Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit net tegen op de site van maemo. Directe link hier:

http://jaaksi.blogspot.co...ton-we-have-take-off.html

TUESDAY, NOVEMBER 10, 2009
Houston, we have a take-off!
We gave a few hundred Nokia N900s out to the Maemo Summit participants. That happened about a month ago. You have now been using the devices and provided us with feedback. Thank you so much! That has been very helpful. You've helped us to focus our effort and work on the remaining issues. That's why I want YOU to be the first to know.

We have also been testing the software extensivly in our own labs. We will continue working on the software and will provide important software upgrades as we go forward. But we also wanted to have very good software release to start with.

Based on our testing and your feedback we decided to postpone the delivery start. We had oroiginally said October, but now we said November. Now I'm happy to tell that we ment only days, not weeks or months.

The shipments of the Nokia N900 have now started. The factories are now working full speed and the devices are on their way to distribution.

Houston, we have a take-off!
POSTED BY ARI JAAKSI AT 10:03 AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat de vertraagde levering iets te maken heeft met het feit dat Nokia de N900 als een goudmijntje ziet. Ik denk zelfs dat deze telefoon niet echt voor het grote publiek bedoeld is, maar meer voor de tech-savvy mensen onder ons is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany verwacht het toestel week 49
Ik denk dat smartphoneshop een veilige datum voor webwinkels noemt.
Hoop dat Nokia echt deze week begint met levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veilige datum bedoel je dan dat ze hem waarschijnlijk eerder hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg net bericht van Nokia dat ze deze week worden uitgeleverd. ik heb dara een pre-order uitstaan... ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:16
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:00:
Nokia heeft net bevestigd dat ze woensdag in het Warehouse aankomen en dat ze dan 24 uur de tijd hebben voor de intake gezien de aantallen en dat ze daarna meteen weggaan dus voor het weekend of net erna zullen de preorders binnen zijn
@ acerman:
hoezeker ben je hiervan?
Ik lees net het volgende:
http://www.product-review...elease-delayed-yet-again/

Ik hoop toch stellig dat dat niet waar is!! :? :(

En wat bedoel je met Warehouse? Is dit het distributiecentrum van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:15:
Met veilige datum bedoel je dan dat ze hem waarschijnlijk eerder hebben? :)
Ja, dat klopt. Bol.com doet hetzelfde principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
marijnboon schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:27:
ik dacht dat belcompany degene was die het snelste ging leveren...
maar daar is dus niet zoveel van waar volgens mij.
jammer,
Belcompany levert indirect he. Nokia levert aan MCC en zij aan Belcompany. De vraag is dus hoe snel is MCC.

[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 17-11-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REACTIE 16:45u

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

ik heb even voor u geinformeerd bij onze sales afdeling en als u hem via onze onlinshop besteld
Met een pre-order bij nokia.nl dan kan u het toestel eind deze week in uw bezit hebben.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Diane
Nokia Care klantendienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From: Jurgen.Thysmans
To: **********
Date: Tue, 17 Nov 2009 12:48:49 +0100
Subject: RE: N900 availability

woensdag komen ze in het Warehouse aan. Die hebben 24 uur tijd voor intake (gezien de aantallen). Daarna worden ze onmiddellijk geshipped naar de mensen die pre-orders hebben geplaatst. Normaal ontvangen ze deze dan einde week of na het weekend.

Mvg,

Jurgen Thysmans
Communication & Event Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
ik heb hem via Studentmobiel besteld dus dan moet de toestel eerst naar studentmobiel komen en dan pas sturen ze het op naar mij? of is het dat studentmobiel aan nokia doorgeeft om het direkt als pre order naar mij te sturen? want als het via de abo dealer gaat dan verwacht ik hem deze week echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 13:01
Mirr0r schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:10:
ik heb hem via Studentmobiel besteld dus dan moet de toestel eerst naar studentmobiel komen en dan pas sturen ze het op naar mij? of is het dat studentmobiel aan nokia doorgeeft om het direkt als pre order naar mij te sturen? want als het via de abo dealer gaat dan verwacht ik hem deze week echt niet.
Ik kan me niet voorstellen dat Studentmobiel contact daarover opneemt met Nokia (zou voor Nokia extra werk zijn zonder dat ze daar iets voor terug krijgen) dus ik denk eerlijk gezegd dat het iets langer duurt dan een pre-order rechtstreeks van Nokia, maar dat hoeft maar een dag of 2 te zijn. Al blijft het natuurlijk speculeren tot het ding daadwerkelijk geleverd gaat worden.

Ben hoopvol voor volgende week (heb em zelf rechtstreeks bij Nokia in de pre-order staan) en wellicht deze week nog als ze nou eindelijk eens op gaan schieten :) Op http://jaaksi.blogspot.co...ton-we-have-take-off.html lees ik ook allemaal reacties die aangeven dat het later wordt, maargoed op dit moment ziet het er positief uit... Vond met name de reactie over de vorm van transport aan het eind wel erg comisch, ben inmiddels zelf ook wel zo cynisch over een snelle levering geworden helaas :z
Anonymous said...

as you can see, the N900 is on the way. No need to be impatience.

http://newsimg.bbc.co.uk/...259_01camels_afar_afp.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door TargetX op 17-11-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:30:
Week 48 gepland voor Benelux. Eind November liggen de eerste exemplaren dus in retail. Zoals ik aangaf worden 19 november de toestellen geleverd aan de mensen die pre-orders hebben geplaatst op nokia.nl

Mvg,

Jurgen

Jurgen Thysmans
Communication & Event Manager
Ik ben echt benieuwd of de orders morgen verstuurd worden, dan kan het nog voor dit weekend zijn :D

Op dit moment heb ik T-Mobile, maar ben niet erg tevreden over de dekking van 3g. Waar ik woon, de weg naar mijn werk, en zelfs op mijn werkplek heb ik geen 3g. (moet ik wel toegeven dat het niet in een grote stad is...Schagen > Texel)
Als ik op de Coverage tool kijk van t-mobile kijk, hebben ze qua HSDPA Schagen helemaal overgeslagen?

Nu wil ik voor een Sim only van KPN gaan, en heb verhalen gehoord dat hier het HSDPA bereik beter van moet zijn, (maar geen gebruik van Skype gemaakt mag worden...dit neem ik dan voor lief)

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Laatst online: 23:08
r.steenis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:29:
[...]

Ik ben echt benieuwd of de orders morgen verstuurd worden, dan kan het nog voor dit weekend zijn :D

Op dit moment heb ik T-Mobile, maar ben niet erg tevreden over de dekking van 3g. Waar ik woon, de weg naar mijn werk, en zelfs op mijn werkplek heb ik geen 3g. (moet ik wel toegeven dat het niet in een grote stad is...Schagen > Texel)
Als ik op de Coverage tool kijk van t-mobile kijk, hebben ze qua HSDPA Schagen helemaal overgeslagen?

Nu wil ik voor een Sim only van KPN gaan, en heb verhalen gehoord dat hier het HSDPA bereik beter van moet zijn, (maar geen gebruik van Skype gemaakt mag worden...dit neem ik dan voor lief)
In mijn ervaring blijft het bereik van T-mobile ook ver achter vergeleken met de andere providers, in tegenstelling tot wat hun belachelijke reclamespotjes op de radio je willen doen geloven. Met KPN / Vodafone zit je qua bereik het best.

Ben wel benieuwd hoe dat nu zit met dat skypen. Ik heb zelf Telfort als provider en daar is VoIP ook niet toegestaan. Maar hoe controleren ze dit? Kunnen ze dit überhaupt controleren? In principe is VoIP-verkeer toch ook maar gewoon 3G-data. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 17:08
Zie N900 bij belcompany.. Dat topic ging niet voor niets dicht.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 18-11-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussies over mobiel internet graag in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.product-review...elease-delayed-yet-again/

Ik weet nu alleen niet of dit enkel voor de UK geld? Ik hoop het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
Deze is hier al langsgekomen, echter staat er until the end of this month., en dat is het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bericht was al van gisteren en lijkt me sterk want dan zou Nokia echt wel een press release de deur uitdoen want ze hebben gezegd dat het apparaat onderweg is. Ook is bevestigd door Nokia dat pre-orders via nokia.nl vanaf of op 19 november zouden worden uitgeleverd anders waren ze daar nu ook wel op terug gekomen.

Ook via Nokia Care steeds meer hetzelfde verhaal.
Ik contacteerde ze net om te vragen of het bericht van uitstel klopte en kreeg deze reactie:

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Ik kan u enkel maar de informatie geven die ik net van onze verkoopsafdeling heb ontvangen.
Als u dit niet gelooft staat het u vrij om hen even zelf te kontakteren dan hebt u up to date informatie.

U kan deze dienst bereiken via 09002026055 en dan optie 1 te kiezen

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Diane
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist contact gehad met Hi, maar zij wisten helemaal niks van de N900 en gaan hem in ieder geval voorlopig nog niet leveren op de website of de winkels, zoals ik begrepen heb. Jammer, want de website zelf is volgens mij veel goedkoper (icm. verlengen) dan andere sites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:25:
Heb zojuist contact gehad met Hi, maar zij wisten helemaal niks van de N900 en gaan hem in ieder geval voorlopig nog niet leveren op de website of de winkels, zoals ik begrepen heb. Jammer, want de website zelf is volgens mij veel goedkoper (icm. verlengen) dan andere sites..
Bij Hi en KPN gaan ze natuurlijk eerst zelf bekijken hoe de vrijheid die de N900 bied over hun lijnen kan worden ingedamd of omgezet in betalende applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:44:
[...]

Bij Hi en KPN gaan ze natuurlijk eerst zelf bekijken hoe de vrijheid die de N900 bied over hun lijnen kan worden ingedamd of omgezet in betalende applicaties
Hi en KPN zijn juist de providers die de software op de toestellen het meest intact laten.
T-Mobile en Vodafone zijn van de branded toestel ellende, met trage firmware updates enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn N900 via GSMWijzer besteld met een Hi abonnement, dus het kan wel :)
ff off toppic Vodafone Suks, van af 13.00 geen bereik, blij dat ik per 1 dec. Hi heb,
alleen weet ik niet of het overstappen soepel verloopt, want ik hoor of zie niks van Gsm wijzer dat alles onder behandeling is en dat mijn vodafone per 1 dec opgeheven is (ook geen bericht van vodafone) en dat ik per 1 dec via Hi ga, dus ook nog geen bericht van Hi dat ik per 1 dec via hun ga bellen (dus een nieuwe Sim krijgt..)
ps is de N900 simlock vrij of hang dat af van de profeider, dus gaat de N900 eerst naar Hi en dan pas naar Gsm wijzer en dan pas naar mij???
(sorry beetje dummy in dit haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nienix
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:57:
heb mijn N900 via GSMWijzer besteld met een Hi abonnement, dus het kan wel :)
ff off toppic Vodafone Suks, van af 13.00 geen bereik, blij dat ik per 1 dec. Hi heb,
alleen weet ik niet of het overstappen soepel verloopt, want ik hoor of zie niks van Gsm wijzer dat alles onder behandeling is en dat mijn vodafone per 1 dec opgeheven is (ook geen bericht van vodafone) en dat ik per 1 dec via Hi ga, dus ook nog geen bericht van Hi dat ik per 1 dec via hun ga bellen (dus een nieuwe Sim krijgt..)
ps is de N900 simlock vrij of hang dat af van de profeider, dus gaat de N900 eerst naar Hi en dan pas naar Gsm wijzer en dan pas naar mij???
(sorry beetje dummy in dit haha)
als je even leest op de site waar je de telefoon gekocht heb.
had je het volgende kunnen lezen.

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht eind november
Garantie 2 jaar
Beschikbare versies Prijs Voorraad
Black € 522,- Accept_orange Bestel

* Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW
* Toestellen bevatten geen simlock (tenzij uitdrukkelijk anders vermeld)
* Verzendkosten los toestel € 6 (rembours € 16)
* Verzendkosten met abonnement € 9,95

Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 17:55

Rmg

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:25:
mwa de hi.nl shop is vrij duur, verlengen via iets als zeg studentmobiel is goedkoper, en de n900 is daar te krijgen met een hi verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel persbericht Nokia
The Nokia N900 is now available to US consumers
http://www.nokia.com/pres...essrelease?newsid=1355897

en nog een link http://www.devicemag.com/...-finally-ships-in-the-us/

Nu maar hopen dat Nokia Benelux ook woord gaat houden en zorgt dat de pre-orders deze week nog de deur uit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

With news pouring out all over the place that the Nokia N900 is now shipping to customers in the U.S and parts of Europe, we’d actually like to find out if any of you have been lucky enough to have received your N900 already.
http://www.product-review...elease-has-yours-arrived/

• W00fer
  • Niet online
Release is zeer spoedig, Nokia zette vandaag op haar stand zeker op het toestel in. Ik kon met een prototype spelen, maar de final komt binnen nu en 3 weken zeker.

• trinity999
W00fer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:46:
Release is zeer spoedig, Nokia zette vandaag op haar stand zeker op het toestel in. Ik kon met een prototype spelen, maar de final komt binnen nu en 3 weken zeker.
Tussen nu en 3 weken??
Volgens een andere poster gaan vandaag de toestellen de de deur uit. Dus als hij gelijk heeft moeten de pre-orders die ook nog eens per express zijn besteld "uiterlijk" morgen hun toestel in bezit hebben.
Ben benieuwd wie vandaag als eerste meld dat hij een bevestiging heeft dat zijn bestelling is verzonden.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 08:52
Ik heb gisteren de shop van nokia.nl gebeld en die gaven aan dat hij de 23e beschikbaar zou zijn. We zullen het wel zien.

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Op de website van Nokia.nl shop is de leverbaar tekst veranderd!

Van:
"Leverbaar vanaf half november"

Naar:
"Ontvang als eerste de Nokia N900, nog voor het toestel in de winkel ligt. Reserveer online!"

[ Voor 4% gewijzigd door nimpie op 19-11-2009 11:45 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Op de site van Expansys staat "op voorraad bij onze leverancier - 9 dagen". Ziet er dus echt naar uit dat binnenkort overal verkrijgbaar is :+

Verwijderd

Ja maar expansys vertrouw ik niet meer want ik heb de EU besteld daar en ze belde dat ze de UK gingen leveren met een verloopstekker, nou dat wilde ik niet en op de dag dat het spel er zou zijn zeiden ze ineens sorry meneer het is met een vodafone lock. Echt te gek voor woorden

Nokia Care blijft inmiddels bij deze week anders begin volgende week

Hij staat op de online shop overigens nog steeds : Half November

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 12:07 ]

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nog maar eens Studentmobiel gemaild:

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit toestel bij
ons nog niet op voorraad is. Wij verwachten dit toestel eind november.
De pre-orders bij ons, behoren niet tot de pre-orders van Nokia.

Ziet er naar uit dat pre-orders van retailers volgende week volgen...

Verwijderd

Zo langzamerhand begint het toch wel een beetje te irriteren!
Ik heb Nokia Care twee keer gecontacteerd. De eerste keer noemde ze letterlijk 10 november als uitleverdatum en de tweede keer werd gezegd dat ze met het uitleveren van de N900 in week 47 zouden starten.
Vervolgens las ik in dit topic dat 19 november de dag zou zijn dat het begon dus ik had me er min of meer op ingesteld dat ik morgen en anders uiterlijk zaterdag de telefoon had gehad :)

Nu denk ik toch weer dat het een stuk later wordt.......

Die veranderde tekst op de Noka site geeft natuurlijk wel aan dat het toestel er nu echt aan zit te komen maar toch alweer later dan eerst is gezegd.
Feit is gewoon dat slechts een aantal mensen binnen Nokia denk ik exact weten wanneer het toestel de deur uitgaat. Om voor mij onduidelijke redenen wordt dit gewoon niet duidelijk gecommuniceerd naar de werknemers ofzo. Medewerkers van winkels als ThePhonehouse moet en kan je sowieso al niet vertrouwen.

Verwijderd

Raz- schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:05:
[...]
mwa de hi.nl shop is vrij duur, verlengen via iets als zeg studentmobiel is goedkoper, en de n900 is daar te krijgen met een hi verlenging
Voor mij is verlengen via de Hi shop toch echt goedkoper als je bv. naar de N97 mini kijkt (even een nieuwe iets goedkopere Nokia ter vergelijking). Het toestel is bij alle abonnementskosten 9,95. Scheelt toch behoorlijk wat in vergelijking met Studentmobiel. Dus vandaar dat ik het jammer vind dat de N900 daar niet beschikbaar wordt.

• nimpie
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:59:
Hij staat op de online shop overigens nog steeds : Half November
Het is inmiddels veranderd naar:
"Ontvang als eerste de Nokia N900, nog voor het toestel in de winkel ligt. Reserveer online!"

Bron: Nokia.nl Shop

[ Voor 4% gewijzigd door nimpie op 19-11-2009 13:23 ]

Verwijderd

nimpie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:20:
[...]

Het is inmiddels veranderd naar:

Bron: Nokia.nl Shop
ik zal wel ergens iets verkeerd hebben want bij mij staat er nog steeds half november.
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/439/schermafbeelding2009111.png

Verwijderd

Dan moet je je cookies even verwijderen oid.
Ook bij mij staat er 'Ontvang als eerste de Nokia N900, nog voor het toestel in de winkel ligt. Reserveer online!'

• nimpie
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:40:
ik zal wel ergens iets verkeerd hebben want bij mij staat er nog steeds half november
Het is handig om je eerst je 'tijdelijke bestanden', 'geschiedenis', 'cookies' van je browser verwijderen!
Veel succes ;)

Afbeeldingslocatie: http://img697.imageshack.us/img697/9264/nokian900mini.png

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
Ik snap dat jullie ongeduldig zijn, maar elke dag alle leveranciers/tussenstations en nokia mailen doet me toch wel denken aan de zenuwen vlak voor sinterklaas ;)

maar hoop echt voor de pre-order mensen dat jullie hem morgen inderdaad krijgen zoals beloofd!

Verwijderd

Na het verwijderen inderdaad andere melding.
Ik hoop ook dat Nokia woord gaat houden.
Zometeen nog contact met nokia dus zal het even navragen want als ze niet verzonden worden moeten ze nu toch wel ontkennend gaan antwoorden

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Laat ik jullie maar op de hoogte houden:
Ik wacht nog steeds op de mail van nokia voor ups wanneer ze morgen uitleveren.......pre-order uitstaan
Zodra ik de mail krijg dan laat ik het weten

Verwijderd

Laatste info nokia care die zeggen pas 26/28 november.
Vind wel dat Nokia erg slordig omgaat met zijn klanten op deze manier.
After Sales meent weer dat ze vandaag wel uitgeleverd gaan worden op basis van first-in, first-out.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 16:21 ]

Verwijderd

Ik denk dat iedereen zijn N900 voor de kerst wel heeft (hoop ik).

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:26:
Ik denk dat iedereen zijn N900 voor de kerst wel heeft (hoop ik).
zo.. dat zou niet goed zijn als we dat niet redden :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:18:
Laatste info nokia care die zeggen pas 26/28 november.
Vind wel dat Nokia erg slordig omgaat met zijn klanten op deze manier.
After Sales meent weer dat ze vandaag wel uitgeleverd gaan worden op basis van first-in, first-out.
Met wie en hoe vaak heb jij contact met mensen van Nokia?:)
Maar wat is After Sales? Een afdeling binnen Nokia?
Is inderdaad slorig maarja dat nadeel heb je als je altijd als een van de eerste een nieuw apparaat wilt hebben.

Verwijderd

Ik heb contact gehad met een event manager van Nokia waar ik ook de berichten van heb geplaatst dat het toestel gisteren binnen zou zijn gekomen en vandaag weg zou gaan. En ik heb contact met ze als ik bel.
After Sales is gewoon bereikbaar als je nokia care belt.

En inderdaad dat is altijd als je de eerste wilt zijn met een nieuw apparaat.
Had ik ook bij de HTC Hero maar ik had hem wel.
Ik bestel net als veel andere waarschijnlijk via Express 1-3 dagen en betaal daar iets extra voor dan ga je er ook vanuit dat als het toestel er is dat je hem hebt. Maar goed nog maar even afwachten

• RRC

RRC

Net deze mail gehad als antwoord op mijn vraag hoe het zit met een alternatief leveradres:

Beste,

U kunt UPS daarvoor bellen als eenmaal bekend is dat uw pakketje onderweg is.
De order is nu in ieder geval nog niet verstuurd.
U krijgt een shipment mailtje als het toestel verstuurd gaat worden

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gamepie56 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:27:
[...]

zo.. dat zou niet goed zijn als we dat niet redden :P
Dan kies ik een andere telefoon, simpel :)

Verwijderd

Smartphoneshop zegt het volgende:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Onze leveranciers hebben vooralsnog geen andere datum gegeven dan 4 December voor de release van deze telefoon.
Indien dit anders word zullen wij dit uiteraard zo spoedig mogelijk aan u laten weten.

Verwijderd

De status is niet meer reserveer nu maar koop nu op de home page van Nokia.
De pagina van de N900 zelf nog steeds reserveer

Op de site van nokia US
END OF NOVEMBER 2009

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 17:47 ]

Verwijderd

Unboxing van de retail N900

http://www.youtube.com/watch?v=C2rL-yqKnZA

Verwijderd

Commentaar van Nokia

"The Nokia N900 has generated a lot of excitement among people and there is a high demand for the device. People who preordered the Nokia N900 will be among the first who will begin receiving the shipments. The Nokia Flagship Stores are currently receiving their devices and will first begin selling to the people on their own waitlist. Once preorders and the Flagship Store waitlist is completed, the Nokia N900 will be available for everybody else."

Bron: http://conversations.noki...ds-in-the-usa/#more-11680

• nimpie
Hier is de laaste overzicht van de mogelijk release datum:
Event Manager van Nokia: 19 November (Week 47) van Aserman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:18
Nokia.nl: 23 November (Week 48) van Rob-bo schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:20
Nokia Care: 26/28 november (Week 48) van Aserman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:18

[ Voor 2% gewijzigd door nimpie op 19-11-2009 20:46 . Reden: Zie bij Acerman (Onder!) ]

Verwijderd

nimpie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:15:
Hier is de laaste overzicht van de mogelijk release datum:
Nokia.nl: 19 November (Week 47) van Aserman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:18
Nokia.nl: 23 November (Week 48) van Rob-bo schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:20
Nokia Care: 26/28 november (Week 48) van Aserman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:18
Datum 19 november is afkomstig van de Event Manager van Nokia.

Altijd lastig want je wilt het nieuwste high tech spul hebben en nu is het afwachten

Verwijderd

Het uitleveren van de N900 is nog niet begonnen.
Wij hebben er geen zicht op wanneer er met het uitleveren begonnen zal worden.

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop
[THREAD ID:1-482LV5X]

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nevermind :z

[ Voor 116% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 19-11-2009 20:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:43:
Het uitleveren van de N900 is nog niet begonnen.
Wij hebben er geen zicht op wanneer er met het uitleveren begonnen zal worden.

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop
[THREAD ID:1-482LV5X]
Wanneer kreeg je die mail.
Ik vind wel dat ze erg slecht met de voorlichting zijn.
In Amerika vandaag allemaal berichten dat levering is begonnen.
Mag toch wel hopen dat het echt nog voor einde van deze maand gaat komen anders nooit meer Nokia want ik vind dit wel heel beroerd

Verwijderd

Deze mail heb ik 17.19 uur ontvangen. Ikzelf heb hem bij Smartphoneshop besteld maar wilde eens weten wat Nokia te zeggen heeft.

Verwijderd

Nokia's highly anticipated N900 is now available in the U.S.; it's also shipping to customers who preordered the Maemo-powered mobile computer.

Bron http://hothardware.com/Ne...DYour%2DPocket%2DArrives/

Beetje jammer net de Flag Ship Store in NY aan de lijn gehad en die hebben de N900 NIET

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 22:16 ]

Verwijderd

http://twitter.com/wearemaemo/
It's out from the factory, in selected stores already this week.

• murat03
  • Laatst online: 07-01 09:09
Jongens jongens jullie leren het ook nooit he. Je kunt de berichtgeving vanuit Nokia Nederland echt niet vertrouwen. Dit is sinds het begin van de N900 rage zo.

In de bevestiging van mijn pre-order van 3 september staat "levertijd in 3-4 weken". :)

Pas als ze aangeven dat het verstuurd is zal het ook wel zo zijn.

Kijk naar Nokia Duitsland. Die doen het veel beter. Sinds begin/medio oktober staat daar op de website als levertijd "vanaf 25 november".

Verwijderd

Het maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit wanneer ik hem krijg, als ik hem maar voor de kerst heb ;). Ik hoop alleen dat niet iedereen de N900 gaat aanschaffen. Dan krijg je weer dat Iphone effect. Iedereen heeft er een ;)

Verwijderd

@Murat03 Het valt natuurlijk wel te verwachten als mensen op een toestel zitten te wachten.
Nokia Benelux laat weten via de woordvoerder in opdracht van het hoofdkantoor op datum 19 november te nomen en eind november in de winkel. Dan moet het ook wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat03
  • Laatst online: 07-01 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:43:
@Murat03 Het valt natuurlijk wel te verwachten als mensen op een toestel zitten te wachten.
Nokia Benelux laat weten via de woordvoerder in opdracht van het hoofdkantoor op datum 19 november te nomen en eind november in de winkel. Dan moet het ook wel kloppen.
Nee, het klopt alweer niet!
Het is nu de 20ste en mijn pre-order is nog steeds niet verstuurd..

Als a.s. maandag mijn order nog steeds niet verstuurd is dan is de kans groot dat ik mijn pre-order ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo denk ik er ook over want het is te gek voor woorden eigenlijk dat dit zo gebeurd het is de zoveelste keer dat er met een datum word geschoven. Er staat bij mij nog steeds half november nou sorry de 20ste is niet meer half november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter van Nokia Addicts meld begin december.

@stephenwing It's true! Not sure whether it's just the UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik krijg zojuist onderstaande mail binnen:
Het hieronder genoemde product is nu op voorraad en dit onderdeel van jouw bestelling is in behandeling genomen. Als het hieronder genoemde aantal niet het totale aantal bestelde producten is, zullen de overige producten voor verzending worden klaargemaakt zodra zij beschikbaar zijn.

&#09 Aantal omschrijving
&#09 1 Nokia N900

Je kunt de status van je bestelling volgen op: Mijn bestellingen.
Vanaf de eerstvolgende werkdag (maandag tot vrijdag) na verzending kun je hier je bestelling volgen.

Met vriendelijke groet,

Nokia Online Shop Nederland
:) _/-\o_ :)

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GELUKKIG. Ik begon me al echt zorgen te maken. Eindelijk eens goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Beste ,

Het hieronder genoemde product is nu op voorraad en dit onderdeel van jouw bestelling is in behandeling genomen. Als het hieronder genoemde aantal niet het totale aantal bestelde producten is, zullen de overige producten voor verzending worden klaargemaakt zodra zij beschikbaar zijn.

&#09 Aantal omschrijving
&#09 1 Nokia N900

Je kunt de status van je bestelling volgen op:
Vanaf de eerstvolgende werkdag (maandag tot vrijdag) na verzending kun je hier je bestelling volgen.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
RobertRedCap schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:01:
Beste ,

&#09 Aantal omschrijving
&#09 1 Nokia N900

Je kunt de status van je bestelling volgen op:

Met vriendelijke groet,

Ik heb ook zojuist dit mailtje ontvangen. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Fantastisch nieuws! volgende week is Nokia N900 week! Kan niet meer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 13:01
trinity999 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:06:
[...]

Ik heb ook zojuist dit mailtje ontvangen. :D _/-\o_
En op welke datum hebben jullie besteld? Ik moest mijn order opnieuw plaatsen om die kortingscoupon te kunnen gebruiken (terwijl de meeste anderen het geregeld kregen zonder de order opnieuw te hoeven plaatsen :@) maar heb nu dus een besteldatum van 15-10-2009, ben benieuwd hoe lang t duurt. Fijn om inderdaad eens goed nieuws te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei hoop ik alleen dat niet iedereen op straat met een N900 loopt. Ik weet niet waarom, maar ik wil meestal iets aparts hebben dat niet iedereen heeft. Check de IPhone: je word ermee doodgegooid :)

Ik hoop dat ook de reguliere webwinkels snel gaan shippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
TargetX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:26:
[...]

En op welke datum hebben jullie besteld? Ik moest mijn order opnieuw plaatsen om die kortingscoupon te kunnen gebruiken (terwijl de meeste anderen het geregeld kregen zonder de order opnieuw te hoeven plaatsen :@) maar heb nu dus een besteldatum van 15-10-2009, ben benieuwd hoe lang t duurt. Fijn om inderdaad eens goed nieuws te lezen!
Op 15-9 voor 600,- met accessoires twv 600,- Wat was die korting ook alweer? 15 procent toch?
Oftewel de prijs zoals die tegenwoordig ook al bijna is? Maar ik heb helemaal geen account dus kan niet inloggen... Even hopen dat hier iemand is die op nagenoeg dezelfde datum heeft besteld, dan lees ik wel wanneer hij eraan komt.

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 20-11-2009 09:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:31:
Zoals ik al eerder zei hoop ik alleen dat niet iedereen op straat met een N900 loopt. Ik weet niet waarom, maar ik wil meestal iets aparts hebben dat niet iedereen heeft. Check de IPhone: je word ermee doodgegooid :)

Ik hoop dat ook de reguliere webwinkels snel gaan shippen
ik denk dat je met de N900 vrij veilig zit qua "uniekheid". Hij zal niet in de winkels keihard worden gepromoot of in een neem T-Mobile of Vodafonewinkel zo 1,2,3 als actietoestel worden gekozen, valt qua grootte ook buiten de wensen van menig gebruiker en is qua prijs ook vrij "stevig".

Eens ff overwegen of ik ook een N900 neem, vooralsnog kijk ik de kat uit de boom maar hoop dat de N900 gauw leverbaar wordt via de reguliere webshops. Met de N97 heb ik ook een overhaaste beslissing gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
  • Laatst online: 11-06-2010
Ik had mijn telefoon op de 20-10-2009 besteld (met korting) en kreeg zojuist ook het mailtje binnen dat het product op voorraad is en in behandeling is genomen. EN ik zag dat het bedrag voor de telefoon van mijn creditcard rekening was gereserveerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Heb het mailtje ook ontvangen vandaag :D (besteldatum 21 oktober)
alleen als ik bij de details van de bestelling kijk is er nog niks veranderd.
Verzonden aantal: 0
Backordered: 0
maar dat zal maandag wel komen dan :) ik baal er nu wel van dat ik gekozen heb voor gratis verzending dus (1-5) werkdagen :(

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Persoonlijke bestelstatussen zijn niet interessant voor dit topic, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
  • Laatst online: 11-06-2010
rataplan2 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:59:
maar dat zal maandag wel komen dan :) ik baal er nu wel van dat ik gekozen heb voor gratis verzending dus (1-5) werkdagen :(
Ook ik baal ervan dat ik gekozen heb voor gratis verzending. Ik las net bij de klantenservice van de Nokia Shop dat als je een product bijvoorbeeld maandag besteld hebt, je hem bij de standaardverzending dan in principe donderdag of vrijdag ontvangt. Bij express zou dat dan dinsdag of woensdag zijn.
Zie: http://shop.nokia.nl/noki...x?section=6&culture=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.product-review...ase-date-update-december/

Dat is dan weer minder. Misschien geldt dit voor de retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar word ge toch niet goed van he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
Nou dan zal het bij Expansys nog wel even wachten zijn...
heb hem daar besteld..

meer mensen bij deze instelling besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb daar ook besteld,en ik word gek van dat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
rataplan2 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:59:
Staat ook in het mailtje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Laatst online: 23:08
Mooi dat Nokia Nederland nu begonnen is met leveren. Bij de retailers zal het dan wel wat langer duren. Ik was gisteren bij de BelCompany in Arnhem, en daar werd me verteld dat de verwachting was dat de eerste levering in week 48 (volgende week) binnen zou komen. De man zei er nadrukkelijk bij dat het niet meer dan een verwachting was; dus geen complete zekerheid.

Ook zei hij dat het best goed mogelijk was dat ze bij de eerste levering maar enkele toestellen zouden ontvangen. Mogelijk zelfs maar twee toestellen, en er zijn er daar al op het moment acht gereserveerd.

Toch vreemd dat na zoveel tijd de N900 nog in zo'n kleine oplage beschikbaar komt. Maar in ieder geval, het kan nooit meer heel erg lang duren. Maar bij zo weinig exemplaren is het wel begrijpelijk dat winkels zo terughoudend zijn in het noemen van concrete data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:04:
Ja ik heb daar ook besteld,en ik word gek van dat wachten.
ja klopt maar op de site staat ook nog niets van 8 dagen wachten :)

klote zooi :P
wil dat dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat zijn berichten waar ik zo vroeg op de morgen best blij van kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd heb zelf besteld bij 2call :] Ik wil hem hebben voor ik volgende week naar Awakenings ga. Ik wil filmpjes maken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagship store in New York heeft ook maar beperkt aantal beschikbaar. Wachtlijst helemaal vol en niet iedereen kan voorzien worden. Niet dat ik daar besteld heb, maar ik dacht ik zeg het eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Emre Akca,

Wij hebben nog geen exacte leverdatum.
Wij hanteren eind november/begin december.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Emre Akca schreef:
> Geachte heer/dame,
>
> Vandaag is Nokia begonnen met het uitleveren van de n900. Mijn vraag is
> of u al een duidelijkere levertijd heeft, of is het nog zo dat u eind
> november aanhoudt?
>
> m.v.g.
>
> Emre Akca

Dit heb ik net van studentmobiel.nl ontvangen. Ik vind het wel jammer dat wij dan iets langer moeten wachten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, het is zo eind november begin december toch? Dat ene weekje red ik ook nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savagess
  • Laatst online: 12-05 14:17
Preorders van Nokia Store zijn vandaag verstuurd.
Met een beetje geluk hebben we onze toestellen zaterdag in huis. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
Savagess schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:48:
Wat is je bron?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluksvogels :) Maar ja, lang genoeg gewacht, toch??

Ik had alleen gehoord dat je krassen op de camera lens kreeg. Ow ja, en je moet het toestel continu resetten door de batterij eruit te halen lol. Sorry voor mijn offtopic N97 grap.

Ik hoop mijn N900 ook snel te krijgen zodat ik mijn N97 eens goed kan mishandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savagess
nimpie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:55:
[...]

Wat is je bron?
Alvast bedankt!
Bron is een e-mail van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je kan inloggen op de site van Nokia volgens mij, als je daar 'n accountje voor hebt tenminste :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
Savagess schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:48:
Wat voor soort Preorders wordt vandaag verstuurd?
('Standaard' of 'Per express')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savagess
nimpie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:42:
[...]

Wat voor soort Preorders wordt vandaag verstuurd?
('Standaard' of 'Per express')
Ik heb per express besteld. :*)
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste