HTC Hero [part three] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel flash-based zijn =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb de Hero geroot en het is ook gelukt.
Heb Autostarts geinstalleerd en een aantal programma's gedisabled, hierbij heb ik root acces gehad en toestemming gegeven..

Na een herstart van het toestel heb ik opeens geen SU rechten meer geloof ik:s
De app Superuser Permission is ook leeg en loopt vast en Autostarts loopt nu steeds vast als ik iets wil aan of uit wil zetten

Is dit een vaker voorkomend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa rooten is op eigen risico, dus er zullen wel haken en ogen aan vastzitten..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:51:
Tsjaa rooten is op eigen risico, dus er zullen wel haken en ogen aan vastzitten..
Kan ook al niks meer uit de market downloaden :'(
Maar eens kijken of een hard reset werkt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Heb mijn Hero nu ongeveer twee weken; Het is in potentie echt een fantastisch toestel.

Mijn bevindingen:

Pros:
  • Linux op m'n telefoon!!!
  • True multitasking apps ipv. single-tasking.
  • Widget-based interface
  • Multi-touch functionaliteit (nog beperkt tot HTC apps)
  • Full roaming internet connection, dus alle push-apps werken probleemloos
  • Mooie strakke vormgeving (op die kin na)
Cons:
  • Hardware net niet krachtig genoeg voor 'smooth' gebruik
  • Te weinig intern geheugen
  • Geen standaard taskmanager (downloadbaar in Android Market, maar dan nog?!)
  • Multi-touch (nog) niet beschikbaar in meeste apps
  • Slechts 1 mono extern speakertje ipv. stereo zoals op iPhone
  • Die kin
Ik denk dat de Hero duidelijk de toekomst van smartphones laat zien; Apple heeft nog een boel te doen om het functionele niveau en gebruiksgemak van de Hero te evenaren. HTC hoeft alleen maar te zorgen dat hun volgende generatie 2x sneller is en 2x zoveel intern geheugen heeft, en ze hebben een top-phone! Als ze die vreselijke kin er tenminste afhalen! ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door tofus op 01-09-2009 12:13 ]

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316307

Hee, weer een stapje verder, je kan inderdaad gewoon je live mail ook op de Hero direct ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Heb Autostarts geinstalleerd en een aantal programma's gedisabled, hierbij heb ik root acces gehad en toestemming gegeven..
Wat je kunt proberen is om met een terminal emulator (ConnectBot bijv.) in te loggen op de command-line van je Hero. Je kunt via de 'console' dan proberen om su rechten terug te krijgen; wellicht dat je de access van bepaalde software te strikt hebt gezet, waardoor je er als standaard user niet meer bij kan.

Je kunt vanaf de command-line als het goed is gewoon het 'su' commando gebruiken om root te worden.

Over het algemeen raad ik aan om niet met het rooten van je telefoon te beginnen als je geen ervaring hebt met linux-achtige OS'en. De meeste rootkits zijn gemaakt door hobbyisten, en hebben garantie tot de deur. Je raakt echter wel de garantie op je telefoon kwijt als er het misgaat en je het niet 100% kunt omdraaien (waar je dus ervaring met linux voor nodig hebt).

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:47:
[...]

Het berichtje wat je wilt verwijderen, ingedrukt houden. Krijg je een menuutje te zien..

[...]

Het lijkt een hardware-matig probleem welke vaak gepaard gaat met het niet meer functioneren van de 3.5 mm jack. Zal wel een partijtje maandagochtend productie bijzitten. Zelf ondervindt ik geen problemen met leds, trackball etc. Zou m gewoon kopen joh.. 8)
precies wel veel maandagochtend producties dan :) Van wanneer heb jij hem? Mss dat de latere productiedatums geen/minder last van hebben? Ik ga hem in ieder geval bestellen morgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tofus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:18:
[...]

Wat je kunt proberen is om met een terminal emulator (ConnectBot bijv.) in te loggen op de command-line van je Hero. Je kunt via de 'console' dan proberen om su rechten terug te krijgen; wellicht dat je de access van bepaalde software te strikt hebt gezet, waardoor je er als standaard user niet meer bij kan.

Je kunt vanaf de command-line als het goed is gewoon het 'su' commando gebruiken om root te worden.

Over het algemeen raad ik aan om niet met het rooten van je telefoon te beginnen als je geen ervaring hebt met linux-achtige OS'en. De meeste rootkits zijn gemaakt door hobbyisten, en hebben garantie tot de deur. Je raakt echter wel de garantie op je telefoon kwijt als er het misgaat en je het niet 100% kunt omdraaien (waar je dus ervaring met linux voor nodig hebt).
Gelukkig heb ik nog wel enig ervaring ermee maar kan er niet bijkomen waarom de Market niet werkt.. kan alles wel vinden maar het blijft hangen bij 'downloaden starten'.

Met Autostarts heb ik alleen Peep gedisabled om te testen of het werkt, hier heb ik niks mee veranderd.
Na een hard reset werkt de Market weer wel maar heb ik nu nogsteeds root acces?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:32:
[...]

precies wel veel maandagochtend producties dan :) Van wanneer heb jij hem? Mss dat de latere productiedatums geen/minder last van hebben? Ik ga hem in ieder geval bestellen morgen _/-\o_
Ik heb die van mij sinds release en ben ook nog geen gruwelijke probleem tegengekomen (ik dacht heel even van wel maar dat was mijn fout :p). Één keer waren de homescreens ineens leeg en moest ik de telefoon even uitzetten, that's it. Lag ook weinig last van eigenlijk, af en toe is het swipen misschien niet heulemaal vloeiend of laadt een app niet in een microseconde maar dat is voor mij eeeeeecht niet storend.
Ik heb daarentegen wel toevallig net een video review van de Omnia 2 gezien; als je trage homescreens wilt zien moet je daar maar eens naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 11:12

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:40:
[...]
Ik heb daarentegen wel toevallig net een video review van de Omnia 2 gezien; als je trage homescreens wilt zien moet je daar maar eens naar kijken ;)
WTF! Nu je het zegt! Dat is echt niet normaal bij de Omnia 2 zeg. En dan voor te stellen dat die telefoon een stuk sneller moet zijn dan de Hero.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tofus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:07:

• Slechts 1 mono extern speakertje ipv. stereo zoals op iPhone
Laat de iPhone nou ook gewoon een mono speaker hebben, de andere "speaker" is de microfoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb gister even Netcounter geinstalleerd en het valt me op dat er zonder dat je het door hebt wel erg veel data ontvangen en verstuurd wordt! Na minder dan een dag staat de counter al op ruim 10 mb. Hiervan is 1,5 mb streaming audio, voor de rest heb ik niks actiefs gedaan.
Mailtjes zijn beperkt tot 5kb per mail en de hero checkt elke 15 min., verder update het weer en twitter om het uur. Lijkt me sterk dat dat in een uurtje of 15 oploopt tot 8,5mb samen :/
10mb per dag zonder iets te doen loopt lekker op in een maand dan, op deze manier krijg ik straks al een waarschuwing van Hi zelfs als ik niet actief mobiel internet gebruik :/ En om nou elke keer mn dataverbinding uit en aan te zetten als er wel of niet wifi beschikbaar is...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:20:
Hmm, ik heb gister even Netcounter geinstalleerd en het valt me op dat er zonder dat je het door hebt wel erg veel data ontvangen en verstuurd wordt! Na minder dan een dag staat de counter al op ruim 10 mb. Hiervan is 1,5 mb streaming audio, voor de rest heb ik niks actiefs gedaan.
Mailtjes zijn beperkt tot 5kb per mail en de hero checkt elke 15 min., verder update het weer en twitter om het uur. Lijkt me sterk dat dat in een uurtje of 15 oploopt tot 8,5mb samen :/
10mb per dag zonder iets te doen loopt lekker op in een maand dan, op deze manier krijg ik straks al een waarschuwing van Hi zelfs als ik niet actief mobiel internet gebruik :/ En om nou elke keer mn dataverbinding uit en aan te zetten als er wel of niet wifi beschikbaar is...
Data gaat erg hard hoor! Alleen naar deze pagina gaan nadat ik de htc startpagina heb gezien is al 1.5 mb bijna.. heb ook al behoorlijk wat dataverkeer gebruikt maar geen bericht van Hi tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-07 09:45

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

kan iemand die video review met die trage homescreens even plaatsen ik wil het wel even zien

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoeken op You tube op "htc hero review iPhone" dan zijn het de drie video's in de 3e hit
Dit is de 1e video van die drie http://www.youtube.com/vi...ext_from=PL&v=G5F0Ruzwos8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:19
Is het ook een optie om de Hero zonder internet abonnement te nemen? Ik weet dat het zonde is, maar toch. Of gebruikt de Hero hoe dan ook internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom zou dat niet kunnen? :? Gewoon geen internetbundel nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 21:40
Het kan, maar koop dan een el cheapo nokia instapmodel die ook kan bellen.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Was het niet zo dat je zonder je GMail gegevens eigenlijk niks kon omdat het toestel zich niet activeren wil?
Oh, dat kun je natuurlijk via de WiFi doen.

Dan nog is het wat je zelf zegt, zonde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Laatst online: 15-05 00:41

l-burna

2nd place, is the 1st loser

l-burna schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:41:
kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik ergens "call summary" kan aan zetten?
heb mijn hele telefoon door gezocht, maar kan het nergens vinden.
de handleiding van 244 pagina's door gespit, maar zonder enig succes.
iemand die het antwoord op mijn vraag weet?

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beekforel schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:53:
Was het niet zo dat je zonder je GMail gegevens eigenlijk niks kon omdat het toestel zich niet activeren wil?

Of gewoon zonder internetbundel op internet gaan (volgens mij kan dat met zo'n beetje elk abo) en je blauw betalen per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:45

DarkSide

theres no place like ::1

Beekforel schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:53:

Dat ligt er aan. Misschien zoekt ie wel een handige PDA waarmee je kan bellen/sms-en maar hoeft hij niet constant online te zijn. En heeft hij aan een Wifi verbinding genoeg.
Ikzelf gebruik een ipod Touch bv om mijn agenda bij te houden. Thuis, bij vrienden, Ouders, familie op de zaak en bij de klant hebben ze allemaal WiFi en kan ik zo OTA mijn agenda bijhouden en mails controleren.
Mocht ik toevallig onderweg zijn en iets op het internet moeten zoeken...Ja dat gaat dan niet. Maar voor mij geen schande.
Kan me voorstellen dat je de Hero (of soortgelijke smartphone) best zo zou kunnen gebruiken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:01
l-burna schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:02:
iemand die het antwoord op mijn vraag weet?
Wat is een call summary? Gegevens over je belgedrag? Zo ja, gebruik zelf Phonalyzr en die houdt dit bij:

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/phonalyzr.pngAfbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/phonalyzr2.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:08:
[...]

Wat is een call summary? Gegevens over je belgedrag? Zo ja, gebruik zelf Phonalyzr en die houdt dit bij:

[afbeelding][afbeelding]
call summary is idd een samenvatting van hoevaak je wordt gebeld en hoevaak je een telefoontje mist e.d.
Phonalyzr is idd erg geschikt hiervoor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het volgende Hi probleem dient zich aan!
Ik heb geen mobiel internet meer, en kan ook de klantenservice niet bellen vanaf mobiel want dan gaat ie niet eens over ook niet met de huistelefoon.. Heb ik dat weer:s

Nu maar hopen dat het niet de telefoon zelf is maar gewoon Hi

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat ligt normaalgesproken gewoon aan de provider ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

Ik heb mijn telefoon omgeruild, omdat die andere dode pixels bevatte.
Nu heb ik dus mijn nieuwe maar hij verzend geen smsjes meer :s

Hij zegt telkens dat hij hem niet kan verzenden. "Kan niet verzenden"
Bij ieder bericht. Bij de oude telefoon had ik hier 0 problemen mee.

Waar ligt dit aan? Eerst kon hij al de internet gegevens niet automatisch vinden, dat werkt nu. En nu geen berichten kunnen versturen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:35:
Dat ligt normaalgesproken gewoon aan de provider ja.
Anoniem: 316354 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:43:
Ik heb mijn telefoon omgeruild, omdat die andere dode pixels bevatte.
Nu heb ik dus mijn nieuwe maar hij verzend geen smsjes meer :s

Hij zegt telkens dat hij hem niet kan verzenden. "Kan niet verzenden"
Bij ieder bericht. Bij de oude telefoon had ik hier 0 problemen mee.

Waar ligt dit aan? Eerst kon hij al de internet gegevens niet automatisch vinden, dat werkt nu. En nu geen berichten kunnen versturen :s
Er was wel een sms storing bij Hi maar geen andere storing dus MOET aan de mobiele telefoon liggen volgens de beste man..

Maar weer een hard reset dan denk ik

edit:
Hard reset haalde ook niks uit.. nog meer mensen problemen met Hi eindeloos online?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:46:
[...]

[...]

Er was wel een sms storing bij Hi maar geen andere storing dus MOET aan de mobiele telefoon liggen volgens de beste man..

KPN-netwerk zit ook te k%$#&n. Sms ontvangen wel. Versturen niet. En net ook geen mobiel bellen. Zullen misschien nog wat naweeën hebben van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:46:
[...]

[...]

edit:
Hard reset haalde ook niks uit.. nog meer mensen problemen met Hi eindeloos online?
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit, maar zo'n helpdesker zou ik in ieder geval niet op zijn woord geloven. Je mag hier trouwens ook een apart problementopic voor openen. Dat is wel wat makkelijker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:10:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe het zit, maar zo'n helpdesker zou ik in ieder geval niet op zijn woord geloven. Je mag hier trouwens ook een apart problementopic voor openen. Dat is wel wat makkelijker denk ik.
Is volgens mij geen Hero probleem, maar meer het netwerk..zie mijn post boven die van jouw..:-)

http://storingsoverzicht....-storing-mobiel-internet/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn sms probleem is opgelost. Hij verzend nu wel, zou inderdaad een storing geweest kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even af..

Heb gelijk even gekeken naar het unrooten (voor garantie e.d.) van de Hero en dat is ook mogelijk :)
Schijnt dat alleen de Superuser.apk verwijderd wordt zonder een orginele SU terug te zetten maar is nog niet echt confirmed of het ook werkt.

Ik dacht ik deel de 'tutorial' ook maar gelijk even
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:21:
Ik wacht nog even af..

Heb gelijk even gekeken naar het unrooten (voor garantie e.d.) van de Hero en dat is ook mogelijk :)
Schijnt dat alleen de Superuser.apk verwijderd wordt zonder een orginele SU terug te zetten maar is nog niet echt confirmed of het ook werkt.

Ik dacht ik deel de 'tutorial' ook maar gelijk even
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545588
Als je tijdens het rooten een nandroid backup hebt gemaakt, kan je die vanuit de recovery-console weer opnieuw terugzetten. De backup staat ergens onder nadroid opgeslagen op je sd-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43
Hier ook problemen met mobiel internet op de Hero. Ik zit bij Telfort, ook op KPN netwerk. Inmiddels lijkt het weer goed te werken.
Ik had last dat mijn telefoon geen 3G had, dan weer wel, en dan weer niet. Heel irritant.
Ik woon in Oldenzaal trouwens. Misschien was het een landelijk probleem?
Lees net op storingsoverzicht dat het een landelijk probleem is.

[ Voor 10% gewijzigd door Flappie op 01-09-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-07 17:01

ThomasXCI

Mine!

De vraag is al waarschijnlijk al eerder voorbij gekomen: ik heb de Hero getest in de media markt. En ik had soms een kleine hapering tussen het switchen op de homescreens. Maar hoe erg is die lag op het toestel, ik vind dit vrij lastig te interpreteren namelijk. Want als ik zo lees in de posts klagen een groot aantal mensen over lags en het vastlopen van het toestel, het niet verzenden van sms etc.

Wie kan mij hierover informeren?

[ Voor 22% gewijzigd door ThomasXCI op 01-09-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die klagen, doen dat in het openbaar op internet..
Mensen die niets te klagen hebben, zitten stilletjes te genieten van hun HTC Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:04:
Mensen die klagen, doen dat in het openbaar op internet..
Mensen die niets te klagen hebben, zitten stilletjes te genieten van hun HTC Hero..
OK, daar heb je echt een heel goed punt. :) Een vriend van mij draait een vroege build van android met htc sense op zijn tmobile g1. En dat ziet er echt heel vet uit. En android met die market e.d. Is gewoon echt vet.

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, maar ik ben gewoon 'bang' om ook die problemen te krijgen. Tis ook weer niet zo;n goedkoop toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HelaasPindakaas schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:11:
[...]

OK, daar heb je echt een heel goed punt. :) Een vriend van mij draait een vroege build van android met htc sense op zijn tmobile g1. En dat ziet er echt heel vet uit. En android met die market e.d. Is gewoon echt vet.

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, maar ik ben gewoon 'bang' om ook die problemen te krijgen. Tis ook weer niet zo;n goedkoop toestel :)
Het is zoals CLB zegt, en dat heb je met alles. Op kieskeurig heb je vaak de klagers, niet de positieve mensen. Zo is dat hier ook. Ik ben ontzettend tevreden met mijn toestel, hij is snel genoeg. Misschien moet je soms 3 seconden wachten voor dat hij al je smsjes geladen heeft en je er rustig doorheen scrollt, en soms duurt het net eventjes voor de klok weer gaat lopen als je terug in het home screen komt. Maar that's it. En als je gewoon een lekkere telefoon, met leuke functies en veel gadgets wilt is dit genoeg. Wil je een retesnelle telefoon waarmee die constant alle applicaties soepelt draait en ook multi-taskt? Dan zul je ben je denk ik in het algemeen op de pda/smartphone markt aan het verkeerde adres. Kortom: snel genoeg voor gewoon gebruik, alleen kritische mensen die retesnelle pc's zijn gewend zullen misschien niet tevreden zijn met de beperkte lag die je soms ondervindt op de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HelaasPindakaas schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:11:
Tis ook weer niet zo;n goedkoop toestel :)
Dat klopt inderdaad, alhoewel dat met 'n abbo nog redelijk te ondervangen is..
Ikzelf weet 't ook nog niet helemaal.. Vind die 1GHz Snapdragon CPU'tjes wel geil klinken.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:04:
...
Ik dus, no problems at all!
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:00:
[...]

Dat klopt inderdaad, alhoewel dat met 'n abbo nog redelijk te ondervangen is..
Ikzelf weet 't ook nog niet helemaal.. Vind die 1GHz Snapdragon CPU'tjes wel geil klinken.. >:)
Dat vind ik ook.

Al neig ik er steeds meer naar de tmobile g2 touch aan te schaffen, ik wil namelijk graag een zwart toestel ;) Zijn er mensen die dit toestel hebben en foto's van het toestel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HelaasPindakaas schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:38:
[...]

Dat vind ik ook.

Al neig ik er steeds meer naar de tmobile g2 touch aan te schaffen, ik wil namelijk graag een zwart toestel ;) Zijn er mensen die dit toestel hebben en foto's van het toestel hebben?
Het ding ziet er min of meer uit als een gewone Hero. En anders kun je altijd even Googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

RoD schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:47:
[...]

Het ding ziet er min of meer uit als een gewone Hero. En anders kun je altijd even Googlen.
Dat weet ik, dat heb ik ook al gedaan, er is maar een site die foto's gepubliceerd heeft. Dat is de htcheroblog Klik, maar ik las dat er bezitters van die toestel rondhingen op tweakers, dus vandaar de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Ik besef mij dat vergelijkingen en 'x vs. y' niet wenselijk is maar ik vroeg mij toch af of er mensen zijn die van een HTC Touch Pro (1) naar een HTC Hero zijn overgestapt?

De TP is nu redelijk bugfree en ik zit niet te springen om wederom proefkonijn te zijn voor een OS-schil.
Wat wel het geval was met de TouchFlo 3d destijds.

Als ik sommige bugs hier lees heeft HTC niks geleerd, sommige zijn identiek aan de problemen die de Diamond/Pro hadden. De update maakte veel goed waardoor ik toch een beetje van HTC ben gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je wilt onderling besturingssystemen vergelijken? Ik denk dat je dan appels met peren aan het vergelijken bent. Hier zul je toch alleen Android-fans vinden ;) Deze keuze is echt puur persoonlijk.

Ik weet overigens niet over welke bugs je het precies hebt. De Hero zal niet perfect zijn, maar dat is geen enkele smartphone. Er zijn veel reviews over dit ding verschenen.. misschien handig om zoveel mogelijk door te lezen om een algemeen beeld te krijgen van wat de Hero je biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 14:09

Reneger

Wie? IK?

HelaasPindakaas schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:38:
[...]

Dat vind ik ook.

Ik heb de G2. Helaas geen foto's, maar het enige verschil met de standaard Hero is dat er "T-Mobile" op de voorkant staat, het t-mobile logo voorbij komt met het opstarten, en er web 'n walk snelkoppelingen staan.
Je hebt er dus compleet geen last van.

Verder bevalt ie uitermate goed.Hij is nog niet vastgelopen, alles werkt nog, alle smsjes komen aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 239951 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 01:09:
Ik besef mij dat vergelijkingen en 'x vs. y' niet wenselijk is maar ik vroeg mij toch af of er mensen zijn die van een HTC Touch Pro (1) naar een HTC Hero zijn overgestapt?

De TP is nu redelijk bugfree en ik zit niet te springen om wederom proefkonijn te zijn voor een OS-schil.
Wat wel het geval was met de TouchFlo 3d destijds.

Als ik sommige bugs hier lees heeft HTC niks geleerd, sommige zijn identiek aan de problemen die de Diamond/Pro hadden. De update maakte veel goed waardoor ik toch een beetje van HTC ben gaan houden.
Ja, hier. Ik kom van de touch pro af en dan voeldde Hero als een verademing.

Het toetsenbord mis ik totaal niet. Zoiezo als ik iets wilde typen op de TP was dit een enorme bron van ergernis, zo vervelend traag en laggy dat dat gaat. De Hero met addroid voeld een stuk soepeler en bediend erg fijn. Ik heb een stuk minder 'kleine' problempjes dan dat ik met de TP had. Het toestel is minder zwaar en minder een baksteen. De aanraak gevoeligheid is niet te vergelijken met de TP, dat is op de hero flawless.

Al met al ben een veel meer tevreden met mijn hero nu dan dat ik met de Touch Pro ooit ben geweest. En ja, heb meer custom roms geprobeert dan dat ik op mijn 2 handen kan tellen. Dat hielp wel al iets maar heeft nooit het nivo kunnen halen zoals het nu is met mijn stock Hero rom. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik een smsje van iemand krijg, die niet in mijn contactpersonen sta en ik wil deze toevoegen, krijg ik dit niet voor elkaar. Als ik even druk op het smsje, krijg ik een popup met opties. Wanneer ik kies als: toevoegen aan contacten, dan lukt dat niet... Wie weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Reneger schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:34:
[...]

Ik heb de G2. Helaas geen foto's, maar het enige verschil met de standaard Hero is dat er "T-Mobile" op de voorkant staat, het t-mobile logo voorbij komt met het opstarten, en er web 'n walk snelkoppelingen staan.
Je hebt er dus compleet geen last van.

Verder bevalt ie uitermate goed.Hij is nog niet vastgelopen, alles werkt nog, alle smsjes komen aan. :)
OK, maar die web 'n walk koppeling is gewoon te verwijderen? Want ik heb zelf namelijk geen tmobile ;)

edit:Dat had ik al ergens gelezen.

edit2: Tmobile G2 Touch besteld!

[ Voor 6% gewijzigd door ThomasXCI op 02-09-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 316354 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:02:
Als ik een smsje van iemand krijg, die niet in mijn contactpersonen sta en ik wil deze toevoegen, krijg ik dit niet voor elkaar. Als ik even druk op het smsje, krijg ik een popup met opties. Wanneer ik kies als: toevoegen aan contacten, dan lukt dat niet... Wie weet hoe dat moet?
Als ik het goed herinner: op het nummer drukken en even ingedrukt houden -> toevoegen aan contacten en vervolgens op MENU drukken -> nieuw contact en voila :) Kostte mij ook even, maar ik ben er achter dat de menu knop wonderen kan verrichten in veel apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256185

het in deel 2 genoemde SMS probleem van de Hero (soms komt een sms niet binnen op de Hero, terwijl deze wel succesvol verzonden is) is inmiddels een algemeen bekend probleem aan het worden. Zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=549386

Ik heb de app smstomailbox geinstalleerd die schijnbaar helpt. Staat er pas net op dus nog geen resultaten bekend voor mijn situatie.

het irritante is dat je meestal niet weet dat iemand een sms verstuurd heeft die niet is aangekomen, pas als ze beginnen te zeuren :) heb je het door.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 256185 op 02-09-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejeej
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 14:40

eejeej

i865Pe With Pat&HT :-)

Zo, ik heb eindelijk m'n internet weer werkend (na reset i.v.m. Google/Market instelling).

Voor degenen met een Orange Sim-kaart op het T-mobile netwerk, hier staan de instellingen:
https://www2.hyloasp.nl/t...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0
Hoe kan ik als Orange klant mijn T-Mobile G2 activeren voor mms en mobiel internet?

1. Ga naar: Menu > instellingen > Draadloze bedieningselementen > instellingen van mobiel netwerk > namen toegangspunten.
2. Druk op menu
3. Kies Nieuwe APN en vul het onderstaande in.

Internet
Name: Orange internet
APN: Hier zijn 2 mogelijkheden,
- 'internet' (zonder de ' ) als je een nieuwe T-Mobile SIM hebt gekregen, maar alvast wilt internetten met je oude sim.
- 'internet.tmnl' (zonder de ' ) als je gebruik blijft maken van je orange SIM als je over bent gegaan naar het netwerk van T-Mobile.
Proxy: (not set)
Port: (not set)
Username: (not set)
Password: (not set)
Server: (not set)
MMSC: http://mms.orange.nl:8002
Mms proxy: 10.250.255.183
Mms port: 5080
MCC: 204
MNC: 20
APN type: default
4. Als je alle gegevens hebt ingevoerd, druk dan op 'Menu'. nu verschijnt 'Opslaan' en 'Weggooien' in beeld.
5. Kies voor 'Opslaan'.
6. Druk op menu
7. Kies Nieuwe APN en vul het onderstaande in.

Mms
Name: Orange mms
APN: mms
Proxy: (not set)
Port: (not set)
Username: (not set)
Password: (not set)
Server: (not set)
MMSC: http://mms.orange.nl:8002
Mms proxy: 10.250.255.183
Mms port: 5080
MCC: 204
MNC: 20
8. APN type: mms Als je alle gegevens hebt ingevoerd, druk dan op 'Menu'. nu verschijnt 'Opslaan' en 'Weggooien' in beeld.
9. Kies voor 'Opslaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 20:29
Anoniem: 256185 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:40:
het in deel 2 genoemde SMS probleem van de Hero (soms komt een sms niet binnen op de Hero, terwijl deze wel succesvol verzonden is) is inmiddels een algemeen bekend probleem aan het worden. Zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=549386

Ik heb de app smstomailbox geinstalleerd die schijnbaar helpt. Staat er pas net op dus nog geen resultaten bekend voor mijn situatie.

het irritante is dat je meestal niet weet dat iemand een sms verstuurd heeft die niet is aangekomen, pas als ze beginnen te zeuren :) heb je het door.
Ik heb dat probleem idd ook. net sms van mijn vriendin die niet aan kwam... fijn... :S SMS is toch een van de basis functies van een telefoon... :(
Die oplossing wordt door de vinder in het XDA topic al aangegeven dat ie ook niet altijd werkt...
Hoop dat HTC snel met een fix komt...

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzwijnen
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07-2022
Mijn HTC Hero gebruik ik linkshandig en ik merk dat ik vaak per ongeluk op de aanuit toets druk als ik bedoel de terug-toets in te drukken.

Wie heeft dit ook? En wie heeft een oplossing om deze toets te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Heeft er iemand trouwens last van dat de google agenda niet goed in de agenda applicatie staat?? Ik zal even uitleggen wat ik zie:
- In de maand view zie ik netjes hoekjes staan bij dagen waar een google afspraak staat.
- Als ik de agenda lijst oproep zie ik hier ook alle afspraken met netjes de kleur van google agenda ervoor.
- In de dag view (ingesteld op tijdslijn) zie ik geen afspraken staan van mijn google agenda, terwijl bij de selectie van agenda's ze allemaal aan staan. Afspraken in "mijn agenda" worden wel weergeven, maar google dus niet.

Die dag view is juist zo handig om afspraken te plannen doordat je snel ziet waar er een gat is, maarja hier zie ik de afspraken dus niet....

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Havocnl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:32:
Heeft er iemand trouwens last van dat de google agenda niet goed in de agenda applicatie staat?? Ik zal even uitleggen wat ik zie:
- In de maand view zie ik netjes hoekjes staan bij dagen waar een google afspraak staat.
- Als ik de agenda lijst oproep zie ik hier ook alle afspraken met netjes de kleur van google agenda ervoor.
- In de dag view (ingesteld op tijdslijn) zie ik geen afspraken staan van mijn google agenda, terwijl bij de selectie van agenda's ze allemaal aan staan. Afspraken in "mijn agenda" worden wel weergeven, maar google dus niet.

Die dag view is juist zo handig om afspraken te plannen doordat je snel ziet waar er een gat is, maarja hier zie ik de afspraken dus niet....
Ik heb meerdere agenda's opgenomen in mijn google account en die worden in alle vieuws (dus ook in tijdsrasterview) goed en op de juiste plek weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ben na een paar weken goed gewend geraakt aan mijn Hero. Wel af en toe een crash, maar dat komt altijd door een geinstalleerde applicatie. Virtueel toetsenbord vind ik nog wel erg lastig (ik heb grote vingers), maar met de autocorrectie werkt het prima. Ik mis een toetsenbord maar minimaal. Het touchscreen is een verademing. Moest deze week weer even terug naar mijn TYTN II, en stoorde me gigantisch aan het onleesbare en onwerkbare touchscreen. Hij herkende bijna geen aanslag.

Wel raakte mijn telefoon vorige week steeds binnen een halve dag leeg. Dat bleek echter aan voortdurend mislukkende Exchange synchronisaties te liggen.

Ben een happy man, en zolang er geen betere batterijen zijn heb ik nog geen behoefte aan een snapdragon. Sta wel te springen voor de update om te kijken of ik mijn camera dan in de schemering en bij kunstlicht kan gebruiken.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gersompie schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:14:

Oh ja.. ook de back-button is fout.. die moet links zitten :P Af en toe levert hij een beetje kramp aan je duim.
Voor de linkshandigen onder ons zit hij precies goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-07 13:33
gday schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:15:
Oh, grappig dat je blijkbaar verborgen instellingen hebt die achter de menu-knop zitten. Daar wist ik nog helemaal niks van. :) Bedankt voor de tip!
Haha.. kben gelijk alle instelling-menu's langsgelopen of er nog meer van die verborgen instellingen waren. :P

Valt toch tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou anderhalve dag wifi/dataverbinding uit staan en de batterij gaat nu echt veel langer mee. Zit nog op 80 % na 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:03:
Ik heb nou anderhalve dag wifi/dataverbinding uit staan en de batterij gaat nu echt veel langer mee. Zit nog op 80 % na 2 dagen :)
Klinkt goed, maar sms je dan ook nog of doe je dan helemaal niks met je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik moet nog wachten totdat Hi mijn oude nummer overzet, dus tot die tijd heb ik mijn oude simkaart in mijn hero zitten, zonder internet. Hij houdt het dan ruim 3 dagen vol, met redelijk veel sms verkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43
Ik heb een probleem (bug?) met de HTC Hero mail client. Deze speelt het notificatie geluid niet helemaal af. Je hoort een heel klein piepje (begin van mijn standaard notificatie geluidje) en daarn houd het mee op.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
Telefoon en de OS zien er supersexy uit, heb alleen nog 2 vraagjes:

- Is er iemand hier die de touch diamond heeft gehad? Vind je deze telefoon meer of minder laggy dan de diamond? Ik had namelijk de diamond en ik stoorde me aan de traagheid. En als iemand iets weet over de snelheid van de normale versie vs de branded t-mobile versie zou dat ook mooi zijn :)
- Vinden jullie de kin storend als hij in je broekzak zit?

[ Voor 16% gewijzigd door bartos88 op 02-09-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hiet vrij veel klachten over de traagheid (lag) van de Hero.. Ondertussen heb ik de pre 2.0 versie draaien (XDA) en dat maakt echt dag en nacht verschil.. Ik denk dat de komende firmware upgrade het enige kleine minpuntje ook weghaald.. Ik vind het zo echt de beste telefoon die ik ooit gehad heb en hoef daadwerkelijk nooit meer terug naar winmo (en ook iphone OS is beduidend minder mooi dan Android/Sense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de eerste dagen, waarin ik dagelijks een vastlopertje had van Sense, heb ik geen problemen meer ervaren. Slechts één keer sloot Sense af zonder dat dat de bedoeling was. Dat was mijn eigen fout. Ik tikte het aan in de Taskiller ;-) Fijn is dat het dan gewoon vanzelf weer herstart.

Ik vind alleen het bellen wat omslachtig. Als minicomputer en internetdingetje is het geweldig, maar om te bellen moet ik omslachtige dingen doen. Vooral omdat Google Contacts nogal beroerd heeft gesynchroniseerd: iedereen met een 06-nummer is opgeslagen onder 'opmerkingen', en daar kan ik het nummer niet aantikken. Ik moet dat handmatig in het venstertje voor het mobiele nummer zetten. Da's wel lastig met 400 contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Club-Mobile
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 00:11
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:21:
Ik lees hiet vrij veel klachten over de traagheid (lag) van de Hero.. Ondertussen heb ik de pre 2.0 versie draaien (XDA) en dat maakt echt dag en nacht verschil.. Ik denk dat de komende firmware upgrade het enige kleine minpuntje ook weghaald.. Ik vind het zo echt de beste telefoon die ik ooit gehad heb en hoef daadwerkelijk nooit meer terug naar winmo (en ook iphone OS is beduidend minder mooi dan Android/Sense).
Ik heb net ook de laatste versie van XDA-developers geinstalleerd. Echt Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet iemand of er ook een mogelijkheid/applicatie is om de standaardkleuren vd "menu's/contacten e.d." te veranderen?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartos88 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:18:...
- Vinden jullie de kin storend als hij in je broekzak zit?
Nope op geen enkele manier storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
op MoDaCo staan een aantal Radio Rom's in Update.zip format
Ik heb het probleem met de SMS met versie 63.18.55.06U_6.35.04.25
Op die site staat ook 63.18.55.06_6.35.05.31, wie heeft deze al getest of heeft deze versie en kan bevestigen of het probleem met SMS en bagger bereik daar beter mee is?

[ Voor 0% gewijzigd door Havocnl op 02-09-2009 23:50 . Reden: Oeps toch 04.25 versie... ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:34:
op MoDaCo staan een aantal Radio Rom's in Update.zip format
Ik heb het probleem met de SMS met versie 63.18.55.06U_6.35.05.25
Op die site staat ook 63.18.55.06_6.35.05.31, wie heeft deze al getest of heeft deze versie en kan bevestigen of het probleem met SMS en bagger bereik daar beter mee is?
Ik heb 63.18.55.06U_6.35.04.25 en heb nog geen sms probleem gehad tot nu toe, alles is bij anderen aangekomen.

Heb ooit een keer op mijn HTC Touch (Elf) de radiorom geupdate om goed met WM 6.1 te kunnen werken en dat maakte wel wat verschil toen maar of dat bij deze ook zo is dat weet ik helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:43:
[...]

Ik heb 63.18.55.06U_6.35.04.25 en heb nog geen sms probleem gehad tot nu toe, alles is bij anderen aangekomen.

Heb ooit een keer op mijn HTC Touch (Elf) de radiorom geupdate om goed met WM 6.1 te kunnen werken en dat maakte wel wat verschil toen maar of dat bij deze ook zo is dat weet ik helaas niet
Sms probleem is dat het wel bij andere aankomt, maar dat jij smsjes niet ontvangt.
Ik heb op mijn HTC Touhc (Elfin) ook vaak de radiorom geupdate (en de ROM ook), dit heeft me veel winst en beter bereik gegeven, daarom mijn nieuwsgierigheid hiernaar. Ben met mijn nieuwe foon nog beetje huiverig om dit allemaal te doen omdat het allemaal nog zo vers is en ik wel een werkende foon nodig heb ;)

Edit: Woeps ik heb idd ook 04.25, typootje gemaakt met het overtypen :o

[ Voor 4% gewijzigd door Havocnl op 02-09-2009 23:50 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:45:
[...]
Hmm dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of ik welleens geen smsjes ontvang. Is in de gaten houden dan

Verwijderd

Havocnl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:45:
[...]

Sms probleem is dat het wel bij andere aankomt, maar dat jij smsjes niet ontvangt.
Ik heb op mijn HTC Touhc (Elfin) ook vaak de radiorom geupdate (en de ROM ook), dit heeft me veel winst en beter bereik gegeven, daarom mijn nieuwsgierigheid hiernaar. Ben met mijn nieuwe foon nog beetje huiverig om dit allemaal te doen omdat het allemaal nog zo vers is en ik wel een werkende foon nodig heb ;)

Buiten het feit dat de Hero, zoals je eerder stelde, Out of The Box voor de 'normale' gebruiker niet echt laggy is, zou je die Modaco gewoon eens moeten flashen [ook de radio]. Hij staat er bij mij sinds vanmorgen ook op en de winst aan snelheid is aanzienlijk. Met het meegeleverde Spare Parts kan je m nog wat sneller maken.. 8)

Als je je toestel gerooted hebt en je sd gepartioneerd naar een fat32, ext3 en linux-swap, dan heb je naar mijn idee een super-HERO.. :)

/me heeft echt geen last van sm-esjes die niet aankomen.. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 07:25 ]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-07 20:42
Shit! Heb een probleempje met mijn Hero!
Hi heeft een sync-dienst online staan dus ik dacht dat probeer ik met mijn Hero.
Ik heb dit altijd al gebruikt samen met mijn N82.
Leek mooi te gaan, Tot dat ik zag dat mijn contacten verdubbeld waren op internet.
Ondertussen was de Hero nog bezig met contacten ontvangen, ik ga er ook van uit dat mijn Hero het dubbele aantal contacten zou krijgen. Had ik geen zin in, dus heb 'm gelijk uit gezet.

Nu probeer ik in mijn contacten te komen op mijn Hero, geeft 'ie een foutmelding!
Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt!
Ook de sync alsnog proberen te voltooien lukt niet...

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 03-09-2009 01:52 ]

Verwijderd

Filmpje zonder commentaar van mij..

HTC Hero Modaco Custom ROM 1.5 met Flash 10 support.. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 06:32 ]

Verwijderd

jzwijnen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:22:
Mijn HTC Hero gebruik ik linkshandig en ik merk dat ik vaak per ongeluk op de aanuit toets druk als ik bedoel de terug-toets in te drukken.

Verwijderd

jzwijnen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:22:

Zelf heb ik er niet zoveel last van, maar met Spare Parts kan je de 'End button behavioure' veranderen. Zou zo niet weten of je daar root-acces voor nodig hebt. Denk het van niet

• Havocnl
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:18:
[...]

Buiten het feit dat de Hero, zoals je eerder stelde, Out of The Box voor de 'normale' gebruiker niet echt laggy is, zou je die Modaco gewoon eens moeten flashen [ook de radio]. Hij staat er bij mij sinds vanmorgen ook op en de winst aan snelheid is aanzienlijk. Met het meegeleverde Spare Parts kan je m nog wat sneller maken.. 8)

Als je je toestel gerooted hebt en je sd gepartioneerd naar een fat32, ext3 en linux-swap, dan heb je naar mijn idee een super-HERO.. :)

* Havocnl heeft echt geen last van sm-esjes die niet aankomen.. O-)
Flashen vind ik prima zolang als er iets fout gaat ik mijn stock rom weer terug kan zetten.
Heb iets gelezen in het flash topic daar over Nandroid... Daarmee kon je backup maken, maar die kun je ook terugzetten en dan heb je weer gewoon je basic rom zoals hij uit de doos kwam?

Ander vraagje voor anderen, ik wil mijn foon resetten, misschien helpt dat wat problemen. Is een "terug naar fabrieksinstellingen" genoeg of moet dan echt een hard reset? (ben lui en wil niet googlen, maar welke toetsencombi is dat :P)

Oh en weet er iemand een leuke app om backups mee te maken voor je smsjes etc? (contacts, mail, agenda staat toch op google)

[ Voor 4% gewijzigd door Havocnl op 03-09-2009 10:27 ]

Wèh zedde gij??

Anoniem: 316236

hallo allemaal
kan iemand mij uitleggen hoe je op je sd kaart geplaatste apk bestanden instaleer op je hero.
ik weet niet hoe ik op mn sd kaart terrecht kan komen met mn hero.

alvast bedankt voor de moeite

greeetzzzz mr tops

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:12
Anoniem: 316236 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:46:
hallo allemaal
kan iemand mij uitleggen hoe je op je sd kaart geplaatste apk bestanden instaleer op je hero.

greeetzzzz mr tops
Dat kan met een file manager zoals: Astro

ISS Detector en meer voor Android

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07 15:46
Anoniem: 316236 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:46:
hallo allemaal

greeetzzzz mr tops
Download een explorer applicatie. Ik gebruik FileDroid. Zoek er even naar in de Market.

Anoniem: 316236

thnxsss super voor de snelle posts

ben er super blij mee dat htc hero'tje ;)

greeetzzz tops

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:57:
[...]

Hmm dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of ik welleens geen smsjes ontvang. Is in de gaten houden dan
Ik las er vandaag weer hierover op dit forum en op presies, ja echt presies dat moment werd ik gebeld:
Zij: 'Of ik even wilde reageren, want ze zat de hele tijd te wachten?'
Ik: 'Reageren waarop?'
Zij: 'Op het smsje, duuuuuuuuuuuh'
Ik: 'WTF! ik heb niets'
Zij: 'Ik heb ontvangstbevestiging, je moet het hebben gehad, sukkel!'

Hhhmmm. heel heeel naar als dit vaker gaat voorkomen...

Bij de app: het weer; krijg ik zo af en toe de melding: Niet genoeg geheugen vrij om de gegevens op te halen. Probeer het nog een keer...

Ik kan dan het tabje actueel niet aanklikken. Waar ligt dit aan. Is toch best lelijk :s

Ik heb een vraag; wat houd 'Google branded' in qua extra ondersteuning?

De Hero is niet Google branded zoals de G1 en Magic.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:00:
Ik heb een vraag; wat houd 'Google branded' in qua extra ondersteuning?

De Hero is niet Google branded zoals de G1 en Magic.
Dat er een logo van google op de telefoon is afgedrukt. De hero heeft geen logo.

Volgens mij houd het meer in dan dat alleen.
Kijk hier maar eens: http://www.androidcentral...t-google-experience-phone

Iets met updates van Android denk ik.
Stond ook in de TS vermeld zeg...
Een 'Google branded' telefoontje zal eventuele OS-updates 'via the air' binnenhalen (Wi-Fi / 3G)
Een telefoontje zoals de HTC Hero die niet 'Google branded' is moet z'n OS-updates binnenhalen via USB.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb net even met HTC gebeld over het SMS probleem en werd vriendelijk te woord gestaan. Er waren meer mensen met klachten daarover er er zou een onderzoek naar worden gedaan. Ik heb ze al mijn gegevens over mijn telefoon gemails en nu is het afwachten.
Op de achtergrond hoorde ik dat er voorlopig nog geen update aan zit te komen. Alleen voor scandinavische landen dat betrekking had op inputtekens kregen op korte termijn een update.

Probleem is ook vermeld op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=549386

Of toch binnenkort een update??
Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/imagewell/update1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Deem op 03-09-2009 14:48 ]

Verwijderd

Havocnl schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:26:
[...]

Flashen vind ik prima zolang als er iets fout gaat ik mijn stock rom weer terug kan zetten.
Heb iets gelezen in het flash topic daar over Nandroid... Daarmee kon je backup maken, maar die kun je ook terugzetten en dan heb je weer gewoon je basic rom zoals hij uit de doos kwam?
Als er iets fout gaat?! Het hangt er een beetje vanaf wat je met dat 'iets' bedoeld. Als je m van 3hoog naar beneden laat vallen en je kan er niets meer mee, dan heb je aan een back-up niets. Als je m terug wil sturen omdat je ledjes het niet meer doen, dan is een restore ten alle tijden mogelijk. Met nandroid-backup maak je voor het flashen idd eerst een back-up van je toestel voor je gaat flashen. De originele stock-roms en radio's zijn ook al op de site van Modaco te vinden.
Ander vraagje voor anderen, ik wil mijn foon resetten, misschien helpt dat wat problemen. Is een "terug naar fabrieksinstellingen" genoeg of moet dan echt een hard reset? (ben lui en wil niet googlen, maar welke toetsencombi is dat...
Fabrieksinstellingen, is een harde reset. Als je het toch op de knoppenwijze wil doen, dan kan je hier lezen welke combinatie het is.. 8)
Oh en weet er iemand een leuke app om backups mee te maken voor je smsjes etc? (contacts, mail, agenda staat toch op google)
Ik weet er genoeg. Maar had jij ook kunnen weten..Probeer er gewoon eens een paar uit van die sms-backup apps

Flashen is natuurlijk altijd op eigen risico, maar als je je het éénmaal gedaan hebt, dan zal je er geen spijt van krijgen.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 15:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hoor je eigenlijk haptic feedback te krijgen als je een telefoonnummer invult in de 'telefoonapplicatie'? Dus dat de telefoon kort trilt als je een cijfer invoert, net zoals wanneer je het virtual keyboard gebruikt. Bij mij gebeurt dat nu niet maar ik weet niet meer hoe het voorheen was! :D

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

gday schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:06:
Hoor je eigenlijk haptic feedback te krijgen als je een telefoonnummer invult in de 'telefoonapplicatie'? Dus dat de telefoon kort trilt als je een cijfer invoert, net zoals wanneer je het virtual keyboard gebruikt. Bij mij gebeurt dat nu niet maar ik weet niet meer hoe het voorheen was! :D
Geen haptic feedback. ik hoor dan alleen toets tonen.

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Sinds gister mijn Hero. Eerst keer is gelukt om te syncen met HTC Sync, maar sindsdien niet meer. HTC sync zegt dat mobiel niet geconnect is. Mijn Hero zegt wel USB verbinding te hebben.

Ik heb 2.02 verwijderd en opnieuw geinstallerd en heb versie 2.04 geinstalleerd, maar geen verbetering. Ook de optie voor debuggen met USB verbindingen aangezet. (bij instellingen, programma's)

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:35:
Sinds gister mijn Hero. Eerst keer is gelukt om te syncen met HTC Sync, maar sindsdien niet meer. HTC sync zegt dat mobiel niet geconnect is. Mijn Hero zegt wel USB verbinding te hebben.

Ik heb 2.02 verwijderd en opnieuw geinstallerd en heb versie 2.04 geinstalleerd, maar geen verbetering. Ook de optie voor debuggen met USB verbindingen aangezet. (bij instellingen, programma's)
Even opnieuw opstarten. Sync wordt op enig moment "gekilled". Nadat je je toestel hebt uitgezet en weer aangezet, is die optie er weer.

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:40:
[...]

Even opnieuw opstarten. Sync wordt op enig moment "gekilled". Nadat je je toestel hebt uitgezet en weer aangezet, is die optie er weer.
hmm, dat werkt idd. wel raar imo

Multimonitor is relax :P

Anoniem: 316816

Hallo,

Sinds een week ben ik in het bezit van de HTC Hero. Nu heb ik echter problemen met het bekijken van bijvoorbeeld filmpjes op m.uitzendiggemist.nl.

De pagina kan ik goed openen echter nadat het toestel het filmpje heeft geladen krijg ik de melding "video kan niet worden afgespeeld, kan geen verbinding maken met server".

Wanneer ik een programma wil kijken op net5gemist.nl geeft de video een zwart beeld met een blauw vierkantje met 2 vraagtekens erop.

Ik heb zowel geprobeerd video's te kijken via de Wifi-verbinding als via de 3G/HSDPA verbinding. Overige internet opties werken prima.

Ik heb al veelvuldig op internet gezocht hoe dit kan worden opgelost, maar helaas kan ik het niet vinden.
Is er iemand die mij op weg kan helpen?

Alvast bedankt!
Zal wel met bepaalde (soort) streams te maken hebben die die niet kan afspelen..

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie