Ook ik heb een bevestiging dat hij onderweg is.
Ik heb ook per express besteld.
Wie weet door welke bezorgdienst het pakketje bezorgd wordt?
Ook ik heb een bevestiging dat hij onderweg is.
Ik ook, ik heb wel een bevestigingsmailtje van Nokia dat het is verzonden (en het overzicht op shop.nokia.nl bij Mijn Bestellingen geeft ook aan dat het is verzonden) maar ik heb nog geen track&trace oid ontvangen en die heb ik volgens mij wel nodig als ik bij UPS het aflever-adres aan wil laten passen (dit kon niet door Nokia worden gedaan is mij verteld).
[ Voor 5% gewijzigd door TargetX op 20-11-2009 17:31 ]
Verwijderd
Ik heb 'Standaard Preorders' besteld !Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:55:
Ik heb ook besteld per express en nog niet verzonden of wat dan ook.
Alleen een telefoontje deze middag dat uitlevering van pre orders in 1 keer zal zijn dus niet first in first out
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
GoT, You have to love it!
Ik zit met de zelfde vraag en iets in mij zegt dat ik niet bij nokia moet bestellen maar gewoon alle webshops de komende dagen nauwlettend in de gaten moet houden. Tevens vind ik een verschil van 60 euro nogal veel.xandje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:32:
Ik zit nog zwaar te twijfelen waar ik hem zal halen.
Aan de ene kant Nokia shop, maar het is waarschijnlijk al geen "preorder" status meer dus of ik hem echt nou nog (veel) eerder krijg dan andere telcos betwijfel ik. Ook kost het hier €600.
Bij andere verkooppunten, bijv die te vinden in de pricewatch, zijn ze ~€60 goedkoper. Scheelt aardig wat dus. Ik wil hem uiteraard zo gauw mogelijk maar denken jullie dat het verschil tussen het alsnog bij Nokia shop bestellen en wachten tot andere retailers hem verkopen erg groot is, of kan ik nu beter wachten?
1. Je moet wel de rebate insturen, wat de helft vergeetLisadr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:00:
In de VS is de prijs verlaagt naar 480 USD (325 euro) ex VAT!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nokia Shop heeft nu een Tijdelijke aktie:BorgMan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:32:
^^^ Ik zag net dat de twee types verzendkosten elkaar maar weinig ontlopen. Als je toch al in één klap een hoop geld uitgeeft, waarom dan niet meteen voor express levering gekozen? Scheelt maar €4,-
[ Voor 3% gewijzigd door nimpie op 20-11-2009 20:13 ]
Er komt tussen de 0% en 10% belasting op. Voor de meeste staten is het 5% a 6%.CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:41:
[...]
1. Je moet wel de rebate insturen, wat de helft vergeet
2. En er komt nog wel wat belasting bovenop van de Amerikaanse staten
3. Wil je 'm dan importeren, ben je helemaal nergens meer van zeker qua prijs
Hij staat nu op de site van belcompany. Prijs is 599 euro. Veel te duur dus.marijnboon schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:18:
heeft iemand al wat van belcompany gehoord?
heb hem online besteld.
Het is niet veel te duur !!!rob-bo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:24:
Hij staat nu op de site van belcompany. Prijs is 599 euro. Veel te duur dus.
Niks is op deze wereld is bullshit!CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:33:
Omdat dat meestal gewoon dikke bullshit is =)
Verwijderd
Nog nooit van de pricewatch gehoord? pricewatch: Nokia N900 Zwartnimpie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:08:
Het is niet veel te duur !!!
Op Nokia site is ook rond 600 euro.
Het is echt een goede prijs ervoor.
Nou dan gaan we hem vandaag niet meer krijgen, UPS bezorgd niet in het weekendTargetX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:30:
[...]
Heeft iemand al een UPS Track & Trace nummer? Vermoed zelf dat dat morgen (of maandag afhankelijk van of ze werken in t weekend) pas binnen komt en dat de mobiel er vervolgens dinsdag is, ben benieuwd!
@Trinity: mij is verteld dat het via UPS wordt verzonden (servicedesk Nokia).
Maandag dus (mits je thuis bent)motogp schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:50:
[...]
Nou dan gaan we hem vandaag niet meer krijgen, UPS bezorgd niet in het weekend![]()
En het paketje is pas de dag na verzending te volgen.
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, met importeren moet je inklaringskosten betalen + Nederlands BTW tarief over verzendkosten en aankoopbedrag. Dit is ruim 20% extra dus.CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:41:
[...]
1. Je moet wel de rebate insturen, wat de helft vergeet
2. En er komt nog wel wat belasting bovenop van de Amerikaanse staten
3. Wil je 'm dan importeren, ben je helemaal nergens meer van zeker qua prijs
Verwijderd
Ja, ik word bijna jaloers op de gene die hem los gekocht hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:19:
Heeft iemand al een idee wanneer de "reguliere" webwinkels (zoals smartphoneshop) hem krijgen. Dit aangezien Belcompany hem ook al in de webwinkel heeft. Ik heb hem gepre-ordered bij Smartphoneshop en daar staat 4 december. Maar aangezien velen van jullie hem al krijgen kan ikzelf bijna niet meer wachten
Tenzij je iemand in de VS kent of nog makkelijker iemand die er naartoe gaat (op vakantie of zakenreis)Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:19:
[...]
Inderdaad, met importeren moet je inklaringskosten betalen + Nederlands BTW tarief over verzendkosten en aankoopbedrag. Dit is ruim 20% extra dus.
En reken maar dat je dat zal moeten betalen. Alle grote bedrijven in de VS verzenden dit soort dingen alleen verzekerd, en dus moet er een juiste waarde op worden aangegeven, en dus zal de douane je vrijwel zeker een rekening sturen.
maar de dolar staat nu zo ontzettend laag dat het nog steeds lonend is. Overigens kan je niet via Amazon.com dit soort dingen kopen, die versturen geen elektronica buiten Amerika.
Er zijn ook mogelijkheden om een postbus te huren daar, mijn ouders hebben dat bijvoorbeeld en dan laten ze iets daarnaar toe sturen en de mensen die de postbussen beheren sturen het dan door naar het door jou opgegeven adresLisadr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:34:
[...]
Tenzij je iemand in de VS kent of nog makkelijker iemand die er naartoe gaat (op vakantie of zakenreis)
Offtopic: Oftewel dit heeft alleen zin als iets alleen in de VS verstuurd kan worden. Zodra het pakket de Douane bereikt word er gewoon netjes gekeken of er duur spul in zit waar belasting etc. over betaald moet worden. En geloof me pakjes uit Amerika worden goed gecontroleerd ;-) zelfs als ze als gift verstuurd worden krijg je nog een rekening.Pompi schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:28:
[...]
Er zijn ook mogelijkheden om een postbus te huren daar, mijn ouders hebben dat bijvoorbeeld en dan laten ze iets daarnaar toe sturen en de mensen die de postbussen beheren sturen het dan door naar het door jou opgegeven adres
Zie showreviews voor je antwoord. Ik heb ook een persoonlijke ervaring die goed is. Pakketje snel geleverd en in een onopvallende doos (ging om een Nokia N95). Contract werd per mail opgestuurd en kon hem meteen op de post doen, waar hij binnen een aantal dagen verwerkt was.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:31:
Is Studentmobiel.nl een beetje goed?
[ Voor 10% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-11-2009 01:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door pven op 22-11-2009 09:16 . Reden: Als het laatste bericht van jou is, gebruik dan de edit-knop ;-) ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ah gelukkig dan ben ik niet de enige die in die situatie zit. Ik kijk d het deze week nog even aan, en als het toestel dan nog niet binnen is, terwijl dit wel het geval is bij andere Tweakers, ga ik bellen.Groever schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:54:
Heeft nog iemand hier hem bij studentmobiel.nl gepreordered? Ik kan niet alleen nergens zien wanneer het toestel geleverd gaat worden, maar de status staat ook al een paar weken op 'contract ontvangen', maar het is nog niet goedgekeurd. Is dat altijd zo als je een toestel bestelt wat nog niet leverbaar is of moet ik maar even een mailtje gaan sturen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
al sinds februari dit jaar niet meer hoor zie hier maar http://www.hi.nl/web/show/id=6518585Jorian29 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:57:
Wat zijn je beweegredenen eigenlijk om naar Hi te gaan? Ik ga juist bij Hi weg, omdat ik, correct me if i'm wrong, het met een internettablet/smartphone waardeloos vindt dat Hi mij streamingskosten rekent. En ook de redelijk lage snelheid t.o.v. VF was de keuze snel gemaakt.
Ik ga vanaf T-mobile naar Hi. Reden? Bereik. Vriend van mij heeft op zijn iPhone KPN Hi en heeft zo'n beetje overal 3G (uitzonderingen - buitenstedelijke gebieden - daar gelaten), ik heb in dezelfde gebieden nauwelijks 3G...Jorian29 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:57:
Wat zijn je beweegredenen eigenlijk om naar Hi te gaan? Ik ga juist bij Hi weg, omdat ik, correct me if i'm wrong, het met een internettablet/smartphone waardeloos vindt dat Hi mij streamingskosten rekent. En ook de redelijk lage snelheid t.o.v. VF was de keuze snel gemaakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-11-2009 23:21 ]
Verwijderd
inhoudelijk mag ik hier niet op ingaan (valt niet onder deze topic)Jorian29 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:57:
Elke webshop die ik ken biedt de N900 aan waarbij gewoon VF-abbo's zijn te kiezen / verlengen =)Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:39:
maar Vodafone heeft/had geen N900 bij verlenging
Verwijderd
oke, maar niet via vodafone site zelf... dacht dat verlenging alleen maar via de leverancier zelf konCLB schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:40:
[...]
Elke webshop die ik ken biedt de N900 aan waarbij gewoon VF-abbo's zijn te kiezen / verlengen =)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 10:18 ]
Ik heb op 15 Oktober de order geplaatst met express. Op 20 November kreeg ik de mail dat hij verzonden is, en ik verwacht dus ook dat hij vandaag aankomt. Als ik kijk bij de site onder mijn bestellingen kan je op Volg je bestelling hier kliken, hier staat dan Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden. Ik hoop toch echt dat hij vandaag komt aangezien er vandaag iemand thuis isVerwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:45:
@Jolanda,
Ik heb een express order gedaan en ik heb nog niets ontvangen en de creditcard zou inderdaad pas gedebiteerd worden als het toestel verzonden zou worden.
Wanneer heb jij besteld?
Dat is altijd het probleem bij grote organisaties. Launches zijn geen launches, maar meer marketingpraat. Echte launches zijn meer uitleveren naar pre-orders. En uiteindelijke marketpushes zijn van tienduizend factoren afhankelijk.Peerke007 schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:41:
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon duidelijk ergens te melden wanneer je die dingen echt gaat leveren. Nokia houdt ons al maanden aan t lijntje, dit is toch niet de eerste mob die ze op de markt brengen zou je denken. Verwachting opwekken is leuk, maar dit wordt irritant. Kom op met N900! |
Ik heb mijn bestelling gedaan op 20 oktober 2009 (in de week van de kortingsactie)Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:45:
@Jolanda,
Ik heb een express order gedaan en ik heb nog niets ontvangen en de creditcard zou inderdaad pas gedebiteerd worden als het toestel verzonden zou worden.
Wanneer heb jij besteld?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 11:19 ]
Verwijderd
AMENr.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:30:
Ik krijg net bericht van thuis, HIJ IS AANGEKOMEN!
dat klopt volgens mij wel voor TNT maar in dit geval wordt de verzending via UPS afgehandeld.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:12:
Ik betwijfel dat er op maandag wat komt eerlijk gezegd. Is het niet zo dat pakketjes pas altijd op dinsdag aankomen als ze vanuit Nederland komen (verzonden op eerste werkdag= maandag) en dus pas dinsdag aankomen. Volgens mij komt alleen post uit het buitenland op maandag aan. Veel wat ik uit de VS bestel komt namelijk wel op maandag aan, maar alles wat ik in nederland bestel op zaterdag komt op dinsdag
Had jij ondertussen wel een track en trace nummer gekregen????r.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:30:
Ik krijg net bericht van thuis, HIJ IS AANGEKOMEN!
Ja, alleen werkte deze niet (en nogsteeds niet)trinity999 schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:50:
[...]
Had jij ondertussen wel een track en trace nummer gekregen????
Hmm, heb zelf nog geen track&trace code ontvangen en ook 15 Oktober mijn bestelling geplaatst (met kortingscouponr.steenis schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:53:
[...]
Ja, alleen werkte deze niet (en nogsteeds niet)
Verwijderd
Same here, ook Express verzending en nog niets ontvangen maar die Nokia mevrouw verzekerde mij dat het pakketje al bij UPS ligt en dat het alleen daar nog moet worden ingescanned. Hoeveel die belofte waard is na alle mislukte launches is natuurlijk maar de vraag maar ik geloof tVerwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:47:
Baal er wel van want het is een express bestelling en heb nog niets binnen.
Mijn creditcard is nog steeds enkel in reservering....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door nimpie op 23-11-2009 14:22 ]
Dat klinkt goedChrisjuh_15 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:17:
Net Studentmobiel.nl gebeld en een vriendelijke medewerker zei het volgende:
"Als de reguliere pre-orders van Nokia.nl nu worden uitgeleverd zoals jij net aangaf, dan verwacht ik dat onze leveranciers hem deze week ontvangen en dat hij eind deze week - vrijdag/zaterdag - bij de klanten bezorgt moet worden."
Best goed nieuws toch, nog een paar dagen wachten voor de retail verschepingen...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq