ik.Oakley schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:01:
Waarom gooit er niet iemand een torrentje live?
Ik zal kijken of ik hem zo op Usenet mag/kan zetten.(als ik terug kom van me werk vanavond)
Inmiddels 18:00 en badcompany.com geeft een error aan, ik wacht denk ik wel op morgen.
[ Voor 18% gewijzigd door Dorest0rm op 28-01-2010 18:04 ]
Same here.Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:00:
[...]
![]()
Btw ik heb nog geen key maar begin wel met download
En Asgaro nog eens bedankt hé
Hoe lang zou het duren voor ik hem heb die key ( als dit al zeker is natuurlijk.)
Verwijderd
Due to Battlefield Bad Company 2 Closed Beta release, we are getting huge amount of page request.
Bedankt!
EDIT
donegladz0r schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:00:
Iemand die mij kan ingeven?
verheyen.maarten87@gmail.com 28-06-1987
[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 18:05 ]
Daar heb je een punt inderdaad..Tsurany schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:02:
Torrents gaan ook niet lekker lopen, iedereen sluit toch af zodra hij binnen is en uploaden veel minder dan dat ze downloaden.
.......
[ Voor 94% gewijzigd door Skybullet op 28-01-2010 18:34 ]
Bedankt voor de gene die me heeft ingeschreven. Nu ff snel downloaden en hopen dat die key snel komt
Volgens mij is het je email adres, en anders wel je nickname ja.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:05:
vraagje: is je EA ID je ingame name?
Hier stond info.
Ben erg benieuwd naar de game. COD MW2 is ook leuk, maar net iets te fastpaced voor realisme.
Ben erg benieuwd naar de game. COD MW2 is ook leuk, maar net iets te fastpaced voor realisme.
[ Voor 72% gewijzigd door BioHazard op 28-01-2010 18:13 ]
@Matthijs. Nee! Je kan wel je Nickname reserveren voor de officiële release
Verwijderd
alstuSkybullet schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:04:
maartenv.hoof@hotmail.com , 31-01-1989 iemand please, kom er niet in. Eeuwig dank
Verwijderd
oke ideaalAdante schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:06:
@Matthijs. Nee! Je kan wel je Nickname reserveren voor de officiële release
dan maak ik vast een ea account
Oh, nog even de geboortedatum erbij:
Alwin_postmus@live.nl - 21-12-1991
Alwin_postmus@live.nl - 21-12-1991
Hebben jullie de key al binnen?
Ik heb namelijk alleen een e-mail signup confirmation gehad en verder geen andere e-mail met gegevens over de beta. Kreeg namelijk een error tijdens het submitten, en nu laad de website niet meer.
Ik heb namelijk alleen een e-mail signup confirmation gehad en verder geen andere e-mail met gegevens over de beta. Kreeg namelijk een error tijdens het submitten, en nu laad de website niet meer.
[ Voor 21% gewijzigd door Fox op 28-01-2010 18:09 ]
Lol bij jou kreeg ik nu zelfs een popup window "registration failed"kuruya schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:02:
Als iemand zo aardig zou zijn
niels [dot] tuytel [at] gmail [dot] com
14-10-1990
Thanks
(had alle tekens vervangen hoor)
EDIT
hoop wel dat dit allemaal werkt, wnt heb nu al een 5tal emailadressen geregistreerd met éénzelfde IP adres..
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 28-01-2010 18:10 ]
Het is wel een closed Beta he, verwacht niet dat je dan meteen een key kan krijgen op de site van EA..
Kom er ook niet in
[ Voor 61% gewijzigd door Asskicker op 28-01-2010 18:25 ]
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door madmaus op 28-01-2010 18:16 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik dank degene die me geholpen heeft! Sowieso bedankt dat jullie de tijd er voor nemen. Ben benieuwd of ik zo een key zal ontvangen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.