Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:16
Savagess schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:
[...]

Ik heb per express besteld. :*)
Ook ik heb een bevestiging dat hij onderweg is. :*)
Ik heb ook per express besteld.
Wie weet door welke bezorgdienst het pakketje bezorgd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 13:01
Savagess schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:44:
[...]

Ik heb per express besteld. :*)
Ik ook, ik heb wel een bevestigingsmailtje van Nokia dat het is verzonden (en het overzicht op shop.nokia.nl bij Mijn Bestellingen geeft ook aan dat het is verzonden) maar ik heb nog geen track&trace oid ontvangen en die heb ik volgens mij wel nodig als ik bij UPS het aflever-adres aan wil laten passen (dit kon niet door Nokia worden gedaan is mij verteld).

Heeft iemand al een UPS Track & Trace nummer? Vermoed zelf dat dat morgen (of maandag afhankelijk van of ze werken in t weekend) pas binnen komt en dat de mobiel er vervolgens dinsdag is, ben benieuwd!

@Trinity: mij is verteld dat het via UPS wordt verzonden (servicedesk Nokia).

[ Voor 5% gewijzigd door TargetX op 20-11-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook besteld per express en nog niet verzonden of wat dan ook.
Alleen een telefoontje deze middag dat uitlevering van pre orders in 1 keer zal zijn dus niet first in first out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:55:
Ik heb ook besteld per express en nog niet verzonden of wat dan ook.
Alleen een telefoontje deze middag dat uitlevering van pre orders in 1 keer zal zijn dus niet first in first out
Ik heb 'Standaard Preorders' besteld !
Ik ben benieuwd of ze samen Preorders soorten ('Standaard' en 'Express') samen verstuurd wordt?
Omdat 'acerman' aangaf dat ze alles in 1 keer verstuurd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 17:08
heeft iemand al wat van belcompany gehoord?
heb hem online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06-2010
IK vermoed dat alleen de express bestellingen vandaag verstuurd zijn. Mijn bestelling (standaard) is iig vandaag niet verstuurd volgens mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
^^^ Ik zag net dat de twee types verzendkosten elkaar maar weinig ontlopen. Als je toch al in één klap een hoop geld uitgeeft, waarom dan niet meteen voor express levering gekozen? Scheelt maar €4,- :s

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Omdat dat meestal gewoon dikke bullshit is =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
In de VS is de prijs verlaagt naar 480 USD (325 euro) ex VAT!

Puur ter info :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/11/amazon.com_-nokia-n900-unlocked-cell-phone_mobile-computer-with-3.5-inch-touchscreen,-qwerty,-5-mp-camera,-maemo-browser,-32-gb--u.s.-version-with-full-warranty_-cell-phones-&-service.jpg

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik zit nog zwaar te twijfelen waar ik hem zal halen.

Aan de ene kant Nokia shop, maar het is waarschijnlijk al geen "preorder" status meer dus of ik hem echt nou nog (veel) eerder krijg dan andere telcos betwijfel ik. Ook kost het hier €600.

Bij andere verkooppunten, bijv die te vinden in de pricewatch, zijn ze ~€60 goedkoper. Scheelt aardig wat dus. Ik wil hem uiteraard zo gauw mogelijk maar denken jullie dat het verschil tussen het alsnog bij Nokia shop bestellen en wachten tot andere retailers hem verkopen erg groot is, of kan ik nu beter wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
xandje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:32:
Ik zit nog zwaar te twijfelen waar ik hem zal halen.

Aan de ene kant Nokia shop, maar het is waarschijnlijk al geen "preorder" status meer dus of ik hem echt nou nog (veel) eerder krijg dan andere telcos betwijfel ik. Ook kost het hier €600.

Bij andere verkooppunten, bijv die te vinden in de pricewatch, zijn ze ~€60 goedkoper. Scheelt aardig wat dus. Ik wil hem uiteraard zo gauw mogelijk maar denken jullie dat het verschil tussen het alsnog bij Nokia shop bestellen en wachten tot andere retailers hem verkopen erg groot is, of kan ik nu beter wachten?
Ik zit met de zelfde vraag en iets in mij zegt dat ik niet bij nokia moet bestellen maar gewoon alle webshops de komende dagen nauwlettend in de gaten moet houden. Tevens vind ik een verschil van 60 euro nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lisadr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:00:
In de VS is de prijs verlaagt naar 480 USD (325 euro) ex VAT!
1. Je moet wel de rebate insturen, wat de helft vergeet
2. En er komt nog wel wat belasting bovenop van de Amerikaanse staten
3. Wil je 'm dan importeren, ben je helemaal nergens meer van zeker qua prijs

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
BorgMan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:32:
^^^ Ik zag net dat de twee types verzendkosten elkaar maar weinig ontlopen. Als je toch al in één klap een hoop geld uitgeeft, waarom dan niet meteen voor express levering gekozen? Scheelt maar €4,- :s
Nokia Shop heeft nu een Tijdelijke aktie:
Afbeeldingslocatie: http://c5.img.digitalriver.com/gtimages/store-mc-uri/nokia/assets/local/nl-NL/promo/verzendkosten_icon.jpg

Deze aktie geldt alleen voor "Standaard" bezorgen.
Helemaal geen verzendkosten betalen.
Met Express is nu 9 euro verschil!

Standaard (3-5 dagen): Vrij
Per Express (1-3 dagen): €8,99

[ Voor 3% gewijzigd door nimpie op 20-11-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:41:
[...]

Er komt tussen de 0% en 10% belasting op. Voor de meeste staten is het 5% a 6%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 08:52
marijnboon schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:18:
heeft iemand al wat van belcompany gehoord?
heb hem online besteld.
Hij staat nu op de site van belcompany. Prijs is 599 euro. Veel te duur dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
rob-bo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:24:
Hij staat nu op de site van belcompany. Prijs is 599 euro. Veel te duur dus.
Het is niet veel te duur !!!
Op Nokia site is ook rond 600 euro.
Het is echt een goede prijs ervoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:33:
Omdat dat meestal gewoon dikke bullshit is =)
Niks is op deze wereld is bullshit! ;)
Door deze 2 types verzendkosten heeft Nokia een reden ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook besteld met express verzending en die is nog NIET vezonden.
Ook geen mail van gehad.

Nokia melde mij dat er zoveel preorders zijn dat ze eerst op basis van first-in first-out wilde werken maar er zijn dusdanig veel toestellen geleverd dat ze vanaf maandag zouden gaan verzenden maar wel eerst naar klanten die express levering hebben gedaan.

Mag ik vragen wie heeft hem al op levering staan en wanneer hebben jullie die besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:46
De mijne staat sinds gisteren op verzonden en het de express verzending gekozen.

Heb hem 15-10 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 08:52
nimpie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:08:
Het is niet veel te duur !!!
Op Nokia site is ook rond 600 euro.
Het is echt een goede prijs ervoor. ;)
Nog nooit van de pricewatch gehoord? pricewatch: Nokia N900 Zwart

Alles boven de 550 is te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 20:58
TargetX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:30:
[...]

Heeft iemand al een UPS Track & Trace nummer? Vermoed zelf dat dat morgen (of maandag afhankelijk van of ze werken in t weekend) pas binnen komt en dat de mobiel er vervolgens dinsdag is, ben benieuwd!

@Trinity: mij is verteld dat het via UPS wordt verzonden (servicedesk Nokia).
Nou dan gaan we hem vandaag niet meer krijgen, UPS bezorgd niet in het weekend :'(

En het paketje is pas de dag na verzending te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
motogp schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:50:
[...]

Nou dan gaan we hem vandaag niet meer krijgen, UPS bezorgd niet in het weekend :'(

En het paketje is pas de dag na verzending te volgen.
Maandag dus (mits je thuis bent)

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een idee wanneer de "reguliere" webwinkels (zoals smartphoneshop) hem krijgen. Dit aangezien Belcompany hem ook al in de webwinkel heeft. Ik heb hem gepre-ordered bij Smartphoneshop en daar staat 4 december. Maar aangezien velen van jullie hem al krijgen kan ikzelf bijna niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:41:
[...]

Inderdaad, met importeren moet je inklaringskosten betalen + Nederlands BTW tarief over verzendkosten en aankoopbedrag. Dit is ruim 20% extra dus.
En reken maar dat je dat zal moeten betalen. Alle grote bedrijven in de VS verzenden dit soort dingen alleen verzekerd, en dus moet er een juiste waarde op worden aangegeven, en dus zal de douane je vrijwel zeker een rekening sturen.
maar de dolar staat nu zo ontzettend laag dat het nog steeds lonend is. Overigens kan je niet via Amazon.com dit soort dingen kopen, die versturen geen elektronica buiten Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 17de november besteld maar krijg maandag bericht dat hij verzonden is dus met geluk heb k hem dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:19:
Heeft iemand al een idee wanneer de "reguliere" webwinkels (zoals smartphoneshop) hem krijgen. Dit aangezien Belcompany hem ook al in de webwinkel heeft. Ik heb hem gepre-ordered bij Smartphoneshop en daar staat 4 december. Maar aangezien velen van jullie hem al krijgen kan ikzelf bijna niet meer wachten :)
Ja, ik word bijna jaloers op de gene die hem los gekocht hebben :P 4 december is me echt te lang... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
^^ Ik vraag me af he: stel dat ik een apparaat laat versturen door een familielid in de VS. Die schrijft er een leuk kaartje bij, zet het ook op het declaratie stickertje en stuurt het op. Gelden dan nog steeds een aantal belastingtarieven? Om de één of andere domme reden kan ik me voor de geest halen dat er dan wat anders gebeurt met de tarieven, ook al besef ik me 100% dat zoiets praktisch niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
Mensen zijn hier flink enthousiast over de N900. Ondanks dat ik alles er erg goed uit vind zien ben ik toch wat terughoudend gezien de recente kwaliteit van de Nokia toestellen. De N97 vond ik echt een waardeloos apparaat en heb deze ook zo snel mogelijk gedumpt. Zowel de bouwkwaliteit als de software stond me enorm tegen.

Ik hoop écht dat Nokia hier van geleerd heeft. Ik heb inmiddels al een jaar of 2 een Nokia 8800 Sapphire. Zeer degelijke kwaliteit (al paar keer gevallen, nog geen lullig krasje te bekennen), maar de software komt uit de middeleeuwen. Tijd voor een echte smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Hmmm... Op Bestelmaar is de prijs van het toestel nu verhoogd naar €85,- bij een verlenging van een 2-jarig Vodafone 35 abbo; ben alleen nog steeds niet in staat om door te gaan naar de bestelpagina (wordt wederom naar de homepage gesluisd). Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:19:
[...]

Inderdaad, met importeren moet je inklaringskosten betalen + Nederlands BTW tarief over verzendkosten en aankoopbedrag. Dit is ruim 20% extra dus.
En reken maar dat je dat zal moeten betalen. Alle grote bedrijven in de VS verzenden dit soort dingen alleen verzekerd, en dus moet er een juiste waarde op worden aangegeven, en dus zal de douane je vrijwel zeker een rekening sturen.
maar de dolar staat nu zo ontzettend laag dat het nog steeds lonend is. Overigens kan je niet via Amazon.com dit soort dingen kopen, die versturen geen elektronica buiten Amerika.
Tenzij je iemand in de VS kent of nog makkelijker iemand die er naartoe gaat (op vakantie of zakenreis) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 13-09 14:18
Lisadr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:34:
[...]

Tenzij je iemand in de VS kent of nog makkelijker iemand die er naartoe gaat (op vakantie of zakenreis) :)
Er zijn ook mogelijkheden om een postbus te huren daar, mijn ouders hebben dat bijvoorbeeld en dan laten ze iets daarnaar toe sturen en de mensen die de postbussen beheren sturen het dan door naar het door jou opgegeven adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
DUs blijkbaar komt het ergens vandaan... Stel: ik stuur mijn oom geld, en hij koopt dat ding en stuurt het naar me op. IS het dan zo dat zulk soort belastingen niet betaald hoeven te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Pompi schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:28:
[...]

Er zijn ook mogelijkheden om een postbus te huren daar, mijn ouders hebben dat bijvoorbeeld en dan laten ze iets daarnaar toe sturen en de mensen die de postbussen beheren sturen het dan door naar het door jou opgegeven adres
Offtopic: Oftewel dit heeft alleen zin als iets alleen in de VS verstuurd kan worden. Zodra het pakket de Douane bereikt word er gewoon netjes gekeken of er duur spul in zit waar belasting etc. over betaald moet worden. En geloof me pakjes uit Amerika worden goed gecontroleerd ;-) zelfs als ze als gift verstuurd worden krijg je nog een rekening.

Ontopic: Was vandaag bij een belzaak en deze vertelde mij dat ze pas vanaf December konden gaan leveren maar niet per hoeveel aangezien Nokia de release date van eind november ook verschoven had naar December. Dus ben benieuwd wanneer ik mijn nieuwe phone kan bewonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Studentmobiel.nl een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:31:
Is Studentmobiel.nl een beetje goed?
Zie showreviews voor je antwoord. Ik heb ook een persoonlijke ervaring die goed is. Pakketje snel geleverd en in een onopvallende doos (ging om een Nokia N95). Contract werd per mail opgestuurd en kon hem meteen op de post doen, waar hij binnen een aantal dagen verwerkt was.

Verder wacht ik bij die shop ook op mijn N900 die sinds 8 november in de pre-order staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-11-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is nu ook op voorraad in de nokiashop.

Verzending binnen één tot drie dagen mogelijk!

Had de pre-order wel zin dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog steeds staan: reserveer nu
Je hebt het toch over Nokia.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shop.nokia.nl

(De nokia online shop)

Beschikbaarheid: Op voorraad
Bezorging:
Standaard (3-5 dagen) - € 4,99
Per express (1-3 dagen) - € 8,99

[ Voor 58% gewijzigd door pven op 22-11-2009 09:16 . Reden: Als het laatste bericht van jou is, gebruik dan de edit-knop ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als ik daar klik zie ik niets. Als ik op de N900 klik bij lees verder, zie ik weer staan reserveer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk. Het staat erboven ;)
Ik had beetje slecht gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws!!!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit eigenlijk ook dat de reguliere webwinkels het toestel volgende week kriigen???
Ik hoop het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel even duren gezien de pre orders bij de webwinkels.

Maar binnen 2 weken moet toch zeker mogelijk zijn.

Ik moet daar ook op wachten gezien ik hem met een niewe abo wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de webwinkels in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je een pre-order bij een webwinkel hebt zonder abo, moet het toch wel sneller kunnen neem ik aan? Zo rond sinterklaas?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is natuurlijk ook hoeveel Nokia gaat leveren in het beginstadium..

Maar als ze het een beetje handig doen dan leveren ze voor sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past die wel in je schoen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat 43, moet lukken toch ;) Zonder doos dan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Heeft nog iemand hier hem bij studentmobiel.nl gepreordered? Ik kan niet alleen nergens zien wanneer het toestel geleverd gaat worden, maar de status staat ook al een paar weken op 'contract ontvangen', maar het is nog niet goedgekeurd. Is dat altijd zo als je een toestel bestelt wat nog niet leverbaar is of moet ik maar even een mailtje gaan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Groever schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:54:
Heeft nog iemand hier hem bij studentmobiel.nl gepreordered? Ik kan niet alleen nergens zien wanneer het toestel geleverd gaat worden, maar de status staat ook al een paar weken op 'contract ontvangen', maar het is nog niet goedgekeurd. Is dat altijd zo als je een toestel bestelt wat nog niet leverbaar is of moet ik maar even een mailtje gaan sturen?
Ah gelukkig dan ben ik niet de enige die in die situatie zit. Ik kijk d het deze week nog even aan, en als het toestel dan nog niet binnen is, terwijl dit wel het geval is bij andere Tweakers, ga ik bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een verlenging? dan moet eerst de telefoon binnen zijn bij Studentmobiel en dan sturen ze de imei-code naar de betreffende provider. vanaf dan gaat het balletje rollen. Mijn contract ligt er ook al 1,5 maand te wachten. (verlenging Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Bij mij precies hetzelfde heb in oktober de mobiel al besteld en staat sindsdien als contract ontvangen bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik bevind mij in het identieke scenario! Zullen we een praatgroep oprichten? Ik vraag me af hoe snel Hi die verlenging goedkeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi
Heb via GSMwijzer besteld, en deze gebeld,
zij gaan pas aktie onder nemen als het toestel binnen is, dus vanaf dat moment worden abonnement met nummerbehoud opgezegt en aangevraagt
(stap over van Vodafone naar Hi)
zij gaan er nog steeds vanuit, levering eind november/begin december
dus dat kan deze week of volgende week zijn :-) laten we hopen
ben ook benieuwd wie hem morgen al heeft, eh hoe hij het dan doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 08:07
Wat zijn je beweegredenen eigenlijk om naar Hi te gaan? Ik ga juist bij Hi weg, omdat ik, correct me if i'm wrong, het met een internettablet/smartphone waardeloos vindt dat Hi mij streamingskosten rekent. En ook de redelijk lage snelheid t.o.v. VF was de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een hi branded htc en heb nooit een beperking gemerkt, skypen ging ook. Met een retail n900 (geen hi beperkingen geinstalleerd) en Maemo (oneindig tweakbaar) verwacht ik geen enkel probleem. Dan extrasnel erbij, 1 mbit stabiel, meer heb ik echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 17:55

Rmg

Jorian29 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:57:
Wat zijn je beweegredenen eigenlijk om naar Hi te gaan? Ik ga juist bij Hi weg, omdat ik, correct me if i'm wrong, het met een internettablet/smartphone waardeloos vindt dat Hi mij streamingskosten rekent. En ook de redelijk lage snelheid t.o.v. VF was de keuze snel gemaakt.
al sinds februari dit jaar niet meer hoor zie hier maar http://www.hi.nl/web/show/id=6518585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ga vanaf T-mobile naar Hi. Reden? Bereik. Vriend van mij heeft op zijn iPhone KPN Hi en heeft zo'n beetje overal 3G (uitzonderingen - buitenstedelijke gebieden - daar gelaten), ik heb in dezelfde gebieden nauwelijks 3G...

En inderdaad, zoals hier onder al gemeld wordt: ik sms veel en de tarieven zijn echt raar geregeld bij VF.

EDIT: lees net dat mijn bericht niet onder het topic valt. mijn excuses O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-11-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inhoudelijk mag ik hier niet op ingaan (valt niet onder deze topic)
maar Vodafone heeft/had geen N900 bij verlenging (en een ander toestel is ook vaak duurder dan overstappen)
en vodafone kost SMS hier €0,21, en als ik in het buitenland zit €0,11, en dat vind ik belachelijk
Soms bel ik vaak en soms Sms ik vaak, dus wel handig als dat in 1 bundel zit
T-mobiel met I-phone in niet meer bijzonder
Vind Hi stoedere klinken dan KPN :-) of Telfort (ondanks dat het het zelfde netwerk is :-)
en GSMwijzer had een goed aanbod, toen, wat is nu weer duurder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:39:
maar Vodafone heeft/had geen N900 bij verlenging
Elke webshop die ik ken biedt de N900 aan waarbij gewoon VF-abbo's zijn te kiezen / verlengen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:40:
[...]

Elke webshop die ik ken biedt de N900 aan waarbij gewoon VF-abbo's zijn te kiezen / verlengen =)
oke, maar niet via vodafone site zelf... dacht dat verlenging alleen maar via de leverancier zelf kon
blijk baar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De status is bij mij nog niet veranderd.
Hoop dat het klopt en dat vandaag de eerste toestellen worden geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon duidelijk ergens te melden wanneer je die dingen echt gaat leveren. Nokia houdt ons al maanden aan t lijntje, dit is toch niet de eerste mob die ze op de markt brengen zou je denken. Verwachting opwekken is leuk, maar dit wordt irritant. Kom op met N900! | |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
Mijn status staat ook nog steeds op "deze bestelling is niet verzonden". Wel zag ik dat sinds vanochtend het bedrag van mijn creditcard is geboekt (eerst stond het bedrag alleen maar geblokkeerd). Dit zou volgens Nokia pas gebeuren op het moment dat de mobiel het magazijn verlaat. Het lijkt erop dat hij vandaag toch echt verzonden is/wordt.

Het gaat om en standaard bestelling (dus niet per express, die zijn volgens mij afgelopen vrijdag al verzonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jolanda,
Ik heb een express order gedaan en ik heb nog niets ontvangen en de creditcard zou inderdaad pas gedebiteerd worden als het toestel verzonden zou worden.
Wanneer heb jij besteld?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op meamo.org hebben de eerste hun toestel ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:45:
@Jolanda,
Ik heb een express order gedaan en ik heb nog niets ontvangen en de creditcard zou inderdaad pas gedebiteerd worden als het toestel verzonden zou worden.
Wanneer heb jij besteld?
Ik heb op 15 Oktober de order geplaatst met express. Op 20 November kreeg ik de mail dat hij verzonden is, en ik verwacht dus ook dat hij vandaag aankomt. Als ik kijk bij de site onder mijn bestellingen kan je op Volg je bestelling hier kliken, hier staat dan Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden. Ik hoop toch echt dat hij vandaag komt aangezien er vandaag iemand thuis is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Peerke007 schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:41:
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon duidelijk ergens te melden wanneer je die dingen echt gaat leveren. Nokia houdt ons al maanden aan t lijntje, dit is toch niet de eerste mob die ze op de markt brengen zou je denken. Verwachting opwekken is leuk, maar dit wordt irritant. Kom op met N900! | |:(
Dat is altijd het probleem bij grote organisaties. Launches zijn geen launches, maar meer marketingpraat. Echte launches zijn meer uitleveren naar pre-orders. En uiteindelijke marketpushes zijn van tienduizend factoren afhankelijk.

Als er iemand zit te slapen op het hoofdkantoor van bijvoorbeeld Vodafone, of iemand in de bedrijfskolom daar, dan kun je gerust alweer een week erbij optellen.

Of er is geen plaats in het magazijn, complete vrachtwagen wordt overvallen, staat stil voor de grens. You name it. Wat wel kan, is dat voorkomen door een enorme bak geld erachter te zetten.

LG doet dat meestal wel, en vandaar dat daarvan de productlaunches redelijk goed zijn (tot op 1,5 week nauwkeurig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:45:
@Jolanda,
Wanneer heb jij besteld?
Ik heb mijn bestelling gedaan op 20 oktober 2009 (in de week van de kortingsactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel dat er op maandag wat komt eerlijk gezegd. Is het niet zo dat pakketjes pas altijd op dinsdag aankomen als ze vanuit Nederland komen (verzonden op eerste werkdag= maandag) en dus pas dinsdag aankomen. Volgens mij komt alleen post uit het buitenland op maandag aan. Veel wat ik uit de VS bestel komt namelijk wel op maandag aan, maar alles wat ik in nederland bestel op zaterdag komt op dinsdag

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
Ik krijg net bericht van thuis, HIJ IS AANGEKOMEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:30:
AMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus toch!!! :)
Kan bijna niet meer op die van mij wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is vannacht een lading op transport gegaan.
Vandaag weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:12:
Ik betwijfel dat er op maandag wat komt eerlijk gezegd. Is het niet zo dat pakketjes pas altijd op dinsdag aankomen als ze vanuit Nederland komen (verzonden op eerste werkdag= maandag) en dus pas dinsdag aankomen. Volgens mij komt alleen post uit het buitenland op maandag aan. Veel wat ik uit de VS bestel komt namelijk wel op maandag aan, maar alles wat ik in nederland bestel op zaterdag komt op dinsdag
dat klopt volgens mij wel voor TNT maar in dit geval wordt de verzending via UPS afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:16
r.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:30:
Had jij ondertussen wel een track en trace nummer gekregen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Oh god ik kan serieus niet meer wachten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
trinity999 schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:50:
[...]

Had jij ondertussen wel een track en trace nummer gekregen????
Ja, alleen werkte deze niet (en nogsteeds niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
r.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:53:
[...]

Ja, alleen werkte deze niet (en nogsteeds niet)
Hmm, heb zelf nog geen track&trace code ontvangen en ook 15 Oktober mijn bestelling geplaatst (met kortingscoupon :) ), ook op de website is de status nog steeds 'Verzonden' maar bij 'Mijn bestelling volgen' is nog niets te zien. Na telefonisch contact met Nokia Shop Klantenservice blijkt dat die van mij nog niet door UPS is 'ingescanned' maar dat t al wel bij Nokia weg is, kan dus ieder moment ingescanned worden bij UPS om vervolgens te worden verzonden, ze gaf aan dat het vandaag nog geleverd kan worden en anders morgen. Het duurt nu niet lang meer (al voelt dat anders) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal er wel van want het is een express bestelling en heb nog niets binnen.
Mijn creditcard is nog steeds enkel in reservering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:47:
Baal er wel van want het is een express bestelling en heb nog niets binnen.
Mijn creditcard is nog steeds enkel in reservering....
Same here, ook Express verzending en nog niets ontvangen maar die Nokia mevrouw verzekerde mij dat het pakketje al bij UPS ligt en dat het alleen daar nog moet worden ingescanned. Hoeveel die belofte waard is na alle mislukte launches is natuurlijk maar de vraag maar ik geloof t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
Hier ook geen UPS code ontvangen en hoewel ik vrijdagochtend al de verzendbevestiging email van Nokia had gekregen kon ik hem vannochtend nog steeds niet volgen via de Nokia site :'( . Heb verder gekozen voor de gratis normale verzending, waar ik toch wel een beetje spijt van begon te krijgen.

Maar net 5 minuten geleden ging de bel en stond er een zwarte UPS bus voor de deur. 1 keer raden wat er werd afgeleverd! Een mooie Nokia N900 _/-\o_

Ga nu even lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne staat nog steeds op 'Bestelling niet verzonden'. Tot dusver alleen nog maar een mailtje ontvangen met de mededeling dat ie op voorraad ligt. Ik heb m 18 oktober besteld. Helaas wel met standaard bezorgmethode. Zal het daar wel aan liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:28
Net met Belcompany gebeld naar aanleiding dat ik las dat een paar mensen hier hem al ontvangen hebben.

Ze verwachten deze week te kunnen leveren. Een bepaalde dag konden ze helaas niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
Is het niet handig als wij een overzicht maken:
- Welke winkel bestelt heeft.
- Welke verzendkosten is gegaan?
- Wie allemaal geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N900 staat in bestelling bij onze eigen winkel. De leverancier, MCC, heeft als verwachte leverdatum nog staan: "week 49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 17 november 2009 besteld om 16.30 u
Levering per express betaling via creditcard.

Vrijdag 20 november een mail gehad dat het toestel op voorraad is.
Maar nog geen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Net Studentmobiel.nl gebeld en een vriendelijke medewerker zei het volgende:
"Als de reguliere pre-orders van Nokia.nl nu worden uitgeleverd zoals jij net aangaf, dan verwacht ik dat onze leveranciers hem deze week ontvangen en dat hij eind deze week - vrijdag/zaterdag - bij de klanten bezorgt moet worden."

Best goed nieuws toch, nog een paar dagen wachten voor de retail verschepingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
Naam || Bestel Datum | Winkel | Verzend keuze | Voorraad Datum | Verstuurd Datum | Levering Datum

[ Voor 7% gewijzigd door nimpie op 23-11-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeer zeker goed nieuws :) Beste nieuws van het jaar eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Chrisjuh_15 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:17:
Net Studentmobiel.nl gebeld en een vriendelijke medewerker zei het volgende:
"Als de reguliere pre-orders van Nokia.nl nu worden uitgeleverd zoals jij net aangaf, dan verwacht ik dat onze leveranciers hem deze week ontvangen en dat hij eind deze week - vrijdag/zaterdag - bij de klanten bezorgt moet worden."

Best goed nieuws toch, nog een paar dagen wachten voor de retail verschepingen...
Dat klinkt goed :) hopelijk leveren ze ook eerst aan degene die hem als eerst besteld hebben ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Ook ik zit met smart te wachten op dit geweldige apparaat! Helaas, wel een op voorraad melding, maar nog geen verzonden melding. Heb (dom dom) voor standaard verzenden gekozen. Dat ie er vandaag nog niet is, okay, maar mag toch zacht gezegd wel hopen op morgen!!!

Laat ik het riedeltje ook eens proberen:

Quindor || 1ste keer : 09-10-2009, 2de keer : 16-10-2009 (korting) || Nokia || 509,15 || Nog niet verzonden || 20-11-2009 || Hopelijk morgen?

Iemand gebeld met nokia of ze vandaag de standaard verzendingen de deur uit doen?

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat Nokia niet weet waar ze mee bezig zijn
Ik heb per express besteld, kreeg vrijdagmorgen om 6:17u een mail dat het toestel op voorraad was dan verwacht ik toch wel vandaag of morgen het toestel. Maar lees dat andere mensen hem al wel hebben met standaard verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eens benieuwd wanneer expansys gaat verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoeld smartphoneshop met het volgende:

Helaas is de leverdatum nog steeds 4 December dat is de datum waarop wij verwachten toestemming te hebben om dit model uit te mogen leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Ik wil dat ding gewoon hebben! Ship it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg in ieder geval mijn verzendkosten terug.
Ben net gebeld door Nokia, het ligt aan het verzendhuis wanneer je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appart, krijg nu een mail de 17de is mijn bestelling verzonden?
Raar want de 20 kreeg ik mail dat het toestel op voorraad was.
Maar goed.....morgen is het monster binnen!
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/3395/schermafbeelding2009112p.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
Ik kreeg net een berichtje dat mijn mobiel de twintigste is verzonden! Hoop dat 'ie vandaag nog binnen komt, maar het zal wel morgen worden... (standaard bestelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
Expansys verwacht de telefoons vrijdag in ontvangst te mogen nemen...
dus afwachten denk dan maandag dat we hem hebben...

liefs voor het weekend of zaterdag dan ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste