HTC Hero [part three] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan start jij lekker deeltje 4 met een stuk over ROM-geblaat ;)

@ Heppieboeddah: Noopz nog niet, ik post alleen Androidmuk op FTD ;)

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 04-09-2009 22:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
ff snel tussendoor na de flash kan ik niet meer in mijn sms inbox meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Beekhouse schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:38:
ff snel tussendoor na de flash kan ik niet meer in mijn sms inbox meer mensen met dit probleem?
Bedoel je dat je sms'jes verdwenen zijn? Dat klopt dan namelijk want als je je telefoon wipet ben je álles kwijt, behalve de zaken die via internet worden gesynct zoals je gmail en je google contacts. Sms wordt niet gesynct.

Je kunt wel een applicatie installeren zoals smsbackup. Die maakt backups van je smsjes naar je gmail onder een bepaald label (bijv 'SMS'). Zo heb ik al mijn smsjes nog in gmail staan.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Nee het is enger alles staat er in maar als ik een bericht open blijft hij op laden staan notificatie van de sms zie ik ook niet meer in me status bar maar hij trilt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Die ROM lost het probleem van de hero op. Toch wel besprekenswaardig hier imho.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Help!!!! schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:46:
Weet iemand of er ook een mogelijkheid/applicatie is om de standaardkleuren vd "menu's/contacten e.d." te veranderen?
@CLB: Als je een ontopic vraag (^) stelt krijg je ook geen antwoord dus ja als je t ook niet over roms mag hebben waar moet dit dan topic dan nog wel over gaan....... :?
martijnve schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:52:
Die ROM lost het probleem van de hero op. Toch wel besprekenswaardig hier imho.
Snap t ook niet hoor. Die rom lost iets op ("langzame" menu's in de Hero) wat voor alle HERO bezitters interessant is en dan moet t weer in een apart topic. :?

Er is bij de PS3 ook geen apart topic voor de firmware updates.... 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:58:
@CLB: Als je een ontopic vraag (^) stelt krijg je ook geen antwoord
Tsjaa waar zou dat nou door komen..
dus ja als je t ook niet over roms mag
Ik zeg niet dat het niet mag, ik vind 't niet bijster interessant.. Gaan jullie je gang maar ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ge-wel-dig, lijkt er steeds meer op dat de rollen van HTC Hero vs iPhone omdraaien! :)

Check de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi gemaakt hoor! Staat nog in de kinderschoenen, maar respect dat zo iemand dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Beekhouse schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:51:
Nee het is enger alles staat er in maar als ik een bericht open blijft hij op laden staan notificatie van de sms zie ik ook niet meer in me status bar maar hij trilt wel..
Heb je wel een wipe gedaan voordat je de update.zip hebt gebruikt? Ik las van iemand dat hij zo'n soort probleem had toen hij de update draaide zonder eerst te wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Idd ik had eerst ook geen wipe gedaan en kreeg geen smsjes meer binnen (hij maakte wel een geluidje maar je zag vervolgens niets) ook bleef hij eeuwig op loading staanals je een sms thread opende. Wipe gedaan en opnieuw geflashed en toen was alles goed. Daarna al mn data terug gezete met mybackup (geweldige tool)

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

net geflashed naar modaco 2.0, maar in de store staan neit meer al mijn apps :'( Dat wordt dus weer ff zoeken en installeren.

Het scrollen in sense is iig sneller. laat bevindingen verder nog wel weten.

Edit: het is wel wat soepeler en sneller, maar geen huuuuuge verschil. Maarja, dat kon hier ook niet omdat het al erg soepel draaide

[ Voor 49% gewijzigd door MeIsTwisted op 05-09-2009 12:34 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bij jou blijkbaar wel ja, maar volgens mij verschilt het heel erg van persoon tot persoon, of liever van telefoon tot telefoon. Scrollen in de lijst van contacten was bij mij gewoon pijnlijk af en toe. De agenda starten duurde 3 tot 4 seconden. Dat noem ik niet soepel.

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 05-09-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Idd, met de orginele formware was het bij sommige telefoons prima (die van mn vader was lekker snel) en bij andere waardeloos (die van mij was soms prima en soms niet vooruit te branden) dus zal de verbetering bij upgrade naar de nieuwe firmware niet voor iedereen even spectaculair zijn. Maar ik zie ook wel een significant verschil tenopzichte van mn vaders telefoon nu. zeker bij het scrollen door lange lijsten of web pagina's.

Wel jammer dat die klok+weer combinatie niet meer "omklapt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

martijnve schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:43:
...

Dat vond ik de eerste 3x nog leuk, daarna nogal zinloos :P

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Vandaag 2 SMSjes niet zijn aangekomen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:43:
[...]
Dat heeft HTC uit al zijn gui's gehaald, vanwege de lag die het gaf. Als voorbeeld o.a ook bij de laatste roms voor hun Windows Mobile based toestellen. Wat anders , als je backuppen echt onmisbaar acht?! Kijk eens naar Backup voor Root-users.

De pic is van versie 3.0 Inmiddels is er een 3.5.3, ziet er iets anders uit maar doet hetzelfde.. ;) Werkt naar mijn bescheiden mening beter dan MyBackup.. :P Zijn ondermeer nog meer opties bijgekomen die je kan back-uppen

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/4kbfbr.jpg
Deem schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:49:
Blijft vreemd, zou met de laatste update toch verholpen moeten zijn?! Misschien toch netwerk-related? Heb er zelf nog geen last van gehad. Althans, men heeft nog niet geklaagd dat ik niet heb gereageerd op es em esjes

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:52:

[...]

Blijft vreemd, zou met de laatste update toch verholpen moeten zijn?! Misschien toch netwerk-related? Heb er zelf nog geen last van gehad. Althans, men heeft nog niet geklaagd dat ik niet heb gereageerd op es em esjes
Niet netwerk related. De persoon heeft een ontvangstbevestiging. Ik gebruik wel de stock rom.

[ Voor 43% gewijzigd door Deem op 05-09-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Deem schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:49:
met de Modaco 2.0 rom? Ik heb nu smstomailbox om iig niets te missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Cool, die app. Dan hoef je dus helemaal geen app meer opnieuw te installeren én de settings van elke app worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:08:
Cool, die app. Dan hoef je dus helemaal geen app meer opnieuw te installeren én de settings van elke app worden opgeslagen?
Dat zal alleen opgaan na een fabrieks-reset met/op dezelfde rom. Je contacts/bookmarks/ sms/ dictonary's etc neemt ie wel naadloos over. Settigns/APN en zo heb ik nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:16:
[...]

Dat zal alleen opgaan na een fabrieks-reset met/op dezelfde rom. Je contacts/bookmarks/ sms/ dictonary's etc neemt ie wel naadloos over. Settigns/APN en zo heb ik nog niet geprobeerd
Ah ja, op zich wel te begrijpen dat het niet (goed) zal werken als je een andere rom erop gooit. Hoe dan ook interessant.

Dat mijn dictionary leeg gegooid wordt vind ik eigenlijk wel fijn trouwens. :) Over contacts maak ik me ook helemaal geen zorgen aangezien dat allemaal gesynct wordt via Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Ik had gister iets heel vreemds met m'n Hero.
Ik wilde de berichten-app opstarten, maar in plaats daarvan startte Coloroid (een spelletje). Na het sluiten van Coloroid startte de klok in plaats van m'n berichtjes. Zelfde verhaal na het killen van alle apps. Pas nadat ik m'n telefoon uit, en weer aan zette kon ik weer bij m'n berichtjes. (de widget bleef wel gewoon werken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vihaio schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:27:
Ik had gister iets heel vreemds met m'n Hero.
Ik wilde de berichten-app opstarten, maar in plaats daarvan startte Coloroid (een spelletje). Na het sluiten van Coloroid startte de klok in plaats van m'n berichtjes. Zelfde verhaal na het killen van alle apps. Pas nadat ik m'n telefoon uit, en weer aan zette kon ik weer bij m'n berichtjes. (de widget bleef wel gewoon werken.)
Inderdaad vreemd. Maar hij doet ut weer.. :)

@All

Zal wel weer een discussie over mag_het_wel/ mag_ het_ niet ontlokken.. O-) Maar test je netwerksnelheid eens...kan je hiermee doen. Vodafone gaf mij op 3G drie streepjes op de Modaco met de laatste radio:

Downstream: 2899,3 Kbit/s
Upstream: 354,0 Kbit/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een HTC Hero aangeschaft en zit met een probleempje. Ik heb de contacten op de simkaart gezet en deze in het nieuwe toestel gestoken, maar blijkbaar heeft 'ie achter elke naam '/1' gezet. Dat is natuurlijk hartstikke irritant. Als ik het via het toestel moet aanpassen ben ik wel even bezig.

Is er een programma waarmee je je contacten kan aanpassen op je computer door gebruik te maken van de bijgeleverde datakabel? Ik kan zulke software tot dusver niet vinden.

Wel een fijn toestel verder trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:19:
Ik heb vandaag ook een HTC Hero aangeschaft en zit met een probleempje. Ik heb de contacten op de simkaart gezet en deze in het nieuwe toestel gestoken, maar blijkbaar heeft 'ie achter elke naam '/1' gezet. Dat is natuurlijk hartstikke irritant. Als ik het via het toestel moet aanpassen ben ik wel even bezig.

Is er een programma waarmee je je contacten kan aanpassen op je computer door gebruik te maken van de bijgeleverde datakabel? Ik kan zulke software tot dusver niet vinden.

Wel een fijn toestel verder trouwens!
Zorgen dat al je contacten google contacten worden, dan kan je je contacts editen via gmail op de computer. Hoe je je contacten omzet weet ik niet, ik heb mijn contacten direct geïmporteerd in gmail.

edit: In je contacten lijst op menu --> importeren drukken :)

[ Voor 3% gewijzigd door RunaR op 05-09-2009 18:30 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

RunaR schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:26:
[...]

Zorgen dat al je contacten google contacten worden, dan kan je je contacts editen via gmail op de computer. Hoe je je contacten omzet weet ik niet, ik heb mijn contacten direct geïmporteerd in gmail.

edit: In je contacten lijst op menu --> importeren drukken :)
vind je het niet irritant dat iedereen met wie je mailt, ook gelijk dan in je contacten komt? Of is daar een oplossing voor? Ik wil namelijk kiezen wie ik bij mijn contacten heb

[ Voor 7% gewijzigd door MeIsTwisted op 05-09-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wat je dan volgens mij moet doen is dit: ga naar Contacten, en dan naar Groepen. Druk op de menu-knop en kies voor Sync groepen. Dan moet je zorgen dat je 'Alle contacten synchroniseren' uit hebt staan, maar de rest aan. Als je 'Alle contacten synchroniseert' schakelt de telefoon automatisch de rest ook uit, maar die kun je dan weer zelf aanvinken.

Nog wat anders, voor degenen met de MoDaCo-rom: als jullie een zin typen in de Berichten-app, en die afsluiten met een punt ... krijgen jullie dan ook automatisch een spatie na die punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar contacten ga en vervolgens Sync Exchange-contacten lukt het me niet om te synchroniseren. Ik vul mijn gmail gegevens in, maar moet nog andere velden invullen.

De volgende gegevens zijn in het opvolgende scherm alsvolgt ingevuld.

emailadres: blabla@gmail.com
serveradres: gmail.com
exchangedomein:
gebruikersnaam: blabla
wachtwoord: *****

Met deze gegevens geeft mijn telefoon het bericht 'Verificatie mislukt. Controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord'.

Wellicht omdat exchangedomein niet is ingevuld? Ik weet zeker dat mijn gegevens ( mail / username / pass) goed zijn ingevuld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:42:
[...]

Nog wat anders, voor degenen met de MoDaCo-rom: als jullie een zin typen in de Berichten-app, en die afsluiten met een punt ... krijgen jullie dan ook automatisch een spatie na die punt?
Ja! Dat is trouwens vrij normaal..:-) Als je een brief schrijft doe je normaal gesproken ook na een punt, spatie==> Hoofdletter. B-) En dat is niet alleen op de Modaco zo, dat was op de out of the box hero ook al.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:02:
[...]

Ja! Dat is trouwens vrij normaal..:-) Als je een brief schrijft doe je normaal gesproken ook na een punt, spatie==> Hoofdletter. B-)
Klopt, dat doe IK inderdaad, maar mijn pen/toetsenbord doet dat niet voor mij. :) Ik wil dat dus ook graag ZELF intypen. :)

Je schiet er helemaal niks mee op want je moet alsnog zelf de shift-toets indrukken om een hoofdletter te krijgen. Dat vind ik wel een regressie. Nu moet je dus steeds na een komma en punt gaan denken van 'oja, in tegenstelling tot normaal moet ik nu zelf géén spatie ingeven'. :N

Ik zie in mijn sms-backups van vóór de MoDaCo-rom nergens dubbele spaties maar ná de MoDaCo-rom wél. :(

[ Voor 19% gewijzigd door gday op 05-09-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:06:
[...]

Klopt, dat doe IK inderdaad, maar mijn pen/toetsenbord doet dat niet voor mij. :) Ik wil dat dus ook graag ZELF intypen. :)

Je schiet er helemaal niks mee op want je moet alsnog zelf de shift-toets indrukken om een hoofdletter te krijgen. Dat vind ik wel een regressie. Nu moet je dus steeds na een komma en punt gaan denken van 'oja, in tegenstelling tot normaal moet ik nu zelf géén spatie ingeven'. :N

Ik zie in mijn sms-backups van vóór de MoDaCo-rom nergens dubbele spaties maar ná de MoDaCo-rom wél. :(
Nou nou..rustig maar.. *; Misschien bij je landinstellingen/toetsenbord instellingen een wat prutsen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:12:
[...]

Nou nou..rustig maar.. *; Misschien bij je landinstellingen/toetsenbord instellingen een wat prutsen?!
Haha, even afkoelen. :P Sja, dit zijn van die kleine dingen waarvan ik dan denk: WAAROM? Een dubbele spatie wordt nu omgezet in een punt en een hoofdletter voor de volgende aanslag. Non-intuitief.

Heb helaas nergens een instelling kunnen vinden om het aan te passen. Zal dus wel een geweldige nieuwe feature zijn ofzo. :+ (Ik zie het dus nergens terug in oude sms'jes ...)

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 05-09-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:16:
[...]

Haha, even afkoelen. :P Sja, dit zijn van die kleine dingen waarvan ik dan denk: WAAROM? Een dubbele spatie wordt nu omgezet in een punt en een hoofdletter voor de volgende aanslag. Non-intuitief.

Heb helaas nergens een instelling kunnen vinden om het aan te passen. Zal dus wel een geweldige nieuwe feature zijn ofzo. :+ (Ik zie het dus nergens terug in oude sms'jes ...)
Sommige dingen moeten wennen.. :*) Kijk een naar BetterKeyboard. Die gebruik ik. Werkt ook heel prettig. Werkt met een algorithme waarbij zelfs Jules de Corte mee kan typen zonder fouten..:-) [voor diegenen die niet uit de vorige eeuw stammen..Jules was blind]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nou, het zit 'm niet in het keyboard. In alle andere apps moet je namelijk zelf een punt tikken na een spatie, behalve in de standaard Berichten-app.

Edit: herstel ... in Gmail heb ik het ook, maar in Peep dan bijvoorbeeld weer niet. Wat onhandig zeg ... hoe moet je er nou aan wennen als je het in de ene helft van de apps wel hebt en in de andere niet. :N

Edit2: Ik hoor net van iemand met een maagdelijke Hero dat hij dit inderdaad ook heeft. Ik snap er niks van ... ik zie het niet in mijn oude smsjes en het is mij nog nooit opgevallen? :D Oh, hij zegt dat hij niet zelf de shift hoeft in te drukken voor een hoofdletter ... dan is dat wellicht veranderd? :)

[ Voor 71% gewijzigd door gday op 05-09-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Kan iemand mij vertellen hoe de trilfunctie van de hero is? die van de diamond voelde je nauwelijks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:56:
Als ik naar contacten ga en vervolgens Sync Exchange-contacten lukt het me niet om te synchroniseren. Ik vul mijn gmail gegevens in, maar moet nog andere velden invullen.

De volgende gegevens zijn in het opvolgende scherm alsvolgt ingevuld.

emailadres: blabla@gmail.com
serveradres: gmail.com
exchangedomein:
gebruikersnaam: blabla
wachtwoord: *****

Met deze gegevens geeft mijn telefoon het bericht 'Verificatie mislukt. Controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord'.

Wellicht omdat exchangedomein niet is ingevuld? Ik weet zeker dat mijn gegevens ( mail / username / pass) goed zijn ingevuld namelijk.
De optie die je zoekt zit in het 'Groepen' scherm. Daar staat een Sync Contacts ipv Sync Exchange Contacts. Die heb je alleen nodig als je je email binnen haalt via een Microsoft Exchange Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
gday schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:24:

Edit2: Ik hoor net van iemand met een maagdelijke Hero dat hij dit inderdaad ook heeft. Ik snap er niks van ... ik zie het niet in mijn oude smsjes en het is mij nog nooit opgevallen? :D
Dus, moet je na gaan hoe intuïtief het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD kaarten tot hoeveel gig kan je er zonder problemem instoppen, maw tot hoeveel gig sd's ondersteunt het besturingssysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-04 10:12
Sommige smsjes komen bij mij ook niet aan. Ik heb een witte HTC hero en gebruik nu chompsms.
Ik had eerste smstomailbox geinstalleerd zodat mijn binnenkomende smsjes doorgestuurd werden naar mijn gmail account onder een label "sms" .
Zo ontdekte ik gisteren dat een sms wel binnen was gekomen in gmail, maar niet op mijn htc hero !!! heel irritant.

Dan mijn tweede probleem. Ik heb het programma smstomailbox na 1 dag verwijderd via instellingen op mijn htc hero. Vervolgens wil ik een andere sms doorstuurprogramma uitproberen, nl smsbackup.
Smsbackup is nu geinstalleerd, maar heeft nog geen 1 keer kunnen backuppen, want dan krijg ik de foutmelding:
" De toepassing SMS backup is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw" .
Na 10 probeersels, 2 keer telefoon aan en uit zetten, checken of smstomailbox nog draait onder Taskkiller (Dat lijkt niet zo, want staat niet als actief onder taskkiller en is al eerder verwijderd van HTC hero).

Ik kan niemand anders vinden met dit probleem (ook niet na google search). Ik vermoed een probleem met smsbackup, omdat ik dus eerder smstomailbox heb gebruikt. Kan dat? hoe kan ik zeker zijn dat na verwijderen van het programma via instellingen, ook alles echt is verwijderd?
help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Derde probleem: ik wilde via Android Market een applicatie " better keyboard" kopen.
Als ik op het knop "kopen" druk, wordt ik doorgelinkt naar Google Checkout, waar ik mijn CC gegevens kan invullen. Ik heb alle gegevens correct ingevuld, maar ik krijg de foutmelding:
" serverfout opgetreden, probeer het opnieuw"
Ik dacht dat het 3G signaal misschien niet sterkgenoeg was, dus heb Wifi aangezet, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Kun je in NL wel creditcard gebruiken in google market?
Wie is het wel gelukt, en wie weet wat ik fout doe?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gadgetfun schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:37:
[...]

Ik kan niemand anders vinden met dit probleem (ook niet na google search). Ik vermoed een probleem met smsbackup, omdat ik dus eerder smstomailbox heb gebruikt. Kan dat? hoe kan ik zeker zijn dat na verwijderen van het programma via instellingen, ook alles echt is verwijderd?
help?
Lekker complex probleem op deze manier. Misschien is toch de enige optie eens een fabrieks-reset te doen. Eventueel de laatste rom erop zetten en dan eens kijken of je toestel standaard out of the box geen es em es problemen meer heeft. Pas daarna allerlei hulp-apps installeren en elke keer weer het gedrag van je toestel in de gaten houden. Dan weet je meteen welke apps voor problemen zorgen. Het is drastisch, maar op die manier denk ik dat je je problemen zou kunnen tackelen.
gadgetfun schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:44:
Derde probleem: ik wilde via Android Market een applicatie " better keyboard" kopen.
Als ik op het knop "kopen" druk, wordt ik doorgelinkt naar Google Checkout, waar ik mijn CC gegevens kan invullen. Ik heb alle gegevens correct ingevuld, maar ik krijg de foutmelding:
" serverfout opgetreden, probeer het opnieuw"
[..]
Dat probleem heb ik af&toe. Als ik het later dan probeer, doet ie het vaak weer wel. Nederlandse card slikt market zonder probleem.

Is je telefoon rooted btw?
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:08:
SD kaarten tot hoeveel gig kan je er zonder problemem instoppen, maw tot hoeveel gig sd's ondersteunt het besturingssysteem?
Een vriend van mij heeft er een 16GB class6 in zitten die prima werkt. Veel meer zal je ook niet nodig hebben, of je zou een BleuRay af moeten willen spelen.. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
mijn telefoon is niet "rooted".
Ik heb 1 week geleden al een hard reset gedaan, waarbij ik alle toegevoegde programma's (behalve 2, die nog in de market "geschiedenis" stonden) weer op moest zoeken en installeren. Dit gebruik ik alleen als laatste optie, want ik zit er niet op te wachten om alles opnieuw te installeren en instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gadgetfun schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:01:
[...]

[..]

Dit gebruik ik alleen als laatste optie, want ik zit er niet op te wachten om alles opnieuw te installeren en instellen.
Soms ontkom je er niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gadgetfun schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:44:
Kun je in NL wel creditcard gebruiken in google market?
Wie is het wel gelukt, en wie weet wat ik fout doe?
alvast bedankt
Ja is mij prima gelukt. Ik had eerst het zelfde als jij, maar toen ben ik eerst via mijn PC (firefox) naar de website van google checkout gegaan, daar mijn creditcard gegevens gekoppeld, en toen ging kopen in de market prima.

Ik had overigens ook better keyboard, maar daar is wat mij betreft weinig 'better' aan t.o.v. het Hero keyboard. Dus maar snel een refund aangevraagd en gedeinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

brabbelaar schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:35:
[...]

Dus, moet je na gaan hoe intuïtief het werkt...
Dan was het me nu ook niet opgevallen. ;) Ik lees elders ook 'klachten' hierover, op xda en op modaco. Het stomme eraan is dat het dus niet in alle applicaties is. In Peep en AK Notepad moet je bijvoorbeeld wél zelf een spatie invoeren. Twee verschillende input-manieren is dus totaal niet intuïtief. :)

Edit: overigens, wat betreft problemen met de sms'jes na het installeren van de MoDaCo-rom zonder van tevoren te wipen: http://android.modaco.com...8&view=findpost&p=1066012

[ Voor 17% gewijzigd door gday op 06-09-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:26:
[...]

Dan was het me nu ook niet opgevallen. ;) Ik lees elders ook 'klachten' hierover, op xda en op modaco. Het stomme eraan is dat het dus niet in alle applicaties is. In Peep en AK Notepad moet je bijvoorbeeld wél zelf een spatie invoeren. Twee verschillende input-manieren is dus totaal niet intuïtief. :)
ik heb hier geen last van hoor. ik ging het net eventjes testen en ik moet in de berichten app na een punt gewoon zelf nog een spatie tikken. hij doet dan overigens wel gewoon automatisch een hoofdletter. Mijn hero is overigens niet rooted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb een probleem met synchroniseren. Alle contacten die op mijn gmail account staan heb ik ook op mijn tlf, maar alle extra contacten op mijn telefoon krijg ik niet naar gmail.

Zie per contact staan of het een telefoon of google contact is, maar wil alles op google hebben. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt?

Ik heb de groeps sync al geprobeerd, maar ook deze doet het niet. Tevens zie ik alleen de contacten die in mijn contact lijst staan van gmail. De co workers, friends en family map worden niet gesyncd met de telefoon, alleen als ik zelf nw mappen aanmaak.

[ Voor 28% gewijzigd door MarkBM op 06-09-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het sms probleem op toestellen met een custom rom inmiddels afdoende verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Bij mij wel... Sinds 4 september, toen ik de ROM erop had gezet, ontvang ik alle smsjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb syncen voor elkaar met gmail, maar dan synct hij niet met Outlook meer.
Nou kan je bijv met Go Contact Sync synchroniseren, maar is weer omweg.

zoiets kan dus wel
PC <-- Go Contact Sync --> Gmail <----> HTC Hero
Alleen grote nadeel is dat je dan niet groepen kan selecteren, dus gelijk alle contacten in Outlook heb, wat ik dus niet wil

Misschien is dit ook wel redelijke oplossing dan, maar is niet direct
HTC Hero <----> Outlook ---- Go Contact Sync --> Gmail

Iemand nog andere suggesties?

[ Voor 33% gewijzigd door MeIsTwisted op 06-09-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:30:
Is het sms probleem op toestellen met een custom rom inmiddels afdoende verholpen?
ik ben het nog aan het checken met smstomailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
:S ik heb een leuke balpen vlek op de achterkant van mijn witte hero zitten... krijg het er niet zomaar af... iemand een tip hiervoor (en geen tips als in "had maar een bruine gekocht")

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Havocnl schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:41:
:S ik heb een leuke balpen vlek op de achterkant van mijn witte hero zitten... krijg het er niet zomaar af... iemand een tip hiervoor (en geen tips als in "had maar een bruine gekocht")
Volgens mij werkt een beetje isopropanol wel. (Synthetische schoonmaak alcohol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.. ik heb de hero ook al een mooi tijdje nu.. zat op mijn vakantie in frankrijk steeds met mijn telf te internetten (wifi hotel) om te kijken wanner hij nu uitkwam, maar eindelijk.. na langer wachten dan ik dacht..

vindt het retegoed telefoon. heb verschillende gehad. (htc 730, nokia's bijv. e-90 (die grote), nokia e 75 en vele andere..

ben alleen beetje verslaafd geraakt en krijg klachten van mijn vriendin ;)

heb wel volgend probleem en vraag;
1- updaten (als de updat uitkomt) gaat dat automatscih? omdat ik dat heb aangevinkt in menu..
2- ik heb een phone-recorder uit de market gehaald, maar nu gaat standaard mijn luidpreker aan als ik gebeld wordt, kan ik dat ergens veranderen?
3- sim-kaart gaat vaak aan/uit.. je weet wat ik bedoel hoop ik.
4- ik moet vaak mijn provider weer aanklikken. kan da niet anders?

alvast bedankt!

Groeten

Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:12:
[...]

ik heb hier geen last van hoor. ik ging het net eventjes testen en ik moet in de berichten app na een punt gewoon zelf nog een spatie tikken. hij doet dan overigens wel gewoon automatisch een hoofdletter. Mijn hero is overigens niet rooted.
Ah! Niet rooted? En heb je ook gewoon de oorspronkelijke installatie? Want dan zou dat dus wél iets zijn wat is aangepast in de nieuwe rom! Ik wil ook gewoon dat ik zelf een spatie moet tikken en dat hij automatisch een hoofdletter doet daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb inderdaad ook gewoon de oorspronkelijke installatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb eindeloos online bij me htc hero. ik ga morgen echter voor 4 dagen naar schotland en ik heb begrepen dat dan de internet kosten buiten de bundel vallen.

maar een htc hero zit 24/7 verbonden met i-net dor die 3g. Hij haalt mail op automatisch etc werkt het weer bij. Kan ik dit uitschakelen? Want anders moet ik gewoon een andere telefoon meenemen wil ik geen hoge kosten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:33:
Hey,

Ik heb eindeloos online bij me htc hero. ik ga morgen echter voor 4 dagen naar schotland en ik heb begrepen dat dan de internet kosten buiten de bundel vallen.

maar een htc hero zit 24/7 verbonden met i-net dor die 3g. Hij haalt mail op automatisch etc werkt het weer bij. Kan ik dit uitschakelen? Want anders moet ik gewoon een andere telefoon meenemen wil ik geen hoge kosten krijgen.
Hoe zet ik de data verbinding van de HTC Hero uit als ik naar het buitenland ga?
Druk op Menu > Settings > Wireless controls > Mobile networks en kies voor disable Data roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Er zit een optie op de telefoon om dat uit te zetten op het moment dat er geroamed wordt.
Instellingen, Draadloze bedieningselementen, Instellingen van mobiel netwerk, Gegevensroaming
Als je deze uitvinkt zal (niet zelf getest btw) de telefoon geen dataverbinding aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Andere telefoon meenemen is het allerbeste! Of even zoeken in dit topic. Er zijn diverse progjes die 3g communicatie kunnen disablen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
Is zelfs widget die je op een desktop kan zetten waarmee je mobiel internet aan een uit kan zetten. En dat is van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

christiaann1985 schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:51:
[...]

Hoe zet ik de data verbinding van de HTC Hero uit als ik naar het buitenland ga?
Druk op Menu > Settings > Wireless controls > Mobile networks en kies voor disable Data roaming.
Ook als je data roaming uit hebt staan kan het zijn dat je in het buitenland dataverkeer genereert heb ik begrepen. Dat gebeurt dan op momenten dat je geen bereik hebt via het GSM-netwerk (en dus ook niet roaming bent) maar wel verbinding hebt via UMTS? Weet niet of dat überhaupt kan (en of die netwerken dus gescheiden zijn) maar dat had ik begrepen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamkonijn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-01-2024
Weet iemand toevallig als ik bij Hi een abonnement neem en er een HTC Hero bij neem, of hij dan simlock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
gday schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:01:
[...]

Ook als je data roaming uit hebt staan kan het zijn dat je in het buitenland dataverkeer genereert heb ik begrepen. Dat gebeurt dan op momenten dat je geen bereik hebt via het GSM-netwerk (en dus ook niet roaming bent) maar wel verbinding hebt via UMTS? Weet niet of dat überhaupt kan (en of die netwerken dus gescheiden zijn) maar dat had ik begrepen ...
gewoon FF apndroid downloaden, word je acces point veranderd, dus kan er ook geen dataverkeer plaatsvinden :)

(NIET vergeten je 3g weer terug aan te zetten als je het ooit verwijdert)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

coredalae schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:28:
[...]

gewoon FF apndroid downloaden, word je acces point veranderd, dus kan er ook geen dataverkeer plaatsvinden :)

(NIET vergeten je 3g weer terug aan te zetten als je het ooit verwijdert)
Ja, apndroid werkt prima maar is het niet net zo handig om mobiel internet gewoon uit te zetten? Of gebruiken mensen apndroid als extra zekerheidje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Gister gewoon 3 SMSjes niet ontvangen! Damn... begint nu echt wel heel iritant te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Deem schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:02:
Gister gewoon 3 SMSjes niet ontvangen! Damn... begint nu echt wel heel iritant te worden :|
Waar kunnen we klachten (email) heensturen hierover? Hoe meer klachten HTC ontvangt hierover, hoe sneller ze het probleem zullen aanpakken lijkt me.
Heeft iemand een emailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gadgetfun schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:22:
[...]

Waar kunnen we klachten (email) heensturen hierover? Hoe meer klachten HTC ontvangt hierover, hoe sneller ze het probleem zullen aanpakken lijkt me.
Heeft iemand een emailadres?
Binnen 10 seconden gevonden: http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Heb bij het eerste keer voorkomen van dit probleem direct contact gehad met HTC. Ik heb al mijn gegevens door gestuurd en ze zouden het gaan onderzoeken... Tot nu toe heb ik nog niet gehoord dat mensen met de Modaco 2.0 rom er last van hadden. Dat geeft me hoop dat het in de officieele nieuwe rom het waarschijnlijk verholpen is, maar dan moeten die gasten HTC dat spul wel op internet zetten.
Als het binnen 10 dagen niet gefixed is dan zet ik een review hier op tweakers met dit als een heeel dik minpunt. :X Voor de rest is alles echt top maar door dit kan ik gewoon mijn eigen telefoon niet meer vertrouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deem op 07-09-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heel ander probleem. Bij mij doet de wekker het niet! Ik was altijd gewend me door m'n mobieltje te laten wekken, maar de Hero doet het onregelmatig wel en dan weer niet. Mijn baas is hier niet zo blij mee. Is dit een bug, een foute instelling of moet ik maar naar de Hema om een echte wekker te kopen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:33:
Hey,

De makkelijkste manier heb ik van iemand hier vernomen:

1) Houd de "end-call" toets een aantal seconden ingedrukt.
2) Kies voor Mobiel netwerk "internet verbinding staat AAN/UIT"

Getest in Duitsland en werkt perfect.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
stamkonijn schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:38:
Weet iemand toevallig als ik bij Hi een abonnement neem en er een HTC Hero bij neem, of hij dan simlock vrij is?
Ja, is simlock vrij en zonder branded software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:28:
[...]

In principe is dat nog niet eens nodig. Standaard staat de instelling voor 'Gegevensroaming' onder Instellingen voor Mobiel Netwerk uit. Dit betekend dus dat hij tijdens roaming sowieso geen dataverbinding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik zie internet delen wel bij de instellingen staan, maar kan het niet aan zetten (greyed out). Moet ik hiervoor eerst de telefoon met de computer verbinden? Ik dacht dat de telefoon met deze functie in een wireless accespoint zou veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:59:
[...]

In principe is dat nog niet eens nodig. Standaard staat de instelling voor 'Gegevensroaming' onder Instellingen voor Mobiel Netwerk uit. Dit betekend dus dat hij tijdens roaming sowieso geen dataverbinding maakt.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb die instelling nu ook gevonden.

Mijn vraag kwam destijds voort bij het overstappen van provider. Ik wilde de dataverbinding algeheel uitzetten, dus ook in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb iets merkwaardigs en eigenlijk best irritant met mijn HTC Hero. Als ik gebeld wordt, doorgaans door iemand uit mijn contactpersonenlijst, dan komt het voor dat de 0 aan het begin van zijn nummer wegvalt. Als ik deze dan terug wil bellen dan staat deze persoon bovenaan in mijn lijstje, maar met dat door hem gebelde nummer zonder de 0. Het nummer is dan niet rechtstreeks terug te bellen, omdat het door de operator niet wordt herkend als een bestaand nummer. Ik heb zelf alle nummers in mijn contactpersonen staan als "+316..." (ik weet eigenlijk niet eens of dat nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:56:
Ik heb al gezocht zowel in deze thread als die van Android maar kon nergens de volgende vraag/probleem vinden: In het begin post staat dat wmv ondersteund wordt. Echter, streaming links in de vorm van mms:// url's krijg ik niet aan de praat (op een pc/win mobile OS wordt dat geopend in windows media player). Ik heb al een paar videoplayer apps van de market gedownload, o.a: aPlayer, Dogaplayer, Meridian Video Player, VLC en nswplayer maar geen succes. Iemand die dit wel werkend kreeg?
Iemand nog toevallig antwoord op mijn eerdere vraag? Echt een super toestel dit maar ik mis de bovenstaande oplossing behoorlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
-Tim- schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:42:
Ik zie internet delen wel bij de instellingen staan, maar kan het niet aan zetten (greyed out). Moet ik hiervoor eerst de telefoon met de computer verbinden? Ik dacht dat de telefoon met deze functie in een wireless accespoint zou veranderen?
Je kan dat vinkje aan zetten als je HTC sync installeert op de pc (voor de modem drivers) en je de telefoon aansluit met een usb kabel.
Vai WiFi is alleen mogelijk met een geroote telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:07:
[...]

Iemand nog toevallig antwoord op mijn eerdere vraag? Echt een super toestel dit maar ik mis de bovenstaande oplossing behoorlijk...
Voor zover mij bekend ondersteund de Hero, en android vooralsnog geen streaming wmv content. Misschien dat dat bij android 2.0 wel komt. Het is dus een android beperking. Vermoedelijk iets met windows/gates en DRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
HTC, kom op met die update! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik last van een 'knipperende' helderheid van het scherm. Op websites bijvoorbeeld wordt het scherm soms ineens donkerder en vervolgens weer lichter.

Meer mensen hier last van? Is dit een bepaalde instelling? Of een fout van de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:06:
Sinds een paar dagen heb ik last van een 'knipperende' helderheid van het scherm. Op websites bijvoorbeeld wordt het scherm soms ineens donkerder en vervolgens weer lichter.

Meer mensen hier last van? Is dit een bepaalde instelling? Of een fout van de telefoon...
Niet gewoon de automatische aanpassing van de helderheid van het scherm? Dan is het inderdaad gewoon een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Ik heb het alleen wanneer ik de telefoon uit stand-by haal, dan licht het scherm even helemaal op om dan, als het donker is, terug te zakken naar een normale helderheid. Ook vlak voordat de telefoon in stand-by gaat dan wordt het scherm even donkerder voordat het helemaal verdwijnt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 14:11

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Ik ben sinds afgelopen donderdag overgestapt van een iPhone 3G naar een HTC Hero wegens in gebreke stellen van T-Mobile omdat (je raad het al) de dekking triest te noemen is. Vandaar overgestapt. En dat bevalt me heel goed, de snelheid is soms wat minder maar zeker is ie net zo snel als men iphone. Dat het scherm iets kleiner is merk je nouwelijks. Ja als je ze naast elkaar legt maar in gebruik niet. Een erg fijne telefoon dat zeker!

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR

Zeker als je de automatische lichtregeling aan hebt staan en je houd je telefoon in landscape, dan kan je hand de licht sensor bedekken. Gevolg: het scherm wordt donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavel 128 schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:49:
Ik ben sinds afgelopen donderdag overgestapt van een iPhone 3G naar een HTC Hero wegens in gebreke stellen van T-Mobile omdat (je raad het al) de dekking triest te noemen is. Vandaar overgestapt. En dat bevalt me heel goed, de snelheid is soms wat minder maar zeker is ie net zo snel als men iphone. Dat het scherm iets kleiner is merk je nouwelijks. Ja als je ze naast elkaar legt maar in gebruik niet. Een erg fijne telefoon dat zeker!
Vergelijken is eigenlijk nooit eerlijk, maar vind jij niet dat het bellen wat rommeliger gaat dan op de iPhone? (Los van het andere grote verschil, de 'lag' die hopelijk snel door de nieuwe ROM wordt opgelost - ja, ik wacht liever op de HTC-release)

btw: ik heb honderd keer liever de Hero, laat daar geen misverstand over bestaan, en de woorden dekking en T-Mobile moet je nooit in één zin noemen. Het is een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is rommeliger? Ik vind dat ie gewoon doet wat ie moet doen bij het bellen. Daar is weinig spannends aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Nou, ik heb de knoop doorgehakt en hem online besteld. Nu maar hopen dat ik niet genaaid wordt zoals de vorige keer dat ik iets online kocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
bartos88 schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:31:
Nou, ik heb de knoop doorgehakt en hem online besteld. Nu maar hopen dat ik niet genaaid wordt zoals de vorige keer dat ik iets online kocht :'(
Waar heb je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet hier besproken worden: [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier nog een antwoord op?

1- updaten (als de updat uitkomt) gaat dat automatscih? omdat ik dat heb aangevinkt in menu..
2- ik heb een phone-recorder uit de market gehaald, maar nu gaat standaard mijn luidpreker aan als ik gebeld wordt, kan ik dat ergens veranderen?
4- ik moet vaak mijn provider weer aanklikken. kan da niet anders?"

ik heb vandaag gebeld met htc en die zeiden dat er geen update kwam...? klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:52:

ik heb vandaag gebeld met htc en die zeiden dat er geen update kwam...? klopt dat?
1- Je zou denken van wel als daarvoor een vinkje gezte kan worden. Hoe kunnen wij een sluitend antwoord geven als er nog nooit een update beschikbaar is geweest?
2 - Probeer de settings van het volume, de settings van die recorder of verwijder de recorder
3 - Een simkaart is een dood stukje plastic met een chip erin. Dat kan niet aan of uit. Ik snap niet echt wat je zegt als ik eerlijk ben.
4 - Aanklikken? Met je muis in windows? Wat bedoel je?

Noot bij 3 & 4: lijkt erop alsof je een oude versleten simkaart hebt. Vervang hem, misschien dat dat helpt? Of probeer eerst die van iemand anders als proef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 14:11

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:08:
[...]

Vergelijken is eigenlijk nooit eerlijk, maar vind jij niet dat het bellen wat rommeliger gaat dan op de iPhone? (Los van het andere grote verschil, de 'lag' die hopelijk snel door de nieuwe ROM wordt opgelost - ja, ik wacht liever op de HTC-release)

btw: ik heb honderd keer liever de Hero, laat daar geen misverstand over bestaan, en de woorden dekking en T-Mobile moet je nooit in één zin noemen. Het is een lachertje.
Ik weet waar je het over hebt vind het ook rommeliger omdat het wat meer prigel maar dat went. Verder niks mmeet dan lof!

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze twee problemen heb ik een tijdje geleden ook gehad. Na verschillende keren de simkaart goed in slot te hebben geschoven en hem vooral goed en stevig dicht te hebben geklikt, was het voorbij. Let op dat je hem misschien verder kan dichtschuiven dan je nu denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavel 128 schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:18:
[...]

Ik weet waar je het over hebt vind het ook rommeliger omdat het wat meer prigel maar dat went. Verder niks mmeet dan lof!
Is inderdaad allemaal wat lichtelijk rommelig.. :o Maar een mooie optie is, druk op het de + op je telefoon, ga naar map, ga naar live map. Daar vindt je 'telefoons'. Voeg die toe aan je homescreen.

Als je dan vanuit het homescreen op telefoons klikt, zie een scherm met al je contacten. Als je dan op een contact tikt zie je meteen alle opties, zoals mailen, es em essen, bellen.

Ik doe niet anders meer, tot er een nog snellere manier is... O-)

@1

Instellingen/beveiliging/firmware downloaden==> 3 opties. Vink aan wat je eventueel wilt. Of ie inderdaad zelf OTA gaat updaten, dat is voor een ieder een verrassing.. :9

@2

Op dit moment zijn nog niet echt goed werkende recorders bsb voor het opnemen van telefoongesprekken. Ze hebben allemaal wel een probleem of bugs. De-installeren die rotzooi.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
BillSpaarbank schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:28:
[...]

Ik heb gewoon bij instellingen mobiel internet uitgezet en een widget op scherm gezet. Maar steeds als ik het in duitsland aan zette kreeg ik zelfs een expliciete waarschuwing over mogelijk hoge kosten.

Er is echt geen reden om vanalles te downloaden, als dataroaming uit staat doet'ie het zelfs niet via die widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brabbelaar schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:46:
[...]

Ik heb gewoon bij instellingen mobiel internet uitgezet en een widget op scherm gezet. Maar steeds als ik het in duitsland aan zette kreeg ik zelfs een expliciete waarschuwing over mogelijk hoge kosten.

Er is echt geen reden om vanalles te downloaden, als dataroaming uit staat doet'ie het zelfs niet via die widget.
Zelf blijf ik APNdroid adviseren. Die zet echt alles uit. Je kan alleen nog bellen/gebeld worden en es em essen. Maar je hebt gelijk, het toestel heeft de optie zelf ook al vanuit het instellingen menu. Is wat meer werk, maar dat is het wel waard.. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
ok ik ontdek net iets raars aan mn hero. ik hoop dat andere dit ook kunnen verifiëren, anders wordt ik gek:P
Ik wilde net op bed een smsje typen op mn hero en toen kwam ik erachter dat het scherm vrijwel niet meer reageert als de hero op zn rug op mn matras ligt (en dus niet im mn hand). Maar zodra ik ook maar met een vinger het "metalen"frame van de telefoon aanraak reageert het scherm weer gewoon perfect... Plat op tafel reageert de hero al een stuk beter maar ook minder als normaal. Is er een logische verklaring hiervoor en hebben anderen het ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flogging Hank schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:13:
ok ik ontdek net iets raars aan mn hero. ik hoop dat andere dit ook kunnen verifiëren, anders wordt ik gek:P
Ik wilde net op bed een smsje typen op mn hero en toen kwam ik erachter dat het scherm vrijwel niet meer reageert als de hero op zn rug op mn matras ligt (en dus niet im mn hand). Maar zodra ik ook maar met een vinger het "metalen"frame van de telefoon aanraak reageert het scherm weer gewoon perfect... Plat op tafel reageert de hero al een stuk beter maar ook minder als normaal. Is er een logische verklaring hiervoor en hebben anderen het ook?
Als je in bed de Hero op het kussen of matras neerlegt, moet je eerst het vibreer-standje uitzetten.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie