Mini ITX mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• DaBeast.net
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01-2025
Goede middag, Tweakers :)

Ik zoek een mini ITX mobo met een Atom procesor op. Ik heb al verschillende mobo's gezien op ebay/azerty/hiq-24.de maar ik zit nog redelijk te twijfelen. Hij moet primair dienen om snachts nieuwe linux iso's enzovoort te downloaden, want telenet zuigt echt donkey-balls. Als hij TV-out had, kan ik hem ook als media center gebruiken.

Ik zoek:
Liefst een Atom 330 (dual core)
Goede grafische chip (bij voorkeur geforce) met eventueel tv out (of het nu component is of hdmi)
Met max 4 gb of meer ram support.
Sata
Mini ITX

De vetgedrukte zijn echt vereisend, de rest is bijzaak, maar leuk als het included zijn. Kunnen jullie me helpen om mijn keuze te maken?

Greetz,
Dieter

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11-2025

oXygeN

oftewel oxje...

Misschien is het Nvidia ION platform wat voor je?

\o/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2025

Wiethoofd

Broadcast TOM

me oXygeN: Nvidia Ion - Nieuws & Discussie Topic deel 2

Trouwens in de Pricewatch kijken had je ook de nodige ITX mobo's met Atom processoren opgeleverd...

[ Voor 39% gewijzigd door Wiethoofd op 27-08-2009 14:13 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• el polini
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-12-2025

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2025

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maximale hoeveelheid geheugen 2 GB, de 'eis' van de TS is 4GB

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.