Owh ik kom zeker weer terug zodra TA uitkomt... en de clan reloaded zeker ook 
kan niet wachten ,,, dat is juist het jammere duurd zo lang
kan niet wachten ,,, dat is juist het jammere duurd zo lang
Anoniem: 344638
there's reasons I am choosing to hold back news on releases.
Releasing map content - we pulled ALL of our current maps,
showing ingame content - we are struggling to get expert professionals to help with our animaton.
My goal is the same as it was 3 months ago.
1 get arms and snimations ingame
2 polish HUD and outgame menus
3 implement the new scoreboard design
4 demonstrate an install and ingame content of deadlock showing off ALL weapons a d some game types (all but hostage rescue )
my plan was to explode in your face and cement into any doubters that TA is a high quality game with exceptional characterodels and weapon models and nice smooth animations.
To show you a fully working buy menu ( working sell feature )
to show a visible armor system ( you buy armor, you see it being worn )
show you fully working objectives, hack panel, bomb, normal team deathmatch mode )
To show off the damage system and explain technically how it works and how armor works with the system
But WE NEED the guys.
MrFred was our only animator and he has left TA for bigger and better oppotunities.
We NEED more coders, I coded the hardest bits but don't get time to program and our 2 programmers on board are having a rough ride.
I NEED a break but theirs noone I can pass over to and unfortunately my minds super messed up right now and I'm not able to deal with even constructive critisism without thinking "maybe people are right it's been 2 years why not give up"
fact is TA is a good game, made with love, blood, sweat and tears by hardcore enthusiatstoc gamers who actually gave up their gaming love to make time for TA.
I know exactly ehat will give you guys hardons and it's not all the above with fucked arms and slight HUD issues and animation problems and the tens of other must fix jobs.
When I do give you guys what you want theirs no doubt in my mind that you guys will KNOW that TA is going to be released and it will look like everything you hoped it would without the TO maps ( and yes I'd love to have porter rapids abd trooper and subway )
the negativity in the forums is affecting my team, and me.
A drop in morale is a longer wait for release.
All I'm saying is trust me, support my team and don't jump onto any nedative bandwagons.
I'm a winner, true gaming winner, I do not like to be beaten and TA won't beat me.
Alleen duurt het te lang.KaWaReZ schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:03:
hij heeft wel meer neergezet in diverse topics
maar het spel komt er ooit aan
Oke, doe dan 3 of 4 maps. Na zoveel tijd hebben ze vast 3 mapjes af. Tactical Ops leefde op Rapidwaters, Scope, Trooper en Blister. Alle andere maps deden er eigenlijk niet toe. Het boeide ook niemand die Tactical Ops speelde of er textures op de muren zaten ja of nee. Zolang de gameplay maar goed is daar draait alles om.Psylocibine schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:24:
Als er maar 1 map is zullen een heleboel mensen afhaken na het spel een paar keer te hebben gespeeld. En zonder community geen spel. Vaak is de eerste indruk zeer belangrijk.
Doordat er geswitched is van de UT3 engine naar UDK (Unreal devlopment Kit) moesten er veel dingen uit de maps opnieuw gemaakt worden. Dit omdat UDK maar zon 30% van UT3/UT3 engine bevat dacht ik.Oke, doe dan 3 of 4 maps. Na zoveel tijd hebben ze vast 3 mapjes af.
Veel spelers van vroeger zullen terugkomen, maar er zijn ook spelers die geen genoegen nemen met een spel dat niet kan concureren met het vele aanbod dat er hedendaags is in het genre. Daarom is het denkik beter om meteen met iets goeds te komen.Het boeide ook niemand die Tactical Ops speelde of er textures op de muren zaten ja of nee. Zolang de gameplay maar goed is daar draait alles om.
Tijd dat die organisatie eens op de schop gaat dan. En er een fatsoenlijke online codebase is zodat het project gemonitord kan worden. Er mag bij projecten als dit eigenlijk niks op een werkstationetje van een coder staan. Als hij klaar is meteen online bijwerken voor voortgangscontrole en versiebeheer.KaWaReZ schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:57:
Ohja, vergeet niet dat de TA staff een beetje weinig mensen had + ene MrFred had praktisch alle meshes/data/oid wat ze hadden gemaakt (models). Dus mag alles opnieuw gemaakt worden ^^ , want MrFred is spoorloos
Anoniem: 302127
[ Voor 51% gewijzigd door jediah op 18-04-2010 19:37 ]
Ik denk niet dat het team zal rusten voordat ze die feeling terug egbracht hebben, Moeilijk om te zeggen wanneer de eerste ingame shots en filmpjes zullen verschijnen. In ieder geval niet binnen 2 maand denk ik.Heb ook erg genoten van TO:AoT, laten we hopen dat ze die feel terug kunnen brengen. Enig idee wanneer er ingame-shots (filmpjes?) te zien zullen zijn?
1 server is vaak vol... is ook best gezellig, soms zijn er 2 servers... Heeeel af en toe wel eens 3.enpe schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:25:
Als de gameplay net zo goed is als vroegah ga ik dit zeker weer spelen. Is crossfire op dit moment eigenlijk nog een beetje populair of speelt helemaal niemand dat meer?
[ Voor 3% gewijzigd door Psylocibine op 08-05-2010 00:09 ]
ut=life
Anoniem: 368597
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
[ Voor 12% gewijzigd door Psylocibine op 24-08-2010 15:54 ]
ut=life
Anoniem: 360729
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 360729 op 27-10-2010 19:59 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Psylocibine op 11-10-2011 17:08 ]
Anoniem: 101397
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Na het lezen van uw bericht even wat meer research gedaan en verrek, het loopt al een tijdje.. oepsKaWaReZ schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:13:
waarom nu? dit loopt al een jaar of 5
er begint alleen nu wat meer schot in te komen
Anoniem: 444907
ESE is de nieuwe anti cheat in tacops. Enhanced Security Envorinment meen ikKaWaReZ schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:35:
dr zijn heel veel jongens en meiden die TO-varianten hebben gespeeld..
Heb laatst 3.4 in een backupmap op mn pc gevonden, even opgestart, kon alleen op een monsterserver vanwege geen ESE ofzo?
Ja de naam Tactical Ops, maar Tactical Assault was toch al een andere naam?KaWaReZ schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:05:
Dus een probleem met iemand die de naam bezit.... zucht....
we blijven het volgen
Vet hoor gasten. Jammer dat ik (nog) niet zo skilled ben in programmeren anders had ik graag meegeholpen.Psylocibine schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:43:
Een co oprichter bezit de naam Tactical Assault. Hij heeft 3 jaar niks van zich laten horen en nu de Beta in zicht is wou hij opeens terug in het team. Niet om ons te helpen natuurlijk, maar omdat hij commerciele plannen heeft. Hier werken we natuurlijk niet aan mee, vandaar de naamsverandering.
De naamsverandering heeft veel energie gevergd in deze cruciale fase, maar iedereen heeft zich keihard ingezet om de boel toch draaiende te houden.
De wapens zijn nog niet helemaal zoals we ze willen hebben.
De kleppen op de scope van het sniper geweer zullen verwijderd worden om een beter zicht te hebben.
Ook zal de shotgun nog wat bijgewerkt worden.
We wouden de Community ewn beetje laten zien hoe ver we zijn en waar we mee bezig zijn.
Het wapen animatie team is op volle sterkte en er zijn al heel veel animaties klaar. Het is puur een kwestie van tijd dat ze gecoded en ingame zijn.
Met 3 goede Unreal Script coders is het code team ook aardig sterk, maar we werken er hard aan om nog 1 of 2 goede coders aan onze zijde te krijgen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq